• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب از بد شانسی بازی ها پشت سر هم کنسل شدن و حالا باید منتظر چهارشنبه بمونیم تا یکی از بازی های عقب افتادمون رو در برابر پارما انجام بدیم.
به امید پیروزی در این بازی:rolleyes:

چند خبر از یووه
------------------

سیاست فوتبال در یوونتوس متفاوت است
padoin4.jpg


سیمونه پادوین که در اولین دیدار خود با پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر در مقابل میلان نمایش درخشانی داشت در شبکه ی یوونتوس حاضر شد و در مورد شرایط خود سخن گفت.

پادوین که در پست هافبک فعالیت می کند گفت: "من از قبل انتونیو کونته را می شناختم و می توانم بگویم او نسبت به دوره ای که در اتالانتا بود بسیار ارام تر شده. به خصوص در تمرینات می توان این موضوع را به خوبی فهمید."

"در گذشته فقط با سیستم 4 - 2 - 4 مخصوص خودش بازی می کرد اما اکنون متناسب با حریف و سیستم بازی انها برنامه هایش را تغییر می دهد و از نظر تاکتیکی تحول زیادی کرده است."

"به نظر من وقتی هواداران یوونتوس می بینند مربی انها چنین شخصیتی دارد که تمام وجودش را برای تیم می گذارد انرژی مضاعفی می گیرند. تفکر فوتبال در یوونتوس تفاوت زیادی دارد ولی احساس می کنم بتوانم سریع با اوضاع سازگار شوم زیرا بردن همیشه فوق العاده است."

"اولین چیزی که برای این تغییرات نیاز بود تفاوت اماده سازی در تمرینات برای بازی ها بود مثلا در اتالانتا قبل از بازی مقابل میلان ما بر روی کارهای دفاعی و چگونه متوقف کردن حریف کار می کردیم اما در یوونتوس تمرینات اماده ی سازی شامل ارائه و تحمیل بازی خودمان می شود."

سیمونه در مورد پیوستن به یوونتوس گفت: "روز دوشنبه بعد از تمرینات اتالانتا به سمت خانه می رفتم که مدیر برنامه هایم گفت دوست داری در یوونتوس بازی کنی ؟ تصور کردم او سر به سرم می گذارد ولی از اون لحظه به بعد به چیز دیگری فکر نکردم و سریع قرارداد خود را با یوونتوس ثبت کردم."

"خیلی خوش شانس بودم که اولین بازی من با پیراهن یوونتوس در مقابل میلان بود و نمی توانستم شروعی رویایی تر از این را برای خود در یووه تصور کنم."

"همه چیز مانند یک رویا بود زیرا تا هفته ی قبل در اتالانتا بازی می کردم و حالا با پیراهن یوونتوس در مقابل میلان به میدان می رفتم. شاید وقتی بچه بودم رویای کسب موفقیت داشتم ولی هیچگاه تصور نمی کردم روی اینگونه شود."


هشدار موجی به کونته و تیمش
moggi3.jpg

مدیر سابق که همیشه اخبار و شرایط بانوی پیر را دنبال می کند به این تیم هشدار داد که مراقب نتایج خود و سایر رقبا باشند زیرا خطر از دست دادن مکان نخست جدول وجود دارد.

لوچانو موجی یکی از اشخاصی ست که همیشه مورد توجه خبرنگاران و رسانه های ایتالیا برای پیش بینی و شنیدن عقایدش در خصوص شرایط هر هفته تیم های کشورشان است. این بار در خصوص یووه گفت که این تیم باید مراقب باشد.

" متاسفانه دیدارهای یووه به طرز ناخوشایندی لغو میشود. این خطر بزرگی ست، تیم برای بار دوم بازی اش موکول می شود و این برای تیم کونته اصلا خوب نیست.

یوونتوسی ها باید خیلی مراقب میلان و سایر تیم ها باشند. مطمئنا میلان بدون ایبرا بهتر می شود و می تواند خیلی خوب برگردد. یوونتوسی ها نباید از دقت و انگیزه ای که دارند کوتاه بیایند. هنوز هیچ چیز تمام نشده.

یک ماه تعیین کننده و سرنوشت ساز وجود دارد. بازی در سن سیرو در سری A و بازی برگشت کوپا نیز بسیار مهم هستند. یک اشتباه می تواند همه برنامه های تیم را بهم زند. کونته باید مراقب خود و تیمش باشد. "


نمی توانیم بیش از این متوقف شویم
conte15.jpg

در حالی که یوونتوسی ها خود را اماده دیدار مقابل بولونیا می کردند خبر رسید که این بازی لغو و به تاریخ دیگری موکول شده، اما انتونیو کونته که پیش از اعلام رسمی این خبر در کنفرانس خبری شرکت کرده بود ناراحتی خود را از عدم اطلاع رسانی دقیق تا ان لحظه ابراز داشت.

پس از ان در حالی که تیم در حال تمرین بود خبر رسید که بازی لغو شده. مربی یووه از این اعلام سخت ناراحت و معترض بود و در این خصوص گفت

" بیشتر از این نمی توانیم متوقف شویم. هر لحظه منتظر خبری هستیم، خود را اماده برگزاری دیدار مقابل بولونیا می کنیم که این بازی لغو و حالا باید مقابل پارما بازی کنیم. این طور نمی تواند پیش رود. دیدارها باید طبق برنامه پیش رود زیرا در این صورت به ما لطمه می خورد. به هر حال من از انچه در این فصل و در ادامه این فصل روی خواهد داد خوشحالم و امیدوارم در اینده تغییراتی را برای عدم برگزاری دیدارها ببینیم. "


شاید په په به بازی برابر پارما نرسد
pepenew2.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

به امید برد در بازی امشب

اینم چند تا خبر:

باید یوونتوس باشیم

98030925650259569402.jpg


یک سفر حساس به تاردینی برای برگزاری دیداری مهم و سرنوشت ساز مقابل ابی و زردهای این ورزشگاه. یوونتوس کونته خود را اماده سفر به پارما و مصاف فرداشب برابر این تیم کرده و انتونیو کونته پیش از سفر در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور میلان در صدر جدول را استرسی مثبت برای تیمش توصیف کرد تا روحیه تیمش را پیش از این دیدار بالا برده باشد.

" پیش از این نیز به پارما سفر کردیم اما در سرما نتوانستیم بازی کنیم و خیلی زود به خانه برگشتیم. هر چیزی که برای شروع مجدد مسابقات لازم بود را فراهم کردیم و حالا اماده یک بازی زیبا و قدرتمندیم. "

از وی در خصوص حضور سباستین جووینکو سوال می کنند " بازیکن پارماست با تمام احساسات و علاقش، انگیزه بسیار زیادی دارد. من از بازیکنان خودم صحبت می کنم که باعث خستگی ام نمی شود، می گویم که برای من بمانید و بهترین در دنیا باشید. "

اما احتمال حضور دل پیرو و بوریلو " هنوز تصمیم نگرفتم، فکر نمی کنم که مشکلی داشته باشیم، شرایط همه بازیکنان خوب است . باید پیروز شویم، اگر برنده شویم امتیاز ارزشمندی به دست اوردیم. هنوز یک روز زمان دارم برای انتخاب بهترین ها که به زمین بفرستم. "

از کونته سوال می کنند که در دیدار این تیم برابر اودینزه تاکید کردید که این برتری می تواند شش امتیاز باشد حالا بازی مقابل پارما چطور " بازی با ظرفیت سه امتیاز است. برای بازگشت و گرفتن رتبه نخست. همه دیدارها همین طور هستند. باید در زمین با بهترین امادگی حاضر شویم. می دانیم که برابر یکی از تیم های خوب بازی می کنیم که در ژانویه نیز خوب یارگیری کرده. "

از مربی یووه در خصوص دیدار اودینزه و میلان و دیدن این بازی می پرسند " نه این بازی را تماشا نمی کردم. با همسر و دخترم بودم. فکر می کنم که در دیدار اودینزه و میلان نمایش که باید از میلان انتظار می رفت انجام شد. میلان با 13 الی 14 غایب موفق شد که پیروزی را به دست بیاورد. "

ذهنیت یوونتوس ، سوال بعدی ست " ما می دانیم و حس می کنیم که نیاز به پیروزی داریم، ما در روز باید این پیروزی را به دست بیاوریم، یعنی بازی به بازی پیش رویم. این ذهنیت ماست که سعی می کنم به پسرانم نیز تزریق کنم. باید بگویم که بیشتر از این چیزی نمی خواهیم. چیز زیادی نیست که بخواهیم. نیاز به پیروزی باید در دی ان ای ما باشد، که هست. به این دلیل زیاد تمرین می کنیم تا به گروه پیروزی که بودیم برگردیم. باید کار کنیم برای به دست اوردن این ذهنیت. "

وی از دوران مربیگری اش گفت " زمان زیادی نیست که مربیگری می کنم اما توانستم دو قهرمانی را در سری ب به دست بیاورم. این برای من ارزشمند است. "

حضور میلان در صدر مشکلی برای یووه نیست " انچه که امسال در حال روی دادن است برای من بیان کننده مسائل بسیار خوشحال کننده است، به این دلیل که یوونتوس سالهاست که قهرمان نشده. این برای ما استرس مثبتی ست که می توانیم قهرمان باشیم و کامل و بهتر ادامه دهیم . این به ما غرورمان را بازمی گرداند. ترجیح می دهم در این لحظات زندگی کنم."

دعوت باشگاه پارما از دل پیرو

40378450572940345314.jpg


مدیر باشگاه پارما از الساندرو دل پیرو کاپیتان باشگاه یوونتوس دعوت کرد در صورتی که در پایان فصل تورینو را ترک کرد راهی تیم پارما شود و فوتبال خود را در انیوتاردینی دنبال کند.

روز به روز به پایان قرارداد الکس دل پیرو با تیم یوونتوس نزدیک می شویم و مدیران تیم تورینی همچنان وضعیت نهایی بازیکن افسانه ای خود را مشخص نکرده اند.

مدیر باشگاه پارما در این باره گفت: "من امیدوار هستم که دل پیرو در فوتبال ایتالیا ماندگار شود و دوران حرفه ای خود را در ایتالیا به پایان برساند. الکس مرد بزرگی است و به همان خوبی و کیفیت بازیکن بزرگی است."

"اگر وی تصمیم بگیرد فوتبال خود را در ایتالیا دنبال کند باشگاه پارما از او استقبال خواهد کرد و می تواند فصل اینده فوتبال خود را در انیوناردینی دنبال کند."

وی در ادامه به سباستین جووینکو اشاره کرد و گفت: "پارما و یوونتوس مالکیت اشتراکی وی را در اختیار دارند و در انتهای فصل بررسی های لازم را انجام خواهیم داد و تیم فصل اینده ی سبا را مشخص می کنیم."
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
اینم ترکیب بازی:
پارما
نیکولا پاوارینی
29 گابریل پالتا
6 الساندرو لوکارلی
5 کریستین زاکاردو
80 فرانچسکو والیانی
15 مک دونالد ماریگا
4 استفانو مورونه
18 ماسیمو گوبی
23 فرانچسکو مودستو
10 سباستین جووینکو
11 سرجیو فلوکاری

83 آنتونیو میرانته
24 جانلوکا موساکی
13 گونکالو برانداوو
7 جاناتان بیابیانی
2 جاناتان
21 استفانو چوکا اوکاکا
17 خایمه والدس
یووه
1 جیجی بوفون
15 اندره ا بارتزالی
19 لئوناردو بونوچی
3 جورجو کیه لینی
26 استفن لیختشتاینر
22 ارتورو ویدال
8 کلودیو مارکیزیو
21 اندره ا پیرلو
11 پائولو ده چلیه
32 الساندرو متری
14 میرکو ووچینیچ

30 مارکو استوراری
4 مارتین کاسرس
28 مارسلو استیگاریبیا
24 امانوئله جاکرینی
10 الساندرو دل پیرو
18 فابیو کوالیارلا
23 مارکو بوریلو
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب با پارما بازی داریم و ساعت بازی به وقت ایران 21:00 هستش , به امید پیروزی در این دیدار:rolleyes:
فرزاد جان برای خبر ها ممنون :happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ترکیب تصویری بازی​

Parma.jpg

پ.ن:شبکه Ictimai TV هم بازی رو پوشش می دهد:cool:
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

خب/نیمه ی اول مساوی شد.
آلکس هم که تو نیست.ولی امیدوارم بیاد تو.

میریم برای نیمه ی بعد...

ادیت:خب بازی مساوی تموم شد.یه پنالتی هم که نگرفتند.
آخر بازی هم که دوباره دعوا شد!!!!
 
Last edited:

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
خب متاسفانه بازی 0-0 مساوی شد.

یووه بازم مساوی کرد!!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تساوی های خسته کننده ( پارما 0 - 0 یوونتوس )
1329333921_juveparma.jpg

به نظر می رسد تاکتیک های انتونیو کونته سرمریی یوونتوس دیگر کارایی گذشته را ندارد و مربیان تیم های حاضر در سری آ راه مقابله با سیستم یووه را پیدا کرده اند و بانوی پیر در ورزشگاه انیو تاردینی به یک تساوی دیگر رضایت داد.

در صورتی که پارما در ورزشگاه خودی بازی می کرد همگان انتظار داشتند این تیم نمایش تهاجمی را نشان دهد اما سیستم تدافعی دونادونی باعث شده بود بازیکنان پارما نسبت به دیدارهای قبلی خود بسته بازی کنند و دوباره همان مشکل همیشگی برای یووه به وجود آمد یوونتوسی تنها موفق شدند دو بار شانس گلزنی برای خود به دست آورند که توسط متری و ووچینیچ از دست رفت.

در طرف مقابل یوونتوس نسبت به دیدارهای نیم فصل اول ضعیف تر بازی می کند و کارهای تاکتیکی به خوبی انجام نمی شود تا جایی که سرعت انتقال توپ از خط دفاع به حمله کند و آرام صورت می گیرد و همین موضوع سبب شد تا یووه نتواند موقعیت های مناسبی را به دست آورد.

خط دفاع یوونتوس شب آرامی را در نیمه اول دنبال کرد و پارمایی ها نتوانستند هیچ توپی را بر روی دروازه ی بوفون ارسال کنند و به نظر می رسد شاگردان دونادونی برای کسب تساوی پا به میدان گذاشته اند و در وقت اول موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند.

در ابتدای نیمه دوم تیم پارما تغییراتی در تاکتیک تیمی خود به وجود آورد و سعی داشت با نفرات بیشتر به سمت دروازه ی یوونتوس حمله ور شود و تا حدی در این داستان موفق بود اما تنها توانستند تا نزدیکی دروازه ی یووه جلو بیایند.

عملکرد یوونتوس در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار ضعیف بود و حتی مالکیت توپ همانند نیمه اول در اختیار یوونتوسی ها نبود و ناهماهنگی شدید در میانه ی میدان باعث شده بود کنترل بازی از دست شاگردان کونته خارج و پارمایی ها از این فرصت برای حضور در زمین یووه استفاده کردند.

جووینکو مرد برتر میدان در این دقایق بود و به راحتی در میان مدافعان یوونتوس حرکت می کرد اما تنها بودن وی باعث شد نتواند کاری از پیش ببرد ولی او به تنهایی خط دفاعی یوونتوس را ازار داد.

البته یوونتوسی ها در معدود حرکات خود دروازه ی پارما را تهدید می کردند اما شدت حملات یووه به حدی بود که انتظار گلزنی بانوی پیر در این لحظات غیر قابل باور بود.

در ده دقیقه ی پایانی شاگردان کونته بار دیگر حملات همه جانبه ی خود را آغاز کردند و مارکیزیو - ووچینیچ و جاکرینی موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند تا یووه در استانه ی کسب تساوی دیگری باشد.

در نهایت بازی با سوت داور دیدار به پایان رسید و یوونتوس با یک بازی کمتر و کسب 46 امتیاز پایین تر از میلان 47 امتیازی قرار گرفته و تیم های لاتزیو و اودینزه در مکان های بعدی قرار دارند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دزدی را فقط دزدی می دانیم اما ...
reffer1.jpg

این بار به برنامه هایی که داشت دست نیافت. اما در نمایش یووه ضعیفی از نظر فیزیکی دیده نشد و این تیم با بازیکنانش بسیار قدرتمند و بی نقص بازی می کند. اینکه رقبا تنها به فکر گل نخوردن از یوونتوس هستند و با یازده بازیکن در زمین خودی به دفاع از دروازه خود می پردازند و از زیبایی بازی می کاهند نمی تواند دلیل ضعیف یووه و نقص سیستم کونته باشد.

اما کونته که به خوبی از این شرایط اگاه ست باید راهی برای غلبه بر بازی بسته رقبای کوچک بجوید تا بیش از این امتیازات از دست نرود.

با این حال این نتیجه برای کونته به هیچ عنوان خوشایند نبود درست مانند تیفوسی ها. اما حوادثی هم که در طول بازی برای بیانکونری روی داد در کسب نتیجه مساوی بی تاثیر نبود. دو ضربه مشکوک به پنالتی یک بار دیگر برای یوونتوس گرفته نشده تا این بار انتونیو کونته خشم خود را از داوری اعلام کند.

" همانند همیشه بازی کردیم، در نمایش تیم من هیچ مشکلی نیست و بازیکنانم همیشه از نظر فیزیکی اماده و سرحال هستند. واقعا متاسفم که در چنین بازی ای به برتری نرسیدیم. پاوارینی سنگربانی بسیار شایسته نشان داد و در کنار او اشتباهات ما باعث شد تا به پیروزی نرسیم.

یک پنالتی در بیست و دو بازی در حالی که امشب نیز دو پنالتی ما گرفته نشد. داوران از سوت زدن برای ضربه پنالتی برای یووه هراس دارند. "

کونته به بازی تیمش هم اشاره کرد " ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. در 75 دقیقه بازی ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و همگی در زمین حریف بودیم. اما تیمی هستیم که کمترین پنالتی برای ما در طول فصل گرفته شده. اگر ضد یووه سوت بزنند مشکلی نیست و اشتباه نیست اما به سود یووه هیچ خطای پنالتی ای گرفته نمی شود. "

اما اعتراض کونته به این بخش ختم نمی شود و با لحنی خاص می گوید " فقط دزدی را فکر می کنیم دزدی ست " می توانستیم به پیروزی برسیم. اما این اتفاقات و داوری ضد یوونتوس است.

مربی یووه از نمایش میرکو ووچینیچ بسیار راضی ست " او در شرایط بسیار خوبی ست اما باید گل بزند. باید توپ را برای فرستادن به درون دروازه شکست دهد. "

" تیم بسیار خوب بازی می کند و با قدرت بالایی به زمین قدم می گذارد. هیچ مشکل فیزیکی در ساق های بازیکنان نیست اما چهار امتیاز مهم در پارما و سیه نا از دست رفت. اما انچه که در محوطه روی می دهد توسط داوران دیده نمی شود. "

از کونته سوال می کنند که ایا شرایطی که در کالچوپولی روی داد این مشکلات را برای یووه به همراه اورده " شرایطی که در حال حاضر هست کاملا قانونی دیده می شود و هیچ یوونتوسی ای خطایی نمی کند، ما هدیه نمی خواهیم ما خطایی که روی بازیکنان ما روی می دهد را می خواهیم. ما با این شرایط نمی توانیم موافق باشیم. خوب و با روحیه ای عالی تمرین می کنیم تا همیشه در اوج باشیم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب تساوی باخت خفیف هست !
الان از فشردگی هم رنج نمیبریدم و باید میبردیم.
یه پنالتی هم که انگار سوخت دادیم !
بهرحال خوب نیست ولی نا امید نیستیم.
هنوز صدر رو از دست ندادیم. یه بازی کمتر دیگه داریم و با چشم باز میشه موفق بود.

ایشا.. بهتر عمل کنیم که بیشتر افسوس نخوریم. هنوز همه چیز دست خودمونه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
------------------

نیازی به مظلوم نمایی نداریم
reffer2.jpg


در حالی که بازی به لحظات پایانی نزدیک می شد اندره ا پیرلو در محوطه ی جریمه ی پارما سرنگون شد اما داور دیدار دستور به ادامه ی دیدار داد و این موضوع سر و صداهای زیادی را بر پا کرد.

این موضوع در حالی است که طی هفته های گذشته چند بار این صحنه تکرار شده و داوران از گرفتن پنالتی به سود یوونتوس هراس دارند.

پیرلو بعد از دیدار مقابل پارما به خبرنگاران گفت: "من قصد داشتم بدنم را محافظت کنم تا توپ روی زمین قرار بگیرد ولی بازیکن حریف با زانو به پشت من فشار آورد."

"ما تیمی نیستیم که ادعای مظلومیت در بیاوریم و از کسی هم هدیه نمی خواهیم ولی به نظر من اون صحنه پنالتی 100% برای یوونتوس بود که به ما ندادند."

"عدالت تنها چیزی است که ما می خواهیم و باید ان پنالتی در اخرین دقایق بازی به سود یوونتوس گرفته می شد. ما موقعیت گلزنی زیادی خلق می کنیم ولی مشکل اینجاست که ما نمی توانیم گل بزنیم."


تا چه زمان یووه باید تاوان دهد؟
teamnew3.jpg

او نیز دست به اعتراض زد، شرایط به گونه ای پیش می رود که مجموعه بیانکونری مجبور به اعتراض گروهی شده، به نظر می رود داستان کالچوپولی نمی خواهد دست از سر یوونتوس و افتخاراتش بردارد. داستانی که تنها یوونتوس خسارت ان را پرداخت و همچنان می پردازد.

گویی فدارسیون فوتبال ایتالیا و در راس ان جان کارلو ابته، قصد ضربه زدن به بزرگ ترین و پرافتخارترین تیم کشورش دارند. اشتباهات داوری ضد یووه هر فصل بیشتر و بیشتر می شود، در حالی که امسال به اوج خود رسیده و در دیدارهای زیادی می بینیم که داوران ضربات پنالتی به سود یووه را نمی گیرند و بارها علیه یووه سوت می زنند.

اشتباهات دیدار شب گذشته به نوعی بود که کونته که پیش از این از اشتباهات داوری حرفی نمی زد لب به سخن گشود و در کنایه از دزدی امتیازات یووه گفت. وی تاکید کرد که داوران از سوت زدن برای یووه هراس دارند.

کونته به 14 میلیون تیفوسی یووه در کشورش اشاره کرد و به میلیون ها هوادار خارج از ایتالیا که از این نوع رفتار به خشم امدند و حاضر به تحمل این شرایط نیستند.

تیفوسی های یووه نیز در اعتراضی از سران فوتبال کشورشان سوال کردند که تا زمان یووه باید تاوان پس دهد؟ اشتباهات داوری فوتبال کشور را به نابودی می کشاند و این بزرگ ترین اشتباه لیگ خواهد بود.


یوونتوس فوق العاده است
diegonew1.jpg

تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید با درخشش دیه گو ستاره ی برزیلی اسبق یوونتوس موفق شد لاتزیو را با 3 گل شکست و بعد از پایان دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

وی در سال 2009 راهی یوونتوس شد در این مدت 47 بار پیراهن سیاه و سفید یووه را بر تن کرد و موفق به زدن 7 گل شد و پس از آن راهی ولفسبورگ و پس از ان به تیم اسپانیایی اتلتیکو پیوست

دیه گو بعد از بازی دیشب در بخشی از سخنان خود به یوونتوس اشاره کرد و گفت: "یوونتوس فعلی فوق العاده است. امیدوارم یووه بتواند در ایتالیا کارهای بزرگی را انجام دهد.


باید شخصیت تصمیم گیری، تصمیم های بزرگ را داشت
nedved2.jpg




image.php
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
بازی شروع شده. یووه کاتانیا.

ولی عجب بدبختی ایه! شبکه 3 که نشون نمیده، این ictimai هم که دوستان معرفی کردن صفحه سیاه

نشون میده!

به امید برد یووه!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
بازی شروع شده. یووه کاتانیا.

ولی عجب بدبختی ایه! شبکه 3 که نشون نمیده، این ictimai هم که دوستان معرفی کردن صفحه سیاه

نشون میده!

به امید برد یووه!

درود
خب فعلا یک یکیم.
میگن روی ترک کد نمیشه ولی برای منم گاهی کد میشه! حالا مهم نیست :دی
اگر دی اس ال دارید میتونید از این لینک ببینید . سرعتش هم خوبه. Watch Live Juventus vs. Catania Online Video Italian Serie A - Football بنده الان از این دارم میبینم :دی
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
درود
خب فعلا یک یکیم.
میگن روی ترک کد نمیشه ولی برای منم گاهی کد میشه! حالا مهم نیست :دی
اگر دی اس ال دارید میتونید از این لینک ببینید . سرعتش هم خوبه. Watch Live Juventus vs. Catania Online Video Italian Serie A - Football بنده الان از این دارم میبینم :دی

دمت گرم یه چیزایی از این میشه دید!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب بازی از جانب ما خوب بود. تیمها جلومون میرن تو دفاع محض. بدشانسی هم میاریم. بعضی وقتها هم بی دقتی ها خیلی وحشتناکه.
اینها که چقدر خشن هم بودند.
بهر حال برد مهم بود و حیاتی که حاصل شد.
روی گل فکر کنم کیه لینی حطا کرد
از کیفیت بوریلو من که راضی نیستم. اصلا خرید خوبی نبود. ووچینیچ خیلی خیلی بهتره
چه ستاره ای بشه این جاکرینی :دی/ فقط باید یه پیرهن سایز کوچیکتر بپوشه / این به تنش گریه مینه :دی/ ولی اصلا براش گشاد نیست. :)
المیرون هم به ما رسید بازیکن شد!!!!!!
روی گل سوم پیرلو خیلی تیز بود و فابیو خوب تموم کرد هرچند تزدیک بود نره تو گل :دی / مثل سوتی های کامپیوتری شد:p
اون استوراری هم 5 میزنه ! تو خوشحالی زد فابیو رو داغون کرد!!!!!



تبریک میگم/ امروز کلا قسمتمون 3-1 بود :دی
41607992571567824205.gif
81850098971907700366.gif
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
بالاخره یووه برد!!

JVD دستت درد نکنه بابت لینکها. بعد خطای کیه لینی منظورت گل دوم بود؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم تبریک می گم بازی خوبی بود , پیرلو واقعا برای تیم مهره اساسی هستش و فکر کنم اولین گلش رو هم برای یووه زد تا پاش در یووه به گلزنی باز بشه :happy:
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه

خب یه برد دیگه بدست آوردیم.من که بازی رو ندیدم ولی نتیجش رو دنبال میکردم.
ولی بازی نکردن آلکس بد جوری توی حالم زد..
crap.gif
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

درسته علی جان واقعا خبر خوشحال کننده ای بود که البته توی تاپیک هم خبرش را پوشش دادیم :blush: فکر کنم این خبر مال قبل از بازی با میلان هست که سایت خبری یووه خبری مبنی بر این گذاشته بود که این نوجوان خوش شانس منتظر شروع بازی یووه میلان است تا بازی تیم محبوب خودش و ( الکس ) رو ببینه:happy:

چند خبر از یووه
------------------

پیروزی، پیروزی می اورد
alex8.jpg


در ترکیب قرار نداشت اما برای حضور در میدان هرگز ناامید و بی انگیزه نمی شود. کاپیتان محبوب یوونتوس ها یک روز پس از برتری ارزشمند تیمش معتقد است که پیروزی، پیروزی می اورد. اگر یووه به برتری های خود ادامه دهد همچنان برنده از میدان خارج خواهد شد.

" پیروزی به، به دست اوردن یک برتری دیگر کمک می کند. بارها در دوران بازیگری ام به این دوران رسیدم، بارها پیروز شدیم و این پیروزی ما را به برای به دست اوردن یک پیروزی دیگر یاری کرده. در پایان هفته به مصاف میلان می رویم.

یک بازی مهم و بزرگ که در حالی به این مصاف قدم خواهیم گذاشت که در دیدارهای اخیر چندان درخشان نبودیم. برتری مقابل کاتانیا بسیار مهم بود و در عین حال بسیار دشوار. اما زمانی که با یک تیم با نمایشی باز روبرو می شویم می توانیم بهتر بازی کنیم.

هر چند که این تیم در دقایق نخست بسیار عالی ظاهر شد. حالا به وینوو برمی گردیم تا خود را اماده مصاف بزرگ کنیم. در حال تمرین و اموزش نکات بازی بزرگ مقابل روسونری هستیم. "


زیگلر بر می گردد یا فروخته می شود ؟
zigler3.jpg

رتو زیگلر مدافع باشگاه یوونتوس که به صورت قرضی در تیم فنرباغچه ترکیه بازی می کند از هم اکنون تیم های زیادی را خواهان خود می بیند و این موضوع در حالی است که شایعاتی مبنی بر بازگشت وی به تورین شنیده می شود.

بر اساس گزارش رسانه های فرانسوی دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی برای جذب زیگلر اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود تا 4 میلیون یورو برای خرید وی پرداخت کنند.

زیگلر که در ابتدای فصل با نظر کونته از یوونتوس جدا شد تا این جای فصل در 25 بازی برای تیم خود به میدان رفته و 4 پاس گل داده است.در سوپر لیگِ ترکیه ، گالاتاسرای با 60 امتیاز در صدر قرار دارد و بعد از آن فنرباغچه با 54 و بشیکتاش با 46 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.


از بوریلو ممنونم
quanew3.jpg

برتری شب گذشته برای یوونتوسی ها بسیار ارزشمند بود، یک پیروزی پیش از دیدار بزرگ در میلان، حالا یووه از یک فشار خارج شده و خود را یک بار دیگر اماده مصافی بزرگ برابر رقبای بزرگ می کند.

فابیو که در دیدار مقابل کاتانیا نیز توانست برای یووه گلزنی کند در خصوص این بازی و دیدار اینده تیمش می گوید

" این سومین بازی مهمی بود که من انجام دادم و توانستم در این سه بازی دو گل بزنم. خیلی راضی هستم و همچنین برای گلی که به ثمر رساندم بسیار خوشحالم. اما باید تاکید کنم که هر چه انجام دادم به این دلیل که بود که مربی از من می خواست. همیشه به دنبال همکاری خود با بوریلو هستم. "

از وی در خصوص حضورش در محوطه جریمه رقبا سوال می کنند " خوب، من از همکاری خوب بوریلو نیز بسیار خوشحالم، او بسیار خوب بازی می کند و به خوبی مهاجمین را تغذیه می کند. من از همه هم تیمی هایم ممنونم که در این فصل برای بازگشت من تلاش کردند. "

از فابیو در خصوص احتمال قهرمانی یووه و تلاش این تیم برای رسیدن به قهرمانی سوال می کنند " همگی به دنبال قهرمانی هستیم. هیچ یک از ما در یووه این هدف را از سرمان بیرون نمی کنیم. خیلی خوشحالم که مارکو در کنارمان است. زیرا در لحظاتی که من هیچ خوب نبودم برای من تلاش زیادی کرد تا به گل برسم و از این شرایط خارج شوم. از همه تیم و تیفوسی ها برای نمایش نه چندان خوبم در دیدارهای گذشته عذر می خواهم، مطمئن باشید که یوونتوس به دنبال قهرمانی ست و این هدف را تا پایان دنبال می کند. "

اما مصاف اینده که مصافی بزرگ است " به دنبال اموزش و تمرین برای مصاف بزرگ هستیم، با دقت و قدرت به دیدار مقابل میلان فکر می کنیم البته این هم مانند سایر دیدارهاست. یک بازی با انگیزه بسیار بیشتر و زیادتر. "


زلاتان برای دیدار مقابل یوونتوس بخشیده خواهد شد
moggi1.jpg




image.php
 
بالا