• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
آقا چی شده...اینترنت من نابوده فعلا

گل رو پنالتی!؟نکنه مثل فصل قبل روند بدشانسی روی گل زدن رو داشته باشیم
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
آقا چی شده...اینترنت من نابوده فعلا

گل رو پنالتی!؟نکنه مثل فصل قبل روند بدشانسی روی گل زدن رو داشته باشیم

آره ۲تا گل رو پنالتی بود.
کلاً بازی زیاد جالب نبود.
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
پیکه باز سوتی داد (پلانتی داد) :|
فک کنم جذبه ی شکیرا هنوزم رو این عزیز تاثیر داره :general211: :))))
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
کیتا (هافبک سابق بارسا) تو توییتر گفت:" په په در بازی ال کلاسیکو من را میمون خطاب کرد و من حاضرم نشدم با او دست دهم. بعد از اینکه بطری را به سوی او پرتاب کردم او به طرف من آب دهان انداخت. من بخاطر این رفتار برخورد متاسفم."
په په تفم میکرد؟ =)) من فکر کردم فقط تو کار فنون رزمیه :|
 

Big_Radeen

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2013
نوشته‌ها
607
لایک‌ها
401
محل سکونت
طهران
پیشنهاد 6.2 میلیون یورویی لیورپول به بارسا برای انتقال آلوز
پس از هشت سال حضور در نیوکمپ، دنی آلوز امکان دارد ساعات آخرش را در باشگاه بارسلونا سپری کند. یکی از مقصد های احتمالی که ار آن نام برده می شود، باشگاه لیورپول است. رسانه های بریتانیایی گزارش داده اند که این باشگاه پیشنهاد 6.2 میلیون یورویی برای انتقال دفاع برزیلی ارائه کرده است.

به گزارش الموندو، در حاضر گلن جانسون، بازیکن ملی پوش انگلیسی دفاع راست باشگاه لیورپول است و تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، احتمال جدایی وی در سال آینده، راجرز را به فکر خریدن یک دفاع راست دیگر انداخته است.

بارسلونا نیز نشان داده که مشتاق است دفاع راستش را پس از هشت سال به فروش برساند، باشکاه پی اس جی در ماه می، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده بود که البته بعدا از تصمیمشان عقب نشینی کردند.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

میزان مصدومیت مونتویا در روزهای آینده مشخص خواهد شد
طرفداری- مدافع سمت راست تیم بارسلونا دیشب در دیدار دوستانه برابر نیس فرانسه از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد.

مارتین مونتویا، مدافع راست تیم بارسلونا دیروز در دیدار دوستانه برابر نیس فرانسه، با برخوردی که با جوردن آماوی داشت از ناحیه مچ پای راستش آسیب دید. به گزارش الموندو، این برخورد در دقیقه 37 بازی رخ داد، سپس مونتویا به علت درد شدیدی که احساس می کرد به کادر فنی اطلاع داد که باید تعویض گردد، او از زمین بیرون آمد و پاتریک راهی میدان شد.

پس از دیدار بارسلونا میزان مصدومیت را به شکل دقیق بیان نکرده و کادر پزشکی این باشگاه اعلام کرده اند که در روز های آینده شرایط فیزیکی این بازیکن به صورت کامل مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است، در حال حاضر مونتویا تنها بازیکن سمت راست دفاعی بارسلونا در تیم اول است و دنی آلوز هم چنان در تعطیلات به سر می برد. پاتریک بازیکن تیم B بارسا می باشد که به احتمال فراوان جانشین مونتویا در دیدار برابر ناپولی هم خواهد شد.
++++++++++++++++
ترشتگن: اطمینان دارم سنگربان اصلی هستم

سنگربان آلمانی بارسلونا اطمینان دارد که می‌تواند به عنوان نفر اول دروازه این تیم اسپانیایی انتخاب شود. او می‌گوید رقابت سالم و دوستانه‌ای با کلاودیو براوو دارد.

n_f_c_barcelona_jornada_1_nice_vs_barcelona-8715094.jpeg

آندره ترشتگن دروازبان جوان و آینده‌دار جدید بارسلونا پس از کش و قوس‌های زیاد سرانجام خود را با پیراهن آبی اناریها دید. او کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسلونا دارد، چرا که سران این باشگاه اسپانیایی با کلاودیو براوو، کاپیتان تیم ملی فوتبال شیلی هم قرارداد امضا کردند تا رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بین این دو دروازبان بسیار بالا باشد. البته نباید فراموش کرد که براوو به خوبی با فوتبال اسپانیا آشنا است، چرا که او سال‌ها در رئال سوسیداد دروازبانی کرد.

ترشتگن هر چند رقابت شدیدی با کلاودیو براوو دارد، اما اطمینان دارد که می‌تواند به عنوان سنگربان نخست آبی- اناریها انتخاب شود. او بعد از بازی دوستانه برابر نیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: کلاودیو براوو دروازبان بزرگی است اما اطمینان دارم که می‌توانم در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گیرم. من برای همه هم تیمی‌هایم احترام زیادی قائل هستم. آنچه می توانم بگویم این است که همه آنها انسان‌های خوبی هستند و رفتار بسیار خوبی با من داشته‌اند، به ویژه دروازبان‌های بارسلونا که واقعا با هم صمیمی هستیم و رقابت سالمی بین ما وجود دارد.

سنگربان آلمانی آبی-اناریها درباره دیدار دوستانه تیمش برابر نیس هم، گفت: برایم بسیار مهم است که در تمام دیدارها به عنوان سنگربان اصلی انتخاب شوم. باید قدر این موقعیت‌ها را بدانم و رضایت کادر فنی را به دست آورم. بازیهای دوستانه بسیار مهمی هستند، چرا که یک تیم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی می‌کند و با آمادگی بیشتری فصل را شروع می‌کند. باید با تمرکز بالایی در این بازیها به میدان رویم. این سرمربی تیم است که در نهایت تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکنان در ترکیب اصلی قرار گیرند. امیدوار هستم که روزهای خوبی با بارسلونا داشته باشم و به عنوان سنگربان نخست این تیم انتخاب شوم.
++++++++++

94x80ebjqxxm5xxm30.jpg



قرارداد های جدید ارزش خود را نشان دادند


خرید های جدید مقابل نیس به میدان رفتند


بازی بسیار خوب تراشتگن و راکیتیچ


بارسلونا باضربه پنالتی ژاوی بازی را به تساوی کشاند


ژاوی فرمانده تیم او همچنان به رشد ادامه می دهد
+++++++++++++++

1exv03zq2r3z6e1wvw7.jpg


بارسلونا با ژاوی بهتر است

محصول لاماسیا نیمه دوم تیم را ***** کرد و یک پنالتی ساخت .کاپیتان نشان داد که هنوز مهم است و با کفش های خود فوتیال نمایش می دهد

بچه های جدید خوب ظاهر شدند

تراشتگن : دروازه را بیمه کرده و بازی با پای دقیقی دارد . او برنده واقعی است و انریکه به او اعتماد می کند

متیو : قدرت دفاعی تیم را افزایش داده است. او به خوبی جایگیری می کند و در بازی هوایی مهارت دارد .او در گرفتن توپ کمک می کند

راکیتیچ : پویا در بازی ،انتخاب های متنوع و جایگزین مانند : شوت راه دور و پاس های بلند
+++++++++++++++

لوئیز انریکه: ژاوی فوق العاده بود؛ دروازه بان اصلی تیم هنوز مشخص نیست
طرفداری - سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم برابر نیس فرانسه به تمجید از عملکرد کاپیتان اول بارسلونا برای فصل آینده پرداخت.

به گزارش طرفداری، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 شاگردانش برابر تیم فوتبال نیس فرانسه به تمجید از عملکرد ژاوی هرناندز، کاپیتان اول تیمش پرداخت.

"در نیمه اول مسابقه نتوانستیم هیچ فضایی در زمین حریف پیدا کنیم. اگر چه که این فضا وجود داشت ، اما به هر حال در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم. به طور حتم ما در پایان هر بازی به صورت خصوصی به هر بازیکنان ایرادات و نقاط ضعف و قوتش را بازگو خواهیم کرد.

دروازه بان اصلی تیم؟ تراشتگن در این دیدار کامل بازی کرد و ماسیپ و براوو نیز در دو بازی دیگر کامل بازی خواهند کرد. هنوز برای انتخاب دروازه بان اصلی تیم در لالیگا تصمیم نگرفته ام.

ژاوی؟ باقی ماندن او در تیم خبر فوق العاده ای بود. او امشب نیز هم از نظر شرایط جسمانی و هم از نظر ذهینیت بازی، عالی کار کرد. باقی ماندن او تا آخر فصل؟ این چیزی است که من می خواهم زیرا همواره اعتقاد داشته ام که با بازیکنانی که فصل را با آن ها آغاز می کنم تا آخر نیز ادامه خواهم داد.

نقل و انتقالات؟ بدون هیچ عجله ای مشغول به کار هستیم. تیم در برخی از نقاط احتیاج به تقویت دارد و باشگاه نیز در جریان خواسته های من قرار گرفته است."
+++++++++++++++
معلومه که مار اندره تراشتگن گلر اوله:D بلـــــــــــــــی. دیشب بازی با پاش خیلی خوب بود تو یه صحنه یه پاسی داد در حد ژاوی
اینا اگر دنی رو بفروشند نمیگند که ذخیره کسی نداریم جز مونتویا که اونم مصدوم شد و معلوم نیست کی بیاد و بازیش بگیر نگیر داره
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
این پست مختص الکسیس سانچز میذارم .انصافا" خیلی بازیکن خوبی بود حیف شد.بازیکن دوست داشتنی بود و هست
خیلی باهاش خاطره داریم .یه دونه ای پسر شیلیایی
++++++++++++++++++++

از آن ضربه چیپ تا گلی که قهرمانی نیاورد؛ مروری بر دوران حضور الکسیس سانچز در بارسلونا
طرفداری - به بهانه اولین بازی الکسیس سانچز برای تیم فوتبال آرسنال در روز گذشته، مروری داشته ایم بر 5 خاطره به یاد ماندنی این ستاره جوان شیلیایی طی سه فصل حضور موفقیت آمیزش با کسب 5 عنوان قهرمانی و ثبت 47 گل و ارسال 33 پاس گل، در تیم فوتبال بارسلونا .

دوشنبه، بیست و پنجم ماه جولی سال 2011 میلادی، الکسیس به صورت رسمی مراسم معارفه خود را در استادیوم نیوکمپ به انجام رساند. وی که از پس از جدایی بویان کرکیچ از بارسا وی با جدایی از اودینزه وارث پیراهن شماره 9 تیم شد در کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت هایی را بر زبان جاری ساخت که هنوز نیز در اذهان هواداران بارسا باقی مانده است."من بدین جا آمدم تا از بزرگان فوتبال جهان نظیر لیونل مسی و ژاوی درس بگیرم و هدفم تنها این است که تصویر خوبی را از خودم برای هواداران بارسا به یادگار بگذارم"هدفی که به جرئت می توان گفت در نهایت موفق به انجامش نیز شد.

2011-07-24_ALEXIS_09-Optimized.v1404923617.JPG


2- 29 آگوست 2011:اولین بازی، اولین گل

بازی آغازین رقابت های لالیگا در استادیوم نیوکمپ. بارسا به ***** پپ گواردیولا به عنوان مدافع قهرمانی رقابت ها به مصاف ویارئال می رفت. الکسیس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و سرانجام در دیداری که آبی اناری ها با 5 گل حریف را روانه خانه کردند، توانست در نیمه دوم مسابقه با فراری عالی با سرعت بالایش و ضربه ای دقیق از زاویه بسته، اولین گلش را با پیراهن بارسلونا در اولین دیدار خود در رقابت های لالیگا به ثمر برساند.

2011-08-29_FCB-VILA-REAL_26_-Optimized.v1404923677.JPG


3- 26 اکتبر 2013: عجب چیپی!

اولین ال کلاسیکوی فصل جدید در استادیوم نیوکمپ، تمام نگاه ها در بارسلونا بر روی نیمار و مسی، وارد شدن الکسیس به جای سسک فابرگاس در دقیقه 69 مسابقه، دقیقه 76 بازی، پاس در عمق نیمار، فرار زیبای الکسیس و یک ضربه چیپ فراموش نشدنی، بارسلونا 2 - 1 رئال مادرید. بهترین خاطره الکسیس از بارسا.

بعد ها خود الکسیس درباره این گل به یادماندنی به خبرنگاران گفت:"وقتی توپ را گرفتم دیدم که دروازه بان رئال چند متری به جلو آمده و تصمیم گرفتم که توپ را از بالای سرش وارد دروازه کنم. آن گل شادترین لحظه من در دوران حضورم در بارسلونا بود و شاید بتوان گفت که در پیشرفت من به عنوان یک بازیکن بیشترین نقش را ایفا کرد."

2013-10-26_BARCELONA-MADRID_45-Optimized.v1382813435.JPG

4- 1 می 2014: قهرمان هتریک ها

دیدار بارسلونا برابر الچه، مسی و نیمار هر دو مصدوم، تمام امید تاتا مارتینو در خط حمله به ساق های الکسیس بسته شده بود و او جواب این انتظارات را به بهترین شکل ممکن داد. یک هتریک فوق العاده که گل سوم ان از روی ضربه ایستگاهی استثنایی از راه بسیار دور به ثمر رسید، کافی بود تا همگان لب به تمجید جوان متواضعی که روزگاری را در شیلی برای کسب هزینه خانواده خود در کارواش می گذراند، بگشایند.

2014-01-05_OTRO_BARCELONA-ELCHE_34-Optimized.v1404923723.JPG


5- 17 می 2014: گلی که قهرمانی نیاورد

فینال رقابت های لالیگا در استادیو نیوکمپ، جدال با شاگردان آماده دیگو سیمئونه، قهرمانی تنها در صورت پیروزی به دست می آمد. دقیقه 33 مسابقه: پاس سسک فابرگاس و ضربه والی تماشایی الکسیس. چسبیدن توپ به گوشه ترین نقطه دروازه کورتوا، همگان آماده قهرمانی، اما در نهایت ضربه سر دیگو گودین بر روی ضعف همیشگی مدافعان بارسلونا در ضربات کرنر و گل زیبایی که برای قهرمانی بارسا کافی نبود.

pic_2014-05-17_PARTIDO_03-Optimized.v1404923772.JPG


20 عکس برگزیده ازدوران حضور الکسیس سانچز در تیم فوتبال بارسلونا:

2011-07-24-Optimized.v1404897430.JPG
2011-07-25_PRESENTACION_ALEXIS_24-Optimized.v1404897435.JPG
2011-08-09_ENTRENO_26-Optimized.v1404897440.JPG
2011-08-17_FCB-MADRID_41_-Optimized.v1404897444.JPG
2011-10-30_ENTRENO_02-Optimized.v1404897450.JPG
2011-11-30_FCB_-_RAYO_VALLECANO_1_-Optimized.v1404897459.JPG
2012-03-28_MILAN-BARCELONA_20-Optimized.v1404897464.JPG
2011-10-20_ENTRENO_37-Optimized.v1404897468.JPG
2012-04-21_FCB-R._MADRID-Optimized.v1404897473.JPG
2012-04-06_ENTRENO_06-Optimized.v1404897478.JPG
2012-05-26_ATHLETIC-FCB_65_-Optimized.v1404897483.JPG
2013-05-31_ENTRENO_29-Optimized.v1404897489.JPG
2013-05-12_ATLETICO-BARCELONA_36-Optimized.v1404897494.JPG
2013-08-28_BARCELONA-ATLETICO_47-Optimized.v1404897499.JPG


2013-10-26_BARCELONA-MADRID_46-Optimized.v1404897504.JPG
2014-02-05_BARCELONA-R._SOCIEDAD_30-Optimized.v1404897509.JPG
2014-01-30_ENTRENO_32-Optimized.v1404897514.JPG
2014-03-16_FCBvsOSASUNA_10-Optimized.v1404897518.JPG
2014-05-17_PARTIDO_03-Optimized.v1404897524.JPG
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

زوبیزارتا: شروع ژاوی فوق العاده بود؛ بازیکنان جوان به تیم‌ اصلی‌ نزدیک هستند
طرفداری- آندونی زوبیزارتا پس از بازی بارسلونا برابر نیس فرانسه در مورد موارد زیر به سوالات AS پاسخ داد.

ما مربی‌ جدیدی داریم که به تیم‌ در ساختن خود کمک می‌‌کند. ما قادر بودیم که با قوانین فوتبال بازی کنیم. از بارسلونا دور شدن برای تیم‌ کمی‌ دشوار است اما اینکه بازیکنان در اردو کنار هم باشند بسیار خوب است. آنها از ۹ یا ۱۰ صبح تا شب در کنار هم هستند و از این هماهنگی‌ لذت خواهند برد و تمرکز خود را روی تمرینات می‌‌گذارند.

ژاوی

وی فوتبال بارسلونا را به جهان نشان می‌‌دهد. وی فوتبالی را به نمایش می‌‌گذارد که مثل شماره ۶ مختص خودش است. شروع‌اش فوق العاده بود. مانند اینکه هیچ اتفاقی‌ نیفتاده است بازی می‌‌کند. از فوتبال لذت می‌‌برد و عاشق آن است. وی فوتبالیستی است که در اتمسفر خوبی‌ کشف شده است.

بازیکنان جوان

همه خوب بودند. بارسلونا B نشان دادند که تنها یک قدم تا تیم‌ اصلی‌ دور هستند.

خرید ها

خرید‌ها با تیم‌ خیلی‌ سریع مطابقت پیدا کردند. این یک تیم‌ فوتبال کامل است. آنها ذهنیت فوق العاده‌ای به تیم‌ اضافه کرده اند و به خوبی‌ می‌‌دانند که چالش پیش رو به چه شکل است.

بوسکتس شماره ۵

این تقاضای بود که کارلوس پویول از سرجیو کرده بود که وی آن را افتخار بزرگی‌ دانست و آن را پذیرفت. از این کار خوشم آمد. آنها نشان دادند که بالغ هستند و DNA آنها فوتبال را می‌‌فهمد. این کار در رختکن معنای بالایی‌ دارد. این یعنی‌ اسطورگی شماره ۵ ادامه پیدا می‌‌کند که بازیکن جدید تنها جوان تر است. کسی‌ که قهرمان جهان و اروپا شده است.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
انریکه تمایلی به نگه داشتن دانی آلوز در بارسلونا ندارد
به نوشته نشریه آ اس اسپانیا , لوییس انریکه سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه بارسلونا قصد ندارد دانی آلوزمدافع ملی پوش برزیلی این تیم را درفصل جدید درترکیب بارسلونا نگه دارد.
سرمربی جدید بارسا قصد دارد خوان گوادرادو ملی پوش کلمبیایی تیم فیورنتینا ایتالیا را برای پرکردن پست آلوز به خدمت بگیرد.

براساس این گزارش,دست اندرکاران تیم میلان ایتالیابمحض اطلاع از این موضوع برای خرید دانی آلوز ابراز تمایل کرده اند.

خبردیگری اینکه سرمربی میلان ایتالیا خواستار به خدمت گرفتن سفیان فیغولی ملی پوش الجزایری تیم والنسیا اسپانیا شده است.

او درخشش فیغولی درجام جهانی برزیل به همراه تیم ملی الجزایر را مشاهده کرده وبسیار علاقمند به جذب وی درخط میانی تیمش شده است.

هنوز هیچ اطلاعی از مبالغ پیشنهادی این نقل وانتقالات بصورت رسمی منتشر نشده است
++++++++++++++
ادعای مارکا : احتمال کاهش محرومیت سوارس در دادگاه CAS
در حالی که فرجام خواهی اول او هم توسط فیفا رد شد اما گفته می شود که فرجام خواهی دوم او که به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) ، ارائه شده ، به کاهش محرومیت او و همچنان اجازه حضور در تمرینات بارسا ، منجر خواهد شد .نشریه اسپانیایی مارکا از احتمال کاهش در محرومیت لوئیس سوارس ، مهاجم جنجالی بارسا و حضور در تمرینات این تیم خبر داد .
سوارس به دلیل گاز گرفتن شانه جورجو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا در جام جهانی، از سوی فیفا برای چهار ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد و به این ترتیب، علی رغم انتقال 88 میلیون به بارسا، هنوز نتوانسته با هم تیمی های جدیدش تمرین کند.

در حالی که فرجام خواهی اول او هم توسط فیفا رد شد اما گفته می شود که فرجام خواهی دوم او که به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS)، ارائه شده، به کاهش محرومیت او و همچنان اجازه حضور در تمرینات بارسا، منجر خواهد شد.

در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، او مطمئنا در دیدار رفت ال کلاسیکو این فصل لالیگا حضور خواهد داشت؛ ضمن اینکه حضورش در تمرینات بارسا می تواند او را زودتر به شرایط مطلوب و هماهنگی با تیمش برساند. این دادگاه قرارداد حکم نهایی اش را روز 8 آگوست (17 مرداد) اعلام کند
++++++++++++
خبر تایید نشده : فرمائلن با قراردادی 10 میلیونی به بارسا می پیوندد
به نقل از میرر : مدافع آرسنال، توماس فرمائلن، قرار است با قراردادی 10 میلیون پوندی به بارسلونا بپیوندد. چرا که باشگاه آرسنال حاضر نیست این بازیکن بلژیکی را به منچستریونایتد بفروشد که از دیگر باشگاههای خواهان جذب فرمائلن است.
روزنامه انگلیسی میرور در گزارشی نوشته است که باشگاه صاحب نام فوتبال اسپانیا در تلاش است تا پیش از شروع فصل جدید بر قدرت خط دفاعی خود بیافزاید و فرمائلن یکی از گزینه های مد نظر آنها بر بهبود وضعیت خط دفاعی این تیم است.
پس از اینکه پیشنهاد 34 میلیون پوندی بارسلونا برای به خدمت گرفتن مارکینیوز، که گزینه اول بارسا در خط دفاعی بود، از سوی پاری سن ژرمن رد شد، اکنون بارسلونا پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن فرمائلن به آرسنال را ارائه داده است. این بازیکن تا سال آینده با آرسنال قرارداد دارد و در شرایطی که باشگاه رقیب آرسنال در لیگ برتر یعنی منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتن فرمائلن است، آرسنالی ها ترجیح می دهند این بازیکن را به باشگاه اسپانیایی بارسلونا بفروشند.

روزنامه انگلیسی میرور در ادامه این گزارش مدعی شده است که بارسلونا در رقابت با منچستریونایتد به پیروزی رسیده است و این باشگاه اسپانیایی و آرسنال به توافقات اولیه بر سر فرمائلن 28 ساله رسیده اند.

توماس فرمائلن در سال 2009 و از باشگاه آژاکس آمستردام به آرسنال پیوست و در این مدت تاکنون توانسته است 13 گل برای توپچی ها به ثمر برساند.

گفتنی است که آرسن ونگر پیش از این در مصاحبه ای به طور ضمنی اشاره کرده بود که با توجه به پیشنهادات زیاد به توماس فرمائلن احتمالا این مدافع بلژیکی فصل بعد در "امارات" توپ نخواهد زد. البته ونگر اذعان کرده بود که دوست دارد این بازیکن را در لندن نگه دارد.

سرمربی جدید بارسلونا، لویئز انریکه، مصمم است که با خریدهای جدید در بارسلونا به خط دفاعی این تیم سر و سامانی ببخشد و آن را مستحکمتر از فصول های پیش کند. در شرایطی که این باشگاه اسپانیایی پیش از این مدتی قبل جرمی متیو را از والنسیا به خدمت گرفت. اکنون در نظر دارد با جذب فرمائلن از آرسنال و کوادرادو از فیورنتینا بازیکنان بیشتری را به خط دفاعی خود اضافه کند.
++++++++++++++
به گزارش الموندو دیپورتیو بارسلونا حاضر نیست 50 میلیون یورو مبلغ درخواستی فیورنتیتا برای خرید خوان کوادرادو را پرداخت کند .آنها منتظر تغییر شرایط موجود هستند
++++++++++++++

بارترا: لوئیز انریکه یک محرک بزرگ است
طرفداری- مدافع جوان بارسلونا که به دنبال یک دوران جدید زیر نظر سرمبی تیمش است، اعتقاد دارد لوئیز انریکه یک محرک بزرک است.

به گزارش فوتبال اسپانیا؛ لوئیز انریکه به تازگی هدایت بارسلونا را در دست گرفته است و مارک بارترا مدافع جوان این تیم امید زیادی دارد که انریکه بتواند به پیشرفت او کمک بزرگی بکند.

بارترا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:"لوئیز انریکه یک محرک بزرگ است، ما او را از تیم دوم بارسلونا می شناسیم و کار او در رم را دیدیم، او حتی سلتا را تیم بهتری کرد."

بارترا همچنین راجع به تمرینات بارسلونا در انگلستان گفت:"من تمریناتی را که در این هفته انجام دادیم دوست داشتم، نه فقط بخاطر تمرین کردن، برای اینکه وقت بیشتری را با هم تیمی هایم گذراندم."

بارسلونا در هفته اول فصل جدید رقابتهای لالیگا باید به مصاف تیم الچه برود.
+++++++++++++
راکیتیچ: شک کردن به کیفیت مسی، بی‌شرمی است
ایوان راکیتیچ، خرید تابستانی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه ال‌پارتیدو د‎‌لاس دوسه شبکه کوپه شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی، از اردوی پیش فصل بارسا گرفته تا لوئیس انریکه، مسی، ژاوی، لوئیس سوارس و رائول صحبت کرد.

b224e2db632faea2928a579b3d2f93e1_XL.jpg

این گزیده ای از صحبت های اوست:


*پیش فصل: ما به شدت و باجدیت زیادی تمرین می‌کنیم و انگیزه‌های زیادی داریم. در مجموع بارسا کیفیت بالایی دارد و اعضای کادر فنی برروی جزئیات کار می‌کنند. مشخص است که من در بزرگترین باشگاه دنیا هستم. این فقط حرف من نیست و واقعیت است.

*لوئیس انریکه: او ایده‌های تیم را به خوبی می‌شناسد.همه چیز را به وضوح می‌بیند و انگیزه‌های زیادی دارد. حالا خواهیم دید که او از من چه خواسته‌هایی دارد ولی مرا به خوبی می‌شناسد. می‌خواهم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصل قبلم در سویا داشته باشم. می‌خواهم بهتر شوم و امیدوارم که سرمربی بداند که چطور از بازی من بهترین بهره را ببرد.

*شروع در بازی با نیس: انگیزه‌های زیادی دارم. مهمترین نکته این است که ریتم خوبی داشته باشم. برای موفقیت به بارسا آمده‌ام ، نه برای اینکه روزی بگویم که برای بارسا بازی کرده‌ام.

*سیستم بازی: حالا خواهیم دید. من فرد مناسبی برای صحبت کردن دراین باره نیستم. فقط می‌خواهیم سال خوبی را پشت سربگذاریم. تیم قدرتمند و متحدی داریم.

*لیونل مسی: شک کردن به کیفیت مسی به نظرم شرم آور است . او همچنان بهترین بازیکن دنیاست و با کارهایی که انجام می‌دهد، همه نگاه‌ها روی اوست. او بهترین است و از بازی کردن کنار او لذت خواهیم برد.

*ژاوی: تجمع بازیکنان خط میانی؟ او به خاطر منافع تیم دربارسا ماند و بازیهای زیادی را انجام خواهد داد. لازم نیست در مورد ژاوی صحبت شود. او کیفیت فوق العاده‌ای دارد و ماندنش بهترین خبر ممکن بود.

*لوئیس سواز: آیا نیمار- مسی، سوارز بهترین خط حمله دنیا هستند؟ شنیدن نام این سه بازیکن کافی است تا بدنت بلرزد.

*مودریچ- راکیتیچ: زیباست که بتوان دو بازیکن از یک کشور کوچک را در باشگاه‌های به این بزرگی ببینیم. هرکدام از ما برای منافعمان می‌جنگیم و امیدوارم که درپایان فصل اوضاع برای من بهتر باشد.

*رائول: تنها در یک نیم فصل در کنار او در شالکه بودم ولی درس‌های زیادی از او آموختم. او مثل پدر ما بود و همیشه به ما کمک می کرد.

*انتخاب ملیت کروات به جای سوئیسی: من عاشق کشورم و مردم کشورم هستم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا در جام جهانی برای کرواسی بازی کنم و نه سوئیس.
+++++++++++++
راکیتیچ کاشته زن اصلی بارسا می شود
به نقل از الموندو دپورتیوو، در بازی با نیس مشخص شد که راکیتیچ یکی از کاشته زن های اصلی بارسا در فصل آینده خواهد بود. بر خلاف فصل های اخیر ، ژاوی، اینیستا و مسی در بارسا کاشته نخواهند زد، بلکه هافبک تیم ملی کرواسی کاشته زن اصلی این تیم خواهد بود.
n_f_c_barcelona_ivan_rakitic-8718288.jpeg

در مقابل نیس در حالی که ژاوی در میدان بود، راکیتیچ کرنرهای بارسلونا را ارسال می کرد. البته باید دید که با اضافه شدن مسی ، نیمار و سوارز، باز هم وظیفه زدن ضربات کاشته به راکیتیچ سپرده خواهد شد یا خیر.
+++++++++++++++++++++
چیزی ندارم بگم .خسته شدیم حی گفتیم نه این بد نه خوبه یا کاش این بیاد یا اون نیاد.بخرید باو نقطه ضعف رو ترمیم کنید .البته با قیمت معقولانه
 
  • Like
Reactions: rms

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
نمایش دیشب درخشان نبود، باز هم در وسط زمین روح و برنامه نبودش احساس میشد.
روند تکراری قدیم رو شاهد بودیم. هنوز هم ترجیح میدم منتظر بمونم، امیدوارم انریکه باعث نشه آخر فصل دست به دعا واسه اومدن کلوپ بشیم :D
متیو خوب و منطقی بازی میکرد، بدون شک استحکام و اطمینان خیلی بیشتری نسبت به ماسکرانو رو به بیننده منتقل میکنه.
نیومدم با صحبت های تکراری حوصلتون رو سر ببرم، هدف گذاشتن این عکس بسیار زیبا بود

timthumb.php


آدم لذت میبره فقط توپ رو بزنه توی اوت، گل که جای خود. عجب زمین تمرینیه!!!!!!!!!
یاد اون ورزشگاه زیبا در پرتغال افتادم، یورو 2004 که هلند با گل روبن برنده شد (دقیقا بازی و اسم ورزشگاه رو خاطرم نیست).
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
s0sdgi9rtjsupmckvo1f.jpg

کوادرادو سرعت داده می شود
کوادرادو به فلورانس رسید او امروز با باشگاه خود برای خروج مذاکره خواهد کرد
کوادرادو از باشگاه بارسلونا افزایش دستمزد و مبلغ قرارداد را مطالبه کرده است در غیر این صورت به منچستر یونایتد می رود
فیورنتینا پیشنهاد 35 میلیون یورویی بارسلونا را به همراه بند تغییرات می پذیرد
کوکه : رد پیشنهاد بارسا بسیار دشوار بود
ژاوی **** بارسلونا
مارکینیوش تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را نپذیرفت او خواهان ترک PSGو انتقال به بارسلونا است
اینتر میلان دنی آلوز را می خواهد آنها برای مذاکره با دنی آزاد هستند
کیلیورناواس با قرارداد 6 ساله به رئال مادرید پیوست
+++++++++++++++

drapivgd4e56ioibx7v4.jpg



آلوز کلید انتقال


درصورت خرید 2 بازیکن آلوز میرود و با خرید یک بازیکن او می ماند


بارسلونا می خواهد آلوز را با قیمت مناسب به فروش برساند و او باید تصمیم مناسب را بگیرد


ونگر درهای انتقال فرمالن به بارسلونا را گشود


نیمار و پاریس هیلتون در جزیره ایبزیا
+++++++++++++

گزارش: توماس فرمائلن در یک قدمی بارسا
طرفداری- بنا به شنیده ها در اسپانیا و انگلیس مدافع بلژیکی در یک قدمی بارسلونا قرار دارد.

به گزارش Football Espana و طبق گزارش منتشر شده در مارکا، شنیده ها در اسپانیا و انگلیس حاکی از این موضوع است که توماس فرمائلن مدافع آرسنال با مبلغ 12.5 میلیون یورو به بارسلونا خواهد پیوست.

او که مدت زیادی در این فصل را به علت مصدومیت دور از میادین بود، چراغ سبز را برای جدایی از آرسن ونگر دریافت کرد و سرمربی فرانسوی به وضوح گفت که دیگر او نمی خواهد. در این بین منچستر یونایتد نیز در کمین است تا با این بازیکن وارد مذاکره شود و او را جذب کند اما به نظر می رسد توپچی ها تمایل دارند تا این بازیکن را با توجه به رابطه خوب بین آرسنال و کاتالان ها به بارسلونا بفروشند.

پیش از این کاتالان ها با جرمی متئو مدافع والنسیا قرارداد امضا کرده بودند و لوئیس انریکه گفته بود که یک مدافع دیگر جذب خواهد کرد و به نظر می رسد فرمائلن نزدیک ترین گزینه به این تیم می باشد.
++++++++++++++
مشخص شدن اولویت بارسلونا در فصل نقل و انتقال‌ها
قرار بود خوان کوادرادو دیروز به فلورانس برسد اما این اتفاق نیفتاده است.او پس از حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال کلمبیا در جام جهانی برزیل به تعطیلات رفت و قرار بود خودش را دیرتر از سایر بازیکنان به کمپ تمرینی تیمش یعنی فیورنتینا برساند اما این کار را انجام نداده است
129267.jpg

به نظر می‌رسد این دیرکرد او به خاطر ابراز تمایل بارسلونا برای خرید وی بوده است. لوییس انریکه، سرمربی جدید بارسلونا که به دنبال تقویت تیمش است، قصد دارد کوادرادو را که قابلیت‌ بازی کردن در خط دفاع و هافبک را دارد به تیمش اضافه کند. او اعلام کرده که خرید کوادرادو به اولویت او بدل شده است.

مبلغ انتقال این بازیکن ۳۵ میلیون یورو اعلام شده اما بدون شک بارسلونا برای وی چنین هزینه‌ای نمی‌کند. آنها به تازگی لوییس سوارز را با ۷۵ میلیون یورو خریدند و هزینه‌های زیادشان این اجازه را به آنها نمی‌دهد که بازیکن گرانقیمت دیگری را به ترکیب اضافه کنند.
+++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

هفته حیاتی کواردادو
طرفداری- خبر‌ها حاکی این است که این هفته، هفته حیاتی در راه انتقال کواردادو به بارسلونا است.
به گزارش فوتبال اسپانیا، اسپورت کاتالان گزارش داده سران بلوگرانا با یک بسته پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی با کواردادو و مدیر برنامه‌هایش دیدار خواهد کرد. آنها همچنین با فیورنتینا هم دیدار خواهند کرد. از ایتالیا هم خبر می‌‌رسد که کواردادو امروز به ایتالیا باز میگردد که با سران فیورنتینا دیدار کند.

دلا واله و سران فیورنتینا در دیدار با کواردادو سعی‌ بر حفظ وی دارد. آنها در فکر پیشنهاد تمدید قرارداد هستند. کواردادو به خروج از باشگاه فشار نمی‌‌آورد اما اگر فیورنتینا اجازه دهد می‌‌تواند جدا شود. ماریو کوگنیگنی رئیس باشگاه فیورنتینا بعد از اینکه گفت ۹۰% از پیشرفت کواردادو در فیورنتینا بوده و باعث ناراحتی‌ این بازیکن کلمبیایی شد احتمالا در این جلسات غایب خواهد بود.
+++++++++++++

به بهانه مقاله بن هایوارد
بارسلونا یک باشگاه نیست؛ داستان یک زندگی‌ست
طرفداری- در سال 1899 میلادی، کمتر کسی فکر می‌کرد که باشگاه تازه تاسیس بارسلونا در ایالت کاتالونیا، تبدیل به نماد آزادی‌خواهان، نه فقط در اسپانیا، که در کل دنیا شود.باشگاه فوتبال بارسلونا در سال ۱۸۹۹ توسط عده‌ای سوئیسی، انگلیسی و اسپانیایی و به ***** خوان گمپر تأسیس شد.

نارسیس دوکارکاس، ریاست سابق باشگاه بارسلونا، جمله تاریخی دارد که می‌گوید:"بی تردید باشگاه بارسلونا برای مردم کاتالونیا،ارتشی بود که آن ها هرگز نداشتند."

جنبش ناسیونالیسم کاتالونیا خواستار به رسمیت شناخته شدن شخصیت سیاسی کاتالونیا با منطقه کاتالونی زبان است. این جنبش به همراه جنبش ناسیونالیسم باسک، از مردمی ترین جنبشهای مقاومت در برابر گرایشات سانترالیسم و همگون سازی دولت مدرن اسپانیاست. هواداران بارسلونا، برای برد و باخت به ورزشگاه نمی‌آیند. نیوکمپ، جوخه کاتالونیاست و بارسلونا اسلحه آن!

vb.jpg


بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان و کاتالانیسم است و از این رو عبارت «فراتر از یک باشگاه» (Més que un club) را به عنوان شعار خود انتخاب کرده‌است. شعاری که نه به نقل و انتقالات ارتباطی دارد و نه به اسپانسر روی پیراهن باشگاه. این شعار بوی زندگی دارد. زندگی که از پس کشتارهای بی‌رحمانه دیکتاتوری اسپانیا، در کاتالونیا به وجود آمده است. در پس همه این شعارها، خون جوانانی نمایان است، که خیلی‌هایشان، بازیکنان این باشگاه بودند. می‌توانستند ستاره باشند، اما جانشان را فدای مردمشان کردند.

در طول حکومت ریورا و بخصوص ژنرال فرانکو (۱۹۳۹-۱۹۷۵)، بیشتر مذاهب و گونه‌های مختلف زبان به جز مربوط به مردم کاستیا، تضعیف شدند.به همین دلیل بود که مردم کاتالان،دلبسته فوتبال شدند و به تیمشان لقب «فراتر از یک باشگاه» را دادند. این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. همان‌گونه که از شعار باشگاه «فراتر از یک باشگاه» بر می‌آید این باشگاه تنها به فوتبال محدود نبوده و به ورزش‌های دیگر و حتی به ایفای نقشی فرهنگی نیز می‌پردازد. باشگاه فوتبال بارسلونا علاوه بر فوتبال شامل ۱۴ رشته ورزشی دیگر است که چهار رشته آن شامل بسکتبال، فوتسال، هندبال و اسکیت هاکی جزو تیم‌های حرفه‌ای به حساب می‌آیند.

spanish-war.jpg


همه آنها نقشی تاريخی را به عنوان نماد ملی گرایی کاتالان‌ها بازی کرده‌اند. درزمان ديكتاتورى فاشیستی ژنرال ریورا که به مقابله با ملی گرایی کاتالان‌ها پرداخته بود، ممنوعیتی شش ماهه بر این باشگاه تحمیل شده و سپس عنوان باشگاه تغيير داده شد. علی‌رغم این‌ها باشگاه بارسلونا به عنوان نمادی از هویت منطقه‌ای و مطالبه ارزش‌های دموکراتیک کاتالان‌ها درآمد.

یکی از دلایل اختلاف بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا نیز، مربوط به مناطقی است که هر یک از این دو تیم در آنها واقع شده اند؛ این دو منطقه با هم منازعاتی داشته اند. رئالی‌ها در منطقه کاستیا حضور دارند و تیم رقیب در منطقه کاتالونیا. در واقع رقابت این دو تیم فوتبالی، تا حد زیادی از اختلافات سیاسی بین کاستیایی‌ها و کاتالان‌ها ناشی می شود و نویسنده‌ای آن را جنگ داخلی اسپانیا نام گذاشته‌است.البته امروزه رقابت بین دو تیم عمدتاً به بازیهای رودررو معطوف شده است و کمتر می توان از آن دشمنی‌های گذشته سراغی یافت.

درک شعار فراتر از یک باشگاه هنوز برای خیلی‌ها دشوار است. تیم‌هایی هستند که تاریخچه باشگاهشان، به جز دزدیدن اسطوره‌ها و استعدادهای دیگر تیم‌های دنیا فلسفه دیگری ندارند. آنها به جام‌های خود می‌نازند؛ اما افتخار کاتالونیا فراتر از جام و قهرمانیست. کاتالونیا یعنی مظلومیت، یعنی آزادی‌خواهی، یعنی ایستادن تا آخرین قطره خون. اکر امروز در غزه جنایات وحشیانه صهیونیسم، روز به روز دنیا را به کام فلسطینیان سیاه‌تر می‌کند، مردم کاتالونیا نیز هنوز فراموش جنایات فرانکو را فراموش نکرده‌اند.

تنها تفاوت کاتالونیا و فلسطین، حضور دوربین‌های HD و شبکه های اجتماعی است، نه چیز دیگر. روی کار آمدن دولت فاشیست ژنرال فرانکو مساوی بود با افول بارسلونا. بارسلونایی که حتی حق نداشت ستاره‌ای خریداری کند. چه برسد به اینکه فوتبال بازی کند. فوتبال بوی خون گرفته بود. کشتارهای وحشیانه فرانکو و مریدانش، کاتالونیا را در خاموشی فرو برده بود. همان زمان‌ها بود که رفته رفته بارسلونا، بیش از پیش به نماد و پرچم یک ایالت تبدیل شد. ایالتی که زیر چکمه های ننگین دیکتاتوری وقت اسپانیا له شده بود، حالا آرزوهایش در یک تیم فوتبال خلاصه می‌شد.حالا فرانکو حتی نمی‌خواست موفقیت بارسلونا را نیز ببیند.

همانگونه در زمان حکومت شاهنشاهی و دیکتاتوری ایران، وقتی استقلال 6 بر 0 پرسپولیس را برد، دستور صادر شد تا تمام شواهد آن سوزانده شود، در اسپانیا به شیوه دیگری این مساله نمود پیدا می‌کرد و آن این بود: بارسلونا نباید قهرمان می‌شد. آنها نباید تیم خود را تقویت می‌کردند و حق خرید ستاره نیز از این تیم صلب شده بود. دی استفانویی که قرار بود ستاره بارسا باشد، با درایت (بخوانید وحشی‌گری) فرانکو به تیم رقیب رفت. مدارک فراوان است. اما در یک مقاله نمیگنجد.

imadg0328.jpg


بنابراین از نویسندگانی مثل آقای هایوارد انتظار می‌رود که بیش از این ماهیت خود را به خوانندگانش نشان ندهد. چرا که درک شعار باشگاهی که نماد آزادی‌خواهی یک ایالت است، بسیار دشوارتر از این است که با مقاله نوشتن شما و اسپانسرشیپ پیراهن، زیر سوال برود. آن‌هم در فوتبالی که این روزها، پول در آن حرف اول را می‌زند. زیر سوال بردن شعاری که ریشه در تاریخ خونین یک ایالت دارد، نشان از توهم شماست. نه هواداران این باشگاه.

هنوز خیلی زود است درک فلسفه بارسلونا و کاتالونیا؛ درک کشته شدن مدیر و بازیکنان باشگاه در جلو چشم هم‌تیمی‌هایشان. زمانی که سران و بازیکنان باشگاه بارسلونا و بیلبائو، در زمان جنگ کاتالونیا و دیکتاتورهای فاشیست اسپانیا، عازم نبرد می‌شدند. تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ، شاید منتظر بودند تا در سایر تیم‌های باشگاهی، استعدادی رشد کند و به مانند همین الان آن را بقاپند.

شما می‌توانید به جای بررسی هزارباره و نخ‌نمای گرونده نیمار، سری به اولی هوینس در سلول زندانش بزنید و با او به گفت و گو بنشینید. یا به سراغ سران باشگاه‌های X و Y بروید و منبع پول‌های هنگفت خرج شده در باشگاهشان را جویا شوید. مطمئن باشید سوژه های بهتری در انتظارتان خواهد بود. چون بارسلونا همیشه بارسلوناست و به اندازه ای پشتوانه مردمی دارد که با مقالات مغرضانه شما متهم نخواهد شد.

آقای هایوارد! اگر بارسلونا اسپانسر گرفت، برای مقابله با پول‌های هنگفت باشگاه‌هایی مثل سیتی، چلسی، رئال و... گرفت. اگر بارسا اقدام به جذب بازیکن کرد، پس از یک دهه، قبضه فوتبال اروپا و جهان (با اسپانیا در عرصه ملی) این کار را انجام داد. پس مواظب قلمتان باشید. کاتالونیا و هوادارانش، خون‌بهای زیادی داده که هم‌اکنون در اینجا ایستاده است؛ وگرنه شاید اگر باشگاه دیگری، در هرجای دنیا بود، هم اکنون با اینهمه ظلم و دیکتاتوری، چیزی جز یک خاطره، از آن باقی نمانده بود.

+++++++++++++

ژاوی از ناحیه ماهیچه مچ پا مصدوم شد
طرفداری- به نظر می‌‌رسد که هافبک ۳۴ ساله بلوگرانا پس از گلزنی برابر نیس به خاطر مشکل ماهیچه مچ پا مصدوم شده باشد.

به گزارش ۴-۴-۲، وبسایت رسمی‌ بارسلونا در بیانیه نوشت که این هافبک بازیساز باید مورد مداوا کادر پزشکی‌ باشگاه قرار بگیرد تا میزان دقیق مصدومیت وی را مشخص کنند.

با این حال آندونی زوبیزارتا می‌‌گوید باشگاه پس ازیک فصل نا امید کننده امیدوار است با ماندن ژاوی و آمدن انریکه باشگاه به دوران خوبش بازگردد.
++++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

کوادرادو نزدیک به درهای نیوکمپ؛ او بازی در بارسا را به منچستر یونایتد ترجیح داده است
طرفداری- بنا بر گزارش ها خوان کوادرادو، وینگر تیم فیورنتینا آماده است تا به بارسلونا ملحق شود.

با توجه به گزارش مترو، بازیکن کلمبیایی تیم فورنتینا با نمایش خوبی که از خودش در جام جهانی نشان داد، مورد توجه بارسلونا قرار گرفت.
بازیکن 26 سال مدت هاست که حال مذاکره با بارسلونا می باشد، گفته می شد لوئیز فن خال نیز برای به خدمت گرفتن این بازیکن و انتقالش به منچستر یونایتد، به فیورنتینا پیشنهاد 31 میلیون پوندی ارائه کرده است.

اما با این حال، در کشور اسپانیا گزارشات حاکی از آن است که این بازیکن ترجیح می دهد به بارسلونا منتقل شود. این قابل درک است که منچستر یونایتد دستمزد بیشتری به بازیکن می دهد، اما گفته می شود کوادرادو به مسئولین باشگاه ایتالیایی اطلاع داده که مایل است به بارسلونا بپیوندد.
کوادرادو، در جام جهانی یک گل زد و چهار پاس گل داد و به این صورت به یکی از تاثیرگزار ترین بازیکنان تیمش در برزیل تبدیل شد.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

نماینده دنی آلوز تماس با اینتر را تکذیب کرد
طرفداری - رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد اینتر به بارسلونا برای جذب دنی آلوز خبر دادند که این موضوع توسط نماینده این بازیکن تکذیب شد.
به نقل از فوتبال ایتالیا، خبر پیشنهاد اینتر به آلوز مدافع تیم بارسلونا، شایعه ای بیش نیست.
نماینده آلوز در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد:
"ما هیچ گونه تماسی با اینتر نداشته ایم.آنها باشگاه بزرگی هستند ولی ما چیزی در مورد پیشنهاد آنها نمی دانیم.آنها تماسی با ما نداشته اند پس هرگونه اظهار نظری در مورد آنها مشکل می باشد"

آلوز تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و تا کنون هم خبری از تمدید قرارداد وی نمی باشد و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
++++++++++++++
تبدیل شدن ژروم بواتنگ به گزینه اول بارسلونا برای خط دفاع!
طرفداری- ژروم بواتنگ، مدافع تیم بایرن مونیخ به گزینه شماره یک بارسلونا تبدیل شده است.

با توجه به گزارش سایت مارکا، اگر چه جرمی متئو از والنسیا به بارسلونا منتقل شد، اما لوئیز انریکه هم چنان به دنبال مدافع دیگری می باشد که خط دفاعی تیمش را کامل نماید.
به گزارش رادیو مارکا، بازیکن آلمانی گزینه اول تیم بارسلونا برای تکمیل کردن خط دفاع می باشد.

این بازیکن به تازگی با تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی شده است و قیمت این بازیکن 25 سال، حدود 39 میلیون یورو می باشد. بواتنگ علاوه بر بازی کردن در مرکز خط دفاع، قادر است تا در سمت راست خط دفاعی نیز بازی کند، بنابراین به نظر می رسد او همان بازیکنی است که بارسلونا به دنبالش است، چرا که در صورت لزوم می تواند جای دنی آلوز را نیز پر کند.

مشکلات در انتقال مارکینیوس و تیاگو سیلوا باعث شد مدیران بارسلونا با شدت بیشتری به دنبال مدافع در بازار نقل و انتقالات باشند. به نظر می رسد بواتنگ تمام ویژگی های مورد نظر کاتالان ها را دارد.
گفته می شود زوبی زارتا در روزهای آینده به دیدار بازیکن آلمانی و مدیر برنامه هایش خواهد رفت.
+++++++++++++
تبریک به دوستان بخاطر لینک شدن بیشترین مدافعان موجود در جهان به بارسا
فردا اگر از اسیا کسی لینک شد اصلا" شوک نشید!!!!!
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748

نماینده دنی آلوز تماس با اینتر را تکذیب کرد
طرفداری - رسانه های ایتالیایی از پیشنهاد اینتر به بارسلونا برای جذب دنی آلوز خبر دادند که این موضوع توسط نماینده این بازیکن تکذیب شد.
به نقل از فوتبال ایتالیا، خبر پیشنهاد اینتر به آلوز مدافع تیم بارسلونا، شایعه ای بیش نیست.
نماینده آلوز در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد:
"ما هیچ گونه تماسی با اینتر نداشته ایم.آنها باشگاه بزرگی هستند ولی ما چیزی در مورد پیشنهاد آنها نمی دانیم.آنها تماسی با ما نداشته اند پس هرگونه اظهار نظری در مورد آنها مشکل می باشد"

آلوز تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و تا کنون هم خبری از تمدید قرارداد وی نمی باشد و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
++++++++++++++
تبدیل شدن ژروم بواتنگ به گزینه اول بارسلونا برای خط دفاع!
طرفداری- ژروم بواتنگ، مدافع تیم بایرن مونیخ به گزینه شماره یک بارسلونا تبدیل شده است.

با توجه به گزارش سایت مارکا، اگر چه جرمی متئو از والنسیا به بارسلونا منتقل شد، اما لوئیز انریکه هم چنان به دنبال مدافع دیگری می باشد که خط دفاعی تیمش را کامل نماید.
به گزارش رادیو مارکا، بازیکن آلمانی گزینه اول تیم بارسلونا برای تکمیل کردن خط دفاع می باشد.

این بازیکن به تازگی با تیم ملی آلمان، قهرمان جام جهانی شده است و قیمت این بازیکن 25 سال، حدود 39 میلیون یورو می باشد. بواتنگ علاوه بر بازی کردن در مرکز خط دفاع، قادر است تا در سمت راست خط دفاعی نیز بازی کند، بنابراین به نظر می رسد او همان بازیکنی است که بارسلونا به دنبالش است، چرا که در صورت لزوم می تواند جای دنی آلوز را نیز پر کند.

مشکلات در انتقال مارکینیوس و تیاگو سیلوا باعث شد مدیران بارسلونا با شدت بیشتری به دنبال مدافع در بازار نقل و انتقالات باشند. به نظر می رسد بواتنگ تمام ویژگی های مورد نظر کاتالان ها را دارد.
گفته می شود زوبی زارتا در روزهای آینده به دیدار بازیکن آلمانی و مدیر برنامه هایش خواهد رفت.
+++++++++++++
تبریک به دوستان بخاطر لینک شدن بیشترین مدافعان موجود در جهان به بارسا
فردا اگر از اسیا کسی لینک شد اصلا" شوک نشید!!!!!
امیدوارم این یکی شایعه نباشه. جروم بواتنگ یکی از بهترین مدافعان دنیاست. البته احتمال راه اومدن بایرن نزدیک به صفره مگر اینکه بازیکن فشار بیاره

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
نیمار خیلی بی جنبست خداییش، راست میگن جاستین بیبر فوتبالِ!!!!!!!!!
آخه این دختره ی هر جایی چی بود باهاش عکس انداخت (پاریس هلیتون)، شدیدا شخصیت غیر ورزشی چیپی داره. داره با رونالدو رقابت سنگینی رو آغاز میکنه. دم باشگاه گرم که بهش اخطار داده.
تمرکزش روی مسائل حاشیه ای خیلی زیاده
 
بالا