• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امیدوارم امشب بازی رو ببریم که خیلی به برد نیاز داریم :rolleyes:
فرزاد جان امیدوارم امتحاناتتون عالی شده باشه :happy:
و اما یک تبریک ویژه به داش جواد خودمون :guitar:

چند خبر از تیم
-----------------

افسانه دل پیرو تمام شدنی نیست
alexnew3.jpg


خیلی ها جلوی تو زانو زدند، خیلی ها محکوم به تسلیم شدن برابر تو و خصوصیات منحصر به فردت شدند و حالا یک بار دیگر تاریخ تکرار می شود. این بار هم یک دوست و یک رقیب همیشگی را به زانو در اوردی، این بار هم موفق شدی، موفق به، به دست اوردن یک رکورد دیگر. خیلی کم بازی کردی، خیلی کم به تو فرصت حضور در میدان داده شد اما در این فرصت کم هم به خواسته هایی که به ان اعتقاد داری می رسی. همین چند دقیقه برای تو کافی است تا همان بازیکنی باشی که می خواهیم و از تو انتظار داریم و همان اندک مخالف را هم سرجای شان بنشانی.

تو همان کاپیتان دوست داشتنی و موثری که حتی نفس کشیدنت در کنار تیم هم تاثیر خودش را روی تیم و نتایجش می گذارد. مسئله ای که کونته، هم تیمی سابق و مربی کنونی ات هم به ان اعتقاد دارد، مربی که همیشه تاکید کرده تو مشکل گشایی نه یک مشکل برای او و تیمش. بله تو همان الساندرو دل پیرویی هستی که بودی، همان اسطوره سر به زیر و کم مدعی و بی سر و صدا که بیشتر به سکوت علاقه داری تا اعتراض و حتی حرف زدن.

سه شنبه شب در شبی گل زدی که یک شب ویژه در حیات بانوی پیر بود، یک شب مهم، خیلی مهم و البته در ورزشگاهی که برای یوونتوس اعتباری را به ارمغان اورد که شایسته ان بود. خانه ای که سالگرد نهمین سال درگذشت کسی را برگزار می کرد که نه تنها برای باشگاه بزرگ یوونتوس حتی برای فوتبال ایتالیا قابل احترام و ارزشمند بود و هست ، اما برای تو،شخصیت ویژه تری بود.

و حالا الکس در شبی به یادماندنی و زیبا نخستین گل فصلت را به ثمر می رسانی تا به کسی که در زندگی ات تاثیر بسیار زیادی گذاشت و تو را به اینجا که هستی رساند بهترین هدیه ممکن را درست مانند نه سال پیش و گلی که در دیدار مقابل پیاچنزا یک هفته پس از مرگ وکیل انیلی زدی، اهدا کنی.

تو در شبی دوباره به گلزنی برگشتی که به کسی که لقب پینتوریکو را به تو داد و تو را به تاریخ وارد کرد تعلق داشت. در استادیومی گل زدی که تو را به تاریخ دیگری وارد کرد و حالا تنها بازیکنی شدی که در هر استادیوم یووه با این پیراهن و برای این تیم گل زدی!

سه شنبه شب هر کس که یوونتوس و وکیل انیلی را می شناخت می دانست که او در استادیوم حضور خواهد داشت، به خوبی همه جریانات و احساسات را دنبال می کند و منتظر یک نمایش بزرگ از تیمی است که زندگی او را تسخیر کرده بود. همان طورهم شد. همه وکیل انیلی را در کنارشان حس می کردند و با احترام به او و یادش تصمیم داشتند پیروزی بزرگی را به او هدیه دهند.

تیفوسی ها وظیفه ای متفاوت داشتند، انها باید فضا را غرق شادی و هیجان می کردند تا وکیل از چنین فضایی خرسند باشد . اما بازیکنان نیز می خواستند بار دیگر به کسی که پایه گذار یوونتوس کنونی است نشان دهند که همان یوونتوسی هستند که او می خواست و باید در روزی که به او تعلق داشت روح و ذات یووه ای که او از انان انتظار داشت را ارائه می کردند.

اما 24 ژانویه 2012 هر کس که تو و وکیل جانی انیلی را می شناخت ، چه از نزدیک و چه از دور به یک حقیقت ایمان داشت. به رابطه و عشقی که میان تان است. به همان حسی که تو را تبدیل به پینتوریکیو کرد و موجب شد تا لقبی به تو داده شود که بسیار ارزشمند است.

جانی انیلی که عاشق یوونتوس بود و هست نه سال پیش از گلی که به زیبایی تمام برابر پیاچنزا به ثمر رساندی و با زیبایی هر چه تمام تر به او هدیه کردی را هنوز به یاد دارد و سه شنبه شب هم مطمئن بود که به او هدیه ای می دهی، یک گل بسیار قدرتمند و زیبا از نقطه و به شکلی که تمام شایستگی های تو را در این سن هم ثابت کرد.

اما در کنار این هدیه که تو به او دادی شاید هدیه ای دریافت کردی! جانی انیلی کنار توست، در ورزشگاه منتظر بازگشت تو به روزهایی که شایسته انی. او هم ناراحت است، از نبودنت، از کم بودن حضورت، از چشمان منتظری که داری، از حسی که چند ماهی ست با تمام وجود درک کردی، از اینکه می گویند به تو از این پس نیازی ندارند!

او در ورزشگاه ست، منتظر تو، منتظر بازگشت به زمین و گلی از تو تا به او و تمام تیفوسی های بیانکونری جهان هدیه دهی، منتظر تو که برای او ارزش ات همانند یوونتوس بود. این بار هم جانی به تو کمک می کند. او تو و روحی یاتت را به خوبی می شناسد، پس می داند که چه انگیزه ای در تو جمع شده تا در یک فرصت مناسب با تمام قدرت شوتی بزنی که راهی جز رسیدن به تور دروازه ندارد.

حالا نوبت فرستادن احساسات به وکیل و تیفوسی هاست و البته اعضای خانواده ات در جایگاهست و در ادامه پرشی دیدنی همراه با فریادی با تمام وجود که سکوت چند ماهت را بشکنی.

تیفوسی ها و مدیران و مربیان فقط برای تو برمی خیزند و ایستاده تشویق ات می کنند، دیدن اندره ا انیلی و اعضای خانواده انیلی پس از زدن گل دوم یووه و بلافاصله تصویر خوشحال و دست زدن انتونیو کونته که حتی در زمان خروج ات از بازی هم تکرار شد نشان خاص بودن ات است.

بله ، الکس این تویی که شایسته شعار" هیچ کس مثل تو نیست " هستی و دست نوشته هایی که روی ان نوشتند " بدون اله هرگز " این تویی که همیشه بودی و هستی و این تویی که شکوه یوونتوس را دو چندان می کنی. یووه با امادگی تو بهتر و زیباتر به نظر می رسد. حیف است که بروی و تنهای مان بگذاری.

همه می دانند جانی انیلی یعنی یوونتوس، معادل دیگری برای نام یوونتوس اما تو هم همین معنا را می دهی، تو هم یعنی یوونتوس، کسی که در تاریخ بیانکونری یگانه است و یگانه می ماند و هرگز تکرار نمی شود. این افسانه ای است به نام دل پیرو، افسانه ای که قصد توقف ندارد. این بار هم افسانه دل پیرو همچنان به قدرت به حیات خود ادامه می دهد، این بهترین زمان برای فهم ان توسط کونته است همین طور برای یووه که می تواند تیم را به سی و امین اسکودتو و سومین ستاره تاریخ اش برساند. درک ان برای یوونتوس بسیار مفید است و البته برای فوتبال ایتالیا. این همان افسانه ای که هرگز تمام و یا تکرار نخواهد شد. افسانه دل پیرو .


پیام ویدیویی الکس به دختری در کما
alex13.jpg

روز گذشته الکس دل پیرو پیامی دریافت کرد، پیامی که از پدر و مادر یک دختر 12 ساله که دخترشان یک فن واقعی و متعصب یوونتوس و الکس است اما این دختر 12 ساله مدتهاست که بیمار است و بارها ازمایشات مختلف را برای بیماری اش پشت سر گذاشته اما حال این دختر صبح یکشنبه زمانی که در بیمارستان از تلویزیون گل تیم مورد علاقه اش را می دید وخیم شد و وی سریع به بیمارستان سن جووانی در فیوره برای بررسی و معاینات بیشتر منتقل شد و در حال حاضر در کما ست.

این شرایط و نگرانی از وضیعت او باعث شد پدر و مادر جادا پیامی به کاپیتان تیم محبوب دخترشان بفرستند و از او بخواهند برای دختر در کمای شان یک پیام ویدویی بفرستد تا اید راهی برای بیداری مجدد او و بهبودی شرایط اش باشد.

الکس هم بلافاصله پیام ویدیویی به همراه یک ویدیو دیگر را برای خانواده جادا ارسال کرد و برای او که این دختر 12 ساله ارزوی بهبودی سریع کرد.
گفتنی ست پینتوریکیو سابقه طولانی در امور خیریه و انسان دوستانه دارد و این بار هم رسانه های ایتالیا از این حرکت او استقبال گسترده ای کردند و او یک قهرمان بزرگ نه تنها در زمین توصیف کردند.


مصاف شش امتیازی نه سه امتیازی !
conte15.jpg

یکی از سخت ترین دیدارهای نیم فصل دوم خیلی زود به سراغ یووه امد. دیداری که نخستین بازی دور برگشت رقابت های سری A این تیم محسوب خواهد شد. میزبانی از اودینزه در شرایطی که امتیاز این تیم نیز نشان از قدرت انان که دیگر تیم سیاه و سفید ایتالیا هستند، نشان می دهد که باید مراقب انان بود تا همچنان بی شکست ماند.

انتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش این مصاف را دیداری با شش امتیاز توصیف کرد تا سختی و حساسیت ان را ثابت کند.

" مصاف فرداشب مصافی برای شش امتیاز است. نخستین بازی دور برگشت. در حال حاضر در رتبه نسخت هستیم اما این مسئله مهمی نیست زیرا باید این مسئله ادامه داشته باشد. ما تیم بزرگی هستیم و یووه نام بزرگی ست و تاریخ بزرگی پشت این تیم وجود دارد بنابر این بازیکنان می دانند که باید برای چه چیزی بازی کنند و بازی کردن و نتیجه گرفتن جزیی از بخش مهم یوونتوس است.

تجربه تیم به خوبی پیش رفته و فکر می کنم در حال حاضر تیم باتجربه هستیم. این تجربه است که باعث شده این طور زیبا پیش رویم و صدرنشین باشیم. تنها مسئله ای که برای ما مهم و ارزشمند است و به ان علاقه داریم تمرین و تلاش بیش از اندازه برای ادامه این راه است. "

اما نقل و انتقالات و حضور مارتین کاسرس " اینکه به جز کاسرس بازیکن دیگری می اید یا خیر را نمی دانم اما می دانم که مجموعه در حال مذاکره و بسته کردن پرونده نقل و انتقالات زمستانی هستند. منتظر ببینیم چه می شود. "

کونته در خصوص اودینزه و دی ناتاله گفت " برای حریف احترام بسیار زیادی قائلیم. تیم بزرگ با روشی خوب که برای نتیجه گیری بازی می کند. بازی فردا شش امتیازی ست نه سه امتیاز. ما باید نمایش خوب و هماهنگ خود را در این بازی هم ادامه دهیم .

در شرایط خوبی هستیم و فرم ایده ای داریم، در این مرحله بیشتر قدرت و انرژی ست که پاسخ می دهد نا خوش شانسی. نیاز داریم که خوب ظاهر شویم و همچنان تیم بدون شکست بمانیم. همه برای یک هدف، یک سکو یک جام بازی می کنیم. "

اما سوال بعدی مربوط به فاصله زمانی دیدارهایی ست که یووه برگزار می کند، یعنی هر سه روز یک بازی " خب این طور برنامه ریزی شده و ما کمترین استراحت را برای تیم در نظر گرفتهیم، باید هر بازی به مبارزه برویم اما شرایط ما خوب است و باید طوری پیش رویم که ارزش و قدرت خود را حفظ کنیم. "

ورود کاسرس " با او صحبت کردم، او بازیکن مورد علاقه ای ست که خصوصیات لازم را داشت و ما به ان خصوصیات نیاز داشتیم. او به خوبی با بازی هجومی اشناست و در زمان کم می تواند با تیم هماهنگ شود. "

از وی در خصوص مارونه سوال می کنند " سوال می کنید که او به طور قرضی یووه را ترک می کند؟ اما نه این طور نیست و فکر نمی کنم که این حقیقت داشته باشد. من فصل گذشته او را در سیه نا داشتم و به من نشان داد که چطور شخصیتی ست. به خوبی نیز در یووه تمرین می کند و من از او راضی هستم. من و مجموعه به او اعتماد زیادی داریم، بازیکنانی که می تواند در حال و اینده جزیی از بهترین های یووه باشد. او باید ادامه دهد و بسیار تمرین کند حتی اگر به جایگاه فرستاده شود، رسیدن او به بازی در این لحظات سخت است اما شایستگی او را تایید می کنم. "

صعود میلان به مرحله نیمه نهایی کوپا و رویارویی یوونتوس و میلان در این رقابت ها موجب می شود تا کونته سوال کنند این بازی می تواند مشابهی برای دیدار رئال و بارسا باشد " برای این بازی زمانی که زمانش فرا رسد فکر می کنیم. اما من این مصاف را کلاسیکو ایتالیا نمی نامم. هنوز در شرایط بارسا و رئال نیستیم. "
گفتنی ست گوئیدولین، مربی اودینه نیز در استانه مصاف این تیم برابر یووه تاکید کرد که برابر یوونتوس با شجاعت حمله خواهیم کرد.

همچنین قضاوت این دیدار به عهده والری ست.


رسمی : کاسرس به یوونتوس پیوست
caceres4.jpg




image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب واقعا بازی مهمی داریم. در واقع بازی از اون بازیهایی هست که شش امتیازی محسوب میشه. ادینه فقط سه امتیاز کمتر از ما داره و با برد میتونه هم ما رو بگیره و هم صدر رو از ما بگیره . خوشبختانه بازی برگشت تو خونه ماست و این مهمه . بازی رفت رو با اینکه تو خونه اونها بود و مساوی شد اما باید میبریدم. هرچند که اون بازی اصلا شبیه بازیهایی که این فصل ادینزه انجام داده نبود . ولی این بار روحی مثبت رو برای ما داشت که حالا امشب شکستشون بدیم.

خبر پیوستن کاسرس هم خبر خوبی بود در اخرین روزها اگرچه که در کل بازم ماروتا فرصت سوزی کرد. ما برای ادامه راه نیاز به جذب یه هافبک داشتیم که حداقل جانشین قابل اتکایی برای پیرلو باشه. حالا یه روز این بازیکن نباشه چی بشه من نمیدونم ولی هر چی بشه خوب نخواهد بود.

بازی رو اکتیمای تی وی نشون میده فری.

یه کسری عکس ناب هم گیر اوردم از ایتالیایی ها که فوق العاده هستند. البته فقط یووه ای ها نیستند ولی بزودی ردیفشون میکنم تو لاجوردی پوشان میذارمشون.

فعلا این عکسهای بازی با رم. خیلی عالیه. بگیرید.

@ جواد
مرسی داداش. کارت درسته. :blush:// این چیه تو امضات؟
13776954394444126402.gif


@فرزاد
فرزاد جان ایشا.. که موفق بودی.
85230106576126704633.gif
 

فایل های ضمیمه

  • juve-roma 3-0.zip
    2 MB · نمایش ها: 8

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان ترکیب بازی

00.jpg
 

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,144
لایک‌ها
13,441
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
بالاخره ماتری تو یه توپ برگشتی برای یووه گلو زد . دقیقه 42
قبلش هم یه تک به تک رو خراب کرد . داره برف میاد ، خاطره انگیز شده ،

به عنوان یه میلانی (و رمی)هر موقع پیر لو رو تو تیمتون میبینم ، آه و نالم بلند میشه ...
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان
خب نیمه ی اول رو 1-0 زدیم.بالاخره گل زدند.ماتری تک به تک بدی رو خراب کرد و لیخت هم موقعیت خوبی رو از دست داد.این جاکرینی هم داره خوب جا میوفته.
خدا کنه پیرلو از یووه نره...خیلی بازیکن خوبیه

میریم برای یه نیمه ی دیگه..........
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب نیمه اول و دست و پا شکسته شد تا دیدم.

نیمه دوم رو دارم میبینم. میخواستم بذارم اخره بازی ولی طاقت نیاوردم :دی

تیم واقعا برگشت. دیگه ترسی ندارم. حتی اگر از الان تا اخر فصل ببازیم. امشب خیلی خوشحال شدم چون دیگه بدون شک احیا شدیم.
وقتی گل خوردیم قسم میخورم به اندازه یه اتم کم نیاوردم. شک نداشتم که میزنیم. اینطوری فکر کردن هوادار رو تیمش بزرگترین عامل برای یک مربی هست.

کونته تو کاپتان رو امسال کم بازی دادی ولی تیم رو زنده کردی. من اگرجه نمیتونم با خودم کنار بیام برای این قضیه و به شایعات حق میدم ولی نشون دادی که شجاعت حرف اول ومیزنه تو مربی گری میزنه و تو اون ترس باختن رو که مربیهای قبلی داشتن از تیم گرفتی. حالا ما برگشتیم. مرسی. واقعا مرسی.

///
رو گل که خوردیم نفمیدیم کی اون سوتی رو داد. پاس اول که لو رفت رو میگم. بازاگلی بود؟
برای گل دو یک چند تا نکته جالب بود. فکر کنم اولین توپی که به پای مارکیزیو خورد پاس گل شد :دی. عجب هوشمندانه هم انداخت.
خوشحالی کونته هم جالب بود همینطور کلاهش :دی
جاکرینی با هوشه. تکنیک داره و سرعتش هم خوبه. یه جورایی تو جیب جا میشه که اینم برای خطا گرفتن و فرار عالیه. کلا بازیکن خوبیه. این میتونه به از دست دادن مورچه اتمی یر به یر بشه هرچند خیلی کار داره تا کامل بشه.
ویدال هنوزم رو مخ منه
ماتری دروازه رو خوب میشناسه ولی یه مقداری کنده . دمش کرم ولی داره جلو میبره کارو.
تیمشون شدیدا تیم ضدحمله بود و چند بار کلا دفاعمون رو بهم ریختند.

از الان میخوام تبریک بگم. ایشا.. با برد تمومش میکنیم. یه پله دیگه رو به سلامت رفتیم.

@نوید.
فکر کنم همینطوره. البته مارکیزیو و په په یه مصدومیت جزئی داشتند که بهشون از اول بازی نداد ولی الان برگشتیم به همون سیستم 4-3-3 یا 4-2-4 !
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم واقعا برد شیرینی بود بازی خوبی بود ولی برف کمی روی بازی دو تیم اثر گذاشته بود و کمی زمین لغزنده بود
در کل عالی بودیم و برای اولین بار بود که لخت داشت به عنوان یه هافبک راست بازی می کرد , و خدا رو شکر که په په و مارکیزیو به تر کیب برگشتن و البته جای الکس خالی بود استیگاریبیا به نظرم اصلا با جاکرینی هماهنگ نبود چند بار جاکرینی فرار کرد که استیگاریبیا توپ رو به عقب پاس داد و داد منه هوادار رو درآورد :دی

جواد جان برای اولین باره داره 3-5-2 بازی میکنه؟

بله الان آرشیو ترکیب هایی که از یووه عکس گرفتم رو نگاه کردم گویا اولین بار هستش که یووه با این ترکیب پای به میدان گذاشته.

بالاخره ماتری تو یه توپ برگشتی برای یووه گلو زد . دقیقه 42
قبلش هم یه تک به تک رو خراب کرد . داره برف میاد ، خاطره انگیز شده ،

به عنوان یه میلانی (و رمی)هر موقع پیر لو رو تو تیمتون میبینم ، آه و نالم بلند میشه ...

پیرلو واقعا بازیکن بزرگی هستش و تو تیم عالی کار می کنه :happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
راستی امشب تولد سنگربان گلمون هم بوده جی جی تولدت مبارک :wub:

08.jpg07.jpg06.jpg04.jpg03.jpg02.jpg01.jpg

-----------------
به یاد مه دل الپی ( یوونتوس 2 - 1 اودنیزه )
20202002020.jpg

پیروزی در برف و سرمای شهر تورینو برای یاداوری خاطرات زیبای دل الپی که با برتری ارزشمند دو بر یک صورتی پوشان یوونتوس برابر اودینزه همراه شد و به دل همه هواداران نشست، همچون برفی که در شب زیبای تورینو زمین را سفید پوش کرد تا همه را به یاد دوران اوج یووه در ان مه و ابرهای سیاه رسیده به زمین که میدان را برای رقبا تبدیل به جهنمی سرد می کردند انداخت.

پس از مدتها ورزشگاه جدید بانوی پیر نیز همه را به یاد دل الپی مه گرفته انداخت، ورزشگاه قدیمی و دوست داشتنی یوونتوسی ها که پیروزی های بزرگی را برای یووه جشن گرفت و به خاطره سپرد، ورزشگاهی که همیشه با مه و شرایط خاص اب و هوایی میزبان رقابت های یوونتوس در فصل زمستان بود و حالا یک استادیوم جدید نیز طعم سرما و ابر شهر همیشه مه گرفته تورینو را چشید

هر چند که این ورزشگاه با توجه به این شرایط و هوای شهر شمال غربی ایتالیا ساخته شده و مشکلی برای برگزاری این بازی نداشت و بارش برف امروز نیز در روند برگزاری دیدار اختلالی به وجود نیاورد.

نیمه اول تحت تاثیر برف شدیدی که در ورزشگاه در حال بارش بود قرار داشت و تردیدهای در مورد برگزار شدن یا نشدن این مسابقه وجود داشت اما با دستور دیدار این بازی اغاز شد و یوونتوس همانند دیدارهای قبلی مسابقه را با سرعت بالایی اغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی استیگاریبیا موقعیت مسلم گلزنی را بر روی پاس دیدنی پیرلو به دست اورد اما هندنوویچ مانع از گشودن دروازه ی اودنیزه شد.

بعد از ان اودنیزه که از نظم تیمی فوق العاده ای بهره می برد توانست خود را پیدا کند و چند بار تا نزدیکی دروازه ی یوونتوس پیش امد اما باز هم نمایش خط دفاع سه نفره ی بانوی پیر اجازه ی حرکت خاصی را به مهاجمان اودنیه نداد و در دو صحنه که خط دفاعی نا مطمئن عمل کرد جیجی بوفون با واکنش های دیدنی خود بار دیگر امادگی بالای خود را به رخ حریفان کشید.

وجود فضاهای زیاد میان خطوط میانی و دفاعی اودنیزه باعث شده بود تا کونته دستورات لازم را به بازیکنان میانی خود بدهد و یووه با استفاده از نقطه ضعف تیم اودینه موفق شد موقعیت های فراوانی را برای خود فراهم کند و اگر بی دقتی بازیکنان تورینی اجاره می داد یووه می توانست 5 گل در وقت اول به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیمه اول حرکت و سانتر دیدنی استیگاریبیا موقعیت خوبی را برای مهاجمان یووه به وجود اورد که ضربه سر کوا که برگشت داده می شود و توپی که سرانجام به متری می رسد توسط وی به گل ارزشمندی تبدیل می شود.

در چهل و پنج دقیقه ی اول نمایش و بازی انداره ا بارتزالی مدافع یوونتوس بسیار بر جلب توجه می کرد و ستاره ی یوونتوس در نیمه ی اول نمایش بدون نقصی را از خود بر جای گذاشت و با تسلط بالای خود اجازه ی کوچکترین حرکتی را به مهاجمان اودنیزه نداد.

در نیمه ی دوم کونته تغییری در ترکیب ابتدایی خود به وجود نیاورد و یوونتوس باز هم از همان ابتدا حملات خود را اغاز و ویدال می توانست دومین گل یووه در این دیدار را در دقایق ابتدایی به ثمر برساند اما ضربه ی وی با اختلاف اندکی از بالای دروازه بیرون رفت.

اشتباه بازیکنان میانی یووه باعث شد تا سه بازیکن هجومی اودینه موقعیت مناسبی را در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم به دست اورند و فلورو فلورس بازیکن تازه وارد اودنیزه موفق شده دروازه ی بوفون را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.

بعد از گل تساوی تیم اودنیزه باز هم بر روی اشتباه بازیکنان میانی یووه موقعیت دیگری را به دست اورد اما این بار دی ناتاله موفق نشد گل برتری اودنیزه را به ثمر برساند و دروازه ی بوفون بسته ماند.

کونته که شرایط تیمی خود را در خطر می دید دست به اولین تعویض خود زد و مارکیزیو را به بازی اورد تا کوالیارلا زمین بازی را ترک کند و سیستم بازی یووه در این دقایق دستخوش تغییراتی شد که اولین نتیجه این تعویض حرکت دیدنی مارکیزیو و پاس ارسالی وی برای متری و ضربه ی نهایی مهاجم گلزن یووه که دومین گل را برای بانوی پیر به همراه داشت.

په په بازیکن بعدی یووه بود که توسط کونته به بازی فرستاده شد تا ترکیب همیشگی بانوی پیر در این دقیقه شکل بگیرد و از این لحظه یوونتوسی ها سعی در کنترل بازی داشتند که در این مورد نیز به بهترین شکل بازی را اداره کردند و کارهای ترکیبی بازیکنان یووه اجازه ی هیچ حرکتی را به اودنیزه ای ها نمی داد و همین موضوع سبب شده بود یووه در هجوم های خود نیز موفق نشان دهد و فرصت های مناسبی را به دست اورد.

در نهایت بانوی پیر با ارائه ی نمایشی زیبا و قابل قبول موفق شد اودنیزه را در تورین شکست دهد و همچنان به تنهایی در صدر جدول رقابت های سری آ قرار گیرد.
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
تبریک میگم به همه عزیزان یووه ای

مشتاقانه منتظرم که سال دیگه یووه رو توی لیگ قهرمانان ببینم.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
آقا بعد از مدتها اومدم سه تا موضوع رو تبریک بگم.
اول بردن رمی ها که بسیار مشعوف شدیم ( قابل توجه حسام :دی) ، بعد برد دیشب برابر ادینزه که بسیار ارزشمند و مهم بود و در آخر هم تولد سنگربان اسطوره ای مون رو. جی جی تولدت مبارک :)
واقعا از روند بازیها خوشحالم و امیدوارم که این تیم به حق واقعیش که همون قهرمانی و نهایتا سه ستاره شدن هست برسه.
یه خسته نباشید هم میگم به همه برادران یووه ای که خبرهای تیم رو مثل همیشه تمام و کمال پوشش میدن.

شاد و پیروز باشید
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان
یه بازی فردا شب داریم.اینم از تحلیل قبل از اون
به امید برد......

سری آ ایتالیا
پارما ؟ - ؟ یوونتوس
زمان : سه شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه انیوتاردینی

مصاف 56 یووه و پارما به میزبانی ابی و زردهای ایتالیا برگزار خواهد شد. در 55 دیدار گذشته این دو تیم 28 پیروزی، 15 تساوی، 12 شکست، 94 گل زده و 53 گل خورده به نام یووه ثبت شده. در این میان 39 بازی در رقابت های سری A برگزار شده که یوونتوسی ها 17 برتری، 13 تساوی، 9 شکست، 67 گل زده و 43 گل خورده شان را در این مسابقات به دست اورده اند. در ده دیدار اخیر یووه و پارما 5 پیروزی، 2 تساوی، 3 شکست، 20 گل زده و 15 گل خورده از ان بانوی پیر است. فصل گذشته پارما در دیدار رفت یک بر صفر به پیروزی رسید و بازی برگشت با پیروزی 4 بر یک یووه همراه شد. این بازی در کنار پیروزی 3 بر 2 پارما در فصل 2010 یکی از پرگل ترین دیدارهای دو تیم را رقم زد. تاکنون پارما 19 بازی را میزبانی کرده و مهمان توانسته 5 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 6/1/2010 با نتیجه 2 بر یک )؛ 8 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 11/11/2007 با نتیجه دو بر دو )؛ 6 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 15/5/2011 با نتیجه 1 بر صفر )؛ 21 گل زده و 22 گل خورده را ثبت کند. در میان بازیکنان الساندرو دل پیرو با 10 بازی و باجو با دو گل و دل پیرو با یک در صدر بیشترین حضور و گل زده ایستاده اند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

خب تیم پشت سر هم بازی داره / از بازی قبل رم تا الان فاصله سه روز بازی کردیم.
فردا شب یعنی سی و یکم با پارما داریم تو زمین اونها
بعدش با سیه نا داریم که ما میزبانیم تاریخ سوم فوریه
بعدی با میلان هست تو جام حذفی و دیدار رفت تو خونه اونها تاریخ هشتم
بعدش با بولونا باز تو خونه حریف تاریخ دوازدهم
بعدی هفدهم با کاتانیا تو خونه ما.
حالا بقیه اش دیگه باشه .

فقط اینکه این ماه سه تازی داریم با میلان :دی دو تا حذفی رفت و برگشت که خوشبختانه برگشت و ما میزبانیم و یکی تو لیگ که بعد اون حذفی هاست و تو خونه اونها.
چیزی که در رابطه با این تقابل مهمه اینه که هر دو خوب هستیم. باید قبول کنیم که اونها راحت تر از ما بازیشونو میبرند. هر چند اخیرا ما هم داریم از اون سخت گل زدن چند ساله اخیر دور میشیم و راحت به گل میرسیم . ولی این فاکتور برای اونها بهو واسطه فروارد هاشون هست که با کیفیت هستند ولی خب در مقابل ما میتونیم به مدافعینمون امیدوار باشیم چون خیلی خوب هستند واقعا.

بهر حال صدر فکر کنم تو اون موقع با همین اختلاف امتیاز حفظ بشه و اون بازی فیناله . چه تو حذفی و چه تو لیگ تقابل ما و میلان تعیین کننده رتبه یک خواهد بود بدون شک.
حریفان این هفته نتایجی گرفتند که برای ما خوب بود.

برای بازی فرداشب هم احتمالا غایبهایی داریم. لیخشتاینر و ووچینیچ مشکل دارند و په په هم صد در صد نیست. ضمن اینکه بازی کردن کاپتان با توجه به بازی فابیو تو دیدار قبل محتمل هست. از اون طرف ممکنه استیگاریبا رو هم استراحت بده.

پ.ن: چه عجب رئیس :دی

چندتا عکس هم بریم گل روی جی جی دست طلا بخاطر تولد و همچنین بهترین گلری در ربع قرن اخیر. یکی باشی سالار :heart:
Champions+Children+Clarence+Seedorf+Hold+First+85GqQSU_85il.jpg
Gianluigi+Buffon+Juventus+FC+v+Genoa+CFC+Serie+BOnmhvbaojcl.jpg
Gianluigi+Buffon+Juventus+Training+fhKCr6yUPoLl.jpg
France+v+Italy+Group+C+Euro2008+TELBXs15tgxl.jpg
Gianluigi+Buffon+Roberto+Cavalli+Milan+Fashion+bdyl1ck2Bdcl.jpg
Juventus+FC+v+FC+Internazionale+Milano+Serie+GdjW7WPtVVpl.jpg
Gianluigi!Buffon (4).jpg
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

مرسی جواد جان

خوب امشب یک بازی سخت دیگه برابر پارما داریم که امیدوارم این فشردگی بازی ها خیلی روی کیفیت تیم تاثیر نگذاره و اما امشب گویا نقل و انتقالات ایتالیا رسما بسته می شه پس بریم چند خبر رو از یووه داشته باشیم :)
------------------

میلان با اختلاف زیاد شانس اول قهرمانی است
conte5.jpg


در فاصله ی زمانی سه روز یوونتوس در دومین دیدار نیم فصل به مصاف پارما خواهد رفت و کونته در این میان از امادگی بالای تیم میلان جدی ترین رقیب خود سخن می گوید:

"قدرت تیم میلان در جمع آوری امتیازات تعجب آوره و برای مثل میلان در این هفته با تعداد زیادی غایب در نهایت ارامش پیروز شد و البته انها از داشتن بازیکن بزرگی مانند زلاتان سود می برند."

"میلان اکنون با اختلاف شانس اول قهرمانی این فصل سری آ است و ما تا این لحظه توانسته ایم فقط خودمان را در رقابت نگه داریم. امیدوار هستم تا اخر بتوانیم این رقابت را حفظ کنیم و شانسمان را زنده نگه داریم."

"هنوز 18 هفته تا پایان رقابت ها پایان مانده یعنی 54 امتیاز پس بین 6 - 7 تیم اول هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و نباید از اکنون در این باره سخن گفت"

"ما از دو روز قبل می دانستیم که شنبه برف می اید و فوتبال یک نمایش است که نمی توان این نمایش بر روی برف و یخ چندان جالب نمی شود. امیدوارم در اینده تدابیری اندیشیده شود که به سلامت بازیکنان توجه شود و در این شرایط بازی برگزار نشود."

وی مورد لختشتاینر و ویدال گفت: "استفن در پستی بازی می کند که مجبور به تلاش زیادی است و به عنوان یک بازیکن کناری باید مدام در رفت و امد باشد و شنبه سومین دیداری بود که در هفتمین روز برگزار می کرد. طبیعی است که کمی خسته باشد و افت کند."

"همین طور در مورد ویدال زیرا شما فقط یک پاس اشتباه وی را می بینید و این درست نیست. من در مجموع در از بازی ویدال در مقابل اودنیزه راضی هستم."

"با این وجود این چهارمین بازی ما در 10 روز گذشته است پس من باید موارد زیادی را در انتخاب بازیکنان بسنجم. با وجود این همه بازی تئوری اینکه نباید به ترکیب تیم برنده دست زد در حال حاضر عملی نیست."

کونته در پایان در سوال خبرنگاری که از وی پرسید اگر زلاتان را داشتید اکنون چه تفاوتی به وجود می امد گفت:"زلاتان بازیکن بزرگی است و تفاوت بزرگی در بازی ایجاد می کند ولی بازیکنان من بهترین بازیکنان دنیا هستند و من از داشته هایم خوشحال و راضی هستم."


ما بعد از میلان برای کسب اسکودتو شانس داریم
bonucci2.jpg

به این پیروزی نیاز داشتیم، ان هم پیروزی ای برابر یک اودینزه قدرتمند. این جملات لئوناردو بونوچی، مدافع یووه است که در استانه دیدار این تیم برابر پارما به زبان می اورد. اما او هم مانند مربی اش زمانی که صحبت از اسکودتو می شود نام میلان را مطرح می کند.

"به پیروزی به مانند انچه که شنبه شب به دست اوردیم نیاز داشتیم، برتری برابر یک اودینزه قدرتمند. میلان نیز برابر رقیبش به برتری رسید و همانند گذشته شانس نخست قهرمانی ست، ما پس از این تیم شانس رسیدن به اسکودتو را داریم. "

وی در ادامه همانند سایر مهره ها تاکید می کند که یوونتوس تا این لحظه دست به کار بزرگی نزده و هنوز پیروزی بزرگی به دست نیاورده " فکر می کنم که تنها میلان می تواند این اسکودتو را فتح کند، ما هنوز کار بزرگی نکردیم و در این لحظه ادامه این راه با کسب پیروزی مهم است و این هدفی برای ما محسوب می شود. "

از وی در خصوص پارما سوال می کنند و او می گوید " دیدار برابر پارما برای ما ان بخشی از رقابت های حساس و مهمی ست که پیش رو داریم. هفته ها و ماهی سخت پیش روی یوونتوس است و پارما یکی از این تیم هاست که نتیجه این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است.

این پیروزی می تواند به ادامه راه کمک کند، بنابر این باید برنده از میدان خارج شویم. با این پیروزی اینده مطمئن تر و مثبت تر خواهد شد. البته می دانیم که همه به دنبال شکست یوونتوس هستند. "


رسمی : سیمونه پادوین به یوونتوس پیوست
padoin1.jpg

ماروتا مدیر نقل و انتقالات یوونتوس بعد از ناکامی در خرید والن بهرامی و رجا نیانگولان به دستور انتونیو کونته سرمربی یووه اقدام به خرید سیمونه پادوین بازیکن باشگاه اتالانتا کرد.

بر این اساس سیمونه پادوین بازیکن چند پسته ی باشگاه اتالانتا طی قراردادی 5 ساله به ارزش 5 میلیون دلار راهی تورین شد و از دیدار بعدی می تواند پیراهن یووه را بر تن کند.

پادوین توانایی بازی در هافبک دفاعی، هافبک چپ، مدافع چپ و هافبک راست را دارا می باشد و طی فصل جاری 18 بازی برای اتالانتا انجام داده است.

بازیکن 27 ساله که از سال 2007 با پیراهن اتالانتا فعالیت می کند پیش از این در تیم ویچنزا بازی می کرد و در تمام رده های سنی جوانان و نوجوانان ایتالیا بازی کرده است.


رسمی : میکله پاتزینتزا به اودنیزه پیوست
pazienza3.jpg




image.php

پ.ن:تونی هم به النصر پیوسته :D
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
سلام دوستان

مرسی جواد جان

خوب امشب یک بازی سخت دیگه برابر پارما داریم

درود بر عزیزان یووه ای و ممنون به خاطر زحماتی که به خاطر این تاپیک می کشید . هر وقت میام توی این تاپیک ، از حسن سلیقه ای که دوستان در نوع پست هاشون (چه مطالب و چه نحوه ی گذاشتن عکس ها) به کار می برن کلی لذت می برم. 30123_122094627815187_100000439514886_216661_4174522_s.jpg.gif

می گم حالا که یه شب من فرصت این رو دارم که یه بازی کامل از یووه ی عزیز ببینم ، باید بازی من سیتی پخش بشه؟! آخه چرا
128fs4765852.gif


در هر صورت ؛ به امید برد بانوی زیبای ایتالیا ! 591034wfizx16jpa.gif
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود بر عزیزان یووه ای و ممنون به خاطر زحماتی که به خاطر این تاپیک می کشید . هر وقت میام توی این تاپیک ، از حسن سلیقه ای که دوستان در نوع پست هاشون (چه مطالب و چه نحوه ی گذاشتن عکس ها) به کار می برن کلی لذت می برم. مشاهده پیوست 104798

می گم حالا که یه شب من فرصت این رو دارم که یه بازی کامل از یووه ی عزیز ببینم ، باید بازی من سیتی پخش بشه؟! آخه چرا
128fs4765852.gif


در هر صورت ؛ به امید برد بانوی زیبای ایتالیا ! مشاهده پیوست 104799
مرسی ......
celebrate8.gif
بزن کف قشنگه رو.
خیلی خوش اومدید بانــــو:heart:

ممنون از لطفتتون. بچه ها دلی کار میکنند :دی

امیدوارم پایه ثابت تاپیک بشید که ما رو نیمکت که کسی رو نداریم هیچ تو زمین هم یازده تامون کامل نیست
6qwup3.gif





بازی رو رسانه میلی که نشون نمیده مگه اینکه احتمال باخت یووه رو بده اونوقت پخش میکنه که باخت یووه رو نشون بده. خدا رو شکر هر بار نشون میده یووه میترکونه :دی
///////

امشب شبکه مجانی هیچی نیست :( به لینک اینترنتی ها اقتدا کنید.
Watch Football Online - FromSport - SportLemon.tv
FirstRow Free Live Sports Streams on your PC, Live Football Stream, Myp2p, Live MLB, Live NBA, Live NHL and more...
.....

خب . موتا و پاتزینزا حیف شدند ولی خب بازی هم بهشون نمیرسید در حقشون بد میشد. فقط موندم چرا پاتزینزا رو دادند ادینزه! رقیب هست به هر حال.
از رفتن یاکوئینتا و تونی راسشو بگم خوشحال شدم. برامون اونقدر که اسم دار بودن موفق نبودند. البته یاکوینتا گلهای مهم برامون داشت ولی خب نوع بازیش خیلی سطح بالا نبود
یه نکته ای هم که قابل الگو برداریه برای ما و خصوصا تیمهای ایرانیه اینه که مثلا توی یووه ( والبته رئال هم گاهی دیدم) مصاحبه ها همه یک شکل و متحد هست و این بی شک از سیاستهای باشگاه هست که کسی به حاشیه نره و حرفی علیه تیمهای رقیب و یا عوامل درونی نزنه.
---------
بازی امشب هم راحت نیست هر چند اون بازی ای که پارما جلو اینتر کرد رو اگر جلو ما هم انجام بده 4 تا رو میزنیم دوباره.
خوشبختانه خونه پارما معمولا سخت نمیگذره و جوش سنگین نیست.
میریم برای برد ایشا.. و حفظ صدر .

پ.ن: جواد جان عکس یادت نره. مخصوصا اگه کاپتان رفت تو زمین.
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
مرسی ......
celebrate8.gif
بزن کف قشنگه رو.
خیلی خوش اومدید بانــــو:heart:

ممنون از لطفتتون. بچه ها دلی کار میکنند :دی

امیدوارم پایه ثابت تاپیک بشید که ما رو نیمکت که کسی رو نداریم هیچ تو زمین هم یازده تامون کامل نیست
6qwup3.gif
ممنون جواد جان. من که قبلا حضورم رو اعلام کرده بودم و لطف دوستان هم شامل حالم شده بود. ولی چشم! بیشتر میام اینجا ، گرچه واقعا حرف زیادی برای گفتن ندارم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

درود بر عزیزان یووه ای و ممنون به خاطر زحماتی که به خاطر این تاپیک می کشید . هر وقت میام توی این تاپیک ، از حسن سلیقه ای که دوستان در نوع پست هاشون (چه مطالب و چه نحوه ی گذاشتن عکس ها) به کار می برن کلی لذت می برم. مشاهده پیوست 104798

می گم حالا که یه شب من فرصت این رو دارم که یه بازی کامل از یووه ی عزیز ببینم ، باید بازی من سیتی پخش بشه؟! آخه چرا
128fs4765852.gif


در هر صورت ؛ به امید برد بانوی زیبای ایتالیا ! مشاهده پیوست 104799

ممنون لیلی جان نظر لطفتونه :blush:
بله راستش داش جواد راست می گه در صورتی که احتمال باخت داشته باشیم شبکه سه پخش مستقیم می گذاره که همیشه هم ناکام بوده:D

سلام...
جواد جان میگم شما موقع پخش کانال های اچ دی مشکلی نداری؟!
من سیستمم هم بالاست ولی لگ دارم شدید!
از سی سی کم هم نیست...

چند وقتی هست بعضی از کانال های من هم همین مشکل رو دارن البنه Sky Calcio1 از نوع HD من خدا رو شکر نسبتا سالمه ولی مثلا Sky Sport 1 HD همینگونه هست که شما می گید :)
البته من از مشکل صدای شبکه های اچ دی کمی رنج می برم مثلا همین Sky Calcio1 از نوع HD فقط صدای استادیوم را داره ولی صدای گزارشگر دارش خرابه :(

بازی امشب هم راحت نیست هر چند اون بازی ای که پارما جلو اینتر کرد رو اگر جلو ما هم انجام بده 4 تا رو میزنیم دوباره.
خوشبختانه خونه پارما معمولا سخت نمیگذره و جوش سنگین نیست.
میریم برای برد ایشا.. و حفظ صدر .

پ.ن: جواد جان عکس یادت نره. مخصوصا اگه کاپتان رفت تو زمین.

جواد جان گویا بازی کنسل می شه با این برفی که من می بینم فکر نکنم بازی برگزار بشه اگه بازی انجام شد چشم :)

ادیت:

بازی لغو شد :دی
بریم بازی های اینگلیسی رو ببینیم :D
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دستاورد یووه در نقل و انتقالات به طور کلی

15438172026579965102.jpg

این هم چند تا عکس :D

83700820972695001439.jpg

06573343382266970715.jpg

54501162936884831141.jpg
 
بالا