• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند خبر از یووه
------------------

مصاف یووه و میلان کلاس خاص خود را دارد
deschamps1.jpg


مصاف بزرگ این فصل برای سومین بار برگزار می شود، مصافی میلان میلان و یووه که در فصل جاری از اهمیت بالایی برخوردار است. این دیدار تنها برای ایتالیایی ها جذاب نیست، در کنار شهروندان و علاقه مندان این کشور و بازیکنان حاضر در سری A بازیکنان قدیمی دو تیم نیز نگاهی به این بازی بزرگ دارند.

دیدیه دشام، مربی فرانسوی که سال ها با پیراهن بیانکونری در میادین حاضر می شد در خصوص این مصاف گفت " من پنج سال در کنار یووه بازی کردم و یک فصل نیز روی نیمکت این تیم نشستم و بهترین خاطرات را با این تیم بزرگ دارم. به یاد دارم مصاف میان یووه و میلان را و حالا از راه دور این تیم را دنبال می کنم.


شنبه شب سن سیرو یک میدان بزرگ و جذاب خواهد بود. هر چه هم تلاش کنیم و بگویم که این بازی نیز همانند سایر دیدارهاست، می دانیم که این طور نیست. این مصاف با کلاس و جذابیت خاصی و متفاوت است. "

وی در خصوص شرایط این فصل یووه نیز گفت " فکر می کنم که یووه به یک بنزین خاص نیاز داشت و حالا این انرژی در کنار تیم است و با قدرت به راهی که شایسته یوونتوس است ادامه می دهد.


اینده سازان بانوی پیر
youthnew1.jpg

جوانان بیانکونری توانستند قهرمان رقابت های ویارجو شوند، رقابتی که نشان از اعتبار و بزرگی جوانانی دارد که سال های اینده می توانند با راه یابی به ترکیب تیم بزرگسالان یووه جزیی از تاریخ سازان و ستاره های بانوی پیر باشند. تیمی که از سال های گذشته توجه زیادی روی جوانان و مهره های تربیت یافته و بزرگ شده مدارس فوتبال خود داشت.

حالا این جوانان توانستند یک بار دیگر قدرت خود را به جوانان سایر تیم های ایتالیایی نشان دهند و با قهرمانی امید بیشتری برای راه یابی در سال های اینده به تیم اصلی یووه داشته باشند.

به نظر می رسد مدیران یووه در نظر دارند گروهی از این بازیکنان که استعداد و قدرت در کنار توانایی بیشتری نسبت به سایرین دارند را برای انتخاب و حضور به تیم اصلی یووه در نظر بگیرند و در فصل اینده در صورتی که انتونیو کونته به انان علاقه داشته باشد این تعداد از بازیکنان در اختیار وی قرار گیرند.


اماده رقابتیم
marchisionew1.jpg

مهره ای که خیلی زود تبدیل به ستاره شد تا یک پادشاه دوست داشتنی در تاریخ یووه شود. کلودیو مارکیزیو در استانه دیدار مهم این تیم برابر میلان از امادگی کامل تیم و هم تیمی هایش خبر داد و تاکید کرد اینجا برای از سر گیری دوباره اوج گیری بیانکونری اماده اند.

" در سن سیرو همه اماده یک رقابت قدرتمند و زیبا هستند. یک دیدار بزرگ از دو تیم بزرگ. اینجا ما برای یک هدف به میدان می رویم و تمرین می کنیم و این هدف به یک بازی و یا یک نتیجه ختم نمی شود. "

کلودیو به نمایش و حضور پیرلو در سن سیرو اشاره می کند " پیرلو بازیکن تاثیرگذار و بزر گی ست که می تواند در هر پست و هر لحظه ای موثر باشد. مطمئنا هستم که تجربه او در این بازی مفید است و ما با او به دنبال پیروزی دیگری در سین سیرو هستیم. "

تبریک مارکیزیو به امیدهای یووه
marchisio6.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

جواد جان ممنون از خبر هایی که گذاشتی.
شنبه هم یه بازی داریم.تمیدوارم با کاپیتانی آلکس بازی رو ببریم.حالا تا اون موقع هم وقت زیاد هست.بعدا آمار و ارقام رو میزارم.

اینم یه کلیپ جالبه.تبلیغ پپسی هست.اگه خواستید ببینید...
[video]http://www.mediafire.com/?l2nt2wc982wcc6q[/video]
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی دوستان
میریم که داشته باشیم یک سری خبر یووه ای:

میلان - یووه سرنوشت ساز خواهد شد

26827725775175997466.jpg

برخلاف سایرین معتقد است این بازی سرنوشت ساز خواهد بود و هر نتیجه ای که در این بازی به دست بیاید می تواند برای نتیجه نهایی موثر و تعیین کننده باشد. مدافع ملی پوش یووه با این جمله که این بازی سرنوشت ساز است مصاحبه خود را شروع می کند.

جورجو کیه لینی به اظهارات امبروزینی اشاره می کند " امبروزینی به من گفت که جاسوس هستم، اما من تنها حقیقت را گفتم، من تنها به سوالاتی پاسخ دادم، میلان بدون ایبرا هم تیم بزرگی ست، می دانم که میلان می تواند بازگردد و خیلی زود شکست هایش را جبران کند. "


کیه لینی به نمایش تاثیرگذار پیرلو نیز اشاره می کند " حقیقت این است که پیرلو تغییراتی را در نمایش ما ایجاد کرده، او با تجربه ای که دارد توانست تیم را در میانه میدان به خوبی ***** کند. فکر می کنم که در بازی شنبه شب هم او یک بار دیگر نقش و تجربه خود را به سود ما نشان دهد. "

وی از نمایش تیم در دیدار برابر کاتانیا نیز خوشحال است " می دانستیم که باید به برتری برسیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و باید برنده از میدان خارج می شدیم. خوشحالیم که به هدفی که داشتیم رسیدیم و سه امتیاز را پس از دو تساوی به دست اوردیم. "

تمدید قرارداد با سه بازیکن جدید

58497050919424071014.jpg

به ماه مارس نزدیک میشویم، ماهی که برای مدیران باشگاه های اروپایی ماهی مهم برای تعیین سرنوشت برخی از بازیکنانش است. ماهی که بسیاری از قراردادها تمدید می شود. روزنامه گاتزتا امروز در مقاله ای از احتمال تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان یوونتوس در این ماه خبر داد.

به نظر می رسد یوونتوسی ها با اغاز ماه مارس برنامه هایی را برای تمدید قرارداد جان لوئیجی بوفون، پائولو دچلیه و اندره ا بارتزالی شروع خواهند کرد تا این سه مهره را برای چند سال دیگر بیانکونری نگاه دارند.

هر چند که به نظر میرسد تمدید قرارداد بوفون کاملا طبیعی ست اما با توجه به اخباری که در خصوص دچلیه شنیده می شد این خبر ارزش زیادی خواهد داشت.

زیرا دچلیه بازیکنی ست که در مدرسه یووه رشد کرده و جزیی از سرمایه های بیانکونری ست که هواداران علاقه دارند در کنار یووه بمانند. بارتزالی نیز با توجه به نمایش های بسیار خوبی که در طول فصل نشان داده جزیی از بازیکنانی ست که هواداران به ماندگاری او تمایل نشان داده اند.

دل پیرو را نمی توان با پیراهن دیگری تصور کرد

43044343155752949990.jpg

سالها روی نیمکت روسونری برابر بیانکونری نشست و مبارزه کرد، پیروزی و شکست هایی را به نام خود در این تیم و برابر این رقیب ثبت کرد، حالا این مربی از راه دور نیز نظاره گر این مصاف حساس است، مصافی میان یوونتوس و میلان که این فصل از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار شده.

کارلو انچلوتی در استانه دیدار میلان و یووه در رقابت های سری A که در دور برگشت برگزار خواهد شد معتقد است که این بازی همانند دو مصاف گذشته این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و همانند هر دو بازی زیبا خواهد بود.

غیر قابل تصور است که به یک سال گذشته را با امسال مقایسه کنید؟
خوشحالم که یک بار دیگر بازی میلان و یووه مهم است و تبدیل به بازی بزرگ فصل ایتالیا شده. میلان همان تیم سال گذشته است اما یوونتوس سریع رشد کرده، یک رشد غیرقابل باور، باید ممنون از عملکرد کونته و بازیکنانش باشد اما باید از برنامه ها و ژست انیلی هم متشکر باشند، یک فصل جدید و کاملا متفاوت.

بازیکنانی که تازه خریداری شدند در یووه نقش مهمی دارند، پیرلو، نقش او را چطور ارزیابی می کنید؟
اندره ا همانی ست که همیشه بوده. تعادل و هماهنگی خاصی در برنامه های او دیده می شود. همیشه با تکنیک خود پیش می رود و همه مربیان از داشتن او خوشحال می شوند. شخصا نیز بازیکن خاصی ست که برای رسیدن مربی به برنامه هایش کمک بزرگی ست. او به خوبی متوجه می شود که در یک تیم باید چه کند و چطور بازی کند، وظیفه ای چیست. بنابر این تفاوتی نمی کند که یک سال در این تیم باشد و یا ده سال. این طور پیش رود می تواند تا 40 سالگی در یووه باشد.

در یووه بازیکنانی با خصوصیات پیرلو زیاد بوده، به طور مثال زیدان.
زیدان در پست او بازی نمی کرد. هر دو بازیکنان بزرگی هستند اما متفاوت

کدام بازیکنان در یووه باعث تعجب و شگفتی شما هستند؟
لیختشتاینر و ویدال. در حقیقت بازی این دو نفر مرا جلب کرده، نقش موثری دارند و نمایش خوبی ارائه می کنند.

دل پیرو و پارسی سن ژرمن؟
دل پیرو را نمی توان با پیراهن دیگری تصور کرد، دوست دارم که او را تا پایان دوران بازیگری اش با یووه ببینم. این ارزو و خواسته من به تنهایی نیست می دانم که همه این طور می خواهند.

سرنوشت به اینجا ختم می شود یا نمی شود؟

45591904656357546245.jpg

یک هفته مهم، یک هفته سرنوشت ساز و یک هفته انتظار و تلاش برای رسیدن به یک مصاف بزرگ دیگر. شاگردان انتونیو کونته در چنین حالتی یک هفته را پشت سر می گذارند تا خود را برای گرفتن سه امتیاز دیگر اماده کنند. این بار هم میلان پیش روی این تیم قرار گرفته، یک رقیب سرسخت و بزرگ با انگیزه های بسیار زیاد که مطمئنا با توجه به شکست های اخیرش برابر بیانکونری بیش از گذشته به این مصاف اهمیت می دهند.

از سویی یوونتوسی را شاهد هستیم که سخت به برتری و ادامه راه نیاز دارد تا قدرت خود را به اثبات برساند و از سوی دیگری میلانی را خواهیم دید که برای شکست یووه برنامه های زیادی دارد تا نخستین شکست را به یووه تحمیل کند و از سوی دیگر خود را به قهرمانی نزدیک تر.

با این حال انتونیو کونته بی توجه به گذشته و انچه که در دو بازی اخیر دو تیم روی داده تاکید می کند که برای ما هر بازی در پایان ان بازی به پایان میرسد و برنامه و راهی تازه تا پایان بازی اینده شروع می شود.

کونته و یووه به بازی شنبه شب به مانند یک سکوی پرتاب می نگرند که می تواند انان را به پایان راهی که به ان می نگرند و فکر می کنند نزدیک تر کند.

برخی منابع در استانه این بازی مهم معتقدند که کونته در این بازی از مهره های باتجربه خود استفاده خواهد کرد و توجه زیادی به مهره هایی نظیر پیرلو و دل پیرو در کنار مارکیزیو خواهد داشت.

با این حال وی مربی بانوی پیر تاکید دارد که این بازی نمی تواند سرنوشت نهایی فصل را رقم زند.
گفتنی ست داوری این بازی به عهده تالیاونتو ست.

بوفون به امریکا و یا چین می رود

02846467153125883156.jpg

اینده برترین سنگربان جهان برای بسیاری اهمیت زیادی دارد، حتی برای کسانی که از راه دور منتظرند تا تصمیم اینده او را ببینند. اما بی تردید برای مدیران باشگاه های بزرگ تصمیم اینده جان لوئیجی بوفون از ارزش بیشتری برخوردار است.

سنگربان بزرگ یووه و تیم ملی ایتالیا در اخرین اظهار نظر خود دراین باره گفت " این که در کجا بازی خواهم کرد سوالی ست که این روزها زیاد مطرح می شود، اما پس از اتمام دوران بازیگری من با یووه که مطمئنا طولانی خواهد بود شاید در دو سال پایان بازیگری ام به امریکا و یا چین بروم. تجربه این دو لیگ فکر می کنم در زندگی من بسیار مهم باشند. "

اما بوفون در پاسخ به این سوال که از چه زمان فوتبال را کنار خواهی گذاشت " من سی و سه ساله هستم و اگر 40 سال داشتم فوتبال را کنار می گذاشتم. "

اما خاطرات شیرین و تلخ جیجی" تلخ ترین خاطره به فینالی ست که از دست رفت. مصافی میان ما و میلان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا. فینال منچستر، اما این فصل زیباترین خاطرات را دارم. همر اه با قهرمانی در جام جهانی 2006 در المان که واقعا زیباترین خاطراتم را رقم زد. "

جان لوئیجی از مارچلو لیپی به عنوان بزرگ ترین مربی ای که داشته نام می برد " لیپی بزرگ ترین و بهترین مربی من بوده و مطمئنا در قلب من جای دارد. "

گفتنی ست از جان لوئیجی سوال می کنند که تاکنون در زندگی حرفه ای و شخصی برای چه چیزی بیشترین پول را پرداخت کردی و سنگربان بزرگ بیانکونری به خرید بخشی از سواحل اختصاصی هتلی اشاره می کند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام

جواد جان ممنون از خبر هایی که گذاشتی.
شنبه هم یه بازی داریم.تمیدوارم با کاپیتانی آلکس بازی رو ببریم.حالا تا اون موقع هم وقت زیاد هست.بعدا آمار و ارقام رو میزارم.

اینم یه کلیپ جالبه.تبلیغ پپسی هست.اگه خواستید ببینید...
[video]http://www.mediafire.com/?l2nt2wc982wcc6q[/video]

:blush:
عجب تبلیغی بود , خیلی حال کردم :D خیلی خیلی ممنون :happy:

اما بوفون در پاسخ به این سوال که از چه زمان فوتبال را کنار خواهی گذاشت " من سی و سه ساله هستم و اگر 40 سال داشتم فوتبال را کنار می گذاشتم. "
&
تاکنون در زندگی حرفه ای و شخصی برای چه چیزی بیشترین پول را پرداخت کردی و سنگربان بزرگ بیانکونری به خرید بخشی از سواحل اختصاصی هتلی اشاره می کند.

بوفون رو عشق است
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

امشب یه بازی سخت داریم توی سن سیرو.امیدوارم ببریم و یک قدم بلند رو به قهرمانی برداریم.
ایشاا... جام قهرمانی رو روی دستای الکس ببینیم..
اینم بازی امشب از نگاه آمار و ارقام که همه چیز به نفع ماست.

سری آ ایتالیا
میلان ؟ - ؟ یوونتوس
زمان :شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه سن سیرو

یک بار دیگر میلان و یووه به مصاف هم می روند، این بار در دیدار برگشت رقابت های سری A که مصاف 208 این دو تیم خواهد بود. در 207 مصاف قبلی، یوونتوسی ها 73 برتری، 70 تساوی، 64 شکست، 290 گل زده و 279 گل خورده را به نام خود ثبت کردند. در این میان 153 بازی در رقابت های لیگ برگزار شده و بانوی پیر توانسته 53 پیروزی، 53 تساوی، 47 شکست، 211 گل زده و 205 گل خود را در این مسابقات به دست بیاورد. در ده دیدار اخیر دو تیم نیز 5 پیروزی، 2 تساوی، 3 شکست، 14 گل زده و 14 گل خورده از ان یوونتوس است. بازی رفت نیز با نتیجه دو بر صفر به سود یووه به پایان رسیده. پیروزی 4 بر 2 یووه در فصل 2008 یکی از پرگل ترین دیدارهای دو تیم را در سال های اخیر رقم زده. تاکنون سن سیرو 76 بازی را میزبانی کرده و مهمان قدرتمند توانسته 18 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 30/10/2010 با نتیجه دو بر یک )؛ 32 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 10/5/2009 با نتیجه یک بر یک )؛ 26 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 15/5/2010 با نتیجه 3 بر صفر )؛ 91 گل زده و 110 گل خورده را به نام خود به ثبت برساند. در میان بازیکنان بونیپرتی با 13 بازی در صدر بیشترین تعداد حضور ایستاده و ببته گا با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته. در میان بازیکنان فعلی نیز الکس دل پیرو با 12 بازی و 3 گل زده در صدر ایستاده است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بازی سختی در خانه حریف پیش رو داریم که امیدوارم با پیروزی تمام بشه :rolleyes:
کونته نا امیدمون نکن:cool:

Untitled.jpg

-----------
پیروزی مقابل میلان برای ما اجبار است
contenew6.jpg

برای ما پیروز شدن در دیدار مقابل میلان یک اجبار است و ما همیشه می خواهیم پیروز شویم و نه فقط بود و نبود زلاتان برای ما تفاوتی ندارد بلکه میلان هم با سایر تیم ها برای ما فرقی ندارد.

این اولین جملات کونته سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری دیدار مقابل میلان بود. وی در ادامه گفت:

"بعضی وقت ها موفق می شویم و بعضی اوقات نمی شویم، ولی ماهیت قضیه فرقی نمی کند و اشتیاق ما فراتر از این حرفهاست، همین طور که برای میلان بدین گونه است."

"از لحاظ تاکتیکی وجود زلاتان مبنای بازی میلان بود ولی این موارد تاثیری در آماده سازی ما ندارد و دیروز در تمرینات خط حمله ی فرضی میلان در مقابل ما روبینیو و ایبرا بودند."

"میلان تیم قدرتمندی است که در دو بازی اخیر هم قدرت فوق العاده ی خود را نشان داده و به خصوص دیدار مقابل اودنیزه در فریولی که همه بازنده خارج شدند ولی میلان برنده شد."

"ما نمی توانیم ریلکس باشیم زیرا بازی میلان - یوونتوس همیشه مهمترین بازی فصل بوده و طبیعی است که استرس بازی بالا باشد خصوصا هنگامی که با میلانی بازی داریم که آرم قهرمانی بر روی پیراهنش حک شده و به اعتقاد خیلی ها قوی ترین تیم سری آ."

"برای انتخاب تاکتیک من در ابتدای هفته ایده ای در ذهن خود دارم و در طول هفته باید ببینیم آیا ایده ی من قابل اجرا شدن هست یا نه، و اگر ببینیم به صورت فیزیکی توسط بازیکنان اجرا می شود پس طبق آن پیش می رویم."

کونته در پاسخ به این سوال که آیا یوونتوس تیم ضعیف این بازی است یا فقط سیاست است جواب داد: "فراموش نکنید ما در جام برلوسکونی مقابل میلان شکست خوردیم. میلان تیم قدرتمندی است اما ما تیم در حال رشدی هستیم که در حال حاضر به درجه ی رقابت کردن رسیده ایم و من برای خودم قدم هایی را مشخص کرده ام و بر طبق آن پیش می روم."

"فکر می کنم با این موارد به رضایت و غرور رسیده این چیزی که باعث خشنودی بازیکنان و هواداران باشگاه و خود من شده است."

"خیلی خوب است اگر ما بتوانیم فالصه با تیم سوم را زیاد کنیم و نبرد اختصاصی میان یوونتوس و میلان باشد و تا پایان رقابت ها بدین گونه ادامه دهیم."
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
رفقا میلان توی روزهای خوبش هست. اگر مثل بازی با آرسنال باشه میشه گفت کار مشکلی داریم. نمی دونم ابراهیموویچ هست یا نه ولی اگر بتونه بازی کنه و مساله محرومیتش حل شده باشه واقعا برامون خطرناکه. در غیر اینصورت حتی میتونیم نیم نگاهی هم به یک برد شیرین داشته باشیم. در کل مساوی هم نتیجه بدی در سنسیرو نیست. به امید پیروزی:)

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

امشب کمرمون هم بشکنه ، باید به پرچم باد بخوره! باید پرچم بالا بمونه

خیلی خیلی مهمه و همه میدونیم.
خوب زلاتان رو میلان نداره که تقریبا 40-50 درصد بار روانی میلان در خط حمله گرفته میشه و فقط میمونه توان فنی این تیم که ما هم به اون لحاظ در خط دفاعی توان فنی خوبی داریم.

ترکیب ما خوب هست و میتونیم نتیجه بگیریم. خیلی خودخواهانه و شاید زیاده خواهی باشه که بخواهیم 3 امتیاز بگیریم هر چند که تو این دو ساله نشون دادیم که با یه بازی منطقی و با تمرکز تونستیم این کار رو بکنیم. اما یه مساوی هم برامون کافی هست تا اختیار لیگ و قهرمانی در دستان خودمون بمونه.

20 درصد ترس شکست دارم واقعا و 80 درصد امیدوارم که امشب بعد بازی راضی و خرسند باشیم. ببینیم چی میشه.

پ.ن: ساسان جان ، دلتنگ بودیم ها :دی
پ.ن2: فری خان اون کلیپ بی نظیر بود پسر. : ))
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
ترکیب اومد / امیدوارم درست باشه. :blush:
میریم برای یه نتیجه خوب و درو از انتظار حریف :دی

Juventus (3-5-2): Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini, Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Estigarribia, Quagliarella, Borriello
نیمکت Storari, Caceres, Giaccherini, Pepe, Matri, Vucinic, Del Piero
سرمربی Conte
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
متاسفانه نیمه اول رو 0-1 باختیم.

دفاع اشتباه خیلی بدی کرد و پاس رو تقدیم بازیکن میلان کرد.

حمله هم که به جز یکی دو تا دیگه کاری نکردیم!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
نیمه رو که بد بودیم.
کیفیت تیم خیلی بالاتر از اینهاست ولی کلا تو نیمه هیچی نشون ندادن.

یه مقداری هم فکر کنم جو ورزشگاه چند تا بازیکن ها رو محو کرد.
بوریلو دقیقه بیست باید تعویض میشد.
بهرحال بازی مهمی هست و حریف همه امیدش به این بازی. نباید اینقدر بی تمرکز باشه تیم.

بونوچی هم که تیم رو به فنا داد. سوتیش به کنار/ بوفون اون توپو میگرفت که باز این باعث تغییر مسیرش شد.
دفاع خوبیه ولی از همون هاست که امشب تو جو بود و خودش نبود.

بوفون و داور هم که یه محصول مشترک ارائه کردند! (یاد یه بازی افتادم از لیگ خودمون حدود 12-13 سال پیش/ بعدا میگم)

اواخر بهتر شد روند بازی . با دو تا تعویض میشه این بازی رو برگردوند. به شرطی که دفاع از خواب بیدار بشه.

مساوی هم برامون برده.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
یه نکته ای الان بین دو نیمه نشون داد.

رو صحنه گلی که گل بود و داور نگرفت (ادم میمونه چطوری ادرس بده :دی)
داور گل میگیره و وسط زمین رو نشون میده ولی ظاهرا کمک گل نگرفته و داور بیخیال شده ! / بهر حال اشتباه مسلمی بود و با این تصویر همه چیز گردن کمک میافته.
 

ali_gt65

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2009
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
243
خدا رو شکر مساوی تموم شد
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
خب خوشبختانه بازی 1-1 مساوی تموم شد. ماتری یه گل آفساید هم زد که مشکوک بود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
jvd عزیز 1 گزارش جدید بده ببینیم امید داریم به مساوی موندن یا نه
شد آقا / شد :دی

من بی رو درواسی باید بگم خوشحالم. اول بازی واقعا به برد خیلی امید داشتم. وقتی ترکیب رو گذاشتم هشتاد درصد به برد مطمعن بودم. ولی تیم امشب خیلی بد ظاهر شد. تمرکز اصلا نداشتیم مخصوصا نیمه اول / باز نیمه دوم بهتر بود.
درصد بالاییش بخاطر جو ورزشگاه بود که امشب خیلی متفاوت از قبل بود.

بهرحال مساوی برای ما خوب بود تو خونه حریف و 4 امتیاز از رقیب اول گرفتیم تو رفت و برگشت.

یه گل هم آفساید گرفته شد که خیلی به داور مدیون نباشیم :دی

بهر حال شرایط الان خوبه و ضامن ما همون یک بازی عقب افتاده هست.

پ.ن: بوریلو رو کجای دلم بذارم!
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خب بازی که 1-1 شد و یک نتیجه ی خوب توی خونه ی حریف به دست آوردیم.بازم دم این ماتری گرم.ما هم باید امسال دلمون رو به این خوش کنیم.
ولی در حد و اندازه ی روز های خوبمون ظاهر نشدیم.ولی بازم خوب بید...

19487348223371429779.gif
49972362014103946785.gif
85230106576126704633.gif
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بازی سنگینی بود کمک داور کلا مرخص بود یک گل برای میلان نگرفت یه گل هم زدیم آفساید گرفت , الان واقعا می فهمم که داوری های سری آ چقدر ضعیفه :eek:

بازم مساوی خوب بود حداقلش امتیازمون با میلان حفظ شد
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
حالا دیگه بازی رفت/ یه چندتا چیز تا یادم هست بگم.

دقایق اول بازی پیرلو بشدت با صدای سوت همراهی شد ولی دیگه تکرار نشد. خوشحالم که خیلی زود هوادارای میلان اون قضیه رو تو خودشون متوقف کردن./ واقعا پیرلو بازیکن بزرگیه و همین الانش هم که تو یووه هست از نظر خود من یه بازیکنی هست که شناسنامه میلان رو داره و این تغییر تیم از روی هیچ مشکل یا مسائل عرف حرفه ای و .. نبود. خیلی ساده بود و خلاصه این بشه شان بالایی داره برای میلان و خب البته حالا دیگه یووه.

روی گل صحیح میلان گفتم یاد یه بازی افتادم :دی/ بازی پرسپولیس بود با برق شیراز / اصغر شرفی مربی اونها بود و تیم خوبی داشتن با شیردل و شیری و چند تا بازیکن خوب دیگه. بازی هنوز مساوی بود که برق یه سانتر کشید رو دروازه حریف / عابدزاده تو گل بود. توپ از یه طرفش رفت و در حالی که به اندازه همین امشب توپ از خط گذشته بود عابدزاده کاملا درجا یه چرخش کامل زد و با یه نیمچه دایو توپ و در آورد و داور هم گل نگرفت :دی / دقیقا امشب اولین چیزی که تو ذهنم اومد اون بازی بود. بازی رو هم برق باخت با پنالتی دقیقه نود و سه! ولی خوشبختانه ما امشب بازنده نبودیم.

بعد یه چیز در مورد خط حمله یووه. الان ما تقریبا تا چیکار کنیم 4 تا وینگر داریم که هیچ . بعد مهاجم ریختیم تو تیم : فابیو/ میرکو/ماتری/بوریلو / ماتری که چهارچوب شناس خوبی هست و مرکو برای سرعتش . فابیو افت محسوس داره و بوریلو رو هم که خدافظ شما! حالا الکس رو بازی نمیده هیچی/ اون تکلیفش روشنه و کیفیتش هم همچنین. ولی واقعا شما ببینید ما یاکوینتا رو هم دادیم رفته و تونی رو. ولی این 6 تا رو هم دیگه از توش فوقش یه مهاجم کامل در بیاد! این خیلی رو دلم سنگینی میکرد :دی

-- امیدوارم هجمه گل بحث انگیز به بوفون سرایت نکنه و دقیقا یقه خود اون کمک رو بگیره:دی/ حوصله ندارم
-- بازی برگشت تو حذفی و تو خونه میلان میاد برای تلافی و تمام قدرت هم میاد. دیگه ترکیب دوم خبری نیست. امیدوارم استوراری رو نبینم ولی بعید میدونم. بهرحال باید اون بازی رو برد.
-- این ویدال هم اون مهره گمشده نبود. الان اگر دیه گو بود ما صاحب یه ندود جدید بودیم. واقعا چه ها که نکرد این ماروتا ! :hmm:
 
بالا