• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
درود و تبریک به یوونتوسی های عزیز
من متاسفانه نتنستم بازی رو ببینم ولی مثل اینکه باز هم الکس دوست داشتنی یه گل زیبا زده .
آقا یکی این گل رو بزاره ما هم ببینیم و فیض ببریم ...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خب بازی خوبی بود
باز هم موقعیت گل خوب ایجاد کردیم و راحت از دست دادیم. اینها عذاب آوره. راحت باید نیمه اول 4-5 تا میزدیم.
تو کار این په په موندم که چطوری توپ و از تو شش قدم میزنه تو دست گلر بعد تو یه گله جا کنترل سینه و برگردون رو با هم اجرا میکنه! در کل بازیکن عجیبیه و باعث سردرد :دی گلف بازی کنه پیشرفت بهتری خواهد کرد.
628x471.jpg
خیلی واقعا بدشانس بودیم و خب البته بی دقت.
فابیو به نظرم شب خوبی نداشت همینطور میرکو.
مارکتی هم از شانس ما بوفون! شد. حالا آیا این همون گلر اول فصله که یووه حاضر نبود حتی به عنوان گلر ذخیره بگیردش؟ یا سر نخواستنش دعوا بود.
این درخشش هایی که گاها از بازیکنهای حریف میبنیم جدای از انگیزه من فکر میکنم بخاطر جو استادیوم خانگی هم هست. انگار چون اولین بازیشون تو این ورزشگاهه میخوان یه کار خاص ارائه بدهند!

نکته بعدی تغییرات زیادمون بود. خوب خیلی خوب نیروها تقسیم شدن. واقعا الان ما از لحاظ نفری خیلی خوب شدیم. مثلا دیشب ما دچیلیه و کاسرس رو بیرون داشتیم ولی خط دفاعمون کامل بود. یا جلو جاکرینی رو اخره اوردیم و استیگاریبیا رو نیاوردیم /
کونته معمولا دو تا ترکیب داره / این دیشبی ترکیب اولش هست یه جورایی که من دومی رو بیشتر دوست دارم. چون این اولی هر بار هست سخت گل میزنیم :دی

خب با این بازی خوب استرس رو بردیم به هفته بعد و حالا توپ تو زمین میلانه.

کاپتان هم که چیکار نکرد. از رو نیمکت بیای تو اون شرایط و این همه حرف و حدیث و زوم خبری و .. / واقعا ظرفیت بالایی داره.
فقط خدا رو شکر و امیدوارم آخر فصل خبرها و نظرات عوض بشه. تو مصاحبه آخر بازی حرفی نزد و خبرنگار با ترس و لرز ازش پرسید در مورد آینده که باز لبخند زد و موکول کرد به آینده.
sport_calcio_italiano_serie_delpiero_juve_lazio_getty.jpg

جدای از گل بازی خوبی کرد/
گلش هم که هم زیبایی داشت و هم هوشمندانه بود.

اینم مخصوص داداش جواد گلم :
اله ایز گل، جی جی ایز آنتی گل / مارکیزیو نیز داره یاد میگیره تعصب رو از این دو مرد! جای عمو ندود خالی
juventus-2-1-lazio.jpg

وقتی از دستت کاری برمیاد کوتاهی نکن! این هدیه خداست به تو.
Juventus-Lazio6.jpg
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
درود

از بازیکنان تیم یوونتوس سپاسگزارم که یک شب به یاد موندنی برام خلق کردن ! من دیشب در حالی بازی رو دیدم که اکثر بازیکنان یووه رو نمی شناختم 14.gif (یادم نمیاد آخرین بازی کاملی که از یووه دیدم کی بوده !)

از پیرلوی عزیز بسیار بسیار سپاسگزارم که پایه گذار هر دو گل بود ؛ به نوعی !

گل زیبای اول که روی سانتر زیبای آندره آ به ثمر رسید و گل دوم (گل زیبای کینگ الکس کبیر) رو هم که دیدید ، پیرلوی عزیز رفت و شروع به بحث با داور کرد و یحتمل حواس مدافعان حریف رو بهم ریخت و بعد چی شد ؟! بله ! الکس عزیز از این فرصت استفاده کرد و یه گل استثنایی به ثمر رسوند!

متشکرم mauridia_22.gif

پ.ن : قبل از شروع بازی ، یاد اون بازی ای افتادم که ندود عزیز ، برای اولین بار پس از حضورش در یووه در برابر تیم سابقش (لاتزیو) بازی کرد و در ابتدای بازی به شدت مورد تشویق هواداران لاتزیو قرار گرفت
34zn0n5.gif
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام ودرود
20482123369088732754.gif
image.php
20482123369088732754.gif
خب یه بازی عالی با یک نتیجه ی عالی.واقعا همه زحمت کشیدند به جز یه نفر!ووچینیچ اصلا خوب بازی نمیکرد.انگار دوست نداشت بازی کنه!کلا خیلی خونسرده!!!!!
خط دفاعی که خوب بود به جز صحنه ی گل.این کیلینی که کلا عالیه.خیلی در خدمت تیمه.
خط میانی که مثل همیشه با حضور پیرلو گل کاشت.من همین جا طرفداری خودم رو از پیرلو اعلام میکنم..:دی
خط حمله هم که مثل بازی های قبل خیلی توپ خراب کرد.
ولی با اومدن الکس دیگه همه چیز تمموم شد.اصلا وقتی اومد توی بازی تیم شخصیت گرفت.انگار داشتند توی فینال بازی میکنند.همه بهش احترام میذارن.چقدر بزرگه این پسر.
65417283589862112382.jpg

ALESSANDRO:heart:ANDRE:heart:​
 

Rezazzzjjj

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2005
نوشته‌ها
1,879
لایک‌ها
219
نیمه ی دوم رو متاسفانه ندیدم،اما یووه توی نیمه ی اول فوق العاده بود
پاس پیرلو حرف نداشت و بهتز از او برگردون په په، کلا پیرلو خیلی خوبه و یه جورایی نقشش شبیه ژاویه
اما به نظرم خفن ترین صحنه ی بازی شوت ویدال از تو زمین خودی بود
حیف که دروازه بان صحنه گلو خراب کرد
اگه یکی دو تا ستاره بخره میتونه به دوران اوجش برگرده
 

ali_gt65

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2009
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
243
تبریک میگم
عجب بازی پر هیجانی بود.نیمه اولش خیلی چسبید
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام خدمت دوستان گل یونتوسی

تمرینات تحت تاثیر حمایت تیفوسی ها از دل پیرو

37537083508833242808.jpg

بعد از پیروزی بسیار لذت بخش و شیرین یوونتوسی ها برابر ابی اسمانی های شهر رم، شاگردان کونته خیلی بود به زمین تمرین وینوو امدند تا تمرینات را از سر گیرند. تمریناتی که این بار با حضور تیفوسی ها برگزار می شد و البته مهمانان ویژه ای که برای دیدن زمین ورزشی یووه راهی وینوو شده بودند.

چزاره پرندلی به همراه دیمیتریو البرتینی مهمان اندره ا انیلی و بازیکنان یوونتوس بودند. مهمانی ای که با حضور تیفوسی ها و سر دادن شعارهای بسیار برای حمایت از الساندرو دل پیرو شکل خاصی گرفت.

سرودها برای کاپیتان
پرندلی و البرتینی در وینوو هستند و زمان رسیدن مدیر اندره ا انیلی ست، اما حمایت تیفوسی ها همه توجهات را به خود جلب می کند. انیلی همراه ماروتا و ماتزیا به کنار پرندلی و البرتینی می اید اما سرودهایی که با دیدن اندره ا سر داده می شود صدایی بیش از گذشته است، صدایی یکپارچه که همگی برای کاپیتان سر داده می شوند.

" یک کاپیتان – تمدید – می خواهیم او کنارمان بماند – اله اله اله – بدون اله هرگز – با اله به اروپا می رویم و ..... "

دل پیرو در تیم ملی
پرندلی و البرتینی نیز به نزدیکی تیفوسی ها می رسند، به ناگاه یک تیفوسی فریاد می زند " دل پیرو در تیم ملی " همین فریاد کافی ست تا جمع تیفوسی ها شروع به این فریاد زدن این خواسته کنند " پرندلی، دل پیرو را به تیم ملی ببر ، او را به اروپا ببر " تشویق ها شروع می شود و صداهایی که تنها برای حمایت از کاپیتان شنیده می شود "

حضور بازیکنان
اهسته اهسته بازیکنان برای شرکت در تمرینات به زمین اصلی می ایند، بوفون نخستین بازیکن است و در ادامه مارکیزیو و ویدال که تیفوسی ها از انان می خواهند تا دقایقی را برای گرفتن عکس و دادن امضا به انان اختصاص دهند. "


دل پیرو می رسد
نوبت به ستاره چهارشنبه شب می رسد، به ستاره ای که می درخشد و اسمان بیانکونری را روشن می کند. هیجان در وینوو به اوج می رسد " یک کاپیتان " حتی اله که از حضور تیفوسی ها در وینوو مطلع شده پیش از رسیدن به وینوو در صفحه فیس بوک خود می نویسد " در خیابان اطراف محل تمرین، بعد از جشن شب گذشته " تشویق ها بیشتر می شود و با حضور دل پیرو در کنار مهمانان این سرودها بیشتر اندره ا را هدف قرار می دهند. "

700 دلیل برای ماندن
گروهی از تیفوسی ها دست به ابتکار جدید و زیبایی زده اند، یک پلاکارد بیش از سایرین به چشم می خورد " 700 کیلومتر و 700 دلیل برای ماندن نزد شما "

تمرینات شروع می شود و کونته تیمش را برای بازی بعدی اماده می کند و پرندلی و البرتینی در کنار مدیران یووه ان را نظاره می کنند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

همچنان الکس در صدر خبر ها هست و تحسین بزرگان فوتبال را برانگیخته و فشارها برای ماندن الکس بر روی کادر مدیریتی یووه بیشتر از پیش دیده می شود که جای امیدواریست :happy:
خوب گویا ماروتا برای ماندن خودش همش داره کارای تبلیغاتی می کنه بعد از هیگوئن و ون پرسی و توز و سوارز حالا نوبت به ودیچ و تورس شده که اگه همینطوری پیش بره سراغ آرش خودمونم باید بیاد :D
--------------------

دل پیرو برای یوونتوس نعمت بزرگی است
contenew8.jpg


باز هم تعویض های کونته در جریان بازی تاثیر گذار بود و یوونتوس با ورود متری - دل پیرو به بازی نیرویی تازه در خط حمله پیدا کرد و سرانجام کاپیتان یوونتوس با ضربه ای دیدنی دروازه ی مارکتی را باز کرد.

کونته سرمربی یوونتوس در پایان دیدار مقابل لازیو به خبرنگاران گفت: "در جریان بازی هم عصبانی بودم و هم افسوس می خوردم زیرا حاکم کامل بازی بودیم اما نمی توانستیم کار را تمام کنیم."

"از این بازی ها در این فصل زیاد داشته ایم و اکثر این دیدارها مساوی تمام می شدند و این بازی هم داشت به همان سرنوشت مبتلا می شد. ما به اندازه کافی کنترل داشتیم ولی تمرکز لازم و کافی را برای زدن ضربات اخر نداشتیم."

"در این دیدار اجازه ی هیچ کاری به لازیو ندادیم و اگر موقعیت های خود را گل می کردیم علادلانه تر بود زیرا اخرین دقایق بازی هیچ فشاری بر روی دروازه ی ما نبود."

سرمربی یوونتوس در ادامه به دل پیرو اشاره کرد و گفت: "برای یوونتوس نعمت بزرگی است که بازیکنی مانند دل پیرو دارد و هنگامی که به گل نیاز داری دل پیرو مردی است که می تواند کارت را به خوبی انجام دهدو او همیشه برای تیم یک امتیاز مفید بوده و همیشه هم خواهد بود."

"مهم نیست شما از الکس بخواهید 1 دقیقه بازی کند یا 5 دقیقه یا کل بازی زیرا او در هر صورت با تمام وجود و 100% توانش بازی می کند و من به الکس و سایر بازیکنان تیم به خاطر این پیروزی تبریک می گویم و می خواهیم بر روی بازی مقابل چزه نا تمرکز کنیم و اکنون دوباره باید برای بازی بعدی آماده شویم و در مورد آینده بعدا حرف می زنیم

کونته در پایان گفت: ما دوباره به صدر جدول بازگشیم و باز هم فشار میلان را خواهیم داشت ولی مسئله ای نیست زیرا ما یک قدم دیگر به جلو رفتیم."


پاسکوالین از شرایط حال و اینده الکس می گوید
alex13.jpg

نخستین مدیر برنامه های اسطوره همچنان از دور مسائل ستاره ای که به یووه اورد را دنبال می کند و بسیاری معقدند او هنوز می تواند از اینده دل پیرو با اطمینان بیشتری نسبت به شناخت جامعه مدیران بیانکونری صحبت کند.

کلودیو پاسکوالین، که امروز مدیر برنامه های سباستین جووینکو نیز هست این بار در پاسخ به سوالاتی درباره اینده کاپیتان یووه با امیدواری بیشتری صحبت کرد.

کلودیو پاسکوالین، الساندرو دل پیرو در هفتصدمین دیدارش گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، چه شرایطی داشت؟
برای الساندرو کلامی نیست که بخواهیم توصیف کنیم. برای همه ما باعث غرور است که او را در کنارمان داریم. تکنیک اش عامل تاییداش است نیازی به صحبت کردن نیست. او بیش از یک مهره عادی ست و تکنیکش نیز این چنین است.

بارها گفته ام که کسی مثل دل پیرو هر بیست سال متولد می شودف او یک استثنا در فوتبال و همین طور زندگی عادی اش است. یک حرفه ای در دنیای ورزش و یک انسان ویژه در دنیای خارج از ورزش.

زمانی که از نظر انسانی و خصوصیات فردی او را زیر ذره بین قرار می دهید می توانید تفاوت ها را حس کنید. برای ما کار کردن با او باعث غرورمان است.

ژست کونته در پایانی دیدار و در ادامه تاییدهایی که نسبت به الکس دل پیرو در کنفرانس داشت، می تواند تغییری را در پایان فصل به همراه بیاورد؟
قبل از هر مسئله ای باید گفت که اشاره به اتمام قراردادش در ابتدای فصل یک اشتباه بزرگ بود، نیازی نبود این طور مطرح کنند. او کارش را با یووه چه بخواهند چه نخواهند انجام می دهد، تاثیرش کاملا مشخص است. یووه می تواند از روی تکنیکی که او دارد بار دیگر قراردادش را تمدید کند.

ایده هایی برای تمدید قرارداد...
غیر قابل انکار است که او همیشه و همواره یک یوونتوسی ست. الساندرو سوپرستاره یووه است و همیشه تشویق هایی که برای او در هر استادیومی دیدیم تاییدی بر این مسئله است. من به خوبی به یاد دارم که در سال 99 نیمی از اروپا او را می خواست اما او تنها یوونتوس را انتخاب کرد. بارسا و رئال هم می توانند او را داشته باشند اما یک یوونتوس خواست که همیشه با یووه ادامه دهد. شرایط برای دیدن او برای یک فصل دیگر در یووه مهیاست، او می تواند در یووه بماند.

38 سالگی اما همچنان اماده و قبراق، راز او چیست؟
مدیریت خاصی روی برنامه ها و افکار و حتی انگیزه هایش دارد. او پدر یک خانواده و سه فرزند است اما همیشه مانند یک پسر بچه شاداب احساس می شود برای اینکه همچنان شور و هیجان دارد. در جوانی قدرت فیزیکی بالایی داشت که او را به اینجا کشاند اما در 38 سالگی هم او در فرم ایده الی خواهد بود چون انگیزه او استثنایی است.


اگر الکس ملیت ایرلندی را می پذیرد، منتظرش هستم
trap-alex1.jpg

یکی از ستاره های دوران حیات بیانکونری که توانست نیمکت هدایت انان را نیز به عهده بگیرد. جووانی تراپاتونی که همواره اخبار یوونتوس را دنبال می کند این بار پس از درخشش این تیم برابر لاتزیو و گلزنی اعجوبه فراموش نشدنی این تیم، الساندرو دل پیرو پرسید چرا نباید دل پیرو در یووه بماند؟

" نمی دانم علت این مسئله چیست، همه می دانند که دل پیرو باید در کنار یوونتوس باشد و این بسیار جذاب خواهد بود، او هر انچه که یک فوتبالیست می توانسته برای یک باشگاه انجام دهد را انجام داده و البته برای تیفوسی های باشگاه.

او شایسته حضور در میان برترین های دنیای فوتبال است، برای نشان دادن شایستگی ها و نمایش خوب نیازی به سن نیست. "

تراپاتونی حتی به کنایه نیز گفت " اگر او ملیت ایرلندی را می پذیرد، منتظرش هستم. "

وی در خصوص نمایش خیره کننده این فصل یووه نیز می گوید " هنوز نمی توان گفت که اسکودتو قطعا از ان یووه و یا میلان است اما یووه ان را می تواند فتح کند چون از نظر روحی و ذهنی شرایط بهتری دارد البته اگر بدشانسی نیاورد. "


به بازی برابر چزنا می اندیشیم
chiellini1.jpg




image.php
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
ندود: دل پيرو تاريخ يوونتوس است

79038542991066063629.bmp

پاول ندود، ملي پوش سابق چک، با ستايش از الساندرو دل پيرو، اين ستاره باتجربه را يکي از چهره هاي کليدي تاريخ يوونتوس دانست.


این مهاجم 37 ساله در هفتصدمین بازی اش با پیراهن یوونتوس، گل پیروزی بخش بیانکونری را مقابل لاتزیو به ثمر رساند و ندود معتقد است پیدا کردن بازیکنی برای جانشینی این مهاجم اسطوره ای بسیار دشوار است.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" پیدا کردن کلمه ای برای توصیف دل پیرو دشوار است. او حدود 20 سال برای یوونتوس بازی کرد و تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

وقتی کسی در دنیا نام یووه را به زبان می آورد، تصویر دل پیرو در ذهنش نقش می بندد. فکر می کنم همین گویای همه چیز است."

بازی کردن در کنار او فوق العاده بود. او یک قهرمان فوق العاده است. او همیشه به سختی تمرین می کند و بسیار جدی است، در غیر این صورت او نمی توانست علی رغم استعداد زیادی که دارد، به این همه موفقیت برسد. همان طور که قبلا گفتم، او تاریخ یوونتوس است."

دل پیرو در 19 دیداری که این فصل برای یوونتوس انجام داد، 2 بار گلزنی کرد.

عکس از JVD عزیز :دی
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
بله ما هم مثل خیلی از دوستان :دی بعد از مدتها یک بازی 90 دقیقه ای از محبوب قدیمی دیدیم و عجب بازی زیبایی هم از کار در اومد.
بازی عالی و تاثیر گذار پیرلو و دوندگی کوالیارلا در خط دفاع حریف نکته بسیار مثبت تیم بود.
من هم مثل بعضی از دوستان اصلا از نحوه بازی وو چنیچ خوشم نمیاد ! و یه چیزی هم که برام تعجبه اینه که چرا لیخت اشتاینر علیرغم این همه نفوذ بسیار خوب به دل حریف ، نمیتونه پاسهای بهتری به مهاجمان نوکمون برسونه یا حتی خودش گل بزنه ، چهارشنبه عجیب از دستش شکار شدم.
شوت ویدال حیف شد که گل نشد ولی واقعا متعصب و جنگنده بود این بازیکن ( چه کنم دوستش دارم دیگه :دی)
استاد دل پیرو هم که کاری رو کرد که فقط از فوق ستاره هایی مثل خودش برمیاد ، وقتی تیممون داشت زیر استرس از دست دادن صدر جدول با اون همه حمله می شکست از روی نیمکت بلند شد و آقایی کرد . جوری هم زد که ستاره زمین یعنی مارکتی هیچ کاری از دستش بر نیومد.

نهایتا خیلی از استیل بازی تیم خوشم اومد دست کونته درد نکنه ، فقط استرس در زمانی که بازی مساوی بود ممکن بود کار دستمون بده و با توجه به امتیاز نزدیک با میلان باید فکری برای بازیهای بعدی بشه تا این استرس برامون دردسر ساز نشه.

شاد و پیروز باشید
 

FERI KHAN

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
986
لایک‌ها
3,164
محل سکونت
Heaven
سلام به همه
خب/بحث و گفتگو در مورد رفتن یا موندن الکس خیلی مسئله مهمی شده و همه ی صاحب نظران فوتبال در این رابطه نظرهای یکسانی دارن و اون هم موندن کاپیتانه.همه هم با این تیمی که کونته ساخته دارن حال می کنند:دی
امشب هم میلان بازی داره/به امید باخت این تیم:دی

میریم سراغ یکسری خبر:
یووه شایسته قهرمانی ست

23125017321007379704.jpg

دشمن قدیمی که این روزها بیشتر تمایل به حمایت از یووه دارد، اما نزد یوونتوسی ها او همیشه یک دشمن ویژه محسوب می شود. زدنیک زمان، مربی کنونی پسکارا در خصوص کسب اسکودتو معتقد است که بانوی پیر می تواند این جام را از ان خود کند.

" تا پایان چند هفته گذشته فکر می کردم که روسونری بسیار قدرتمند است اما برعکس بیانکونری بسیار عالی بازی کرد، تیم کونته تلفیقی از تیم جوان و باتجربه است که انرژی خاصی دارد و شدیدا خواهان پیروزی اند.

در اصل یووه تشنه تر از میلان است. در هفته های اخیر یوونتوس برای کسب امتیازات بسیار پراشتهاتر و باانگیزه تر ظاهر می شود، این تیم شایسته رتبه نخست است. "

یووه خوب بازی میکند، انتظارش را نداشتم

27487664939080538292.jpg

فصل رویایی یووه در حالی رقم می خورد که یوونتوس کونته همه را غافلگیر کرده، تیمی سرشار از انگیزه و توانایی که هماهنگی ذهنی و جسمی خوب شان موجب شده تا دوست و دشمن را به تحسین وادارند.

این بار نوبت به مدیر دشمن دیرینه رسید تا به شایستگی های یووه اعتراف کند. ماسیمو موراتی، مدیر اینتر در این خصوص گفت.

" یوونتوس با احساس و زیبا بازی میکند، تیمی که خوب بازی می کند و تازه است، چیزهایی در این تیم در حال انجام و روی دادن است که انتظارش را نداشتم. "

بهتر است دل پیرو بماند

77887518797312114695.jpg

مربی سابق بیانکونری و اتزوری نیز از شرایط این فصل بیانکونری متحیر است اما شاگردان کونته را شایسته بهترین ها می داند و معقتد است این تیم توان قهرمانی دارد. دینو زوف، به شرایط کاپیتان این تیم نیز اشاره کرد.

" الساندرو بازیکنی با کلاس بالاست، وقتی تا این سن می تواند این طور قدرتمند و اماده بازی کند پس می تواند این راه را همچنان نیز ادامه دهد. نیازی نیست که از شایستگی های او صحبت کنی چون این قدرت را در زمین نشان می دهد.

این روش اوست که این طور ادامه دهد و این طور خوب پیش رود اما سکوت کند. او به خوبی نقش پرچم دار یک باشگاه را ایفا می کند و همیشه به این وفادار ماند اما خب همه چیز به او و اندره ا انیلی بستگی دارد. بستگی به توافقات این دو.

این واقعیت است که او این زمان مانند یک هدیه برای یوونتوس است. توصیه این است که دل پیرو در یووه بماند اما تصمیم با او و انیلی ست. "

اما یوونتوس " این فصل یک تیم بزرگ نشان دادند، تیمی سرشار از انرژی و قدرت که علاقه ای به توقف ندارند. هفته های بسیار حساسی خواهند داشت. میلان به خوبی در کنارشان به مبارزه ادامه می دهد. مطمئنا تا پایان هیجان ادامه خواهد داشت. "

همچنان به فوتبال ام ادامه می دهم

06810968192417536153.jpg

دوباره سرنوشت ساز می شود، دوباره تاثیر می گذارد و دوباره همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد. گذشته، حال و اینده، همگی تحت تاثیر قدرت و انگیزه او قرار می گیرند چون او نیروی جذب کننده ویژه ای دارد.

الساندرو دل پیرو، کاپیتان تمام نشدنی بیانکونری در هفتصدمین دیداری که به همراه یووه به میدان رفت یک بار دیگر گل زد، یک گل زیبا و تماشایی از روی ضربه ایستگاهی، گلی که ارزش سه امتیاز داشت و در نهایت یوونتوس را به یک برد شیرین و مهم دیگر رساند.

اما همچون هفته های قبل تغییری در تصمیم و اظهارات مدیران یووه حاصل نشد، هیچ تغییری. این عدم توجه به جایی رسید که در نهایت الساندرو در پاسخ به این سوال که چرا بحران ملاقات با مدیر بیشتر می شود گفت " برای من این مسئله جذابیت ندارد، اما مشکلی با ملاقات ندارم. نمی خواهم کنار بگذارم. "

" تساوی و یا از دست دادن امتیاز در دیدار برابر لاتزیو پس از نمایش فوق العاده مان در نیمه نخست یک خودکشی بود. "

700 بازی و 184 گل، اشتباه می کنیم؟
نه به هیچ وجه

و البته در نشستن روی نیمکت هم رکوردار می شوی...
ادامه می دهیم ......

قبل از اینکه توپ گل را بزنی به مارکتی نگاه کردی؟
بله قبل ان می خواستم از بالای سد دفاعی بزنم اما خوشبختانه نظرم را تغییر کردم و همه چیز خوب پیش رفت.

دوباره می خواهیم یک سوال تکراری بپرسیم، در خصوص اینده تو...
از قبل پاسخ را می دانید، لحظات بسیار مهمی است و ما برای هر یکشنبه فکر می کنیم.

این گل می تواند هدیه ای برای گرفتن اسکودتو باشد؟
امیدوارم در روز پایانی فصل بتوانیم این را بگوییم. گلی است که ارزش زیادی داشت. این گل ها همیشه شرینی خاصی دارند.

یوونتوس و همچنین شما انتظار این چنین فصلی را داشتید؟
بله، اعتماد زیادی از ابتدای فصل وجود داشت و البته کیفیت بالایی در تیم . میلان هرگز تسلیم نمی شود و به این را ادامه می دهد و ما هم با همین روحیه و انگیزه در کنار انرزی تا پایان مبارزه می کنیم.

یک فصل دیگر با همین شرایط، نیمه بازی کردن را می خواهی؟
از قبل پاسخ ام را داده ام، اینده یعنی چزنا

در سرنوشت تو می توان این طور یاد کرد که در اخرین فصل اسکودتویی برای فتح ان وجود دارد..
می تواند باشد اما من سرنوشت را نمی شناسم. امیدوارم ، بازی های کمی مانده و می تواند همه چیز تغییر کند.

یک گل بسیار مهم در تاریخ دوران بازیگری ات است؟
امیدوارم که این طور باشد، مطمئنا که تاثیرگذار بوده، اغوش گرفتن هم تیمی هایم بسیار زیبا بود. تا پایان جنگیدیم چون هرگز نمی خواهیم تسلیم شویم، این یک جنگ روحی است که حاضر به کنار کشیدن از ان نیستیم، خستگی در کنار روحیه و فشار می تواند تاثیر گذار باشد اما ما قصد توقف نداریم.
با انیلی ملاقاتی خواهی داشت ؟
چیزی نمی دانم، صبح تمرین می کنیم . مشکلی با ملاقات ندارم اما هیچ چیز نمی دانم. می خواهم همچنان بازی کنم.

یک قرارداد سفید دیگر مانند فصل دیگر امضا خواهی کرد؟
از من سوال های معمولی کردیم و پاسخ ها نیز عادی داده شد، و حالا یک پاسخ معمولی این است که اینده من بازی برابر چزناست.

بهتر از این نمی شد که جشن رسیدن به رکوردت را به پا کنی...
بله همچنین اگر پیروز نمی شدیم امشب برای ام چندان جذاب نمی شد. در نیمه نخست واقعا خوب بازی کردیم و فرصت های بسیار زیادی داشتیم.

ایا این پیروزی یک پیام برای قهرمانی در سری ا خطاب به میلان است؟
ما تا پایان مبارزه می کنیم و به هیچ وجه تسلیم نمی شویم و نمی خواهیم کنار بکشیم. این جنگ بیشتر جنگ روحی و عصبی ست که تا پایان میان ما و میلان ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه هم همانند گذشته با بازی ای که یووه ارائه کرد نشان داد که از امادگی کامل فیزیکی برخوردار است.
ما پیروز شدیم و این نشان از نمایش فوق العاده ما دارد.

همچنان تو خوب و اماده ای، حس می کنی که این امادگی و این نمایش می تواند اینده را تغییر دهد؟
من از نظر روحی و فیزیکی در شرایط ایده ال هستم. اینده من هر یکشنبه است و هیچ چیز دیگری نیست.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فردا شب هم یه بازی خارج از خانه داریم/امیدوارم که بریم:

سری آ ایتالیا
چزه نا - یوونتوس
زمان : یک شنبه27 فروردین ماه 1391 ساعت 17:30
مکان :ورزشگاه چزنا

یوونتوس برای برگزاری دیدار سی و یکم برابر چزنا به این شهر سفر می کند تا موفقیت هایش را ادامه دهد. در تاریخ رقابت های این دو تیم 30 مصاف دیده می شود که بانوی پیر توانسته 14 پیروزی، 14 تساوی، 2 شکست، 50 گل زده و 26 گل خورده را به نام خود ثبت کند. در این میان 23 بازی در سری ا برگزار شده و بانوی پیر توانسته 11 پیروزی، 10 تساوی، 2 شکست، 42 گل زده و 24 گل خود را در این مسابقات به دست بیاورد. در ده بازی اخیر دو تیم 5 پیروزی، 5 تساوی، 19 گل زده و 10 گل خورده به نام سیاه و سفیدهای شهر تورینو ثبت شده. بازی رفت نیز دو بر صفر به سود یووه تمام شد. در تاریخ دیدارهای چزنا و یووه پیروزی سه بر یک یوونتوسی ها در فصل 2010 یکی از پرگل ترین دیدارها را میان شان رقم زده. چزنا تاکنون 11 بازی را میزبانی کرده و مهمان قدرتمند توانسته 4 پیروزی ( اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 26/2/1989 با نتیجه دو بر یک )؛ 6 تساوی ( اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 12/3/2011 با نتیجه دو بر دو )؛ یک شکست ( اخرین شکست خارج از خانه در تاریخ 21/3/1976 با نتیجه دو بر یک )؛ 14 گل زده و 10 گل خورده را کسب کند. در میان بازیکنان دینو زوف با 6 بازی و سرجو بریو با 2 گل در صدر بیشترین تعداد بازی و گل زده ایستاده اند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خبر فوری: کلیه دیدارهای این هفته سری A- B لغو شد
morro1.jpg

یک بار دیگر زمین فوتبال شاهد حادثه تلخ و مرگباری بود. در رقابت های سری ب باشگاه های ایتالیا و در جریان دیدار دو تیم لیورنو و پسکارا، پیرماریو موروزینی، عضو باشگاه لیورنو و مهره سابق تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا، دچار حمله قلبی شد و از دنیا رفت.

این حادثه تلخ سبب شد تا فدارسیون فوتبال ایتالیا تمامی مسابقات فوتبال سری آ و سری ب را در این هفته لغو کند و بر همین اساس بازیکنان یوونتوس یا یک پرواز چارتر راهی تورین خواهند شد.

اندره ا انیلی، مدیر یوونتوس همدردی خود و باشگاه یووه را با خانواده موروزینی و باشگاه لیورنو اعلام کرد " همه فوتبال ایتالیا برای از دست دادن پیرماریو موروزینی، بازیکن لیورنو که امروز درگذشت عزادار است. یوونتوس صمیمانه در کنار خانواده این بازیکن است. "

اما در این میان کلودیو مارکیزیو که همراه این مهره از دست رفته در تیم زیر 21 ساله های ایتالیا بازی می کرد نیز پیامی فرستاد " نمی دانم که چه بگویم، فکر می کنم به دوست و هم تیمی که این طور در زمین فوتبال درگذشت، نمی دانم که این شخص را خوب می شناختم اما زمانی که در جوانی با او بازی می کردم پسر عجیبی بود. "

همچنین لوکا مارونه نیز نوشت " خشکم زد "
 

mohammad5

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
1,796
لایک‌ها
8,293
محل سکونت
اهواز

پيشنهاد قراردادي جنجالي به کاواني
طبق گزارش منتشره در توتوسپورت سران یوونتوس به کاوانی پیشنهاد قراردادی جنجالی را ارائه کرده اند و حاضرند تاسالانه دستمزدی 4.5 میلیون یورویی به او پرداخته تا بتوانند او را به تورین ببرند.
این درحالی است که یوونتوس در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار دارد و بعد از انجام 32 بازی در لیگ، هنوز شکست نخورده ولی این روزها انتقاداتی از نبود یک مهاجم باثبات دراین تیم به گوش می رسد
از همین رو جوزپه مارروتا، یکی از مدیران یووه درنظر دارد تا برای خرید مهاجم جدیدی برای این تیم دست به کار شود و نام کارلوس ته وز، لوئیس سوارس و جوزپه روسی به گوش می رسد.
البته اکنون شنیده می شود که سران یووه تمرکز خود را برروی ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای ناپولی قرار داده و حاضر است تا سالانه دستمزد 4.5 میلیون یورویی به او بپردازد.
این مبلغ، دو برابردستمزد کنونی این بازیکن 26 ساله است ولی تنها مانع موجود این است که آئورلیو د لائورنتیس، مبلغ 50 تا 60 میلیون برای فروش ستاره اش طلب می کند.
البته یووه حاضر است تا میلوس کراسیچ و فلیپه ملو را برای کاستن از مبلغ قابل پرداخت به ناپولی، روانه این باشگاه کند.
یوونتوس و ناپولی روز 20 می در فینال جام حذفی ایتالیا مقابل هم قرار می گیرند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

همانطوری که مطلع شدید بازی های این هفته به خاطر مرگ پیرماریو موروزینی 25 ساله کاملا لغو شد و در این جا باید یادی از دی ناتاله کنیم که با بزرگمردی خود سرپرستی خواهر پیرماریو موروزینی را که با مرگ برادرش بدون سرپرست شده بود را به عهده گرفت و روح بزرگ مردی را در ورزش همچنان زنده نگه داشت , با امید موفقیت برای این فوتبالیست خوب کشور ایتالیا :happy:
--------------------

جیجی از سوپرمن تا بهترین سنگربان جهان
buffonnew5.jpg


نمایش های فوق العاده جیجی بوفون سنگربان افسانه ای باشگاه یوونتوس در دیدارهای اخیر باعث شده تا محبوبیت وی نزد هواداران دو چندان شود. در ادامه گفتگوی جیجی با الجزیره اسپورت را می خوانیم:

چرا فوتبال رو انتخاب کردی ؟
پدر و مادر من در رشته ی دو و میدانی فعالیت میکردند و خواهرانم والیبالیست بودند اما با این حال در خانه ی ما همیشه صحبت از فوتبال بود و حتی پدرم بعد از کنار گذاشتن فعالیت در رشته ی دو و میدانی مربی فوتبال شد.

چه موقع به این نتیجه رسیدی که میتونای دروازه بان خوبی باشی؟
هنگامی که تنها 13 سال داشتم این احساس به من دست پیدا کرد و از آن موقع بود که همه چیز برای من شروع شد.

چرا پارمایی ها به بوفون لقب سوپرمن دادن ؟
قبل از بازی با اینتر یکی از هوادارای پارما به من پیراهن سوپرمن داد و من هم آن را پوشیدم ، در آن دیدار من فوق العاده بودم و بعد از بازی هواداران پارما به شدت من را تشویق می کردند ، من هم .پیراهنم را در آوردم و با پیراهن سوپرمن شروع کردم به خوشحالی ، از آن موقع بود که من ملقب شدم به سوپرمن.

چطور شد که به یووه منتقل شدید ؟
من قصد داشتم از پارما جدا شوم زیرا تیم پارما دیگر شادابی سابق را نداشت و مدیر برنامه هایم به همراه پدرم هم دنبال مقصد مناسبی برای من بودند تا اینکه با من تماس گرفتند و از پیشنهاد چند تیم بزرگ خبر دادند ، من در استرالیا بودم که این خبر را شنیدم ، در نهایت موجی کار خودش را کرد و من راهی تورین شدم.

روزهای نخست در تورین برای شما سخت بود ؟
فضای موجود عالی بود ، ندود و تورام هم به یووه آمده بودند و این باعث شده بود که هواداران از تیم نایب قهرمان در فصل بعدی قهرمانی بخواهند ، تنها سختی من عدم آشنایی با شهر تورین بود ، من به پارما عادت کرده بودم و دوستان زیادی انجا داشتم اما در تورین تنها بودم.

بهترین دوست یوونتوسی شما چه کسی است ؟
من قبل از آمدن به یووه با خیلی ها آشنا بودم

رابطه ی شما با الکس چطور است؟
الکس فوق العاده است ، همه ما به وجود او عادت کرده ایم ،هنگامی که در پارما بودم چندین بار با من تماس گرفت و از من خواست به یووه بیایم.

از رویارویی با اسپانیا می ترسی ؟
هرگز ، آنها قویتر از ما هستند اما ما هم تیم با شخصیتی هستیم و پرندلی حرف های زیادی برای گفتن دارد هر چند که مصدومیت روسی و کاسانو کمی آزار دهنده بود

قهرمانی جام جهانی ؟
من دو تا آرزو داشته ام یکی بازی در سری آ و دیگری قهرمانی در جام جهانی که به هر دو دست پیدا کرده ام

علت درخشش یووه در فصل جاری مدیریت ، کونته یا بازیکنان هست ؟
مدیران با انتخاب کونته بهترین تصمیم را گرفتند ، کونته هم کاری کرد تا ما فوق العاده ظاهر شویم در واقع کونته توانایی هایی را در ما بروز داد که خودمان هم شگفت زده شدیم.

یووه در فصل بعد به چه چیزی نیاز دارد تا قدرتمندتر شود؟
همه چیز آماده است تنها به سه ستاره نیاز داریم تا به روزهای خوب خود به بهترین شکل ادامه دهیم.

تمدید قرارداد الکس ؟
وجود الکس همچنان برای ما یک امتیاز محسوب می شود ، به نظر من مدیران هم به این نتیجه رسیده اند که بهتر است الکس در کنار ما بماند


مروری بر شایعات نقل و انتقالات فصل اینده یووه
transfer1.jpg

در حالی که هنوز زمانی اصلی و رقیب یووه برای دیدار هفته اینده به طور رسمی اعلام نشده شاگردان کونته تمرینات خود را ادامه می دهند تا به هدف نهایی برسند. اما در این میان قدرتمندتر شدن این یووه در فصل اینده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

امروز یک بار دیگر شایعات حضور الساندرو نستا در یووه قوت گرفت، شایعاتی که شدیدا از سوی روسونری ها تکذیب و در عین حال این امر را غیر ممکن توصیف می کنند. اما رسانه ها می نویسند که اندره ا پیرلو یک بار دیگر با هم تیمی سابق صحبت کرده و از شرایط بازی در کنار بانوی پیر گفته.

در این شایعه پیشنهاد یووه به سران ناپولی برای خرید کاوانی هم شدیدتر از قبل به کار خود ادامه می دهد. هر چند که این خبر در هفته های گذشته مطرح شد اما به نظر می رسد یوونتوسی ها برای فصل اینده که در لیگ قهرمانان نیز حضور خواهند داشت برنامه های ویژه ای در سر دارند و خرید سه ستاره برای نتیجه گیری در فصل اینده از اهمیت زیادی برای این گروه برخوردار است.

اما اینده مهره ای که همچنان در اینده سیاه و سفیداش تردیدهایی وجود دارد، سباستین جووینکو. او که روزی وارث الکس بود با گذشت زمان هم به این جانشینی نزدیک شد و هم دور. از یک سو همچنان برخی او را جانشین الکس می دانند و تعداد زیادی نیز او را شایسته جانشینی کاپیتان نمی دانند.

او هم از نظر فیزیکی توانایی های دل پیرو را ندارد و هم اخلاقی. با این حال مدیر برنامه های وی تاکید کرد که سباستین فصل اینده در یک تیم بزرگ توپ خواهد زد. وی شایعه تمایل بارسا به خرید سباستین را رد نکرده اما بسیاری این اظهار را تنها یک بازارگرمی بزرگ برای جووینکو می دانند.

از دیگر گزینه های بانوی پیر، ایگواین، سوارز، توس و حتی تورس. این گزینه ها در مرحله ای قرار دارند که تنها رسانه ها به ان می پردازند و تنها در این میان ایگواین و توس با مذاکره سران یووه روبرو شده بودند که در اینده احتمال تکرار ان نیز وجود دارد.

در این میان رسانه ها از رائول میرالس نیز نووشتند، کسی که به نظر میرسد در پایان فصل قصد ترک چلسی را دارد. اما پارسی سن ژرمن و انژی پیش از یووه به دنبال خرید وی هستند.


شایعات با انتشار کتاب بیشتر شد
Alessandro_Del_Piero.jpg

توجه تیم های مختلف دنیای فوتبال در هر پنج قاره برای جذب الساندرو دل پیرو با نزدیک شدن زمان خداحافظی این ستاره دوست داشتنی بیش از پیش شده، اما اینکه کاپیتان کدام تیم و چه راهی را برای اینده انتخاب کند همچنان نامعلوم است.

امروز رسانه ها بعد از انتشار اظهارات مدیر مونترال که از عدم پذیرش پیشنهادش توسط دل پیرو خبر داد از رد پیشنهاد انژی نوشتند.

همان طور که پیش بینی می شد پینتوریکیو در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد اما کلاس بازی و در عین حال خصوصیات ویژه اش موجب می شود تا سرانجام تیمی که با تمام خواسته های شخصی و فوتبالی او همخوانی داشته باشد را برگزیند.

پس از انتشار خبر توزیع کتاب الکس طی دو هفته اینده برخی شایعه کردند که او در کتاب خود از ترک ایتالیا نوشته اما اصل ماجرا از این قرار است که شماره ده بیانکونری تاکید به ادامه بازی تا زمانی که انگیزه هایش از دست نرفته اند داشته و از ان جایی که ماندن در ایتالیا و بازی با پیراهنی جز یووه تاحدود بسیار زیادی غیر ممکن است و انتشار این کتاب با این عنوان " همچنان بازی می کنیم " همزمان با نزدیک شدن به هفته های پایانی حضور بیانکونری اوست و امریکا نیز بیش از گزینه دیگر به او نزدیک است، راه برای انتشار چنین شایعه ای هموار شد.

به هر ترتیب، تا این لحظه نه یووه و نه دل پیرو حاضر به عقب نشینی در خصوص تصمیمات خود نیستند و این به این معناست که تا حدود یک ماه دیگر زمان داریم تا الساندرو دل پیرو با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس کبیر ببینیم.
توجه تیم های مختلف دنیای فوتبال در هر پنج قاره برای جذب الساندرو دل پیرو با نزدیک شدن زمان خداحافظی این ستاره دوست داشتنی بیش از پیش شده، اما اینکه کاپیتان کدام تیم و چه راهی را برای اینده انتخاب کند همچنان نامعلوم است.

امروز رسانه ها بعد از انتشار اظهارات مدیر مونترال که از عدم پذیرش پیشنهادش توسط دل پیرو خبر داد از رد پیشنهاد انژی نوشتند.

همان طور که پیش بینی می شد پینتوریکیو در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد اما کلاس بازی و در عین حال خصوصیات ویژه اش موجب می شود تا سرانجام تیمی که با تمام خواسته های شخصی و فوتبالی او همخوانی داشته باشد را برگزیند.

پس از انتشار خبر توزیع کتاب الکس طی دو هفته اینده برخی شایعه کردند که او در کتاب خود از ترک ایتالیا نوشته اما این اصل ماجرا از این قرار است که شماره ده بیانکونری تاکید به ادامه بازی تا زمانی که انگیزه هایش از دست نرفته اند داشته و از ان جایی که ماندن در ایتالیا و بازی با پیراهنی جز یووه تاحدود بسیار زیادی غیر ممکن است و انتشار این کتاب با این عنوان " همچنان بازی می کنیم " همزمان با نزدیک شدن به هفته های پایانی حضور بیانکونری اوست و امریکا نیز بیش از گزینه دیگر به او نزدیک است، راه برای انتشار چنین شایعه ای هموار شد.

با این حال بسیاری نیز معتقدند این مهره با توجه به خصوصیات و توانایی هایی که هم اکنون دارد می تواند و باید به تیمی بپیوندد که فصل اینده در لیگ اروپایی حضور داشته باشند که مطمئنا در این بخش هیچ تیم روسی و امریکایی حضور نخواهند داشت.

به هر ترتیب، تا این لحظه نه یووه و نه دل پیرو حاضر به عقب نشینی در خصوص تصمیمات خود نیستند و این به این معناست که تا حدود یک ماه دیگر زمان داریم تا الساندرو دل پیرو با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس کبیر ببینیم.


پیام دل پیرو به روسی و پاسخ او به الکس
rossi1.jpg




image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خوب گویا دوباره قرار بر همان شد که بازی هفته لغو شده در زمان دیگری برگذار بشه و بازی حساس یووه و رم را در یک شنبه شب داشته باشیم در یووه آرنا :p

----------------
رسمی: اعلام دیدارهای هفته های سی و چهارم و سی و سوم سری ا
teamnew7.jpg

سرانجام مسولین فدراسیون به همراه مدیران باشگاه های ایتالیا تکلیف رقابت های هفته های 33 و 34 سری ا و ب را روشن کردند. بر اساس اعلام رسمی هفته سی و چهارم شنبه و یکشنبه اینده ( 2 و 3 اردیبهشت ) برگزار خواهد شد و هفته سی و سوم که به دلیل مرگ مدافع لیورنو لغو شد در تاریخ 6 اردیبهشت برگزار می شود.

این تصمیم، نشان میدهد که همه چیز طبق روال معمول و همیشگی رقابت های فوتبال است و هیچ تغییری صورت نگرفته.

پیش از این نیز زمانی که دیداری لغو می شود دیدار اینده طبق برنامه قبلی برگزار می شد و این بازی لغو شده به تاریخ دیگری موکول می شد.

اما بعد از لغو دیدارهای این هفته خبرهایی از احتمال انتقال این هفته به هفته اینده منتشر شد که سرانجام با مخالفت مدیران باشگاه های ایتالیا دقایقی قبل مسولین از اعلام رسمی دیدارهای هفته سی و چهارم و سی و سوم خبر دادند.

به این ترتیب یوونتوس در هفته اینده یکشنبه 3 اردیبهشت ساعت 23:15 به وقت ایران به مصاف رم رود.

image.php
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
یووه شدیدا به یک تمام کننده ششدانگ نیاز داره. با این مهاجمانی که من مقابل لاتزیو دیدم واقعا نمیدونم چرا از الکس استفاده نمیشه با این همه تجربه و قدرت تمام کنندگی !!! مگه یک تیم چند تا موقعیت باید ایجاد کنه تا به گل برسه ؟
اگه یووه هم یک گلزن خوب مثل کاوانی داشت الان حداقل نیمی از این مساوی ها برد بودند
 

Roby

کاربر فعال فوتبال<br> عضو تحریریه مجله فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,395
این بار نوبت به مدیر دشمن دیرینه رسید تا به شایستگی های یووه اعتراف کند. ماسیمو موراتی، مدیر اینتر در این خصوص گفت.

" یوونتوس با احساس و زیبا بازی میکند، تیمی که خوب بازی می کند و تازه است، چیزهایی در این تیم در حال انجام و روی دادن است که انتظارش را نداشتم. "
اصلا حس خوبی ندارم وقتی این بشر راجع به یووه اظهار نظر می کنه. دلم میخواست بهش بگم بزرگی رو نمیشه با پول و حقه و چاه کندن برای بقیه بدست آورد . چند سال هم ما رو به ناحق پایین نگه داشتید و خودتون در غیاب میلان و یووه در برچ عاج نشستید ولی الان دوباره همه چیز داره سر جای خودش بر می گرده و عدالت اجرا میشه میلان و یووه مدعیان قهرمانی و شما در آرزوی کسب سهمیه اروپا و در آستانه ورشکستگی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
اصلا حس خوبی ندارم وقتی این بشر راجع به یووه اظهار نظر می کنه. دلم میخواست بهش بگم بزرگی رو نمیشه با پول و حقه و چاه کندن برای بقیه بدست آورد . چند سال هم ما رو به ناحق پایین نگه داشتید و خودتون در غیاب میلان و یووه در برچ عاج نشستید ولی الان دوباره همه چیز داره سر جای خودش بر می گرده و عدالت اجرا میشه میلان و یووه مدعیان قهرمانی و شما در آرزوی کسب سهمیه اروپا و در آستانه ورشکستگی

دقیقا طعنه بزرگ این فصل رسانه ها و خصوصا روزنامه ها همین هست: همه برگشتن سر جاهاشون و بعد دقیقا اشاره میکنه که در سالهای قبل همیشه میلان و یووه قهرمانی ها رو تقسیم میکردن و اینتر نزدیک به دو دهه بدون جام بود .
یه کاریکاتور هم آقا مرتضی زحمت کشیده بود برای مجله که تصمیم دارم آخر فصل هر کی قهرمان شد چه ما و چه میلان تو تاپیک هر دو تیم بذارم. :دی

پ.ن: بنده هم موراتی رو که میبینم :wacko::wacko: اصن یه وضعی.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دردناک است که کاپیتان از طرد شدن بگوید
06_2.jpg

با قدرت و با تمام وجود می گویم که این تلخ ترین و غم انگیزترین مصاحبه ای است که از اسطوره مان در طول 19 سال حیات بیانکونری اش خواندیم. گفت و گویی سراسر غم که در ان کاملا بی وفایی یک مجموعه را در برابر یک پرچم دار حس می کنیم و در عین حال بیش از پیش خود را اماده خداحافظی با کاپیتان تکرار نشدنی مان می کنیم.

حالا افسوس ها و دلگیری ها خیلی خیلی بیشتر از روزهای نخست گفته انیلی احساس می شود و غمی که اکثر بیانکونری های دنیا قادر به حس کردنش هستند.

نیمکت نشینی های زیاد اما تاثیرگذاری بسیار بیشتر در زمان اندک این نتیجه فصل جاری الکس پس از کنار گذاشته شدن توسط مدیر انیلی در اکتبر 2011 است. اظهاراتی که با مقاوت دل پیرو روبرو نشد و تنها با مخالفت های فراوان تیفوسی ها همراه شد اما این مخالفت ها نیز تا به این لحظه تاثیری نگذاشت تا سرانجام گفته های کاپیتان به ما بگوید که باید اماده یک خداحافظی دراماتیک باشیم.

شاید این گفت و گو خداحافظی اله از دوست داران و تیفوسی های بیانکونری اش باشد، شاید زمینه برای رفتن بیش از هر لحظه دیگر هموار شده و حالا کاپیتان تصمیم گرفته از خواسته هایش پس از سکوت چند ماه اش بگوید. از اینکه اروز داشت با پیراهن یووه به فوتبالش پایان دهد اما حالا این ارزو از میان رفته. دل پیرو پس از مدتها ناراحتی خود را از شرایطی که این فصل تجربه کرد گفت و البته از به نوعی طرد شدن اش که حتی شنیدن این جمله دردناک است.

اله حتی به رویاهای دوران کودکی اش هم می پردازد " هرگز شجاعت نوشتن این که می خواهم فوتبالیست بشوم را نداشتم. از رویایم خجالت می کشیدم به این دلیل که هرگز فکر نمی کردم ان یک شغل واقعی باشد. همیشه می گفتم که مانند شغل پدرم جینو، یک الکتریسین می شوم و در لحظاتی به راننده کامیون و اشپز شدن. اما حالا امروز مانند فرداست و می توانم بگویم که هنوز زندگی من تمام نشده است. اما هنوز در خصوص اینکه یک مربی و یا یک مدیر بشوم فکر نکردم.

من همانی هستم که همیشه ان را نشان دادم و هستم ان کسی که به ان فکر می کنم، به زمان کنار گذاشتن هم فکر می کنم اما حالا زمانش نیست، لذت زندگی من و انچه که باعث شادابی و زندگی من می شود بازی کردن است. "

دل پیرو به پدر خود علاقه زیادی داشت و مرگ او را تلخ ترین رویداد زندگی اش می داند " غم بسیار زیاد و ناراحتی از این است که فرزندانم هرگز او را نشناختند، برای اینکه هرگز به او نگفتم که دوستت دارم متاسفم. مرگ او تلخ ترین و بزرگترین غم زندگی ام است. من در خانواده ای زندگی کردم که پول زیادی نداشتیم و با دقت در زمینه اقتصادی زندگی کردم . اما حالا همان پسر هستم با این تفاوت که می توانم هر چیزی که برای بازی کردن می خواهم بخرم اما همچنان خواسته نخست من گرفتن یک توپ است. "

اما اله به بزرگ ترین ارزویش که می توان تاکید کرد بزرگ ترین ارزوی بسیاری از تیفوسی های بیانکونری هم هست اشاره می کند " کنار گذاشتن فوتبال با یووه ارزوی من بود "

این جمله می تواند برای بسیاری از دوست داران اله و یووه زجراور باشد و البته بسیار تلخ ، کاپیتان با این جمله به نوعی با دوست دارانش خداحافظی می کند و در ادامه می گوید " این بیست سال پر ازهیجان و شادی بود، سرشار از هیجان با لحظات استثنایی و عجیب و چند صحنه سخت ، احساس غرور می کردم زمانی که به رکوردها می رسیدم اما حالا مسائلی تغییر کرده

تغییرات زیادی در زندگی ام روی می دهند. پیچیدگی های زندگی که پیش روی من هستند و من پیش از این شناختی از ان نداشتم. اینکه کم و یا اصلا بازی نمی کنی حقیقت دارد اما هرگز به اینکه شایسته طرد شدن باشی، فکر نمی کنی.

برای اینکه بتوانم بازی کنم همیشه مبارزه می کنم تا شایسته ان باشم اما این به این معنا نیست که همیشه موفق به دست اوردن جایگاه باشی. "

پینتوریکیو پس از مدتها ناراحتی خود را از اظهارات اندره ا انیلی ابراز داشت، اظهاراتی که نه تنها شگفتی او را موجب شد بلکه میلیون ها بیانکونری در سراسر دنیا نیز متحیر ماندند، مدیر تاکید کرد که الساندرو دل پیرو در برنامه های سال 2013 یووه جایی ندارد " او مرا شگفت زده کرد. اما یک کاپیتان نباید هرگز فراموش شود و البته باید هایی که در این زمینه وجود دارد. یوونتوس خود را برای بازگشتی بزرگ و قهرمانی در سری ا و کوپا اماده کرد و مسائل مهمی را اموخت. اما نیازی به مجادله نیست، زیرا این بخش در حیات ورزشی من نخواهد بود"

اما این سوال که ایا واقعا اخرین فصل بیانکونری توست " برخی مسائل عوض شده، از 30 ژوئن دیگر قراردادی ندارم اما از حالا به اینده فکر نکردم و هیچ تصوری برای اینده ندارم، این یک تغییر عظیم خواهد بود که کمی از ان می ترسیدم. به این دلیل که می تواند شبیه به بازنشتگی باشد اما من زندگی می کنم مانند یک فیلم و ویدیئو که از بچگی به ان علاقه زیادی داشتم، یک دوره جدیدی از پیشرفت و غلبه بر مشکلات است. "

از دل پیرو در خصوص مرگ موروزینی هم سوال می کنند " او را نمی شناختم اما هر کس که او را می شناخت می گفت که پسر خوبی بوده که با درد زندگی کرده و راه مبارزه با ان را اموخته اما برای ما او همیشه زنده است. برای همه ما که در زمین زندگی می کنیم باید همیشه شادی در زمین باشد.

واقعا دردناک است که اسطوره مان که به خوبی او را می شناسیم پس از مدت ها سکوت از ناراحتی و غمی که در این مدت تحمل می کرده بگوید، دردناک و غم انگیز است که بشنویم و بخوانیم که ارزویش بر باد رفته، ارزویی که با توجه به نمایش و وفادار اش حق رسیدن به ان را داشت.

اما با همه این اوصاف الکس، بدان و مطمئن باش که هرگز از قلب و ذهن تیفوسی های بیانکونری سراسر دنیا پاک نخواهی شد و همیشه تک اسطوره مان باقی خواهی ماند.
 
بالا