• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
دوستان تاریخ بازی کی هستش

تاريخ بازيها : دور رفت : 24 و 25 فوريه 2009 ------ دور برگشت : 10 و 11 مارس 2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دوستان يووه امشب هم توانست در زمين حريف ( آتلانتا ) پيروز بشه و مجددا اختلاف امتيازش را با اينتر به عدد 6 برسونه . بازي 3-1 شد و گلهاي يووه را آلكس دل پيرو ، لگروتاليه و آمائوري به ثمر رساندند . باز هم تبريك
 
Last edited:

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
هه هه هه هه هه ;D

اول تبریک بگم

بعد هم این خنده ها هم برای پیروزی یوونتوس عزیز بود و هم به بی فایده بودن نقشه های آتالانتا.

آخه آتالانتا اگه میخوای بازی رو ببری با زمین خراب کردن و تکل از پشت روی پای کاپیتان و بازیکن اسطوره ای ایتالیا یعنی دل پیرو که به هدفت نمیرسی. :D

خیلی خوشحالم مثل همیشه

خدا کنه همینطوری پیروزیها ادامه داشته باشه :)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک

سال 2008 با پیروزی به پایان رسید ( اتالانتا 1 - 3 یوونتوس )
alex25.jpg
atalanta.jpg

دل پیرو و امائوری پاسخ مایکن را می دهند، یک پیروزی پر گل دیگر این بار در ورزشگاه برگامو شهر اتالانتا از راه می رسد. یوونتوس دیدار پایانی سال را نیز با برتری به پایان می رساند تا با شادی و خوشحالی به استقبال سال جدید روند. یک اتالانتای قدرتمند و مطلوب برای متوقف ساختن بانوی پیر کافی نبود. دل پیرو و امائوری به همراه لگروتالیه برای یووه گل می زنند تا جدال صدرجدول ادامه داشته باشد. شاید اگر گل افساید اینتر مردود اعلام می شد فاصله اندک تر می توانست بر حساسیت دیدارها بیافزاید اما با این نتایج رقابت های سری ا هفته های پرهیجان و حساس تری را پیش روی خواهد داشت.
تیم لوئیجی دل نری فوق العاده قدرتمند و خطرناک بازی را اغاز کرد، حملات و ضرباتی که شاگردان وی کسب می کردند و کاملا بازی را در دست داشتند اما این یووه از کوچک ترین فرصت ها بهره می برد و با هنر مهره های شایسته اش بازی را در کنترل خود قرار میدهد. 31 دقیقه از شروه بازی می گذرد کاپیتان با شوتی زیبا دروازه میزبان سرسخت را می گشاید تا گل مردود کیه لینی به این صورت پاسخ داده شود. این گل یووه را به حرکت واداشت و تنها 7 دقیقه بعد نیکولا لگروتالیه از روی کرنر ارسال شده توسط کاپیتان با ضربه سر دروازه میزبان را برای دومین مرتبه باز می کند تا یووه قدرت خود را به اثبات برساند. در این نیمه منینگر در چند صحنه با واکنش های بسیار خوب خود دروازه یووه را بسته نگاه داشت و مرد برتر بانوی پیر در 45 دقیقه نخست بود. در نیمه دوم، یووه با انرژی بیشتر راهی میدان شد اما دو تعویض کارساز از سوی دل نری موجب شد تا خیلی زود نتیجه گیرد، ویری یار تازه وارد در حالیکه 3 دقیقه از شروع نیمه دوم می گذشت دروازه بیانکونری را باز کرد تا بازی به اوج حساسیت خود برسد. پس از این گل تعادل در بازی حاکم شد اما یوونتوس به خوبی می دانست که نباید فرصت را برای یاران اتالانتا فراهم کند بنابر این حملات این تیم در دقیقه 81 نتیجه داد و امائوری گل سوم سیاه و سفیدپوشان را وارد دروازه اتالانتا کرد تا یک پیروزی زیبا و ارزشمند دیگر به نام یوونتوس ثبت شود و یاران بیانکونری هدیه سال نو را به شایستگی تقدیم تیفوسی های بی شمار خود نمایند و با امید و توان بیشتر چشم به هفته های اتی و شروع سالی پربار و باشکوه داشته باشند.

ترکیب وا متیاز بازیکنان یوونتوس
منینگر 5/6 - ملبرگ 6 - لگروتالیه 5/6 - کیه لینی 5/6 - مولینارو 5/5 - مارکیونی 6 - سیسوکو 5/6 - مارکیزیو 6 - دچلیه 5/6 - امائوری 5/6 - دل پیرو 6 -

منبع:یووه
 

SoulSiick

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 می 2008
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
محل سکونت
Nowhere-Land
حیف بود، خیلی بد موقع لیگ تمام شد وقتی یوونتوس توی اوج بود.توی 6 بازی اخیر این 4 تا از نتیجه ها بوده :
یوونتوس 3-1 آتالانتا
یوونتوس 4-2 میلان
یوونتوس 4-0 رجینا
یوونتوس 4-1 جنوا


به طور کلی در 10 هفته انتهایی تونستیم 9 پیروزی و 1 شکست داشته باشیم ! که فقط از اینتر باختیم این مدت.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
الکس بهترین ورزشکار سال ایتالیا
alex30.jpg

به پایان سال نزدیک می شویم و جوایز برترین ها از راه می رسند. جوایزی که استثنایی های ورزش ان را از ان خود می کنند. کریس رونالدو توپ طلا را از فرانس فوتبال دریافت کرد اما اسکار بهترین ورزشکار ایتالیا به ستاره ای دوست داشتنی اختصاص یافت که می توانست در سال 98 پیش از مهره پرتغالی توپ طلا بالای سر ببرد. با نظر و ارای مردم سرزمین چکمه ای الساندرو دل پیرو با کسب 65 درصد ارا بهترین ورشکار سال ایتالیا شد. پینتوریکیو توانست با شکست والنتینو روسی موتورسوار مشهور ایتالیایی ها و کوینتاواله قهرمان جودو به عنوان بهترین ورزشکار سال ایتالیا برگزیده شود. اله اسکار ایتالیا را به خود اختصاص داد و در استانه سال نو میلادی هدیه زیبا و جذابی را به تیفوسی های یووه به ارمغان اورد. گفتنی است در بخش زنان نیز کوینتاواله قهرمان جودو زنان این کشور نفر نخست شد اما در مجموع الساندرو دل پیرو با نظرسنجی مردمی هموطنانش بهترین ورزشکار ایتالیا انتخاب شد.

جایزه ای دیگر
خیلی خوشحالم که بار دیگر جایزه ای را کسب می کنم اما نکته مهم و ارزشمند انتخاب مردم است، از اینکه انان مرا انتخاب کردند لذت می برم و به خود می بالم زیرا یکی از بهترین لحظات زندگی ورزشی ام را سپری می کنم. از این نتیجه و سالی که پشت سر گذاشتم احساس خوشبختی می کنم. والنیتینو روسی یک ورزشکار ویژه و استثنایی است او بارها قهرمانی جهان را تجربه کرده است. از اینکه می توانم همچنان در سطح بالا بازی کنم خیلی خوشحالم. اله که با این انتخاب از کوینتاواله قهرمان جودو زنان ایتالیا نیز پیشی گرفت در خصوص او می گوید: او را می شناسم، یکی از رقابت های او را از نزدیک دیده ام. او یک ورزشکار کوشا و بااستعداد است که تجربه زیادی کسب کرده برای او بسیار خوشحالم که توانست در بخش زنان نفر نخست شود. او از کیفیت بالایی برخوردار است و می خواهد پیروز شود.

لیگ قهرمانان اروپا
از الکس در خصوص لیگ قهرمانان اروپا و دیدار یووه مقابل چلسی سوال می کنند، اله خوب پیش می رود ؟ او با لبخند می گوید: اگر از این مرحله عبور کنیم همه چیز خوب خواهد بود. به هر حال کلیه تیم هایی که به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند قدرتمند اند. تیم هایی که بیش از هر چیز تلاش خواهند کرد. تصور می کنم چلسی یک تیم شایسته و قدرتمند است. قرعه سختی است.

توبیاس
تولد پسرم یک رویداد استثنایی در زندگی من بود. اتفاقی که حس عجیبی به من داد احساسی که نمی توانم ان را بیان کنم تا شما متوجه حس من شوید. وصف ناپذیر است. اگر یک پدر خوب باشم خوشحال خواهم شد. برای او پدری اماده، سودمند و صبور باشم. امیدوارم که او در سلامت و شادی بزرگ شود.. با استیل و فرمی ایده ال و خوب و انچه که دوست دارم را انجام دهد ، لازم نیست که او یک فوتبالیست شود. از شماره ده بیانکونری سوال می کنند که زمانی که در کنار توبیاس هستی و او را نگاه می داری و یا به حمام می بری احساس رضایت و خوشبختی می کنی و یا زمانی که ضربات ایستگاهی می زنی ؟ مهم و ارزشمند این است که توبیاس را به حمام می برم این حرکت برای من یک لذت باشکوه و متفاوت است. برایم لذت این است که به پسرم و فوتبالم عشق بورزم

قهرمانان
دل پیرو، توتی و ابرا می توانند جام های بزرگ و متفاوت قهرمانی را کسب کنند. این قهرمانان نیاز به کسب جام های دیگر قهرمانی دارند. اما به هر حال در کنار من بازیکنانی حضور دارند که به دنبال کسب قهرمانی اند و برای رسیدن به ان تلاش فراوانی انجام می دهند.

همچنان پیروزی
فراری خبرگار شبکه تی جی از او در خصوص زیباترین پیروزی سوال می کند، الکس کدام ارزش و زیبایی بیشتری داشت ؟ پیروزی های دیگری که از راه می رسد. هدف جدید ما ارزش و زیبایی بیشتری دارد.

اتزوی و جام جهانی
یک پیام برای مارچلو لیپی.. عید و سال نو مبارک . جام جهانی 2010 هدفی مهم برای من به شمار می رود. احساس خوبی نسبت به این تیم ملی دارم و حس می کنم در این تیم شریک هستم و سهمی دارم..

اینتر
نراتزوی شکست ناپذیر است ؟ خیر لحظات سخت انان فرا می رسد. به ویژه از جهت ما.

کیفیت برای ادامه دادن
مارادونا گفت: دل پیرو هرگز پیر نمی شود، چگونه و با چه روشی موفق می شوی ؟ عاشق کارم هستم. زمانی که در شرایط خوبی هستم و خوب کار میکنم احساس خوشبختی می کنم. تا پایان می کوشم تا در این کیفیت بمانم و بتوانم ادامه دهم و بازی کنم.

جوانان
جوانان زیادی در ترکیب و مجوعه یوونتوس حضور دارند، در این باره چه نظری داری ؟ چه فکری می کنی ؟ نباید به سن با دید متفاوت نگاه کنید، او لبخند می زند و ادامه میدهد : انها با شایستگی ادامه مید هند و اینده و پایه یوونتوس هستند.

توپ طلا
ایا به دریافت توپ طلا در سال 2009 فکر میکنید؟ بستگی به این دارد که مسابقات باشگاهی چگونه پیش رود. به چه دلیل نباید به ان فکر کنم ؟ دریافت جام های ارزشمند همیشه نیاز یک فوتبالیست است و با اشتیاق می توان جام های ارزشمند را کسب کرد..

اینده
در اینده امکان دارد شما را در پست یک مربی ببینیم ؟ خیر ایده ای در این باره ندارم. هرگز در این باره فکر نکرده ام. الکس یکی از کارگردانان در مصاحبه تلویزیونی گفت الکس می تواند یک هنرپیشه موفق شود نظرت چیست ؟ او این صحبت کرد زیرا مرا سال های بسیار زیادی است که می شناسد. از او ممنونم. اما برای من یک محیط و فضای متفاوت وجود دارد که در ان لذت می برم و همواره مرا سرگرم خود کرده است.

زندگی در ارامش
بین بازیکنان و فوتبالیست ها زندگی تو در ارامش و بدون حاشیه پیش می رود ؟ برخی مانند تو چنین روشی را انتخاب می کنند.بازیکنان دو روش را برای تفسیر زندگی خود انتخاب می کنند، من از روشی که برگزیده ام احساس خوبی دارم و از این بابت خرسندم. اما به دیگر بازیکنان هیچ انتقادی نمی کنم.

راضی از بودن در سن کنونی
می خواستی به 20 سالگی بازگردی و دوباره همه پیروزی ها و افتخارات را کسب کنی ؟ بله مطمئنا، چرا نه ؟ انچه که کسب کردم و انچه که انجام دادم هیجان انگیز و لذت بخش بود. اما در حال حاضر از بودن در این لحظات و زندگی در این سن احساس رضایت و خوشبختی می کنم. هرگز به توقف فکر نکردی ؟ برای بخت و اقبال هرگز توقفی وجود ندارد..

منبع:یووه
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
حیف بود، خیلی بد موقع لیگ تمام شد وقتی یوونتوس توی اوج بود.توی 6 بازی اخیر این 4 تا از نتیجه ها بوده :
یوونتوس 3-1 آتالانتا
یوونتوس 4-2 میلان
یوونتوس 4-0 رجینا
یوونتوس 4-1 جنوا


به طور کلی در 10 هفته انتهایی تونستیم 9 پیروزی و 1 شکست داشته باشیم ! که فقط از اینتر باختیم این مدت.

:(

ای کاش از نیم فصل به بعد با بازگشت مصدومان مهم تیم همین روند بلکه بهتر ادامه پیدا کنه.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
دمه الکس گرم دوباره محبوبترین شد به امید روزهایه با شکوه برای یووه و الکس بزرگ
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
:(

ای کاش از نیم فصل به بعد با بازگشت مصدومان مهم تیم همین روند بلکه بهتر ادامه پیدا کنه.

از اینم بهتر میشیم,
من به قهرمانی یووه در جام باشگاههای اروپا امید دارم چه برسه به قهرمانی ایتالیا;)
 

Kobe Bryant

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2008
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
سلام منم یک یوونتوسی شدیدا با تعصب هستم.و البته عشق دل پیرو و بوفون.فدای همه :D
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام منم یک یوونتوسی شدیدا با تعصب هستم.و البته عشق دل پیرو و بوفون.فدای همه :D

سلام دوست عزيز خوش آمدي ، اميدوارم در اين تاپيك لحظات خوبي با هم داشته باشيم .
4xvim2p.gif
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
از اینم بهتر میشیم,
من به قهرمانی یووه در جام باشگاههای اروپا امید دارم چه برسه به قهرمانی ایتالیا;)

به امید خدا

من هم امیدوارم یوونتوس همینطور ادامه بده و موفق بشه که قهرمان ایتالیا و کوپا و جام باشگاهها بشه.

زنده باد یوونتوس

سلام منم یک یوونتوسی شدیدا با تعصب هستم.و البته عشق دل پیرو و بوفون.فدای همه :D

:rolleyes:

خوش اومدی و از اینکه هوادار تیم بزرگ و پر افتخاری هستی خوشحالیم.

بیشتر بیا و خودت رو هم معرفی کن.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام منم یک یوونتوسی شدیدا با تعصب هستم.و البته عشق دل پیرو و بوفون.فدای همه :D

سلام دوست عزیز خوش اومدی:heart:

بوفون برابر موناکو به میدان می رود:happy:
buffon8.jpg


مهره های بیانکونری که سال 2008 را به خوبی پشت سر گذاشتند به همراه خانواده های خود راهی تعطیلات شدند تا با استراحتی چند روزه با امادگی روحیه کامل در شروع مجدد تمرینات در کنار یووه باشند.
بانوی پیر که در نخستین دیدار سال جدید دیدار دوستانه ای را برابر موناکو برگزار خواهد کرد می تواند پس از مدتها سنگربان بزرگ خود را درون دروازه ببیند.
پیش بینی میشود جیجی بوفون با کسب شرایط حضور در مسابقه دوستانه که در تاریخ 17 دی ماه در شهر مسینا برابر حریف فرانسوی انجام خواهد شد شرکت کند.
مربیان امیدوارند در ادامه رقابت ها او را در اختیار داشته باشند.
گفتنی است سایر مصدومین نیز از شرایط خوبی برخوردارند و مطمئنا با بازگشت انن یووه قدرت و انگیزه ای دو چندان خواهد داشت.

منبع:یووه
 
Last edited:

Kobe Bryant

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2008
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
خوش اومدی و از اینکه هوادار تیم بزرگ و پر افتخاری هستی خوشحالیم.

بیشتر بیا و خودت رو هم معرفی کن.


سلام دوست عزیز خوش اومدی:heart:


سلام. من بهزاد م . 20 سالمه . دانشجو هستم. از بچگی هم عاشق ایتالیا و یوونتوس بودم. از این به بعد هم سعی میکنم بیشتر بیام.

ممنون از این همه محبت شما دوستان عزیز ;)
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
ايول به يوونتوس كبير... ماشالا به اله
به يوونتوسي بودنم و يووه افتخار ميكنم.
به اميد قهرماني يووه در كليه جامهاي پيش رو:happy::blush:
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
سلام دوستان بازیای بعدی یووه کی هست و با کجا ها؟ بازی با چلسی کی هست؟
مطمئنا یووه چلسیو میزنه. :D
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
بازی بعدی یوونتوس اگر اشتباه نکنم 17 دی با موناکو که یک بازی دوستانه هست

باز با چلسی هم در ماه اسفند هست
 

Romty

Registered User
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2004
نوشته‌ها
517
لایک‌ها
14
محل سکونت
España
از دوران بچگي تا الان عاشق اين تيم هستم . هر چند چلسي تيم خريه اما يونتوس اونا ابكش خواهد كرد. جديدا دل پيرو بهتر از دوران جوانيش بازس ي مي كنه و اماده تره.
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
از دوران بچگي تا الان عاشق اين تيم هستم . هر چند چلسي تيم خريه اما يونتوس اونا ابكش خواهد كرد. جديدا دل پيرو بهتر از دوران جوانيش بازس ي مي كنه و اماده تره.

خیلی خوش اومدی :rolleyes:

خوشبختانه هر روز داره به تعداد عزیزان بیانکونری اضافه میشه . :happy:

خودت رو هم معرفی کنی عالی میشه :happy:
 
بالا