• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
بازی دوستانه امروز برگزار شد.
یوونتوس 7-الهلال 1
این بازی به دلیل خداحافظی محمد الدعایه برگزار شد.که یوونتوس بازی را برد.گلها هم 2تا کاپیتان -ویدال-الیا-کیلینی-په په-کواریارلا زدند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
بازی که کاملا یکطرفه بود
خوشم اومد کاپتان همچون دوبار این الدعیعه رو پیچوند به هم :دی.
گل په په هم زیبا بود.

گل چهارم خودمون و گل اونها رو ندیدم.

بهرحال بازی سطحش برای ما که پایین بود و اینو از قیافه کونته و سایر بازیکن ها هم میشد دید. مثلا الکس گل میزد انگار ناراحت میشد :دی مالکیت تا دقیقا سی بدون تعصب شاید 85 به 15 بود شایدم بیشتر!

امان از پول عربها.

پ.ن: یه دریبل میزدن استادیوم و رو سر میگرفتند چه برسه وقتی گل زدند چه کردند. خوب شد اون دقایق رو ندیدم. :دی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام دوستان

اخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس

transfer2.jpg
نقل و انتقالات برای یووه در این فصل از سال ادامه دارد و همچنان جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی این تیم به دنبال خرید و فروش مهره های مورد نظر است. در حالی که هفته گذشته اخباری در خصوص توجه سران یووه به خرید بوکتی شنیده شد، امروز مدیر برنامه های این مهره، اندره دامیکو تاکید کرد که این خبر صحت دارد و یوونتوس نیز می تواند به این مهره نزدیک شود اما در کنار یووه، ناپولی نیز به دنبال خرید بوکتی ست و باید دید کدام تیم برنده این مبارزه می شود. هر چند که نمی توان این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرد.

اما مهاجم کنار گذاشته شده یووه، امائوری. او همچنان به دنبال سرنوشت مناسبی ست که او را به دنیای فوتبال بازگرداند. گفته می شود فیورنتینا و پالرمو در ایتالیا همچنان به دنبال این برزیلی هستند و در خارج از ایتالیا نیز یک پیشنهاد جدید از باشگاه وردربرمن به دست مدیر برنامه های امائوری رسیده اما یوونتوسی ها حاضر به فروش وی با قیمت های پایین نیستند.

کاسرس نیز همچنان مورد توجه کونته است و با توجه به اظهارات ماروتا همچنان مسولین اسپانیایی سویا منتظر بررسی شرایط اند. کاسرس در این خصوص گفت" من به یووه علاقه دارم و دوست دارم به این تیم برگردم اما اگر یووه مرا می خواهد باید با مسولین سویا مذاکره کند و این خواسته را از انان بخواهد. "

از گوشه و کنار نیز خبر می رسد پاتزینتزا مشتریان زیادی را به خود جلب کرده. به نظر می رسد سران اودینزه بیش از سایرین به دنبال خرید این مهره یوونتوسی هستند. پیشنهاد دیگر تیم سیاه و سفید ایتالیا قابل توجه ست اما به نظر می رسد سران بیانکونری توجهی به این پیشنهاد نداشته و تمایلی به فروش وی ندارند.

همچنین اخباری نیز در خصوص تمایل سران رم به خرید دچلیه منتشر شده که به نظر می رسد در صورتی که یووه به دنبال پیزارو باشد این احتمال وجود خواهد داشت که دچلیه یوونتوس را ترک کند.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
درود به همه
اخبار

نبايد مرتكب اشتباه شويم

buffon8.jpg
اماده اغاز رقابت ها در سال جديد ميلادي ست، نمايش خوب اين تيم در عربستان و اردوي قابل قبول دوبي او را بر ان داشته كه به آينده بيانكونري در اين فصل اميدوار باشد. جان لوئيجي بوفون، سنگربان بانوي پير تاكيد مي كند كه يوونتوس نبايد در ادامه رقابت ها مرتكب اشتباه شود. جيجي در گفت و گوي كوتاهي شركت كرد.

بوفون، فوريه سال گذشته و اتفاقات آن ماه .
براي من بسيار سخت بود، يك بازي سخت و ناراحت كننده. داوري ماتزولني كه يك خطاي پشت محوطه جريمه را اعلام كرد، به هر حال روز سختي بود و دوست ندارم تكرار شود.


اشتباهات سال گذشته.
هرگز، نبايد اشتباه كنيم. بازي به بازي بايد پيش رويم و هرگز اشتباهات فصل گذشته را انجام ندهيم. بايد برابر لچه به برتري برسيم تا دچار مشكل نشويم. به هر حال هدف ما مشخص است و ما مي خواهيم به راهي كه داريم ادامه دهيم.

آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس 3

Internazionale v Juventus  (32).jpg
امروز هم شایعات و اخباری در خصوص نقل و انتقالات احتمالی بیانکونری مطرح شد اما مسئله مهم عدم توافق سران یووه با پیشنهاداتی ست که برای خرید امائوری به دست شان می رسد است. با وجود اینکه این مهاجم ایتالیایی – برزیلی همچنان در لیست کونته جای ندارد اما توافقی نیز برای فروش وی به دست نمی اید.
با این وجود پیشنهاد رم برای خرید این برزیلی بیش از سایرین در این روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته اما ماروتا تاکید می کند او را به تیم ایتالیایی نخواهد فروخت.
شایعاتی نیز در خصوص احتمال فروش پاتزینتزا و تمایل اودینزه شنیده شد که با مدیر برنامه های این مهره از تایید این شایعات خبر داد اما فروش وی تنها در صورتی امکان پذیر است که بیانکونری هافبکی را به جمع بازیکنان کنونی اش اضافه کند.
اما فروش دچلیه، او که در زمان حضور بیانکونری در سری B خوب ظاهر شد اما با گذشت زمان نتوانست موقعیت خود را در تیم حفظ کند شدیدا توجه سران جالروسی را جلب کرده است.
در خصوص کاسرس هم خبر میرسد که مسولین اسپانیایی با مبلغ پیشنهادی یوونتوس که 7 میلیون یوروست موافق نیستند و رقم بالاتری را طلب کرده اند.
کراسیچ نیز همچنان با سرنوشت نامعلوم خود در تمرینات شرکت می کند تا شاید مذاکره ماروتا با باشگاه های خواهان وی نتیجه بخش شود و او به تیمی که فضای لازم برای بازی کردن در ان داشته باشد بپیوندد تا فوتبالش تمام نشود.

تاکید کونته به بهتر شدن یووه


Siena-Juventus (10).jpg
مطمئنا دیدار اسانی نیست، اولین دیدار پس از دو هفته استراحت و اغاز سالی جدید، این رقابت بیش از هر رقابت دیگری حساس و تاثیرگذار خواهد بود و کونته و شاگردانش نیز به خوبی از سختی و حساسیت این بازی اگاهند.

یوونتوس در نخستین دیدار سال جدید میلادی و در ادامه رقابت های سری A به مصاف لچه می رود. تیمی سرسخت و البته هجومی که به دنبال ندادن امتیاز به یوونتوس در خانه اش است. انتونیو کونته که تیمش را بلافاصله پس از بازگشت از عربستان به لچه برد در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید کرد که " یوونتوس تو باید بهتر شوی "

خوشحالی را می توان در چهره انتونیو ببینید، چشمان او برق هیجان را نشان می دهد و با مروری به سال 2011 مصاحبه خبری را شروع می کند " نیمی از سال 2011 را به خوبی پشت سر گذاشتیم و به لحظاتی رسیدیم که در حال زندگی در ان هستیم. باید بگویم که تورنمنت بسیار خوبی داشتیم اما باید بهتر شدن را ادامه دهیم و این راه از فردا شروع می شود. "
کونته در خصوص بوریلو، یار تازه وارد بیانکونری گفت: از رسیدن مارکو خوشحال هستم، او به سختی تمرین می کند اما خصوصیات لازم را برای حضور در برنامه ها را دارد، می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد. "
اما با امدن بوریلو ایا متری جایی در تیم خواهد داشت، در این زمینه کونته شکی ندارد " مهاجم تنها وظیفه ای رساندن تیم به گل نیست، مهاجم می تواند مسائلی که ما از او می خواهیم را انجام دهد، متری به خوبی تمرین کرده و در لیگ هم بسیار خوب ظاهر شده، او بازیکن بزرگی ست. "
اما نظر کونته در خصوص مصاف فردا برابر لچه " پس از استراحت و توقف لیگ به مسابقات برمی گردیم و همیشه این شروع اهمیت داشته و باید کار می کردیم که در اردوی دوبی ان را به خوبی انجام دادیم تا به بازی برابر لچه برسیم و امادگی لازم را داشته باشیم.

اما انچه که باید انجام دهیم بازی فوتبال است، می دانیم اسان نیست و انها تیمی سرسخت با ذهنیت خوبی هستند اما ما باید به راه مان ادامه دهیم. "
از کونته در خصوص احساسات هواداران در اردو و بازگشت به ایتالیا سوال می کنند " ممنونم، واقعا فوق العاده بود. روز گذشته هم هواداران در کازارانو مرا شگفت زده کردند و می خواهم از همه تشکر کنم. این احساسات برای ما بسیار مهم بود، ممنونم. "
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
امروز با لچه داریم.ساعت 17:30

ترکیب دو تیم
لچه
81 ماسیمیلیانو بناسی
30 ماسیمو اودوو
40 نناد تومویچ
13 استفانو فراریو
7 خوان کوادرادو
18 گویلرمو جیاکومتزی
8 کریستین اوبودو
10 روبن اولیورا
28 داویده بریویوو
24 لوئیس موریل
17 دیوید دی میکله

27 خولیو سرجیو
5 اندره ا اسپوزیتو
11 جمال مصباح
91 اندره ا برتالوچی
14 رودنی استراسر
77 کریستین پاسکواتو
9 دانلیه کورویا
یووه
1 جیجی بوفون
3 جورجو کیه لینی
19 لئوناردو بونوچی
15 اندره ا بارتزالی
26 استفن لختشتاینر
22 ارتورو ویدال
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
32 الساندرو متری
14 میرکو ووچینیچ

30 مارکو استوراری
11 پائولو ده چلیه
5 میکله پاتزینتزا
28 مارسلو استیگاریبیا
24 امانوئله جاکرینی
18 فابیو کوالیارلا
10 الساندرو دل پیرو
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

فرزاد جان ممنون

خب بازی راحتی نیست. هر چند خیلی هم سخت نیست. تنها سختیش میتونه این باشه که لچه تو خونه خودش یه مقداری چغر هست.
فکر میکنم نیمه اول یه گل بزنیم و این اتفاق اونها رو جریح بکنه و کار ما رو راحت کنه.
شرایط تیم بد نیست و اوضاع مناسبه فقط باید یه دقت داشته باشند برای استارت اولیه که خوب باشه و یه بازی قابل قبول باشه برای شروع دور جدید رقابت.

خب از این به بعد باید بیشتر مراقب بود. اینتر جون گرفته و میلان داره خودشو بهتر میسازه. بازی هفته اینده اینها میتونه به نفع ما تموم بشه و از طرفی حضورشون تو لیگ اروپایی از ماه فوریه میتونه تمرکزشون رو برای یکی دو هفته کمتر بکنه که ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم. تا بازی اول از دور برگشت که با ادینزه باشه باید فاصله امتیازی داشته باشیم. بعد از اون میتونیم با دو تا بازی خوب ادینه رو تو خونه و پارما رو تو خونه خودش ببریم و روندمون بهتر هم بشه.

بهر حال این بازی مهم هست.

@ ساسان جان
مخلصیم آقا
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام خدمت دوستان
جواد جان فقط اومدم تشکری کنم از شما و جواد دادش و فرزاد گل که چراغ تاپیک رو همیشه روشن نگه می دارند.
شاد باشید

ممنون ساسان جان

این بازی رو باید ببریم امروز بازی میلان و اودینزه به نظر نمی آید سخت باشه و اینتر هم که خودش رو به بالای جدول رسونده دیشب هر دو بازی برگزار شده پر گل بودن و یک طرفه نکته جالب هم باخت 4 بر 0 لاتزیو بود.

---------------
حفظ صدر نشینی با انتقام از لچه
juve-lecce12.jpg


دن آنتونیو کونته به شهری برمی گردد که زاده آنجاست یعنی "لچه ".اما این بار در قامت مربیگری یووه.تیمی که سالها پرچم دارش بوده و اکنون با یووه در مقابل قعر نشین سری آ قرار می گیرد.

بانوی پیر سال 2011 را در صدر جدول به همراه میلان به پایان رساند.صدرنشینی که که حاصل مربیگری مردی است به نام آنتونیو کونته .مردی که قبل از آمدن به یووه برای اولین بار در سال 1991 به عنوان بازیکن شش سال از عمر خود را به عنوان هافبک در لچه سپری کرده بود.

هرچند آنتونیو به هیچ وجه خواهان این نیست تعلقاتش به لچه و استادیوم ویا دل ماره تداخلی با انجام مسئولیتش در یووه داشته باشد و قطعا به دنبال هر 3 امتیاز این میدان سخت است.او و بازیکنانش کاملا اماده هستند و به نظر میرسد اردوی زمستانی آنها در دبی در این زمینه نقش بسزایی داشته است.

بانوی پیر کماکان تنها تیم بدون باخت سری آ ست.آنها این رکورد را به تنهایی حتی در میان 4 لیگ اول اروپا هم به خود اختصاص داده اند.اما از ذکر این نکته هم نباید غافل شد که تورینی ها فقط در یکی از 4 بازی آخر
خارج خانه شان پیروز شده اند که مربوط است به 27 نوامبر در رم و در مقابل شارگردان ادی رجا.آنها در آخرین بازی خود خود قبل از تعطیلات ژانویه به رکورد 100% برد اودینزه در فریولی خاتمه دادند اما متقابلا اودینه ای ها هم یوونتوس را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشتند تا آن بازی دشوار با نتیجه 0-0 خاتمه یابد.

لچه آمار قابل دفاعی در خانه ندارد.آن ها در خانه فقط یک امتیاز بدست آورده اند و بی خود نیست که در قعر جدول جا خوش کرده اند.در مورد آرایش یووه در این بازی این احتمال هست که کونته پس از چینش تیمش با سیستم 3-5-2 در اودینزه این بار به سیستم مورد علاقه ش در این فصل یعنی 4-3-3 برگردد.

جورجو به احتمال زیاد باز هم به سمت چپ خط دفاعی برخواهد گشت و به احتمال زیاد میرکو ووچینیچ پس از گذراندن مصدومیت باز هم به ترکیب اصلی سیاه و سفید ها باز خواهد گشت.در این بازی به احتمال زیاد از خرید قرضی یووه در تعطیلات ژانویه یعنی مارکو بوریلو حتی در نیمکت هم خبری نخواهد بود

مربی جدید لچه سرسه کوزمی در این بازی کار سختی پیش رو دارد.لچه ای ها فقط 2 برد در طول فصل کسب کرده اند و 5 بازی از 6 بازی آخرشان را واگذار کرده اند که آخرین آن برابر شاگردان کلودیو رانیه ری بود آن هم با تیجه 4-1 و شاید تنها دلخوشی کوزمی در این بازی نداشتن محروم یا مصدوم باشد.

قطع به یقین یووه شانس اول پیروزی در این بازیست ولی نباید از حوادث و اتفاقات سال قبل در لچه به راحتی گذشت.بازی تلخ نوامبر2010 برای هواداران یووه .بازی که بانئی پیر در آن 2 گل خورد و چند گل هم نخورد بازی که جیجی در همان دقیقه 12 از نیمه اول به دلیل خطا بر روی بازیکن حریف از زمین اخراج شد اما هواداران یووه امیدوارند تیم کونته انتقام بازی سال قبل را از لچه ای ها بگیرد اتفاقی که دور از دسترس نیست

پ.ن: این Auto Save هم هر وقت نمی خوایمش ولمون نمی کنه حالا که کلی نوشتم کار نکرد و همش پرید:wacko:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
پ.ن: این Auto Save هم هر وقت نمی خوایمش ولمون نمی کنه حالا که کلی نوشتم کار نکرد و همش پرید:wacko:
جواد جان اینو برو تو کارش از این مشکل رهایی میابی.
Lazarus
اون ادد اونس فایرفاکسش هست

اینم سایتش هست. اگر اون بکار نیومد از اینجا نصبش کن. تمام نوشته هات رو سیو نگه میداره. Lazarus: Form Recovery - Lazarus: Form Recovery: Restore lost forms with a single click

اینو خیلی وقت پیش یکی از دوستان تو تاپیک نود گذاشت که بسیار بدرد بخور هست. :)
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب من که نتونستم ببینم. نیمه اول منچستر و دیدم و بعد هم شبکه فری که نبود. سرعت هم که به لطف مسئولین خرابه هنوز تقریبا.

برد بدست اومد.
تبریک
کاپتان هم که بازی نکرده.
ماتری هم که همچنان پیش میره.

جواد جان اگر دیدی یه شرحی بده بده ببینیم چیکاره بودیم.

همه بردند و میلان تفاضلش یکی باز بهتر از ما شد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تبریک می گم با گل ماتری بازی رو بردیم:happy:

جواد جان اینو برو تو کارش از این مشکل رهایی میابی.
Lazarus
اون ادد اونس فایرفاکسش هست

اینم سایتش هست. اگر اون بکار نیومد از اینجا نصبش کن. تمام نوشته هات رو سیو نگه میداره. Lazarus: Form Recovery - Lazarus: Form Recovery: Restore lost forms with a single click

اینو خیلی وقت پیش یکی از دوستان تو تاپیک نود گذاشت که بسیار بدرد بخور هست. :)

داداش جواد دستت درد نکنه ولی تو که می دونی من گوگل کرومی هستم :دی:D
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
بیرون از خونه بردیم.
نیمه ی اول رو دیدم خیلی خوب نبودیم.خوب شد که گل رو توی همون نیمه زدیم.
چند دقیقه اول بازی یه تعویض داشتیم.کواریارلا مصدوم شد و ماتری اومد تو.
کلا امتیاز خوبی بود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
تبریک می گم با گل ماتری بازی رو بردیم:happy:



داداش جواد دستت درد نکنه ولی تو که می دونی من گوگل کرومی هستم :دی:D
آیت ا... کرومی :دی از تو اون سایته برنامه اش رو بگیر ! کلا رو سیستم میشینه.
اون ادد اونسه مال فایر فاکس بود فقط.
13776954394444126402.gif
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خب من که نتونستم ببینم. نیمه اول منچستر و دیدم و بعد هم شبکه فری که نبود. سرعت هم که به لطف مسئولین خرابه هنوز تقریبا.

برد بدست اومد.
تبریک
کاپتان هم که بازی نکرده.
ماتری هم که همچنان پیش میره.

جواد جان اگر دیدی یه شرحی بده بده ببینیم چیکاره بودیم.

همه بردند و میلان تفاضلش یکی باز بهتر از ما شد.

نیمه اول برتر بودیم از حریف و گل هم زدیم ولی نیمه دوم تیم حریف کمی فشارش رو روی تیم ما بیشتر کرد و ما بیشتر دل به ضد حملات بسته بودیم و حتی چند موقعیت خوب هم داشتیم که گل نشد , کواریلا هم در دقایق ابتدایی مصدومیت کوچیکی براش پیش اومد مثل این که ضربه به سرش و نقطه گیجگاهش خورده بود پزشک تیم ترجیح داد تعویض بشه و به جاش ماتری اومد.

گل هم روی شوت محکم وچینیچ به طرف دربازه حریف و برگشت اون توسط دربازه بان و موقعیت طلبی ماتری به ثمر رسید :دی :D

ادیت:

جواد جان ببین چی بوده بازی نیمه ای رو که فرزاد جان می گه خوب نبودیم من می گم بهتر از نیمه دوم بود :دی

ادیت 2:دی

----------
نمایش نا مطمئن یووه در ویا دل ماره ( لچه 0 - 1 یوونتوس )
teamnew16.jpg


نمی توان خیلی راضی بود اما هر هواداری که بداند لچه برابر یووه چطور تیمی بوده کمی از این نتیجه ابراز رضایت می کند اما مطمئنا به بهتر از این شدن یووه امیدوار است.

نمی توانست شروع بسیار خوبی برای یاران کونته در نخستین بازی سال 2012 باشد اما به هر حال در سرما و بارش شدید باران پس از اردوی زمستانی در اب و هوای گرم و افتابی می توانست مشکلاتی را به همراه بیاورد.


در حالی که در اولین دیدار سال جدید همگان انتظار نمایش بهتری از بانوی پیر داشتند اما شاگردان انتونیو کونته در دیدار مقابل تیم قعر نشین جدول درخشان ظاهر نشدند و با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند.

نیمه ی اول دیدار با ورود کوالیارلا به ترکیب یووه به جای متری اغاز شد و این موضوع در حالی بود که ووچینیچ و په په به عنوان وینگر در کنار کوالیارلا در خط حمله ی یوونتوس قرار داشتند و باز هم خبری از دل پیرو در ترکیب یووه نبود.

در حالی که تنها 23 دقیقه از زمان بازی سپری شده بود باز هم کوالیارلا در برخورد با مدافعین تیم لچه مصدوم شد و بنا به دستور کادر پزشکی باشگاه تعویض شد و الساندرو متری وارد زمین بازی شد. متری در بدو ورودش به زمین یک موقعیت مسلم گلزنی را به دست اورد اما ضربه ی ارام وی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

بعد از این صحنه باز هم یوونتوس به حملات خود ادامه داد و متری موفق شد با استفاده از ریباند شوت ووچینیچ اولین گل یوونتوس در این دیدار و سال 2012 میلادی را با ضربه ی سر وارد به ثمر برساند.

بعد از گل یوونتوس در چند صحنه با ضربات از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربات په په و مارکیزیو راهی به دروازه نداشت و یووه نتوانست در نیمه ی اول تعداد گل های خود را افزایش دهد.

در حالی که به اخرین دقیقه ی بازی در نیمه اول رسیده بودیم دی میکله مهاجم لچه با ضربه ی دیدنی و ناگهانی دروازه ی یوونتوس را به خطر انداخت اما جیجی با عکس العمل دیدنی خود مانع از گلزنی لچه شد.

بر خلاف دیدارهای گذشته در نیمه ی دوم یوونتوس نتوانست نمایش همیشگی خود را داشته باشد و در بسیاری از دقایق بازی شاهد بازی ساکن و ایستای بازیکنان یووه بودیم که هیچگاه نتوانستند دروازه ی لچه را با تهدید جدی مواجه سازند.

نمایش لچه در نیمه ی دوم قابل توجه بود و بازیکنان این تیم با بستن فضاهای ازاد بازیکنان یووه تمامی راه های نفوذ را بسته بودند و در چند صحنه تا فروپاشی دروازه ی بوفون نیز پیش رفتند.

کواردادو ستاره ی تیم لچه در این دیدار بود که در تمامی نقاط زمین حضوری فعال داشت و در بسیاری از صحنه ها بهتر از ستارگان یووه نشان داد و نمایش وی در این دیدار قابل توجه بود.

ده چلیه و مارونا دو بازیکن جوان یووه بودند که در دقایق پایانی بنا به صلاحدید سرمربی بانوی پیر به جای په په و پیرلو وارد زمین بازی شدند.

در نهایت نیمه ی دوم این دیدار نیز با سوت داور دیدار به پایان رسید و یوونتوس با کسب برتری خفیف مقابل تیم لچه در صدر جدول سری آ ماندگار شد.

گفتنی است در دیگر دیدارهای حساس سری آ تیم میلان موفق شد با دو گل اتالانتا را شکست دهد و اودنیزه نیز با 4 گل چزه نا را در هم بکوبد.
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام سلام صدتا سلام

آقا دستت خسته شده پرچم و بده اون دستت. آهان بالاتر بالاتر. ایول همینه :
85230106576126704633.gif
19487348223371429779.gif
49972362014103946785.gif


یه چند تا از این بنر ها بدم خدمتتون که حالشو ببرید:

بگیر که اومد :
75224909569568614484.jpg


53707745149231799813.png


36354037399997940701.gif


06283865864337996280.png


99794873716865050565.jpg


خب یه چند تا خبر هم بزنیم تنگش که این جوونها ها دنبال درس و دانشگاه و اینها رفتند ، حقش نی تاپیک ما بره پایین :دی

اول خدمت شما که عرض کنم ( با گویش شا غلام)
بالاخره آمائوری راهی شد. بی حرف پیش. این نمیرفت دیگه همین دو زار هم گیرمون نمی اومد.

آمائوری:

ظاهرا فیورنتینا قبول کرده که امائوری جانشین جیلا بشه تو این تیم. و بازم ظاهرا توافقاتشون به سرانجام رسیده ولی از مبلغ خبری نیست. چون حتما یووه باید از رقم اول فصل عقب نشینی کنه. بهرحال قیمتش هم روزهای اینده مشخص میشه.

و بعد اینکه بازم مهاجم بیکار داریم که رد کنیم بره.

لوکا تونی:

ممکنه با قراردادی قرضی و شاید هم مطلق به بولونیا بره. خب اینم حرفی از رقم و عدد هاش نیست ولی بره برای خودش هم بهتره. ضمن اینکه ممکنه به همراهش سورنسن که قرضی بره اونجا چون به این هم بازی نمیرسه.

دچیلیه:

عرض میشه که صحبتهایی هست البته در حد شایعات که دچیلیه با پیزارو رم معاوضه بشه ولی خب یووه همچین چیزی رو تایید نکرده و گفته شده که کونته نظری به پیزارو رم نداره.
از سوی دیگه وکیل دچیلیه هم در مصاحبه رادیو عنوان کردند که دچیلیه قصد داره که در یووه بماند و این بازیکن آینده خود را در این تیم جستجو میکنه ولی با توجه به نزدیکی تاریخ پایان قرارداد از یووه میخواهیم که هرچه سریعتر نسبت به تمدید اقدام کنه و یا در غیر این صورت به ما اعلام کنند.

پازینزا:

ایشون هم احتمال جداییش رو که چند روزی خیلی قوت گرفته بود رد کرده و اظهار کرده که یووه رو انتخاب کرده و همینطور اینکه بازیکنان بزرگی در ترکیب تیم هستند به مانند پیرلو و ویدال و مارکیزیو که من برای حضور در ترکیب باید صبر و توانایی به خرج بدهم و از ایمان کونته به خودم آگاه هستم .

خب آخر هم مربوط هست به بارزاگلی

بارزاگلی:
حضور من در یووه به تنهایی در حفظ دروازه یووه موثر نیست و این مربوط به کار گروهی ما در خط دفاعی بوده. یووه کار سختی در پیش دارد و ما نیز به آن آگاهیم. بازی با لچه فشار زیادی برای ما داشت و ما با آگاهی به آن میدان رفتیم. ضمن اینکه امسال بوفون آماده است.
این پسر همچنین در مورد خبر های اینده و حضورش در بوندسلیگا همه چیز رو تکذیب کرده.

موفق باشید و نیز یووه باشد.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
تو حذفی دیشب رم سه هیچ کرد فیورنتینا رو و خورد به ما!

بازی دور بعد هم تک بازی هست و تاریخ دقیقش الان مشخص نیست و احتمالا بعد از پایان این دور که یه هفته دیگه هست تاریخ های دقیق اعلام میشه. ولی چیزی که مشخص هست اینه که بازی تو خونه ماست.

جالبتر اینکه برنده این بازی میخوره به برنده لازیو و میلان (که میلان هنوز صعودش قطعی نیست ولی خب صعود میکنه دیگه! ) و بعد از بین این 4 تیم هر کی بره بالا اخره خط اگر اینتر حذف نشده باشه میخورند به هم تو فینال. مسیر اینتر بسیار راحت هست. و همه تیمهای مهم اینور جدول هستند!

اینم چند تا بنر دیگه :

58433435994135910709.png


75082843218087009943.png


76127041047705650213.gif


58565784324957626015.gif


81017040705892363911.jpg


13692155459175426333.jpg


39335079781197944769.jpg


image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام و درود


سری آ ایتالیا
یوونتوس ؟ - ؟ کالیاری
زمان :یک‌شنبه 25 دی 1390ساعت 17:30
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر

دومين ديدار سال جديد ميلادي مصافي ميان يوونتوس و كالياري ست. پيش از اين، اين دو تيم 70 مصاف را برابر يكديگر انجام دادند. يوونتوس تاكنون 30 پيروزي، 26 تساوي، 14 شكست، 86 گل زده و 61 گل خورده را به دست اورده. در اين ميان 62 بازي در رقابت هاي سري A بوده كه بيانكونري 28 پيروزي، 23 تساوي، 11 تساوي، 77 گل زده و 53 گل خورده خود را در اين مسابقات به دست اورده. در ده ديدار اخير دو تيم 6 پيروزي، 2 تساوي، 2 شكست، 20 گل زده و 12 گل خورده به نام يووه ثبت شده. فصل گذشته يوونتوس بازي رفت را 4-2 به سود خود به پايان برد و بازي برگشت را نتيجه 3 بر يك از ان خود كرد. تاكنون يووه 31 بازي را ميزباني كرده كه توانسته 18 برد( اخرين پيروزي خانگي در تاريخ 26/9/2010 با نتيجه 4 بر 2 )؛ 11 تساوي ( اخرين تساوي خانگي در تاريخ 3/2/2008 با نتيجه يك بر يك )، 2 شكست ( اخرين شكست خانگي در تاريخ 31/1/2009 با نتيجه 3 بر 2 )؛ 51 گل زده و 25 گل خورده را به دست بياورد. الساندرو دل پيرو در كنار فورينو و ساندرو با 10 بازي در صدر بيشتري تعداد بازي يووه و كالياري ايستاده و اناستازي و ترزگه با 4 گل نيز در صدر گلزنان اين ديدار قرار گرفته اند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

به امید یک برد شیرین دیگه برای یووه
اما چند خبر
--------------

کالیاری مغلوب بعدی بانوی پیر ؟
juventuscagliari1.jpg


یکشنبه 15 ژانویه شاهد تقابل دوباره متری با تیم سابقش کالیاری خواهیم بود.متری و کالیاری یک بار در فوریه 2011 در ساردینیا با یکدیگر روبه رو شدند و مهاجم ایتالیایی یووه توانست نقشی اساسی را در تحقیر تیم سابقش ایفا کند.بازی که 3-1 به نفع یووه خاتمه یافت و متری یووه 2 گل از 3 گل تیم را به ثمر رساند.

متری هفته گذشته هم هنگامی که کوالیارلا در همان اوایل نیمه نخست با توجه به مصدومیت زودهنگامش به ناچار زمین بازی را ترک کرد از روی نیمکت بلند شده و توانست تک گل پیروزی بخش یووه برابر لچه را به ثمر برساند.

شاید نمایش بیانکونری در دیدار هفته قبلشان برابر لچه چندان رضایت بخش هواداران نبود ولی به هرحال شمالی ها توانستند 3 امتیاز حساسی را از ویادل ماره به چنگ آورند 3 امتیازی که به آن ها کمک کرد از کورس با رقیب قدرتمندشان میلان در راه قهرمانی جا نمانند.

رقیب قدرتمند یووه در راه قهرمانی این هفته کار آسانی پیش رو ندارد آن ها دربی شهر میلان را برگزار خواهند کرد با اینتری که دوباره اوج گرفته و این بهترین فرصت برای یووه است که از رقیبش فاصله بگیرد به شرطی که کالیاری را در زمینش شکست دهد که به نظر میرسد برای شاگردان کونته چندان دور از دسترس نیست.

یووه کماکان تنها تیم بدون شکست لیگ است و آنها توانسته اند 4 بازی آخر خانگیشان را با برد پشت سر بگذارند و همچنین در 3 بازی آخرشان هم کلین شیت کرده اند آنها در مجموع رکورد 6 کلین شیت در 8 بازی را هم دراختیار دارند که نشان از برگشت خط دفاعی یووه به سال های درخشان نه چندان دور خود دارد دفاعی بتنی و رسوخ ناپذیر.

به احتمال زیاد آنتونیو کونته مطابق بازی های اخیر باز هم تیمش را با آرایش 4-3-3 روانه میدان می کند اما در این راه مشکلاتی را هم پیش رو دارد.به احتمال زیاد پائولو ده چلیه به جای کیه لینی به میدان میرود جورجو محروم است و نمی تواند کونته و هم تیمی هایش را یاری کند.متری هم به احتمال زیاد جایگزین کوالیارلایی خواهد شد که از ناحیه گونه دچار شکستگیست و مارکو بوریلو خرید جدید یووه هم از روی نیمکت نظاره گر عملکرد هم تیمی های جدیدش خواهد بود.

روسوبلوها تنها در 5 بازی از 17 بازی این فصل خود پیروز شده اند اما توانستند با برد 3-0 هفته قبلشان مقابل جنوا باز هم نگاه ها را اندکی به خود معطوف کنند.کالیاری تا قبل از بازی هفته قبلشان تنها در یک بازی خود در لیگ توانسته بودند بیش از یک گل را به ثمر برسانند که آن هم در هفته ششم در مقابل لچه بود که نمی تواند به هیچ وجه آمار جالبی باشد.

داویده بالاردینی به احتمال زیاد از آرایش 4-3-1-2 برای تیمش استفاده خواهد کرد اما تیم او هم مشکلاتی دارد از جمله مصدومیت کاپیتان تیمش دانیله کونتی.کونتی چنانچه نتواند خود را به این بازی برساند بالاردینی به ناچار از آلبین اکدال بازیکن سابق یووه به جای او استفاده خواهد کرد.


تشكر الكس از احساسات تيفوسي ها و اميدواري به ادامه راه
alexbench.jpg

براي كاپيتان بازگشت به خانه و اماده شدن براي يك بازي خانگي هيجان انگيز و زيباست. در استانه ديدار مهم يوونتوس و كالياري، الساندرو دل پيرو كاپيتان محبوب اين تيم در خصوص اين بازي گفت

" سرانجام به خانه برگشتيم تا در استاديوم يوونتوس بازي كنيم، جايي كه دلم برايش تنگ شده، همچنين تيم هم دلش برايش تنگ شده به اين دليل كه براي بازي ما مي تواند شانس بياورد. با هواداران نزديك هستيم و انها در كنارمان هستند.

بازي هاي خانگي ارزش بيشتري دارند، خيلي خوشحالم كه به تورينو برگشتم و حالا در خانه برابر كالياري بازي خواهيم كرد. بايد اين لحظات را به مدت طولاني ادامه دهيم. خصوصيات زيادي براي نمايش بزرگ و احساسات ان وجود دارد.

براي شخص من كه چه هنگام بازگشت به خانه و چه زماني كه در دوبي و رياض بودم، نمي توانم در خصوص اين احساسات و انچه كه در ديدار برابر لچه روي داد صحبت كنم. قلبم ممنونم از همه دوستان، از همه كساني كه بودند و از انان كه در استاديوم لچه و همچنين در زمين تمرين كازارانو ديدم. در مجموع احساست فوق العاده اي بود .

حالا بار ديگر شهروندان تورينو را در كنار خود مي بينيم، همراه ميلان در صدر هستيم اما مي خواهيم صدرنشين بمانيم. به سال گذشته احترام مي گذاريم و با اگاهي از ان دوران به دنبال داشتن تعادل و حفظ شرايط هستيم. به هر حال در صدر به راه خود ادامه مي دهيم ، بدون شكست ... همچنان مي توانيم اين كار را انجام دهيم."


رکوردی برای جی جی
buffon11.jpg

فرداشب دیدار مهمی برای بهترین سنگربان جهان خواهد بود، مصافی که می تواند او را به رکورد دیگری نزدیک کند. به نظر میرسد که فردا جان لوئیجی بوفون همچون هفته های گذشته درون دروازه بیانکونری خواهد ایستاد و برای بسته نگاه داشتن دروازه یووه تلاش خود را خواهد کرد.

این 377 بازی بوفون با یوونتوس است که در این صورت او با تعداد بازی تاکونی برابری می کند و به رکورد تازه ای دست می یابد.

گفتنی ست که جیجی به دنبال رسیدن و شکستن رکورد 476 بازی دینو زوف در یوونتوس است.

حمایت کونته از بوریلو در کنفرانس خبری و درخواست حمایت از تیفوسی ها
conte12.jpg




image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
خب من که بازیو ندیدم / ظاهرا دیروز روز بدی برای تیمهای من بوده! با یه تساوی به لطف نبردن ادینزه و میلان صدرنشینیم ولی اگه بخواهد اینطوری پیش بره جالب نیست.
تو خونه جلوی کالیاری مساوی/ ببینیم بازی چه طور بوده:

کالیاری با یک حمله تساوی گرفت ( یوونتوس 1 - 1 کالیاری )

یوونتوس خیلی خوب و هماهنگ نشان نمی دهد و نگرانی برای نیم فصل دوم یک بار دیگر شکل جدیدی می گیرد و بانوی پیر در زمین خود در مقابل تیم نه چندان قدرتمند کالیاری تنها موفق به کسب 1 امتیاز شد تا در انتظار دیدار اخر شب میلان در مقابل اینتر باشد.

در وقت اول یوونتوس از همان دقایق ابتدایی بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار داده بود و تنها اشتباهات فردی بازیکنان یووه باعث اختلال در نظم تیمی بانوی پیر می شد و نسبت به بازی قبلی در مقابل لچه نظم تیمی بالاتری را شاهد بودیم.

در خط دفاعی یوونتوس چندان مطمئن نشان نداد و ده چلیه که به جای کیه لینی محروم در این دیدار در ترکیب یووه قرار گرفته بود نتوانست جانشین مناسبی برای جورجو باشد و در کنار او بونوچی در قلب دفاع نیز متزلزل نشان می دادند.

فضای ازاد بازیکنان کالیاری در 35دقیقه ی اول این نیمه بسیار محدود و اندک بود که این موضوع سبب شده بود یووه که در دقایق ابتدایی توسط ووچینیچ به گل رسیده بود بازی ارامی را دنبال کند و زیاد خود را به زحمت نیندازد.

مارکیزیو و ووچینیچ دو بازیکنی بودند که در طول نیمه اول بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتند و حضور دائم انها در کارهای تیمی بسیار جالب توجه و مثال زدنی بود.

یوونتوس به غیر از گل زیبایی که توسط میرکو به ثمر رساند موقعیت های گلزنی دیگری داشت که در ضربات نهایی نتوانست موفق نشان دهد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود یوونتوس به پایان رسید.

در ابتدایی نیمه دوم باز هم عملکرد ضعیف بونوچی و دو اشتباه متوالی وی باعث شد بازیکنان کالیاری از موقعیت به دست امده استفاده کنند و در 47 دقیقه ی دیدار کوزو موفق شد با ضربه ی دیدنی از راه دور دروازه ی جیجی بوفون را باز کند و نتیجه در همان ابتدا به تساوی کشیده شود.

بعد از گل یوونتوس با همان نفرات سیستم خود را در جریان بازی تغییر می داد و به دنبال روزنه ای برای حمله و گشودن دروازه ی کالیاری بود اما دفاع چند لایه و متمرکز میهمان این فرصت را از یووه گرفته بود.

بازی دفاعی تیم کالیاری باعث شد تا کونته سرمربی یووه تصمیم به تغییر در ترکیب خود بگیرد و از کراسیچ - دل پیرو به عنوان بازیکنان تازه وارد استفاده کرد تا شکل حملات بانوی پیر وارد فاز دیگری شود.

ورود بازیکنان جدید نه تنها مشکلات یوونتوس را حل نکرد بلکه خط حمله ی بانوی پیر بسیار بی اثر و نا هماهنگ بازی می کرد و این موضوع باعث شده بود تا یووه تا دقیقه ی 80 نتواند به دروازه ی کالیاری نزدیک شود.

در دقایق پایانی بازی موقعیت مناسبی در حالت تک به تک نصیب میلوش کراسیچ شد اما این بازیکن نا اماده به راحتی این فرصت را از دست داد تا حتی ندود و انیلی از روی سکوها به هوا بلند شوند و افسوس از دست رفتن بهترین موقعیت یووه در نیمه ی دوم را بخورند.

بوریلو بازیکن بعدی یووه بود که در اخرین دقایق بازی وارد میدان شد اما حضور او نیز نتوانست مشکلات یوونتوس را ترمیم کند و در نهایت بانوی پیر با نمایش نه چندان ایده ال خود دو امتیاز مهم را از دست داد.

53707745149231799813.png

image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی دوستان
بازم مساوی کردیم...توشبی که میلان و ادینزه باختند ماهم امتیاز از دست دادیم.
من که بازی رو کامل ندیدم ولی خیلی از این وضعیت میترسم...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من هم فقط نیمه دوم بازی رو دیدم بازی نیمه دوم زیاد خوب نبودیم تا الکس و کراسیچ وارد بازی شدن راستش الکس که آمد تو کلی تیم هماهنگ تر شد و شروع به حمله کرد که متاسفانه نتوست گل بزنه :(
نبود کلینی هم گویا مهمترین مشکل خط دفاعی مان بوده و ( ده چلیه ) بازیکن جایگزین نتونسته مثل کلینی خوب باشه و نبودش حس شده .

دو تا نکته که توی خبر ها هم می گزارم :دی
1. لختشتاینر 28 ساله شده و تولدش بوده:happy:
2. این بشر بونوچی آپدیت شده کیانوش رحمتیه ( البته صد رحمت به بونوچی ) و این هم خیلی مهمه که تیم روحیه بالایی داره:happy:

چند خبر از یووه
-------------------

تساوی و صدرنشینی، دو چهره سیاه و سفید
alex12.jpg


بعد از یک روز تصمیم به صحبت در خصوص دیدار عصر گذشته می گیرد. با 37 سال سن همچنان قدرت و انرژی بازی کردن در سطح نخست فوتبال را دارد اما کمتر به بازی گرفته می شود و روزهای پایانی بیانکونری را تجربه می کند. تساوی برابر کالیاری و از دست رفتن دو امتیاز برای او ناراحت کننده بود اما این سیاهی، چهره دیگری هم داشت و با کمی امید می توان به سفیدی صدرنشینی هم نگاهی انداخت.

الساندرو دل پیرو در این خصوص نوشت " خبر بد اینکه تنها یک تساوی به دست امد، خبر خوب اما ایستادن ما در صدر است. می توانم این طور یووه را در اخرین روز رقابت ها خلاصه کنم. به هر حال همه چیز تعادل خود را دارد و مثبت است، ما نتیجه عالی به دست نیاوردیم و هرگز کاملا راضی نیستیم.

مهم این است که زیر نظر هستیم و نتایج تاثیرگذار را ادامه دهیم، اگر به امتیازی به دست اوردیم نگاه کنیم می بینیم که مهم بود. رقابت ها با پیروزی زیباست، تیم های زیادی برای صدرنشینی مبارزه می کنند، چه لحظه ای ست ایستادن در صدر به تنهایی همچنین پس از یک تساوی که حالا باعث می شود هیجان و احساس زیبا به قوت خود باقی بماند.

در حال حاضر تنها باید به مبارزه با اتالانتا فکر کنیم. به برگشت و دوباره گرفتن سه امتیاز تا اخر شنبه شب اینده. "

از وی در خصوص بازگشت تیتی به ارسنال و زدن گل سوال می کنند " بازگشت او به ارسنال و زدن گل در ورزشگاه امارات مرا هیجان زده کرد درست مانند داستان زیبای پل اسکولز. دو افسانه واقعی. "


لختشتاینر 28 ساله شد​
lichtsteiner9.jpg

استفن لختشتاینر 28 سال پیش در چنین روزی در سوئیس به دنیا آمد.مدافعی که زندگی حرفه ای خود را سال 2001 و از تیم نخست گراس هاپرز شروع کرد که یکی از تیم های مقتدر و موفق کشور سوئیس است.

به محض اینکه 18 سالگی خود را جشن گرفت همراه این تیم توانست قهرمان مسابقات سوئیس شود. در سال 2005 دست به تغییر باشگاه زد و به فرانسه سفر کرد تا برای سه فصل با پیراهن لیل به میدان رود.

ین تغییر همراه با حضور او در تیم ملی کشورش بود. به این ترتیب زندگی جدیدی در حیات ورزشی وی اغاز شد. او در لیل شناخته شد و در کنار این تیم در مسابقات اروپایی شرکت کرد تا بیش از گذشته نامش مطرح شود. لختشتاینر سه سال برای لیل بازی کرد و توانست بیش از 100 بازی را برای این تیم فرانسوی ثبت کند.

در سال 2008 تصمیم به تغییر لیگ گرفت و در نهایت راهی ایتالیا شد تا با پیراهن لاتزیو در میادین حاضر شود. تجربه او بالا بود و در نخستین حضورش با این تیم ایتالیایی توانست رقابت های کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد. او در این مسابقات در دیدار نیمه نهایی برابر یووه بازی کرد و در دیدار نهایی نیز مقابل سمپدوریا بازی کرد و توانست یک گل را از روی نقطه پنالتی برای لاتزیو به ثمر برساند.

ین سوئیسی همراه لاتزیو نیز یک دوره موفق دیگر را پشت سر گذاشت و توانست با پیراهن ابی و اسمانی این تیم نیز بیش از 100 بازی را به نام خود ثبت کند تا یک مهره باتجربه لقب گیرد. او در 31 می 2009 زمانی که پاول ندود فوتبال را کنار گذاشت در دیدار یووه و لاتزیو حضور داشت و درتابستان 2011 با نظر مساعد انتونیو کونته به یوونتوس پیوست تا فصل از 2011 با پیراهن این تیم ایتالیایی در میادین حاضر شود.

او تاکنون در این فصل نمایش فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت یوونتوس شده و توانسته نظر هواداران را جلب کند. وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس تولد این بازیکن سوئیسی را به تیفوسی های تورین تبریک عرض می کند.


خواستم یاداوری کنم که ما به تنهایی در صدر ایستاده ایم!​
bonucci4.jpg

او راضی ست، خوشحال هر چند که با تلخی از دیدار عصر گذشته یاد می کند اما ایستادن در صدر برای او مهم است، ایستادن به تنهایی در صدر جدول سری A. لئوناردو بونوچی در خصوص شرایط کنونی یووه نوشت

" روز به خیر به همگی، در صدر ایستادیم، ان هم به تنهایی. ترجیح دادم با این جمله صحبت ها را شروع کنم چون انتقاداتی را احساس می کردیم، به این دلیل که پیروز نشدیم. اما دوست داشتم که یاداوری کنم که در صدر هستیم و تنها تیم بدون شکست. مطمئنا می خواستیم که پیروز شویم اما یک تساوی به دست اوردیم.

با این حال به آینده می نگریم، با اعتماد و اطمینان به اینده نگاه می کنیم و البته با امادگی کامل و عالی. یکشنبه اتالانتا را پیش رو خواهیم داشت، یک مبارزه واقعی درست مانند انچه که با کالیاری داشتیم. ما تنها یک مسئله داریم و ان بایستن است، باید پیش رویم و پیروزی را احساس کنیم و به دست بیاوریم.

باید خوب بازی کنیم ، مانند یوونتوس بازی کنیم و بعد همیشه می دانیم که پیروزی بهتر است، فورتزا یووه "


پامومبو جدید ترین نام مطرح شده
palombo1.jpg




image.php
پ.ن: تغییر رنگ جواب نداد به رنگ قبلی برگشتم :دی
پ.ن2:قرارداد این ماروتا تموم نشد از یووه بره!

:D
 
بالا