• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
الکس جونم چش شده!!! :(

من کم پست میزنم ولی همشه پست های شما رو میخونم حتی شده با تاخیر
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
سلام. بچه ها مگه اسکودتو 2006 رو به ما بر نگردوندند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
الکس جونم چش شده!!! :(
درود

خب حذفی داریم فردا با بولونیا. فری خان هم که آمارشو داده.
این هفته بولونا برد بازیشو و این روحیه اش رو بالا میبره.
دیوایو رو فرمه شدید. اینو ببندیم بازی مال ماست. دیوایو واقعا فروارد خوبیه. اخبار تکمیلی بزودی :دی


من کم پست میزنم ولی همشه پست های شما رو میخونم حتی شده با تاخیر

اینکه میخونی باعث دلگرمی برو بچ و من هست بی تردید ولی خب فعال بشی بهتر ها :دی ول کن این بارسا رو حمید جان. نذاشتند ما این سانچز و بگیریم بردند نیمکت نشینش کردن. :) :(

مارک روسی با پا زد تو گیجگاه کاپتان یه هفت هشت ده تایی بخیه مهمونش کرد! شانس اوردیم حافظظه کاپتان اسیب ندید.
سلام. بچه ها مگه اسکودتو 2006 رو به ما بر نگردوندند.
خسته نباشی کاپتان علی جان ! :دی اینجوری یووه رو تو مثلث عشقت جا دادی داداش؟
نه آقا خوردند یه آب هم روش. ایشا... بالا خره پسش میگیریم.

این اسکودتو برای اینتر یه دنیا ناله نفرین به همراه داره و ازش خیر نمیبینه . روزی برسه که خودشون اعتراف کنند و پس بدهند. البته یووه همچنان تو دادگاهها دنبال میکنه ولی فدراسیون یه ریگی به کفشش هست که گفته یووه دیگه تو دادگاهها دنبال این اسکودتو نباشه و با اینتر اشتی کنه ولی یووه میگه این قصه سر دراز داره !
 

Hamid_J

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,611
لایک‌ها
716
محل سکونت
InMyDream
اینکه میخونی باعث دلگرمی برو بچ و من هست بی تردید ولی خب فعال بشی بهتر ها :دی ول کن این بارسا رو حمید جان. نذاشتند ما این سانچز و بگیریم بردند نیمکت نشینش کردن.

نوکرتم جواد جون :دی

باشه فعال میشم ! چند وقته حسابی سرم شلوغ نمیشه بیای .

در مورد بارسا هم باید گفت که :دی دوزش دارم اونم مثه یووه. الکسیس که خوب بازی میکنه تویه چند هفته اخیر 3 تا گل زده
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام

اینجا هم به دنبال پیروزی ایم

conte4.jpg
نخستین مصاف بیانکونری در رقابت های کوپا ایتالیا در حالی برگزار می شود که یووه در رقابت های سری A نمایشی قابل قبول و زیبا ارائه کرده اما مطمئنا حضوری مقتدرانه در مسابقات کوپا نیز از برنامه های کونته به شمار خواهد رفت.

انتونیو کونته در استانه این دیدار مهم برابر بولونیا تاکید کرد که به پیروزی ادامه خواهند داد زیرا می خواهند از این بازی نیز برنده خارج شوند. با این حال از مربی یووه در خصوص احتمال پیوستن کارلوس توس به میلان و دیدار اینده این تیم برابر رم در سریA نیز سوال کردند.

" مصاف برابر بولونیا برای ما بسیار مهم است. خب طبیعی ست که میرکو به دلیل اسیب دیدگی ما را در این بازی همراهی نمی کند. به این ترتیب از جانشین مناسبی استفاده خواهیم کرد. به دنبال یک برتری برابر بولونیا هستیم. بیشتر از این را نمی نگریم و به بازی رم نمی پردازیم. ما در این رقابت ها هم به دنبال پیروزی در هر بازی هستیم. اینجا هم نباید اشتباهات مان را ادامه دهیم، در هر بازی باید به رفع بیشتر اشتباهات فکر کنیم. اینجا زمان اشتباه نیست و نباید خطر حذف از مسابقات را تجربه کنیم. مطمئنا استادیوم یووه برای ما یک حامی بزرگ است و می تواند رقیب را تحت تاثیر قرار دهد. می دانیم که انها نیز به دنبال صعود به مراحل بعدی هستند."

اما به نظر می رسد این تنها غایب یووه نخواهد بود؛ بوفون، پیرلو، لختشتاینر، ویدال و متری در این لیست دیده نمی شوند " استوراری می تواند در کوپا ایتالیا سرنوشت ساز باشد و در این رقابت ها از دروازه ما حفاظت کند.

اما پیرلو، او از روزهای اینده به ما ملحق می شود، برای او تمرینات اختصاصی در نظر گرفته شده و باید اسیب جزیی زانویش برطرف شود تا به گروه بپیوندد. "

با این حال برای دیدار فرداشب کونته از دل پیرو دعوت به عمل اورده " دل پیرو خوب است، او را روز گذشته دیدم و باید بگویم که یک برش بالای سرش داشت. واقعا خطر بزرگی بود اما خوشبختانه خطر کاسته شده و انطور که دیدم شدیدا علاقه داشت بازی کند اما باید منتظر بررسی و پاسخ پزشکان باشیم. "

از کونته در خصوص لوئیس انریکه و باشگاه رم سوال می کنند " مطمئنا در این خصوص صحبت نمی کنم، برای انریکه و باشگاهش احترام بسیار زیادی قائلم . "

اما احتمال پیوستن توس به میلان در این روزها با توجه به ملاقات کیا جورابچیان، مدیر برنامه های این مهره و ادریانو گالیانی قوت گرفته " در خصوص نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم زیرا هنوز نهایی نشده اما او جزیی از بازیکنان تاپ فوتبال است. "

بازیکنان دعوت شده کونته برای دیدار برابر بولونیا

منینگر – استوراری – اسلوگا – کیه لینی – دچلیه – بارتزالی – بونوچی – سورنسن – پاتزینتزا – په په – مارکیزیو – الیا – جاکرینی – کراسیچ – استیگاریبیا – مارونه – دل پیرو – کوالیارلا و تونی


هرگز يوونتوس را ترك نمي كنم

Internazionale v Juventus  (31).jpg
گلزن و يكي از موفق ترين مهره هاي اين فصل بيانكونري، ستاره اي جوان كه به خوبي با پيشرفت و رشد تبديل به مهره اي باتجربه و موثر در تركيب يووه شد و حالا مي توان از او به عنوان جانشيني براي الساندرو دل پيرو در يووه امروزي ياد كرد.

كلوديو ماركيزيو، هافبك يوونتوس كه اين روزها او را به عنوان يكي از بهترين هافبك هاي ايتاليا و اروپا مي دانند در مراسم معرفي كتاب زندگي اش كه همه مجموعه يووه را در كنار خود مي ديد تاكيد كرد‌ "در صدر هستيم اما همچنان به ادامه كسب امتياز فكر مي كنيم. از «اسكودتو» صحبت نمي كنيم چون خيلي زود است. منم مي توانم به گلزني ام ادامه دهم."

از وي در خصوص آينده و احتمال جدايي اش از يووه سوال مي كنند و اين هافبك مي گويد" هرگز به رفتن فكر نمي كنم، اينجا بزرگ شدم و رشد كردم و حالا به تثبيت رسيدم. قصد جدايي ندارم و مي خواهم به زندگي ام در اين باشگاه ادامه دهم."

كلوديو از شرايط اين روزهاي يووه و زندگي اش بسيار راضي ست " من و هم تيمي هايم نهايت تلاش خود را براي خوشحالي هواداران و نتيجه گرفتن انجام مي دهيم. اينكه از يووه به اين شكل ياد مي كنند فوق العاده حس زيبايي به ما مي دهد. بايد ادامه دهيم، براي توقف زمان نداريم. "

در يووه جايي براي من هست؟

dzeko1.jpg
ادين ژكو، مهره اي موثر كه در تابستان سال گذشته جزيي از مهره هاي مورد نظر «بيانكونري» بود اما با توجه به قوانين فوتبال ايتاليا، يوونتوسي دست به خريد ميلوش كراسيچ زدند و ژكو راهي انگليس و تيم منچسترسيتي شد.

منابع خبري از تماس تلفني اين مهره با بارتزالي؛مدافع يووه خبر دادند. تماسي كه در آن ژكو از حال و احوال يووه و زندگي اين تيم سوال مي كند:« در يوونتوس چطور هستي و ايا در يووه جايي براي من هست؟»

ژكو و بارتزالي دوستان بسيار خوبي هستنسد و زماني در كنار يكديگر در تيم ولفسبورگ بازي مي كردند و تجربه و هيجان هماهنگي را در كنار يكديگر گذارندند. گفته مي شود جوزپه ماروتا، مدير ورزشي يوونتوس به لندن سفر خواهد كرد و شايد در اين خصوص نيز با مديران سيتي به مذاكره بنشيند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب اولین بازی جام حذفی رو درپیش داریم و گویا به جز پیرلو و ووچینیچ بقیه تیم اماده بازی هستند گفته می شه شاید الکس هم به بازی برسه :happy:

امشب بازی را شبکه رای ایتالیا پخش می کنه که به احتمال زیاد کد هم نمی شه و اگر بشه کدش هم موجوده:cool:

فکر کنم کد هم یکی از این سه تا باشه.:)

S 0202 0C 35972C28C84A8003 ;RAI (13.0°E) HOTBIRD
S 0202 0D F397634F491CCC8E ;RAI (13.0°E) HOTBIRD
S 0202 0E 57327DC2A862B1FB ;RAI (13.0°E) HOTBIRD
 
Last edited:

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
این ترکیب یوونتوسه واسه امشب.البته اگه اشتباهی داشت ماله سایته از من نیست :دی


30 مارکو استوراری
33 فدریک سورنسن
15 اندره ا بارتزالی
19 لئوناردو بونوچی
11 پائولو ده چلیه
5 میکله پاتزینتزا
34 لوکا مارونه
24 امانوئله جاکرینی
27 میلوش کراسیچ
18 فابیو کوالیارلا
10 الساندرو دل پیرو

13 الکساندر منینگر
3 جورجو کیه لینی
7 سیمونه په په
28 مارسلو استیگاریبیا
8 کلودیو مارکیزیو
17 الیرو الیا
20 لوکا تونی
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم با این که خیلی سخت بردیم ولی برد شیرینی بود الکس 120 دقیقه با سری که بانداژ شده بود و زیرش بخیه بازی کرد و به نظر من یکی از بهترین بازیکن های زمین بود:happy:
دوستت داریم الکس.
--------------


صعود در وقت های اضافی ( یوونتوس 2 - 1 بولونیا )
1.jpg
یوونتوس با ترکیبی از بازیکنان نیمکت نشین و اصلی خود در مقابل بولونیا قرار گرفت و موفق شد با پیروزی در وقت های اضافی به مرحله ی بعدی رقابت های کوپا ایتالیا صعود کند و در مرحله ی بعدی به مصاف برنده ی دیدار دو تیم رم - فیورنتینا برود.

با توجه به تغییرات زیاد در ترکیب یوونتوس در نیمه ی اول شاهد بازی ناهماهنگی از سوی شاگردان کونته بودیم و هر چه از بازی می گذشت نمایش یووه بهتر از قبل می شد و قبل از شروع دیدار نیز این موضوع قابل حدس بود.

کونته که با سیستم 4 - 3 - 3 تیم خود را به میدان فرستاده بود از پاتزینتزا - جاکرینی و مارونه به عنوان بازیکنان مرکزی خود استفاده کرده بود که در دقایق ابتدایی بسیار ضعیف و ناهماهنگ بازی می کردند و این موضوع باعث کاهش کیفیت تیمی یووه شده بود.

بعد از دقایقی کونته در خط میانی خود تغییراتی را اعمال کرد و با فرستادن جاکرینی به سمت چپ باعث شد وی نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دهد و اکثر حملات یووه از سمت چپ انجام شود که این موضوع تاثیر زیادی در بهتر شدن شرایط یووه نسبت به دقایق ابتدایی داشت.

کراسیچ و کوالیارلا که بعد از مدت ها در ترکیب فیکس یووه قرار گرفته بودند سعی داشتند بهترین نمایش خود را ارائه دهند تا بتوانند نظر مساعد کونته را جلب کنند اما در نیمه ی اول در بسیاری از دقایق بسیار نا مطمئن و بی برنامه نشاند دادند.

در طرف مقابل دل پیرو دیگر بازیکن هجومی یووه در نیمه اول بسیار مفید بازی کرد و بیشتر حملات بانوی پیر با توجه به حرکات وی انجام می شد و امادگی او در وقت اول بسیار قابل توجه بود و در چند صحنه موقعیت های مسلمی را برای باز کردن دروازه ی بولونیا به دست اورد اما فدریکو الیاردی سنگربان اماده ی بولونیا درخشان ظاهر شد.

بولونیا نیز که با اکثر نفرات اصلی خود وارد زمین شده بود در چند صحنه خط دفاعی یوونتوس را ازار داد و باز هم ضعف شدید مدافعان میانی بانوی پیر در این دیدار نمایان شد و اگر درخشش استوراری نبود شاید یوونتوس نیمه ی اول را بازنده به رختکن رفته بود.

یوونتوس نیمه ی دوم را با تفکرات هجومی بیشتری اغاز کرد و در دقایق ابتدایی دو موقعیت گلزنی دیگر را به دست اورد که کراسیچ و کوالیارلا در زدن ضربات اخر بسیار بی دقت عمل کردند و همین موضوع باعث شد یووه در لحظات ابتدایی نتواند دروازه ی تیم ابی پوش را باز کند.

نمایش ضعیف کراسیچ باعث شد کونته دست به اولین تعویض خود بزند و الیا دیگر بازیکن نیمکت نشین یووه را وارد بازی کند تا یووه بتواند حملات بیشتری را از کناره های زمین ترتیب دهد و بعد از ان نوبت به کوالیارلا رسید تا او نیز زمین بازی را ترک و استیگاریبا به جای وی وارد زمین بازی شد.

بعد از ورود الیا و استیگاریبا به میدان شاهد تغییراتی در چیدمان نفرات حاضر در میدان بودیم و جاکرینی ازادی عمل بیشتری پیدا کرد و در دو صحنه با ضربات دیدنی خود دروازه ی الیاری را با خطر مواجه ساخت اما دروازه بان بولونیا در مقابل حملات یووه مقاومت می کرد.

کونته باز هم دست به تغییر دیگری زد و مارونه بازیکن جوان خود را از زمین بازی خارج کرد تا مارکیزیو به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی بانوی پیر در پانزده دقیقه ی پایانی وارد زمین بازی شود تا حملات یووه شکل جدیدی به خود بگیرد.

هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم حملات یوونتوس با شدت بیشتری دنبال می کرد اما ضعف همیشگی یووه در زدن ضربات اخر در این دیدار نیز به خوبی مشاهده شد و بازیکنان خط حمله ی یووه در زدن ضربات اخر بسیار بی دقت عمل می کردند.

بولونیا که چشم به ضد حملات داشت در یک صحنه با حرکت دیدنی اکوافرسکا موقعیت مناسبی را برای گلزنی به دست اورد اما استورای در این صحنه نیز درخشان ظاهر شد و مانع از گلزنی بازیکن تیم مهمان شد.

در حالی که تنها یک دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود امانوئله جاکرینی ستاره ی یوونتوس در این دیدار با حرکت دیدنی خود خط دفاعی بولونیا را با هم ریخت و موفق شد به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند و یوونتوس را در یک قدمی صعود به مرحله ی بعدی نگه دارد.

همه در انتظار سوت پایان دیدار توسط داور دیدار بودند که بازیکنان بولونیا با استفاده از ضربه ی کرنر موفق شدند دروازه ی استوراری را باز کنند و همه چیز از نو اغاز شود.

با توجه به تک بازی بودن این دیدار مسابقه به وقت اضافه رفت و دو تیم در دو زمان 15 دقیقه ای مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در وقت اول یوونتوس بازی را با حملات وینگرهای خود اغاز کرد و جاکرینی همانند دقایق پایانی نیمه ی دوم مرد برتر یووه در زمین بولونیا بود.

در حالی که بازی به دقایق پایانی وقت اضافی اول نزدیک می شد همکاری دیدنی الیا و مارکیزیو موقعیت مناسبی را برای کلودیو فراهم کرد و ستاره ی بانوی پیر با ضربه ای دیدنی دروازه ی الیاردی را باز کرد.

در اخرین دقیقه ی وقت اضافی اول دل پیرو موفق شد گل دیگری را وارد دروازه ی الیاری کند اما داور پرچم خود را به علامت افساید بالا برد تا دو تیم در پایان وقت اضافی اول با همان نتیجه ی دو بر یک زمین های خود را تعویض کنند.

دو تیم با یک دقیقه استراحت دوباره وارد میدان شدند و بازی در وقت اضافه ی دوم از سر گرفته شد و بازیکنان یووه سعی در کنترل بازی و حفظ نتیجه در این نیمه را داشتند و بازی ارامی را دنبال می کردند.

در این نیمه نیز یوونتوس تیم برتر میدان بود و حتی توسط جاکرینی موفق به گشودن دروازه ی حریف شد اما این بار نیز داور گل دیدنی بازیکن ریز نقش یوونتوس را به دلیل افساید مردود اعلام کرد تا بازی با نتیجه ی دو بر یک دنبال شود.

الیا دیگر بازیکن یووه بود که بر روی پاس فوق العاده ی می توانست دروازه ی بولونیا را باز کند اما حرکت نمایشی الیا برای گشودن دروازه ی الیاری نتیجه نداد.

سرانجام پس از 120 دقیقه مصاف دو تیم یوونتوس و بولونیا شاگردان انتونیو کونته موفق شدند با برتری دو بر یک راهی مرحله ی بعدی رقابت های کوپا ایتالیا شوند.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
تبریک میگم.

نمیدونم چرا ما همیشه این جام حذفی رو شل میگیریم؟ چیزی نمونده بود حذف بشیم / بدشانس هم بودیم که بازی رفت وقت اضافه ولی خب نهایتا باید از برد راضی بود. ببینیم مرحله بعد به کی بخوریم.
در کل فکر میکنم باید محکم تر بود تو حذفی.

برای اله هم خوشحالم که به میدان برگشت و مصدومیتش بزرگ نشد / منتظر حضورش در ترکیب اصلی بازیهای لیگ هستم. همیشه هر مربی ای رو متقاعد و تسلیم به حضورش کرده و اینبار هم داره موفق میشه. البته قبلا هم گفته بودم با جا افتادن بازیکنهای جدید در حال و هوای تیم بازیکنهایی مثل فابیو و اله و کراسیچ میتونند بیشتر بازی کنند / البته کراسیچ ظاهرا زمستان خارج بشه از تیم!
تا ببینیم چی بشه
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام منم به همه ی یوونتوسی های عزیز تبریک میگم.
بازم این مارکیزیو پرچم تیم رو بالا نگه داشت.آلکس هم با این بازی که کرد تعصب خودش رو نسبت به تیفوسی ها نشون داد.فکر کنم نظر کونته هم جلب کرد.
توی این بازی نبود سه نفر رو حس کردم.بوفون/چیلینی/پیرلو.واقعا نقش محوری توی تیم دارند.

حالا میریم سراغ تیم بعدی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان چند خبر از یووه:happy:
-------------

اعتماد به دل پیرو پشیمانی به همراه نخواهد داشت
alexnew1.jpg


بسیاری از هواداران یوونتوس هر هفته از رقابت های سری آ را برای دیدن الکس دل پیرو در زمین انتظار می کشند اما انتظار انها بی نتیجه خواهد ماند یا تنها چند دقیقه ی پایانی هر دیدار می توانند نمایش وی را تماشا کنند.

بدون شک بالا رفتن سن کاپیتان یوونتوس و امادگی دیگر بازیکنان هم پست وی را نمی توان در این قضیه نادیده گرفت اما نمایش دل پیرو در دیدار مقابل بولونیا خلاف این قضیه را ثابت کرد نشان داد سن ملاک دقیقی برای نیمکت نشینی بازیکنان نیست.

کونته که از الکس در دیدار مقابل بولونیا به عنوان بازیکن ثابت استفاده کردند و همه توانایی ها و شایستگی های کاپیتان افسانه ای یوونتوس را مشاهده کردند و حتی سرمربی بانوی پیر در پایان دیدار گفت:

"چه چيزي مي توانم بگويم جز اينكه بازسازي يك مهره بزرگ. بر كسي پنهان نيست كه او 35 سال سن دارد و انچه كه پيروز شده و به دست اورده. فراموش نكنيم كه او با بخيه هايي در سر بازي كرد و بسيار عالي ظاهر شد. براي من او يكي از بازيكناني ست كه هرگز با او مشكلي نخواهيم داشت."

الکس با شرایطی ویژه و بخیه هایی در سر به میدان رفت و این در حالی بود که مدت ها از ترکیب فیکس یووه به دور بود اما هیچ کدام از این دلایل نتوانست جلوی نمایش فوق العاده ی الکس را بگیرد و همگان او را با 35 سال در زمین مشاهده کردند که چگونه با حرکات نمایشی خود تیفوسی ها را به وجد می اورد و پایه گذار حملات بانوی پیر بود.

به نظر می رسد این نیمکت نشینی ها مداوم در سری آ و بازی کردن در دقایق پایانی شایسته ی دل پیرو نباشد و کونته باید با توجه به ویژگی های خاص و فوق العاده ی الکس وی را بیش از پیش در ترکیب اصلی یووه قرار دهد. اعتماد به دل پیرو پشیمانی به دنبال نخواهد داشت.

جاكريني، الگوي ماست
conte14.jpg

يووه از برتري برابر بولونيا و راه يابي به مرحله بعدي خوشحال است، مربي اي كه تيمش در دقيقه 90 از حريف پيش افتاد اما با نمايش خوب ياران بولونيا بازي به تساوي كشيده شد تا بازي در وقت هاي اضافي با گل كلوديو ماركيزيو به سود بيانكونري تمام شود اين تيم برنده از ميدان خارج شود.

انتونيو كونته پس از اتمام بازي از جاكريني به عنوان الگوي يووه نام برد " متاسفيم كه در دقيقه 95 گل تساوي را دريافت كرديم. جاكريني بسيار خوب بازي كرد و از بازي انها بسيار لذت بردم، هر چند كه همه پسران من خوب بازي كردند اما جاكريني الگويي براي ماست.

كسي كه خوب بازي كرد و تمام تلاش خود را براي برتري تيم انجام داد. در مجموع بازيكنان يووه در اين بازي خوب بودند اما حريف نيز بسيار خوب ظاهر شد به هر حال ما مي خواستيم پيش رويم و به اين خواسته رسيديم. "

اما حضور دل پيرو و نمايش قابل قبول اين مهره در ديدار شب گذشته "‌چه چيزي مي توانم بگويم جز اينكه بازسازي يك مهره بزرگ. بر كسي پنهان نيست كه او 35 سال سن دارد و انچه كه پيروز شده و به دست اورده. فراموش نكنيم كه او با بخيه هايي در سر بازي كرد و بسيار عالي ظاهر شد. براي من او يكي از بازيكناني ست كه هرگز با او مشكلي نخواهيم داشت،بلكه او يك حلال بزرگ در تمام مراحل و براي مبارزات است. "

گلم هديه به دخترم
giaccherini5.jpg

يكي از موفق ترين بازيكنان يووه در ديدار شب گذشته اين تيم برابر بولونيا. امانوئله جاكريني، زننده گل اول اين تيم برابر بولونيا كه از نظر مربي اين تيم نيز بسيار شايسته و خوب بازي كرد پس از پايان بازي گلش را به دخترش هديه كرد.

" گلم را به دخترم ماريا و همسرم هدیه مي كنم. خيلي خوشحالم كه چنين نتيجه اي به دست امد و توانستم اعتمام مربي را پاسخ دهم. اعتمادي كه او به من داد و من مي خواهم هميشه در بالاترين سطح نمايش ارائه دهم و اشتباهتم را تكرار نكنم. "

اما بازي بدون ميركو ووچينيچ كه باعث شد وي در تركيب قرار گيرد " نمي دانم، مطمئنا كه اگر بهترين امادگي را داشته باشم مي توانم براي حضور در تركيب جايي داشته باشم. براي ما نتيجه تيمي مهم است. "

وي در خصوص بازي اينده اين تيم برابر رم نيز گفت: براي پيروزي به المپيكوي رم قدم مي گذاريم .


:happy:
marchisionew4.jpg



image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
درود

اگر میرکو به بازی با رم می رسید ...

vucinic8.jpg
مهاجم مونته نگرویی یووه که در دیدار یووه برابر تیم سابقش را از دست داد می توانست در این بازی یکی از ستاره های بیانکونری باشد اما این تنها یک سوی ماجراست. شاید هم استقبال خاص جالوروسی ها از این مهره موجب شد تا از او درخششی نبینیم.

الساندرو لوچی، مدیر برنامه های میرکو ووچینیچ در آستانه مصاف یوونتوس و رم و بازگشت میرکو به ورزشگاه المپیکوی این شهر به رادیو رادیو ایتالیا گفت " اگر مهاجم یوونتوس، میرکو ووچینیچ می توانست دوشنبه برابر رم به میدان رود 50 هزار سوت اعتراض را دریافت می کرد. "

لوچی در خصوص روحیات میرکو نیز تاکید کرد " میرکو یک بازیکن بسیار مهربان و احساسی ست، او با هر شرایطی در هر پستی که بازی کند کنار می اید. این برای موفقیت یک بازیکن بسیار مهم است. به هر حال اعتراض هواداران می توانست او را ناراحت کند. هر چند که او هواداران و خاطرات حضور در رم را هرگز از یاد نبرده است. "

بهترین زمان برای خرید وارگاس

vargas1.jpg
خوان مانوئل وارگاس بازیکن پرویی باشگاه فیورنتینا در اغاز این فصل یکی از اهداف سران یووه بود اما به دلیل عدم توافق در مسائل مالی و مدت قرارداد وی راهی تورین نشد.

امروز رسانه های ایتالیا از توافق سران فیورنتینا و مدیر برنامه های این بازیکن برای قرار گرفتن نام وی در لیست فروش تیم فلورانسی خبر دادند که این موضوع می توانند راه انتقال وی به تورین را هموار سازد.

وارگاس 28 ساله همواره یکی از موثر ترین بازیکنان فیورنتینا بوده و تصمیم دارد برای ادامه ی دوران حرفه ای خود تیم بهتری را انتخاب کند و به نظر می رسد قیمت فروش وی 12 میلیون یورو اعلام شود.

گفتنی است یوونتوس دو بازیکن دیگر از تیم فیورنتینا به نام های استوان یووتیچ و ریکاردو مونتولیوو را در لیست بازیکنان مورد نظر برای زمستان امسال و تابستان اینده قرار داده است.

بویان از پیرلو می گوید

pirlo7.jpg
مهاجم رم تیمش را اماده دیدار حساس این هفته تیمش می داند، بویان که به برتری رم در این بازی امید زیادی دارد در خصوص مصاف جالوروسی و بیانکونری می گوید" بیانکونری در لحظات بزرگی ست، انها بازیکنان مهمی در اختیار دارند اما ما هم باید به بازی خودمان فکر کنیم. هر تیم که وارد زمین شود می تواند پیروزی را کسب کند بنابر این برنده مشخص نیست. "

وی به بازی تاثیرگذار اندره ا پیرلو اشاره و این ایتالیایی را با ژاوی مقایسه می کند " بازی اندره ا پیرلو را دوست دارم، بسیار قدرتمند است اما همه تیم بسیار جنگنده و به دنبال مبارزه هستند. میان او و ژاوی و اینیستا نمی توان گفت که کدام قدرتمندترند. تصور می کنم بازی این سه در کنار یکدیگر یک نمایش فوق العاده باشد. "


به امید پیروزی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود
فرداشب با رم داریم تو رم که فوقالعاده سخت هست و مهم

رم برای اعاده حیثیت میاد. این فصل حال و روز خوبی نداشته. ولی تیمهای شهر رم بسیار غیرتی بازی میکنند و جنگنده. این برای ما میتونه هم عامل موفقیت بشه و هم زمینگیر شدن. بسته به شرایط داره.
اگر بتونیم اول گل بزنیم نود درصد راهو رفتیم.

خوبه که تو دور رفت بازیهای مهم رو جز یکی بیرون خونه بودیم . دوربرگشت راحت تریم.

میلان امشب دو امتیاز دیگه از دست داد ولی ادینزه برد و صدر و گرفت. فرداشب پسش میگیریم .


رفقا اخبار و پوشش بدید لطفا.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان

درود
فرداشب با رم داریم تو رم که فوقالعاده سخت هست و مهم

رم برای اعاده حیثیت میاد. این فصل حال و روز خوبی نداشته. ولی تیمهای شهر رم بسیار غیرتی بازی میکنند و جنگنده. این برای ما میتونه هم عامل موفقیت بشه و هم زمینگیر شدن. بسته به شرایط داره.
اگر بتونیم اول گل بزنیم نود درصد راهو رفتیم.

خوبه که تو دور رفت بازیهای مهم رو جز یکی بیرون خونه بودیم . دوربرگشت راحت تریم.

میلان امشب دو امتیاز دیگه از دست داد ولی ادینزه برد و صدر و گرفت. فرداشب پسش میگیریم .


رفقا اخبار و پوشش بدید لطفا.

جواد جان امیدوارم ببریم ولی به مساوی هم قانعیم :دی

شاد باشی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امیدوارم برد دیگری در رم منتظر ما باشه و بازی زیبایی را امشب ببینیم:rolleyes:

جواد جان اطاعت امر شد:blush:

ساسان جان امیدوارم امشب هم متوقف نشیم , فعلا برای توقف زود هست:D
-------------------------

اخرین مصاف دو اسطوره در المپیکوی رم
alex-totti1.jpg


زمانی دیدار یووه و رم برای سال های زیادی مصاف دو تیم برای فتح اسکودتو بود. حالا کمی شرایط فرق کرده، هر دو تیم با افتی روبرو بودند و حالا بعد از گذشت چند سال به خود امدند و دست به تغییرات اساسی زدند تا یک بار دیگر برگردند. به نظر میرسد که در راهی که پیش گرفته اند نیز موفق اند و به زودی این دو بار دیگر به صدر تیم های ایتالیایی بازخواهند گشت. در این میان تیم شمالی گوی سبقت را با سرعت بیشتری در پیش گرفته و نسبت به رقیب پایتخت نشین بهتر و قدرتمندتر ظاهر شده و نتایج بهتری کسب کرده. با این حال برای تبدیل به قدرتمندترین و بهترین تیم سرزمین چکمه ای همچنان به مبارزات و تلاش خود ادامه دهند.

اما این مصاف جدا از مبارزه دو تیم، نمایش و بازی دو اسطوره در تاریخ دو باشگاه را به یاد می اورد. مصافی میان الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی، دو کاپیتان، دو ستاره، دو الگو، دو نمونه و دو اسطوره و پرچم دار فوتبال کشور و باشگاه شان. دو پرچم داری که در فوتبال کشور به تنهایی این عنوان باارزش را به دوش می کشند و حالا با گذشت سال ها و مبارزات بسیار دیدنی و حساسی که برابر یکدیگر انجام دادند به سال پایانی مصاف برابر هم می رسند. به سالی که برای هر دو مهم و ویژه است اما مطمئنا برای شماره ده بیانکونری ویژه تر و مهم تر خواهد بود.

این اخرین حضور الکس در المپیکوی شهر رم و دیدار برابر این تیم و کاپیتان محبوب اش است. این 90 دقیقه می تواند اخرین خنده های الکس در المپیکو را به یاد بیاورد و اخرین روبوسی های میان این دو بزرگ .

مطمئنا این اخرین مصاف برای توتی که همچنان تا پایان فصل 2014 در کنار رم خواهد ماند نیست اما اخرین مصاف برابر دل پیرویی ست که در المپیکوی این شهر نیز بارها به میدان رفت و درخشید.

این اخرین شانس برای اسطوره بیانکونری ست که به لحظات دیدنی و تاریخی فکر می کند که می تواند در طول بازی ثبت کند و به اخرین لبخندهایش برابر توتی و جالوروسی ها می اندیشد.

به هر حال این اخرین مصاف توتی و دل پیرو در رم است و تنها یک مصاف برای این دو بزرگ در تورینو می ماند و حالا همه منتظر هیجان مصاف دیدنی و حساس الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی همانند همیشه اند.


دروسي دوست و توتي يك قهرمان است
pirlo6.jpg

به ديدار امشب رم و يووه نزديك مي شويم و اندره ا پيرلو، هافبك بازيساز و موثر يووه در استانه اين بازي به دروسي و توتي دو ستاره جالوروسي پرداخت . پيرلو در خصوص شرايط دنيله دروسي، هافبك رم و آينده اين مهره در اين تيم گفت:دروسي يك دوست است و من اغلب او را در تيم ملي مي بينم و اكثر اوقات با هم صحبت مي كنيم.

او بازيكن بزرگي است و شرايط خوبي دارد. اينكه قرارداد او فسخ مي شود و براي آينده چه تصميمي مي گيرد را نمي دانم اما مطمئنا براي رم، ماندن او ارزشمند است.

نمي دانم كه او چه تصميمي مي گيرد من كه براي هيجان بيشتر و تجربه دوران جديدي تصميم به تغيير گرفتم و حالا از اين تصميم بسيار خوشحالم.

هافبك ملي پوش بيانكونري، فرانچسكو توتي را يك قهرمان ناميد " توتي يك قهرمان است "

وي در خصوص كونته و ماركيزيو نيز گفت" كونته بزرگ است و انگيزه اي براي پيشرفت و مبارزه و ماركيزيو هم يك قهرمان بزرگ است."


رم به دنبال فوتبال بازی کردن است، مثل ما
conte15.jpg

یک بار دیگر به پایتخت برمی گردند تا این بار برابر دیگر تیم شهر به میدان روند. تیمی تغییر یافته همانند خودشان با مربی ای جوان اما غیر ایتالیایی. مطمئنا مصاف سخت و البته دیدنی ای خواهد بود. انتونیو کونته که همراه شاگردانش روزهای خوبی را پشت سر می گذارد علاقه ای به توقف ندارد بنابر این در المپیکوی رم نیز به سه امتیاز بازی چشم دارد.

" بازی اسانی نخواهد بود، انها خوب بازی می کنند و لوئیس انریکه زمان در اختیار دارد و با ایده هایش پیش میرود. ما هم با ایده های خودمان به رم سفر می کنیم. "

کونته کنفرانس خبری اش را اینگونه شروع می کند و در ادامه در خصوص انتقاداتی که از بازیکنان می شود گفت " انتقاد از بازیکنان؟ نه نوبت یووه من نیست. زمانی که انتقادات را می خوانم نمی توانم درک کنم. انتقاداتی از جاکرینی باور کردنی نیست. من این گروه را بازیکنانم حس نمی کنم بلکه همه برادران من هستند. "

" بعد از رقابت های کوپا به سری ا برمی گردیم و می دانم که منتظر چه چیزی هستیم یک جو مانند استادیوم جدید بیانکونری. زیرا انجا هم هواداران شور زیادی دارند و من منتظر یار دوازدهم مان هستم یعنی هوادارانی که همیشه در کنارمان هستند. به گذشته که می نگریم رم هیجانات زیادی را تجربه کرده و حالا ما برابر انان به میدان می رویم. ما در کارنامه سفر به رم نتایج خوبی داریم، سه پیروزی در اخرین سفر به این شهر اما می دانیم که انها با انگیزه و هجوم زیادی به میدان خواهند امد. یک بازی دیدنی و هجومی را از دو تیم شاهد خواهیم بود. "

کونته در خصوص انتقاداتی که به انریکه می شود هم گفت: برای من انچه که او انجام می دهد بسیار خوب است. در هر شروعی مشکلاتی هست و فکر می کنم که تنها در مراحلی نتیجه نگرفته اما باید به او و سطح نمایشی که رم با او ارائه می دهد توجه کرد. رم به مربی خوبی واگذار شده و با ایده های شفافی بازی می کند و تیمی ست که دوست دارد فوتبال بازی کند تقریبا مثل ما .

به کونته می گویند هواداران یووه دوست دارند بانوی پیر نیم فصل را با صدر نشینی به پایان ببرد اما گویی این مسئله برای شما جذاب نیست " هدف ما همانند گذشته بسیار مهم و با دقت پیش میرود. هدفی که داریم می خواهیم خوب نتیجه بگیریم و متوقف نشویم. راه طولانی در پیش است و صحبت از اسکودتو نمی کنیم چون هنوز زود است. اینکه توانستیم بار دیگر روحیه و امید تیفوسی ها را بازیابیم فوق العاده زیباست و با توجه به احترامی که رقبا به یووه قائلند فکر می کنم که تا به اینجا موفق شدیم و در ادامه همچنان به این هدف فکر می کنیم و به راه مان ادامه می دهیم. "

اما سایه سیاهی که روی کراسیچ احساس می شود " این طور که می گویند نیست. او سخت در حال تلاش و بازپس گیری فضایی ست که نیاز دارد و می کوشد تا در انتخاب های من جای داشته باشد. او بازیکن خوبی است و بسیار خوب تمرین می کند و این برای من جذاب و مهم است. برای من شرایط میلوش قابل قبول است به این دلیل که سخت تمرین می کند و در حال اموزش و پیشرفت است. خواسته های زیادی دارد."

بازیکنان دعوت شده یووه برای سفر به رم
بوفون – کیه لینی – منینگر – بارتزالی – کوالیارلا – بونوچی – پیرلو – ویدال – جاکرینی – لختشتاینر – کراسیچ – استیگاریبیا – استوراری – متری – سورنسن- مارونه – پاتزینتزا – په په – مارکیزیو – دل پیرو و دچلیه

یووه برای اسکودتو می جنگد
enrique1.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سری آ ایتالیا
رم ؟ - ؟ یوونتوس
زمان :دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 23:15
مکان : ورزشگاه المپیکوی رم

صدوهفتادوسومین مصاف بیانکونری و جالوروسی به میزبانی رم در ورزشگاه المپیکوی این شهر برگزار می شود. مصافی که پیش از این 80 پیروزی، 50 تساوی، 42 شکست، 265 گل زده و 186 گل خورده را به نام یووه می بیند. در این میان 154 دیدار در رقابت های سری ا برگزار شده که یووه 72 برتری، 46 تساوی، 36 شکشت، 239 گل زده و 168 گل خورده خود را در این مسابقات به دست اورده است. در ده دیدار اخیر دو تیم 5 پیروزی، 3 تساوی، 2 شکست، 17 گل زده و 10 گل خورده از ان یووه است. فصل گذشته دیدار رفت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و در بازی برگشت یوونتوس با دو گل به پیروزی رسید. پیروزی 4 بر یک یوونتوس در فصل 2009 یکی از پرگل ترین مصاف های دو تیم را رقم زده. پیش از این جالوروسی 77 بازی را میزبانی کرده که مهمان شمالی به 24 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 3/4/2010 با نتیجه دو بر صفر )؛ 25 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 23/9/2007 با نتیجه دو بر دو )؛ 28 شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 8/2/2004 با نتیجه 4 بر صفر)؛ 93 گل زده و 112 گل خورده را کسب کرده. در میان بازیکنان بونیپرتی با 13 بازی و بورل با 7 گل در صدر جدول بیشترین حضور و تعداد گل در مصاف یووه و رم هستند.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
رم

مارتین استکلنبرگ
87 الئاندرو روسی
16 دانیله ده روسی
5 گابریل هاینزه
11 رودریگو تادی
15 میرالم پیانیچ
92 فدریکو ویویانی
20 سیمونه پروتا
10 فرانچسکو توتی
8 اریک لاملا
9 پابلو اوسوالدو

18 جانلوکا کورچی
2 کزاره سیسینیو
3 خوزه انخل والدز
30 فابیو سیمپیلیسیو
23 لئوناردو گرکو
22 مارکو بورییلو
47 جانلوکا کاپراری

تیم برتر یووه

1 جیجی بوفون
26 استفن لختشتاینر
15 اندره ا بارتزالی
19 لئوناردو بونوچی
3 جورجو کیه لینی
22 ارتورو ویدال
21 اندره ا پیرلو
8 کلودیو مارکیزیو
7 سیمونه په په
32 الساندرو متری
28 مارسلو استیگاریبیا

30 مارکو استوراری
11 پائولو ده چلیه
5 میکله پاتزینتزا
24 امانوئله جاکرینی
17 الیرو الیا
18 فابیو کوالیارلا
10 الساندرو دل پیرو
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه نتونستیم از شهر پایتخت 3 امتیاز رو به خونه بیاریم:(
ولی بازم دم بوفون گرم که پنالتی توتی رو مهار کرد:happy:

----------------
بانوی پیر شایسته برتری بود ( رم 1 - 1 یوونتوس )
gorgioroma.jpg

سفر به رم و بازی در المپیکوی این شهر سخت بود، به ویژه پس از بازی ها سخت و فشرده هر هفته که خستگی را به بازیکنان بیانکونری هدیه می داد. همان طور که در طول بازی شاهد بودیم رمی ها که برای بقای مربی می جنگیدند بسیار خوب ظاهر شدند اما یوونتوسی ها نیز با حملاتی بارها دروازه انان را تهدید کردند. در میان یوونتوسی ها باید از بوفون برای مهار پنالتی توتی و ضربه زیبای کیه لینی برای به تساوی کشاندن بازی تقدیر کرد.
دیدار حساس رقابت های سری ا باشگاه ایتالیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تلاش بازیکنان یوونتوس تا دقیقه ی 96 برای کسب برتری قابل ستایش بود و یوونتوس شایسته ی برتری در این دیدار حساس بود.

درحالی که هنوز بازی به ده دقیقه ی ابتدایی نرسیده بود تیم رم با استفاده از اشتباه ارتورو ویدال موفق شد در ششمین دقیقه ی دیدار گل خود را به ثمر برساند و این درحالی بود که بوفون انتظار چنین توپی را نداشت.

بعد از گل تیم رم بازی سرعت فوق العاده بالایی گرفت و یوونتوس با تمامی نفرات به سمت دروازه ی رم حمله می کرد اما شتاب زدگی بازیکنان یووه باعث شده بود تا امار اشتباهات بازیکنان بسیار بالا رود.

در طرف مقابل تیم رم که در زمین خود حبس شده بود در ضد حملات با استفاده از هوش و تکنیک توتی بسیار خطرناک ظاهر می شد و مدافعان یووه با سراسیمگی کامل توپ های مهاجمان رم را دفع می کردند.

یوونتوس لحظه به لحظه به دروازه ی رم نزدیک می شد اما اشتباهات فاحش بازیکنان هجومی یوونتوس باعث شد تا فرصت های زیادی از یووه گرفته شود و استکلنبرگ نیز با جاگیریهای خوب خود مانع از گلزنی یووه شد.

بازی ضعیف پیرلو در نیمه ی اول نیز یکی از دلایل عدم موفقیت یوونتوس بود و اندره ا که در دیدارهای قبلی درخشان ظاهر می شد در این نیمه بسیار ناهماهنگ و متزلزل نشان داد.

در ابتدای نیمه ی دوم تغیراتی در نفرات بازیکنان یووه شاهد نبودیم اما یوونتوس با سه مدافع به بازی ادامه می دهد و لختشتاینتر بیشتر حالت تهاجمی دارد که از سمت راست حمله می کند.

در حالی که بازی دقیقه ی 60 را پشت سر می گذاشت بر روی همکاری دیدنی بازیکنان میانی یوونتوس فرصت مناسبی برای کیه لینی مدافع پیش تاخته ی یوونتوس به وجود امد و او با ضربه ی سر دیدنی دروازه ی رم را باز کرد.

درحالی که هنوز یک دقیقه از از گل بانوی پیر نگذشته بود باز هم ارتورو ویدال در محوطه ی جریمه ی یوونتوس اشتباه کرد و داور ضربه ی پنالتی به سود تیم رم اعلام کرد.

فرانچسکو توتی کاپیتان رمی ها با اقتدار کامل پشت توپ قرار گرفت اما ضربه ی دیدنی وی را بوفون سنگربان یوونتوس به زیبایی مهار کرد تا تساوی برای دو تیم باقی بماند.

بعد از این صحنه سرعت بازی فوق العاده زیاد شد و کونته با اضافه کردن الیا و کوالیارلا سعی در گرفتن سه امتیاز داشت و حملات یوونتوس بعد از ضربه ی پنالتی توتی شکل دیگری به خود گرفت

عدم تمرکز بازیکنان هجومی یوونتوس در این نیمه هم اجازه نداد تا تعداد گل های یوونتوس از یک بیشتر شود اما نمایش بانوی پیر و تلاش تمامی اعضای تیم تورینی برای کسب نتیجه تا دقیقه ی 96 قابل ستایش بود.

در نهایت تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و یوونتوس با 30 امتیاز به همراه اودنیزه در صدر جدول قرار گرفت
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
این هم جدول تا پایان هفته چهاردهم

A.jpg
 
بالا