• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی یوونتوسی های عزیز


هرگز بهتر شدن را كنار نگذار، در هر تيم با هر مربي

87271927826566692439.jpg

يك برد و يك تساوي در اغاز سال جديد ميلادي موجب شد تا انتقاداتي روانه بانوي پير اروپا شود. انتقاداتي كه بيشتر ريشه در تاريخ و عملكرد بيانكونري در دو فصل گذشته دارد. اما بازيكنان خود معتقدند كه اين روحيه و انگيزه راه را براي سربلندي يووه همراه كرده و اين انگيزه در كنار روح اتحاد يووه را به سرانجامي مثبت مي برد.

كلوديو ماركيزيو براي تاكيد اين مسئله به دوران كودكي اشاره مي كند " هرگز دست از بهتر شدن برنمي داريم در هر تيم و با هر مربي . "

هافبك موثر و بزرگ بيانكونري مي افزايد " بازيكن بايد هميشه بازي كند، از كودكي به اين مسئله اعتقاد داشتم كه بايد بهترين باشم. "

كلوديو به دوران كودكي اش برمي گردد " زماني كه فوتبال را شروع كردم هرگز به ان به عنوان يك شغل فكر نمي كردم. مي خواستم بهترين باشم، براي من يك تيم وجود داشت و يك مربي كه مي خواستم با ان كار كنم و بزرگ شوم. زماي كه در امپولي بودم مربي به من گفت كه تو نبايد بهترين بودن را كنار بگذاري در هر تيم و با هر مربي اي كه كار كني .

به من گفتند كه تو خوب نيستي و بايد يا تغيير كني و رشد يا ....، اين اتفاق بعد از سال ها روي داد. با رانيري، فرارا، زاكروني، دل نري و حالا كونته، من هرگز اموختن را كنار نگذاشتم. "

از وي در خصوص دوستان سوال مي كنند و ماركيزيو مي گويد "‌زماني كه در تيم جوانان بودم به همراه هم تيمي هايم دوست داشتيم كه بعضي وقتها خارج از ميدان از خانواده هاي مان درخواست كنيم كه براي خوردن يك پيتزا باهم به بيرون رويم. دوستاني داشتم كه از تورينو نبودند و من انها را به خانه مان دعوت مي كردم و بعد در زمين تمام كمك و تلاش مان را به هم مي كرديم كه بهترين باشيم و حالا دوستان فوق العاده خوبي هستيم. "


اخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس

76401110226643808832.jpg

یوونتوس در نقل و انتقالات زمستانی چندان پرقدرت و پررنگ ظاهر نشده اما معتقد است که شاید تا پایان ماه تغییراتی در گروه بازیکنان این تیم صورت گیرد. با این حال که گفته می شود ماروتا راضی به فروش امائوری نیست اما مدیر برنامه های این بازیکن با مدیران بیانکونری صحبت کرد و از انان خواسته به توافق وی و فیوره احترام گذاشته و به بهبودی شرایط کمک کنند. گفته می شود توافق نهایی با فیوره به دست امده اما ماروتا موافقت خود را اعلام نکرده است.


منابع خبری از توافق نهایی سران بیانکونری با مسولین بولونیا برای فروش سورنسن خبر می دهند.

گفته می شود تنها اعلام رسمی همراه با شرایط انتقال مانده که رسما گفته شود. اما برخی منابع هم از احتمال جدایی پاتزینتزا از یووه نوشتند.

به نظر می رسد این مهره به اودینزه بسیار نزدیک شده اما سران پارما نیز برای خرید او تمایل نشان داده اند.

همچنین در خصوص کاسرس گفته می شود بعد از اظهارت مسولین سویا، مدیر برنامه های این مهره با رد صحبت های زده شده تاکید کرد که وی با سران یووه مذاکره داشته و به توافق هم رسیده اما همچنان می کوشند تا مدیران سویا را راضی به این انتقال کنند. گفتنی ست مبلغ درخواستی 9 میلیون یورو اعلام شده است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اصلا دوست نداشتم روزی کراسیچ رو هم مثل دیگو از دست بدیم ولی گویا ...... ولش کن :دی


نقدی به عکس العمل یووه نسبت به بی ارزش شدن برخی بازیکنانش
109890hp2.jpg

هنوز به دنبال سرنوشت اند، سردرگم به اینده ای می نگرند که هیچ از ان نمی داند. در اصل مقصد اینده شان معلوم نیست اما هدف یکی ست، کاملا مشخص و روشن، هدف جدایی ست. جدایی از تیمی که حالا به انها نیاز ندارد. ترک تیمی که روزی به دنبال خرید انان بود و حالا تنها فکرش فروش انان است!

سخت است که روزی مورد علاقه باشی و روز دیگر مزاحم! سخت است که روزی به تو به عنوان یار ارزشمند و موثری نگاه کنند که می تواند اهداف شان را به سرانجامی برساند و اما حالا بیشتر شبیه مزاحمی باشی که می خواهند از سر راه کنارت بزنند! دردناک است !

این سرنوشت مهره هایی در ترکیب سیاه و سفید تیمی ست که روزهای تیره و غمگینی را در سکو و یا دور از باشگاه سپری می کنند. مهره هایی نظیر امائوری و کراسیچ . بازیکنانی که محکوم به گذراندن لحظاتی دور از میدان و حتی تمرین اند!

مطمئنا هر تیمی برای رسیدن به خواسته هایش برنامه ریزی خاصی در زمانی مشخص می کند، هر از گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب این برنامه دست به خرید و جذب بازیکنانی می زند که تصور می کند در رسیدن به نتیجه موثر خواهند بود.

گاهی اوقات برنامه به خوبی پیش می رود و همه چیز طبق روالی که می خواهی پیش می رود و دنیا به کام است اما هر از گاهی هیچ چیز خوب و طبق برنامه پیش نمی رود. در این میان برخی از بازیکنان آن طور که فکر می کردی ظاهر نمی شوند و در مواقعی نیز حوادثی روی می دهد که چهره سفید و امید به سیاهی و ناامیدی تغییر جهت می دهد. بنابر این دست به تغییر می زنی اما با روش های متفاوت ! روش هایی که می تواند برداشت ها و نتایج کاملا متفاوتی داشته باشند.

در این زمان برای این مهره لحظاتی پیش می اید که هیچ انتظارش را نداشت،هیچ چیز ان طوری نیست که فکر می کردی، همه چیز بر خلاف ظاهری ست که نشان می دهد و تو مجبور به توقف و ایستادن در ایستگاهی می شود که بیشتر به ایستگاه انتهایی شبیه است.

حالا امائوری و کراسیچ به این ایستگاه رسیدند و تنها منتظر باز شدن در خروجی اند، در خروجی که انان را از این مخمصه و سیاهی رها کند. این پایانی نیست که دوست داشتی، هرگز این طور نمی خواستی. حتی شاید شایسته ات هم نبوده اما این طور شده!

این اتفاق در زندگی هر فردی چه فوتبالیست و چه غیر فوتبالیست ممکن است روی دهد، روزی محبوب و روز دیگر مزاحم ! تنها برخوردهاست که می تواند چهره واقعی را به خوبی نشان دهد.

یووه تو شایسته این عکس العمل و واکنش نسبت به ناکامی یک بازیکن نیستی، پس کراسیچ و امائوری را بفروش، این طور بهتر است، بهتر از نیمکت نشینی و بی ارزش بودن. فراموش نکن که روزی تو به دنبال انان بودی و برای تو ارزشی داشتند ، شاید روزی دیگر بار دیگر به دنبال شان باشی، پس درست و همانند یک بانوی پیر برخورد کن.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام ودرود
به امید برد در بازی بعدی


84162008087305067873.gif
سری آ ایتالیا
آتالانتا ؟ - ؟ یوونتوس
زمان :شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه برگامو

بايد سفر كرد تا اخرين بازي نيم فصل نخست را برگزار كرد. مصاف 113 يوونتوس و اتالانتا كه در كارنامه شان 56 پيروزي، 42 تساوي، 14 شكست، 202 گل زده و 99 گل خورده به نام بيانكونري ثبت شده. در اين ميان 98 بازي در رقابت هاي سري A برگزار شده كه يوونتوس 52 پيروزي، 35 تساوي، 11 شكست، 176 گل زده و 81 گل خورده را در اين مسابقات به دست اورده. در ده ديدار اخير 7 پيروزي، دو تساوي، يك شكست در كنار 24 گل زده و 12 گل خورده از ان بيانكونري ست. در فصل گذشته بازي رفت با نتيجه 5 بر 2 به سود يووه تمام شد و برگشت هم دو بر يك يوونتوس، اتالانتا را شكست داد. تاكنون اتالانتا 49 بازي را ميزباني كرده كه مهمان شمالي توانسته 21 برد ( اخرين پيروزي خارج از خانه در تاريخ 7/11/2009 با نتيجه 5 بر 2 )؛ 21 تساوي ( اخرين تساوي خارج از خانه در تاريخ 2/2/2003 با نتيجه يك بر يك )؛ 7 شكست ( اخرين شكست خارج از خانه در تاريخ 3/2/2001 با نتيجه دو بر يك )؛ 79 گل زده و 48 گل خورده را به دست بياورد. در ميان بازيكنان بونيپرتي با 12 بازي و 9 گل زده در صدر ايستاده و الكس با 8 بازي و 6 گل زده رتبه بعدي را در گل زني و رتبه سوم را در بيشترين تعداد بازي پس از بونيپرتي و لئونچيني به خود اختصاص داده است.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
به امید برد....
49972362014103946785.gif


اتالانتا

47 اندره ا کونسیلی
77 کریستین رایموندی
32 میکله فری
5 توماس مانفردینی
13 فدریکو پلوسو
7 ازیکوئل اسکیلوتو
21 لوکا چیگارینی
22 سیمونه پادوئین
10 جیاکومو بوناونتورا
11 ماکسی مورالز
19 جرمن دنیس

78 جورجیو فرزولینی
88 نادیر مینوتی
28 مانولو گابیادینی
79 ادریانو فریرا
2 گلمیو استنداردو
89 گویدو ماریلونگو
90 سیمونه تیریبوکی
یووه
1 جیجی بوفون
11 پائولو ده چلیه
3 جورجو کیه لینی
15 اندره ا بارتزالی
26 استفن لختشتاینر
22 ارتورو ویدال
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
32 الساندرو متری
14 میرکو ووچینیچ

30 مارکو استوراری
33 فدریک سورنسن
19 لئوناردو بونوچی
28 مارسلو استیگاریبیا
24 امانوئله جاکرینی
10 الساندرو دل پیرو
16 مارکو بوریلو
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب بردیم. 2-0 بازی رو سوار بودیم. لیخ گل زد خیلی حال کردم. بازیکن خوبیه. میشد بیشتر هم بزنیم ولی تو خونه حریف بد نبود.
دو شب دیگه با رم داریم تو خونه و تو حذفی. مهمه. خیلی!

امشب کونته حسابی رفت رو اعصاب. روند طوری بود که باید الکس رو بازی میداد. امیدوارم علتش فقط این بازی پس فردا شب بوده باشه. گاهی ادم بهش حق میده که بخاطر تفکراتش و حق تصمیم گیری مقاومت کنه ولی گاهی مثل امشب باید احترام بذاره که نمیذاره. پس فردا شب معلوم میشه کدوم فرضیه درست بوده.

تبریک میگم این هفته هم صدر رو تمدید کردیم. امیدوارم فرداشب اختلاف فعلی حفظ بشه یا به نسبت قبل بهبود پیدا کنه.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
درود
آخرین بازی نیم فصل رو بردیم.2-0تو خونه ی حریف.به نظر من باید بیشتر گل میزدیم .پهپه خراب کرد/ماتری همین جور/ووچینیچ هم یه موقعیت خراب کرد.
گل دوم هم جاکرینی زد.عالی حرکت کرد وضربشم خوب زد.
اما........ امان از دست این کونته.....
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من هم تبریک می گم بازی خوب و روانی داشتیم:happy:

امیدوارم مقابل رم هم همینطور با روحیه و شناور بازی کنیم , امیدوارم بازی نکردن الکس هم به خاطر بازی مقابل رم باشه , کونته این فصل از الکس در جام حذفی بیشتر استفاده کرده :rolleyes:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بریم سراغ خبرها و در ابتدای کار یه خبر بد که احتمالا همتون خبر دارید مصدومیت مارکیزیو و په په هستش :(

ولی به قول داش جواد مشروح خبر ها:D

------------------
بازگشت روح یووه بسیار مهم است
conte14.jpg


نه خوشحالی او و نه خوشحالی رضایت بازیکنانش و نه رضایت قلبی تیفوسی هایش بر کسی پنهان است. به خوبی خرسندی خود را از نتایج نیم فصل نخست نشان می دهد و در کنارش تیفوسی هایی را می بینیم که انان نیز از مسئله دیگری جز پیروزی های نیم فصل ابراز رضایت می کنند و ان بازگشت روح یوونتوس است.

روح بیانکونری به شرایطی که باید برمی گشت، بازگشته. به جایی که حالا همان قدرت و انگیزه و شور و هیجان یک رقابت و رسیدن به پیروزی در ان به خوبی در ساق ها و چشمان بازیکنانش دیده می شود. جنگیدن برای از دست ندادن تا اخرین دقیقه بازی.

این همان روحی ست که مدتی از بانوی پیر دور شده بود و حالا با ورود انتونیو کونته این روح به خانه اولش برگشته تا مقدمه ای برای بازگشت به دوران اوج گذشته باشد.

انتونیو کونته نیز به این نکته اعتقاد و تاکید زیادی دارد " خیلی خوشحال و راضی ام برای نتایجی که تا به این لحظه به دست اوردیم اما راهی که داریم همچنان طولانی ادامه دارد، باید همین طور خوب باشیم حتی در لحظات منفی و سختی که خواهیم داشت. "

اما مسئله ای که همه یوونتوسی های دنیا به ان در این فصل اشاره دارند " اما خب همه یوونتوسی ها در این لحظات به یک مسئله توجه می کنند و این مسئله برای شان بسیار مهم است، بازگشت یوونتوس و روحی ست که از ان یاد می کردند.

مهم بازگشت این روح بود، این روح باید به تیفوسی ها هم برمی گشت. اینجا توانستیم این حرکت را به خوبی انجام دهیم، در حال حاضر خوشحالیم اما می دانیم که هنوز هیچ پیروزی ای را به دست نیاوردیم و باید در ادامه خوب باشیم و همچنان یگانه بمانیم.

تیفوسی ها هم در تمام مراحل در کنارمان بودند و این گروه در لحظات سخت هم کنارمان خواهند ماند. می دانستیم که زمان می خواهیم و خرسندی ما از به دست اوردن این نتیجه در این زمان بود. "

اما چهره های قدیمی تیم در برگشت این روح چه تاثیری می توانند داشته باشند. کونته معتقد است که بازیکنان قدیمی مانند دل پیرو، بوفون و در این فصل پیرلو تاثیر بسیار زیادی در برگشت روح بیانکونری داشتند

" این بزرگان بسیار باترجه و تاثیرگذارند. از من سوال می کنید که دل پیرو بسیار کم بازی می کند، باید بگویم که او یک قهرمان بزرگ است که او را بسیار تاثیرگذار می بینیم حتی اگر تنها برای چهار دقیقه به میدان بیاید. تاثیر تنها در حضور در میدان خلاصه نمی شود. کسانی که دل پیرو را می شناسند می دانند که من از چه تاثیری صحبت می کنم. "

شرایط این روزهای یووه در کنار صدرنشینی زمستانی این تیم باعث شد تا مطرح شدن احتمال کسب اسکودتو توسط این تیم بیش از پیش بر سر زبان ها بیافتد اکا کونته این مسئله را نمی پذیرد، درست مانند ماه های گذشته

" ما نمایش خوبی داشتیم، نتایج مثبت و رضایت بخش اند. اما نباید فراموش کنیم که از کجا و از چه رتبه ای به این فصل امدیم. ما دو فصل در رتبه هفتم ایستادیم و حالا مهم این است که به دنبال راهی برای این راهی که این فصل داریم باشیم. "


اماده مبارزه ایم و هرگز ضعیف و ناتوان نخواهیم شد
alex9.jpg

یوونتوس اماده است، اماده یک رقابت حساس دیگر که این بار در رقابت های کوپاایتالیا برگزار خواهد شد. برای بانوی پیر و کاپیتان دوست داشتنی اش توقف غیر قابل قبول است. حالا یووه و دل پیرو به یک رقابت مهم و حساس برای تثبیت شایستگی دیگری از یووه می رسند.

الساندرو دل پیرو در استانه دیدار این تیم برابر رم در رقابت های کوپا تاکید کرد که این تیم اماده مبارزه است و هرگز ضعیف نخواهد شد.

" منتظر یک رقابت خیلی مهم در رقابت های کوپاایتالیا برابر رم هستیم. همه امکانات و انگیزه را برای انجام یک بازی خوب داریم، باید در اوج باشیم به این دلیل که هدف ما هدفی ست که به حفظ ان فکر می کنیم. ما به دو رقابت فکر می کنیم، یکی لیگ و دیگری کوپا. این دو برای من مانند دو دوست هستند که باید در ان یکسان ظاهر شویم. "

الکس به کاپیتان محبوب دیگر تیم، رم اشاره می کند " فرانچسکو نمایش عجیب و استثنایی را در طول سال ها انجام داده. او توانسته 211 گل با این پیراهن به ثمر برساند. تو شایسته ای واقعا. "

اما بازی برابر رم و سزار رمی ها تنها مسئله ای نیست که دل پیرو به ان می پردازد. دوستان و هم تیمی قدیمی که روزی زوج گلزن و استثنایی بیانکونری را تشکیل می دادند نیز همچنان برای الکس ارزشمند است.

پینتوریکیو به ترزگه و شرایط خوبش در تیم جدیدش، ریورپلاته اشاره دارد " زندگی خود را با ریورپلاته شروع کرد و خیلی خوب هم ظاهر شد. گل هایی که به ثمر میرساند. می دانم که او ارزو داشت به ارژانتین برگردد، من واقعا برای او خوشحالم. "

قهرمانی زمستانی یوونتوس و نظر کاپیتان محبوب این تیم در این باره " قهرمانی در زمستان ارزشی ندارد، اما انچه که ارزش دارد برگشت ما و ادامه راهی ست که در جلوی ماست و حفظ شرایط تا پایان رقابت هاست.

همگی با این عقیده موافقیم. اما می توانیم بگوییم که برگشت ذهنیت و ایستادن در صدر در این شرایط بسیار مهم بود و مسئله ارزشمندی ست. "

از شماره ده بیانکونری سوال می کنند که این نتایج نسبت به گذشته چه تفاوتی دارد و او در پاسخ می گوید " می دانیم که خوب است. همگی راضی هستیم به انچه که انجام دادیم اما به اینده بیشتر توجه داریم. اماده ایم و هرگز ضعیف نخواهیم شد. "


برای پیروزی خشم و عصبانیت نیاز است
capello1.jpg

روزی هدایت این تیم سیاه و سفید را به عهده داشت، تیمی که با او توانست دو اسکودتوی ارزنده را به دست بیاورد، هر چند که هر دو جام قهرمانی از این تیم دزدیده شد اما هم او و هم تمام شاگردانش در ان زمان می دانند و ایمان به قهرمانی سالم در ان دو سال دارند. قهرمانی هایی که همیشه از ان یاد می کنند.

فابیو کاپلو، مربی مشهور ایتالیایی که در حال حاضر هدایت تیم ملی انگلیس را به عهده دارد یوونتوس کونته را یک بار دیگر ستود.

" تبریک می گویم به کونته به خاطر این که روح یوونتوس را بار دیگر برگرداند. از یک یوونتوسی همین طور انتظار می رفت. او نوع بازی و ذهنیت یووه را به ان شکلی که باید تغییر می داد تغییر داد. او در زمان بازیکنی هم خوب بود برای او در اینده هم ارزوی موفقیت می کنم. "

دن فابیو که از حال و روز این روزهای بیانکونری خوشحال است به اینده این تیم نیز اشاره دارد " یوونتوس اینده ای سرشار از مبارزه برای رسیدن به قهرمانی دارد. این یووه در حال حاضر خوب بازی می کند. یوونتوس من با بازیکنان خوب به راهش ادامه می داد، در روح و نمایش این تیم نیز چنین مسئله ای به خوبی دیده می شود.

کونته در حال نتیجه گیری با تیمی ست که به گذشته خود احترام می گذارد، هر چند که هنوز به ان دوران نرسیده اما روحی که دارد این تیم را به ان دوران می برد. "

از کاپلو می پرسند قهرمانان این فصل یووه چطور ظاهر شدند، بازیکنانی مانند بوفون " همچنان شماره یک و بهترین سنگربان. "

پیرلو چطور " همچنان مرا به یاد زمانی که با میلان بود و در ان تیم بازی می کرد می اندازد، به او ایمان دارم. یک قهرمان که نباید از کیفیتش کاسته می شد. "

اما مارکیزیو، اینده یوونتوس " او هیچ مبالغه ای نمی کند. با قدرت و با کیفیت به کار خود ادامه می دهد. در حال حاضر باتجربه شده و به پختگی کامل رسیده، در یوونتوس من فضای بازی کردن پیدا کرد. "

در حال حاضر یووه در صدر است و همراه سایر رقبا برای اسکودتو مبارزه می کند. ایا این امکان دارد که بیانکونری به اسکودتو برسد " در حال حاضر یوونتوس جامی ندارد اما به زیبایی در صدر ایستاده، انگیزه و زهر لازم را دارد، بسیار با برنامه و با برنامه ریزی پیش می رود، روح بسیار بزرگ و زیبایی در این تیم وجود دارد. در سوی دیگر میلان از نظر تکنیکی بیشتر از یووه عواملی دارد اما برای پیروزی خشم و عصبانیت نیاز است و در ذهن داشتن یک هدف روشن.

میلان می تواند برای لیگ قهرمانان فکر کند و اگر یووه چنین ادامه دهد می تواند تا پایان راه پیش رود. "


مهم صدرنشینی ست نه قهرمانی نیم فصل
lichtsteiner9.jpg




image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
1/ ترکیب ها
در این میان می توان به غیبت بوفون و بازگشت فابیو کوالیارلا اشاره کرد. هر چند که مارکیزیو و په په به دلیل مصدومیت یوونتوس را در این بازی همراهی نخواهند کرد.

کونته که برای این بازی به دو بازیکن خود به نام های بوفون و ووچینیچ استراحت داده و همانند همیشه از موتا - گروسو - یاکوئنتا و توتی دعوت نکرده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار مقابل رم
کیه لینی- پاتزینتزا- دل پیرو- دچلیه- منینگر- بارتزالی- کوالیارلا -بونوچی- پیرلو- ویدال- بوریلو- جاکرینی- لختشتاینر- کراسیچ- استیگاریبیا- استوراری- برانسکو-متری و مارونه

گفتنی ست در تیم رم نیز چند مهره ارزشمند غایب خواهند بود که دنیله ده روسی مهم ترین گزینه غایب این تیم است. در این میان انریکه از حضور پیزارو، کاستی و سیسینو هم محروم است.

اسامی بازیکنان رم برای دیدار مقابل یوونتوس
استکلنبرگ - لوبونت - کورچی - هاینزه - خوان - کژار - روسی - تادی - انخل - گاگو - گرکو - پروتا- پیانیچ - سیمپیلیسیو - ویویانی - بورینی - بوژان - لاملا - توتی
2/ پاسخ توتی به پیام دلپیرو
" از او به خاطر تبریکی که به من گفت و یاد اورد دوران بازیگری ام فرداشب در زمین تشکر خواهم کرد. همچنین من تبریک های زیادی را به او و به خاطر دورانی که در فوتبال داشت گفتم. خیلی متاسم که فرداشب اخرین مصاف ما به عنوان رقیب خواهد بود زیرا او سمبل است و در یوونتوس باید اینده سفیدی داشته باشد. امیدوارم که او در خارج از ایتالیا نبینم، امیدوارم در کنار بیانکونری تا زمانی که می خواهد بماند. باید سرنوشت تغییر کند چون او به اندازه کافی خوب است. "


سلام

خبر ها همش پیرامون بازی حساس امشب هست و غایب ها

واقعیت اینه که با نبود بوفون یه کمی شوکه شدم ولی لیست اونها هم خیلی پر و پیمون نیست. ما توان برتری رو داریم و ضمن اینکه بازی تو خونه ماست. بهر حال رم همیشه به خاطر جنگجویی و مبارزه طلبیش خاص بوده و رمی شده که میشناسیم ولی حس میکنم جای نگرانی کمی هست بار امشب و به نسبت امیدواری.

میریم برای برد و با گل گرند کاپتانو.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ترکیب بازی:

Rom.jpg

فعلا Rai HD به صورت فری داره نشون می ده:)
 

Lucky Guy

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2009
نوشته‌ها
1,117
لایک‌ها
5,094
محل سکونت
In the Middle of Nowhere
خیلی وقت بود بازیای یووه رو ندیده بودم، امشب خیلی خوب جلو رم در اومده.
تا اینجا که 2-0 جلوئه..
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
به همه یوونتوسی های عزیز این برد رو تبریک می گم
با توجه به فرم خوبی که رمی ها در بازیهای اخیرشون داشتند فکر نمی کردم با چنین نتیجه ای بتونیم پیروز بشیم

یک تبریک ویژه هم به JVD عزیز و سایر الکس دوستان میگم که میدونم از بازی و گلزنی آلکس چقدر خوشحالند

به امید قهرمانی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم برد خوبی بود الکس گلش عالی بود و جاکرینی هم به نظر من داره یک ستاره کامل می شه :happy:

خیلی وقت بود بازیای یووه رو ندیده بودم، امشب خیلی خوب جلو رم در اومده.
تا اینجا که 2-0 جلوئه..

دوست من به تاپیک یووه خوش آمدید:)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
خب اینم از رم!

بازی خوب بود در کل ولی یه دقایقی از نیمه اول خیلی بی برنامه بود بین گل اول و دوم تقریبا. مهم نیست البته. مهم روند کلی بازی بود.

میریم برای برد و با گل گرند کاپتانو.

اینم که تحقق یافت. واقعا که گل زیبایی بود.
تبریک میکم دوستان. خیلی چسبید.

روبی جان خیلی ممنون. در همین رابطه عرض شود که تو اون لحظه سیل اس ام اس ها روانه شد :دی. خدا رو شکر که این پسر بازم درخشید. امیدوارم یووه در خور شان الکس باهاش رفتار کنه. این پسر بیش از بازیکن برای ما نیست. بلکه بیشتر از تاریخ برای ماست.
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
این برد رو تبریک میگم به همه یووه ای ها ...
جوادیون عزیز اصلا فکر نکنید به خاطر شرطبندی تبریک گفتم، نه :دی
باتوجه به اینکه از بازی الکس بسیار بسیار خوشم میاد واقعا بازی امشب بهم چسبید . خیلی وقت بود بازیهای الکس رو ندیده بودم . گلش هم که عالی بود.
در کل برد رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم تا قهرمانی این تیم بره.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
مرسی مصطفی جان
خب واقعا این پسر دوست داشتنیه / کاریش هم نمیشه کرد. امیدوارم شرایط رو بهتر از این به نفع خودش عوض کنه.

یه چند تا عکس در همین راستا بریم تو کارش که بسی زیباست.
a2701195-ae96-4f74-8774-5694edcc4c44.jpg
7542ff35-dcfd-4c05-8644-8e87297de7c3.jpg
71bd7e65-9c0d-4064-a76e-655b3fa23dd0.jpg
a63b437d-a5ac-4797-956c-db4261c1a930.jpg
4ea69591-4d85-4d0d-a9da-e862e64b49df.jpg
7902b7dc-43df-4ddf-af93-336c34d091a3.jpg



ادیت: تازه دیدم رفتیم صفحه 200. اینم خودش خیلی. وقتی میبینم تیمهای دیگه با این همه یوزر که بهشون علاقه دارند و مرتب تاپیکهاش بالاست صفحاتی دو برابر یه سه برابر ما هستند، این 200 خیلی برای یووه این سالها مغموم ما خوبه.
ضمن اینکه باید اذعان کرد پستهای اینجا خیلی پر و پیمون تر هست یه جورایی. برای این 200 یه تشکر ویژه از جواد که تو اون وقتهایی که تنها بود تاپپیک و زنده نگه داشت. و همینطور پیشینیان :دی
 
Last edited:

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
دمت گرم الکس جون!!

عجب گلی زد !! حال کردم.

پیروزی تیم هم تبریک میگم اساسی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

این برد رو تبریک میگم به همه یووه ای ها ...
جوادیون عزیز اصلا فکر نکنید به خاطر شرطبندی تبریک گفتم، نه :دی
باتوجه به اینکه از بازی الکس بسیار بسیار خوشم میاد واقعا بازی امشب بهم چسبید . خیلی وقت بود بازیهای الکس رو ندیده بودم . گلش هم که عالی بود.
در کل برد رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم تا قهرمانی این تیم بره.

ممنون مصطفی جان :happy:
ایشالله :rolleyes:

ادیت: تازه دیدم رفتیم صفحه 200. اینم خودش خیلی. وقتی میبینم تیمهای دیگه با این همه یوزر که بهشون علاقه دارند و مرتب تاپیکهاش بالاست صفحاتی دو برابر یه سه برابر ما هستند، این 200 خیلی برای یووه این سالها مغموم ما خوبه.
ضمن اینکه باید اذعان کرد پستهای اینجا خیلی پر و پیمون تر هست یه جورایی. برای این 200 یه تشکر ویژه از جواد که تو اون وقتهایی که تنها بود تاپپیک و زنده نگه داشت. و همینطور پیشینیان :دی

منم می خواستم صفحه 200 رو تبریک بگم ولی یادم رفت:( ولی خوب می گن هر وقت ماهی رو از آب بگیرن تازست پس منم تبریک می گم :cool:
داش جواد چوب کاری نکنید منم نبودم باز هم یوونتوسی هایی بودن که نگذارند تاپیک بره پایین :blush:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

بعد از برد شیرین مقابل رم یک بازی سخت دیگه پیش روی داریم , شنبه شب باید در مقابل اودینیزه صف آرایی کنیم و تیم سوم جدول رو مغلوب کنیم.:rolleyes:
و اما چند خبر
----------------

روحی که بازگشت
alexnew10.jpg


خیلی وقت بود که این طور هیجان زده مجذوب بازی فوتبال نشده بودم، مدتها بود که دلم برای دیدن یک بازی زیبا و دلچسب از یوونتوس تنگ شده بود و از همه مهم تر خیلی منتظر دیدن الکس از ابتدای بازی و دیدنش با بازوبند کاپیتانی در استادیومی بودم که به نظر شکوه یوونتوس را دو برابر کرده، بودم. خیلی دوست داشتم که اله این اسطوره دوست داشتنی در شب ویژه و خاص گلی زیبا بزند و دوباره مثل همیشه شایستگی خودش را نشان دهد. حالا از همه اتفاقاتی که سه شنبه شب در ورزشگاه جدید یوونتوس روی داد سر از پا نمی شناسم و به تیمم افتخار می کنم.

دیدن ستاره های دوست داشتنی یوونتوس پس از مدتها از طریق تلویزیون و کنار گذاشتن دنبال کردن رقابت یووه از اینترنت حتی برای یک بازی، زمانی هیجان انگیز تر و جذاب تر می شود که می دانی هنوز یک ماه از دیدن تک تک شان از نزدیک، دست دادن، صحبت، فریاد زدن ، تشویق شان و عکس و امضا گرفتن از انان نگذشته و تو پس از هفته ها انتظار سرانجام گروه دوست داشتنی ات را همانند گذشته از طریق تلویزیون می بینی.

هیجان زیادی دارد چون زیر لب می گوی که اینها همان بازیکنانی بودند که سالها انتظار دیدن شان را می کشیدی، دیدی شان و حالا با حس متفاوت تری بازی یوونتوس را با بازیکنان محبوبش دنبال می کنی. زمانی که این نمایش همراه با یک نمایش باشکوه و روحی حاکی از بازگشت روح واقعی بانوی پیر می شود زیبایی و جذاب بودن بازی بیشتر لمس می شود.

وقتی می بینی که چهره بازیکنان سرشار از انگیزه و مبارزه است به یاد سال های نه چندان دوری می افتی که یوونتوس در اوج قدرت بود. به یاد ان روزها که روح و ذات بیانکونری زبان زد دنیای فوتبال بود. همان روزهایی که بانوی پیر اروپا در سراسر دنیا هواداران و عاشقان توپ گرد را مجذوب خود می کرد. همان یووه که جادویی بود و جادو می کرد.

حالا همان یووه با کم و بیش نقص هایی جلوی چشمان شما ظاهر می شوند و به شما امید رسیدن به افتخارات ارزنده ای را میدهد که می تواند با این بازگشت روحیه و انگیزه ای که خاص مجموعه یوونتوس است به ان دست یابد.

واقعا زیباست و البته بسیار جذاب. چند سالی بود که این طور از دیدن یک بازی زیبا از یوونتوس هیجان زده نشده بودیم و مدتی بود که این طور خوشحالی را از ته قلب و وجودمان حس نکرده بودیم. خوشحالیم و به اینده امیدوار .

هر چند که می دانیم راهی سخت پیش رو یوونتوس و ما قرار گرفته اما مسئله مهم همان بازگشت روحی ست که همگی ما از ان اگاهیم، همان روحی که مدتی از کالبد یووه دور شده بود و حالا این روح باشکوه همانند گذشته به خانه خود بازگشته.


اندره ا و جان الکان در وینوو
andrea6.jpg

مدیر بیانکونری و نفره شماره یک فیات امروز مهمان وینوو بودند. اندره ا انیلی و به همراه جان الکان که به تازگی فرزند سومش نیز به دنیا امده راهی زمین تمرین وینوو شدند تا از نزدیک تمرینات تیم را برای دیدار اینده برابر اودینزه دنبال کنند و از سوی دیگر نیز ملاقاتی با بازیکنان و کادر فنی یووه پس از دیدار ارزشمندشان برابر رم و پیروزی بزرگی که به دست اوردند داشته باشند. این گروه ناهار را نیز با یکدیگر صرف کردند.

گفتنی ست اندره ا انیلی بارها و بارها به همراه جان الکان و یا پاول ندود به تمرینات یووه سر زده و هرگز این تیم و بازیکنانش را تنها نگذاشته است.


گلی که انتظارش را داشتم
alex-totti.jpg

نخستین گل پینتوریکیو در استادیوم جدید یوونتوس در حالی به ثمر رسید که او اخرین ماه های بیانکونری خود را بیشتر روی نیمکت و از روی جایگاه بازیکنان ذخیره دنبال می کند اما رسیدن به گل در اندک زمانی که به او فرصت داده می شود چنان مهم بود که او را بر ان داشت تا با قدرت در شبی که برای او ارزش زیادی داشت قدم به میدان گذارد تا به هدف برسد، درست مانند انچه که روی داد.

الکس یک روز پس از پیروزی ارزشمند و گلی بسیار دیدنی از تیفوسی های یووه که بار دیگر به احترام او برخاستند تشکر کرد و تاکید کرد که انتظار این گل را داشته.

"اگر از من می پرسیدند که برای نخستین گل در استادیوم جدید تصور چطور گلی را داشتی می گویم که دقیقا به همین شکل گل فکر می کردم. "

شماره ده یووه این گل و این پیروزی را اغازی جدید می داند " یک مبارزه تمام عیار در برابر رقیبی قدرتمند که به دنبال شکست ما بود. سوت پایان این بازی شروع تازه ای ست. استادیومی پر از تماشاگر، تشویق انان، شوتی از راه دور، توپی اماده شوت زنی، فریاد جمعیت، اعضای خانواده ام و دوستانم در جایگاه ویژه، نزدیک شدن به پیچ تیفوسی ها در پایان بازی و یک هدیه ویژه در روزی مهم برای همه ما یوونتوسی ها و برای کسی که همه به خوبی ان را می شناسیم و عاشق یوونتوس وکیل که هیچ کس نمی تواند مثل او باشد، واقعا غیر قابل باور است.

حس غیر قابل باور درست مانند ان زمانی که موفق به رسیدن به این پیراهن شدم و موفقیت همیشگی به به ویژه این طور ویژه بودن است. یک شب بزرگ، صعود کردیم، در رقابت های کوپا و سری A در کورس پیروزی هستیم و من اولین گلم را می زنم، می گوییم که این یک شروع خوب است. "

گفتنی ست پس از این گل نظرسنجی ای انجام شد و از علاقه مندان سوال شده ایا دل پیرو هنوز می تواند در یووه مفید باشد و یا اینکه او در یووه تمام شده که در این نظرسنجی گزینه یک با 89 درصد ارا به کار خود پایان داد.

کاسرس وارد تورینو شد تا یوونتوسی شود
caceres2.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان
ببخشید.توی این چند روز تعطیلی رفته بودم خستگی امتحانات رو به در کنم.
اما حالا دوباره اومدم :دی
گل آلکس هم دیدم.اون شب اینقدر خوشحالی کردم که همه از خواب بیدار شدند.یه بازی حساس هم امشب داریم .میریم برای برد....
 
بالا