• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
با احترام به نظر شما لیپی بهترین گزینه برای هدایت یاران جوان یووه بود
البته رانیری هم بد کار نکرده ولی از یووه بیش تر انتظار می ره
امیدوارم نتایج خوبی بگیره و یووه را به قهرمانی برساند:cool:
راستی کی این آندارده خوب میشه ؟
نیم فصل هم مدافع فیورینتا را بگیریم (اسمش را یادم رفت) وضعیت دفاع خوب می شود

فکر کنم لیپی خودش موافقت نکرد ... احتمالا میخواد یک استراحتی بکنه و بعد یووه عزیز رو بیاره رو اوج ...

آندراده هم فکر کنم رفت تا اواخر فصل !!!

مدافع هم چند گزینه ای داریم ... مثل : اویـفـالـوژی ... زاپاتا ...​
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
این هم صحنه پنالتی اول به نفع پارما ... بازیکن پارما بدون برخورد با زانتی یا کریشتیو خودش رو به زمین انداخت که داور هم پنالتی اشتباهی رو به نفع پارما گرفت .... ( این پست رو قبلا در یک فروم دیگه هم ارسال کردم )

i1362374_p1.JPG


i1362386_p2.JPG


i1362398_P3.JPG
اینها از اونور پشت بوم افتاده اند تا حالا 6 امتیاز به خاطر داوری از دست داده ایم:blink::wacko:


حرفهای بوفون و صالح حمیدزیچ درباره ی مسائل اخیر داوری
صالح حميد زيچ بازيکن اسبق بايرن مونیخ نيز روي به اشتباهات داوري عليه يووه مي کند و مي گويد : در بازي روز يکشنبه شاهد يک قضاوت بوديم که کمي براي من عجيب بود من به بازي هاي يووه اشاره مي کنم اين تيم کمي مشکل دارد و تا رسيدم به هماهنگي کامل زمان نياز دارد اما يک داوري مشکل دار مي تواند کار تيم را بهم بزند بايد تاييد کنم که ما در يووه يک مشکل داريم و ان اين است که نمي توانيم با تمام مشکلات داوري مقابله نماييم و مشکل دوم تيم ما ضربات پنالتی است بازي کردن با پنالتي هاي اشتباه کار اساني نيست در بازي هاي گذشته پنالتي هاي مشکوکي عليه يووه اعلام شداميدوارم که اين روش تغيير کند زيرا با اين روش نمي توان به راحتي پيش رفت اين بسيار مهم است که ما بدون فکر به اين اشتباهات در زمين بازي حاضر شويم
جي جي بوفون سنگربان يوونتوس و تیم ملی ایتالیا اعتراض شديد خود را مبني بر اشتباهات داوري در ديدارهاي يووه ابراز داشت . جیجی که بسیار عصبی بود گفت: از ما دو اسکودتو را گرفتن به دلايلي که مي گفتند اما مي بينيم که در حال حاضر اشتباهات داوري کاملا عليه بيانکونري هاست و امتیازات زیادی را در این فصل از دست داده ایم و این می تواند در پایان فصل بسیار به ضرر ما باشد . مرد شماره یک ایتالیا و جهان معتقد است با اين شرايط بهتر است اسکودتو هاي يووه بازپس داده شوند تا عدالت بر قرار شود .

باشگاه یووه هم از بازیکنان و مربیان خواسته درباره ی مسائل داوری صحبت نکنند تا تیم به حاشیه نرود
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
یوونتوس و موناکو
بازی های سری ا به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی یورو 2008 یک هفته تعطیل است و بیانکونری ها به صلاحدید مربیان امروز عصر را استراحت کردند .در ترکیب یوونتوس هفت بازیکن ملی پوش وجود دارد که در تمرینات تیم ملی کشور خود شرکت می کنند.گفتنی است طبق اعلام مسولین یووه ،این تیم یک بازی دوستانه با تیم موناکو برگزار خواهد کرد.مطمئنا این دیدار برای ترزگه بسیار مهم است زیرا او بعد از سال ها به موناکو برمی گردد، این مهاجم شناخت خوبی از فوتبال فرانسه و این تیم دارد و بازی با تیمی که روزی سبب پیوستنش به یووه شد می تواند هیجان زیبایی داشته باشد . گفتنی است این دیدار روز جمعه راس ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد


دیدار بسیار خوبی است برای آمادگی جوانان تیم یووه برای بازیهای سخت سری آ:)
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
رييس يوونتوس:يك استاديوم تازه مى سازيم
Channel 4 - جيووانى كوبولى جيلى رييس يوونتوس قول داد طرح استاديوم جديد اين باشگاه ظرف شش هفته آينده ارايه شود. وى گفت: « قصد داريم يك ورزشگاه تازه بسازيم و در آينده نزديك نقشه آن را ارايه خواهيم داد. استاديوم جديد فقط به بيانكونرى تعلق خواهد داشت و ۷ روز هفته نيز فعال خواهد بود.»كوبولى كه تيمش در مكان سوم جدول سرى A قرار دارد، در ادامه افزود: «يوونتوس هنوز قدرت واقعى خود را به نمايش نگذاشته و بى گمان پس از اينكه بازيكنان جديد در تيم جا بيفتند، اين اتفاق رخ خواهد داد. خوشبختانه فعلا هم وضعيت خوبى داريم و اگر داوران در قضاوت خود اشتباه نكنند به زودى در صدر قرار خواهيم گرفت.»
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
رييس يوونتوس:يك استاديوم تازه مى سازيم
Channel 4 - جيووانى كوبولى جيلى رييس يوونتوس قول داد طرح استاديوم جديد اين باشگاه ظرف شش هفته آينده ارايه شود. وى گفت: « قصد داريم يك ورزشگاه تازه بسازيم و در آينده نزديك نقشه آن را ارايه خواهيم داد. استاديوم جديد فقط به بيانكونرى تعلق خواهد داشت و ۷ روز هفته نيز فعال خواهد بود.»كوبولى كه تيمش در مكان سوم جدول سرى A قرار دارد، در ادامه افزود: «يوونتوس هنوز قدرت واقعى خود را به نمايش نگذاشته و بى گمان پس از اينكه بازيكنان جديد در تيم جا بيفتند، اين اتفاق رخ خواهد داد. خوشبختانه فعلا هم وضعيت خوبى داريم و اگر داوران در قضاوت خود اشتباه نكنند به زودى در صدر قرار خواهيم گرفت
سلام باتشکر از آقا سامان
واقعا یووه به ورزشگاه اختصاصی احتیاج دارد:cool:
و در ادامه خبر باید بگویم که این ورزشگاه در سال 2012 آماده است وبه جیوانی کوپولی یکی زا مدرنترین ورزشگاه های اروپاست
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
رقابت رئال و یوونتوس برای ریکلمه
يک ماه به پايان سال مانده و فصل نقل و انتقالات زمستاني نزديک مي شود يووه شديدا به موضوع خريد و فروش بازيکن در اين فصل توجه دارد گفته ميشود رومن ريکلمه يکي از مهره هاي است که يووه به او علاقه نشان داده بازيکن ويارئال يکي از بازيکناني است که مي تواند به تورينو بيايد اين بازيکن شديدا مورد توجه رئال مادريد قرار گرفته اما سران يووه اميدواريند اين بار بتوانند ستاره مورد نظرشون را از چنگ کهکشاني ها در بياورند گفتنی است این بازیکن ارژانتینی در دیدار شب گذشته مقابل بولیوی موفق شد دو گل از سه گل ارژانتین را به ثمر برساند و ستاره تیم خود لقب بگیرد .

معاوضه تیاگو - مارکز
يووه و رانيري به تياگو اعتماد پيدا کردند اما اين بازيکن کما کان ناراضي است و شايد به ترک يووه فکر مي کند بارسا شديدا به اين مهره علاقه نشان داده و خواهان جذب وي است در منابع خبري امده که ابي و اناري پوشان حاضرند با يووه معاوضه اي انجام دهند و رافا مارکز را به در قبال تياگو به تورينو بفرستند از سوي سران بيانکونري قيمت تياگو 10 ميليون يورو اعلام شده است . گفتنی است یووه این بازیکن پرتغالی را با قیمت 13 میلیون خریداری کرده است


یه خبر خوش بومسانگ آماده شده و احتمالا به بازی با پالرمو می رسد:lol:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام

یه خبر داغ
این جور که اخبار گفت یووه قراره Pirlo بازیکن خوب اث میلان رو به خدمت بگیره ودر سعی وتلاشه که با اث میلان به توافق برسه چون پیرلو چند سالی با اث میلان قرارداد داره.;)

به امید قهرمانی یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام

یه خبر داغ
این جور که اخبار گفت یووه قراره Pirlo بازیکن خوب اث میلان رو به خدمت بگیره ودر سعی وتلاشه که با اث میلان به توافق برسه چون پیرلو چند سالی با اث میلان قرارداد داره.;)

به امید قهرمانی یووه

فکر نکنم میلان یکی از بهترین بازیکنانش را به بووه بده راستی منبعش خبر چیه؟
 

!?*mahsa*?!

Registered User
تاریخ عضویت
14 می 2007
نوشته‌ها
1,276
لایک‌ها
1
سن
35
محل سکونت
يه جاي كوچولو تو این دنیای بزرگ
خبر دور و بر يووه زياد است:

تماشاگران يووه به ميلان نمي‌روند
32.gif
32.gif



هواداران يوونتوس براي تماشاي ديدار تيم محبوبشان مقابل ميلان راهي سن سيرو نخواهند شد.
بانوي پير روز اول دسامبر (10 آذر) در ورزشگاه سن سيرو ميهمان ميلان است اما طبق دستور كميته انضباطي هواداران تيفوسي حق همراهي تيم‌شان را ندارند.
دو هفته پيش دادگاه ورزش ايتاليا هواداران تيم‌هاي اينتر ميلان، جنوا، ناپولي، لاتزيو و يوونتوس را از همراهي تيمشان در بازي‌هاي خارج از خانه محروم ساخت.
دادگاه ورزش ايتاليا اعلام كرد ،پس از تحقيقات گسترده درخصوص لغو اين دستور، نظر مي‌دهد.

آرسنال آماده فروش سيلوا


مقامات باشگاه آرسنال در تدارك فروش گيلبرتو سيلوا در ماه ژانويه هستند.
به نقل از روزنامه سان آرسن ونگر، سرمربي توپچي‌ها به خوبي مي‌داند كه نمي‌تواند همه هافبك‌هاي مركزي‌اش را راضي و خوشحال نگه دارد.بر همين اساس قصد دارد برخلاف ميلش اجازه خروج گيلبرتو از استاديوم امارات را صادر و تنها از آبو ديابي و لاسانا ديارا در تركيب اصلي تيمش استفاده كند.
شانس مسؤولان يوونتوس براي به خدمت‌گيري اين ستاره 31 ساله آرسنال از ديگر همتايانشان بيشتر است و كلوديو رانيه‌ري، سرمربي بينكونري‌ها اطمينان دارد كه در سال جديد اين هافبك ارزنده را براساس قراردادي 4 ميليون پوندي جذب خواهد كرد.
گفتني است، گيلبرتو از اينكه پس از رفتن تيه ري آنري از آرسنال، بازو بند كاپيتاني توپچي‌ها به جاي وي به ويليام گالاس داده شده بسيار ناراحت است و مايل نيست ديگر به همكاري‌اش با اين باشگاه ادامه دهد.
 

!?*mahsa*?!

Registered User
تاریخ عضویت
14 می 2007
نوشته‌ها
1,276
لایک‌ها
1
سن
35
محل سکونت
يه جاي كوچولو تو این دنیای بزرگ
يووه به هر قيمتي ماسچه رانو را مي‌خواهد


مقامات باشگاه يوونتوس اعلام كردند در ژانويه ماسچه رانو را به خدمت خواهند گرفت.
خاويرماسچه رانو،هافبك آرژانتيني تيم وستهام كه به صورت قرضي در ليورپول حضور دارد مورد توجه سران دل آلپي قرار گرفته است.
باشگاه يووه اعلام كرد مبلغ 17 ميليون پوند براي صيد هافبك جوان لك لك ها كنار گذاشته و به هر قيمتي كه شده در فصل نقل و انتقالات زمستاني او را خريداري خواهد كرد.
اين در حاليست كه ليورپول براي قرارداد دائمي وي تلاش مي‌كند و منچستر سيتي هم با سران وستهام مذاكراتي داشته است.

بنيتس نگران از دست دادن ماسچه رانو


رافائل بنيتس، سرمربي ليورپول به علت تأخير مالكان اين باشگاه در تأمين 17 ميليون پوند لازم براي امضاي قرارداد دائمي با خاوير ماسچه رانو نگران از دست دادن اين هافبك ارزنده است.

از آنجايي كه مقامات منچستر سيتي و يوونتوس شرايط ماسچه رانو، هافبك قرضي ليورپول را در استاديوم آنفيلد زير نظر گرفته‌اند، سرمربي سرخپوشان قصد دارد پيش از آنها با اين هافبك آرژانتيني قرارداد قطعي به امضا برساند.
با اين حال مالكان آمريكايي ليورپول معتقدند آنها نسبت به ديگر باشگاه ها اولويت دارند و نيازي نيست براي عقد قرارداد دائمي با ماسچه رانو تعجيل كنند.
 

!?*mahsa*?!

Registered User
تاریخ عضویت
14 می 2007
نوشته‌ها
1,276
لایک‌ها
1
سن
35
محل سکونت
يه جاي كوچولو تو این دنیای بزرگ
لمپارد خواهان انتقال به يووه است
124.gif


فرانك لمپارد، ستاره ملي‌پوش چلسي مصمم به پيوستن به يوونتوس است.
به نقل از روزنامه كوريره دلو اسپورت، هافبك گلزن استمفوردبريج به دنبال جدايي خوزه مورينيو از چلسي در انديشه ترك اين باشگاه برآمد و در نظر دارد به ليگي ديگر بپيوندد.
به رغم اينكه تلاش مقامات يووه براي به خدمت‌گيري لمپارد در تابستان گذشته با ناكامي مواجه شد، اما از آنجا كه قرارداد فعلي لمپارد با آبي‌ها تا سال 2009 اعتبار دارد، بينكونري ها مي‌توانند با پرداخت 9 ميليون پوند بازيكن مورد نظرشان را جذب كنند.
تنها عامل اصلي علاقه‌مندي لمپارد به بازي در سري A كلوديو رانيه‌ري، سرمربي فعلي يووه و سابق چلسي است، زيرا اين سرمربي نقش كليدي را در انتقال وي از وستهام به استمفوردبريج در سال 2001 ايفا كرد.
اين دو رابطه خوبي با يكديگر داشتند و به دنبال بركناري رانيه‌ري از چلسي در سال 2004 لمپارد به شدت ناراحت شد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فکر نکنم میلان یکی از بهترین بازیکنانش را به بووه بده راستی منبعش خبر چیه؟

سلام

ببخشید جواب سوالتونو دیر دادم کمی سرم شلوغ بود:happy:
شبکه خبر در یکی از اخبارای اون روز اعلام کرد ولی گفت چند سالی هم پیرلو از قراردادش مونده برای همین میخوان با مذاکره مشکلو حل کنن.
اگه حل بشه عالی میشه:lol:
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
لمپارد خواهان انتقال به يووه است
124.gif


.

خبر دور و بر يووه زياد است:

تماشاگران يووه به ميلان نمي‌روند
32.gif
32.gif




آرسنال آماده فروش سيلوا

.

گزینه برای هافبک خیلی زیاد هست ... ولی مطمئنا یوونتوس اول به دنبال مدافع هست ...

 

vorojax

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
451
لایک‌ها
48
ولی مطمئنا یوونتوس اول به دنبال مدافع هست ...
اره یووه همیشه می خواد دفاع قدرتمندی داشته باشه.
رقابت رئال و یوونتوس برای ریکلمه
اونجور که من شنیده بودم اینتر هم خاهاناش بوده اما مسئله اینجاست که به نظر نمیاد یووه بتونه تو خرید از نظر قیمت با این باشگاه ها رقابت بکنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام

امشب یووه 5 بر 0 پالرما رو شکست داد.:D
تبریک میگم
یوه چرا دلپیرو زودتر یا اصلا چرا در ترکیب اصلی قرارنداد؟
با اومدن دلپیرو (در دقیقه 68 )دقیقا دو دقیقه بعد دلپیرو گل زد بعدش (در دقیقه 75 )پاس گل داد در دقیقه 91 از طریق پنالتی که روی ندود انجام شد گل دوم خودش در بازی و گل پنجم تیمو به ثمر رسوند.:happy:
حالا این بازیکن نیمکت نشینی تا دقیقه 68 حقش بود؟:blink:
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
سلام

امشب یووه 5 بر 0 پالرما رو شکست داد.:D
تبریک میگم
یوه چرا دلپیرو زودتر یا اصلا چرا در ترکیب اصلی قرارنداد؟
با اومدن دلپیرو (در دقیقه 68 )دقیقا دو دقیقه بعد دلپیرو گل زد بعدش (در دقیقه 75 )پاس گل داد در دقیقه 91 از طریق پنالتی که روی ندود انجام شد گل دوم خودش در بازی و گل پنجم تیمو به ثمر رسوند.:happy:
حالا این بازیکن نیمکت نشینی تا دقیقه 68 حقش بود؟:blink:

واقعا الکس بزرگترین بازیکن یووه و ایتالیا هست ...

گل ترزگه هم بسیار زیبا بود ....

ناراحت نشو دوست عزیز ... احتمالا برای بازی با میلان نخواسته الکس خسته بشه ! ...

به هر حال الکس یک طرف و یووه هم یک طرف ...​
 

mohsenz65

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2006
نوشته‌ها
492
لایک‌ها
1
محل سکونت
mashhad
ایول تبریک می گم!!!!!!!!
خوب یکم پیر شده دیگه...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
احتمالا برای بازی با میلان نخواسته الکس خسته بشه ! ...​


به هر حال الکس یک طرف و یووه هم یک طرف ...​

امیدوارم به این خاطر باشد واقعا الکس یک طرف و یووه هم یک طرف;)

ولی اصلا با mohsenz65 موافق نیستم:hmm:
بازیکنی که در این سطح از امادگی قرار داره نمیشه گفت پیر شده:D

امیدوارم میلان هم بزنیم که میزنیم:happy:
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
امیدوارم به این خاطر باشد واقعا الکس یک طرف و یووه هم یک طرف;)

ولی اصلا با mohsenz65 موافق نیستم:hmm:
بازیکنی که در این سطح از امادگی قرار داره نمیشه گفت پیر شده:D

امیدوارم میلان هم بزنیم که میزنیم:happy:
من فکر می کنم الکس در این فصل بازیکن 90 دقیقه ای نیست امیدوارم با مربی اختصاصی که گرفته به این میزان آمادگی برسد
رونالدو هم از آلکس دفاع کرده

رونالدو روز گذشته از یوونتوس و دل پیرو صحبت کرد و نظرش را نسبت به وضعیت بانوی پیر اعلام کرد.رونالدو معتقد است که او همراه دل پیرو جذابیت را به هواداران فوتبال هدیه می پهد و می گوید: من و اله بسیار زیاد به هم شباهت داریم، هر دو همیشه مورد توجه هستیم و در باره ما صحبت های زیادی میشود. مهاجم برزیلی میلانی ها تاکید می کند که در کنار الکس از محبوبیت فراوانی برخوردار اند و خود نیز شدیدا از هواداران بازی دل پیرو است. الساندرو نیز در تایید سخنان رونالدو می گوید: از اینکه بار دیگر می توانم برابر وی صف ارایی کنم خوشحالم، از اینکه رونالدو در شرایط خوبی به سر می برد خیلی خیلی خوشحال هستم، می دانیم که او توانایی به ثمر رساند گل های زیبا را دارد و در شرایط حال حاضر نیز احتمال گلزنی وی وجود دارد. کاپیتان الکس در باره بازی اینده توضیح داد و گفت: برای میلان احترام قائلیم، انها تیم قدرتمندی هستند و در سطح بالایی فوتبال بازی می کنند و بی تردید مصاف دشوار و پر هیجانی خواهد بود. مهاجم دوست داشتنی بیانکونری ها که با بازی درخشان برابر پالرمو بار دیگر هنر ذاتی خود را اثبات کرد، کاکا یار خوش چهره روسونری ها را شایسته دریافت توپ طلای 2007 می داند و معتقد است مهاجم خوش تکنیک برزیلی در فصل گذشته بارها درخشش خود را نشان داده وتوپ طلا شایسته او است. الکس به حضور خود در این بازی تاکید می کند و می افزاید: برای بازی در سن سیرو اماده هستم و می خواهم بعد از یک سال در این ورزشگاه به میدان روم، در شروع فصل کمتر کسی تصویر چنین یوونتوسی را داشت اما ما ثابت کردیم که قدرت در ذات بانوی پیر نهفته شده است
 
بالا