برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بارسلونا

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
محمد تو به پیکه میگی سریع ؟ پیکه ، سرعت ؟ از آرایه تضاد استفاده کردی ؟
واقعا فصل قبل رو یادتون نیست ؟ با یه گل بهار نمیشه ، یه بازی خوب که هنر نیست ...
اصلا چرا راه دور بریم ، جام جهانی یادتون رفته ! :general503:
پیکه در بازیهایی که بودش هم ما مشکل توپ هوایی داشتیم ، این دیگه غیر قابل انکاره
اگه پیکه سرزن باشه راموس و لوییز و جان تری چی هستن ؟!
پیکه مدافع خوبی بود ولی مدافع خوبی نیست .
بهترین مدافع جهان ؟؟ نه داداش پیکه الان جزو بهترین ها هم نیست ، در واقع از سطح متوسط هم پایین تره ، هنوز بازیهای پویول یادمون هست تا چهار چوبی از "مدافع خوب" تو ذهنمون وجود داشته باشه .
بازی با اتلتیکو چقدر راحت وایساد تا بازیکن حریف میون اون شلوغی به توپ ضربه بزنه و ده ها نمونه ی دیگه ...
بازی خونیش خیلی ضعیفه و اصلا نمیتونه حرکت بعدی رو حدس بزنه . با وجود قد بلند خیلی مواقع تو ارسالها راحت گل میخوریم ، به بازیکن صاحب توپ اصلا فشار نمیاره ، ماشالا بازی هلند _ اسپانیا خیلی قدیمی نشده !


.
با یه فصل قیاس نکن، پیکه سریعه، جام جهانی همه خوب بودن فقط پیکه بد بود؟ از راموس گرفته، تا کاسیاس، آلونسو، بوسکتس و ..... همه فاجعه ظاهر شدن.
پیکه فقط 1 نفرِ، شما ببین توی هر بازی چند توپ بلند رو بر میگردونه. اونا سرزن تر هستند اما این قیاس به این معنی نیست که پیکه سر زن نیست!!
نظرمون در مورد پیکه فرسخ ها فاصله داره. پیکه یکی از کامل ترین مدافعانی هستش که تا بحال دیدم. بازی بد در فصل گذشته کم نداشت اما بصورت کلی کارنامه ی کاریش رو میبینم که ازش دفاع میکنم.
این کلیپ یکی از جدال های پیکه و رونالدوست: البته بارها این دو بازیکن کورس گذاشتند که متناوب برنده و بازنده بودند.
پیکه مثل خیلی از ستاره های بارسا شرایط جسمی و کیفی خوبی نداره. همونطور که ژاوی، مسی، والدس و پویول نداشتند.
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
به گزارش بخش بین الملل سایت گل، زوبیزارتا ادامه می‌‌دهد:"اعداد اهمیّتی ندارد. اینکه می‌‌گویند بازیکن ۳۰ ساله دیگر نمی‌‌تواند بازی کند، درست نیست. وی از نظر فیزیکی‌ در شرایط فوق العاده‌ای است. فصل گذشته ما تصمیم گرفتیم از نظر تاکتیکی مدافعی به خدمت نگیریم. ما با کادر فنی هماهنگ کرده بودیم. این فصل ما یک مدافع مرکزی نیاز داشتیم که این کار را کردیم. خوشحالیم که نیازهای خود را برآورده کردیم."
اسطوره ۵۲ ساله کاتالان در ادامه در مورد الکس سانگ و آفلای می‌‌گوید:"در مورد سانگ و آفلای، داریم روی آن قضیه کار می‌‌کنیم. باید ببینیم چه می‌‌شود. امیدوارم فروش‌های باشگاه هم به خوبی‌ خرید‌ها باشد."

+++++++++
خاک عالم بر سر اون کادر فنی و مدیر فنی که تشخیص داده بودن تیم دفاع مرکزی لازم نداره.عذر بدتر از گناه میاره گنده بک

اتلتیکو مادرید اوریگی از لیل رو میخواد.چه خرید ارزون عالی ای بود واسه بارسا.حرف نداشت .هم دست مربی بازتر بود روی نیمکت هم شدیدا آینده داره
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
qvb07gfhgfoozreb9nm.jpg


هدف جدید : فرمالن

بارسلونا به دنبال جذب فرمالن برای قلب دفاع خود است

آرسنال به دنبال جایگزین فرمالن و منچستر یونایتد درتلاش برای جلب رضایت او

متیو من آمده ام که در قلب دفاع بازی بکنم من عاشق بازی تحت فشار هستم

الکلاسیکو رفت در برنابئو تاریخ 24 یا 25 اکتبر
+++++++++++++++
cvytqy7m71ud9nm7ewm.jpg


دوئل سوارز و جیمز رودریگز

اولین الکلاسیکو ممکن است یک روز پس از پایان محرومیت سوارز برگزار شود

اگر الکلاسیکو در تاریخ 25 اکتبر برگزار شود سوارز به این دیدار می رسد

دادگاه ورزشی TAS: پرونده سوارز را فوری بررسی می کند و در تاریخ 12 آگوست رای نهایی صادر می کند

جرمی متئو : من بازی تحت فشار را دوست دارم

آغاز به تمرینات 8 بازیکنی که در جام جهانی حضور داشتند

شروع راکیتیچ و بازگشت ژاوی

اولین دیدار بارسلونا در لالیگا مقابل الچه در نیوکمپ
++++++++++++++

مذاکرات انریکه و بارتمئو برای آینده
طرفداری- مدیر و مربی باشگاه بارسلونا برای تصمیم هایی که باید برای آینده گرفته شود، ملاقات کردند.

جوزپ بارتمئو رئیس بارسلونا، و لوئیز انریکه مربی تیم فوتبال این باشگاه، برای اولین بار صبح امروز قبل از تمرین، در کمپ Ciutat Esportiva ملاقات کردند.

به گزارش الموندو دپورتیوو، پس از امضای جرمی متئو با بارسلونا این مذاکره بدیهی به نظر می رسد، هر دو طرف برای آینده و تصمیماتی که باید اتخاذ شود صحبت کردند. هنگامی که تمرین تمام شد، زوبی زارتا و بارتمئو، یک به یک با بازیکنان تیم بارسلونا صحبت کردند.
+++++++++++++

آندرس اینیستا: تصور بارسلونا بدون ژاوی عجیب است؛ سوارز به بهترین خرید بارسا تبدیل خواهد شد
طرفداری - فوق ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا، آندرس اینیستا فوق ستاره خط میانی تیم ملی اسپانیا پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی پیش از آغاز تمرینات امروز صبح آبی اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

بازگشت به تمرینات:" ما از صفر شروع کردیم و در عین حال تیم نیز تغییرات زیادی کرده است.رقابت ها در این فصل بسیار دشوار شده است، زیرا تمام تیم ها نسبت به فصل گذشته قدرتمند شده اند. رئال مادرید به خوبی خود را تقویت کرده و اتلتلیکو مادرید نیز به عنوان مدافع قهرمانی پای به رقابت ها خواهد گذاشت، اما به هر ترتیب ما برای شروع فصل جدید و کسب مجدد عناوین قهرمانی بی اندازه با انگیزه ایم.

لوئیز انریکه: او اولین بازیکنی بود که وقتی به تیم اصلی بارسلونا آمدم، به دیدارم آمد. ما رابطه فوق العاده ای داریم و از بودن او در اینجا واقعا خوشحالم. او مربی است که از شما خواسته های روشنی دارد و تیم برای موفقیت باید که به او و حرف هایش باور داشته باشد.

لوئیز سوارز: او به طور حتم با آمدنش به تیم جاه طلبی، سخت‌کوشی، گل های فراوان را به تیم خواهد آورد و بدون تردید به یکی از بهترین خرید های بارسا در سالیان اخیر تبدیل خواهد شد.

فصل گذشته: در هر فصل فوتبالی شما در مقاطعی بهتری عمل می کنید و این در هر سال اتفاق می افتد. پایان فصل گذشته و جام جهانی اصلا خوب پیش نرفت، اما سعی کردم با استفاده از فرصت تعطیلات و با استراحت کردن و شارژ کردن باتری هایم، بار دیگر به شرایط ایده آل باز گردم. وقتی شما یک فصل ناموفق را پشت سر می گذارید، تنها چیزی که می خواهید کسب موفقیت و قهرمانی دوباره در رقابت ها است.

ژاوی: ماندن ژاوی در تیم بهترین حبر ممکن بود. از این موضوع بسیار خوشحالم زیرا تصور رختکن بارسا بدون ژاوی واقعا عجیب و غریب است.

هلیلوویچ: او تمام مشخصات لازم برای حضور در بارسلونا را دارد. بسیار با استعداد و پرانرژی است و با توجه به جوانی اش هنوز جای پیشرفت بسیاری را در ترکیب تیم خواهد داشت.

بدون باشگاه ماندن ویکتور والدز: اخیرا با او بارها صحبت کرده ام و به من گفت که برنامه ریکاوری اش بسیار خوب و جلوتر از زمان پیش بینی شده پیش می رود. باید بگویم در حال حاضر مهم ترین مساله برای او بهبودی و ریکاوری اش است نه چیز دیگر."
++++++++++++++++
frmln2.jpg


وضعیت نقل و انتقالات بارسلونا؛ مذاکره با پاریس فایده ندارد؛ گزینه بعدی فرمالن است
طرفداری- شاید گزینه بعدی بارسلونا مدافع با تجربه آرسنال باشد.

بارسلونا هم چنان تمرکزش را برای انتقال مدافع دوم حفظ کرده است. مارکینیوس اولویت اول است، اما باشگاه پاریسن ژرمن دیگر نمی خواد در این مورد گفت و گو کند.
حال لوئیز انریکه و بارسلونا باید تغییر استراتژی یا ایده بدهند. بیشتر از یک ماه است که بارسلونا در بازار نقل و انتقالات برای خرید مدافع تلاش می کند. بلیند به علت آمدن جرمی متئو نامش از لیست حذف شد، متس هوملس را باشگاهش نمی فروشد و قیمتش زیاد است، برای انتقال مارکینیوس هم باید دنیا را به پاریسی ها داد، در این صورت باید جایگزینی دیگر مطرح شود، حال آن بازیکن توماس فرمالن می باشد.

فرمالن، بازیکن تیم آرسنال که قیمتش نسبت به مارکینیوس کمتر است اما سنش بیشتر می باشد، پس در حال حاضر او نزدیک ترین فرد برای جایگزینی مدافع برزیلی می باشد و اوست که حالا تبدیل به هدف اول شده است.

الموندو می نویسد، باشگاه نیز همین رویه را دنبال کرده است. آن ها با باشگاه آرسنال تماس گرفته اند تا از وضعیت قرارداد فرمالن با خبر شوند، به نظر می رسد او هیچ پیشنهادی به طور رسمی به غیر از پیشنهاد بارسلونا ندارد. نام این بازیکن مدت هاست در لیست باشگاه بارسلونا قرار دارد، از زمانی که او در آژاکس بازی می کرد، اما هیچ گاه برای خریدش پا پیش نگذاشتند.
لوئیز انریکه می خواهد هر طور شده یک مدافع دیگر را به خدمت بگیرد، او در دفاع وسط تنها بارترا و پیکه را دارد، در مواقع ضروری باید از ماسکرانو و متئو استفاده کند، بنابراین خرید یک مدافع، برای انریکه حیاتی می باشد.

گزارش ها در انگلستان می گویند فرمالن این فصل آرسنال را ترک می کند، آن ها ادعا می کنند که ماتیا ناستاسیچ، مدافع جوان تیم سیتی به امارات خواهد رفت، با قیمتی بین 15 تا 20 میلیون یورو.گزارش ها در انگلیس هم چنین از علاقه یونایتد به فرمالن خبر داده اند که البته خود باشگاه منچستر یونایتد این خبر را تکذیب می کند.
در هر صورت بارسلونا می تواند با مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو فرمالن را بخرد، این قیمت بسیار کم تر از آن چیزی است که پی اس جی برای مدافعش می خواهد.
البته این را هم در نظر بگیرید، فرمالن الان 28 سال سن دارد و عضو باشگاه آرسنال است.
++++++++++++
گفتنی هست که کوارداو اخراشه که با بارسا ببنده
35 تا پیشنهاد دادن که هنوز خبری نشده ولی احتمالش زیاده قبول کنند
من که خوشم نمیاد ازش:general710: احتمالش کمه اون بازیکن تاثیر گذار باشه
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
q2ns1avp8mcmae7yogvf.jpg


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شبکه های پخش کننده بازی :
3m4im4np5m91082yrc.jpg


امشب ساعت 23:15 به وقت ایران

استادیوم دراگو پورتو پرتغال

لیست بازیکنان بارسا 2006:
بِلِتی،پویول،ادمیلسون،سیلوینیو،ژاوی،فن برنهورست،فن بومل،اتوئو،مسی،ازکورو،گودجانسن،گیلی،ژوکوئرا،گابری،اندرسون،رونالدینیو

سرمربی بارسلونا : رایکارد

لیست بازیکنان پورتو 2004:
بایا،امانوئل،سکرتیارو،فریرا،ماریو سیلوا،کوستینیا،جانکاسکاس،درلی،مک کارتی،کوستا،پدرو مندس،آلنشیف،والنته،ریکاردو،آندراده،فرناندز،واله،برونو مورائس

سرمربی پورتو : خوزه مورینیو
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
آیا بارسلونا به جای مارکینیوس به دنبال توماس ورمائلن است ?

اختصاصی / بارسلونا احساس میکند اگر راهی برای مجبور کردن مارکینیوس برای پیوستن به بارسلونا نبود میتواند بر روی توماس ورمائلن حساب کند . کمی بیشتر از یک ماه به پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است .
این زمان خوبی است که ذخیره های تیم تقویت شوند . احتمال انتقال بلیند و هوملز کم است . یان فرتونگن گزینه ی خوبیست اما بسیار گران است .


امروز موندو دپورتیو از علاقه ی بارسلونا به ورمائلن پرده برداشت . بارسلونا با مدیر برنامه های توماس ورمائلن بلژیکی تماس گرفته تا وضعیت انتقال او را بررسی کنند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه نشده است .


pq1_thomas-vermaelen-1403255437.jpg

+++++++++++++++++
مصاحبه ی دکو قبل از بازی خداحافظی امشب

اختصاصی / امشب از ساعت 20:45 دقیقه به وقت محلی بازی خداحافظی دکو در حضور 50 هزار هودار برگزار میشود . موندو دپورتیو امروز در وب سایت خود مصاحبه ای کوتاه از بازیکن سابق بارسلونا منتشر کرد . در ادامه میتوانید بخش هایی از این مصاحبه را بخوانید .


چند ساعت به بازی خداحافظی مانده است . چه فکری میکنید ؟


کمی مضطرب و عصبی هستم . زیرا نه تنها قرار است دوستان بازیکنم را ببینم بلکه رفتن به یک استادیوم کامل هم هست .

پس از خداحافظی چه اتفاقی در زندگی دکو می افتد ؟

فوتبال زندگی من است و من فکر میکنم هنوز هم میتوانم به فوتبال چیزی ارائه بدهم .

ببینید با این حال بیشتر در نقش هستید و نه یک مربی کامل . درست است ؟

بله درست است . این کار بهتر است . چرا که به من آزادی عمل بیشتری میدهد و میتوانم با مردم هم در تماس باشم .

آیا شما با مجازات های فیفا برای سوارز موافق هستید ؟

نه . به نظر من مسخره است . حتی در مورد نیمار کسی مجازات نشد . من نمیدانم که چه کسی تصمیم میگیرد اما به نظر من اغراق آمیز است .



dfz_57494_1406281289.jpg

+++++++++++++++++
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,434
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
سه گزینه مد نظر بارسا برای پست دفاع مرکزی

اف سی بارسلونا همچنان در حال ساخت و تقویت تیم برای فصل آینده میباشد

sls6duve8ov8tke85we0.jpg


پس از خرید متیو، بارسا جهت تقویت تیم همچنان به دنبال جذب یک دفاع میانی دیگر میباشد. فرتونگن (تاتنهام)، مارکینیوس (psg) و ورمالن (آرسنال) به عنوان سه گزینه انتخابی مد نظر قرار داده شده اند. هر چند بازیکن برزیلی پاریس در اولویت قرار دارد.


با این حال، به نظر نمیرسد psg با وجود خرید داوید لوئیز و حضور سیلوا تمایل به از دست دادن مدافع جوان خود داشته باشد. قیمت این بازیکن حدود 42 میلیون یورو میباشد و در صورت توافق میتواند نقش بهتری به نسبت سایرین در بارسا ایفا کند.

در همین حال فرتونگن با اینکه که هنوز 2 سال از قراردادش باقی مانده تصمیم به ترک تاتنهام گرفته. یکی از باشگاههای علاقمند به این بازیکن بارسلونا میباشد. رسانه های انگلیسی چندی قبل خبر از پیشنهاد 22 میلیون یورویی بارسلونا برای جذب این بازیکن دادند. مصطفی نخلی نماینده ی این بازیکن در رابطه با پیشنهاد بارسا گفت که "بسیاری از تیمها در ژانویه به این بازیکن علاقمند بودند و من علاقه ی بارسا به این بازیکن را تایید یا رد نمیکنم."

در نهایت توماس ورمالن جدید ترین نام برای تقویت خط دفاعی بارسا میباشد. این بازیکن در سال 2012 نیز مد نظر بارسا قرار گرفته بود. این بازیکن با توجه به قیمت کمتر به نسبت مارکینیوس در دسترس تر میباشد. قیمتی در حدود 20 میلیون یورو و نزدیک به متیو.
+++++++++++
استقبال دکو از لیونل مسی در فرودگاه شهر لیسبون + عکس

امشب قرار است بازی خداحافظی دکو با حضور مسی و چند بازیکن سرشناس دیگر برگذار شود . دکو برای استقبال از مسی به فرودگاه رفته . عکس در ادامه

d2wv_decooooooooooo.jpg

+++++++++++++
 

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
خب مثله اینکه تو راهپیمایی امروز یه سری شعار ضد مسی دادن که عکس هاش هم موجوده!!!!o_O

داستانش سر قضیه ی طنز 1 میلیونیه مسی و اسرائیله...به خودم قول داده بودم هیچوقت دیگه تو سایت خبرگذاری های داخلی نرم

با دیدن این چیزا دارم از ایرانی بودنم متنفر میشم از غرور مزخرف ملیمون...خدایا با کیا شدیم 75 میلیون نفر
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
خب مثله اینکه تو راهپیمایی امروز یه سری شعار ضد مسی دادن که عکس هاش هم موجوده!!!!o_O

داستانش سر قضیه ی طنز 1 میلیونیه مسی و اسرائیله...به خودم قول داده بودم هیچوقت دیگه تو سایت خبرگذاری های داخلی نرم

با دیدن این چیزا دارم از ایرانی بودنم متنفر میشم از غرور مزخرف ملیمون...خدایا با کیا شدیم 75 میلیون نفر
صدا و سیمای میلی وقتی به قدری عادت کروه به بی سند حرف زدن و خبر کارکردن که انتظار بیشتری نمیشه داشت ازشون.
جماعت تظاهرات چی هم که انتظاری ازش نیست. پیرو وزیر شعار هستن دیگه

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
لودویک ژولی : متئو خرید خوبی برای بارسا است / از بازی در کنار مسی به خودم می بالم
لودویک ژولی ستاره فرانسوی سابق بارسا که برای شرکت در بازی خداحافظی هم تیمی سابق خود دکو به شهر پورتو آمده ( این دیدار امشب ساعت 23.15 به وقت ایران برگزار می شود) در یک نشست خبری گفت :

"متئو یک خرید خوب برای بارسا است. در فرانسه و اسپانیا مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که او مدافعی قدرتمند و سریع است که فاکتور سرعت را به خط دفاع بارسلونا باز می گرداند.او می تواند یک آبیدال دیگر برای این تیم باشد حتی بهتر از او "
وی ادامه داد : " قیمت او البته کمی بالا بود در هر صورت این تصمیم باشگاه است و به اعتقاد من متئو بدون توجه به این مساله باید روی بازی در بارسا متمرکز شود. "
ژولی با یادآوری گذشته و اینکه با آمدن مسی او در بارسا نیمکت نشین شد اضافه کرد : " همه می دانستیم که مسی روزی بهترین بازیکن جهان خواهد شد. کیفیت او باورنکردنی بود . دوستی خودم با او را حفظ کرده ام. از اینکه زمانی همبازی او بودم افتخار می کنم.من نیمکت نشین او شدم تا یک بازیکن بزرگ و نابغه به فوتبال دنیا معرفی شود. "
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
خب مثله اینکه تو راهپیمایی امروز یه سری شعار ضد مسی دادن که عکس هاش هم موجوده!!!!o_O

داستانش سر قضیه ی طنز 1 میلیونیه مسی و اسرائیله...به خودم قول داده بودم هیچوقت دیگه تو سایت خبرگذاری های داخلی نرم

با دیدن این چیزا دارم از ایرانی بودنم متنفر میشم از غرور مزخرف ملیمون...خدایا با کیا شدیم 75 میلیون نفر
:general304::general304::general304: دمت گرم داداش
چند روزیه این خبرها بود همش بی پایه اساسه و از رو نادانیه .بیخیال باو
یه سایتی بود نوشت ایا همش بخاطر گلی که مسی دقیقه 92 زد هست؟ :general304::general304:
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
الان دکو داره اسم تک نک بازیکنا رو میخونه میان تو زمین ;)
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
دمشون گرم عجب بازی خداحافظی محیا کردن .
روچمبک هم بود؟ اگر اشتباه نکنم؟
اوهه جیوانی فن برونهورست موهاش چه سفید شده بنده خدا
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
آره اولش اپرا اجرا کردن!
ادگار داویدرزم هست. تریپش هیچ فرقی نکرده!
فعلا پورتو یکی زده
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
مک کارثی گل دوم پورتو رو هم زد! پاسشو دکو داد در حالی که خودشم میتونست بزنه ;)
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
بازی 4بر3 تموم شد
گلهای بارسای 2006 - دکو و مسی و سامی 2 بار
نتونستم بازیرو ببین بغیر از 7 دقیقه اول بازی
 
بالا