• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
برای این گل اینقدر توی بوق و کرنا کردن میلانی ها که نگو !

انگار فقط به نفع ما گرفته!! 1 کارت قرمز نگرفت و یک گل هم باید برای ما میگرفت!
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
اخه چرا توی بازی به اینمهمی دلپیرو باید رو نیمکت بشینه؟
90 دقیقه به امید دیدن دل پیرو نشستم پای تی وی ولی خبری نشد
به نظر من یوونتوس بهتر از میلان بازی کرد و حقش برد بود
تا سال 2006 یووه بهترین تیم اروپا بود،امیدوارم بازم به اوج برگرده
و یک بار دیگه قهرمان سری ا بشه
نکنه تلویزیون شما چیز دیگه نشون میداده
شاید 10 دقیقه یووه خوب بود یا 15 دقیقه
برای این گل اینقدر توی بوق و کرنا کردن میلانی ها که نگو !

انگار فقط به نفع ما گرفته!! 1 کارت قرمز نگرفت و یک گل هم باید برای ما میگرفت!

دوست عزیز اگر والیبال یا بسکتبال بود یک چیزی ولی فوتباله میلان 2-0 میشد
.............
اصن دوس ندارم این قضیه رو کش بدم ولی یکم منطقی حرف بزنین خواهشا
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خبر هایی از یووه:


خستگی پیرلو

21730391967504681542.jpg

در دیدار شب گذشته تیم ملی ایتالیا برابر امریکا که با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید شاهد نمایش نه چندان زیبا و خوب از شاگردان پرندلی بودیم. در این میان بازی هافبک ملی پوش یووه نشان داد که او کمی خسته به نظر می رسد.

پیرلو که در طول فصل در هر دیداری حضور 90 دقیقه ای داشته و به هم تیمی هایش برای رسیدن به گل و ایجاد موقعیت گلزنی کمک کرده در این بازی در فرم ایده الی قرار نداشت.

این مسئله می تواند برای یوونتوس مشکل ساز شود، تیمی که بیش از حد به این مهره اتکا کرده و مربی ای که هرگز حاضر به کنار گذاشتن او در یک بازی نیست.

در صورتی که پیرلو نتواند استراحت کنند در ادامه فصل برای یوونتوس کونته مشکلات احتمالی به وجود خواهد امد. باید منتظر دیدار مقابل کیه وو بود تا نمایش این هافبک ملی پوش ماند.

پیروزی یووه در یک دیدار دوستانه با نمایش خوب الیا

13319488681521113811.jpg

در حالی که ایتالیا سرگرم برگزاری دیدار دوستانه مقابل امریکا بود و با شکست اتزوری برابر مهمان همراه شد، یوونتوسی ها بدون ملی پوشان خود در زمین تمرین وینوو برابر نووزه به میدان رفتند تا یک بازی دوستانه را برگزار کنند.

دیداری که در پایان با برتری 5 بر یک بانوی پیر همراه شد. در این بازی کوالیارلا، بویی، بوریلو، دل پیرو و الیا برای یوونتوس گلزنی کردند. در این بازی الیا خوب درخشید و نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کرد تا در کنار هم تیمی هایش یک بازی دوستانه و تدارکاتی خوب را در استانه دیدار مقابل کیه وو داشته باشند و خود را اماده برتری در یک بازی رسمی کنند.


تیاگوموتا از الکس دعوت کرد

58504070897663504967.jpg

اولین روز ماه مارس که می تواند اغاز ماهی سرنوشت ساز تلقی شود. اما این ماه می تواند در کنار اینکه سرنوشت تیم های اروپایی را مشخص می کند، اینده برخی از بازیکنان را نیز تعیین کند. در سال های گذشته این ماه، ماهی برای تمدید قرارداد بازیکنی مانند الساندرو دل پیرو بود اما حالا این ماه، ماهی ست که بار دیگر در خصوص اینده کاپیتان بیانکونری صحبت ها و شایعات زیادی مطرح خواهد شد.

مدیر سیون، تیم سوئیسی یک بار دیگر تاکید کرد که هرگز به از دست دادن شانش برای جذب الکس فکر نمی کند. او مطمئن است که می تواند مهره ای بزرگ به مانند دل پیرو را به ترکیب تیمش بیاورد.

اما در سوی دیگر و از فرانسه، تیاگو موتا، هافبک ملی پوش 29 ساله ایتالیایی ها در یک برنامه تلویزیونی به کاپیتان یوونتوس توصیه می کند که به فرانسه بیاید.

" پاری سن ژرمن یک گروه بزرگ است که به دنبال پیروزی ست، می خواهیم به لیگ قهرمانان راه یابیم و حالا خوشحالم که پیراهن این باشگاه را بر تن می کنم. اما دل پیرو؛ می دانم که رابطه بسیار خوبی با کارلو انچلوتی دارد و می دانم که در پایان فصل در میان تعجب از یوونتوس جدا می شود، اگر بخواهد به پاری سن ژرمن بیاید که برای ما یک خوش شانسی ست. "

اغاز ماهی تعیین کننده در سرنوشت و اینده بیانکونری

65360660575744977917.jpg

با رسیدن به روزهای ابتدایی ماه مارس، الساندرو دل پیرو که بر خلاف یووه در این سال ها ماه مارس برای او اهمیت زیادی داشت از این ماه به عنوان ماه تعیین کننده ای نام برد که می تواند انان را به اهداف شان نزدیک کند. کاپیتان بیانکونری که همچنان انگیزه و امادگی خود را برای حضور در میادین با وجودی که به او میدان داده نمی شود از دست نداده در استانه شروع ماه مارس گفت

" چند سالی بود که ماه مارس برای ما نشانی از رسیدن به هدف مان نداشت. ماه های مارس که برای دو هدف اسکودتو و کوپاایتالیا تلاش نمی کردیم. اما حالا جلو و اینده را می بینیم، پیش روی یووه روزهای تعیین کننده ای ست، دو بازی در چهار روز که می تواند بسیار مهم و سرنوشت ساز باشد. ابتدا در خانه به مصاف کیه وو می رویم و بعد برابر بولونیا بازی عقب افتاده مان را برگزار می کنیم.

اما اینجا به دو جام می نگریم، سری ا و کوپاایتالیا، باید مراقب باشیم و منتظر دیدار برگشت مقابل میلان در دیدار نیمه نهایی کوپاایتالیا که ارزش رسیدن به فینال این مسابقات را دارد.

حالا در اغاز ماهی هستیم که در اینده ما نقش بسیار زیادی دارد و باید دوباره حرکت رو به جلوی خود را از سر گیریم. تمرکز ما باید تنها به این مسئله مربوط شود. "
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
فردا شب یه بازی داریم/بریم برای برد....

سری آ ایتالیا
یوونتوس - کیه وو
زمان :شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر

مصاف بیستم یوونتوس و کیه وو به میزبانی بانوی پیر برگزار خواهد شد، مصافی که بیش از این 12 پیروزی، 6 تساوی، 1 شکست، 35 گل زده و 17 گل خورده را به نام یووه می بیند. در این میان 17 بازی در رقابت های سری A برگزار شده که یوونتوسی ها 11 پیروزی، 5 تساوی، یک شکست، 32 گل زده و 16 گل خورده خود را در این مسابقات به دست اورده اند. در ده بازی اخیر این دو تیم 4 پیروزی، 5 تساوی، یک شکست، 12 گل زده و 8 گل خورده از ان سیاه و سفیدهای شهر تورینوست. بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده. تساوی سه بر سه دو تیم در فصل 2009 یکی از پرگل ترین دیدارهای یووه و کیه وو را رقم زده. تاکنون بیانکونری 8 بازی را میزبانی کرده که توانسته 6 پیروزی ( اخرین پیروزی خانگی در تاریخ 23/8/2009 با نتیجه یک بر صفر )؛ 2 تساوی ( اخرین تساوی خانگی در تاریخ 9/5/2011 با نتیجه 2 بر 2 )؛ 18 گل زده و 10 گل خورده را کسب کند. در میان بازیکنان جان لوئیجی بوفون با 6 بازی و زالایتا با 3 گل در صدر بیشترین تعداد بازی و بیشترین گل زده ایستاده اند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند خبر از یووه
------------------

بهترین بازیکن ماه فوریه یووه
pirlo6.jpg


با اینکه کمی خسته به نظر میرسد اما همچنان بهترین بازیکن ماه یوونتوس است. در حالی که یوونتوسی ها خود را اماده نخستین بازی ماه مارس می کنند، بهترین بازیکن این تیم در ماه فوریه انتخاب شد.

این بازیکن کسی نیست جز هافبک بازی ساز بانوی پیر که این فصل در میانه میدان این تیم همه توپ ها به او ختم می شود تا بهترین راه را برای رسیدن به دروازه رقبا انتخاب کند.

اندره ا پیرلو به عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته بانوی پیر انتخاب شد و فردا پیش از دیدار این تیم مقابل کیه وو جایزه خود را در استادیوم یوونتوس دریافت می کند.

همه چیز خوب پیش می رود؛ اما در لحظات مهمی قرار گرفتیم
deceglie3.jpg

در یکی از حساس ترین ماه های سال برای تیم های فوتبال اروپا به سر می بریم، ماهی سرنوشت ساز برای رسیدن به پایانی خوشایند. در این میان یوونتوسی ها باید در کنار میلان به رقابتی سخت و فشرده در رقابت های سری A و کوپاایتالیا ادامه دهند تا به هدفی که دارند دست یابند.

پائولو دچلیه، هافبک جوان این تیم در گفت و گو با شبکه یوونتوس در این خصوص گفت " شنبه برابر کیه وو یک بازی بسیار سخت داریم، می دانیم که دیدار اسانی نیست، نیاز به تمرکز و به دست اوردن هر سه امتیاز بازی خواهیم داشت. مطمئنا در لحظات بسیار مهمی هستیم و بازی های بسیار مهمی تا پایان فصل داریم.

در این ماه نیز چند بازی مهم پیش روی ماست که باید امتیاز انها را به دست بیاوریم. فردا به مصاف کیه وو می رویم و بعد بازی عقب افتاده و در ادامه بازی های مهم مقابل میلان و سایر رقبا. ما انگیزه خود را حفظ کردیم و با اشتها به پیروزی پیش می رویم. "

وی در خصوص این فصل بانوی پیر اروپا نیز معتقد است " این فصل روش هایی که بازی می کنیم متفاوت است، بسیار هجومی و رو به جو هستیم. به خوبی توپ را در گردش قرار می دهیم. در دفاع با 4 بازیکن بازی می کنیم و در میانه میدان اکثرا 5 بازیکن داریم که البته در این منطقه فرق زیادی نداشتیم. همه چیز در شروع بازی تغییر می کند. اما فکر می کنم که در این فصل تعادل خوبی میان همه پست ها وجود دارد، نمی توان این تیم را با فصل گذشته مقایسه کرد، در حال حاضر همه چیز خوب و با نگرشی مثبت در حال حرکت است. "


میلانی ها منتظر اشتباه ما هستند درست مانند ما
marchisionew3.jpg

یوونتوس باید تا پایان به مبارزه خود ادامه دهد تا به اهدافی که دارد دست یابد. کلودیو مارکیزیو که در دیدار ایتالیا برابر امریکا همانند سایر مهره های این تیم نمایش چندان خوبی نداشت به اردوی یووه بازگشته و به ادامه فصل فکر می کند.

از هافبک ملی پوش در خصوص حوادث پس از دیدار برابر میلان سوال می کنند " این کاملا طبیعی ست که در یک بازی ای که ارزش خاصی دارد شاهد مبارزه و اتفاقاتی باشیم. اینکه هر دو تیم برای یک هدف می جنگند و اینکه ما بار دیگر به مبارزه اصلی فصل برگشتیم می تواند بهترین پیام این مصاف باشد. در سن سیرو نشان دادیم که تا پایان مبارزه خواهیم کرد و در هر دو جام می خواهیم به راهی که داریم ادامه دهیم.

در میلان بازی بزرگی کردیم اگر در بازی های مهم اشتباه نکنیم می توانیم همین طور حرفی برای گفتن تا پایان رقابت ها داشته باشیم. "

مارکیزیو تاکید می کند که این بازی همان طور که می دانستند یک بازی سخت و دشوار بود، درست مانند ان چیزی که همیشه می گفتیم انها تیمی بسیار قدرتمندند و نمایش بسیار خوبی ارائه می کنند. اما یووه تیم بزرگی ست که هرگز احساس ضعف نمی کند.

ما از ابتدای فصل اشتهای زیادی برای رسیدن به پیروزی داشتیم اما میلانی ها هم در طول رقابت ها این انگیزه را نشان دادند. به هر حال ما و میلان در لحظاتی دچار افت شدیم و هر دو توانستیم به خوبی بازگردیم و این مسئله مهمی برای مبارزه تا پایان راه است.

از ابتدا برای میلان احترام زیادی قائل بودیم و این تیم رشد بسیار زیادی کرد زیرا در شروع فصل خوب نبود. می دانیم که انها همیشه اینجا در کنار ما برای رسیدن به قهرمانی هستند و منتظر اشتباهات ما، اما ما هم اماده ایم. "

وی از بازی تیم ملی کشورش هم گفت " در تیم ملی همه چیز خوب و عالی در حال پیگیری ست. اتزوری به خوبی حرکت می کند این دیدار یک بازی دوستانه و تدارکاتی بود و مطمئنا ما در بازی های رسمی خیلی خوب خواهیم بود. "


عذرخواهی از اندره ا
galliani.jpg



image.php
 

Rezazzzjjj

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2005
نوشته‌ها
1,879
لایک‌ها
219
نکنه تلویزیون شما چیز دیگه نشون میداده
شاید 10 دقیقه یووه خوب بود یا 15 دقیقه

اینجا تاپیک هواداران یوونتوسه دلیلی نمیبینم اینجا پست بدید
من نظر خودمو گفتم، مشکلی هست؟
منم میتونم چپ و راست بیام توی کلوپ هواداران میلان پستا رو ریپلای کنم
ولی به نظر اونا احترام میذارم و چیزی نمیگم!
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
اینجا تاپیک هواداران یوونتوسه دلیلی نمیبینم اینجا پست بدید
من نظر خودمو گفتم، مشکلی هست؟
منم میتونم چپ و راست بیام توی کلوپ هواداران میلان پستا رو ریپلای کنم
ولی به نظر اونا احترام میذارم و چیزی نمیگم!
دوست عزیز اگر دوس داری یه قفل بردار بزن رو تاپیک کلیدشم بده به یوونتوسیا تا ما پست نزنیم:دی
بیا تو تاپیک میلان ریپلای کن چه عیب داره فقط منطقی باش
دوس ندارم درباره بازی دیگه صحبت کنم فیلماشم موجوده
..................
در ضمن قفلشم کنی کلیدشو از یکی از جواد ها میگیرم:دی
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
متاسفانه با کیه وو هم مساوی کردیم. اون هم تو زمین خودمون!!

حالا از میلان سه امتیاز کمتر داریم و اگه (اگه!!) بازی عقب افتاده رو ببریم تازه مساوی میشیم.

ولی در کل میلان با تیمهای سختری تا الان بازی کرده. (هر چی میریم جلوتر شانس میلان بیشتر میشه!)
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
متاسفانه با کیه وو هم مساوی کردیم. اون هم تو زمین خودمون!!

حالا از میلان سه امتیاز کمتر داریم و اگه (اگه!!) بازی عقب افتاده رو ببریم تازه مساوی میشیم.

ولی در کل میلان با تیمهای سختری تا الان بازی کرده. (هر چی میریم جلوتر شانس میلان بیشتر میشه!)
البته من پیشبینیشو میکردم!!
چون کیه وو این چند نتایج خوبی رو گرفته بود و درکل فرم خوبی داشت که دیشب هم اینو نشون داد
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

مساوی بدی بود تیم ما باید قدر این امتیازات رو بدونه و به این راحتی بازی های داخل خانه رو از دست نده , از طرفی هم دو دفاع خوبمون مصدوم شدن که امیدوارم مشکلشون جدی نباشه :(

بونوچی هم من موندم چه طوری گذاشت اون توپ گل بشه واقعا افت زیادی داشتیم و کلا تیم اون تیم با روحیه اول فصل نیست و فقط باید امیدوار بود :rolleyes:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

دیشب که بازی بدی نکردیم. بازی رو در کنترل داشتیم ولی خب حریف خیلی سختگیرانه نبود وگرنه شاید این برتری رو نداشتیم.
بهرحال این برتری بدرد نمیخوره چون حاصلش امتیاز کامل نبود!
ما باید گلهای بیشتری میزدیم که با کوتاهی بازیکنهامون نزدیم. مال این بازی هم نیست. کلا مهاجمهامون خیلی گل خراب میکنن.
نوبتی میرن رو اعصاب.

این جاکرینی خیلی خوبه.
فرصت رو به راحتی از دست دادیم . تو خونه جلو کیه وو اونقدر فرصت سوزی کردیم که اونها رو صاحب جسارت کردیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ارزیابی نمایش مهره های یوونتوس
teamnew10.jpg

پس از مدتها دیداری در میان سوت های اعتراض به پایان رسید. در هفته های پایانی فصل گذشته بود که هواداران از نمایش تیم شان به ستوه امدند و اعتراض خود را با سر دادن سوت های ممتد نشان دادند، این بار این اعتراض تکرار شد البته نه به ان شدت.

در دیدار یووه برابر کیه وو در ساق ها و چهره ی بسیاری از ملی پوشان این تیم خستگی موج می زد. در کنار این مسئله اشتباهاتی از چند مهره تاثیر گذار دیده شد تا اعتراض به نمایش یووه کونته در یک بازی خانگی به خوبی دیده شود.

بوفون – 5/6 امتیاز​
در این شب بیش از هر کس دیگر تشویق ها و سرودهای حمایتی را از ان خود شنید. به ویژه پس از اتفاقاتی که در دیدار برابرمیلان برای او روی داد. در چند صحنه بی نظیر ظاهر شد اما این واکنش ها نیز در نهایت کافی نبود زیرا یک گل دریافت کرد و سه امتیاز به یک امتیاز تغییر کرد.

لیختشتاینر – 5/5 امتیاز​
روز خوب و دقیقی را برای رسیدن به برنامه های مربی پشت سر نگذاشت.

بارتزالی – 6 امتیاز​
یک مصدوم و یک بازیکن نیمه برای کونته اما در همین دقایق نیز بهترین بود. اگر مشکل عضله برای او روی نمی داد مطمئنا اشتباهاتی که بونوچی انجام داد را شاهد نبودیم.

کیه لینی – 6 امتیاز​
سر می کرد در جلوی دروازه رقیب هد بزند تا گلی به دست بیاید. این حرکت در گل یووه ثمر بخش بود و در ادامه دچلیه به گل رسید. همیشه این طور سنگین به توپ ضربه می زند.

دچلیه – 5/6 امتیاز​
واقعا یک مهره و تک مهره یووه بود که در این بازی چهره شادابی داشت. گل خوبی زد تا پس از سال ها طعم گلزنی را بچشد. نمایشش نیز در طول بازی قابل قبول و بی نقص بود.

پادوین – 6 امتیاز​
باید پذیرفت که رشد خوبی داشته. در صحنه ای نیز می توانست یک گل زیبا به ثمر برساند. به ویژه زمانی که بازی یک بر یک شد سعی خوبی از خود نشان داد تا تیمش به سه امتیاز برسد.

پیرلو – 6 امتیاز​
واقعا پراشتباه و خسته. نباید در این بازی با توجه به نمایشی که در تیم ملی داشت و نشان داد که خسته است به بازی گرفته می شد. هر چند شوتش می توانست نتیجه دو بر یک کند اما واکنش سورنتینو همه چیز را خراب کرد.

مارکیزیو- 5/5 امتیاز​
هرگز نتوانست ان بازیکنی باشد که می شناختیم. به هیچ عنوان نتواست فضایی برای حرکت پیدا کند.

متری – 5/5 امتیاز​
اماده رفتن به نیمکت. بهترین توپ ها به او می سد اما بیشترین اشتباهات را انجام می دهد. نمی دانیم چرا کونته اصرار به استفاده او در هر شرایطی دارد.

ووچینیچ – 5 امتیاز​
بهترین حرکات را در ارامش انجام می دهد اما زمانی که این ارامش را از دست می دهد همه چیز خراب می شود. او باید یک گل بزند تا از این شرایط خارج شود. اما تمام شدن بازی با سوت های اعتراض نمی تواند برای او خوشایند باشد.

جاکرینی – 6 امتیاز​
همیشه در حرکات رو به جلو خوش می درخشد اما یک خصوصیات بد در او وجود دارد و ان اینکه مغرور و خودپسند است. باید کمی گذشت داشته باشد تا موفق شود.

بونوچی – 5 امتیاز​
یک لحظه عالی و یک لحظه افتضاح . یک پاس بسیار دیدنی و فوق العاده برای جاکرینی در انتهای نیمه نخست و بی دقتی هم تیمی. اما اشتباه عجیب در شوتی که راهی دروازه یووه شد.

کونته – 5/5 امتیاز​
کیه وو در نیمه خودی بسیار عالی بود. او در این بازی چیزی برای گفتن نداشت. یووه در به دست اوردن تساوی خوب عمل می کند و این حرکت درست در زمانی صورت می گیرد که برای رسیدن به اسکودتو ارزش زیادی دارد و مربی نباید این طور اشتباه کند.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

ای بابا!!!بازم که مساوی کردیم؟!!من یه چند روزی نبودم و حالا خبرش رو شنیدم.مثل اینکه دوباره خیلی موقعیت خراب شده؟!واقعا جای کاپتان توی ترکیب خالیه..
abuse.gif

مثل اینکه گل بدی هم خوردیم و باز هم تقصیر بونوچی بوده..از اول از این بدم میومد..ولی عیب نداره..
فردا شب یه بازی داریم ////میریم که برنده بیرون بیاییم...


سری آ ایتالیا
بولونیا - یوونتوس
زمان :چهار شنبه 17 اسفند 1390 ساعت 21:00
مکان : ورزشگاه بولونیا

دیدار عقب افتاده بولونیا و یوونتوس مصاف 167 این دو تیم خواهد بود. در مصاف های قبلی 75 پیروزی، 61 تساوی، 30 شکست، 238 گل زده و 158 گل خورده به نام یووه ثبت شده. در این میان 131 بازی در سری ا برگزار شده و بانوی پیر توانسته 62 پیروزی، 46 تساوی، 23 شکست، 192 گل زده و 123 گل خورده خود را در این مسابقات به دست بیاورد. در ده دیدار اخیر دو تیم نیز 6 پیروزی، 3 تساوی، یک شکست، 16 گل زده و 9 گل خورده از ان یووه است. بازی رفت نیز با پیروزی دو بر یک یوونتوس به پایان رسیده. برتری بانوی پیر در فصل 2009 با نتیجه 4 بر یک یکی از پرگل ترین دیدارهای دو تیم را رقم زد. بولونیا تاکنون 65 بازی را میزبانی کرد که یوونتوس توانسته 26 برد ( اخرین برد خارج از خانه در تاریخ 21/2/2010 با نتیجه دو بر یک)، 21 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 24/10/2010 با نتیجه صفر – صفر )؛ 18 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 29/11/1998 با نتیجه 3 بر صفر)؛ 86 گل زده و 72 گل خورده را به دست بیاورد. در میان بازیکنان وارلین با 12 بازی در صدر بیشترین تعداد بازی ایستاده و سیووری با 5 گل در صدر بهترین گلزنان این مصاف.

20482123369088732754.gif
20482123369088732754.gif
20482123369088732754.gif
20482123369088732754.gif
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
البته فرزاد جان الکس حدود 15 دقیقه بازی کرد ولی ما تا قبل از اون کلی موقعیت گل حروم کردیم که اگر یکیش گیر اله میومد کار و تموم کرده بود.
بونوچی هم مشخصه تمرکزش رو از دست داده.
کلا تیم تمرکزش رو از دست داده. بد بازی نمیکنیم ولی اون ذهنیت نیم فصل اول رو نداریم . یه جورایی تیم رفته تو حاشیه و از الان دنبال نتیجه پایان فصله!

نمیفهمم چرا نباید اندازه بوریلو و ووچینیچ به الکس شانس بازی داده بشه! کاش پارسال این ماروتا هم همراه دلنری رفته بود که الان کلی شاید وضع بهتر میبود.

ظاهرا ونگر به الکس پیشنهاد داده :( با توجه به اینکه ونگر به آنری برای 2 ماه هم که بود اعتماد کرد ممکنه بازم به استفاده از بازیکنی تو این شرایط سنی پا فشاری کنه.
امیدوارم تو سر الکس فکر قابل قبولی باشه .
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
چند دقیقه یی دیگه بازی داریم /اینم ترکیب بازی:

بولونیا
1 جان جیلت
84 اندره راگی
90 دانیله پورتانوا
5 میکایل انتونسون
13 نیکو پولزتی
15 دیه گو پرز
26 گابی مودینگای
3 ارچیمده مورلو
10 گاستون رامیرز
23 الساندرو دیامانتی
9 مارکو دی وایو

25 فدریکو الیاردی
21 نیکولو چروبین
48 متئو روبین
8 گیورگی گارکیس
33 پانا کونه
6 سفیر تایدر
78 ایشاک بلفودیل
یووه
1 جیجی بوفون
26 استفن لیختشتاینر
4 مارتین کاسرس
19 لئوناردو بونوچی
93 پائولو دچلیه
22 ارتورو ویدال
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
32 الساندرو متری
18 فابیو کوالیارلا

30 مارکو استوراری
20 سیمونه پادوین
24 امانوئله جاکرینی
28 مارسلو استیگاریبیا
10 الساندرو دل پیرو
23 مارکو بوریلو
14 میرکو ووچینیچ

میریم برای برد و هم امتایاز شدن با میلان...
49972362014103946785.gif
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
این تیم چش شده با این بازی که من دیدم فکر نکنم نیمه دوم هم کار زیادی بتونیم بکنیم:(
 

Amenocy

کاربر فعال برنامه نویسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2008
نوشته‌ها
3,261
لایک‌ها
602
محل سکونت
اردوگاه کار اجباری
خیلی عجیبه 3 تا تعویض برای دقایق 80 و به بعد ! اونم ماتری و الکس و الیا رو نگه داشت روی نیمکت .
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خب بازم مساوی شدیم....
angry4.gif

اصلا خوب بازی نکردیم.هیچ کدوم از بازیکنان خوب نبودند.من نمیدونم چرا به این بوریلو بازی میده..!!اصلا بازیکن خوبی نیست.بازم چند تا موقعیت خراب کردیم که نمیدونمچه زمانی تموم میشه.در هر صورت بازم از میلان عقب موندیم.شد دو تا فاصله!!!که میشه گرفتشون .
این فیلمبردار هم مدام چهره ی آلکس رو نشون میداد.نمیدونم میخواست چی بگه...؟

به هر حال............
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
خوب نبودیم یعنی حقمون بیشتر از مساوی نبود باز دم پیرلو وچینیچ گرم
کونته هم تعویضاش رو اعصابه
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
کونته سلطان مساوی
نسبت به پارسال پیشرفتی که داشتیم این بوده که قبلا فصل خوب شروع می کردیم بعد میزدیم تو خط باخت الان زدیم تو خط مساوی
خوب شد معنی فوتبال 4 مهاجمه رو هم فهمیدیم.
 
بالا