• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب بازی مساوی شد ولی خوش بختانه نتایج به سودمون بودن و بالای جدول تغییر خاصی نکرد :happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند خبر از یووه:happy:
--------------------

قدرت مان کافی نبود
conte12.jpg


باید ممنون سایر رقبا باشد که همچنان در صدر مانده، او تیمش در شبی سرد نتوانستند دروازه رقیب خود را در خانه شان باز کنند تا یک تساوی و از دست رفتن دو امتیاز دیگر که می تواند در پایان رقابت ها بسیار مهم باشد حاصل مصاف شان با سیه نا باشد.

انتونیو کونته خیلی سریع پیش روی میکروفون شبکه اسکای در خصوص بازی صحبت کرد. وی به سیه نا برای مقاومتی که مقابل یووه داشت تبریک گفت.

تلخی و نارضایتی از به دست امدن این نتیجه و از دست رفتن فرصت ها در این بازی وجود دارد؟
بله . این شرایطی نیست که می خواستیم. واقعا بدشانس هم بودیم که به پیروزی نرسیدیم. تلاش کردیم تا در برابر حریفی که در دفاع خیلی خیلی خوب بود به موقعیت برسیم.

ریتم تیم تان در نیمه نخست کمی ناهماهنگ به نظر رسید.
در نیمه نخست افسوس زیادی از اشتباهات مان خوردیم. خیلی خوب شروع کردیم اما در طول بازی اشتباه زیاد داشتیم. سیه نا با 10 بازیکن در دفاع بازی می کرد. بنابر این باید راهی برای خلق موقعیت پیدا می کردیم. مطمئنا بازی باز بهتر بود. به هر حال تبریک به سیه نا که توانست به نتیجه ای که می خواست برسد.

از گام هایی در کنفرانس خبری روز گذشته صحبت کردید. ایا می توان این گام را در دیدار اینده برابر میلان خلاصه کنیم؟
ما بازی به بازی پیش می رویم. می دانیم که برای رسیدن به هدف باید سخت تمرین کنیم. نمی خواهیم با از دست دادن فرصت هایی که می خواهیم حسرت بخوریم. ما در روز و زمان حال زندگی می کنیم. باید در طول هفته تمرین کنیم و بدانیم که کجا باید بهتر شویم.

در خصوص پنالتی ورگاسولا که باید پروتزو می دید. شما این موقعیت را چطور دیدید؟
نمی خواهم وارد این بحث شوم. تصاویر گویاست. نمی خواهم از داور و دلیل امتیاز نگرفتن حرف بزنم. این مسئله ای ست که در هر هفته دیده شده. از ابتدای شروع فصل شما می توانید تعداد پنالتی های گرفته شده برای ما را ببینید، خب مسائلی هست. در مجموع داوری پروتزو خوب بود.

شاید داور صحنه های دیگر بازی را می دید.
بله اما این بازی توسط 4 داور دنبال می شود. تکرار می کنم که علاقه ای به این بحث ندارم و داور این بازی خوب بود. ترجیح می دهم ببینم که تیمم چه انجام داده و کدام و چه بخشی قدرت لازم را نداشته و ما نتوانستیم به امتیاز لازم دست یابیم.

به نظر می رسد برخی بازیکنان نمی توانند و قادر به تغییر شرایط برای بازی اینده نیستند.
ما نسبت به هر حریف پیش می رویم. شنبه گذشته سیستم ما را دیدید. امروز هم مارکیزیو و جاکرینی دنبال حملات بودند. در این فضا پیدا کردن موقعیت خیلی سخت بود، بدون توپ سیه نا بسیار بسته بازی می کرد. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و فرصت های خوبی از دست دادیم. انها در شروع مجدد خیلی خطرناک ظاهر شدند.

به هر حال همچنان در صدر هستید.
بازی به بازی پیش می رویم و با این زمینه جلو می رویم. اینکه نگران باشیم و به گذشته فکر کنیم نمی تواند مفید باشد. باید با تمام قدرت تمرین و بازی کنیم. امروز قدرتمان کافی نبود.


حیف از امتیاز و فرصتی که از دست رفت
buffon12.jpg

در هوایی سرد تلاش کرد تا دروازه یووه بسته بماند و موفق نیز شد اما از نرسیدن به سه امتیاز بازی ناراحت است و از ، از دست رفتن امتیاز و فرصت ها ابراز تاسف. جان لوئیجی بوفون پس از پایان دیدار برابر سیه نا در خصوص پنالتی که به سود یووه گرفته نشد هم گفت

"خیلی شفاف به شما بگویم اینکه یوونتوس پیروز نشد تقصیر داور نیست. سیه نا بازی بسته ای ارائه کرد و راه رسیدن به دروازه این تیم بسته بود اما ما هم نتوانستیم از فرصت هایی که به دست می اوردیم استفاده کنیم.

حالا افسوس از امتیاز و فرصت هایی که از دست مان رفته و حیف از پنالتی . برای ما نباید یک پنالتی مهم باشد. شاید این امتیاز در ادامه فصل برای ما افسوس هایی را به همراه بیاورد. "
" فرصت خوبی بود که از دست رفت، به هر حال همیشه نمی شود پیروز شد. در نیمه نخست بی دقتی کردیم و در نیمه دوم هر چه زدیم تبدیل به گل نشد. خوشحالم که در این بازی گلی دریافت نکردیم. در چند صحنه سیه نا خوب کار کرد . "

بوفون تاکید کرد که بازی ان طور که فکر می کردیم پیش نرفت " بازی ان طور که فکر می کردیم نشد، خوب بودیم و در ایجاد فرصت هم موفق اما قدرت کافی برای رسیدن به گل را نداشتیم. بودن در صدر انگیزه ما را بالا برده ، به هر حال باید ببینیم چه می شود، می دانیم که راه طولانی ست و باید مراقب باشیم. "
از بوفون در خصوص تمدید قرار داده هم سوال می کنند و جیجی پاسخ می دهد" در حال حاضر قرارداد دارم و مذاکره ای برای تمدید ان نیست اما هیچ وقت مشکلی در این زمینه با یووه نداشتم و نخواهم داشت. "


باید با ارامش به راه مان ادامه دهیم
marchisionew3.jpg

دیدار سختی بود با حریفی روبرو بودند که تنها برای دفاع و بسته نگاه داشتن دروازه اش راهی تورینو شده بود. برای این رقیب یک امتیاز گرفتن از یوونتوس ارزش یک پیروزی را داشت. با این حال یووه باید راهی برای مقابله با این رقبا پیدا کند.

کلودیو مارکیزیو در پایان بازی گفت " بازی اسانی نبود، این طور پیش می رویم با ارامش و نگاه کردم به انچه که در پیش رو داریم. "

هافبک اینده دار معتقد است که در نیمه نخست اشتباهات این تیم مانع از باز شدن دروازه سیه نا شد " نیمه نخست اشتباه کردیم و فرصت ها از دست رفت. با شروع 45 دقیقه دوم بهتر شده بودیم و خیلی خوب بازی کردیم اما نباید از واکنش های خوب سنگربان این تیم گذشت. به هر حال باید ادامه دهیم و رسیدن به گل برای مان بسیار مهم است. "

image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان


جدول سری A
-----------------​


A.jpg
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
حیف جواد جان بابت مساوی ها که باعث شده میلان سایه به سایه مون بیاد. مثلا جلوی همین سینا مساوی برامون باخت هست. نمیتونم متوجه از دست دادن این امتیازات بشم.
بابت جدول هم ممنون:)

شاد و پیروز باشید
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
ساسان جان نشد که بشه. :دی البته نیم دوم تصویر خراب شد و من کلا چند دقیقه بیشتر ندیدم ولی نیمه اول فکر کنم کلا یه کرنر زدند حدودهای دقیقه 45 و تا قبلش ده نره رفته بودن تو دفاع و هر چی زدیم نشد .
واقعا این مساوی دیگه باخت خفیف نبود . دقیقا خود باخت بود. اونم وقتی که میلان هم نبرد.

خبر خوب برای یووه این که میلان زلاتان رو برای بازی با یووه از دست داد. سه جلسه محروم شده که سومیش میخوره به ما. البته میلان یار کم نداره ولی خب میتونیم از باب اینکه از اون ضربات غیر منتظره زلاتان در امانیم راضی باشیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام خدمت دوستان
حیف جواد جان بابت مساوی ها که باعث شده میلان سایه به سایه مون بیاد. مثلا جلوی همین سینا مساوی برامون باخت هست. نمیتونم متوجه از دست دادن این امتیازات بشم.
بابت جدول هم ممنون:)

شاد و پیروز باشید

خواهش می کنم ساسان جان وظیفه بود:blush:
بله واقعا امتیاز از دست دادن تیم در خانه به راحتی تمام ممکنه آخر فصل باعث افسوس بشه , ولی خوش بختانه هنوز ما یک بازی کمتر از میلان انجام دادیم و می توانیم با برد در ان بازی فاصله را بیشتر کنیم و البته بازی مستقیم با میلان هم در پیش است که فکر کنم در خانه خودمان برگزار می شود که اگر ببریم خیلی عالی می شود و تقریبا نصف راه قهرمانی را رفتیم:happy:


خبر خوب برای یووه این که میلان زلاتان رو برای بازی با یووه از دست داد. سه جلسه محروم شده که سومیش میخوره به ما. البته میلان یار کم نداره ولی خب میتونیم از باب اینکه از اون ضربات غیر منتظره زلاتان در امانیم راضی باشیم.

جواد جان داخل لیگ ابرام رو ندارن ولی فکر کنم داخل حذفی که فرداشب برگزار می شه هستش .
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درسته تو لیگ نیست. خب البته لیگ مهمتره. میخواهیم بشیم 30 اسکودتو و ترزگه بیاد تو دل الپی اولین پیراهن شماره سی رو بپوشه :دی مهم نیست اونها کم کردن. مهم این عدد 29 تو قلب یووه هست.

بازی با میلان یه جورایی میتونه فینال لیگ بشه. البته بازی تو خونه اونهاست. با اینتر تو سن سیرو بود که بردیم ولی میلان رو تو خونه خودمون بازی کردیم.

اوه فرداشبه؟ اچه زود هشتم شد لا مصب :دی/
هر کی این رفت و برگشت رو ببره قهرمانه. چون اونور هم اینتر حذف شد.
خوبیش اینه این بازی رو رفت تو میلانه برگشت ما میزبانیم.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی یوونتوسی های عزیز
فردا شب یه بازی سخت توی سن سیرو داریم.میریم که ببزیمشون و تموم کنیم این شایعات رو.به امید برد.(به امید دیدن آلکس با بازوبند کاپیتانی)

جام حذفی ایتالیا
میلان ؟ - ؟ یوونتوس
زمان : چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه سن سیرو

برای بیستمین بار در رقابت های کوپاایتالیا به مصاف هم می روند. مصافی میان روسونری و بیانکونری که تاکنون 206 دیدار را در خود دیده. یوونتوسی ها 72 پیروزی، 70 تساوی، 64 شکست، 288 گل زده و 278 گل خورده را در کارنامه خود می بینند. اما 19 بازی در رقابت های کوپاایتالیا برگزار شده که یوونتوس 6 پیروزی، 6 تساوی، 7 شکست، 20 گل زده و 22 گل خورده را به دست اورده. در ده دیدار اخیر دو تیم 4 پیروزی، 3 تساوی، 3 شکست، 12 گل زده و 13 گل خورده در کارنامه بیانکونری ثبت شده. اخرین مصاف این دو تیم نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود سیاه و سفیدها تمام شده. این بار سن سیرو میزبان بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپاایتالیاست که تاکنون 8 بازی در این رقابت ها را میزبانی کرده و مهمان شمالی توانسته 2 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 23/1/2002 با نتیجه دو بر یک )؛ 3 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 31/3/1992 با نتیجه صفر – صفر )؛ 3 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 4/6/1978 با نتیجه 4 بر 2 )؛ 8 گل زده و 10 گل خورده را به دست بیاورد. در میان بازیکنان اسپونوزی با 3 بازی و بلینی با 1 گل بیشترین تعداد حضور و گل زده را در مصاف میلان و یوونتوس در رقابت های کوپا به خود اختصاص داده اند.


لوئيجي بوفون برترين دروازه‌بان قرن جهان

براساس گزارش اداره آمار و ارقام فدراسيون فوتبال جان لوئيجي بوفون به‌عنوان برترين دروازه‌بان قرن بيست و يکم شناخته شد.
اداره آمار و ارقام فدراسیون فوتبال (IFFHS) در گزارش تازه خود جان لوئیجی ‌بوفون را به عنوان برترین دروازه‌بان قرن بیست و یکم معرفی کرده است.

پس از بوفون ایکر کاسیاس رتبه دوم را به خود اختصاص داده و پیتر چک، فان‌در‌سار، اولیور کان، دیدا، والدس، سزار، لمان، آبوندانزیری، بارتز، رینا، تولدو، آکینفیو و دودک رتبه‌های سوم تا شانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

در ۸۰ اسم منتشر شده خبری از دروازه‌بانان ایرانی از جمله مرحوم ناصر حجازی که دومین دروازبان قرن آسیا است، وجود ندارد و از محمد دعایه عربستانی که زمانی بهترین گلر قاره کهن محسوب می‌شد نیز خبری نیست.

از آسیا لی وون جائه دروازه‌بان کره جنوبی در رتبه ۴۲ ایستاده و احمد محمد صغر از قطر نیز رتبه ۶۰ این جدول را به خود اختصاص داده است.

بزرگانی چون ویتور بایا (۳۶)، اشمایکل(۵۳) آبیاتی(۵۴) و دیوید سیمن (۶۷) نیز در رتبه‌هایی پایین‌تر از حد انتظار کارشناسان دیده می‌شوند.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
بازی رو شبکه 3 نمیزاره؟!

بابا این برنامه هفت چیه میزارید خداوکیلی اصلا 200 نفرن توی کشور نگاش نمیکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
میگم ما به میلان قرار مداری چیزی داریم؟؟هر وقت اونو امتیاز از دست میدن ما هم باید امتیاز بدیم حالا فرقی نمی کنه با چه تیمی بازی کنیم در خونه باشه یا خارج از خونه آخه این چه وضعشه. تو این زمانهایی که میلان امتیاز میده ما باید بیشتر برای برد تلاش کنیم نه اینکه جلوی تیمهایی مثل سیه نا تو خونه امتیاز بدیم
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
کلا ما یه تفاوت اساسی با میلان داریم اونا مقابل تیمهای متوسط و ضعیف غالبا به راحتی می برند و مقابل تیمهای بزرگ تر امتیاز میدن. ما دقیقا برعکس مقابل تیمهای بزرگ اکثرا بردیم مقابل تیمهای ضعیف تر هی فرت و فرت مساوی می کنیم. آدم واقعا زورش میاد اگه همون نتایجی که جلوی تیمهای بالا نشین گرفتیم رو مقابل تیمهای ضعیف تر هم گرفته بودیم الان با کلی اختلاف صدرنشین بودیم
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
به امید برد میلان.

ترکیب هم اعلام شده و الکس توی ترکیب اصلی دیده میشه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بی صبرانه منتظر شروع بازی هستم :)

امیدوارم بتونیم بازی سخت برابر میلان رو با موفقیت پشت سر بگذاریم :rolleyes:
این هم یک خبر خوش در آستانه بازی با میلان :happy:
--------------

جادا با پیام الکس به هوش امد
alexbench1.jpg


کمتر از یک ماه از یک درخواست برای الساندرو می گذرد، یک خانواده از الکس خواستند تا پیامی را برای دختر 12 ساله شان بفرستند و از او بخواهند برای دخترشان که طرفدار الکس و یووه است و در کما به سر می برد پیامی برای بهوش امدنش بفرستد. کاپیتان یووه نیز بلافاصله یک پیام ویدویی برای جادا فرستاد.

حالا خبر می رسد که جادا پس از شنیدن این پیام اهسته اهسته واکنش نشان داده و حالا کاملا به هوش امد. فرانچسکو، پدر جادا در این خصوص می گوید " یکشنبه 22 ژانویه در حال دیدن گل یوونتوس در تلویزیون با من بود، او دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت، به هیچ عنوان حالش خوب نبود، بعد از گذشته دو روز من و مادرش که می دانستیم او عاشق فوتبال است تصمیم گرفتیم از بت ورزشی اش، الساندرو دل پیرو کمک بخواهیم تا به دخترمان کمک کند به هوش بیاید. برای الکس دل پیرو پیامی فرستادیم و او نیز خیلی سریع به خواسته ما پاسخ داد و یک پیام ویدویی با این عنوان فرستاد

" سلام جادا، من الساندرو دل پیرو هستم، امیدوارم که تو بتونی بیدار بشی ( به هوش بیایی )؛ بتوانی بازی های ما را ببینی، بازی ها مرا و خیلی زود بیایی اینجا و همه چیز را بشناسی. "

پدر این کودک تاکید می کند که زمانی که پیام را برای جادا گذاشتیم حس کردیم که اتفاقاتی در حال روی دادن است. جادا بعد از مدتی دستش را تکان داد و سپس مادرش را صدا کرد و نزدیک به 24 ساعت بعد او صحبت کرد و یک بستنی با کرم خواست. "

حالا در استانه دیدار یوونتوس و میلان جادا به هوش امده و منتظر دیدن بازی یوونتوس و بازی الکس، کسی که هوادارش است و برای به هوش امدنش نیز به او کمک کرد، است.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
در مورد بازی لیگیه برابر میلان خیالم راحت تر بود ولی الان دیگه یه ذره استرسی که برای این بازی حذفی داشتم از بین رفته

من فکر کنم امشب بازی جالبی بکنیم و دست پر به خونه برگردیم. خیلی امیدوارم.
یوونتوس قدرتشو داره و میتونه.
میلان هم ضعیف نیست ولی ما همیشه تو بازیهای بزرگ خوب عمل میکنیم.

بازی سنگین میشه ولی مطمئنم تیم با تمرکز میره جلو . نباید طمع کنیم البته اگر حریف کم کاری داشته باشه چرا که ضربه نهایی رو تو همین بازی نزنیم.
مساوی که عالیه ولی من حتی به شکست با اختلاف یک گل هم رضایت میدم. مهم اینه که قفل دروازشون رو بتونیم بشکنیم.

ایشا... بریم برای موفقیت. برنده این رفت و برگشت 99 درصد قهرمانه. من فکر میکنم تو لیگ وضعیت مون خیلی عالیه و اگر امشب موفق باشیم گام در راه دوگانه گذاشتیم.

الکس هم که فیکسه
جواد یادش رفت بگه ولی RAI 1 بازیو نشون میده. جواد ترکیب و گذاشتی کد شبکه رو هم بذار :دی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دوستان ترکیب بازی

Milan.jpg

HTML:
RAI (Hotbird 13°E) 02.03.2012
Seca Ident 0030 [000 048]

Key 0C: 32 36 31 BC 4B 39 6B BC > February 2012 (in use)
Dec: 050 054 049 188 075 057 107 188
Key 0D: C6 23 D7 46 39 0E 3B 90 > March 2012 (next)
Dec: 198 035 215 070 057 014 059 144
Key 0E: 57 32 7D C2 A8 62 B1 FB > Service key
Dec: 087 050 125 194 168 098 177 251
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
تبریک میگم دوستان

خیلی حال داد.
ولی این 50 درصد راه بود. خوبی بزرگش اینه که علاوه به برد دو تا گل زدیم تو زمین حریف که این خیلی مهمه.
به اولین کاپ یه چشمک بزرگ زدیم.

تو سنسیرو عالی باز کردیم. الکس هم بازی کرد و کاش گل هم میزد. ولی خوب بود.



بازم تبریک میگم.
آقا چه میکنه این کاسرس.

شب همه خوش.
 

Erfan_Buffon

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,191
لایک‌ها
10,255
محل سکونت
labe marz
منم به همه دوستان تبریک میگم
واقعا حقمون هم برد بود موقعیتهامون هم بیشتر بود
امسال فکر کنم دو جام دیگه قطعیه!!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تبریک می گم دوستان:happy:

عجب بازی نفس گیری شده بود , خوشبختانه پیروز شدیم :cool:

08.jpg

لینک عکس های بازی :دی
 
Last edited:
بالا