• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بارسلونا

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
نیمار خیلی بی جنبست خداییش، راست میگن جاستین بیبر فوتبالِ!!!!!!!!!
آخه این دختره ی هر جایی چی بود باهاش عکس انداخت (پاریس هلیتون)، شدیدا شخصیت غیر ورزشی چیپی داره. داره با رونالدو رقابت سنگینی رو آغاز میکنه. دم باشگاه گرم که بهش اخطار داده.
تمرکزش روی مسائل حاشیه ای خیلی زیاده
باشگاه اخطار داده؟!
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

فوری: ژاوی هرناندز از بازی های ملی خداحافظی کرد
طرفداری- ستاره 34 ساله باشگاه بارسلونا، دقایقی پیش به طور رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد.
+++++++++
تذکر بارسلونا به نیمار
به نقل از آس، حضور فعال این بازیکن در شبکه های اجتماعی در طول تابستان با انتشار تصاویر جشن های خود در ایبیزا و ژاپن با نارضایتی سران باشگاه کاتالانی همراه شده است.

به گفته این روزنامه، لوئیز انریکه و کادر فنی بارسلونا از دیدن برخی از تصاویری که این بازیکن در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است ناراحت شده اند و اعتراض خود را به گوش این بازیکن رسانده اند.

این بازیکن در جام جهانی برزیل در بازی تیم ملی کشورش مقابل کلمبیا دچار مصدومیت شد ، به نظر می رسد که به طور کامل درمان شده باشد و مشکلی برای بازگشت به تمرینات کاتالان ها نداشته باشد. او از امروز به همراه مسی، ماسکرانو و آلوس به تمرینات بارسا اضافه می شود.

بارسلونا در نظر دارد که محدودیت های جدیدی را در مورد فعالیت بازیکنان این تیم در شبکه های اجتماعی وضع کند.
+++++++++++++++
فیفا محرومیت سوارز را کاهش نداد
کمیته انضباطی فیفا محرومیت از هشت بازی (محرومیت او در یک بازی سپری شده است) و چهار ماه را برای لوئیس سوارز تأیید کرد. کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال در خصوص سایر محرومیت‌ها در جام‌جهانی نیز تصمیم‌گیری کرد
n_f_c_barcelona_luis_suarez-8636907.jpeg

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال یونان از حضور در هشت بازی محروم شد در حالی که آلدو اسپوسیتو از کادر فنی ایتالیا نیز با محرومیت حضور در 6 مسابقه مواجه شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه محرومیت از حضور در یک مسابقه را پشت سر گذاشته است. وی همچنین اجازه ندارد به مدت چهار ماه در هرگونه فعالیت فوتبالی شرکت کند.

فرناندو سانتوس در پایان وقت‌های اضافه دیدار یونان و کاستاریکا از زمین مسابقه اخراج شد. بیانیه سایت فیفا اعلام کرد: وی به دلیل رفتار غیرورزشی در خصوص داوران مسابقه محروم می‌شود.

سانتوس در صورتی که به مربیگری در سطح ملی برگردد، با محرومیت مواجه خواهد شد. فیفا همچنین در خصوص بازیکنان اخراجی در جام‌جهانی اعلام کرد:

الکس سانگ (کامرون): محرومیت از دو بازی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا

آنته ربی (کرواسی): محروم از یک مسابقه

کلودیو مارکیسیو (ایتالیا): محروم از یک مسابقه

آنتونیو والنسیا (اکوادور): محروم از یک مسابقه
++++++++++++++++++++
مدل موی جدید لیونل مسی در تمرین امروز بارسلونا (عکس)
طرفداری- فوق ستاره آرژانتینی صبح امروز پس از گذراندن تعطیلاتش در تمرینات آبی اناری ها با ظاهری جدید حاضر شد.

buq5dk_iyaaiomw.jpg

+++++++++++++++++

کوادرادو دوست دارد در کنار مسی، نیمار و سوارز بازی کند
طرفداری- با توجه به گزارش ها در کشور اسپانیا و ایتالیا، خوان کوادرادو احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد تا در کنار مسی، نیمار و سوارز بازی
دنی آلوز امروز به تمرینات رفته و با لوئیز انریکه صحبت خواهد کرد. از سویی دیگر خوان کوادرادو نیز امروز جلسه ای با دلاواله مدیر تیم فیورنتینا و وینچنزو مونتلا مربی این تیم برگزار خواهد کرد.
این امکان وچود دارد که هر دو بازیکن فصل آینده در تیم بارسلونا با هم کار کنند.

به گزارش الموندو، دو هفته پیش زمانی که دنی آلوز به بارسلونا رسید، بیان کرد که مایل است در تیمش بماند و قصد جدایی ندارد. باشگاه در حال حاضر باید تصمیم بگیرد که آیا مدافع راستش را می خواهد یا قصد دارد وی را به فروش برساند.

باشگاه فیورنتینا اعلام کرده بود که به شکل رسمی هیچ پیشنهادی برای انتقال کوادرادو دریافت نکرده است. اما با این حال مدیر تیم فیورنتینا می داند که دو باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا سخت به دنبال این بازیکن هستند.
در حالی که کوادرادو روز چهارشنبه با تاخیر به تمرینات فیورنتینا ملحق شد اما مدیرت این باشگاه قصد دارد دستمزد سالانه وی را به دو میلیون یورو افزایش دهد.
البته به نظر می رسد کوادرادو و مدیر برنامه هایش این پیشنهاد را رد کنند، چون آن ها آگاه هستند که دو باشگاه انگلیسی و اسپانیایی قطعا دستمزدی بیشتر از دو میلیون یورو را به بازیکن کلمبیایی ارائه خواهند کرد.

منچستر یونایتد دستمزد بالاتری نسبت به بارسلونا به کوادرادو خواهد داد، اما بنا بر گزارش ها در کشور ایتالیا، این بازیکن اعلام کرده که مایل است در کنار بازیکنانی نظیر مسی، نیمار و سوارز بازی کند و هیچ مشکلی با رقم دریافتی از سوی کاتالان ها ندارد.
+++++++++++++

احتمالا لیست بارسلونا با خوان کوادرادو و توماس فرمالن کامل شود
طرفداری- با توجه به گزارش ها در کشور انگلستان، توماس فرمالن راهی بارسلونا خواهد شد.
بارسلونا تقریبا آگاه شده است که مدافع برزیلی تیم پی اس جی را نمی تواند به خدمت بگیرد و باید به فکر جایگزینی برای مارکینیوس باشد.
نزدیک ترین گزینه که نام او شنیده می شود، توماس فرمالن است. لوئیز انریکه این بازیکن 28 سال را مد نظر گرفته است، انریکه معتقد است فرمالن جفظ توپش خوب است، با تجربه و مسلط بر بازی است.
الموندو می نویسد شرایط شخصی بازیکن نیز به انتقالش به نیوکمپ کمک می کند. آرسن ونگر هفته گذشته به وضوح بیان کرد که فرمالن از تیمش جدا خواهد خواهد شد.
مدافع بلژیکی قیمت خوبی نیز در بازار نقل و انتقالات دارد. در همین حال مطبوعات و گزارش ها در کشور انگلستان خیز از قطعی شدن انتقال وی به بارسلونا با مبلغ 12.5 میلیون یورو را می دهند.

فرمالن، علاوه بر بارسلونا از سوی منچستر یونایتد نیز پیشنهاد دارد، اما به نظر می رسد باشگاه آرسنال مایل نیست وی را به رقیب خودش در لیگ برتر واگذار کند.
قبل از فرمالن، دالی بلیند و فرتونگن نیز در لیست خرید بارسا جای گرفته بودند اما هر کدام بنا بر دلایلی از لیست خارج شدند.

با آمدن جرمی متئو به بارسا، انتقال دالی بلیند منتفی شد و انریکه نیازی به خرید این بازیکن نداشت. از سویی دیگر باشگاه تاتنهام حاضر به فروش فرتونگن نشد و این بازیکن قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را داشت.

پس در نتیجه به نظر می رسد دو بازیکنی که در انتها لیست لوئیز انریکه و باشگاه را کامل خواهند کرد، توماس فرمالن و خوان کوادرادو باشند.
به نظر می رسد بارسلونا برای انتقال این دو بازیکن، حدود 50 میلیون یورو خرج کند.
++++++++++++++
0m404b64qa4hl8yfmym7.jpg

با لوئیز انریکه ما می توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم
رختکن بارسا از مربی جدید حمایت می کند
جاه طلبی های بزرگ قبل از شروع فصل
جلسه تعیین کننده امروز برای مشخص شدن آینده آلوز
میزان مصدومیت ژاوی امروز مشخص می شود
++++++++++++++++
l8l8qorfdczxvm9lfqm.jpg

بازگشت
امروز مسی ، نیمار ، ماسکرانو ، آلوز به تمرینات بازمی گردند
لوئیز انریکه می تواند از امروز روی همه ستاره های خود به جز سوارز حساب کند
انریکه بهترین نسخه مسی را می خواهد
نیمار برای تعیین میزان بهبودی تست پزشکی می دهد
فرمالن بسیار نزدیک به بارسلونا
ماسکرانو در برنامه های انریکه یک بازیکن مهم است
ماسکرانو ، پیکه ، بوسکتس گزینه های انتخاب کاپیتان چهارم
+++++++++++++++
به نظرم بهترین کارو کرد ژاوی
یعنی کسی میخواد واسه مدتی بخنده بره نظرات این کاربرای سایت طرفداری رو بخونه همه از دم یکی از یکی بدتر و بچه تر
کی اینا ادم بشن خدا داند
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

جمعه دادگاه حکم تجدید نظر سوارز است؛ او بخشیده می شود؟
طرفداری- تا چند روز دیگر به طور کامل نشخص خواهد شد که آیا سوارز می تواند از ابتدا برای بارسلونا بازی کند یا محرومیتش پا بر جا خواهد ماند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، لوئیز سوارز پس از بازی ایتالیا و اروگوئه در مسابقات جام جهانی و به علت گاز گرفتن شانه کیلینی، از سوی فیفا به مدت 4 ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
پس از آن باشگاه بارسلونا و وکلای سوارز درخواست تجدید نظر کردند. اما حال سایت فوتبال اسپانیا ادعا می کند که فیفا درخواست را نخواهد پذیرفت و محرومیت سوارز پا بر جا خواهد ماند.

اگر این اتفاق رخ دهد، سوارز تا پایان ماه اکتبر نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

لازم به ذکر است، دادگاه سوارز قرار است روز جمعه با حضور وی و وکلای تیم بارسلونا برگزار شود و حکم قطعی در آن جلسه قرائت خواهد شد.
پیش از این، سایت بین المللی گل به نقل از منابع نزدیک به کمیته CAS، گزارش داده بود که به احتمال فراوان محرومیت سوارز کاهش پیدا خواهد کرد.
++++++++++++++++

کنفرانس مطبوعاتی ژاوی هرناندز: از انریکه واقعا متشکرم؛ لوئیز سوارز مهاجم و انسان فوق العاده ای است
طرفداری - کاپیتان اول تیم فوتبال بارسلونا ب حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل ماندنش در جمع آبی اناری ها سخن گفت.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه بارسلونا پس از تمرین امروز صبح شاگردان لوئیز انریکه، ژاوی هرناندز با حضور در کنفرانس مطبوعاتی از دلایل تصمیمش برای ماندن در جمع آبی اناری ها سخن گفت.

" فصل گذشته در شرایط واقعا بدی به اتمام رسید. من پس از نیمکت نشینی در دیدار آخر لالیگا و همچنین جام جهانی احساس کردم که دیگر نمی توانم برای باسا مفید باشم و برای همین خیلی زود تصمیم گرفتم که به دوران حضورم در تیم ملی و بارسا خاتمه داده و چالش جدیدی را آغاز کنم، اما پس از صحبت با زوبی و لوئیز انریکه آن ها مرا متقاعد کردند که هنوز نیز می توانم جایگاه مهمی را در تیم داشته باشم و از این بابت از آن ها واقعا متشکرم.

مسائل مالی هیچگاه برایم در اولویت نبوده است. تصمیم من برای جدایی من از بارسا تنها یک تصمیم فوتبالی بود، من با انریکه نزدیک به چهار جلسه به گفت و گو نشستم و او توانست ذهنیت مرا تغییر دهد و به من اطمینان بدهد که هنوز نیز می توانم برای تیم بازیکن مفیدی باشم. خلاصه کنم که انریکه اصلی ترین نقش را در باقی ماندن من در بارسا ایفا کرد و باعث شد که من از هفته گذشته و همانند 20 سالگی خود، تمرینات را از صفر و به همراه بقیه بازیکن ها آغاز کنم.

بازنشستگی از تیم ملی؟ درست است. دوران من در تیم ملی به پایان رسیده است و می خواهم از تمام کسانی که در این سال ها باعث رقم زدن آن عصر طلایی شدند، تشکر کنم.

کاپیتان اول تیم؟ جانشینی کارلس پویول یک افتخار است. اما رای گیری برای انتخب کاپیتان امروز صبح انجام شده و باید ببینیم که نتیجه چه خواهد شد (میخندد)

لوئیز سوارز؟ خرید فوق العاده ای بود. بدون شک او یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال است که فصل شگفت انگیزی را به همراه لیورپول پشت سر گذاشت. من او را می شناسم و باید بگویم که علاوه بر فوتبالیست، پسر واقعا خوبی نیز هست.

فلسفه کادر فنی جدید تیم؟ تغییر ذهینیت و مسائل روانی یک نکته کلیدی در موفقیت تیم است و آن ها در این زمینه تا به حال کمک زیادی به تیم کرده اند.

دنی آلوز؟ او یکی ز بهترین دفاع راست های جهان در سالیان خبر بوده و شاید بهترین شان نیز باشد، اما بید ببینیم که خود او و باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت."
++++++++++++++
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
باشگاه بارسلونا:نتایج معاینات نیمار رضایتبخش است

با این وجود نیمار که در بازی با کلمبیا بخاطر ضربه زونیگا از ناحیه کمر به شدت مصدوم شده بود هنوز نمی تواند در تمرینات گروهی بارسلونا حضور یابد
39e3d81b-78f7-44e4-8614-8ee63556c413-cb.Jpeg

- امروز سه بازیکن بارسا که در مراحل نهایی جام جهانی حضور داشتند با پشت سر گذاشتن تعطیلات به تمرینات بارسا بازگشتند(مسی،ماسچرانو،آلوس).
با این وجود نیمار که در بازی با کلمبیا بخاطر ضربه زونیگا از ناحیه کمر به شدت مصدوم شده بود هنوز نمی تواند در تمرینات گروهی بارسلونا حضور یابد.
او امروز بار دیگر توسط پزشکان بارسا مورد معاینه قرار گرفت و به گفته آنها نتایج کاملا رضایت بخش بود و پیشرفت بهبودی او سبب خواهد شد تا به زودی تمرینات خود با بارسلونا را آغاز کند.
نیمار از روز 4 جولای تحت نظارت پزشکان برزیل و نیز باشگاه بارسلونا قرار دارد. پس از پایان جام او تعطیلات خود را آغاز کرد و در روزهای گذشته نیز در اسپانیا و سواحل ایبیزا و در کنار پاریس هیلتون مشهور حضور داشت.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
پیشنهاد رسمی و 10 میلیون یوروئی بارسلونا برای جذب توماس فرمالن

به گزارش Sport سران باشگاه بارسلونا پساز ناامیدی از جذب مارکینیوش مدافع جوان و برزیلی تیم فوتبال پاریسن ژرمن، حال و در فاصله 25 روز تا پایان فرصت نقل و انتقالات، به صورت رسمی و با پیشنهادی 10 میلیون یوروئی به باشگاه آرسنال، خواستار جذب توماس فرمالن مدافع با تجربه و بلژیکی این تیم شده است.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

دنی آلوز در بارسلونا ماندنی خواهد شد، اما سانگ و آفلای به هیچ عنوان در ایده های انریکه جای ندارند
طرفداری- به نظر می رسد سانگ و آفلای اصلا جایی در برنامه های لوئیز انریکه ندارند.

طی روزهای گذشته تمام نگاه ها به دنی آلوز و نقشش در آینده بارسلونا دوخته شده بود. اما به نظر می رسد جلسه او با لوئیز انریکه تشکیل شده و هر دو طرف هم دیگر را متقاعد کرده اند و آینده آلوز در نیوکمپ رقم خواهد خورد.

اما دو بازیکن دیگری که در موقعیت خوبی قرار ندارند و اصلا مورد توجه لوئیز انریکه نیستند، ابراهیم آفلای و الکس سانگ می باشند.
ایده اساسی و نکته مهم این است که مربی تیم بارسلونا برنامه ای برای این دو بازیکن ندارد، انریکه در تمرینات نگاه خاصی به سانگ و آفلای نمی کند. با وجود این شرایط، هم چنان این دو بازیکن در باشگاه بارسلونا حضور دارند.

بین این دو، آفلای کمی مستعد تر به نظر می رسد و دیروز خبر رسید که باشگاه بشیکتاش ترکیه برای به خدمت گرفتن او، ابراز علاقه کرده است.
الموندو می نویسد، مینو رایولا مدیر برنامه های بازیکن هلندی در تلاش است تا مانند فصل گذشته تیمی را برای او جست و جو کند. آفلای بازیکن خوبی است اما به دلیل مصدومیت های پی در پی و مستمر، از شرایط عادی اش دور شده است.

از سویی دیگر، خروج الکس سانگ کمی پیچیده شده است. این هافبک کامرونی دو سال پیش از آرسنال به بارسا آمد و یک قرارداد طولانی تا سال 2017 با کاتالان ها به امضا رساند.

دارن دین مدیر برنامه های سانگ، در این روزها کار دشواری را پشت سر می گذارد و وضعیت انتقال سانگ به تیمی دیگر پیچیده به نظر می رسد، به دلیل آن که بارسلونا برای خرید او مبلغ کمی را خرج نکرده، طبیعتا مایل نیست وی را به مبلغی بسیار کم به فروش برساند.
++++++++++++++
موندو دپورتیوو / اسپانیا

md6814.jpg


- ژاوی در کنفرانس تایید کرد: من فکر می کردم دورانم در بارسا تمام شده اما انریکه فکر من را عوض کرد

- بازیکن متولد ترسا و متیئو به جنوا نمی روند

- لئو همه را با ظاهر نظامی اش متعجب کرد

- نیمار پس از تست، OK گرفت
the-front-sport-aug-6-2014.jpg


مسی جدید

مسی با مدل موهای خود همه را شگفت زده کرد

مسی لیگ حرفه ایی را با فصل دوم تمرینات شروع می کند

نیمار می خواهد لالیگا را به خوبی آغاز کند

ژاوی :انریکه ذهنیت من را تغییر داد

ژاوی و متیو در دیدار امشب بارسا غایب هستند

آلوز می خواهد بماند و بارسا به دنبال خرید فرمالن
+++++++++++++++++++
بند جدای مارکو رویس 25 میلیون هست !!!!!!!!!!!!!!!هولـــــــــــــــــــــــی شت! خدایش چرا مسئولان نرفتن دنبالش و نخریدنش جای تعجب داره الانه که شاخ دربیارم از دست اینا .30 تا میدادن کادو پیچ هم میکردن میدادن چرا این کارو میکنند !!!!!!!!!!!!
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
بشیکتاش ترکیه مقصد احتمالی ابراهیم آفلای
هافبک هلندی باشگاه بارسلونا احتمال دارد برای ادامه دوران فوتبالی ش راهی سوپرلیگ ترکیه شود.
به گزارش SPORT، آینده ابراهیم آفلای هافبک-مهاجم 28 ساله و هلندی باشگاه بارسلونا پس از پشت سر گذشتن یک فصل کابوس وار که با پارگی لیگامنت زانوی پای راست وی نیز همراه شده بود، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. بر اساس گزارش این وب سایت خبری وی که اخیرا جایی در برنامه های لوئیز انریکه برای فصل آینده برای خود پیدا نکرده است و حتی در لیست 26 نفره کاروان بارسلونا برای دیدار دوستانه چهارشنبه شب برابر تیم فوتبال ناپولی نیز قرار نگرفته، حال باشگاه بشیکتاش ترکیه را به خود علاقمند می بیند.

گفتنی است آفلای که در سال 2011 و از تیم فوتبال PSV آیندهوون هلند به جمع آبی اناری ها پیوسته بود. تا کنون تنها در 38 مسابقه برای بارسا به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده است.
+++++++++++++++++
کاپیتان های بارسا در فصل بعد مشخص شدند
لیونل مسی و سرجیو بوسکتز به جمع کاپیتان های بارسلونا در فصل 15-2014 ملحق خواهند شد.
ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا،سرجیو بوسکتز و لیونل مسی کاپیتان های اول تا چهارم بارسلونا در فصل آینده خواهند بود.

در پی بازنشستگی پویول بازوبند کاپیتانی بارسلونا به بازوی ژاوی هرناندز بسته خواهد شد. اینیستا نیز به عنوان کاپیتان دوم فعالیت می کند.

فصل گذشته پویول، ژاوی، والدس و اینیستا کاپیتان های باشگاه کاتالونیایی بودند.
+++++++++++++
ضربان قلب آدریانو هنوز غیر طبیعی میزند / بازیکنان امشب به دیدار ناپولی میروند
اختصاصی / بارسلونا امشب در ژنو به دیدار ناپولی خواهد رفت . این بازی دوستانه امشب ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران برگزار میشود . چهار بازیکنی که به تازگی از تعطیلات بازگشته اند روز گذشته در تمرینات شرکت کردند .
ls7_pic_2014-08-06_revisiomedicafcb_31.v1407317626.jpg

این بازیکنان در این چند هفته که به آغاز لالیگا باقی مانده است تمرینات سختی را پیش رو دارند . ضربان قلب آدریانو هنوز غیر طبیعی میزند در حالی که نگرانی هایی در مورد سلامت ژاوی , متیو و پاتریک نیز وجود دارد . باقی بازیکنان امروز به ژنو پرواز خواهند کرد .
+++++++++++++++
مصاحبه ی بارتومئو با سی ان اس : سوارز پیشنهادات بهتری داشت (بخش اول)
اختصاصی / جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با سی ان ان آمریکا در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرد . این مصاحبه توسط ما ترجمه و در دو بخش منتشر میشود . بخش اول مصاحبه را در ادامه

بارتومئو در مصاحبه با آماندا دیویس از سی ان ان آمریکا گفت : " انتقال لوئیس سوارز شایسته ی توجه بیشتری است . او یکی از بهترین مهاجمان جهان است اما در حال حاضر توسط فیفا محروم شده است .

flh_57734_1407277114.jpg


بارتومئو اعتراف کرد که بارسلونا قبل از جام جهانی با سوارز تماس گرفته است و به او گفت که سن و سال او مناسب است و همچنین تجربه اش مورد نیاز ماست . بارتومئو همچنین گفت : " از سال های قبل میدانستیم سوارز علاقه مند به باشگاه ماست . میدانستیم که سوارز پیشنهاد بهتری دارد اما سوارز تصمیم گرفت به بارسلونا بیاید " .


خبرنگار از بارمتئو پرسید آیا زمانی که آن اتفاق در جام جهانی افتاد شما برای خرید سوارز تجدید نظر نکردید , پاسخ داد : " نه . نه . او میدانست رفتارش بد و نادرست بوده است و عذرخواهی کرد . این برای ما بسیار مهم است . این باشگاه معتقد است که سوارز در آینده رفتار خوبی خواهد داشت " .

بارتومئو همچنین گفت این باشگاه این شانس را به سوارز میدهد .
مصاحبه ی بارتومئو با سی ان اس : احتمال بازگشت گواردیولا است ( بخش دوم )

بخش اول - اختصاصی / جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با سی ان ان آمریکا در رابطه با مسائل مختلفی صحبت کرد . این مصاحبه توسط ما ترجمه و در دو بخش منتشر میشود . بخش دوم مصاحبه را در ادامه
در مصاحبه از پپ گواردیولا نیز صحبت شد . بارتومئو به ستایس سرمربی سابق پرداخت و گفت : " من چیزهای زیادی از گواردیولا یاد گرفتم . او نابغه است .

بارتومئو در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت گواردیولا به بارسلونا وجود دارد یا خیر , گفت : " شکی نیست که این اتفاق می افتد . افرادی که بارسلونا در قلب آنهاست همواره از باشگاه حمایت میکنند . پس از سال 2022 بسیاری از بازیکنان و مربیان و .... دیگر در این باشگاه نیستند و چه بسا در تیم های دیگر باشند . اما همیشه احتمال بازگشت آنها وجود دارد . دلیلش این است که ما تا پایان یک خانواده هستیم " .

در این مصاحبه در مورد لیونل مسی نیز صحبت شد . بارتومئو در مورد مسی گفت : " مسی نشان دهنده ی چیزی بیشتر از اهداف و عناوین است . او نشان دهنده ی روح یک بازیکن جوان که از لاماسیا برخواسته , است . ارزش مسی برای بارسلونا بی نهایت است . او زمانی که 13 ساله بود به بارسلونا آمد و به تازگی 27 ساله شده است .

بارمتئو در مورد نیمار نیز گفت : " باشگاه علاقه مند است که حقیقت روشن شود "
.++++++++++++++++++
بلـــــــــــــی ادریانو پــــــــــــر !!
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
رادیو کاتالونیا: توافق بارسا و رم برای انتقال مهدی بن عطیه با مبلغ 37 میلیون یورو
به گزارش پایگاه خبر رسانی Rac 1 ( رادیو کاتالونیا )، دو باشگاه بارسلونا و رم، برای انتقال مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی و 27 سال تیم ایتالیایی به توافق کامل رسیده اند.

گفته می شود این بازیکن با مبلغ 37 میلیون یورو راهی نیوکمپ خواهد شد. بن عطیه از روز اول در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار داشت.

در همین حال با توجه به گزارش های روز قبل و اخبار پیرامون باشگاه بارسلونا، منابع نزدیک به این باشگاه خبر از خرید یک مدافع در روز پنج شنبه داده بودند که با شنیدن آن، هواداران بارسا متعجب خواهند شد.
شاید آن خبر، انتقال مهدی بن عطیه بوده باشد.

امکان دارد با آمدن بن عطیه به بارسلونا، پروسه خرید کوادرادو متوقف شود، زیرا که امروز در خبرها منتشر شد دنی آلوز در نیوکمپ ماندنی شده است.
+++++++++++++++++++
رویز : تیکی تاکا را من اختراع کردم

اختصاصی / لائوریانو رویز میگوید او تیکی تاکا را اختراع کرده است و یوهان کرایوف , پپ گواردیولا و حتی رینوس میشل از سبک او استفاده میکردند . رویز مدت کوتاهی مربی بارسلونا بود . او شش بازی در لالیگا را برای بارسلونا مربیگری کرد و سه برد از جمله برد 2 صفر رئال مادرید را در کارنامه دارد .

a2gf_yyy.jpg


جوانی های رویز

jejv_ruiz.png

++++++++++++++++++++
خب اگر درست باشه خرید این مهدی بن عطیه (افتاب پرست ) خرید خوبی میتونه باشه از میون اگر و فرمایلن . حالا اگر خریدیمش روز بعدش مصاحبه میکنه که بعله به رویای دوران کودکیم یا جنینیم:general304::general404: رسیدم.بعد یکی اونجا باشه بکبونه دهنش:general404:
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
رادیو کاتالونیا: توافق بارسا و رم برای انتقال مهدی بن عطیه با مبلغ 37 میلیون یورو
به گزارش پایگاه خبر رسانی Rac 1 ( رادیو کاتالونیا )، دو باشگاه بارسلونا و رم، برای انتقال مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی و 27 سال تیم ایتالیایی به توافق کامل رسیده اند.

گفته می شود این بازیکن با مبلغ 37 میلیون یورو راهی نیوکمپ خواهد شد. بن عطیه از روز اول در لیست خرید باشگاه بارسلونا قرار داشت.

در همین حال با توجه به گزارش های روز قبل و اخبار پیرامون باشگاه بارسلونا، منابع نزدیک به این باشگاه خبر از خرید یک مدافع در روز پنج شنبه داده بودند که با شنیدن آن، هواداران بارسا متعجب خواهند شد.
شاید آن خبر، انتقال مهدی بن عطیه بوده باشد.

امکان دارد با آمدن بن عطیه به بارسلونا، پروسه خرید کوادرادو متوقف شود، زیرا که امروز در خبرها منتشر شد دنی آلوز در نیوکمپ ماندنی شده است.
+++++++++++++++++++
رویز : تیکی تاکا را من اختراع کردم

اختصاصی / لائوریانو رویز میگوید او تیکی تاکا را اختراع کرده است و یوهان کرایوف , پپ گواردیولا و حتی رینوس میشل از سبک او استفاده میکردند . رویز مدت کوتاهی مربی بارسلونا بود . او شش بازی در لالیگا را برای بارسلونا مربیگری کرد و سه برد از جمله برد 2 صفر رئال مادرید را در کارنامه دارد .

a2gf_yyy.jpg


جوانی های رویز

jejv_ruiz.png

++++++++++++++++++++
خب اگر درست باشه خرید این مهدی بن عطیه (افتاب پرست ) خرید خوبی میتونه باشه از میون اگر و فرمایلن . حالا اگر خریدیمش روز بعدش مصاحبه میکنه که بعله به رویای دوران کودکیم یا جنینیم:general304::general404: رسیدم.بعد یکی اونجا باشه بکبونه دهنش:general404:
آره واقعا. خرید خوبی میتونه باشه.
در هر حال بهتر از فرمالن و اگر و این پیرمردهای دیگه بود

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
بازی دوستانه شروع شده (با ناپولی تا دقیقه 36 ) مساوی بدون گل
ترکیب بارسا: براوو , مونتویا , پیکه , بارترا , آلبا , سرجیو , راکیتیچ , اینیستا , رافینیا , مونیر و پدرو
اینم لینک واسه انلاین دیدن
http://www.frombar.com/20140728/vv53d579e017f898.06238587-858237.html
 

rms

Registered User
تاریخ عضویت
26 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
7,919
محل سکونت
اهواز
بازی برابر بوده نسبتا، براوو یک واکنش عالی نشون داد، 2 دروازه بان بارسا نشون دادن حداقل در بدترین حالت از والدزی که بیش از یک دهه در دروازه بارسا بود کمتر نیستند.
براوو نسبتا مطمئن نشون داده.
نکته مثبت بازی هم جاگیری ها و حرکات ریز الحدادی هستش، البته 2 تا تک به تک رو هم از دست داد اما به نظر میرسه بازیکن بسیار آینده داری باشه.
بارترا فاجعه بوده.
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
خب براوو عملا" گلر شمار 1 بارسا نیمیشه با این عملکرد خیلی بدش. بازی با پاش افتضاح حی میخواد ردش کنه بره.عجب اشتباهی کرد .انگار استرس خیلی روش بود
توجه کردید که تو ناحیه جلو دفاع یه فضای فوق بزرگ خالی بود!!!!!!!! با این ترکیب نمیتونه نتیجه بگیره فضاها زیادخالی هست
این ریمالدو میتونه در اینده در بارسا بدرخشه و جای البا رو به خوبی بگیره
الن هیلولیچ هم یه بدی داره که خیلی زیاد توپ رو میندازه جلو
این ادگار ایی هم زیادی عجله میکنه تو دفاع یه نموره خیلی جو گیره
جرارد دلفلو خیلی به کار بارسا میاد
چیز خاصی از تیم هنوز ندیدیم باید دید که با ترکیب کامل جطور عمل میکنه
 

_professor_

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2014
نوشته‌ها
393
لایک‌ها
1,224
من که بازی رو کامل ندیدم فقط از دقایق 20 تا پایان نیمه اول رو دیدم دیگه اعصابم نکشید!!صحنه گل رو هم ندیدم پس نظری در موردش نمیدم

ولی نمیدونم چرا احساس میکردم بازیکنا خسته بودن!!مخصوصا اینیستا که اون تمرکز سابق رو نداشت...نکنه تمرینات سخت انریکه ترکوندتشون:general607:

شاید هم واسه بازی دوستانه تلاشی نمیکردن
 

LiverBarca

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2011
نوشته‌ها
2,546
لایک‌ها
1,846
محل سکونت
Tab
خـــــــــــاااااکــــــــــــ عالم تو سر این مدیرای بی لیاقتمون!!!:mad:
رینا که محصول خود لاماسیا هست و به مراتب از براوو بهتره با 2 میلیون میره بایرن و به ما هم براوو رو 12 تا میندازن!!!:general106:
چی میشه گفت!!!:general509:
 

Nike10R

Registered User
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,249
لایک‌ها
521
محل سکونت
طهران
براوو با اين گلی که خورد دروازه بان دوم هم زیادشه. واقعا صد رحمت به والدز. حتی پینتو هم فکر کنم همچین گلی نمیخورد!
 

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
خـــــــــــاااااکــــــــــــ عالم تو سر این مدیرای بی لیاقتمون!!!:mad:
رینا که محصول خود لاماسیا هست و به مراتب از براوو بهتره با 2 میلیون میره بایرن و به ما هم براوو رو 12 تا میندازن!!!:general106:
چی میشه گفت!!!:general509:
براوو با اين گلی که خورد دروازه بان دوم هم زیادشه. واقعا صد رحمت به والدز. حتی پینتو هم فکر کنم همچین گلی نمیخورد!
براوو گل خیلی بدی خورد ولی از این گل ها پیش میاد و نمیشه این طوری در موردش قضاوت کرد.
اما این ازشدت حماقتی که در صرف هزینه سنگین برای خرید یه گلر سن بالای متوسط مرتکب شدند کم نمیکنه.
نمونه کارهای بهتر همین رینا که اشاره کردید. اگر قراره به گلر باتجربه ست خب رینا اینجا رو میشناسه محصول خود تیمه و این همه ارزون تر. هر طوری حساب کنید هم از این یارو بهتره. اصلا خود ماسیپ شدیدا در بارسلونا مورد توجه بوده و میگن آینده خیلی خوبی داره.
در هر حال گل شدیدا ابتدایی خورد و واقعا نگران کننده ست اگر خریدش با دستور لوییز انریکه بوده باشد.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004

احتمال حضور نیمار در اولین بازی بارسلونا در لالیگا
طرفداری- انتظار می‌‌رفت که ستاره برزیل بارسلونا بازی‌های اول بارسلونا در لالیگا را از دست بدهد اما حالا خبر می‌‌رسد که احتمالا وی به بازی اول برابر الچه خواهد رسید.
به گزارش بخش بین الملل سایت گل، پس از آزمایشات پزشکی‌ چهارشنبه، مشخص شد که این ملی پوش برزیل می‌‌تواند به بازی الچه برسد. نیمار به خاطر شکستگی مهره کمر خود در بازی برابر کلمبیا در جام جهانی‌ از زمین بیرون رفت و انتظار می‌‌رفت این بازیکن ۲۲ ساله بازی‌های اول بارسلونا را از دست بدهد.

این خبر در وبسایت رسمی‌ بارسلونا هم منتشر شد که در متن بیانیه آمده است:"۴ بازیکن حاضر در نیمه نهایی‌ جام جهانی‌ یعنی‌ لئو مسی، خاویر ماسچرانو، دنی آلوز و نیمار که سه‌ شنبه با تیم‌ تمرین کردند، برای انجام آزمایشات پزشکی‌ به باشگاه بازگشتند.

"تمام آنها تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند و حالا سه‌ هفته با تمرینات فشره پیش رو دارند."
+++++++++++++++

کلودیو براوو: من مقصر گل خوردن بودم
طرفداری- کلودیو براوو سنگربان تیم بارسلونا به علت لغزش در بازی دیشب، خودش را سرزنش می کند.
به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، دیشب دو تیم بارسلونا و ناپولی در ژنو به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل ژمائیلی که در دقیقه 80 به ثمر رسید، پایان یافت.
براوو، دروازبان جدید تیم بارسلونا بر روی گل زده شده مقصر بود و حال عملکرد خودش را مورد سرزنش قرار می دهد.

دروازبان ملی پوش شیلیایی پس از بازی می گوید: " گل اشتباه من بود، قطعا من لغزش داشتم. باید از این اشتباهات درس بگیرید؛ من دنبال بهانه نیستم ولی باید بگویم که زمان زیادی برای تمرین نداشته ام.
این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد و هیچ دروازبانی بدون اشتباه نیست."

در همین حال لوئیز انریکه در مورد عملکرد شاگردش گفت: " او یک بازی سخت را پشت سر گذاشت و کارهای احمقانه انجام نداد. براوو یک موقعیت بسیار خوب را مهار کرد و پایش هم به خوبی بازی کرد."
++++++++++++++++++

لوئیس انریکه: این اشتباهات در فوتبال رخ می‌‌دهد
طرفداری- پس از شکست برابر ناپولی لوئیس انریکه ترجیح می‌‌دهد که تنها نقاط روشن تیم‌ خود را ببیند.

به گزارش وبسایت رسمی‌ باشگاه بارسلونا، لوئیس انریکه سرمربی بلوگرانا در پایان بازی با ناپولی می‌‌گوید:"من تنها نقاط مثبت را می‌‌بینم و متاسفم که به خاطر یک اشتباه بازی را واگذار کردیم. ما بهتر از بازی با نیس بازی کردیم. تیم‌ برتر بودیم اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌‌دهد."

وی ادامه می‌‌دهد:"همه بازیکنان را با یک چشم می‌‌بینم. شما نمی‌‌توانید بگوییم که چه بازیکنی در ترکیب اصلی‌ من قرار دارد و چه بازیکنی در تیم‌ B است."

وی در مورد اشتباه کلودیو براوو در اولین بازی خود برای بارسلونا هم گفت:"آنچنان با تیم‌ تمرین نکرده بود اما بازی کرد و خیلی‌ خوب بود. این اتفاقات رخ می‌‌دهد. من از بازیکنان حاضر در تیم‌ راضی‌ هستم و از بازگشت بازیکنان حاضر در جام جهانی‌ هم خوشحالم."
+++++++++++++++++++
6zzyu6opodqh4wa6ajug.jpg

فرمالن : آخرین حمله
سران بارسا روز گذشته برای نهایی کردن قرارداد فرمالن به لندن سفر کردند .
مارکینیوش از لیست خرید خارج شده و فرمالن هدف نهایی است منچستر یونایتد هم از خرید او منصرف شده
انریکه بعد از خروج پویول می خواهد یک دفاع مستحکم داشته باشد
بارسلونا 0 ناپولی 1 : نتیجه ناعادلانه بارسا
بارسا برتری نسبی داشت .اما با اولین اشتباه کلودیو براوو ناپولی به پیروزی رسید .
ستاره جوان بارسا با شماره 11 بازی را شروع کرد
++++++++++++++
0okhyrw0iktwm1geaqus.jpg

هنوز کار بسیاری باقی مانده است
بارسا یه گل را از دست داد و تحت فشار قرار گرفت
بازیکنان راه طولانی از جایی که انریکه می خواهد باشند فاصله دارند
براوو عامل شکست ،کسی که تصور خوبی از او می رفت تصمیم گفته شد بازی کند
دروازه بان گفت به کار خود اطمینان دارد
انریکه برای براوو ناراحت شدم
++++++++++++++
راکیتیچ : "این بازی برای من بسیار اهمیت داشت من برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارم .اما هر روز احساس راحتی بیشتری میکنم و میخواهم به پیشرفتم ادامه بدم " "اشتباه براوو ؟؟؟این اشتباهات جزئی از فوتباله او بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت
" لوییز انریکه : "بازی خوبی بود در پایان بازی اشتباهاتی رو داشتیم .پیشرفت رو در تیم میدیدم . نتیجه تساوی بنظرم عادلانه بود " "آلوس؟؟آلوس بازیکن ماست و یکی از بهترینهاست و اعتقاد دارم که در باشگاه خواهد ماند .ما فعلا در مورد آینده حرف نمیزنیم " "دولوفئو 15 دقیقه بازی کرد ؟؟؟ من بسیار خوشحالم از قدرت و تلاش جرارد در خط حمله اما معتقدم که او باید در کارهای دفاعی نیز بیبشتر تلاش کنه " "آفلای و سانگ ؟؟ما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی میوفته .من بسیار شفاف هستم و میخواهم یک راه حل پیدا کنم اما اکنون آنها بازیکن بارسا هستند " "کوادرادو بازیکن خوبی برای بارسا است ؟؟من به شایعات عکس العمل نشون نمیدم و اینها همه فقط یک شایعه است .ما فعلا روی بازیکنانی که داریم تمرکز کرده ایم " "نرفتن ماسکرانو به ناپولی دلیلش متقاعد کردن از جانب من بوده ؟؟نه هرگز .من معتقدم او خودش این تصمیم رو گرفت
" کالودیو براوو : "اشتباه من ؟این اتفاقات در فوتبال زمانی که شما یک دروازه بان هستید رخ میدهد .من به سختی تلاش میکنم " "من اعتماد بفسم رو حفظ میکنم چون این فقط یه شوت از راه دور بود .من سختتر کار میکنم تا مطمئن باشم دیگه همچین اتفاقی تکرار نمیشه
" تویتتر دولوفئو : "افسوس برای نتیجه مقابل ناپولی !!ما خوب کار کردیم و به کارمان ادامه خواهیم داد .ممنون از پیامهایتان
" پدرو : "ما بسیار بهتر از بازی برابر نیس بازی کردیم بسیاری از تاکتیکها رو بهبود بخشیدیم .افسوس برای نتیجه ولی با احساس خوبی اینجا رو ترک میکنیم " "لوییز انریکه میخواهد که مهاجمان در پستهای خودشان حریف رو تحت فشار قرار بدن .مهاجمین کناری باید اینکار رو بیشتر نیز انجام بدن "
تویتتر اینیستا :"به بارسلونا بر میگردیم .یک نتیجه بد .... اما ما به بهبود خودمون ادامه میدیم "

+++++++++++++++
معلوم نیست چی به چیه یه بار میگن فلان میاد یبار فلانی میاد یبار اون میاد یبار اینیکی میاد !!
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,091
لایک‌ها
8,004
عکس روز: پرواز لوئیز سوارز به لوزان سوئیس برای حضور در دادگاه CAS

لوئیز سوارز فوق ستاره جنجالی باشگاه بارسلونا برای حضور در دادگاه CAS که آخرین مقامی است که می تواند محرومیت 4 ماهه او را به دلیل اتفاقات بازی برابر ایتالیا کاهش دهد، راهی شهر لوزان در کشور سوئیس شده است.

گفتنی است بر اساس آخرین اخبار رسیده از رسانه های اسپانیایی وکلای سوارز با اطمینان از کاهش محرومیت وی
19k_bucmi6rceaau9cw.jpg

+++++++++++++
امیدوارم کاهش بدن
 
بالا