• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

این تیم پتانسیل بالایی داشت می تونست حتی تا قهرمانی هم بره اما , اما کونته لج کرد با همه کس و همه چیز وقتی آمائوری رو گذاشت بیرون لیست من که نفهمیدم منظورش چی بوده وقتی کراسیچ رو دیگه روی نیمکت هم نمی زاره وقتی الکس رو در خوش بینانه ترین حالت 10 الی 15 دقیقه بازی می ده وقتی الیا رو می خره که روی نیمکت بشینه وقتی بوریلو مهاجمی که حتی در حد آمائوری هم نیست رو برای تقویت تیم می خره و مهاجمان خوبی ( البته نسبت به بوریلو ) مثل تونی و یاکوئینتا رو می فروشه وقتی زیگلر رو برای سمت چپ دفاع می خره و فصل شروع نشده می فروشه و به خاطر کمبود بازیکن از کلینی در اون پست استفاده می کنه و الان دوباره به دنبالشه , معلوم می شه که لج کرده و من هوادار رو از روئیای قهرمانی دور کرده و من هوادار آرزوی این رو می کنم که آنیلی بزارش کنار و کاپلو رو بیاره ..........

جا داره یک خسته نباشید هم برای رکوردش که روبی جان بهش اشاره کردن بگم آخه 6 مساوی که برابر 2 برد و 4 باخته به چه دردمون می خوره !!!
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
چه تیمی داشتیم؟؟؟
حالا چی شده.....!!!!!:(
18086618649424025050.jpg
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدول بازی های باقی مانده یووه ( در خوش بینانه ترین حالت هنوز کمی شانس داریم )

Game.jpg

پ.ن: بعد از بازی با فیورنتینا 3 بازی حساس داخل خانه داریم که می تونیم با بردهامون روحیه رفته رو پیدا کنیم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

---
یه خبری هست در مورد بازیکنی به اسم Marco Verratti / بازیکن زیر 21 سال ملی ایتالیاست و الان سری بی بازی میکنه. وکیلش گفته با رم فقط صحبت کرده بودیم و یووه. الان یه خبرهایی هست که ظاهرا از فصل بعد یووه خواهد بود. اطلاعات زیادی هم ازش نیست. رقمش هم برام خیلی عجیب بود. امیدوارم اشتباه فهمیده باشم. سه و نیم میلیون یورو!!!
این لینک ویکیش: Marco Verratti - Wikipedia, the free encyclopedia

---
Mattia Destro
اینم یکی دیگه هست مثل قبلی. این البته خبری نیست جدی ولی گفته قبلا پیشنهادهایی از جنوا و اینتر داشتم و اونجاها هم بوده البته / ولی میخوام به تیمی برم که ضمن بزرگی به جوانان اهمیت بدهند و بعد رم و یووه رو مثال زده. اینم تو تیم ملی زیر 21 بازی میکنه و الان عضو سیه نا هست.

----
کیه لینی و کاسرس مشکل مصدومیتشون برطرف شده و به بازی با فیورنتینا میرسند.
بارزاگلی ولی مشکل داره و نمیرسه / تا دوهفته ظاهرا گفتن نمیتونه بازی کنه.

-----
جووینکو
صحبتهای پیرامون این ستاره خیلی بالا گرفته دوباره. کسی که الکس اون رو وارث خودش نامید ولی اون نیمکت رو تحمل نکرد و رفت. یه چند بار هم حرفهای جنجالی ای داشت ولی الان ظاهرا اوضاع دوستانه تر شده!

در باره احتمال بازگشتش گفته:
این به اخر فصل مربوط میشه و باید با باشگاه صحبت کنیم/ من همه درها رو باز میبینم و باید بگم باشگاه فعلیم نمیتونه باشگاه اخر من برای فوتبال باشه. باید تا تابستان صبر کرد . در فوتبال همه چیز میتونه اتفاق بیافته.

------
بوریلو
خوشبختانه جنوا یه پیشنهاد داده که این بازیکن رو بگیره از ما. به شدت استقبال میشه با سرعت ما فوق صوت. یووه با رم در این باره مذاکره کرده . خب این بازیکن قرضی در یووه هست. جنوا پیشنهاد سه میلیون برای یک سال داده ولی ظاهرا یووه و رم قصد دارند کلا هشت میلیون بگیرند و اینو بدن اونجا. انگار قراردادش سه ساله باشه با رم و یکساله و نیمه با یووه. یه چیز تو این مایه ها. خلاصه یووه و رم موافقن هشت میلیون بگیرن و اون قرارداد سه ساله که الن یه سالش تا اخر فصل تموم میشه رو فسخ کنند.
خدا کنه توافق کنند ......
----
آمائوری
این مهاجم رو هم که حسابی ماروتا و کونته لای منگنه گذاشتن خدا وکیلی / حالا این هفته جلوی ما بازی خواهد کرد. خیلی صحبت داغی نکرده البته / گفته:
اونها از ما قوی تر هستند و بالاتر / ولی ما باید به خودمون و نتیجه مون فکر کنیم. من هم با تمام وجود بازی خواهم کرد.

----
بازی هم که حتما میدونید /شنبه یازده و ربع تو زمین فیوره


60503217189428437828.jpg

53707745149231799813.png

image.php

 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

اینم آمار و ارقام قبل از بازی:
سری آ ایتالیا
فیورنتینا - یوونتوس
زمان :شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه ارتیمو فرانکی

یوونتوسی ها برای برگزاری مصاف 162 خود برابر فیورنتینا به شهر تاریخی فلورانس سفر می کنند. سفری که پیش از این 72 بار میزبان رقابت این دو تیم بوده. در 72 بازی ای که به میزبانی فیورنتینا برگزار شده یوونتوسی ها توانسته اند 19 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 6/3/2010 با نتیجه دو بر یک )؛ 28 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 17/4/2011 با نتیجه بدون گل )؛ 25 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 13/12/1998 با نتیجه یک بر صفر)؛ 79 گل زده و 96 گل خورده را به نامش ثبت کند. در تاریخ مصاف دو تیم نیز 72 پیروزی؛ 53 تساوی، 36 شکست، 271 گل زده و182 گل خورده از ان یوونتوس است. در این میان 145 بازی در سری A انجام شده که بانوی پیر به 66 پیروزی، 48 تساوی، 31 شکست، 234 گل زده و 158 گل خورده خود دست یافته. در ده دیدار اخیر فیوره و یووه نیز 3 پیروزی، 6 تساوی، یک شکست، 12 گل زده و 10 گل خورده برای یووه به دست امده. در میان بازیکنان بونیپرتی با 13 بازی بیشترین تعداد بازی را به خود اختصاص داده و بته گا با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان این مصاف ایستاده است.

خدا کنه دست پر بیاییم بیرون
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خب آخر فصله و اضهار نظر های متفاوت برای رفتن یا موندن آلکس به گوش میرسه.که احتمال جدا شدن او از بیانکونری بیشتر هست.چون که گفته میخواهد تا چهل سالگی ادامه بده!!

مدیر برنامه هاش که این جوری میگه:
استفانو دل پیرو، برادر و مدیر برنامه های کاپیتان الکس در گفت و گوی کوتاهی گفت " هیچ خبری نیست، هیچ چیز تازه ای وجود ندارد. "
" صبح امروز فرصتی برای خواندن روزنامه ها نداشتم و هیچ چیز نمی دانم. اما هر چه باشد می دانم که مطلب تازه ای نیست. همه راه ها باز است اما هنوز تصمیمی گرفته نشده و انچه که مسلم است این است که به فوتبال خود ادامه خواهد داد.
بستگی به نوع برنامه ها و پیشنهاداتی ست که ارائه شود زیرا او روش خود را در فوتبال ادامه می دهد، زیرا هنوز حرف های زیادی برای گفتن در دنیای فوتبال دارد. در حال حاضر همه راه ها و برنامه ها باز است. "
از استفانو در خصوص پاسخ الکس به ارائه پیشنهاد از تیم های ایتالیایی سوال می کنند " مطمئن هستم که پس از 20 سال حضور در یووه و قراردادی که فصل گذشته با این تیم بست ماندن در ایتالیا بسیار سخت است. هیچ چیز بسته نشده اما بسیار مشکل است که در سری A بماند. "
برادر دل پیرو در جمله پایانی نیز گفت " دل پیرو پیراهن هیچ تیم ایتالیایی را به جز بیانکونری نمی پوشد. "
جمله ای که می تواند کمی از نگرانی تیفوسی های یووه با وجود اعتقادشان به این مسئله که هرگز اله را با پیراهنی جز یوونتوس نخواهند دید بکاهد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب با روحیه می ریم سراغ بازی امشب که امیدوارم دیگه یووه امتیاز از دست نده :)

چند تا خبر هم بگذارم ( که البته بازم حرف از نقل و انتقالات توش هست ولی من که با این ماروتا چشمم آب نمی خوره )
-------------

علت انتخاب برگونتزی چیست ؟
conte-referr.jpg


سکوتش را همان طور که از قبل اعلام کرده بودند پیش از دیدار برابر فیورنتینا و در کنفرانس خبری این بازی شکست. خبرنگاران و رسانه ها منتظر واکنش مربی بیانکونری به نوشته و اظهارات در طول این یک هفته بودند اما او کمتر به این مسائل اشاره کرد. با این حال انتخاب داور این بازی مورد بحث قرار گرفت و به نظر می اید کونته این بار علت اینکه چرا چنین داوری که خوب سوت زده را برای یووه انتخاب کردند!

نخستین سوال به حضور و انتخاب برگونتزی به عنوان داور دیدار یوونتوس و فیورنتینا اختصاص دارد.

" داور خوبی ست، در تصمیمات مصمم و با دقت است. اما انتخاب او برای این بازی معناهای بسیار زیادی دارد. می تواند به اتفاقاتی که در روزهای گذشته روی داده برگردد. این بازی مهمی برای ما و برای فیورنتیناست. یک بازی مهم برای رده بندی. به هر حال ما در طول هفته خوب تمرین کردیم و در مورد انچه که داوران در زمین انجام خواهند داد اظهار نظر نمی کنیم. "

اظهارات الگری در خصوص گل مونتاری " روز گذشه برخی گفته ها را خوندم، اینجا تصمیم گرفتیم که ساکت باشیم. اما تنها کسی که به حرف زدن ادامه می دهد اوست. ما سکوت را ادامه می دهیم اما او خیر. "

بونوچی و ویدال دعوت خواهند شد " یکشنبه در یک جشن حضور داشتند، یک روز ازاد برای بازیکنان بود و می توانستند هر کاری که می خواهند را انجام دهند. "

حضور کیه لینی در ترکیب " با او بسیار زیاد صحبت کردم. او باید در خصوص شرایط فیزیکی به من تضمین دهد. "

بررسی شرایط الیا " با او نیز بسیار زیاد حرف زدیم. او را بار دیگر خوام ساخت. الیا از یک شرایط و حقیقت متفاوتی امده، جایی که فوتبال فیزیکی تری را ارائه داده با فضای بیشتر اما ایتالیا این طور نیست. باید از نظر تاکتیکی مسائل بیشتری را بیاموزد. پسری که بسیار تمرین می کند، منتظر او هستیم. "

امائوری گفت که با او خوب نبودید " همه ان چیزی که روی داده را می دانم. می دانم چیزهایی که به من گفت. او نیز می داند که چه چیزهایی را در دو مکالمه ای که باهم داشتیم به من گفته ."

خط حمله و تغییرات بسیار در این پست " این سوال ها را می توانید از یک تیم استانی بپرسید نه یک تیم بزرگ. ما خط حمله ای بسیار زهردار نداریم اما بازیکنان بسیار خوبی داریم که همگی به دنبال انجام برنامه های تیم هستند. نمی خواهم به انچه که در زمین انجام میدهند بپردازم. اگر مهاجمانی مانند ایبراهیموویچ را پیدا می کردم بحث دیگری بود. "

کاستن صدای اعتراض برای اجتناب از جدال ها " می تواند روی انچه که هیچ مربی در طول فصل در خصوص داوری صحبت نکند موثر باشد. "
این یک هفته بودند اما او کمتر به این مسائل اشاره کرد. با این حال انتخاب داور این بازی مورد بحث قرار گرفت و به نظر می اید کونته این بار علت اینکه چرا چنین داوری که خوب سوت زده را برای یووه انتخاب کردند!


قهرمانی با یووه در لیگ قهرمانان
pirlo8.jpg

مهمان این شماره مجله هورا، کسی نیست جز هافبک بازی ساز و تاثیرگذار این فصل یووه، اندره ا پیرلو. مهره ای که در میانه میدان نبض حرکت بانوی پیر شد و هر زمان که خوب درخشید یوونتوس نیز خوب پیش رفت.

اندره ا در بخشی از این شماره به مسئله حضور بیانکونری در لیگ قهرمانان اشاره می کند " کونته یک اموزنده خوب است، روی زمین خوب کار می کند و خصوصیات خوبی را به تیم می دهد. ایده های شفافی دارد، به دنبال اموزش روش هایی ست که در نظر دارد و به نظرم موفق نیز شده.

ایده های او را با قدرت ادامه می دهیم و همگی خوشحال و موافق برنامه هایی هستیم که او دارد. می خواهیم این راه را برای رسیدن به نتایج ادامه دهیم. "

وی در خصوص حضور در لیگ قهرمانان نیز گفت " این جام را پیروز شدم و امروز نیز برای پیروزی ان با یووه زندگی می کنم. "

پیرلو مبارزه یووه با میلان را یک موفقیت بزرگ برای بازگشت یوونتوس به دوران اوج می داند و شروع صفر یووه در ابتدای فصل و رسیدن به اینجا را تحسین کرد.


6 بازی در 25 روز برای یوونتوس
teamnew19.jpg

بدون شک هفته های پیش رو مهم ترین روزهای این فصل یوونتوس در فصل جاری فوتبال ایتالیا می باشد و یووه می تواند با موفقیت در دیدارهای پیش رو امیدهای خود را برای قهرمانی در دو جام زنده نگه دارد.

شاگردان کونته در این میان یک دیدار حساس در مقابل میلان در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می کنند که در صورت موفقیت در این دیدار به فینال کوپا ایتالیا خواهند رسید که با برنده ی دیدار ناپولی - سیه نا دیدار خواهند کرد.

در رقابت های سری آ یوونتوس با فاصله ی چهار امتیازی از میلان در مکان دوم قرار دارد و در هفته های اخیر به مصاف فیورنتینا - اینتر - ناپولی - پالرمو و لاتزیو خواهند رفت.

برنامه دیدارهای یوونتوس

فیورنتینا - یوونتوس شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
یوونتوس - میلان سه شنبه، ۰۱ فروردین ۱۳۹۱
یوونتوس - اینتر يکشنبه، ۰۶ فروردین ۱۳۹۱
یوونتوس - ناپولی يکشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۱
پالرمو - یوونتوس شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۱
یوونتوس - لاتزیو چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۱

حضور کیه لینی در لیست نفرات اعزامی به فلورانس
chiellini1.jpg




image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم , برد روحیه بخشی بود و قبل از بازی با میلان نیاز به این برد داشتیم :)
امشب ستاره میدان از دید من پیرلو و وچینیچ بودن البته همه بازیکن ها خوب بودن و بازی روان و خوبی رو به اجرا گذاشتند .
-----------

آتش بازی سیاه و سفید پوشان در فلورانس ( فیورنتینا 0 - 5 یوونتوس )
teamnew9.jpg

بعد از چند هفته تساوی های خسته کننده سرانجام یوونتوس در یک بازی فوق العاده و درخشان موفق شد در ورزشگاه ارتمیو فرانکی تیم فیورنتینا را با 5 گل در هم بکوبد و فاصله ی 4 امتیازی خود را میلان را حفظ کند.

بازی ترکیبی بازیکنان یوونتوس در نیمه اول دیدار مقابل فیورنتینا بدون شک یکی از برترین نمایش های بانوی پیر در طول فصل جاری بود و نکته ی مهم گل شدن توپ های بازیکنان یووه بود.

در ابتدای بازی شاگردان کونته با پرسینگ بالا اجازه ی فعالیت به بازیکنان ویولا نداد و همین موضوع سبب تا یوونتوس خیلی زود تصاحب توپ و میدان را در اختیار بگیرد و بازی تحت کنترل مردان میانی یووه قرار گرفت.

اخراج چرچی بازیکن وینگر بنفش پوشان تاثیر زیادی در نمایش شاگردان دلیو روسی داشت و بعد از ده نفره شده تیم فیورنتینا تعادل ابتدایی خود را هم از دست داد و یووه در نیمه اول دو گل دیدنی به ثمر رساند.

در ادامه رو یه حرکت تیمی و ضربه ووچنیچ از پشت محوطه به زیبایی توپ رو به تور چشبوند تا طلسم یووه بشکنه و بالاخره از تیم حریف پیش بیفتیم

در دقیقه 15 حرکت تیمی یووه باعث شد تا ووچینیچ با ضربه ای دیدنی دروازه ی بوروچ سنگربان فیورنتینا را باز کند و طلسم گل نزنی یووه شکسته شود.

در ادامه پاس زیبای ووچینیچ به ویدال و شوت بازیکن شیلیایی در دو مرحله باع شد تا یوونتوس به گل دوم خود دست پیدا کند تا با خیالی راحت بازی را دنبال کند.

در نیمه دوم نمایش دیدنی و فوق العاده یوونتوسی ها ادامه داشت و البته نباید از بازی ضعیف تیم فیورنتینا گذشت که در حرکات عادی خود نیز دچار مشکل شده بودند و نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند.

در 55 دقیقه دیدار حرکت و نمایش عالی از پیرلو، میرکو و در نهایت ضربه ای عالی از مارکیزیو که گل سوم را به ارمغان اورد و کلودیو در دهانه ی دروازه با ضربه ی سر دیدنی دروازه ی بوروچ را باز کرد.

نمایش دیدنی یووه ادامه داشت تا در 68 دقیقه ی بازی پیرلو ستاره ی میانه ی میدان یوونتوس با ضربه ای دیدنی از زاویه ی تقریبا بسته با پای چپ موفق شد برای چهارمین بار دروازه ی تیم فیورنتینا را باز کند تا روند گلزنی های بانوی پیر ادامه داشته باشد.

کونته سرمربی یوونتوس دو تعویض همزمان برای یووه انجام داد. میرکو جای خود را به بوریلو می دهد. ویدال هم زمین بازی را ترک و پادوین به ترکیب یووه اضافه می شود.

ورود پادوین به زمین برای یوونتوس خوش آیند بود و بازیکن تازه وارد یووه موفق شد پنجمین گل بانوی پیر را به ثمر برساند و پرگل ترین دیدار شاگردان کونته در این فصل رقم بخورد.

در ادامه فیورنتینا که با 10 بازیکن بازی را دنبال می کرد نتوانست خطر جدی را بر روی دروازه ی یوونتوس و بوفون ایجاد کند و امائوری که به عنوان مهاجم اصلی این تیم فعالیت می کرد به هیچ وجه نتوانست دروازه ی بوفون را تهدید کند و در نهایت سوت پایان بازی توسط برگونتزی به صدا در آمد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

من که 4 شاخ شیکوندم ولی امیدوارم حداقل موفقیت ها هم مثل ناکامی ها تداوم داشته باشه. اینطوری بگیر نگیر فایده نداره.
بازی تو زمین فیوره راحت نیست ولی خوب بردیم.

ایشا.. با حذف رقیب تو حذفی یه عیدی خوب بگیریم :دی
تبریکات میم این برد رو ولی جایی برای سرمست شدن واقعا نیست. تیم خوبه ولی باید اون به بن بست خوردن ها رو حل کرد وگرنه دو زار فایده نداره.
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
یوونتوس دقیقه 54 گل سومو زد و دیگه بردشو قطعی کرد ، ولی حتی تو این بازی هم کنته از دل پیرو استفاده نکرد !

بازی با جنوا 15 دقیقه بهش بازی داده و بازی با بولونیا هم هیچی . تو سه بازی اخیر ، 15 دقیقه !

دل پیرو بنظرم 100% آخر این فصل باید خداحافظی کنه ، حتی اگه مربی فصل بعد کنته نباشه .



.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان

برد خوبی بود/ما جلوی تیم های بزرگ و شرایط سخت خوب بازی میکنیم وامتیاز میگیریم از اون طرف جلوی تیم های کوچک بد بازی میکنیم.
در کل تبریک میگم .واقعیتش به من خیلی نچسبید به دو دلیل:
یکی برد میلان که باعث شد فاصله همون جوری بمونهو دومین دلیل که مهمترینشون هم هست بازی نکردن دلپیرو هست.واقعا نه تنها من بلکه همه ی هواداران یووه برد تیمشون رو با بازی کردن کاپیتانشون میخواند.بازی نکردن آلکس خیلی ناراحت کننده است.امیدوارم توی خذفی بازیش بده و مثل همیشه بدرخشه...
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
گلم را موامبو بازیکن بولتون تقدیم می کنم

73428530683593034002.jpg

یک گل از یک هافبک بازی ساز، یک گل که در کنار 4 گل دیگر از هم تیمی هایش می تواند راه یوونتوس را برای بازگشت مجدد به کورس قهرمانی و روحیه پیروزی همراهی کند. اندره ا پیرلو در دیدار این تیم برابر فیورنتینا یک گل زیبا زد تا در این برتری سهمی داشته باشد.

هدیه این گل به مهره بولتون
" به موامبا در بولتون که امروز لحظات بسیار تلخی را تجربه کرد هدیه می کنم. همگی در کنارش هستیم و همگی برای او ارزوی بازگشت می کنیم. من و همه دوستانم گل های مان را به او هدیه می کنیم نه تنها گل من. منتظر او هستیم تا بهتر شود.

امروز یووه یک نمایش بزرگ را در گلزنی ارائه کرد. حتی می توانستید بیشتر از 5 گل بزنید.
بله خیلی خوب بودیم و حتی می توانستیم موقعیت های بیشتری داشته باشیم. امروز خیلی خوب بازی کردیم و خوب ظاهر شدیم. هیچ مشکلی در حمله نداشتیم و با اشتهای بسیار زیاد حمله می کردیم. می خواهیم به میلان پاسخ دهیم که امروز توانستند پیروز شوند اما ما هم سریع پاسخ مان را با این پیروزی به انها دادیم.

اخراج چرچی تا چه اندازه تاثیرگذار بود؟
پیش از ان هم در حمله خوب ظاهر شده بودیم. بازی را در دست داشتیم و به خوبی حرکت می کردیم و توپ و زمین را در کنترل داشتیم.

بازی امروز میلان را تماشا کردید؟
فقط نیمه نخست را. به این دلیل که باید می رفتیم استادیوم و برای بازی اماده می شدیم. می دانستیم که انها تیم بزرگ و خوبی هستند اما ما هرگز دست از تلاش مان برنمی داریم و تسلیم نمی شویم.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان
فردا شب یک بازی فوق مهم جلوی میلان داریم.امیدوارم یه بازی خوبی با برد ما از آب در بیاد.
اینم چند تا خبر از قبل بازی:


میلان تو را شکست می دهیم

45521927342416638632.jpg

در جشن پنجگانه بیانکونری در فلورانس حاضر بود اما از دور و از کناره زمین، حالا در استانه دیداری در رقابت های کوپاایتالیا همگی منتظر حضورش در ترکیب و برپایی جشن بیانکونری برای صعود به فینال کوپا هستند.

الساندرو دل پیرو، ستاره دوست داشتنی که هر چه از فصل می گذریم به خداحافظی اش نزدیک تر می شویم در استانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپاایتالیا تاکید کرد که می خواهند به فینال راه یابند.

اما پیش از دیدار فیورنتینا و یوونتوس موامبو مهره بلتون و ابیدال لحظات دردناکی را تحمل کردند که الکس پیش از هر نکته به این مسائل اشاره کرد.

" می خواستم که شب پیروزی در فلورانس را بدون هیچ نگرانی بگذرانیم. پیروزی در فلورانس هدیه ای بزرگ برای بازگشت اعتماد در رقابت های لیگ بود و حالا خود را اماده رقابت در کوپاایتالیا کردیم.

در رقابت های کوپا و در استادیوم یوونتوس برابر میلان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهیم کرد. همه در کنار یکدیگر و برای یک هدف بازی می کنیم و می خواهیم با شکست میلان به فینال راه یابیم.

اما امروز به دو پسر فکر می کنم موامبو و ابیدال. تصاویر مربوط به موامبو را هر که دید متاثر شد، نمی توانستم تصور کنم که چنین رنجی در زمین فوتبال روی دهد. فورتزا فابریک همگی در کنار تو هستیم درست مانند انچه که در کنار ابیدال بودیم.

یک بازی مهم داریم که باید در ان به پیروزی برسیم و مطمئن هستم که این کار را می کنیم. "


فردا بازی الکس است، منتظر او هستم

78632765079528099399.jpg

او یک تیم باانگیزه و جنگجو می خواهد، تیمی شبیه به انچه که در فلورانس ظاهر شد. تیمی با قدرت و امادگی بالا و سیری ناپذیر برای زدن گل و رسیدن به پیروزی. این همان تیمی ست که نه تنها مربی بلکه هواداران نیز خواهان ان اند.

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپاایتالیا یوونتوس در خانه به مصاف میلان می رود تا در صورت تکرار پیروزی بازی رفت خود را در فینال این مسابقات ببیند و یک گام به ستاره نقره ای نزدیک تر شود.

انتونیو کونته در کنفرانس پیش از بازی تاکید کرد که از تیمش بهترین نمایش را انتظار دارد و در این بازی شاهد حضور دل پیرو در ترکیب هستیم زیرا این بازی، بازی اوست و برای همه خوب است که او بازی کند.

" بازی مهمی در فصل است اما امیدواریم که پیش رویم و مهم تراز این را هم پیش رو داشته باشیم. می خواهم بهترین را در زمین ببینم. بهترین و زیباترین گام را " این نخستین جملات کونته در کنفرانس خبری ست.

انتونیو همیشه گفتید که بازی بسیار مهم بازی اینده است، ایا فردا این بازی مهم از راه می رسد؟
بله . بازی بسیار مهم در سال فردا برگزار می شود به این دلیل که می توانیم با پیروزی در ان به یک جام نزدیک شویم و در نهایت این جام را فتح کنیم و بالای سر ببریم. بنابر این بسیار مهم است. فردا منتظر یک بازی مهم و زیبا هستیم که می تواند به معنای پیش رفت و جلو رفتن باشد و همچنین تایید توانایی های ما. پس فردا بازی بسیار بسیار مهمی برای ماست.

فکر می کنید که برای پیروزی برابر میلان از نظر روحی نیز اماده هستید. میلان در لیگ یک بار دیگر حرکت خود را برای اوج گیری شروع کرده.
یک بازی کامل برای مبارزه و رسیدن به خواسته ها. از سوی ما باید بگویم که اماده ایم و با توجه به اهمیت این بازی خود را اماده یک رقابت سخت برابر حریفی قدرتمند کردیم. هم برای میلان و هم برای یووه مهم است که بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

در این بازی و در این رقابت ها برخی بازیکنان بازی می کنند.
باید در ابتدا بگویم که استوراری بازی خواهد کرد و درون دروازه خواهد ایستاد زیرا بسیار خوب کار کرده. این مسئله را از ابتدا گفتم. ما نیاز به یک تعادل داشتیم و می دانیم که مارکو بازیکن بسیار خوبی ست و به خوبی از همه شرایط اگاه است. اما برخی بازیکنان تاثیرگذارند، اله یکی از انان است. دل پیرو بازی خواهد کرد. همیشه گفتم که دل پیرو و بوفون همیشه امتیازی برای ما هستند و ارزش شان بسیار زیاد است. اینکه بوفون و یا دل پیرو در ترکیب باشند همیشه مهم و تاثیرگذار است. بوفون همیشه از دیدن این که همه بازی کنند خوشحال خواهد بود بنابر این هیچ مشکلی برای حضور استوراری نیست.

اله هر زمان که بازی کرده همیشه ارزش خود را برای من نشان داده و همیشه نزد من ارزشمند است. همان طور که گفتم، بازی فردا بسیار مهم است و تا اخرین لحظه ان باید مراقب باشیم. خوب است که دل پیرو بازی کند و من منتظر او هستم. منتظر نمایش و تجربه بسیار زیاد و ارزشمندش در کنار خواسته های زیادش. خوشحالم که بازی دل پیرو ست و چه خوب که در بازی با این اهمیت بازی اوست. او که یوونتوس است و بازی می کند.

چه چیزی کونته از میلان و یا الگری کمتر دارد. بازیکنان، ایبرا یا امتیازاتی در جدول رده بندی؟
خیر. اما ما برای میلان احترام زیادی قائلیم. روح بزرگ در کنار جامعه ای بزرگ و مربی ای خوب و بازیکنان بزرگ که برای پیروزی مبارزه می کنند. برای ما لحظاتی ست که می خواهیم. خوب مسلم است که برای انان ارزوی موفقیت در این بازی نمی کنیم. ( می خندد )

انتونیو، تکرار پیروزی دو بر یک برای میلان اسان است یا کاهش 4 امتیاز در لیگ برای شما ؟
این را نمی دانم. اما امیدواریم که برتری دو بر یک بازی رفت ما برای انان تکرار نشود. برای ما برتری و حفظ ان اهمیت زیادی دارد . فردا به دنبال راه یابی به فینال هستیم و بعد به رقابت های لیگ فکر می کنیم.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
به امید پیروزی..........

***

الکس گل اول رو زد... - دمش گرم
 
Last edited:

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
نیمه اول رو با گل الکس 1-0 زدیم.

امیدوارم این بازی یووه عیدیمون رو بده!! هه هه!
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
متاسفانه نیمه دوم دو تا گل خوردیم که اولی گل مفتی بود.

این استاد بوریلو هم که دوباره اومد بازی و یه موقعیت هم خراب کرد.

فقط فکر کنم اولین باخت یووه هم حساب میشه این 1-2 .
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
تبررررررررررررررررررررررررررررریک
رفتیم فیییییییییییییییییییییییییینال
 
بالا