• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدول نیم فصل سری آ
A.jpg

پ.ن: خبر بالا چرا نوشته یووه صدر نشینه من که نمی دنم :eek:
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی دوستان
به نظر من دیشب خوب بودیم .این رو من نمیگم آمار بازی این رو میگه.درصد در اختیار داشتن توپ که با ما بود.شوت به دروازه هم ما بیشتر داشتیم.و اون هام خیلی نتونستن دروازه ی مارو تهدید کنند.من هم مثل آقا جواد که میگه کونته از بازی های بیرون از خونه میترسه رو قبول دارم.یا حتی وقتی بازی یکم حساس میشه میمونه از چه ترکیبی استفاده کنه.کلا من فکر میکنم باید بهش حق داد.اون سال اولش هست و باید امتیاز جمع کنه و دل هوادارا رو بدست بیاره.
ما الان بازیکن های خوبی داریم.من دلیل استفاده کردن از بازیکنی مثل ویدال رو نمیدونم.!!!اگه شما میدونید جواب من رو بدید...توی همین بازی سه چهارتا سوتی خطرناک داد.
کاپتان میتونه توی زمین موثر تر از اون باشی.

بازم جد.ل رفت توهم.حالا بشینیم منتظر این باشیم که میلان بیاد پایین.از اون طرف خودمون امتیاز جمع کنیم.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سال 2012 سال بزرگ و مهمی است

alexnew1.jpg
کاپیتان از انچه که بیانکونری در خانه اودینزه به دست اورده راضی ست، یک تساوی در زمینی سخت که می تواند ارزش یک امتیاز را به خوبی ثابت کند. الساندرو دل پیرو امروز در خصوص نتیجه ای که به دست امد نوشت

" 22 دسامبر.... بنابر این کریسمس نزدیک است. بعد از تساوی برابر اودینزه ما سال 2011 را با ایستادین در صدر به پایان رساندیم و از حالا به خانه برمی گردیم تا در کنار خانواده ها باشیم. ایستادن در صدر جدول زیباست البته می دانیم که میلان نیز در کنارمان است. این بهترین روش برای بستن سال 2011 و رسیدن به سال بزرگ 2012 است. "

میرکو ووچینیچ بهترین بازیکن سال مونته نگرو

vucinic12.jpg
میرکو ووچینیچ بازیکن باهوش و زیرک باشگاه یوونتوس در رقابتی سخت با استوان یووتیچ موفق شد عنوان مرد سال 2011 فوتبال مونته نگرو را به خود اختصاص دهد.

میرکو بعد از کسب این عنوان گفت: "از اینکه من به عنوان برترین بازیکن فوتبال کشورم انتخاب شدم بسیار خوشحالم و افتخاری بزرگ برای من است.متاسفانه تیم ما نتوانست سال 2011 را به خوبی پشت سر بگذارد اما سعی خواهیم کرد در قدم های بعدی موفق به کسب سهمیه ی جام جهانی برزیل در سال 2014 شویم."

گفتنی است فدارسیون فوتبال مونته نگرو بهترین بازیکن سال کشور را از رای مربیان و کاپیتان های حاضر در لیگ دسته اول این کشور انتخاب می کنند.

150بازی مارکیزیو با پیراهن یووه


marchisio3.jpg
امسال 150 سالگی ایتالیا در تورینو جشن گرفته شد و حالا یکی از الگوهای این شهر در دنیای فوتبال نیز توانست جشن 150 بازی با پیراهن بیانکونری را برگزار کند.

کلودیو مارکیزیو، هافبکی که به نظر آینده فوتبال ایتالیا می امد و با حفظ آن به خوبی توانست این وظیفه را به سرانجام برساند در دیدار یوونتوس برابر اودینزه برای 150 بار با این پیراهن سیاه و سفید به میدان رفت تا همراه یوونتوس 150 بازی را به نام خود ثبت کرده باشد.

او با که 26 سال سن و 5 سال تجربه حضور در یووه آهسته آهسته تبدیل به مهره کلیدی بیانکونری شد با این امار می تواند به آینده ای روشن تر فکر کند و چه شاید رکوردهایی که او در ادامه ثبت و تبدیل به اسطوره ای جدید در تاریخ بانوی پیر شود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

بازی رو که ندیدم
اونجوری که جواد داداش میگفت با تعلل خودمون امتیاز رو نگرفتیم.
بهر حال جای نگرانی نیست. الان با میلان مساوی هستیم و تو نیم فصل دوم اوضاع ما بهتر هست . البته من فکر میکنم تو همین سه بازی باقیمانده از دور رفت بازم صدر رو میگیریم.

این تیم توان قهرمانی رو داره. امیدوارم یه چند تا تقویتی خوب تو این نقل و انتقالات بین فصل به تیم تزریق بشه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
------------------

یووه آماده شگفتی ست:rolleyes:
buffon3.jpg


این بار کمی نسبت به گذشته اظهاراتش فرق می کند، هر چند که همانند گذشته میلان را شانس نخست قهرمانی می داند اما در پایان تاکید دارد که یوونتوس اماده شگفتی ست. رسیدن به اسکودتو می تواند بهترین انگیزه برای بیانکونری ای باشد که مدتی ست از سطح نخست و قدرت اول ایتالیا فاصله گرفته اما با تغییراتی که نیاز بود و به خوبی انجام شد به نظر میرسد که شخصیتی که باید به یوونتوس بازمی گشت، بازگشته و این مسئله می تواند کلیدی برای موفقیت های اینده باشد.

جیجی بوفون در گفت و گوی با شبکه اسکای گفت " میلان برای کسب اسکودتو بهترین شانس را دارد اما یوونتوس اماده شگفتی ست. راهی که می تواند خوب ادامه داشته باشد و این طور خوب به نظر بیاید. خب هنوز در شرایط قهرمانی نیستیم و نیاز داریم که زمان را از دست ندهیم و شرایط را حفظ کنیم.

همان طور که پیش رفتیم، پیش رویم و بازی به بازی جلو رویم همان طور که انجام دادیم. همگی دوست داریم که شوکه شدن سایرین را ببینیم و این به خوبی در پایان سال دیده شد. ما در صدر ایستادیم، مکانی که بسیاری متعجب شدند و کمتر کسی انتظارش را داشت."

بوفون به نقش کیه لینی در یووه اشاره کرد" ان نقشی که جورجو به عهده گرفته بسیار مهم و حساس است. حتی زمانی که کمی اسیب دیده ام مطمئن هستم که جورجو هست. می دانم که انتقاد می شود اما باید بیشتر به شرایط و نحوه عملکرد دقت کرد و خوشحالم که جورجو به خوبی پاسخ اعتماد مربی را داد. "


BABA NATALEX:happy:
alexcris.jpg

پاپانویل در رویای کودکان می تواند شخصی دوست داشتنی و محبوب باشد و بسیاری از کودکان بی صبرانه منتظر رسیدن روزهای پایانی سال و اغازین سال نو هستند تا با امدن بابانویل ارزوها و رویاهای شان براورده شود.

این بار یک بابانویل دوست داشتنی تصمیم گرفت بی خبر در سطح شهر مه گرفته تورینو بگردد و از اتفاقات و برخوردهای اطرافین فیلم بگیرد. فیلمی دیدنی و به یادماندنی برای یکی از بهترین اسطوره های ورزشی دنیا، الساندرو دل پیرو

کاپیتان یوونتوس با پوشیدن لباس بابانویل که لباس سانتا کلویز نام دارد و با ریش و نان مقدس و البته یک دستگاه دوربین به سطح شهر تورینو رفت تا در شرایطی که شهر خود را اماده میزبانی از سال جدید و مراسم ویژه ان می کند فیلم بگیرد.

اله امشب با این شرایط به گردش در شهر پرداخت و به تیفوسی های بیانکونری و البته هر شخصی که می توانست عکس به عنوان هدیه داد.

15 دسامبر سال گذشته نیز الکس با دوربینی در دست به شهر زد و حاضرین در این شهر بی خبر از شخصی که پشت این چهره و با لباس بابانویل به کنارشان امده فیلم گرفت. حالا اله تصمیم گرفته این بار این فیلم را به عنوان هدیه به تیفوسی هایش هدیه کند.

البته شما علاقه مندان نیز می توانیم با ارسال عکس و فیلم در شکل های مختلف به کاپیتان بیانکونری هدیه دهید.

الساندرو در پایان نیز کریمس را به شکل خاص خود تبریک گفت " Buon Nat-Ale "


خداحافظ کراسیچ:(
krasic6.jpg

نتوانست همان کراسیچی که از او انتظار می رفت باشد، نتوانست خاطره مرد موطلایی بیانکونری را یک بار دیگر زنده کند و در نهایت نتوانست ان مهره ای که می خواست و برای یووه بازی کند، باشد. بنابر این چاره ای جز جدایی نیست.

میلوش کراسیچ، مهره صربستان یوونتوس که با سر و صدای زیاد در تابستان گذشته به این تیم پیوست به زودی با توجه به شرایط اخیرش در ایتالیا، این کشور و این تیم را ترک می کند تا آینده ای بهتر داشته باشد.

اخبار رسیده نشان می دهد که انگلیس بیش از سایر کشورها به او نزدیک شده، در این میان علاقه مسولین چلسی به وی کاملا اشکار است.

گفته می شود کراسیچ بهترین گزینه برای جانشینی انلکاست که به زودی راهی چین می شود. مطمئنا نمایش میلوش با سیستم فوتبال انگلیس بیشتر همخوانی دارد و می تواند موفق تر باشد.

مدیران یووه نیز تاکید کردند در صورتی که مذاکرات به خوبی پیش رود خداحافظی میلوش و یووه بسیار نزدیک خواهد بود.


یوونتوس می توانست با 3 گل اینتر را شکست دهد
andrea6.jpg




image.php
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
جایزه ویژه GLOBE SOCCER برای الکس دل پیرو

Alessandro+Del+Piero+Juventus+FC+v+FC+Red+A0s5Lc61_azl.jpg
یک تعطیلات ویژه همراه با بهترین برنامه ها و مراسم برای بزرگان فوتبال و علاقه مندان این رشته، دوبی ژانویه امسال و در تعطیلات زمستانی فوتبال اروپا میزبان بهترین ها و بزرگ ترین تیم ها و بازیکنانی ست که هر یک هواداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند.

دوبی و شیوخ سرمایه دارش در سومین سال متوالی میزبان مجمع بررسی ترانسفرهای بزرگ دنیای فوتبال است و به همین دلیل در تاریخ 28 – 29 دسامبر بسیاری از مربیان، بازیکنان و مدیران باشگاه ها و مدیران برنامه بازیکنان در این مراسم شرکت می کنند.

مراسمی مرسو به GLOBE SOCCER که جوایزی نیز به ستاره های از پیش انتخاب شده اهدا می شود. در این میان الساندرو دل پیرو، کاپیتان دوست داشتنی یوونتوس از سوی مسولین برای گرفتن جایزه انتخاب شده و کاپیتان یووه به پاس حضور 18 ساله اش با پیراهن یووه در کنار کریس رونالدو به دلیل افتخاراتی که در دوران اخیر کسب کرده به عنوان ستاره های این برنامه معرفی و جوایز ارزنده ای دریافت خواهند کرد.

اما در این میان، الکس که اخرین فصل حضورش در یووه را تجربه می کند از سوی شیوخ عرب دعوت شده تا در سایر مراسم ویژه ای که برای او ترتیب داده اند نیز حضور یابد که به همین دلیل امشب وارد دبی شد.

گفتنی ست مارادونا، لیپی و کاناوارو در کنار فابیو کاپلو، الساندرو موجی، ریکاردو روزل نیز به عنوان مهمان ویژه این برنامه حضور دارند تا مارکتینگ فوتبال را بررسی کنند.

یوونتوس نیز به همراه میلان در روزهای پایانی سال راهی دوبی میشوند تا امادگی خود را برای ادامه رقابت ها از دست ندهند.

گفتنی ست در این مراسم پیراهن های امضا شده اسطوره ها و ستاره های دنیای فوتبال که در حال حاضر کودکان و جوانان بسیاری عاشق انها در سراسر جهان هستند در اختیار گروهی از علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

در این میان می توان به پیراهن امضا شده الساندرو دل پیرو، کریس رونالدو، مسی، ایبراهیموویچ، رونالدو، لمپارد، رونی، توتی، نانی، لاوزی و کاسیاس اشاره کرد.

 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
یوونتوس به همراه کونته می تواند بهترین باشد

trapattoni1.jpg
مربي سابق ايتاليا كه در حال حاضر هدايت تيم ملي ايرلند را به عهده دارد در خصوص كونته و عملكردش به عنوان مربي يوونتوس معتقد است او مربي اي تاثير گذار كه مي تواند نتايج خيره كننده اي را به دست بياورد. تراپاتوني در اين خصوص گفت:

" نمي توانم به نحوه ديگري تبريك بگويم و براي مربي جواني كه به دنبال شگفتي ست ارزوي موفقيت كنم. كونته مربي تاثيرگذار و تصميم گيرنده اي ست كه مي تواند شرايط را به نحوي كه دوست دارد برگرداند. "

از وي در خصوص نمايش يووه و ميلان مي پرسند "‌ الگري همانند انچه كه از او انتظار مي رفت ظاهر شد. او مي داند كه در رقابت هاي ليگ نتايج بسيار خوبي بگيرد چون مي داند كه چطور كار كند. كونته هم مربي بسيار جنگنده اي ست كه به رغم جواني عملكرد بسيار خوبي داشته و مي تواند روزهاي بهتري داشته باشد. "

امائوری و بوریلو، خروجی و ورودی احتمالی بیانکونری

borriell1.jpg
در حالی که بسیاری منتظر انتقال مهاجم ایتالیایی – برزیلی تیم شان به جنوا هستند اخباری نیز بر تایید خرید بوریلو به گوش می رسد. به نظر می رسد جوزپه ماروتا سرانجام به پیشنهاد سران جنوا برای فروش امائوری چراغ سبز نشان داد تا این مهره با ورود به تیمی جدید بتواند فرصتی برای بازی کردن داشته باشد.

در همین حال منابع نزدیک به یووه خبر می دهند که مذاکرات برای خرید شش ماهه بوریلو به خوبی پیش رفته و به زودی طی روزهای آینده رسما این خبر اعلام و قراداد قرضی این مهره امضا خواهد شد.

همه از زهردار بودن يووه مي ترسند

Juventus-Milan (40).jpg
بهترين يوونتوسي سال در كنار مربي اي كه توانست يووه را به روزهاي بزرگ اش نزديك كند براي آينده بيانكونري انگيزه زيادي دارند. كلوديو ماركيزيو، هافبك اين تيم كه در تعطيلات به سر مي برد در خصوص شرايط يوونتوس گفت " همه از زهردار بودن يووه مي ترسند. ما انگيزه اي داريم كه همه رقبا را به هراس وا مي داريم. "

ماركيزيو در استانه اغاز اردوي زمستاني تيمش گفت " كاملا اماده ايم، اماده يك جنگ تازه در سالي نو، سيستم و شرايط يووه مرا به كيفيت بالاتر نزديك مي كند. در اين فصل حال و هواي تازه اي را تجربه كرديم و همگي از اين شرايط راضي ايم.

يووه تيمي زهردار با شرايط خاص است كه در حال حاضر ترس رقبا را موجب شده، بايد اين طور ادامه دهيم و مطمئن هستم كه مي توانيم، مطمئنا هواداران مي توانند در اين امر ما را مانند هميشه ياري دهند. "

گفتني ست با شرايطي كه ماركيزيو در يووه به دست اورده به نظر ميرسد كه او فاصله زيادي به اسطوره شدن در اين باشگاه پرافتخار ندارد و شايد تنها وارث الساندرو دل پيرو در سال هاي نه چندان دور شود.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام رفقا

بدون هیچ حرف اضافه ای برم سراغ یه سری خبرهای دنیای فوتبال البته با رنگ یووه:

پیشنهاد به مارتین کاسرس

کاسرس ملی پوش اروگوئه/ مدافعی که دو فصل پیش قرضی از بارسا تو تیم بازی کرد و بعدش به سویا رفت قرضی و الان در مالکیت سویا هست. یووه پیشنهادی رو برای این بازیکن ارائه کرده تا او را بدست بیاورد. ظاهرا کونته دلیل مهمش برای این انتقال رو چند پسته بودن کاسرس اعلام کرده. یووه پیشنهاد داده که تا پایان فصل در ازای مبلغ دو میلیون یورو برای این تیم به میدان بره و برای فصل بعد 5 میلیون به او پرداخت میکند.

آمائوری و انتقال

این قصه دنباله دار شد. در حالی که خبر ها از عدم توافق بین وکیل او و باشگاه برای انتقال به جنوا حکایت داره خود او منکر این قضیه شده و گفته هنوز مشخص نیست. در ادامه او اضافه کرده که باشگاه مرا نمیخواهد ولی من همچنان به یووه علاقه دارم. راهی وجود دارد تا در ژوئن قرار دادم به پایان برسد و راهی تیم شوم. من ترجیح میدهم این نیم فصل را هم بازی کنم و مطمعن هستم که در ژانویه منتقل خواهم شد. میخواهم با یک تیم جدید یک قرار داد سه ساله را منعقد کنم برای همین روند زمانبر شده است. فکر میکنم این قرار داد سه ساله اخرین قرارداد رسمی و حرفه ای من باشد و باید منتظر باشم.
فوتبال ایتالیا

پازینزا و اعتماد کونته!

او تنها 127 دقیقه برای یووه در لیگ بازی کرده و این برای او خوشآیند نیست. او در مصاحبه خود از احتمال عدم اعتماد کونته صحبت کرده بود ولی در عین حال گفته قصد جدایی از تیم را ندارم. متقابلا کونته هم اعلام کرده که من به پازینزا اعتماد دارم و قصد واگذاری او را ندارم. او در اینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

مصاحبه کلودیو مارکیزیو ***

کلودیو مصاحبه جالبی انجام داده که خلاصه حرفهاش رو براتون منعکس میکنم.
احساس میکنم که تفکر تاکتیکی یووه بر من غالب شده و این بسیار برایم غرورانگیز است. کونته برای ما یک سیستم جدید مطرح کرد و 2-4-4 برای ما شگفت انگیز بود. این مهمترین عامل در بلوغ امسال من بود. احساس میکنم این سبک بازی مرا در زمین رها کرده و میتوانم بازی بهتری نشان بدهم. او همچنین برای ما یک دستاورد بزرگ داشت و همانا دور کردن ترس از تیم بود همان چیزی که متاسفانه دو فصل بر ما غلبه کرد و جایگاه بدی بدست اوردیم.اما امسال بدور از این تفکرات در سطح خوبی هستیم و بالا نشین جدول. ما بدون شکست هستیم و این روحیه ما را افزایش میدهد. او در مورد شش گل زده خود میگوید این احیای من و یووه است و یک ثروت است. و نهایتا اینکه گفته کونته معنای برنده شدن را میداند و در ذهن ما یووه را برنده میکند. این امادگی ذهنی ما را بسیار کمک میکند.
رویترز


صحبتهای شماره ده واقعی ما ؛ کاپتن آلساندرو

آینده در راه است اما من متوقف نخوام شد و هنوز میل به بازی دارم.
امروز من فقط به یوونتوس فکر میکنم و در آینده تصمیمی برای آینده خواهم گرفت
سی هفت سالگی برای من پایان کار نخواهد بود و در آینده تصمیمم را بیان خواهم کرد.
درست است من کم بازی میکنم و به قول شما تنها 296 دقیقه، اما من به تفکرات کونته راه خواهم یافت و خود را در تیم اول (ترکیب اصلی) وارد خواهم کرد. مهمترین چیز موفقیت یوونتوس است.
اسکای اسپورت


مارکو موتا و پیشنهاد از گیخون

مارکو موتا از وضعیت خود رضایت ندارد و او بعد از ورود استفان لختشنیر به بازی گرفته نمیشود. پیشنهادی از اسپورتینگ گیخون برای او ارائه شده و او متمایل به حضور در تیمیست که بازی کند. اما یووه در اعلام موضع خود بیان کرد: تا جایگزینی برای او گرفته نشود اجازه خروج داده نخواهد شد.

بوریلو در یوونتوس!

هنوز قرارداد امضا نشده است و این تنها فاصله او با یووه است
مارکو جدید یوونتوس از رم امده و در تفکرات انریکه جای نگرفت. همه چیز در ساعات پایانی چهارشنبه متوقف شده و این به معنای نیمه کاره ماندن این انتقال نیست بلکه ظاهرا کار تمام است.
یووه ظاهرا بوریلو را تا انتهای فصل تنها در ازای یک میلیون یورو بدست آورده و در صورتی که او توانایی خود را تثبیت کند برای سال بعد صاحب قراردادی با مالکیت یووه به ارزش هشت میلیون یورو خواهد شد.
او حالا یک یوونتوسی است.
گازتو دلو اسپورت


مصاحبه خیلی ناب و جالب بوفون برای پایان سال 2011 با گازتا ***

بوفون در پاسخ به منتقدان که او را تمام شده میدانستند میگوید : آنها دهقان هستند و نباید از فوتبال بگویند. ( !! :دی )
ما تغییر جهت خوبی داشتیم ولی احماقه است که بخواهیم کورکورانه آنرا برای بعد از ژانویه هم تصور کنیم.
هنوز به نیمه راه هم نرسیده ایم و باید تمرکز کنیم. هرگر نمیخوام به عقب بازگردیم و آن ماههای ابتدایی 2011. افتضاح بود.
دلنری مقصر نبود و قصد انتقاد از او ندارم. روحیه تیم خوب نبود و به مراتب ضعیفتر از این تیم بودیم . او مربی بزرگ و دانایی است.
مرا تمام شده میدانستند در حالی که من 6-7 ماه مصدوم بودم و این بازگشت برای من خوب بوده. آنهایی که چنین نظری داشتند نمیتوانند در مورد شغل من صحبت کنند.
تارخ هرگز کنسل نمیشود. من به مردمی میگویم که در 50 سال اخیر دنبال کرده اند و هستند. 6-7 ماه از فرم خارج بودم و حالا انها از ما سخن میگویند. این نشان میدهد که ما در حال انجام کاری هستیم که خوب قلمداد میشود. مردم منتقدان خوبی هستند اما کسانی که بدون انصاف حرف میزنند شاید دهقان هستند و از فوتبال چیزی نمیدانند.
بیشتر از ده سال است که اینجا هستم و میخواهم باز هم باشم. این یک افتخار است برای من . نمیتوان اینقدر دوام آورد مگر اینکه خوب بوده باشم.
تمرکز اصلی ما برای حضور در لیگ قهرمانی است. یووه برای قهرمانی همیشه فرصت دارد. ما باید پله به پله جلو بیاییم. میخواهیم به اروپا برگردیم.
با پراندلی فلسفه جدیدی را پیگیری میکنیم و میخواهم با تیم ملی باز هم موفقیت بدست بیاوریم.


دوستت میداریم جی جی آنتی گل !


مخلص امت یووه دوست.
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
اشتباه بزرگی مرتکب میشه یووه اگر کراسیچ رو بفروشه.خیلی هم بزرگ
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جی جی دوست داریم , :happy:

اشتباه بزرگی مرتکب میشه یووه اگر کراسیچ رو بفروشه.خیلی هم بزرگ

نوید جان منم دقیقا با شما موافقم , و حتی از کونته خورده هم می گیرم که چرا به این بشر بازی نمی ده:(
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
نوید جان منم دقیقا با شما موافقم , و حتی از کونته خورده هم می گیرم که چرا به این بشر بازی نمی ده:(

از په په خیلی سرتره حتی میتونست یک ستاره باشه نه مثل ندود ولی شبیهش
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام و درود به هم تیمی های عزیز

نخستین جلسه تمرینی یووه در دوبی

conte-cana.jpg
یوونتوس که برای تمرین و امادگی به دوبی سفر کرده ظهر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را در محل مورد از پیش تعیین شده مسولین برگزار کننده این اردو برگزار کرد. این تمرین که با برنامه های انتونیو کونته به خوبی پیش رفت مهمان ویژه ای نیز داشت.

فابیو کاناوارو، مدافع سابق و ملی پوش این که در دوبی خانه دارد به دیدار یوونتوسی ها رفت و دقایقی نیز با کونته و هم تیمی های سابق به گفت و گو پرداخت.

بعد از ظهر امروز نیز جلسه تمرینی دیگری برگزار شد و بازیکنان پس از اتمام تمرین به هتل محل اقامت شان برمی گردند و به توصیه کونته همه مجموعه در این محل جشن آغاز سال جدید را برگزار می کنند.

قبلا خوش اشتها بودیم اما حالا تشنه موفقیت

pirlo8.jpg

اندره ا پیرلو که به همراه تیم در زمین تمرین همدان بین رشید بن محمد ال مکتوم تمرین می کند در گفت و گو کوتاهیی گفت " یووه پیش از این خوش اشتها بود اما حالا تشنه موفقیت و پیروزی ست. مدتی از خواسته های یووه کم شده بود اما حالا این خواسته ها به اوج رسیده و همگی برای رسیدن به خواسته ها تلاش می کنیم.

به خوبی پیش می رویم و خوشحالیم که سال 2011 را با چهره خوبی به پایان می رسانیم. اینجا در دوبی هم به خوبی در حال تمرین هستیم و همه چیز به خوبی پیش می رود. روحی تازه ای برای موفقیت نیاز بود که حالا با این روح و انگیزه به اتمام خوشایند راهی که در پیش گرفتیم فکر می کنیم.

و......
مارکو بوریلو بازیکن جدید یوونتوس

borriello3.jpg
ساعاتی پیش شبکه ی اسکای از توافق نهایی میان سران دو باشگاه یوونتوس و رم برای انتقال مارکو بوریلو به یووه خبر داد و این بازیکن می تواند بعد از تعطیلات به یوونتوس ملحق شود.

امروز جلسه ی ماروتا و فنوچی مدیر ترانسفر رم به پایان رسید ، طبق گفته ی خبرنگار اسکای تمام کارهای انتقال بوریلو به یووه انجام شده البته در این جلسه در مورد پیزارو نیز صحبت شده و به نظر می رسد کونته خواهان جذب وی شده است.

بر این اساس بوریلو با مبلغ 1 میلیون یورو به مدت 6 ماه به صورت قرضی در اختیار یووه می باشد و بانوی پیر حق خرید وی را با مبلغ 7.5 میلیون یورو در اختیار دارد.

من چیزی در مورد این بوریلو نمیدونم.اگه چیزی میدونید به من هم بگید...
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی

من چیزی در مورد این بوریلو نمیدونم.اگه چیزی میدونید به من هم بگید...


بازیکن خوبیه تو میلان زیاد موفق نبود ولی گلهای زیبایی میزنه
همیشه میلان قرضی میدادش اینور اونور یک فصل تو جنوا 19 تا گل زد برگشت میلان 15 تا گل زد بعدش میلان فروختش به رم ک همون موقع یووه میخواستش ولی قرضی که ما رد کردیم گزینه قرضیو تو رم هم بد کار نکرد 17 تا گل زد و حالا یووه
پا چپم هست:دی
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
بعد یه وقفه دو روز دیگه یه بازی دوستانه داریم:

الهلال ؟ - ؟ یوونتوس
زمان :چهار شنبه 14 دی 1390 ساعت 18:30
مکان : ورزشگاه فهد عربستان
به دعوت باشگاه الهلال عربستان باشگاه یوونتوس برای خداحافظی یکی از بازیکنان قدیمی تیم الهلال راهی این کشور خواهد شد تا در دیداری دوستانه به مصاف برترین تیم کشور سعودی برود.

کاشکی ما هم تو عربستان زندگی میکردیم...(البته فقط واسه همین موضوع و همین یه بار :) )
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان
چند تا خبر آوردم:

ویچنزو یاکوئینتا
کالچو 24
خبرهایی از خروج او از یوونتوس شنیده میشود به سمت لچه یا کالیاری . اما وکیل این بازیکن گفته او قراردادی دارد تا سال آینده و ماه خروج او از یوونتوس قطعا ژانویه نیست و هنوز فرا نرسیده. او تا مرز بهبودی و امادگی صد درصد اینجا خواهد بود و او بازیکن یوونتوس است. این مربیست که در مورد بازیکنان تصمیم میگیرد اما او نمیخواهد جایی برود!

میرکو ووچینیچ
کوریره دلو اسپورت
کسب اسکودتو در این فصل به ما و میلان منحصر میشود و سایرین مانند ادینزه و اینتر و ناپولی تنها بدنبال ما خواهد بود.شرایط ما میتواند بهتر از میلان باشد چرا که ما انگیزه بالاتری نسبت به میلان داریم. حضور پیرلو در یووه بسیار مرا مشتاق کرد تا در کنار او باشم. نمیتوان بین رم و یووه مقایسه انجام داد. نمیخواهم بگویم که در رم هیچ ساختاری وجود ندارد اما یوونتوس جایی است که در آن وزن تاریخ را حس میکنیم. او در مورد بوریلو و حضورش در یووه میگوید او یک پسر خوب است با ویژگی های خوب اخلاقی. حضور او گزینه های بیشتر برای کونته را در بر دارد اما من نمیترسم و نگران نیستم.

بوریلو
فوتبال ایتالیا
وکیل بوریلو میگوید میلان به شدت خواهان او بود اما پافشاری میلان برای انتقال دائمی کار را سخت کرد و رم نپذیرفت. بنا براین او یووه را انتخاب کرد. او از ایده های انریکه دلسرد شد و این شرایط در رم برای او مطلوب نبود. او حالا به اندیشه های کونته می اندیشد و در یوونتوس بدنبال تثبیت خود است ضمن اینکه باشگاه یوونتوس بر سر مبلغ انتقال دائمی در سال 2012 با رم به توافقاتی دست یافته و این انگیزه خوبی برای بوریلو است. هم اکنون یووه در تور خود در آسیاست و بوریلو امروز آزمایشات پزشکی را انجام داده و به اردو ملخق نمیشود چرا که بهتر است به درمان مشکلی که در عضله وجود دارد بپردازد تا کاملا آماده باشد.

جایگزین پیرلو
فوتبال ایتالیا
بعد از حضور بوریلو حالا شاید نوبت به پیزارو رسیده باشد. بازیساز رم نیز از بکارگیریش توسط انریکه ناراضیست و تنها 402 دقیقه در لیگ به عنوان جایگزین استفاده شده است. از طرفی یوونتوس جایگزینی قابل برای پیرلو ندارد و این میتواند برای بازیکنی در این سطح اما با این سن خطرناک باشد. شاید مذاکرات یووه و رم که در انتقال اخیر با حسن همکاری رم همراه بود اینبار با پرداخت بهتری از سوی یووه به سرنجام برسد.

فرانکو کاسیو
اسکای اسپورت
فرانکو کاسیو اسطوره یوونتوسی و برنده سال 1982 در مورد انتقال بوریلو نظراتی داره:
نمیدانم چرا باشگاه این کار را کرده البته من برای رئیس و کونته و همینطور بوریلو احترام قائلم اما فکر میکنم نیاز ما بیشتر در دفاع و هافبک باشد. ضمن اینکه کونته او را برای بازی در کناره و یا راس خط حمله میخواهد که ما در این پستها بازیکنان خوب و زیادی داریم.
ضمن اینکه در پایان این خبر اومده خبری از پرداخت یک میلیونی برای این نیم فصل به بوریلو نیست و این مبلغ 700000 یورو است. و حق مالکیت این بازیکن در پایان فصل تنها هفت و نیم میلیون است نه هشت میلیون اعلام شده از سوی یووه و یا ده میلیون که رم اعلام کرده.

په په
فوتبال ایتالیا
یکی از مهمترین بازیکنان این فصل یووه در احیای این تیم بوده است و درباره سال گذشته چنین میگوید: 2011 سال من بود.
این سال برای من در نیمه اولش لرزان بود و در نیمه دوم فوق العاده. در پنج ماه گذشته من به بلوغ خوب و بهتری در فوتبال رسیده ام و این برای من فوقالعاده است. کونته داشته های مرا پالایش کرده و به من اجازه حضور بهتر در محوطه حریفان و به عمق رفتن را میدهد و این مرا به درک بهتری رسانده. همه میگویند بازیکن در سنین 27 تا 30 سالگی به پختگی میرسند و حالا من در این سنین هستم. په په عقیده دارد درست است که میلان از ما مجهز تر است اما ما گرسنه تر هستیم. این میتواند قدم به قدم ما را به پیش ببرد. کونته کسی است که میتواند به ما کمک زیادی بکند و ما تسلیم نخواهیم شد.

پیرلو
یوونتوس چنل
آندرا پیرلو میگوید: گرسنگی ما رو به رشد است و این در 2012 ادامه دارد. پیروزی بعد از پیروزی.
تجربه جدیدی میخواستم و این حضور در تورین بود پس از ده سال از میلان جدا شدم و حالا هر دو تیم در سطح اول ایتالیا هستند و ما در دبی کنار هم هستیم. در این فصل سال حضور در این آب و هوا به ما کمک خوبی میکند تا بتوانیم از ماهیچه های خود بهره بهتری ببریم.
ما فصل را با پای راست شروع کردیم (شاید اصطلاح باشه :دی) و حالا من میخواهم بگویم شور و شوقی بیش از ابتدای فصل برای ادامه کار داریم. همه به پتانسیل تیم ما آگاه شده اند و میتوانیم دو فصل بد یووه را فراموش کنیم. اشتهای ما صرف این شده است که بگویم گرسنه تر هستیم. بازی بعد از بازی و پیروزی بعد از پیروزی.
میخواهم با یوونتوس هم موفق باشم و این برایم امکان پذیر است. 2012 را صرف شادی هواداران میکنیم و این حداقل کار است.

مخلص امت یووه دوست
image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
قرار بود من عکس بازیها رو بذارم ولی یه مدت فیلترینگ بد اذیت کرد و نشد که بشه. الان کل بازیهای امسال رو میذارم. اونهایی که قرمز رنگ هستند قبل گذاشته بودمشون ولی برای کامل بودن پست دوباره گذاشتم لینکشون رو و سبز ها جدید هستند. به دوستان رقیب تیمی هم پیشنهاد میدم بگیرند مثلا بازی با رم خیلی عکس از رمی ها داره و یا میلان و ..

بازی با پارما
http://www.mediafire.com/download.php?kg9wc7q1nr9s4rk
بازی با سیه نا
http://www.mediafire.com/download.php?y5y6v6a1o6wpbqb
بازی با بولونا
http://www.mediafire.com/download.php?j3m2jg1u7by1bue
بازی با کاتانیا
http://www.mediafire.com/download.php?4vg5pncc1l5nufc
بازی با میلان
http://www.mediafire.com/download.php?e6t2pbo5akw2j20
بازی با کیه وو
http://www.mediafire.com/download.php?jgg71gff4gg4xrg
بازی با جنوا
http://www.mediafire.com/download.php?1hrq2bknvlmar0m
بازی با فیورنتینا
http://www.mediafire.com/download.php?81w396fb6yy8ltx
بازی با اینتر
http://www.mediafire.com/download.php?hzmfvnlefzs3czf
بازی با پالرمو
http://www.mediafire.com/download.php?qprzpjkj7h9en0k
بازی با لازیو
http://www.mediafire.com/download.php?rb9a9u9hd7ya77z
بازی با ناپولی
http://www.mediafire.com/download.php?gbo76sp9y6mf5p0
بازی با چزنا
http://www.mediafire.com/download.php?5yh7cus23wsa25k
بازی با رم
http://www.mediafire.com/download.php?2yqmt6d99ma926w
بازی با نوارا
http://www.mediafire.com/download.php?13c5yzregxvq5ue
بازی با ادینزه
http://www.mediafire.com/download.php?98qq285ii0213qq

حالشو ببرید :دی!
 
Last edited:

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
جواد جان فقط اومدم تشکری کنم از شما و جواد دادش و فرزاد گل که چراغ تاپیک رو همیشه روشن نگه می دارند.
شاد باشید
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام
آقا جواد خیلی ممنون من که همشون رو گرفتم.
ساسان خان این یه وظیفه هست که باید همه جا چراغ یوونتوس رو روشن نگه داریم.
ما همیشه در حال انجام وظیفه ایم.....
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
مصاحبه ی اختصاصی یوونتوس دات ای ار با انتونیو کونته
conte-hosseinsalehi.jpg

امروز در سومین روز حضور باشگاه یوونتوس در دبی فرصتی به وجود آمد تا مدیریت وب سایت یوونتوس دات ای ار مصاحبه ای اختصاصی با انتونیو کونته سرمربی یووه ترتیب دهد.

کونته که از حضور طرفداران ایرانی در دوبی به وجد امده بود در مورد خرید بوریلو گفت: "ما به وجود بوریلو برای ادامه فصل نیاز داشتیم و او طی چند روز اینده به ترکیب ما اضافه خواهد شد."

سرمربی در مورد خرید پیزارو گفت: "او به سیستم و ترکیب تیمی ما نمی خورد و ما به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند در سیستم ما بازی کنند و فکر می کنم او خرید مناسبی برای ما نخواهد بود."

وی در مورد کراسیچ و ترک یووه گفت: "فعلا چیزی مشخص نیست و باید بگویم او در حال حاضر در اتاق خود در حال استراحت است."

انتونیو در پایان در مورد قهرمانی یوونتوس گفت: "هنوز زود است در این باره صحبت کنیم و ما تمام تلاش خود را برای حضور موفق در ادامه ی فصل به کار خواهیم گرفت."

گفتنی است در پایان این مصاحبه هدیه ای به رسم یادبود از سوی وب سایت یوونتوس دات ای ار به انتونیو کونته سرمربی یوونتوس اهدا شد.

Juventus.iR - Events - [Unofficial Website Juventus F.C. Spa .Turin.Italy]
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه ی عزیزان

اخبار
بوریلو دیروز وارد تورین شدو برای انجام تست پزشکی وارد کلینیک فورناکا شد و بعد از سپری کردن مرحله ی نخست راهی کلینیک ورزشی در ورزشگاه المپیکو تورین شد.
در مجموع تست پزشکی بوریلو بیش از 4 ساعت طول کشید و این بازیکن راهی وینوو شد تا تمرینات خود را از سر گیرد ، بوریلو پس از دیدار یووه - لچه به تمرینات تیم ملحق خواهد شد.
انتونیو کونته سرمربی یوونتوس گفت:پشت هر انتقالی تفکر و اندیشه وجود دارد و انتقادات وارده مبنی بر زیاد شدن بازیکن را درک نمی کنم. یوونتوس تیمی بزرگ است که بازیکنان حاضر نباید از رقابت بترسند.

این هم از زبان خود بوریلو

borriello4.jpg
مهاجم جدید بانوی پیر با حضور در کانال باشگاه یوونتوس اولین مصاحبه ی رسمی خود را انجام داد و از پیوستن به یکی از بزرگ ترین باشگاه جهان ابراز خوشنودی کرد و این موقعیت را یک فرصت بی نظیر دانست.
مارکو بوریلو در ادامه گفت: "آنها واقعا تیمی متعادل و پرقدرت هستند و سعی می کنند بازی خود را به حریفشان تحمیل کنند.آنها واقعا مرا متعجب می کنند و امیدوارم فرصت نمایش کیفیت بازی خودم رادر کنارشان داشته باشم.
من تمام سعی خود را خواهم کرد تا ذهنیتم را با ذهنیت گروه هماهنگ کنم و بهترین عملکردم را ارائه دهم.من نمی خواهم برای خود هدف تعیین کنم
من می خواهم به نهایت چیزها برسم.
ما تلفنی با کونته صحبت کردیم ولی فرصت نشد در مورد نقشم در پازل تاکتیکی او صحبت کنیم.توجه کونته کاملا معطوف به بازی با لچه بود.زمانی که در 9 ژانویه با او ملاقات کنم در این مورد با مربی صحبت خواهم کرد.
من تقریبا با اکثر بازیکنان تیم در باشگاه های دیگر یا در تیم ملی هم بازی بوده ام.با میرکو در رم و با پیرلو در میلان من اغلب اوقات هم از طریق پیام با کیه لینی.په په و پیرلو در ارتباطم.
وی در مورد عدم پیوستن به یووه در تابستان 2011 گفت: من به هواداران صادقانه می گویم که هرگز پیشنهاد یووه را رد نکردم برای اینکه اگر یووه شما را بخواهد شما نمی توانید جواب رد دهید.حضور من در آن زمان در رم به خاطر توافق مسئولان میلان با رم و عدم توافق با مسئولان یووه بود.

من چیز دیگری برای گفتن به هواداران ندارم ولی همیشه این عملکرد افراد است که معرفشان است و من بیشتر دوست دارم که در زمین حرف خودم را بزنم و افتخار آفرینی با این پیراهن بهترین راه است برای اثبات خودم.
 
بالا