• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

ictimai رو ترک داشت نشون میداد. همینو میگی باز نشد یا یه شبکه دیگه؟

نه همینو میگم عزیز. کدش رو تو اینتر که گیر اورده بودم 121212.... بود/ دفعه قبلی قفل نشد ولی ایندفعه شد.
من اینو رو ترک ندارم رو هات دارم. رو ترک هر چی سرچ کردم پیداش نکرده فرکانسم دارم ولی پیدا نشد.

مشکل این بود که کانال فری بود و قفل دار نبود. باید با نرم افزار قفل دارش میکردم درسته؟ اونوقت میشد؟
یه چیز دیگه این کد سکا هم فقط 16 تا عدد رو داشتم که همش 1و 2 بود/ اون دوتا عدد دیگه اش رو نداشتم. الان کاری از دستم میاد برای دفعه دیگه؟


اله هم به رکورد 700 رسید هرچند بازم ذخیره بود :(
هفتصدومين بازي دل پيرو
9 آذر 1390
رسيدن به ركورد همانند رسيدن به يك اروزي بزرگ است، براي الكس كه در طول دوران حرفه اي خود بارها و بارها به ركوردهاي ارزشمند دنياي فوتبال دست يافته شب گذشته نيز زيبا بود. هر چند حضور به چند دقيقه خلاصه شد اما توانست هفتصدمين بازي حرفه اي خود را برگزار كند.

الساندرو دل پيرو، كاپيتان يوونتوس كه در دقيقه 90 ديدار اين تيم برابر ناپولي در «سن پائولو» به ميدان رفت هر چند تنها دو دقيقه در زمين حاضر شد اما توانست هفتصدومين بازي رسمي خود را در دوران بازيگري خود انجام دهد. اين ركورد و نتيجه تساوي ارزشمندي كه براي اين تيم به دست امد موجب خرسندي الكس شد تا 686 بازي خود را با يووه جشن بگيرد.

وي با تيم پادووا نيز 14 بازي انجام داده كه در مجموع 700 بازي را در دوران حرفه اي خود برگزار كرده و توانسته 285 گل را نيز به ثمر برساند كه از اين ميان 185 گل وي در رقابت هاي سري ا ثبت شده است.

وي در رقابت هاي اروپايي نيز 92 بازي برگزار كرده و توانسته 44 گل به ثمر برساند تا يكي از موفق ترين و بزرگ ترين مهره هاي تاريخ يوونتوس و فوتبال ايتاليا و اروپا محسوب شود.

و یه سوتی هم بگم که واقعا مرگ آور هست. بازی قبلی یووه همین سایت یووه ای ار شماره الکس رو در لیست تیم با کمال تعجب 11 ثبت کرده بود که ... هیچی :دی/ البته زحمت میکشند و دسشون درد نکنه هرچند قرار بود دی وی دی رایگان ارسال کنند و لاف زدند :دی خواستم در رقابت رو در رو با خودم :lol::lol::lol: ازشون یه گاف بگیرم . سندش هم هست:
 

فایل های ضمیمه

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    147 KB · نمایش ها: 37

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
سلام



نه همینو میگم عزیز. کدش رو تو اینتر که گیر اورده بودم 121212.... بود/ دفعه قبلی قفل نشد ولی ایندفعه شد.
من اینو رو ترک ندارم رو هات دارم. رو ترک هر چی سرچ کردم پیداش نکرده فرکانسم دارم ولی پیدا نشد.

مشکل این بود که کانال فری بود و قفل دار نبود. باید با نرم افزار قفل دارش میکردم درسته؟ اونوقت میشد؟
یه چیز دیگه این کد سکا هم فقط 16 تا عدد رو داشتم که همش 1و 2 بود/ اون دوتا عدد دیگه اش رو نداشتم. الان کاری از دستم میاد برای دفعه دیگه؟

هات رو که بیخیال. رو ترک فقط.
کدش که همونه. اگه کد 4 رقمی هم خواست 0003 هست. با idman هم فرکانس ه .idman رو داری؟
یعنی چی با نرم افزار قفل دارش می کردی؟
ربطی به سکا نداره این کانال. این سیستمش biss هست.
خواستی پخ بزن که تاپیک هم منحرف نشه :دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
هات رو که بیخیال. رو ترک فقط.
کدش که همونه. اگه کد 4 رقمی هم خواست 0003 هست. با idman هم فرکانس ه .idman رو داری؟
یعنی چی با نرم افزار قفل دارش می کردی؟
ربطی به سکا نداره این کانال. این سیستمش biss هست.
خواستی پخ بزن که تاپیک هم منحرف نشه :دی

نه آقا منحرف نمیشه. اینجا زیاد تو کف بازی هستیم . مربوطه :دی دستت درست

خب من واقعا تعجبم! ده بار سرچ کرده بودم ولی پیدا نمیشد رو ترک/ الان باز امتحان کردم اوردش. ایدمن رو هم نداشتم قبلا الان اونم اورد.
حالا فقط یه چیزی. این که شما میگی هات رو ولش کن یعنی رو ترک کد نمیشه؟ منظورم ایکتیمای هست.
و بعد اینکه این کانال الان فری هست رو ترک اگر کد بشه با توجه به اینکه قفل نداره میشه کد زد براش؟

و یه چیز دیگه. ایدمن الان قفل داره روی ترک البته. روی جای دیگه ندارمش. اینو باز کنم موقع بازی دیگه بازه یا دوباره اونوقت هم کد میشه؟
بعد اسمش رو هم زده ایدم اذربایجان ولی تو لیست کانالها اسمش خورده ایدمن تی وی . اینها جفتش یکی هست؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

چند خبر از سایت یووه:cool:
-----------------

به پسرانم افتخار مي كنم
conte12.jpg


وزشگاه مخوف «سن پائولو» در شبي ديدني ميزبان مصاف ناپولي و يوونتوس،يكي از حساس ترين و مهم ترين ديدارهاي ايتاليا بود. اين دو تيم در شرايطي كه چشم ايتاليا به اين مصاف بود به ديدار هم رفتند و در يك بازي پربرخورد و پرگل به تساوي سه بر سه رسيدند. بازي در حالي آغاز شد كه پيش از رسيدن دو تيم به ورزشگاه در يك كيلومتري ورزشگاه اتوبوس حامل بازيكنان يوونتوس با حمله گروهي از هواداران ناپولي مواجه شد كه با سنگ به اتوبوس يوونتوس حمله كردند و موجب شكسته شدن شيشه هاي جلو اتوبوس شدند اما به بازيكنان اين تيم آسيبي نرسيد.

انتونيو كونته، مربي يوونتوس كه توانست از «سن پائولو» با يك امتياز به خانه برگردد از داشتن اين بازيكنان احساس غرور كرد: احترام بسيار زيادي براي اين گروه قائلم كه از صميم قلب بازي مي كنند. به اين گروه افتخار مي كنم، گروهي كه توانست به خوبي در جو ناپولي نتيجه از دست رفته را بازيابد."

كونته به نمايش ميركو در نيمه دوم اشاره مي كند" ميكرو يكي از بهترين هاي ما در اين بازي بود به وي‍ژه در نيمه دوم كه توانست عملكرد تيم را بالا ببرد. خيلي خوشحالم زيرا كيفيت و تكنيك تيمم بسيار خوب است و انگيزه و مبارزه بازيكنانم ديدني ست. حالا با نمايش هاي خوبي كه ارائه مي دهيم پيش مي رويم و اين بسيار لذت بخش است"

اما رسيدن به گل " زماني كه فرصت براي گلزني خلق مي شود بايد گل زد اما هميشه گل نمي شود، بازي فوتبال پلي استيشن نيست و ما بايد به مسائل واقعي برخورد كنيم. بايد اشتباهات مان را جبران كنيم و به فكر ترميم باشيم. "


به کونته افتخار می کنم
contenew2.jpg

روزنامه ى توتو سپورت در ابتکاری جالب براى آشنايى بيشتر هواداران با انتونیو كونته ، با دانيله كونته برادر سرمربى يووه گفتگويى را انجام داده است که در چند بخش ارسال خواهد شد.


" من 12 سال از انتونیو كوچكتر هستم اما همواره رابطه ى بسيار خوبى با انتونیو داشتم ، وى براى من يك پدر است ، هنگامى كه وى در يووه بود من در دانشگاه مشغول به تحصيل بودم و همزمان يك فوتباليست آماتور به شمار مى رفتم ، در آن زمان انتونیو براى من يك الگو بود و من تمام فينال هايى كه انتونیو در آن به ميدان مى رفت را دنبال مى كردم البته خانواده ى ما جام جهانى 94 را نيز بدليل حضور انتونیو دنبال كردند "

انتونیو چگونه برادريست ، لجباز ، سخت گير يا دوست داشتنى ؟

" انتونیو هميشه سعى مى كند تا چيزهاى مفيد و زيبايى را در اختيار من قرار دهد البته وى گاهى وقت ها سختگير بنظر مى رسد ، هنگامى كه در تيم " ايوريا " توپ ميزدم به همراه هم تيمى خود براى تفريح خانه را تا نيمه شب ترك كرده بودم و هنگام بازگشت انتونیو را ديدم كه بيدار در انتظار من نشسته بود ، انتونیو به من گفت كه اگر مى خواهى به فوتبال بپردازى بايد تلاش بيشترى كنى و سخت كوش باشى ، انتونیو سرپرستى من را برعهده گرفت و در دوران تحصيل نيز من را راهنمايى كرد ، اكنون من ، انتونیو و جيانلوكا برادر ديگر من كه در لچه زندگى مى كند ، به راحتى و با يك نگاه نيز يكديگر را درك مى كنيم "

پدر شما مدير تيم juventina di lecce بود ؟

" پدر من مربى و مدير اين تيم بود البته من و دو برادر ديگرم نيز فوتبال را از اين تيم آغاز كرديم ، عشق به فوتبال در خانواده به مادر من نيز سرايت كرده بود و او نيز گاهى وقت ها فوتبال را آناليز مى كرد و پدرم به شوخى مى گفت : خانم ها چيزى از فوتبال نمى دانند "

در كدام پست به ميدان مى رفتيد ؟

" انتونیو و جانلوكا هافبك بودند و من يك مدافع ، من و دو برادرم در تيم هاى پايه ى لچه توپ زديم "

اما فقط انتونیو بود كه پيشرفت زيادى كرد ؟

" بله ، انتونیو در 16 سالگى نخستين بار در سرى آ به ميدان رفت و در 22 سالگى به يوونتوس پيوست البته جانلوكا هم بازيكن بسيار خوبى بود اما در فوتبال براى پيشرفت بايد سخت كوش و تشنه ى قهرمانى باشيد و انتونیو چنين ويژگى هايى داشت "

كدام ويژگى كونته براى شما جالب است ؟

" هنگامى كه 18 سال داشت ، پاى وى دچار شكستگى شديدى شد و ممكن بود براى هميشه فوتبال را كنار بگذارد اما وى با اراده اى كه داشت توانست بهتر از قبل به فوتبال ادامه دهد و هدف هاى بزرگترى را پيش روى خود قرار دهد "

آيا اكنون به جايگاهى كه كونته در آن قرار دارد حسادت مى كنيد ؟

" خير ، بلكه به وى افتخار مى كنم "

آيا خانواده ى شما يوونتوسى هستند ؟

" بله و به همين دليل بود كه پدرم نام juventina را براى تيم انتخاب كرده بود ، اما هنگاميكه انتونیو به يووه پيوست ، ما نيز هيجان زده شديم ، من ابتدا انتونیو و سپس يووه را تشويق مى كردم اما اكنون آن ها را در يكديگر مى بينم "

آيا انتونیو پوسترهاى باجو و ديگر بازيكنانى را كه بر ديوار مى چسباند را به شما داد ؟

" خير ، در اتاق من فقط پوسترهاى انتونیو وجود دارد ، وى براى من يك الگو بود ، من خوش شانس هستم چرا كه همه نمى توانند پوستر برادر قهرمان خود را بر روى ديوار اتاق خود بچسبانند "


یوونتوس به اندازه ی میلان شانس دارد
capello1.jpg

فابيو كاپلو، سرمربي تيم ملي انگلستان شانس قهرماني ميلان و يووونتوس را در اين فصل بيشتر مي داند. اين مربي 65 ساله كه براي شركت در مجمعي به ميلان سفر كرده، سابقه همكاري با هردو باشگاه را در كارنامه خود دارد.هم اكنون اين دو تيم با اختلاف يك امتياز در صدر جدول سري A قرار دارند.

او همچنين اعتقاد داره كه ناپولي هم كه اين فصل متزلزل نشان داده ميتواند براي دوتيم ايجاد خطر كند. «تا پايان ليگ راه زيادي باقي مانده اما رقابت براي قهرماني بين اين 3 تيم خواهد بود. در حال حاضر ميلانيها بهترين هماهنگي را دارند. انها به اندازه كافي قدرتمند هستند تا بالاي جدول بمانند.

اين در حالي است كه ناپولي بايد تلاش كنند تا بتوانند خستگي ناشي از ليگ قهرمانان را كنترل كنند. و يوونتوس كه نتوانست به ليگ قهرمانان راه پيدا كند اما همچنان از شانس هاي قهرماني است » امتياز ديگري كه يووه نسبت به ساير تيمها دارد اين است كه انها اولين باشگاهي هستند كه استاديوم اختصاصي دارند.

بقيه تيمها مجبورند از شهرداري استاديوم كرايه كنند. « داشتن استاديوم اختصاصي در تورين يك امتياز ويژه براي باشگاه محسوب ميشود. طرفداران يووه الان خود را مالك استاديوم ميدانند و بعيد ميدانم كسي از طرفداران صندلي اي را بشكند.»

كاپلو همچنين از مقامات فوتبال ايتاليا خواسته تا با توسعه فوتبال پايه هرچه سريعتر به شناخت استعدادهاي جوان كمك كنند.« سطح ليگ جوانان انچنان بالا نيست تا اجازه پيشرفت را به بازيكنان را بدهد. در انگليس اين امكان وجود داره تا انها را براي دو ماه قرض بگيري و اين فرصت خوبي براي انها تا پيشرفت كنند. يا اينكه بهتر كه از انها در تيم دوم استفاده بشود. در اين صورت اين شانس وجود داره تا انها را زيرنظر بگيري تا هرموقع كه امادگي حضور در تيمهاي بزرگ را داشته باشند»

آشتي نمي كنيم
andrea1.jpg




image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
و این هم جدول سری آ

Untitled.jpg
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
درود بر همه ی یوونتوسی های عزیز

ننگولان و مونتولیوو دو هدف جدید


montolivo.jpg
بر اساس گزارش رسانه های کشور ایتالیا ریکاردو مونتولیوو و رادیا ننگولان دو هدف سران باشگاه یوونتوس برای نقل و انتقالات زمستانی هستند و مذاکرات مدیر ترانسفر یووه با مدیر برنامه های بازیکنان فوق ادامه دارد.

بر اساس درخواست انتونیو کونته سرمربی یوونتوس به جذب یک هافبک میانی، سران یووه اهداف خود را مشخص کرده اند که در این میان دو بازیکن فوق از شانس بیشتری برخوردار هستند.

مونتولیوو که اخرین ماه های قرارداد خود با فیورنتینا را سپری می کند در اندیشه ی ترک فلورانس می باشد و همین موضوع باعث شده تا سران یووه از وی به عنوان یکی از گزینه های خود نام ببرند.

در طرف دیگر رادیا ننگولان ستاره ی باشگاه کالیاری حضور دارد که تنها 23 سال سن دارد و در فصل جاری درخشش فوق العاده ای در تیم خود داشته و در تیم ملی بلژیک نیز حضور دارد.

گفتنی است زدرافکو کوژمانوییچ بازیکن اسبق فیورنتینا و فعلی باشگاه اشتوتگارت نیز یکی دیگر از گزینه های مدیران یووه می باشد.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
شرایط جدول مهم تر از رکورد شخصی ام است

alex-conte.jpg
خیلی کم بازی کرد، در مجموع دقایقی که در این فصل بازی کرده به یک بازی هم نمی رسد اما همچنان با انگیزه ست و بی تردید اسطوره ای دوست داشتنی برای بیانکونری. الکس دل پیرو در دیدار این تیم برابر ناپولی در دقایق تلف شده نیمه دوم به میدان رفت اما همین اندک دقیقه نیز حکم هفصدمین بازی حرفه ای کاپیتان اله را داشت.

دل پیرو در خصوص این رکورد و حضور کمرنگش در یووه در این روزها گفت " برابر ابی ها یک امتیاز ارزشمند به دست امد. دو بار تساوی کردن در سن پائولو به این معناست که این نتیجه ارزشمند است و واقعا تحسین برانگیز است و حالا منتظر بازی اینده برابر چزنا هستیم. "

اما 700 بازی " زیاد است و مطمئنا رکوردها مهم و برایم جذاب اما در حال حاضر امتیاز بازی ها و شرایط جدول مهم تر هستند. "

دو یوونتوسی در میان سه ایتالیایی برتر از نظر فیفا

buffon-pirlo.jpg
برای حضور در تیم یازده نفره فیفا نام سه ایتالیایی دیده می شود که در این میان دو مهره ان یوونتوسی اند. جان لوئیجی بوفون، اندره ا پیرلو و الساندرو نستا، سه مهره انتخابی فیفا در میان یازده نفر برتر است. گفتنی ست در لیست 55 نفره فیفا 9 بازیکن در سری A بازی می کنند که تنها سه بازیکن حاضر در لیست ایتالیایی اند. در این میان نام بازیکنان غیر ایتالیایی مانند اسنایدر، مایکن و لوسیو از اینتر نیز دیده می شوند.

به هر حال حضور دو یوونتوسی نشان از قدرت و حضور مهره های محبوب و ارزشمندی ست که در این تیم توپ می زنند.
 

sara__joon

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 آگوست 2006
نوشته‌ها
5,355
لایک‌ها
5,607
محل سکونت
El Paso, Texas
نه آقا منحرف نمیشه. اینجا زیاد تو کف بازی هستیم . مربوطه :دی دستت درست

خب من واقعا تعجبم! ده بار سرچ کرده بودم ولی پیدا نمیشد رو ترک/ الان باز امتحان کردم اوردش. ایدمن رو هم نداشتم قبلا الان اونم اورد.
حالا فقط یه چیزی. این که شما میگی هات رو ولش کن یعنی رو ترک کد نمیشه؟ منظورم ایکتیمای هست.
و بعد اینکه این کانال الان فری هست رو ترک اگر کد بشه با توجه به اینکه قفل نداره میشه کد زد براش؟

و یه چیز دیگه. ایدمن الان قفل داره روی ترک البته. روی جای دیگه ندارمش. اینو باز کنم موقع بازی دیگه بازه یا دوباره اونوقت هم کد میشه؟
بعد اسمش رو هم زده ایدم اذربایجان ولی تو لیست کانالها اسمش خورده ایدمن تی وی . اینها جفتش یکی هست؟

اوپس! فکر کردم پخ میدی، به همین خاطر اینجا رو نگاه نکردم.

یعنی اینکه روی هات اصلا معلوم نیست پخش بشه، حتی به صورت کد شده. و معلوم نیست باز بشه. به همین خاطر گفتم فقط ترک. رو ترک قطعا پخش میشه و کد هم میشه و کدش هم باز میشه.
آره میشه. ایکتیمای موقع فوتبال کد میشه که با همون کد باز میشه.

در مورد ایدمن، نه دیگه اگه باز بشه خب بازه، دوباره کد نمیشه.
آره همونه.

---------

بازی فردای یوونتوس هم از ایکتیمای پخش میشه :rolleyes:
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
درود

سری آ
یوونتوس ؟ - ؟ چزه نا
زمان :یک شنبه 13 آذر 1390 ساعت 17:30
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر
سي امين مصاف يوونتوس و چزنا به ميزباني بانوي پير برگزار خواهد شد. مصافي كه پيش از اين 13 برتري، 14 تساوي، 2 شكست، 48 گل زده و 29 گل خورده را به نام يووه مي بيند. 22 ديدار در رقابت هاي سري A برگزار شده و يوونتوس 10 پيروزي، 10 تساوي، 2 شكست، 40 گل زده و 24 گل خورده خود را در اين مسابقات به دست اورده. در ده ديدار اخير دو تيم 5 پيروزي، 5 تساوي، 19 گل زده و 11 گل خورده به نام يووه ثبت شده، فصل گذشته يوونتوس در ديدار رفت با نتيجه سه بر يك پيروز شد و بازي برگشت دو بر دو به تساوي كشيده شد. تاكنون يوونتوس يازده بازي را ميزباني كرده و توانسته 6 پيروزي ( اخرين پيروزي خانگي در تاريخ 7/11/2010 با نتيجه سه بر يك )، 4 تساوي ( اخرين تساوي خانگي در تاريخ 10/12/1989 با نتيجه يك بر يك )؛ يك شكست ( اخرين شكست در تاريخ 22/11/1987 با نتيجه دو بر صفر )؛ 26 گل زده و 14 گل خورده را به دست بياورد. بته گا، شيره ا و زوف با 6 بازي بيشترين حضور را به خود اختصاص داده و بته گا با 7 گل زده صدرنشين جدول گلزنان است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ترکیب یووه برابر چزنا , به امید برتری در این دیدار :rolleyes:

Cesena.jpg

تبریک می گم دوستان بازی رو 2 بر 0 با گلهای مارکیزیو و ویدال ( از روی نقطه پنالتی ) بردیم و به صدر جدول بازگشتیم :happy:

امروز که الکس را تقریبا از ابتدای نیمه دوم بازی داد زدن سرشو شکوندن نامردا:(
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پیروزی تقدیم به دل پیرو ( یوونتوس 2 - 0 چزنا )
teamnew9.jpg

یک استادیوم برای یووه و یک یوونتوس برای یک استادیوم و هزاران تیفوسی خارج از آن. امروز ورزشگاه مملو از هوادارانی بود که برای دیدن یک نمایش زیبا و بی نقص از مهره های محبوب شان لحظه شماری می کردند و تیمی به میدان قدم گذاشت که روحیه یوونتوس را به یوونتوسی ها بار دیگر تزریق کرد.

نمایش یووه در این دیدار بسیار دیدنی و زیبا بود و همه چیز در این رقابت عالی اما زمانی که روسی با خشونت بی حد خود به سر الساندرو دل پیرو ضربه زد تا او با ناراحتی زمین بازی را ترک و راهی کلینک شود ناراحتی و نگرانی اردوی بیانکونری را در بر گرفت.

هم تیمی ها برای شادی او و هواداران شان بهتر و بهتر بازی کردند تا به دو گل ارزشمند دست یافتند و در نهایت سه امتیاز و این پیروزی را به کاپیتان اله تقدیم و ابراز امیدواری کردند برای او مشکلی به وجود نیامده باشد.


یوونتوس در یک دیدار خانگی با گل های مارکیزیو و ویدال به پیروزی دست یافت اما مصدومیت شدید دل پیرو بازیکن دوست داشتنی یووه که چند لحظه بعد از ورود به میدان در برخورد شدید با روسی بازیکن چزه نا مصدوم شد باعث ناراحتی هواداران بانوی پیر شد

قبل از اغاز دیدار طرفداران بانوی پیر با در دست داشتن برگه هایی با عنوان 29 و 28 از اسکودتوهای یووه یاد می کنند و خواستار رسیدگی این پرونده هستند و اندره ا انیلی، پاراتیچی و ندود در کنار زمین دیده میشوند.

با توجه به غیبت پیرلو در ترکیب یوونتوس سرمربی بانوی پیر از میکله پاتزینتزا به جای وی استفاده کرده بود و خبری از ده چلیه و کوالیارلا در ترکیب اصلی یوونتوس نبود.

نیمه ی اول دیدار یوونتوس در مقابل چزه نا گویای موقعیت دو تیم در جدول رده بندی سری آ بود و بانوی پیر در وقت اول در تمامی دقایق صاحب توپ و میدان بود و بازی کاملا یک طرفه ای را شاهد بودیم و همین موضوع کار را برای مهاجمین یووه سخت می کرد زیرا چزه نا با تمامی نفرات خود دفاع می کرد.

هر چه از زمان بازی می گذشت حملات یوونتوس بر روی دروازه ی مهمان بیشتر می شد و بازیکنان چزه نا در مواقعی که در کنترل مهاجمین یووه با مشکل رو به رو می شدند دست به خطا می زدند که همین موضوع باعث شده بود تا توقف زیادی در بازی شاهد باشیم و سطح کیفی بازی افت کند.

این 45 دقیقه به شکلی بود که گویی تنها یووه تیم حاضر در میدان است. همچنین چزنا باید از داور بازی به خاطر اخطارهایی که به مهره های این تیم نداد متشکر باشد و در نهایت دو تیم در پایان زمان اول به تساوی صفر - صفر رضایت دادند.

در اوایل نیمه ی اول کونته از شرایط تیمی خود رضایت نداشت دست به دو تعویض زد و کوالیارلا - دل پیرو را به جای متری و ووچینیچ به بازی فرستاد تا نشان دهد کونته از مهاجمین تیم خود راضی نبوده است.

در حالی که تنها چند دقیقه از حضور دل پیرو در بازی گذشته بود که وی در برخورد شدید با روسی بازیکن چزه نا به شدت مصدوم شد و از ترکیب بانوی پیر خارج و جاکرینی به جای وی وارد زمین شد.

حملات یوونتوس همچنان ادامه داشت و چزه نا با تمامی نفرات خود تنها دفاع می کرد و کونته با جا به جا کردن نفرات در زمین سعی در تغییر جریان بازی به نفع تیم خود داشت تا بتواند سه امتیاز دیدار خانگی را کسب کند.

سرانجام در 72 دقیقه ی دیدار همکاری مارکیزیو و ویدال باعث شد تا فرصت شوت برای مارکیزیو به دست اید و ستاره ی بانوی پیر با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه اولین گل یوونتوس را به ثمر برساند.

یوونتوس که سه امتیاز بازی را در اختیار داشت با ارامش بیشتری به بازی خود ادامه می داد و حملات منظم تری را نسبت به دقایق قبل از گل انجام می داد و این موضوع تشویق شدید طرفداران حاضر در ورزشگاه را به دنبال داشت.

مارکیزیو ستاره ی یوونتوس که زننده ی گل اول دیدار بود در یک حرکت دیدنی هجومی را به سمت دروازه ی چزه نا انجام داد اما با دخالت انتونیلی دروزاه بان مهمان رو به رو شد و داور دیدار ضمن اخراج دروزاه بان یک ضربه ی پنالتی به سود یوونتوس اعلام کرد.

به دستور کونته بازیکن شیلیایی یوونتوس پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و با ضربه ای دیدنی دروازه ی حریف ابی پوش را باز کرد تا یوونتوس با دو گل از حریف پیش بیفتد.

در نهایت یوونتوس در حالی که شانس های دیگری برای گلزنی داشت موفق شد با دو گل تیم پیروز میدان لقب گیرد و با کسب 29 امتیاز دوباره به صدر جدول رده بندی سری آ باز گردد
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
تبریک میگم
باز صدر و پس گرفتیم.
من ندیدم بدبختانه. یعنی نبودم ولی خبر و داش جواد داد و مسرور گشتیم.

این هفته خیلی امید داشتم اینتر ادینه رو ببره یا نهایتا مساوی کنند ولی نشد و ادینزه برد. بازی رودرو مون با ادینزه مونده هنوز و جالبه. بعد از پایان نیم فصل هفته معوقه (هفته اول = اعتصاب) برگزار میشه که طی اون ما با ادینزه در خانه اونها بازی خواهیم کرد. جایی که شاید تکلیف قهرمانی نیم فصل روشن بشه و شاید هم تساویش به میلان کمک کنه برای بدست اوردن این عنوان اما نکته جالش این هست که در هفته بعدی که بازیها پیگیری میشه دوباره این بازیهای هفته معوقه به عنوان هفته اول دور برگشت تکرار میشه :دی و توی بازی دوم خب ما میزبانیم. جالب هست به نوعی و من فکر میکنم جدول داره به سمتی میره که بازیهای رودر رو تعیین کننده میشه / مثلا موفقیت ما برابر میلان الان ما رو دو امتیاز بالاتر نگه داشته هر چند در این راه هم اونها امتیاز زیاد دادند و هم ما ولی الان جدال با ادینزه میتونه به یه دوئل رو بروی هم روشن بشه.



امیر جان بابت توضیحات کانالها خیلی سپاس.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام و درود

تبریک میگم.واقعا خوب بودیم.همه ی بازیکنان با تعصب جنگیدند.من دارم بعد از چند سال یه یووه ی قوی میبینم که میتونم سرم رو بالا بگیرم.
آخه پدرم منچستری هست و همیشه من رو مسخره میکرد.حالا دیشب یوونتوسی ها من رو جلو روش روسفید کردند.
این روسی هم شانس بیاره دستم بهش نرسه.اگه برسه خودش میدونه...

بازم تبریک
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
یووه و هواداران منتظر تو هستند

نگرانی در خانه بیانکونری موج می زند، نگرانی در کنار شادی کسب بیست و نهمین امتیاز، درست مانند تعداد اسکودتوهایی که فتح کردیم، یک پیروزی ارزشمند در کنار یک نمایش بسیار زیبا و قدرتمند از بانوی پیر اما این یووه و هوادارانش تنها منتظر الکس و بازگشتش هستند. یک اتفاق ناخوشایند و نگران کننده برای کاپیتان دوست داشتنی یوونتوس.

دل پیرو که در نیمه دوم به بازی امده بود با برخورد شدید پای روسی به صورت، گیجگاه و چشم چپ اش شدیدا احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد و پزشکان و همه تیم یووه به بالای سر او امدند و در حالی که خون زیادی از صورت الکس جاری بود و شدیدا احساس درد می کرد زمین بازی با برانکارد ترک کرد.

این مسئله نگرانی حاضرین و مجموعه بیانکونری را موجب شد و انتقال او به بیمارستان نشان داد که شرایط عادی نیست. الکس بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و ابتدا دو بخیه برای پیشگیری بیشتر
از خون ریزی روی صورت و گوشه چشم چپ الکس زده شد اما پزشکان نگران ضربه ای که به سر او و به گیجگاه وی وارد شده بود، بودند.

خوشبختانه الکس حافظه خود را از دست نداده بود و همه را می شناخت اما کمی گیج به نظر می رسید. دکتر مارکو فرانکالویری، در کنار کادر پزشکی وضعیت الکس را بررسی کردند.

پس از اتمام بازی الکس در رختکن حاضر شد اما برای درمان به مرکز درمانی منتقل شد و هشت بخیه دیگر به صورت او زده شد تا خونریزی قطع شود.

پروفسور فرانک بنک خواستار حضور الکس در کلینیک فروناکا شد و اسکن جمجمه وی به عمل امد که پاسخ ان خوشبختانه نگرانی را از جامعه بیانکونری خارج کرد. اما به دلیل زخم عمیقی که در سمت چپ صورت الکس ایجاد شده و بخیه های ان بخشی از معاینات به روز آینده موکول شد .

طبق اعلام مسولین یوونتوس و این دکتر حال الکس در حال حاضر خوب است اما برای بررسی و تحت درمان بودن امشب در کلینک ویژه یوونتوس می ماند تا صبح فردا رادیوگرافی از سر وی انجام شود.

به گفته کادر پزشکی، ضربه ای که به گیجگاه وی زده شده شدید بود و طی روزهای اینده کاپیتان باید تحت درمان و برنامه های پزشکی باشد تا خطری وی را تهدید نکند.

همه تیفوسی ها در کنار یوونتوس بی صبرانه منتظر بازگشت زودهنگام کاپیتان دوست داشتنی شان هستد و مطمئنا هواداران ایرانی نیز همانند سایر بیانکونری های دنیا در کنار الکس در این لحظات هستند و منتظر بازگشتش.

موفق باشی الکس و زود برگرد:eek:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خدارو شکر کاپیتان حالش بهتره :happy:
----------

عذرخواهی مارکو روسی از دل پیرو
390811_328391270521442_171522852874952_1372038_2084137624_n.jpg

مارکو روسی که با ضربه خود کاپیتان بیانکونری را در شرایط بدی قرار داد از دل پیرو عذرخواهی کرد و برای او ارزوی سلامتی و بازگشت هر چه زودتر کرد " یک اتفاق بود.

"من به هیچ عنوان قصد اسیب رساندن به الساندرو را نداشتم. توپ خیلی نزدیک بود. من با پا به توپ ضربه زدم و او با سر، هرگز قصد این ضربه و برخورد شدید را نداشتم. از دل پیرو معذرت می خواهم، خیلی متاسفم برای اسیب و صدمه ای که به این شکل روی داد "

برای الکس دوستان و هواداران پیام های فرستادند. البته ندود و ویالی زودتر از سایرین

پاول ندود " برای دل پیرو خیلی متاسفم، برای او ارزوی بازگشت می کنم و امیدوارم زود برگردد. "

جان لوکا ویالی " فورزتا الکس شجاع "
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
شکل مصدومیت خیلی بد بوده و خب این همه خونریزی و بخیه و ...
نگران کننده بود و خدا رو شکر به خیر گذشت. دیشب که خبرشو دیدم مشکوک شدم نکنه بلایی سر حافظه و .. اومده باشه که خوشبختانه فقط جراحت بوده و کار بیخ پیدا نکرده. بعد از گتوسو و کاسانو این هتریک بود انگار برای ایتالیایی ها ! خوشحالم که میخندی کاپتان
a_026.gif


منم فورزا الکس شجاع. اون قلبت رو دوست دارم
29115641252552488758.gif
beat5.gif
 

navid69

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 می 2010
نوشته‌ها
5,019
لایک‌ها
4,633
سن
34
محل سکونت
یه جای خوب:دی
شکل مصدومیت خیلی بد بوده و خب این همه خونریزی و بخیه و ...
نگران کننده بود و خدا رو شکر به خیر گذشت. دیشب که خبرشو دیدم مشکوک شدم نکنه بلایی سر حافظه و .. اومده باشه که خوشبختانه فقط جراحت بوده و کار بیخ پیدا نکرده. بعد از گتوسو و کاسانو این هتریک بود انگار برای ایتالیایی ها ! خوشحالم که میخندی کاپتان
a_026.gif


منم فورزا الکس شجاع. اون قلبت رو دوست دارم
29115641252552488758.gif
beat5.gif

من دیشب فهمیدم خیلی ناراحت شدم ولی حالا خیلی خوشحالم
همیشه بخندی الکس
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
هورا...خیلی میخوامت کاپتان.چقدر هم خوش خنده هستی.
dance.gif
roll.gif
offwall.gif

ایشا ا.. همیشه تنت سالم باشه.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
ستایش یووه توسط بزرگان فوتبال

lippi-prandelli.jpg
مهره فرانسوی تاریخ یووه که جزیی از ستارگان این باشگاه بزرگ است در شهر فلورانس برای شرکت در مراسم " سالن مشاهير" حاضر شد و به تمجید از یوونتوس پرداخت. میشل پلاتینی که همیشه علاقه خود را به یووه نشان داده در جملاتی گفت:

" من همیشه یک هوادار و شخصی که مجذوب این تیم است،هستم. به یاد سال های فانتزی و رویایی که با یووه داشتم. اینکه اینجا هستم برای این است که در یووه بودم. "

در این مراسم تراپاتونی - پرندلی و بونیپرتی نیز حضور داشتند و از ان سال های دیدنی و به یادماندنی، یادی کردند. "

اما اریگو ساکی که در این مراسم بود نیز در پاسخ به این سوال که کدام تیم ایتالیا دیدنی تر و زیباتر بازی می کند گفت: در لحظاتی میلان اما یوونتوس و پسکارا. در حال پیشرفت هستیم و من از تیم کونته لذت می برم. "

در این میان یک ستاره قدیمی و محبوب که سابقه پوشیدن پیراهن یوونتوس را نیز دارد تاکید کرد که این یووه می تواند اسکودتو را فتح کند. روبرتو باجو نیز در این مراسم شرکت داشت در خصوص فوتبال کشورش گفت " تیم های ایتالیایی در رقابت های اروپایی عملکرد خوبی دارند اما اودینزه، میلان و یووه بسیار خوب کار می کنند و باعث لذت مان از فوتبال می شوند. "

بودای کوچک معتقد است یووه توان قهرمانی دارد " امسال یووه می تواند اسکودتو را فتح کند "

از وی در خصوص شرایط این روزهای بازیکنان بزرگی مانند دل پیرو و توتی در تورینو و رم سوال می کنند " همه از استعدادهای جوان صحبت می کنند، می دانیم که جوانان زیادی در فوتبال کشورمان هستند اما باید تاکید کنیم که این بزرگان در رشد انان بسیار موثرند. "

میرکو دیدار مقابل تیم سابقش را از دست داد

vucinic12.jpg
در دیدار دو تیم یوونتوس و چزه نا که با برتری دو بر صفر بانوی پیر همراه بود میرکو ووچینیچ مهاجم مونتنگرویی بانوی پیر از ناحیه ی ران پا دچار مشکل شد و از زمین بازی خارج شد.

روز گذشته میرکو در کلینیک باشگاه حضور پیدا کرد و بررسی های ویژه بر روی وی انجام شد و امروز پزشکان باشگاه یوونتوس نتایج بررسی و ازمایشات خود را اعلام کردند.

بر این اساس میرکو که یکی از عناصر اصلی بانوی پیر طی هفته های گذشته بود به دلیل مصدومیت به مدت 20 روز از همراهی بانوی پیر دور خواهد بود و بدین ترتیب وی دیدار حساس مقابل رم تیم سابقش را از دست داد.
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
جام حذفی ایتالیا
یوونتوس ؟ - ؟ بولونیا
زمان :پنج شنبه 17 آذر 1390 ساعت 23:30
مکان : ورزشگاه جدید بانوی پیر

صد وشصت و ششمين مصاف يووه و بولونيا در رقابت هاي كوپا ايتاليا برگزار خواهد شد. در 165 ديدار گذشته اين دو تيم 74 پيروزي، 61 تساوي، 30 شكست، 236 گل زده و 157 گل خورده به نام يووه ثبت شده. در اين ميان 13 بازي در رقابت هاي كوپا برگزار شده كه يوونتوسي ها 5 پيروزي، 6 تساوي، 2 شكست، 20 گل زده و 11 گل خورده را در اين رقابت ها به دست اورده اند. در ده بازي گذشته اين دو تيم 6 پيروزي، 3 تساوي، 1 شكست، 16 گل زده و 9 گل خورده از ان بيانكونري ست. اخرين مصاف دو تيم نيز با تساوي يك بر يك به پايان رسيده. در رقابت هاي كوپا، يوونتوس 6 بازي را ميزباني كرده و توانسته 3 پيروزي ( اخرين پيروزي خانگي در تاريخ 15/6/1975 با نتيجه يك بر صفر )؛ 2 تساوي ( اخرين تساوي خانگي در تاريخ 14/1/1970 با نتيجه بدون گل )؛ يك شكست ( اخرين شكست خانگي در تاريخ 13/1/1999 با نتيجه دو بر يك )؛ 13 گل زده و 9 گل خورده را به دست بياورد. انستازي و ساندرو با 3 بازي و سيوري با 3 گل زده بيشترين تعداد بازي و بيشترين گل زده را به خود اختصاص داده اند.
 
بالا