• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

واقعا این تیم قابل تحسین هست. نبردیم ولی حقمون سه امتیاز بود . موقعیت های ما خیلی خوب بود و زیاد ولی گاها عجله و بی دقتی در به هدر رفتنش موثر بود. این جوری هدر دادن خیلی بد هست.

تو این بازی دو تا گل زده شده و بوفون یه پنالتی رو به زیبایی دفع کرده ولی اگه به من باشه بهترین بازیکن زمین رو گلر رم میدونم . واقعا خوب توپ گرفت

پنالتی رو به نظرم میتونست نگیره ولی خب گرفت. بوفون هر روز رو سفیر ترمون میکنه. مرسی جی جی

ظاهرا سایه زنی مد شده! بعد از مملکت خودمون این روزها تو ممالک دیگر هم دیده میشه و دیشب جناب ! ویدال روی گل اول محشر بپا کرد. واقعا ضربه خیلی اروم بود و نمیدونم این چه فاجعه ای بود اول کاری. اون گل خیلی بهمون ضربه زد. گفتم دیروز هم موفقیت ما در گرو زدن گل اول بود. چون اونها معمولا بعد از گل خوردن احساسی تر بازی میکنند و کار ما راحت میشد ولی اون گل بهشون تمرکز داد.

و الکس بازی نمیکنه! دیگه الان وقت بازی کردنش هست ولی روال تغییر نمیکنه.

تسویه حساب ما با ادینزه کشید به تبرد چشم تو چشم! (دو تا بازی پشت سر هم در اخرین هفته دور رفت و اولین هفته دور برگشت!) این هفته اگر میبردیم از میلان فاصله خوبی میگرفتیم ولی نگران کننده نیست . همین روند حفظ بشه موفقیت از آن ماست چه برسه که داریم تو تیم پیشرفت میبینیم.
بازی بعدی فکر کنم با نوارا بود تو خونه ما. باید بکوبیمشون!

جواد جان امیدوارم ببریم ولی به مساوی هم قانعیم :دی
ساسان جان دقیقا همین اتفاق افتاد . یه جورایی تو دقایقی به مساوی قانع شدیم :دی ولی خب واقعا تیم خوب کار کرد. کاش این جوانتر ها تجربه به خرج میدادند :(
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
ساسان جان دقیقا همین اتفاق افتاد . یه جورایی تو دقایقی به مساوی قانع شدیم :دی ولی خب واقعا تیم خوب کار کرد. کاش این جوانتر ها تجربه به خرج میدادند

البته زیاد هم بد نیستا . مساوی با دشمن در خونه حریف.
واقعا ما چیزی که الان کم داریم تجربه در اوج رقابت موندن با میلان هست. شخصا خطر تیمی مثل اینتر رو با این حال و روز ناجور بیشتر از امثال ادینزه می دونم.
اگر بتونیم از لحاظ تجربه رقابتهای لیگ در مقابل میلان کم نیاریم قطعا میتونیم قهرمان بشیم. امیدوارم اما باید واقعگرایانه مسائل رو دید. شاید نایب قهرمانی هم برای این فصل نتیجه بدی نباشه. البته این حرفها رو با توجه به نوع بازی گرفتن کونته از باتجربه های تیم مثل آله و کراسیچ میگم. امیدوارم یه روز حسرت دور نگهداشتن این بازیکنها رو از شرایط مسابقه نخوریم.

شاد باشی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

حالا میشه واسه ی تیم های تازه به دوران رسیده خط و نشون کشید.واقعا تیم داره خوب بازی میکنه.باید مواظب اطرافمون هم باشیم که تیم به حاشیه نره.
خب نتیجه ی مساوی در رم...
به نظر من خوبه ولی با از دست دادن این همه موقعیت آدم خیلی افسوس میخوره.خداکنه افسوسش رو الان بخوریم نه آخر فصل.
اگه مربی هم عنایت کنه از ترکیب بازیکنان باتجربه و کم تجربه استفاده کنه بهتره.
گرفتن پنالتی از توتی خیلی خوبه.اگه کسی دیگه خراب میکرد مسلما این قدر خوشحالی در پی نداشت. مچکرم بوفون
میتونستیم با یکم اختلاف از میلان و حریف امسالمون اودینزه تو صدر باشیم.ولی خب اشکال نداره.باید امتیازات زیادی برای قهرمانی جمع کنیم.
در ضمن نباید از تیمی مثل اینتر غافل بشیم.

میریم سراغ بعدی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی دوستان

جشن كريسمس در كنار كودكان و تيم نوجوانان يووه

team7.jpg
يوونتوسي ها در استانه سال نو و اغاز برنامه هاي تفريحي كريسمس اين باشگاه در جشن كريسمس همراه با كادر فني تيم جوانان و تيم نوجوانان و كودكان يوونتوسي شركت كردند.

در اين مراسم كه با شور و هيجان خاص كودكاني كه ارزو دارند روزي به بزرگاني همچون بوفون، دل پيرو و ماركيزيو تبديل شوند از بودن در اين مراسم بسيار خوشحال بودند و در پايان از ستاره هاي بيانكونري امضا گرفتند كه در اين ميان دل پيرو و ماركيزيو در كنار بوفون از هواداران بيشتري برخوردار بودند.

گفتني ست مراسم باشگاه يووه همچنان ادامه دارد و تا روزهاي اغازين سال جديد ميلادي مراسم ديگري نيز با حضور مسولين، بازيكنان و خانواده هاي شان برگزار خواهد شد.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
پیروزی در یک دیدار دوستانه با درخشش دل پیرو و کراسیچ

alex5.jpg
یک نمایش قابل قبول در کنار پیروزی و نمایش زیبای الکس دل پیرو می تواند 5 شنبه ای دیدنی و زیبایی را برای مجموعه بیانکونری رقم زند. یوونتوسی ها که طبق روال 5 شنبه های گذشته در دیداری دوستانه به میدان رفتند این بار توانستند با نتیجه 4 بر صفر برابر المپیااگنونس به پیروزی برسند. در این بازی نمایش کوالیارلا و دل پیرو بسیار عالی بود و هیجان خاصی را به تیم هدیه کردند.

کونته تیم را با سیستم 3-3-4 استوراری، موتا، سورنسن، بونوچی، دچلیه، پاتزینتزا، مارونه، جاکرینی، کراسیچ، کوالیارلا و دل پیرو تیم را راهی میدان کرد. این نیمه با دو گل دل پیرو و کوالیارلا به سود یووه تمام شد، نیمه ای که کراسیچ و دل پیرو فوق العاده ظاهر شدند.

در نیمه دوم دل پیرو، کوالیارلا، دچلیه و جاکرینی جای خود را به الیا، استیگاریبیا، توتی و په په دادند. یک پاس فوق العاده از مارونه باعث شد تا کراسیچ نیز پایش به گل باز شود. با این گل کراسیچ جای خود را به متری داد.

در ادامه موتا به گل رسید و ضربات سورنسن و مارونه نیز از دیگر صحنه های دیدنی بازی بود تا در نهایت بیانکونری با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی برسد و خود را برای دیدار یکشنبه برابر نووارا اماده کند.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

سری آ ایتالیا
یوونتوس ؟ - ؟ نوارا
زمان :یک شنبه 27 آذر 1390 ساعت 17:30
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر

چهل و دومين مصاف يووه و نووارا در حالي برگزار مي شود كه بيانكونري در خانه از اين تيم ميزباني خواهد كرد تا به صدرنشيني خود ادامه دهد. در كارنامه اين دو تيم 20 پيروزي، 15 تساوي، 7 شكست، 78 گل زده و 44 گل خورده به نام يووه ثبت شده. در اين ميان 24 بازي در رقابت هاي سري A برگزار شده كه يوونتوس 13 پيروزي، 9 تساوي، 2 شكست، 44 گل زده و 18 گل خورده اش را به در اين مسابقات به دست اورده. در ده ديدار اخير دو تيم 4 پيروزي، 6 تساوي، 17 گل زده و 8 گل خورده از ان بيانكونري ست. يوونتوس هم تاكنون 12 بازي را ميزباني كرده و توانسته 7 پيروزي ( اخرين پيروزي خانگي در تاريخ 20/2/1955 با نتيجه دو بر يك )؛ 5 تساوي ( اخرين تساوي خانگي در تاريخ 22/10/1955 با نتيجه دو بر دو )؛ 23 گل زده و 8 گل خورده را كسب كند. جان هنسن هم با 4 گل زده در صدر بيشترين گلزنان ايستاده است.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
به امید برد در بازی فردا شب

به ياد 55 سال پيش

boniperti1.jpg
18 مارس 1956، 55 سال پيش، روزي كه اخرين مصاف نووارا و يوونتوس در رقابت هاي سري A برگزار شد. يك بازي ديدني، حساس و بسيار تاثير گذار. در ان سال 4 سالي بود كه بيانكونري از كسب اسكودتو دور شده بود اما با جواناني نظير بونيپرتي و هنسن مي توانست يك بار ديگر خود را به قهرماني نزديك كند.

دربازي رفت ان سال يووه و نووارا به نتيجه دو بر دو دست يافتند و بازي برگشت نيز بدون گل به پايان رسيد.

بونيپرتي در استانه اين بازي اشاره به ان سال ها دارد " خيلي جوان بودم، احترام زيادي براي پيولا قائلم بودم، كسي كه مانند بت برايم بود. اينكه او را به بيرون بفرستيم خيلي سخت بود. اما او به اندازه اي باهوش بود كه همه چيز را مي فهميد. سال هاي خاصي را تجربه مي كرديم. چند سالي بود كه قهرمان نمي شديم اما بايد برمي گشتيم. خوشحالم كه در مجموع در اين باشگاه بازي كردم و توانستم مديريت اين باشگاه بزرگ را هم در كارنامه داشته باشم. واقعا زيباست. "

يووه يك خانواده است

giaccherini5.jpg
خوب بازي مي كند، مي تواند يكي از ستاره هاي اين فصل تيمش باشد، شايد يكي از بهترين هاي بيانكونري كه راه پيشرفت را پيش گرفته و به ادامه ان فكر مي كند. امانوئله جاكريني، هافبكي كه هواداران يووه نيز از او راضي اند در گفت و گوي مستقيم با اين گروه تاكيد كرد كه يوونتوس يك خانواده است.

به اواخر ماه دسامبر رسيديم. ابتدا برابر نووارا و بعد اودينزه به ميدان مي رويم. يكشنبه مصاف سختي برابر نووارا خواهيم داشت كه مي تواند ما را به حركت بيشتر وا دارد و تجربه و صبر مي تواند ما را به سه امتياز اين بازي برساند. مطمئنا در اين بازي رسيدن به گل و نمايش هماهنگ اسان نيست اما با توجه به احترامي كه براي بازيكنان و اين تيم قائليم بايد به پيروزي برسيم.

جاكريني به هم تيمي ها و قهرماناني كه در يووه با انان بازي مي كند اشاره مي كند " بايد دو بازي پاياني سال 2011 را با شش امتياز به پايان برسانيم. زماني كه به يوونتوس پيوستم درك كردم كه مي توانم برابر بهترين قهرمانان و ستاره ها بازي كنم و اين بسيار افتخاراميز است. پوشيدن پيراهن سياه و سفيد هميشه زيبا بوده و زماني كه اين پيراهن را بر تن مي كني و تاريخ اين باشگاه را مي خواني متوجه مي شوي كه چه هيجان بزرگي را تجربه مي كني و شرايطي را مي تواني داشته باشي كه مي تواند بهتري روزها و لحظات زندگي را برايت رقم زند. اينجا ستاره هايي هم تيمي تو هستند كه به من نشان دادند كه يوونتوس يك خانواده است. "

مهره اي كه اولين سال بيانكونري بودن خود را تجربه مي كند در خصوص شادي گل و تبريك هم تيمي هايش مي گويد " تبريك هايي كه پس از گل برابر بولونيا از سوي هم تيمي هايم به من گفته شد فوق العاده بود. ضربه اي كه دل پيرو براي شادي به من زد به من حس زيبايي هديه كرد كه نمي توانم وصف كنم. "

وي از كونته هم تشكر مي كند " بايد از او براي اينكه اينجا هستم تشكر كنم. به من كمك زيادي كرد و باعث شد تا اين امتياز را به دست بياورم تا بازيكن حرفه اي تري شوم، مي خواهم بمانم و اين اعتماد را همچنان جلب كنم. "

اما خانواده و جاكريني، اين مهره كه از تولد نخستين دخترش بسيار هيجان زده و خوشحال است به فرزندش اشاره مي كند كه زندگي او را عوض كرد " از زماني كه دخترم، ماريا متولد شد زندگي من عوض شده، زماني كه برمي گردم خانه همه لحظات را با خانواده و دخترم مي گذرانم. تعطيلات زمستاني هم در نظر دارم به خانه همسرم در چزنا بروم و مدتي هم به ارتزو و نزد خانواده هاي مان خواهيم رفت. "

نووارا به دنبال گلزني

Alessandro+Del+Piero+Juventus+FC+v+Bari+Serie+W1jm7CmKdrkl.jpg
دربي پيه مونته و مصاف يووه و نووارا. ديداري كه پس از مصاف مقابل رم و پيش از مبارزه برابر اودينزه از اهميت زيادي برخوردار است. به نظر ميرسد نمايش و تمرينات عالي الساندرو دل پيرو باعث شده تا كونته براي اين بازي از اين مهاجم كهنه كار و بزرگ در تركيب خود استفاده كند.

در هر صورت دل پيرو و كواليارلا انگيزه بسيار زيادي براي بازي و گلزني دارند و نسبت به متري در هفته هاي اخير بهتر و قدرتمندتر نشان دادند.

هواداران نيز بي صبرانه منتظر گلزني كاپيتان محبوب شان هستند تا نخستين گل وي را شاهد باشند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب من یه مدتی هست که خیلی شلوغ شدم و در کمال پر رویی اینجا کم پیدا شدم. همینجا یه اعتراف میکنم اگه یه رزو کل پی تی رو هم نباشم اینجا رو خواهم بود و براش هیچ تاریخ زمانی ای تو ذهنم نمیاد. تا وقتی که دست دارم تایپ کنم و تا وقتی چشم دارم فوتبال و دنبال کنم و تا وقتی اینترنت وجود داره پیوند من و این تاپیک ناگسستنی هست چون اینجا احساسی دارم که نمیتونم وصفش کنم / برام خیلی خاص هست و من به خاطر این تاپیک به پی تی اومدم و اون جمله اول در اولین پست :دی / خب بعد از مدتها امشب به خودم گفتم دیگه فرصت رو از دست نده و برو دنبال خبر.

///////////////
خب بازی داریم فردا شب که فرزاد جان کامل پوشش داده/ مرسی. منم اینها رو پیدا کردم/

لیست داخل اردوی یووه برای این بازی:
بوفون/جورجو/پازینزا/په په/مارکیزیو/دچیلیه/ الکس/ منینگر/بازاگلی/الیا/فابیو/تونی/پیرلو/لختشنیدر/کراسیچ/استیگاریبیا/استوراری/ماتری/سورنسن/مارونه

صحبتهای مربی نوارا:
ما با سیستم 3-5-2 بازی خواهیم کرد و اینطور نیست که فقط به دفاع فکر کنیم.
ما میدانیم که بازی بسیار دشواری است و یووه در استادیوم خود برای ما بسیار دشوار خواهد بود. نمیخواهیم فقط دفاع کنیم و برای همین قصد داریم نبض یووه را در مرکز میدان کنترل کنیم. میتواند برای ما یه دستاورد بزرگ باشد و شرایط خاصی را تجربه کنیم. هدف فرعی ما این است که یووه را حتی شکست بدهیم ولی برای این هدف دست به خودکشی نخواهیم زد. بین ما و آنها طبقه بندی وجود دارد (اشاره به اختلاف سطح دو تیم) اما ما دارای اسلحه هایی هستیم که میتواند حتی بزرگتر از یووه را هم تسلیم کند.

لیست نوارا!!!( حالا بگو اینو میخوام چیکار :دی )
CENTURIONI COSER DELLAFIORE FONTANA GARCIA GEMITI GIORGI GRANOCHE JEDA LABRIN LUDI MARIANINI MAZZARANI MEGGIORINI MORGANELLA MORIMOTO PACI PESCE PINARDI PORCARI RADOVANOVIC RIGONI RUBINO
UJKAN

خسته شدم از بس گمانه زنی در مورد امائوری داشتیم.
اینبار مورد جنوا هست ولی گفته شده یه مذاکره ساده میتونه کار رو تموم کنه ولی هنوز هیچ چیزی برای صحبت از آن در مطبوعات وجود ندارد!

مارکیزیو:
کاری که آنها با اینتر انجام دادند برای ما تجربه است.آن بازی به هیچ وجه تصادفی نبود. شاید این تفکر وجود دارد که بازی راحت خواهد بود اما هرگز هیچ بازی ای در یووه راحت نیست چرا که تمام تیم ها برای این دیدار برنامه های زیادی دارند. میخواهیم موفق باشیم و تلاش میکنیم.

صحبتهای کونته:
یک کار سخت وجود دارد و آن نوارا است. بازی آنها برابر اینتر و پیروزی شان را از یاد نبرید.
برای من یک چالش بزرگ وجود دارد و آن تغییرات تیم است. ویدال/بونوچی و ووچینیچ را نداریم و این برای ما تغییر تیم را به همراه دارد.
من برای نوارا احترام قائلم و اینکه آنها بعد از 55 سال به سری آ امده اند تعجب برانگیز نیست.
من با مطالعه و طرح جدید به این بازی می آیم و با برنامه خواهیم بود . این چالشی جدید برای ماست.
نگاه ما ابتدا به حفظ روند تیم است و همچنان پیشرفت و پس از آن به این بازی نگاه میکنیم و در درجه بعد جدول که اهمیت بالایی در حفظ روحیه ما دارد. ما همچنان باید به جلو فکر فکنیم و هنوز کاراهای زیادی باقیمانده.

///
برای نقل و انتقالات زمستانی گزینه زیاد مطرح شده از ابیدال تا الکس چلسی و از برنو آلوز تا توس و گزینه های قبلی که در تابستان مطرح بود. بهر حال اینها همه در حد حرف هست .

امیدوارم با گل کاپتان ببریم.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
اینم ترکیب یوونتوس

1 جیجی بوفون
11 پائولو ده چلیه
15 اندره ا بارتزالی
3 جورجو کیه لینی
26 استفن لختشتاینر
24 امانوئله جاکرینی
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
18 فابیو کوالیارلا
10 الساندرو دل پیرو
ذخیره
30 مارکو استوراری
33 فدریک سورنسن
5 میکله پاتزینتزا
17 الیرو الیا
28 مارسلو استیگاریبیا
32 الساندرو متری
20 لوکا تونی

تیم نوارا
1 سمیر اوجکانی
3 جوزپه گمیتی
5 کارلالبرتو لودی
30 متئو سنتوریونی
15 پائولو دلافیوره
14 میشل مورگانلا
10 مارکو ریگونی
23 ایوان رادووانوویچ
18 فرانچسکو ماریانینی
69 ریکاردو مجورینی
9 رافائله روبینو
ذخیره
31 البرتو فونتانا
24 ماسیمو پاچی
28 سانتیاگو گارسیا
17 فیلیپو پورکاری
21 اندره ا ماتزارانی
2 لوئیجی جورجی
20 پابلو گرانوچه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
نیمه رو یک هیچ کردیم با گل په په /
در کل بد نیست. نه خوبه! :دی

الکس هم که فیکس هست ولی ظاهرا رو شانس نیست. دو سه تا ضربه داشت که معمولا از چارچوب خارج بود :(

میریم که رتبه یک و پس بگیریم

////////

خب سه امتیاز دیگه گرفتیم.
گل دوم رو هم فابیو زد رو کرنر په په. همچین خیلی هم مسلط زد .

رفتیم دوباره صدر جدول .

تبریکات
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم صدر جدول رو پس گرفتیم :happy:

الکس هم این بازی واقعا بد شانس بود :(

--------
بازگشت به صدر جدول ( یوونتوس 2 - 0 نوارا )
teamnew14.jpg

گلزنی سیمونه په په و فابیو کوالیارلا پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در مقابل نوارا را به همراه داشت و یوونتوس با کسب این سه امتیاز باز هم به صدر جدول سری آ بازگشت.

دیدار مقابل نوارا نوبت به دل پیرو و کوالیارلا رسیده بود تا سرانجام پس از مدت ها در ترکیب اصلی یوونتوس حاضر شوند و این موضوع برای تیفوسی های حاضر در ورزشگاه بسیار جالب توجه بود.

یوونتوس همانند دیدارهای قبلی بازی را بسیار تهاجمی اغاز کرد و در همان دقیقه ی اول توسط مارکیزیو موقعیت گلزنی مناسبی را از دست داد و لحظاتی بعد نوبت به په په رسید تا باز هم برای یوونتوس گلزنی کند.

په په با ضربه ی دیدنی خود که بر روی ارسال ده چلیه از سمت چپ زمین فرستاده شده بود گل اول بانوی پیر را به ثمر رساند تا همه در انتظار دیداری پرگل باشند.

بعد از گل یوونتوس به حملات خود ادامه داد اما دفاع فشرده و لایه ای نوارا اجازه نمی داد یووه بتواند تمامی برنامه های تهاجمی خود را پی ریزی کند و البته بی دقتی په په و جاکرینی نیز مانع از افزایش گل های یووه در نیمه اول شد.

نمایش ضعیف کوالیارلا تنها مهاجم یووه در چهل و پنچ دقیقه ی اول نیز یکی از دیگر دلایل این موضوع بود و یوونتوس با تک گل دیدنی په په نیمه ی اول را به پایان رساند.

در نیمه ی دوم یوونتوس باز هم از همان دقایق ابتدایی حملات انفجاری خود را اغاز کرد و در اولین صحنه نوبت به دل پیرو رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه ی وی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

یوونتوس دست از حملات خود بر نداشت و با توجه به حضور سه بازیکن در خط حمله برنامه های زیادی برای اضافه کردن گل های خود انجام می داد اما باز هم عدم دقت در زدن ضربات اخر مانع از گل های بیشتر برای یووه می شد.

کونته در اولین تعویض خود دل پیرو را از بازی خارج کرد و به جای وی استیگاریبیا وارد زمین شد تا حملات یووه از سمت چپ شکل دیگری به خود بگیرد و جاکرینی فضای بیشتری برای حرکت داشته باشد.

بانوی پیر با تمامی نفرات بر روی دروازه حمله می کرد و در 75 دقیقه ی دیدار فابیو کوالیارلا برای اولین بار در این فصل موفق شد به زیبایی دروزاه ی نوارا را باز کند و خوشحالی به اردوی تورینی ها بازگردد.

بعد از دو گل نیز شاگردان کونته دست از کارهای هجومی خود بر نداشتند و تمامی تلاش خود را برای افزایش تعداد گل ها و بالا بردن تفاضل گل نسبت به دیگر تیم های جدول سری آ انجام دادند .

متری و پاتزینتزا دیگر بازیکنان یووه در این دیدار بودند که بعد از گل وارد زمین شدند و کوالیارلا به همراه پیرلو زمین بازی را ترک کردند تا فرصت بازی به دیگر بازیکنان یووه برسد.

در نهایت یوونتوس با برتری شیرین دو بر صفر در خانه موفق شد نوارای ابی پوش را شکست دهد و دوباره با کسب 33 امتیاز به صدر جدول سری آ بازگردد.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
من هم این برد و بازگشت به صدر جدول رو تبریک میگم.
من که بازیرو ندیدم...:(
 

S.M.H

‏‎کاربر فعال خاطرات و آشپزي و خوراکي ها
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 فوریه 2011
نوشته‌ها
5,666
لایک‌ها
6,608
سن
34
تبریک میگم

دل پیرو رو دوز میداریم
9.gif
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
تبریک میگم

دل پیرو رو دوز میداریم
9.gif

مخلص سید.
رو نکرده بودی اخوی! لاکن خلاف آرمان ها نباشه :دی

اینم گل روی سید. البته تو پست اولم جا مونده بود.
Untitled.png البته کیفیتش خوب نیست ولی آنلاینه / مال امروز
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
تبریک بابت برد
درباره آلکس هم به نظرم طبیعی هست. وقتی چند وقت بیرون باشه زمان لازم هست تا به فرم اصلی برگرده. فقط امیدوارم باز هم بهش این فرصت فیکس بازی کردن داده بشه.

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

فردا شب بازی سختی رو داریم که امیدوارم ببریم :happy:
----------------------

مصاف سختی ست اما از هیچ حریفی نمی ترسیم
conte17.jpg


به خوبی می داند مصاف سختی پیش روی او و شاگردانش است، مصافی سرنوشت ساز و حساس که می تواند تاثیر زیادی در روند کنونی بیانکونری داشته باشد. دیدار فرداشب می تواند شرایط را به طرز عجیبی به سوی خوب و یا وخیم شدن اوضاع برگرداند. هر چند یووه در صدر ایستاده و شکستی را نپذیرفته اما اگر سه امتیاز این بازی از دست رود شرایط به گونه دیگری در ادامه هفته ها رقم خواهد خورد. بنابر این یوونتوس کونته برای امتیاز به میدان قدم خواهد گذاشت.

انتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی به دشواری این بازی تاکید کرد " همان همیشه تکرار می کنم که برای همه رقبا احترام قائلیم اما از هیچ حریفی نمی ترسیم. اودینزه اخرین حریفی ست که باید با ان مبارزه کنیم و شکستش دهیم. در سکوهای نخست این تیم تنها تیمی ست که باید برابر ان به امتیاز برسیم تا همانند سایر رقبا نتیجه ای دلخواه را به دست اورده باشیم.

شرایط رده بندی انگیزه ای ست برای نمایش خوب در میدان و تیمی که همیشه در این میدان خوب بازی می کند و توانسته 14 گل بزند و تنها 2 گل دریافت کند می تواند حریفی سرسخت تلقی شود. رقابت مقابل اودینزه سخت خواهد بود. "

کونته تاکید می کند که در طول هفته سخت تلاش و تمرین کردند تا شرایط را حفظ کنند اما فرصت زیادی برای استراحت و تجدید نیرو نبوده " نمی خواهیم مشکلی احساس کنیم و به همین دلیل برای حفظ شرایط و موقعیت نهایت تلاش را انجام می دهیم، برای ما اودینزه و سایر تیم ها تفاوتی ندارد زیرا می خواهیم به هدف مان برسیم. برای من فکر کردن به پیروزی مهم است نه تنها رقیبی که پیش روی مان است.

رقیب می تواند نمایش قدرتمندی ارائه دهد اما ما برای رسیدن به اهداف بزرگ مان می جنگیم و به راهی که داریم ادامه می دهیم. "

از کونته سوال می کنند که یوونتوس نمی تواند همیشه برای پیروزی مبارزه کند و حالا این اودینزه رقیبی ست که می تواند با نمایش و روش بازی خود یووه را پس از هفته ها متوقف کند " ما منتظر یک تیم بزرگ که در این فصل متولد شده باشد نیستیم، فصل گذشته هم اودینه تیمی قدرتمند بود و گوئیدولین مدتهاست که زمان تمرین دادن و هماهنگ کردن این تیم را دارد. این تیم چهارم شد و ما هفتم بنابر این تیم قدرتمندی ست. "

مربی بیانکونری در خصوص اظهارات اخیر جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یوونتوس هم گفت " نمی توانم از مدیر برای اظهاراتش که مرا تایید کرد تشکر کنم زیرا باید بگویم که این گفته ها افتخار می کنم و این باعث خوشحالی و پیشرفت من خواهد شد. در حال تلاش و تمرین هستیم و می خواهیم این روند را بهتر و با قدرت بیشتری ادامه دهیم. "

کونته از تمام شاگردانش راضی به نظر می رسد " من شکی و تردیدی روی بازیکنانم ندارم، همگی مفید و مورد استفاده هستند و برای من تک تک بازیکنان موثرند و در برنامه هایم جای دارند. یوونتوس باید توان داشتن جانشین هر مهره ای را داشته باشد بدون اینکه نتیجه تغییر کند و مشکلی حس کنیم.

من برای مهاجمینی که دارم بسیار خوشحالم، کوالیارلا و دل پیرو و متری و سایر بازیکنان همگی فوق العاده خوب بازی می کنند و قدرت هجومی تیم را به خوبی بالا برده اند. همیشه برای من بازیکنانی که برای تیم بازی می کنند از ارزش و جذابیت خاصی برخوردارند و این مسئله در بازیکنان یووه دیده می شود.

در اخرین جلسه تمرینی مسائل مربوط به این بازی را مرور کردیم و برای این مبارزه سخت اماده ایم. "

وی در پاسخ به این که احتمال دارد در تاکتیک یوونتوس تغییری شاهد باشیم نیز گفت " بله امکانش هست. "

فرانچسکو گوئیدولین، مربی موفق اودینزه نیز در کنفرانس خبری گفت " دیدار زیبایی خواهد بود، یوونتوس کونته تیمی قدرتمند است و در دفاع و حمله مهره های خوبی دارد اما ما برابر این تیم از همه قدرت های خود استفاده خواهیم کرد و با بازیکنان بزرگی که داریم می توانیم این تیم را شکست دهیم. "

وی در پاسخ به این سوال که این مصاف، جدالی برای اسکودتوست هم گفت" در خصوص اسکودتو صحبت از مبارزه میلان و یوونتوس است. "

بازیکنان دعوت شده یووه برای بازی با اودینزه
بوفون – کیه لینی – پاتزینتزا – په په – مارکیزیو – دل پیرو – دچلیه – منینگر – بارتزالی – الیا – کوالیارلا – بونوچی – تونی – پیرلو – ویدال – جاکرینی – لختشتاینر – کراسیچ – استیگاریبیا – استوراری – متری و مارونه

مبارزه دو سنگربان در كنار مصاف يووه و اودينزه
buffon9.jpg

مصاف يووه ، اودينزه، جدالي ميان دو تيم برتر و قدرتمند كه مي توانند زيباترين بازي هفته و حتي ديدارهاي سري A تا اين لحظه را به نام خود ثبت كنند. اما در كنار اين جدال ديدني ميان دو تيم، دو سنگربان دو تيم نيز به دنبال اثبات شايستگي هاي خودند، شايستگي هايي كه از انان شماره يك ساخت.

جان لوئيجي بوفون در كنار هندانووچ هر يك درون دروازه يووه و اودينزه براي بسته نگاه داشتن دروازه تيم شان نهايت تلاش شان را مي كنند تا بر ديگري غلبه كنند.

به هر حال يوونتوس براي اسكودتو مي جنگد و اين سه امتياز پيش از تعطيلات ارزش زيادي دارد و در مقابل اودينزه اي ايستاده كه به دنبال كم شدن فاصله و ايستادن مجدد در صدر است. بنابر اين بوفون و هندانووچ تاثيرگذار ترين مهره هاي زمين خواهند بود و چشم مربيان و تيفوسي ها را معطوف هنر خود مي كنند.


اسكودتوها را كنارم حس مي كنم
canna1.jpg

فابيو كاناوارو، مدافع سابق تيم ملي ايتاليا كه براي شركت در يك مراسم خيريه در بندر ناپل حاضر شده بود بار ديگر با سوالي درخصوص «اسكودتو»هاي گرفته شده يوونتوس روبرو شد و او اين بار هم تاكيد كرد كه اين قهرماني ها از ان يوونتوس است:«طبيعي است كه هميشه اين قهرماني را از آن خود بدانيم و خواهيم دانست. ما «اسكودتو»ي هاي مان را در زمين به دست آورديم و مطمئنا پتروچي، رئيس كميته ملي المپيك نيز به اين امر آگاه است.»


شرکت کیه لینی و کوالیارلا در برنامه خیریه
qua3.jpg




image.php
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
مرسی از جوادها!

بازی سختی داریم ! اودینزه این فصل خیلی خوب کار کرده امیدوارم پیروز این بازی باشیم.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام و درود

ترکیب ادینزه
1 سمیر هندانوییچ
32 دامیانو فرونتی
5 لارا دانیلو
11 مائوریتزیو دومیتزی
8 دوسان باستا
3 مائوریسیو ایسلا
66 جیامپیرو پینزی
20 کوجو اساموا
27 پابلو ارمرو
23 المن عبدی
10 انتونیو دی ناتاله

21 دانیله پادلی
24 جوئل اکستراند
26 جووانی پاسکواله
30 تیری دوبای
31 دیه گو فابرینی
25 گابریل تورجه
83 انتونیو فلورو فلورس
ترکیب یووه
1 جیجی بوفون
3 جورجو کیه لینی
19 لئوناردو بونوچی
15 اندره ا بارتزالی
26 استفن لختشتاینر
22 ارتورو ویدال
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
32 الساندرو متری
18 فابیو کوالیارلا

30 مارکو استوراری
33 فدریک سورنسن
5 میکله پاتزینتزا
17 الیرو الیا
24 امانوئله جاکرینی
مارسلو استیگاریبیا
10 الساندرو دل پیرو ؟؟؟؟؟؟؟؟

میریم برای برد
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه بازم متوقف شدیدم , اما این بار در مقابل یک تیم خوب و بالانشین :دی

نیمه دوم رو کامل دیدم نیمه اول رو هم به خاطر داشتن مهمان کم و بیش , در کل تیممون بد بود به چشم من اون بازی روان خودشونو نداشتن و تعویض ها هم دیر انجام شد ولی من نمی دونم چرا باید استیگاریبیا اصلا تو ترکیب اصلی باشه زمانی که یووه می تونست به جاش جاکرینی یا حتی کاپیتان رو بازی بده ؟ امروز بی شک بدترین بازیکن زمین بود از دید من , گویا با این تیم باید فقط امیدمون به این باشه که سهمیه بگیریم فقط همین , نمی دونم چرا یووه بیرون از زمین اون یووه همیشگی نیست نه سیستمش نه بازیش گویا کونته ترس خاصی از بازی بیرون خونه داره که این برای مربی که می خواهد تیمش رو از نو بسازه خیلی بده تیم امسال شخصیت قهرمانی داره ولی کمی کونته داره با تیم بد تا می کنه من به شخصه با نیمکت نشینی الکس یک با تجربه برای تیمی که اکثر مهره هاش جوان هستن مخالفم , و حتی کراسیچی که پارسال یک ستاره به تمام معنا برای تیم بود اما در برنامه های یووه الان زیاد حایی نداره یا حتی همین الیا که کلی برای خریدش ذوق کردن آخرشم مثل ولید علی بازیکن استقلال شد :دی

کلا امسال اگه بتونیم سهمیه بگیریم هنر کردیم , از نظر من این تیم نیاز به تزریق بازیکن بزرگ داره کاری که همیشه قراره انجام بشه و هیچ وقت نمی شه !!!
-----------

صدرنشینی یوونتوس در پایان سال 2011 ( اودنیزه 0 - 0 یووه )​
juve-udinese1.jpg

اخرین دیدار یوونتوس در سال 2011 با تساوی در زمین اودنیزه به پایان رسید و شاگردان کونته سال 2011 میلادی را با صدرنشینی به پایان رساندند و در انتظار ادامه ی مسابقات بعد از تعطیلات هستند.

بر اساس تصمیم کونته یوونتوس نیمه اول دیدار مقابل اودنیزه را با سیستم 3 - 5 - 2 به میدان رفت و لختشتاینر که در خط دفاعی بازیی می کرد در این دیدار یک خط جلو امده بود و به جمع بازیکنانی میانی اضافه شده بود.

همین موضوع سبب شده بود میانه ی میدان به صورت کامل در اختیار یوونتوس باشد و اودنیزه در بیشتر دقایق بازی حالت تدافعی به خود گرفته بود و با هشت نفر در زمین خودی بازی می کرد.

در این نیمه یوونتوس باز هم به خوبی تا پشت محوطه ی جریمه اودنیزه پیش روی می کرد اما در ان منطقه با مشکل رو به رو می شود و متری که به عنوان مهاجم هدف فعالیت می کرد نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند.

ضربه های از راه دور متری - په په و مارکیزیو سه موقعیت گلزنی مناسب را برای یووه مهیا کرد اما دروازه بان اودینه با واکنش های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان یووه شد.

در طرف مقابل اودنیزه تنها چشم به ضد حملات داشت و تنها در یک صحنه موفق شد از سد مدافعان یووه عبور کند که بوفون به زیبایی مانع از گلزنی دی نا تاله خطرناک ترین بازیکن اودینه شد.

البته داور این دیدار تالیاونتو نیز با سوت های مداوم و بی مورد خود توقف زیادی در بازی ایجاد کرد که باعث شد سرعت دیدار در بسیاری از دقایق گرفته شود و در نهایت دو تیم در وقت اول به تساوی 0 - 0 رضایت دادند.

در ابتدای نیمه دوم نیز یوونتوس تیم برتر میدان بود و به خوبی با حرکات بازیکنان میانی خود کنترل زمین را در اختیار داشت اما باز هم نمی توانست از فرصت های گلزنی خود استفاده کند

اما در ادامه نوبت به اودنیزه بود که سیستم بازی خود را تغییر دهد و بر خلاف نیمه اول حالت هجومی به خود بگیرد که این موضوع سبب شد تا یوونتوس در نیمه ی دوم حالت دفاعی بیشتری به خود بگیرد.

اودنیزه توسط مهاجمان سرعتی خود کنترل بازی را در اختیار داشت و در پانزده دقیقه ی ابتدایی نیمه ی دوم خط دفاعی یوونتوس را تحت فشار قرار داد اما نتیجه ای برای انها در بر نداشت.

کونته که نمایش ضعیف متری را نمی توانست تحمل کند دست به تعویض زد و کوالیارلا به جای مهاجم ضعیف یوونتوس در این دیدار وارد بازی شد.

بعد از ان نوبت به دل پیرو رسید تا وارد زمین بازی شود و در حالی که همه انتظار داشتند استیگاریبا زمین بازی را ترک کند اما کونته دستور به تعویض په په داد و سیستم بازی یووه تغییر پیدا کرد.

بعد از این تغییرات یوونتوس حالت ابتدایی خود را پیدا کرد و بیشتر در زمین اودنیزه حضور داشت و در دو صحنه موقعیت های گلزنی بسیار مناسبی را به دست اورد اما هندانوویچ ستاره ی اودنیزه در نیمه دوم بود و مانع از گلزنی مهاجمان یووه شد.

ده چلیه اخرین بازیکن تعویضی یووه بود که کونته در اخرین دقیقه ی بازی به جای استیگاریبا وارد بازی کرد تا حملات یوونتوس از کناره ها جدی تر دنبال شود

تعویض های کونته نیز نتوانست تغییری در نتیجه ی دیدار حاصل کند و دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند و یوونتوس با کسب این تساوی به صدر جدول سری آ بازگشت
 
بالا