وقتی برج میلاد جیب مردم را می زند / سوء استفاده از احساسات مردم!
برج میلاد می خواهد از احساسات مردمی و تمایل علاقمندان به تماشای بازی میان رئال مادرید و بارسلونا نهایت استفاده را ببرد و حالا قیمت جالب توجه 10 هزار تومان را برای دیدن الکلاسیکوی فینال کوپا مشخص کرده است .
سینمای برج میلاد تهران ، چند صباحی است که بازیهای بزرگ اروپایی را به روی پرده می برد که این اقدامشان با استقبال قابل توجهی از سوی فوتبالدوستان همراه شده است و با حمایت مردم و کانون های هواداری باشگاه های مختلف ، این طرح تا به این جا کاملا موفقیت آمیز بوده است .
اما به نظر می رسد که دوستان ارزشی برج میلاد ، تصمیم گرفته اند که از این احساسات مردمی نهایت استفاده را به سود جیب های مبارک ببرند . در ابتدا که این طرح آغاز شد ، قیمت بلیط ها هم قیمت بلیط های فیلم های سینمایی برج میلاد بود : 6 هزار تومان که با احتساب تخفیف ویژه ، این رقم به 4200 تومان می رسید که رقم معقولی هم بود
تعداد پرشمار سینماهای برج میلاد و هزینه ی قابل توجهی که شهرداری برای ان کرده بود ، تقریبا همیشه خالی می ماند و به جز زمان جشنواره فیلم فجر ، پرنده هم در ان پر نمی زد . پس پر شدن سینماها برای دیدن گروهی فوتبال ، به نظر می رسید که راهکار مناسبی برای مسئولین برج میلاد باشد .
میلاد ، مسرور از به ثمر رسیدن طرحش ، قیمت بلیط ها را بالا برد و به 9000 تومان رساند که با 40 درصد تخفیف ، تماشای بازیها برای دوستداران 5400 تومان آب می خورد که باز هم مشکلی نخورد .
اما مسئولین این سینما ، وقاحت را برای الکلاسیکو به اوج خود رساندند . تعیین قیمت 20 هزار تومانی (!!!!) برای بلیط ها که با درصد تخفیف به ده هزار تومان می رسد ، در نوع خود شگفت انگیز و باور نکردنی است .
عجیب تر آن جاست که بدانیم درست یک هفته قبل از این بازی ، یعنی در روز چهارشنبه که بازی بایرن مونیخ و منچستر یوناتید در سینمای اصلی و 1200 نفری برج میلاد پخش شد ، قیمت بلیط ها 5400 تومان تعیین شده بود و حال سوال این جاست که برای این سینما چه اتفاقی افتاده که در عرض یک هفته ، قیمت بلیط ها این قدر افزایش داشته است .
سوال بامزه تر این جاست که مگر گرفتن تصاویر نسبتا بی کیفیت از تلویزیون ملی (و نه شبکه های ماهواره ای) چقدر برای برج میلاد هزینه دارد که این گونه چشم به جیب مردم دوخته است؟ا حداقل بگویند که در فاصله این یک هفته ، چه امکانات سخت افزاری ، نرم افزاری و … به سینمایشان افزوده اند که قیمت بلیط هایش بالای 100 درصد افزایش داشته است !
و آخرین سوال این که آیا دیدن فوتبال فقط منحصر به قشر پر در آمد جامعه است ؟ چه تضمینی وجود دارد که در الکلاسیکوی بعدی قیمت بلیط ها دو برابر نشوند ؟ اصلا کمیته ای وجود دارد که به چنین اتفاقاتی نظارت داشته باشد؟!
مرجع خبری رئال مادرید همچون بازی رفت ، قصد خرید بلیط ها با تیراژ بالا را داشت تا با عرضه به هواداران ، مادریدیسموها بتوانند از یک شب دلپذیر در کنار هم لذت ببرند اما در اعتراض به این سرقت بی سابقه ، (در صورت عدم ارائه توضیح منطفی )چنین برنامه ای کاملا منتفی می باشد .
تصاویر کاملا گویا (!) :