برگزیده های پرشین تولز

کلوب هوادارن ذوب آهن

hossein137

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
10 جولای 2009
نوشته‌ها
9,400
لایک‌ها
10,757
سن
34
محل سکونت
Isfahan
ابراهیم‌زاده لیست خرید بازیکنان را به باشگاه داد!

به گزارش ایمنا، سرمربی ذوب‌آهن که طی روزهای گذشته همواره در مورد کمبود نفرات خود سخن می‌گوید به دنبال جذب چند بازیکن مورد نظر خود بوده بنابراین روز گذشته لیست خرید بازیکنان خود را به باشگاه ذوب‌آهن ارائه کرد تا در صورت توان مالی ذوب‌آهن نسبت به خرید این بازیکنان اقدام شود.
ابراهیم‌زاده در حالی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه ارائه داد که در روزهای گذشته مشکلات مالی همواره بر عملکرد تیم‌های این باشگاه اصفهانی سایه افکنده و هنوز معلوم نیست ذوب‌آهن از چه محلی در صدد خرید این بازیکنان بر خواهد آمد.
گفته می‌شود در لیست ابراهیم‌زاده نام چند بازیکن مازاد نیز به چشم می‌خورد و یکی دو بازیکن ذوب‌آهن که قصد جدایی از این تیم را دارند، در این لیست به چشم می‌خورند.
البته ابراهیم‌زاده پس از پایان نیم‌فصل در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد که هنوز هیچ یک از بازیکنان ذوب‌آهن حرفی در مورد رفتن از این تیم اصفهانی به میان نیاورده‌اند.
--------------------------------------------------------------------
ماهینی: قول می دهم یکی از رتبه های اول تا سوم را بدست آوریم

حسین ماهینی در گفتگو با ایمنا پیرامون عملکرد ذوب آهن در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هواداران ذوب آهن در نیم فصل اول رقابت‌ها به دلیل نتایج نه چندان مطلوبی که به دلایل مختلف کسب کردیم اذیت شدند؛ در نیم فصل اول در بسیاری از بازی‌ها در دقیقه ۹۳ یا ۹۴ گل می‌خوردیم و پیروزی را با مساوی عوض می‌کردیم و این امر برای ما گران تمام شد.
وی ادامه داد: به تمام هواداران و مردم اصفهان قول می‌دهم در نیم فصل دوم بسیار بهتر از این می‌شویم و با توجه به حل مشکلات باشگاه و همچنین استراحتی که در تعطیلات نیم فصل خواهیم داشت شرایط تیم بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم مانند سال‌های گذشته یکی از رتبه های اول تا سوم را در لیگ برتر به دست آوریم.
مدافع ملی پوش ذوب آهن در مورد دیدار برابر مس کرمان اظهار داشت: در بازی با مس با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم اما توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و یک پیروزی شیرین بدست آوریم تا با خاطره ای خوش به تعطیلات نیم فصل برویم.
وی در مورد تعویض خود در دیدار برابر مس نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه در برخوردی که با یکی از بازیکنان مس داشتم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و به اجبار تعویض شدم البته خوشبختانه مصدومیتم چندان جدی نیست.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,117
لایک‌ها
13,419
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
از داخل کارخونه خبر دارم که حدود دو هفته پیش 4 میلی به حساب باشگاه ریختن ;)
البته اوضاع خود ذوب آهن خیلی خرابه ، بعیده بتونه دوباره کمک کنه و اینکه امسال فکر نمیکنم ذوب بتونه بیاد اول تا سوم !
 

سعادت

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
1,134
محل سکونت
نصف جهان
متاسفانه ذوب باخت

شرایط تیم اصلا خوب نیست

قضیه حقوق بازیکنان حل شد ؟
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان
متاسفانه ذوب باخت

شرایط تیم اصلا خوب نیست

قضیه حقوق بازیکنان حل شد ؟

اگه حل شده بود اینجوری بازی میکردند ؟! :)

تو اصلا انگیزه میدیدی توی اون بازیکنا ؟؟؟
 

hamidjoon1366

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2011
نوشته‌ها
512
لایک‌ها
507
سن
36
با اینکه من ذوب اهن دوس دارم ولی خوشحالم که استقلال برد. چون هم زمین بهتری داره هم تماشاگر بیشتری و برای آسیا بهتره
 

hossein137

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
10 جولای 2009
نوشته‌ها
9,400
لایک‌ها
10,757
سن
34
محل سکونت
Isfahan
ابراهيم‌زاده: صحبت‌های رحمتی مانور رسانه‌ای بود/ مي‌خواهيم سال را با شكست استقلال آغاز كنيم


تحلیل من این است که به دلیل فشردگی بازی‌ها برخی از بازیکنان مانند رحمتی قصد داشتند در بعضی از تمرین‌های تیم شرکت نکنند تا از نظر بدنی مقابل تیم ذوب‌آهن آمادگی خود را به دست آورند

119363hp2.jpg


سايت گل- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه با شکست استقلال می‌خواهیم سال جدید را خوب آغاز کنیم، گفت: من اعتقاد ندارم که استقلال به حاشیه رفته و صحبت‌های اخیر رحمتی نوعی اطلاع‌رسانی و مانور رسانه‌ای بوده است.

منصور ابراهیم‌زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن و دیدار این تیم با استقلال اظهارداشت: سال گذشته سالی سخت برای تیم ذوب آهن بود اما ما به دنبال این هستیم تا سال جدید را به خوبی آغاز کنیم. برای تحقق این موضوع همه هدف ما این است که تیم استقلال را شکست دهیم. بازیکنان ذوب‌آهن همواره نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های بالای جدولی خوب بازی می‌کنند و از انگیزه بالایی برخوردارند، به ویژه هنگامی که مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ضمن ابراز خرسندی از این‌که در مصاف با استقلال بازیکن محرومی ندارند، در خصوص مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: متاسفانه فرشید طالبی و سیدمحمد حسینی که دو بازیکن تاثیرگذار در ترکیب تیم هستند را در بازی مقابل استقلال به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، البته بازیکنان ذخیره‌ای که طی این مدت جانشین بازیکنان مصدوم ما شده‌اند توانسته‌اند تا حدود زیادی عملکرد خوبی داشته باشند.

ابراهیم‌زاده درباره مسائل حاشيه‌اي استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و من به هیچ‎وجه قبول ندارم که حاشیه گریبان این تیم را گرفته است، چون استقلال از بازیکنان باکیفیت زیادی برخوردار است و بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم نیز همواره نشان داده‌اند که جانشین‌های خوبی برای نفرات اصلی هستند. اگر منظور شما اظهارات اخیر رحمتی است، من اعتقاد دارم که وی در مصاحبه خود یک نوع اطلاع‌رسانی کرده و قصد اعتصاب نداشته است. همان طور که رسانه‌ها نیز عنوان کرده‌اند رحمتی به تمرینات تیم بازگشته که این موضوع گواهی بر عقیده من است. تحلیل من این است که به دلیل فشردگی بازی‌ها برخی از بازیکنان مانند رحمتی قصد داشتند در بعضی از تمرین‌های تیم شرکت نکنند تا از نظر بدنی مقابل تیم ذوب‌آهن آمادگی خود را به دست آورند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه چک‌هایی که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای اواخر اسفند به بازیکنان داده بودند پاس شده است، گفت: با پاس شدن این چک‌ها بازیکنان به طور میانگین 40 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند اما آنها تا این لحظه باید چیزی حدود 70 یا 80 درصد از قرارداد خود را می‌گرفتند. مسئولان باشگاه قول داده‌اند که تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر مانده مطالبات مالی بازیکنان را نیز پرداخت کنند.
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
33
محل سکونت
یه جای خوب:دی
كربكندي سرمربي ذوب‌آهن شد



سايت گل- رسول كربكندي، سرمربي سابق ذوب‌آهن بعد از 4 سال دوري از اين تيم دوباره به سمت سرمربيگري سفيد و سبزپوشان اصفهاني برگزيده شد.

هیات‌مدیره باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز صبح تشکیل جلسه داد و رسول‌کربکندی را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب کرد. کربکندی ضمن تأیید این خبر گفت: تمامی توافقات اولیه انجام شده اما هنوز قرارداد رسمی امضا نکرده‌ایم. قرار است روز شنبه قراردادم را با باشگاه ذوب‌آهن امضا کنم.

گفتني است كربكندي تا ميانه‌هاي ليگ هفتم هدايت ذوب‌آهن را بر عهده داشت و از ليگ هشتم به اين سو هدايت اين تيم به عهده منصور ابراهيم‌زاده بود كه پيش‌تر دستيار كربكندي در همين تيم بود.
 

kandishmk

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2009
نوشته‌ها
244
لایک‌ها
159
محل سکونت
Norway.Vest Agder
کاش اینجا یکم فعال تر بود. با اینکه اصفهانی نیستم و طرفدار استقلال هستم ولی وافعا همیشه لذت میبردم از بازی های ذوب.
خیلی حیف شد مشکلات مالی این تیم عالی رو به راحتی از دور خارج کرد. واقعا بازیکن های خوبی هم داشت که فکر کنم محصول خود باشگاه هم بود. خلعتبری. قاضی و گردان که الان هیچ کدوم اون بازیکن های سابق نیستن ...
(باور کردنی نیست که همین تیم دو یا سه فصل پیش نایب قهرمان آسیا بود اونم با اون بازی های عالی)
دوستانی که بیشتر دنبال میکنن شرایط تیم الان چطوره؟ مشکلات مالی رفع شده و برنامه ای واسه خرید بازیکن دارن تو نیم فصل؟
 

SirMasoud

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2007
نوشته‌ها
280
لایک‌ها
239
سن
39
به قول تقوی مربی سایپا ذوب آهن از اسب افتاده ولی از اصل نیفتاده.

ذوب آهن و سپاهان و استقلال و پرسپولیس تنها تیم‌هایی هستند که در کل ادوار لیگ برتر حضور داشتند.

گل دوم ذوب آهن به سایپا تنها گلی بود که من دیدم یک بازیکن ایرانی از زمین خودی گل بزنه.
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان
توی کل ادوار لیگ برتر بهترین عنوان ذوب آهن دومی و بدترین عنوانش هشتمی بوده
همیشه تیم با ثباتی بوده
متاسفانه مشکلات مالی روی 2 تا تیم قوی این مجموعه یعنی فوتبال و بسکتبال تاثیر گذاشت ...
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
33
محل سکونت
یه جای خوب:دی
رسول کربکندي برکنار شد


هيئت مديره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز جلسه‌اي را تشکيل دادند و به اين جمع بندي رسيدند که با توجه به نتايج ضعيف تيم فوتبال ذوب‌آهن در ليگ برتر رسول کربکندي را از سمت سرمربيگري اين تيم برکنار کنند.

گفته مي‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در صدد هستند تا فرهاد کاظمي را به عنوان سرمربي تيم انتخاب کنند.

تيم فوتبال ذوب‌آهن در پايان هفته يازدهم با 10 امتياز در رده پانزدهم قرار دارد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام

بدون شک برگشت فرهاد کاظمی به لیگ برتر بسیار آدم رو مشتاق میکنه و راضی! بهرحال این دایی فرهاد مربی خوبیه و معمولا نشون داده که کار زیبایی به نمایش میذاره.
حالا این ذوب آهن بود که اولین تیم کاظمی در برگشتش شد و امید که تو این راه موفق هم باشد.

اما دیشب من مصاحبه ای از کربکندی دیدم. بابت یه جاهایی میشه کاملا بهش حق داد/ اون قسمتهاش که البته اصل گلایه های این مربی هم بوده رو توی کوت قرار دادم.

ناگفته‌های کربکندی در گفت‌وگو با فارس
ذوب آهن فصل گذشته حدود 14 میلیارد تومان هزینه جذب بازیکن کرده بود. اما در این فصل به من گفتند با توجه به مشکلات حداکثر می‌توانیم 5.5 میلیارد تومان برای جذب بازیکن هزینه کنیم و از من خواسته شد با این بودجه تیم خوبی را درست کنم.

10-12 بازیکن فصل گذشته قراردادشان با ذوب آهن به پایان رسیده بود. شهاب گردان و محمد باقر صادقی هر دو دروازه‌بان تیم، فرشید طالبی، علی احمدی و حسین ماهینی در خط دفاع، داود حقی، دسوزا، منصوری در خط هافبک و محمد قاضی، کاسترو و احمدپوری در خط حمله قراردادشان با ذوب آهن تمام شده بود.

اسماعیل فرهادی را راضی کردیم که قراردادش را تمدید کند. سید محمد حسینی بعد از هفته اول از تیم جدا شد. اما صلصالی، سینا عشوری و محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر با باشگاه قرارداد بستند که حدادی‌فر هم از هفته هفتم به دلیل مشکلات سربازی می‌توانست با ما همراه باشد.

تمام تلاشمان را کردیم تا ابتدا اسکلت اولیه که باقی مانده بود را حفظ کنیم و سپس مسعود همامی، سپهر حیدری و رجب‌زاده را جذب کردیم.

هر چند با 5 شکست فصل را شروع کردیم که یک شروع بسیار بد بود و زیر فشار شدیدی قرار گرفتیم. اما بخشی از این شروع بد طبیعی بود زیرا بازیکنان جدید و قدیم تیم هنوز با هم هماهنگ نشده بودند. ضمن اینکه در 5 هفته ابتدایی با 3 تیم بالای جدول یعنی صبا، استقلال و سپاهان بازی داشتیم.

در 5 هفته اول ذوب آهن شکست خورد و اگر در آن زمان هیئت مدیره من را برکنار می‌کرد جای هیچ گلایه‌ای باقی نمی‌ماند.

در 5 هفته اول بدون امتیاز و 11 گل خورده و فقط یک گل زده داشتیم اما در 6 هفته بعدی ما 10 امتیاز گرفتیم، 8 گل زدیم و 6 گل خوردیم و تیم از رده هجدهم به رده پانزدهم رسید (اینو من اضافه کنم که اگرچه صعود سه پله ای نهایتا منجر به رتبه 15 شده بوده اما باید توجه داشت که بعد از 5 هفته اول این تیم امتیازش 0 بوده و در این وضعیت اومده و سه تا تیم رو پشت سر گذاشته) که نشان می‌دهد ذوب آهن روند رو به رشدی را آغاز کرده بود و تیم بحران را پشت سر گذاشت و خیلی خوب کار می‌کرد.

ما از 33 امتیاز ابتدایی فصل 10 امتیاز گرفتیم در حالی که تیم اول 20 امتیاز گرفت. در هفته‌های اول فشار فراوانی را تحمل کردم و تلاش کردم تیم را از بحران خارج کنم و به سرمنزل مقصود برسانم و تقدیر این بود که من و ذوب آهن از هم جدا شویم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

موفق باشید.
 

smohammadhendi

Registered User
تاریخ عضویت
27 می 2007
نوشته‌ها
1,335
لایک‌ها
248
محل سکونت
اصفهان
از تبریز گزارش رسیده که پس از قهرمانی ذوب‌آهن ، هواداران تراکتورسازی جشن قهرمانی گرفتند
 

mhd199

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 جولای 2011
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
19
ای کاش خیلیا از ذوب آهن یاد بگیرن که برای قهرمانی فقط به خودشون اتکا کنن و فقط نون بازوشونو بخورن
ذوب آهن با اینکه سابقش از خیلیا بیشتره اما چند تا قهرمانی هم که داره واقعا با عرق جبین به دست آورده نه چیزای دیگه
اینجور قهرمان شدن شرف داره به خدا . نوش جونش
 

Hamed731

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
10 آپریل 2007
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
1,329
سن
32
محل سکونت
اصفهـان
هر 2 تا جام رو آوردیم اصفهان
تبریک به ذوب آهن ، تبریک به سپاهان
تبریک به همه اصفهانی ها
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,117
لایک‌ها
13,419
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
العین 2 (3) - (1) 0 ذوب آهن؛ خداحافظ آسیا !

با یه مشت جوون تا همینجا هم کار بزرگی بوده ، کشوری که کل فوتبالش یه زمین بدردبخور نداره نباید دنبال کسب عنوان آسیایی باشه .
 
بالا