باشگاه چلسی دومین اسپانسر با ارزش پیراهن تاریخ لیگ برتر را امروز با شرکت یوکوهاما رابر امضا کرد و حالا خوزه مورینیو در تابستان میتواند با خیالی آسوده خرید کند.
به گزارش تلگراف، شرکت یوکوهاما در قراردادی به ارزش سالیانه 40 میلیون پوند برای 5 سال اسپانسر پیراهن چلسی خواهد بود که حالا این باشگاه بالاتر از آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی در زمینه اسپانسر پیراهن قرار میگیرد. تنها منچستر یونایتد با قرارداد سالیانه 53 میلیون پوند که با شرکت خودروسازی آمریکایی بسته است، بالاتر از چلسی قرار دارد.
قرارداد قبلی چلسی با سامسونگ بود که در تمدید آن در سال 2012 تنها 18 میلیون سالیانه به باشگاه چلسی میپرداخت که حالا این قرارداد جدید، بیش از دو برابر قرارداد قبلی است. این قرارداد جدید را باشگاه چلسی مدیون کریستین پرسلو است که بخش بین الملل باشگاه را زیر نظر دارد.
چلسی حالا در سطح جهانی از نظر ارزش برند در انگلستان ***** خاصی دارد و مورینیو هم در تابستان مطمئن خواهد بود که باشگاههای سیتی و آرسنال با توجه به فیر پلی مالی یوفا، بیش از آنها خرج نخواهند کرد. از زمان بازگشت مورینیو به چلسی، این مربی همواره مجبور بوده است که برای خریدهای جدید خود، بازیکنی را به فروش برساند. حالا او در تابستان آزادی عمل دارد و مهمترین بازیکنی که او مد نظر دارد رافائل واران است که احتمال دارد چلسی پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای او مطرح کند.
با فروش ماتا، لوئیز، لوکاکو و شورله در 12 ماه گذشته، مورینیو دیگر کسی را در ترکیب خود نمیبیند که بخواهد به فروش برساند و حالا این قرارداد جدید با شرکت ژاپنی ارزش بالاتری ایجاد میکند.
چلسی در بیانیه خود آورده است:"باشگاه چلسی مفتخر است که اعلام کند شرکت یوکوهاما رابر حالا اسپانسر رسمی پیراهن ما خواهد بود که به لطف بزگترین قرارداد اسپانسرینگ تاریخ باشگاه به وجود آمده است. این قرارداد چلسی را در اوج فوتبال اروپا قرار خواهد داد و یکی از بزرگترین قراردادهای تبلیغاتی تاریخ را رقم زده است.
"قرارداد امضا شده امروز باشگاه را در یک دوران جدید در همکاریهای تبلیغاتی نو آورانه قرار میدهد. این قرارداد هم سو با استراتژی باشگاه در جهت تبدیل شدن به یک باشگاه نمونه از نظر مالی است که کاملا با قانون فیر پلی مالی یوفا مطابق است."
شرکت یوکوهاما در بیشتر از 100 کشور کار تجاری انجام میدهد و در حال حاضر اسپانسر پیراهن تیم بسکتبال بوستون سلتیکس است.
به این ترتیب چلسی به همکاری ۱۰ ساله با شرکت الکترونیکی سامسونگ پایان میدهد و دوران جدید خود را با شرکت لاستیک ماشین سازی یوکوهاما شروع خواهد کرد.
چلسی در وبسایت خود آورده است که این باشگاه بالای 500 میلیون نفر هوادار در سراسر دنیا دارد و در فصل گذشته از نظر جهانی در بین تیمهای لیگ برتر، بیشترین بیننده تلویزیونی داشته است.
طرفداری
به گزارش تلگراف، شرکت یوکوهاما در قراردادی به ارزش سالیانه 40 میلیون پوند برای 5 سال اسپانسر پیراهن چلسی خواهد بود که حالا این باشگاه بالاتر از آرسنال، لیورپول و منچستر سیتی در زمینه اسپانسر پیراهن قرار میگیرد. تنها منچستر یونایتد با قرارداد سالیانه 53 میلیون پوند که با شرکت خودروسازی آمریکایی بسته است، بالاتر از چلسی قرار دارد.
قرارداد قبلی چلسی با سامسونگ بود که در تمدید آن در سال 2012 تنها 18 میلیون سالیانه به باشگاه چلسی میپرداخت که حالا این قرارداد جدید، بیش از دو برابر قرارداد قبلی است. این قرارداد جدید را باشگاه چلسی مدیون کریستین پرسلو است که بخش بین الملل باشگاه را زیر نظر دارد.
چلسی حالا در سطح جهانی از نظر ارزش برند در انگلستان ***** خاصی دارد و مورینیو هم در تابستان مطمئن خواهد بود که باشگاههای سیتی و آرسنال با توجه به فیر پلی مالی یوفا، بیش از آنها خرج نخواهند کرد. از زمان بازگشت مورینیو به چلسی، این مربی همواره مجبور بوده است که برای خریدهای جدید خود، بازیکنی را به فروش برساند. حالا او در تابستان آزادی عمل دارد و مهمترین بازیکنی که او مد نظر دارد رافائل واران است که احتمال دارد چلسی پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای او مطرح کند.
با فروش ماتا، لوئیز، لوکاکو و شورله در 12 ماه گذشته، مورینیو دیگر کسی را در ترکیب خود نمیبیند که بخواهد به فروش برساند و حالا این قرارداد جدید با شرکت ژاپنی ارزش بالاتری ایجاد میکند.
چلسی در بیانیه خود آورده است:"باشگاه چلسی مفتخر است که اعلام کند شرکت یوکوهاما رابر حالا اسپانسر رسمی پیراهن ما خواهد بود که به لطف بزگترین قرارداد اسپانسرینگ تاریخ باشگاه به وجود آمده است. این قرارداد چلسی را در اوج فوتبال اروپا قرار خواهد داد و یکی از بزرگترین قراردادهای تبلیغاتی تاریخ را رقم زده است.
"قرارداد امضا شده امروز باشگاه را در یک دوران جدید در همکاریهای تبلیغاتی نو آورانه قرار میدهد. این قرارداد هم سو با استراتژی باشگاه در جهت تبدیل شدن به یک باشگاه نمونه از نظر مالی است که کاملا با قانون فیر پلی مالی یوفا مطابق است."
شرکت یوکوهاما در بیشتر از 100 کشور کار تجاری انجام میدهد و در حال حاضر اسپانسر پیراهن تیم بسکتبال بوستون سلتیکس است.
به این ترتیب چلسی به همکاری ۱۰ ساله با شرکت الکترونیکی سامسونگ پایان میدهد و دوران جدید خود را با شرکت لاستیک ماشین سازی یوکوهاما شروع خواهد کرد.
چلسی در وبسایت خود آورده است که این باشگاه بالای 500 میلیون نفر هوادار در سراسر دنیا دارد و در فصل گذشته از نظر جهانی در بین تیمهای لیگ برتر، بیشترین بیننده تلویزیونی داشته است.
طرفداری
Last edited: