• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک دیشب ناپولی رو در ضربات پنالتی بردیم:happy:
 

SoulSiick

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 می 2008
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
محل سکونت
Nowhere-Land
البته در جریان بازی 2 گل زدیم که کاملا صحیح بودن،خصوصا گل ترزگه هیچ مشکلی نداشت.
گل دلپیرو هم اگر هند بود پس داور یه پنالتی به سود یووه نگرفت !
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
یووه برد و نیمه نهایی با لاتزیو بازی میکنه. حالا باید کاتانیا رو حتما ببره!!!!!!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
احساس فوق العاده ای را تجربه می کنم
trezegol.jpg


بازگشت به ترکیب همراه با یک گل ارزشمند و برپایی جشن صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا برای دیوید ترزگه زیبایی و جذابیت خاصی داشت. مهاجم گلزن و دوست داشتنی بیانکونری احساس بسیار مطلوبی از بازگشت دوباره خودش دارد.
" احساس بسیار خوبی دارم، از بازگشتم بسیار خوشحالم، بازگشت بزرگی داشتم و شرایط خوبی را پشت سر گذاشتم. نمی توانم خرسندی خود را از بازگشت دوباره به ترکیب تیم ابراز کنم، بازی کردن و بودن در کنار یووه برایم لذت بخش است. دل تنگ بازی کردن بودم.
ترزگل به جراحی که چهار ماه پیش انجام داده اشاره ای می کند و می گوید: پروفسور چرولی به من بهترین اطلاعات را داد و مرا به خوبی جراحی کرد. در دوران نقاهت نیز استراحت کافی و خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم درزمان تعیین شده به تیم بازگردم.
دیوید ارزو دارد بازگشت و دوران حضورش در تیم طولانی باشد و او با مصدومیت دیگری روبرو نشود " دوران سختی را سپری کردم از همان ابتدا که راهی ارتزو شدم تحت بهترین مراقبت ها قرار گرفتم و و بعد راهی فلورانس شدم و در انجا نیز تمام مراحل درمان را به خوبی انجام دادم، به تمرینات بازگشتم و در کنار تیم شروع به تمرین کردم و در حال حاضر اماده بازی هستم و برابر ناپولی نیز به میدان رفتم اما ارزوی اصلی من ادامه و طولانی بودن زمان حضورم در ترکیب است. از اینکه با چند روز تمرین فشرده بدون مشکل در ترکیب قرار گرفته ام خوشحالم و می خواهم این راه همچنان ادامه دهم. دیدار مقابل ناپولی برای من ازمون بسیار خوبی بود که از امادگی و بازگشت خود مطمئن شوم.
مهاجم گلزن بیانکونری ها که زمان زیادی را دور از میادین به سر می برد و از راه دور دیدار هم تیمی هایش را دنبال می کرد در خصوص دیدارهای زمان غیبتش گفت: مسابقه ای که بیش از سایر دیدارها دلتنگ ان بودم و دوست داشتم در ان رقابت حضور داشته باشم رقابت مقابل رئال بود. به ویژه در خانه، ما شرایط ناگواری را داشتیم و و برای بازگشت به دوران اوج خود باید رقابت را از ان خود می کردیم و به زیبایی توانستیم برابر رئال به پیروزی برسیم. در سانتیاگو که همواره دیدارهای حاضر در این استادیوم احساس ویژه ای به بازیکنان می دهد نیز بسیار زیبا و ارزشمند بود.
اما رقابت های سری A به سختی و با فشردگی ادامه خواهد داشت و ما باید ماه های پیشروی خود را به خوبی پشت سر گذاریم و پیروزی ها را از ان خود کنیم.
دیوید که ماه های زیادی را از دست داده اما رویا و ارزوهای بزرگی را دنبال می کند، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سری A و کوپا را می خواهیم. می خواهم در کنار یوونتوس قهرمان اروپا شوم. فقط باید ارامش داشته باشیم و منتظر برپایی جشنی بسیار بزرگ برای فتح قهرمانی های ارزنده باشیم.

زمان و مکان دیدار نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد

دو روز پس از پیروزی در ضربات پنالتی در مقابل ناپولی و صعود به جز چهار تیم برتر جام حذفی تاریخ و مکان بازی بعدی یوونتوس در مقابل لاتزیو اعلام شد و بر این اساس یوونتوس می بایست در تاریخ سه‌شنبه 13 اسفند 1387 و از ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیک رم به مصاف تیم لاتزیو برود و بازی برگشت نیز در تاریخ چهارشنبه 2 ارديبهشت 1388 در ورزشگاه المپیک تورین برگزار خواهد شد.
برنده ی این دیدار به عنوان فینالیست جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا معرفی خواهد شد.گفتنی است دیگر دیدار مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا میان تیم های اینتر - سمپدوریا برگزار خواهد شد.
منبع:یووه


حالا دیگه میتونیم از حضور سه مهاجم آماده در ترکیب استفاده کنیم و رقیبان رو درهم بشکونیم:rolleyes:

البته در جریان بازی 2 گل زدیم که کاملا صحیح بودن،خصوصا گل ترزگه هیچ مشکلی نداشت.
گل دلپیرو هم اگر هند بود پس داور یه پنالتی به سود یووه نگرفت

داوری واقعا افتضاح بود:hmm:
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
تبريك به دوستان عزيز .
به نظرم اين برد ميتونه براي يووه فارغ از صعود به نيمه نهايي جام حذفي خيلي ارزشمند باشه .
بعد از مدتها برد مقابل تيم چغري مثل ناپولي واقعا براي روحيه تيم خيلي موثره . به اميد بازگشت مجدد به روزهاي خوب :)
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
اوضاع و احوال یووه پیش از جدال با کاتانیا

جان لوئیجی بوفون مطمئنا در دیدار برابر کاتانیا درون دروازه بانوی پیر خواهد ایستاد و دیوید ترزگه نیز بر روی نیمکت خواهد نشت تا در صورت صلاحدید مربی جانشین دل پیرو و یا امائوری شود. برای سفر به کاتانیا و دیدار مقابل تیم این شهر رانیری خواسته ای جز پیروزی ندارد. مطمئنا از دست رفتن سه امتیاز دیگر هرگز قابل بخشش نیست و شرایط را به طرز ناخوش ایندی نامطلوب تر خواهد کرد. یوونتوس که طی هفته های اتی چلسی را در لیگ قهرمانان اروپا خواهد دید می کوشد تا با کسب شرایط ایده ال بار دیگر یک سوپر یووه در مسابقات اروپایی باشد. اما امار مصدومین یووه همچنان مشکلی است که این تیم را تهدید می کند. هر چند که بازگشت بوفون در رقابت اینده قطعی شده اما بازگشت و غیبت دوباره او کمی نگران کننده است و روند همخوانی تیم را به تاخیر می اندازد. در کنار بوفون که هر از گاهی با اسیب دیدگی کهنه یووه را تنها میگذارد، مصدومین دیگری نیز در ترکیب بانوی پیر دیده می شود، تاکنون شرایط نهایی کیه لینی مشخص نشده و در صورتی که او در این مسابقه حضور نداشته باشد خطر نیروی تهاجمی ابی های لندنی بیشتر خواهد بود. صالی امیجیچ، نزویچ و زبینا نیز که همچنان در ترکیب مصدومین حضوری پررنگ دارند و دچلیه جوان که با اسیب دیدگی خود ضربه ای اساسی بر پیکره یووه وارد کرد زیرا به اهستگی تبدیل به مهره ای مطمئن و قدرتمند می شد و جانشین مناسبی برای مولینارو تلقی می شد.
اما پیش از دیدارهای اروپایی باید چاره ای برای مسابقات قهرمانی ایتالیا اندیشید، و در وهله نخست دیدار یکشنبه مقابل کاتانیا، به نظر می رسد بیانکونری در این دیدار از بوفون در دروازه، لگروتالیه، ملبرگ، گریگرا و مولینارو در خط دفاع، مارکیونی در راست، ندود در چپ و مارکیزیو و پولسن در میانه میدان بهره خواهد برد و زوج امائوری و دل پیرو نیز خط حمله یووه را تشکیل خواهند داد که به مرور ترزگه و یا جووینکو به این گروه افزوده خواهند شد.

منبع: يووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک بازی با کاتانیا رو 2 بر یک بردیم

پولسن تعویض طلایی بازی بود دقیقه 82 به بازی اومد و دقیقه 91 گل زد تا یووه با سه امتیاز این بازی رو ترک کنه گل اول تیم رو هم دقیقه 10 بازی وینچنزو یاکوئنتا به ثمر رسوند که دقیقه 12 بازی اخراج شد ویووه را 10 نفره کرد
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پیروزی در واپسین دقیقه ( کاتانیا 1 - 2 یوونتوس )
ca.jpg


بیانکونری در واپسین دقایق در ورزشگاه ماسیمینو به برتری ارزشمندی دست یافت. برتری که در شرایط دشوار و در حالیکه تنها 12 دقیقه از شروع بازی می گذشت وینچنزو یاکوئنتا زننده گل نخست یووه پس از دو دقیقه از گلزنی خود با کارت زرد دوم خود از زمین اخراج شد تا یوونتوس 78 دقیقه را 10 نفره بازی کند.
در این دیدار چند واکنش بوفون نیز بی نظیر بود و یووه را از باز شدن بیش از یک بار دروازه اش نجات داد تا سه امتیاز از سیسیل به شمال ایتالیا واریز شود و جایگاه دوم یکباردیگر به نام یووه ثبت شود.
یوونتوس در کاتانیا پیروز شد، کامیابی ای که در اخرین دقیقه به دست امد تا شرایط برای رانیری کمی بهتر از گذشته شود. پولسن که در ده دقیقه انتهایی جای تیاگو را در ترکیب یوونتوس گرفت با همکاری و درخشش ندود و امائوری گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا پس از این گل سوت داور به نشانه اتمام بازی به صدا دراید و سه امتیاز که حکم بازگشت به زندگی را داشت کسب شود.
سیاه و سفیدپوشان که در این بازی با پیراهن های طلایی رنگ خود راهی میدان شده بودند هفته را به خوبی به اتمام رساندند و بازگشت کامو و واکنش های مناسب بوفون چهره یوونتوس را به گذشته نزدیک خود نزدیک تر کرد.

شروع بازی توسط کاتانیا
زنگا تیمش را به مانند یووه به زمین فرستاد، پوتنزا در ترکیب قرار داشت و خوب نیز ظاهر شد. در سوی دیگر میدان نیز رانیری تیاگو و کامورانزی را به زمین فرستاد. در خط حمله نیز دست به تغییراتی زد، یاکوئنتا را در کنار امائوری گذاشت تا زوج جدید را در یووه شاهد باشیم ، وینچنزو نیز شروع فوق العاده خوبی داشت و توانست در دقیقه 10 یووه را از کاتانیا پیش بیاندازد اما یک اشتباه، او در فاصله 3 دقیقه دو کارت زرد گرفت تا بانوی پیر خیلی زود ده نفره شود. با این حرکت میزبان بیش از گذشته دست به حمله زد تا در نهایت با شروع طوفانی نیمه دوم بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

پولسن از تو انتظار نداشتیم
گل برتری توسط مهره ای به ثمر رسید که در دیدار گذشته و 120 دقیقه حضور به هیچ عنوان نمایش مطلوبی ارائه نکرد. او در دقایق پایانی راهی میدان شد و با ضربه دقیق و حساس گل دوم و پیروزی بخش یوونتوس را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز از ان یووه شود. با این برتری بیانکونری یکبار دیگر جدال را برای فتح اسکودتو اغاز کرد تا چشم به روزهای اتی داشته باشد.


ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 7 - گریگرا 6 - لگروتالیه 5/5 - ملبرگ 6 - مولینارو 6 - کامورانزی 5/6 ( مارکیونی 6 ) - سیسوکو 5/6 - تیاگو 6 ( پولسن 7 ) - ندود 5/5 - یاکوئنتا 6 - امائوری 6 - رانیری 6

صحبت های پایانی
کلودیو رانیری از پیروزی به دست امده شاد و خندان است. مربی بیانکونری که برتری را در اخرین دقیقه و با تعویض دقایق انتهایی به دست اورد در پایان بازی در سخنان کوتاهی گفت: امروز یک بازی خوب را ارائه کردیم و نمایش خوبی داشتیم. به مدت طولانی 10 نفره بازی کردیم و برابر کاتاینا در خانه این مسئله مشکل ساز بود. در دیدارهای اخیر خط دفاع ما فشار زیادی را تحمل می کند اما مدافعین و دروازه بانان ما بسیار خوب کار می کنند. تیمم نمایش خوبی داشت و من از انان راضی هستم. به دنبال پیروزی بودیم و در کوپا نیز به این امر توجه داشتیم، برای ما رسری A و کوپا تفاوتی ندارد باید در کلیه مسابقات به پیروزی دست یابیم.

گلزن دوم یووه که با حضور خود توانست پیروزی را به تیمش هدیه کند، بی اندازه از گلزنی خوشحال است " خیلی خوشحالم از نمایش خودم بسیار راضی هستم و خرسند. البته بیش از این برای برتری یووه و پیروزی مهمی که به دست امد. دیدار سختی بود اما از سه امتیاز دقیقه پایانی خیلی خوشحالیم. امیدواریم که برتری ها ادامه داشته باشد.

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
تبريك بابت برد . دوباره رفتيم دوم جدول .:rolleyes: ولي بدي بازيهاي اين هفته برد اينتر بود ، دوباره فاصله شد 9 امتياز . فقط اميدوارم يووه ديگه امتياز مفت از دست نده :eek:
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
تبریک میگم. فکر کنم وضعیتمون داره بهتر میشه. امیدوارم دیگه اینجوری نشه. این بردا تو روحیه بازیکنا خیلی تاثیر گذاره.
بازی بعدی کی هست و با چه تیمی؟؟؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ترزگل به دنبال شادی
trezeguet7.jpg


پس از بازگشت دوباره به ترکیب در هفته گذشته و همچنین در ماراتن کوپا ایتالیا، تیفوسی های بیانکونری گفتگو و صحبت های مهاجم دوست داشتنی خود را دنبال می کنند. دیوید ترزگه که با بازگشت خود برق ذوق را در چشمان هواداران به وضوح دید در گفتگوی مستقیم با تیفوسی ها از شادی و افزایش خوشحالی به عنوان هدفش نام برد.

شرایط فعلی
در حال حاضر خوب و سرحال هستم. در روزهای اخیر تمرینات زیادی را پشت سر گذاشتم. خیلی خوشحالم که به شرایط تازه و ارمانی دست یافتم و امادگی حضور در میادین را کسب کردم.

تشنه گل
ترزگه همواره تشنه گل زنی است. گلی در یک دیدار رسمی و حساس، به اخرین هفته سری A در سال گذشته اشاره می کنیم، به گل سوم یووه برابر سمپدوریا که بانوی پیر را به تساوی رساند. بیانکونری یکشنبه به مصاف سمپدوریا می رود و ترزگه در این باره معتقد است " حریف یک تیم سرسخت است که ما را در دیدار رفت دچار دردسر کرد. دو امتیاز مهم را از دست دادیم. بازیکنان بزرگی مانند کاسانو در ترکیب این تیم دیده می شود که می توانند بسیار متفاوت و بزرگ ظاهر شوند. باید بازی را در اختیار بگیریم و یک پیروزی خانگی را از ان خود کنیم. برای ما این برتری بسار ارزشمند و مهم است.

منتظر دربی
یکشنبه میلان به مصاف اینتر می شود، مهاجم بیانکونری به این دیداررا اشاره می کند " بعد از پیروزی ای که به دست اوردیم منتظر دربی خواهیم بود. می دانیم که امکان نزدیک شدن رقبا وجود دارد. باید روش خود را ادامه دهیم و به پیروزی در هر دیدار فکر کنیم.

لیگ قهرمانان
به لیگ قهرمانان و مسابقات اروپا نزدیک می شویم و این رقابت ها می تواند ترزگل را به ارزوهای خود نزدیک تر نماید " مربی بزرگی همچون اسکولاری را در اختیار داشتند و هم اکنون هیدینگ بر روی نیمکت انان نشسته که می تواند بسیار بزرگ و موفق کار کند. به هر حال دو رقابت زیبا و مهم خواهد بود که خواسته ما صعود به مرحله بعد خواهد بود.

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سه امتیاز خانگی نیاز اول یووه ( یوونتوس ؟ - ؟ سمپدوریا )

دربینوی شهر میلانو با توجه به حساسیت بالای خود توجهات ایتالیایی ها را به خود معطوف ساخته اما مطئنا سایر دیدارها نیز اهمیت خاص خود را خواهند داشت. المپیکو و یووه عصر امروز میزبان سمپدوریا است، تیمی خطرناک و سمج که می تواند دردسرساز باشد. بنابر این شهر تورینو نیز از دیداری حساس پذیرایی خواهد کرد. بانوی پیر بدون توجه به نتیجه دیدار میلان و اینتر که اخرین دیدار این هفته سری A خواهد بود به مصاف حریف خود خواهد رفت. شرایط یووه مناسب است هر چند که به زحمت توانست از سد کاتانیا بگذرد با این حال پیش بینی می شود شاگردان رانیری قدرت خود را بازیافته و با انگیزه و خواسته پیروزی راهی میدان می شوند.
اما داستانی که از شروع فصل اغاز شد و همچون مسابقات به قوت خود باقی است، داستان مصدومیت بانوی پیر است. معضل اسیب دیدگی مهره های بیانکونری تمامی ندارد، مصدومی باز می گردد و بار دیگر به لیست اسیب دیده ها باز می گردد، اتفاقی که بارها روی داد، بوفون، کامورانزی و این بار ترزگه. تنها دو هفته از بازگشت مهاجم فرانسوی به تیم می گذشت اما ترزگل، زوج همیشگی الکس بار دیگر با مشکل عضله مواجه شده و قادر به همراهی سیاه و سفید پوشان در دیدار امروز نخواهد بود. بنابر این رانیری که بار دیگر این مهره را در اختیار نخواهد داشت از امائوری در کنار دل پیرو بهره خواهد برد، زیرا یاکوئنتا نیز محروم است. در این شرایط جووینکو امیدوار خواهد بود تا در صورت کسب شرایط ایده ال در ترکیب یووه قرار گیرد، هر چند برای دقایقی اندک.
در کنار اخبار ناخوش ایند، خبری خوش ایند نیز وجود دارد، بازگشت کیه لینی. امادگی و کسب شرایط مسابقه توسط مدافع قدرتمند و سرنوشت ساز یوونتوس می تواند امیدهای را برای استحکام خط دفاعی و بسته نگاه داشتن دروازه یووه افزایش دهد. مطمئنا در حالیکه کیه لینی، لگروتالیه را نیز در کنار خود ببیند می توانیم لحظات بزرگ دفاعی بیانکونری را شاهد باشیم. جورجو برای یووه یک نعمت است، با وجود او و نیکولا مطمئنا دروازه بانوی پیر نسبت به دیدارهای گذشته فشار کمتری را متحمل خواهد شد.
در خط هافبک نیز غایب و مصدوم وجود دارد و البته غیبت مهره ای مهم و موثر. محمد سیسوکو که در اکثر رقابت ها یووه را همراهی می کرد، این بار مصدوم است. بازیکنی موثر و دونده که در میانه میدان سنگینی کفه ترازو را به سود یووه رقم می زد اما رانیری امروز او را در اختیار نخواهد داشت، با این حال بازگشت مارکیزیوی جوان می تواند همچنان امیدها را پررنگ نگاه دارد. مارکیزیو در کنار ندود با تجربه و حضور احتمالی جووینکو و قرار گرفتن یک نیمه ای مارکیونی و کامورانزی می تواند بازی را به سود یووه رقم زند تا سه امتیاز خانگی سیاه و سفید شرایط را برای ادامه جدال صدرنشینی هموارتر نماید.

منبع: يووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام!

متاسفانه دیقه 10 گل خوردیم...
دیقه 46 جوینکو وارد زمین شد
الان هم امائوری گل ذد(دیقه 61)
 
Last edited:

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
بله متاسفانه!

20 دقیقه از بازی مونده. 1-1
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
کاسانو مصدوم شد و باید ذمین رو ترک کنه...

پ.ن: من همیشه وقتی اینو میبینم ناراحت میشم ، واقعا این باذیکن تلف شد... نباید میرفت رئال...
اگه تو سن 18 سالگی یووه رو انتخاب می کرد الان وضعیتش اینطور نبود!
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
متاسفانه همون1-1 تموم شد...
واقعا در چنین مواقعی که ما به برد و 3 امتیاذ حساس نیاز داریم ، مساوی میشه(اونم در خونه)
فقط امیدوارم بازی امشب هم مساوی بشه..
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من کم کم دارم برای بازی با چلسی دلشوره میگیرم اگه اینقدر مقابلشون بد شانس باشیم دیگه هیچی قهرمانی سری آ که به نظر من پرید:((البته من نتونستم بازی رو ببینم)

بد اقبالی به رنگ سیاه و سقید ( یووه 1 - سمپدوریا 1 )
samp1.jpg


باید پذیرفت در حالی که پذیرفتن این نتیجه با نمایشی که از بانوی پیر دیدیم دشوار است. بیانکونری در حالیکه تیم برتر و شایسته میدان بود و بارها دروازه حریف را با خطرات جدی روبرو ساخت نتوانست سه امتیاز خانگی را از ان خود کند. ورزشگاه المپیکو در شرایطی که هیاهوی زیادی را در خود می دید با افتاب زمستانی دل انگیزی به پیشواز یوونتوس و سمپدوریا رفت و شاهد نمایش عالی و دیدنی بیانکونری و در عین حال توقف باورنکردنی یووه بود.

اغاز یووه
بیانکونری بسیار خوب و هجومی بازی را اغاز کرد، در حالیکه نیم نگاهی نیز به دیدار دربی میلانو داشت. تا دقیقه 10 این یوونتوس بود که به سمت دروازه حریف حمله می کرد اما در یک غافلگیری پاتزینی که از پیش نیز رانیری خطر او را به شاگردانش اعلام کرده بود گل نخست بازی و سمپدوریا را به ثمر رساند. این گل شوک بزرگی به یووه و تیفوسی هایش بود. سیاه و سفیدپوشان شایسته دریافت این گل نبودند بنابراین برای جبران نتیجه به پاخواستند و بسیار خوب و هماهنگ کار کردند. امروز، روز یوونتوس نبود. حتی روز ندود نیز نبود. شایستگی میزبان به اندازه ای بود که کلیه حاضرین در ورزشگاه با تشویق های خود نمایش انان را تایید و به دنبال گل برتری تیم اشان بودند اما حملات به جایی نرسید تا نیمه نخست با همان تک گل مهمان به پایان برسد.

گستردگی حملات
یووه این نتیجه را باور نداشت، این نتیجه سودی برای بانوی پیر نداشت و از سوی دیگر فشارهای دربی نیز نزدیک تر می شود. بنابر این شاگردان میزبان حملات و بازی تهاجمی خود را افزایش دادند تا اینکه با همکاری جووینکو به که در نیمه دوم جای پولسن را در ترکیب گرفت توسط امائوری به گل رسیدند. مهاجم برزیلی پس از مدتها پایش به گلزنی باز شد تا شاید اغازی برای گل های بعدی او باشد. 2 دقیقه پس از گل تساوی، ضربه ایستگاهی به سود یووه اعلام شد. یک ضربه استثنایی و عجیب از کاپیتان الکس. دل پیرو به اندازه زیبا و دقیق به توپ ضربه زد که با وجود گل نشدن ان حاضرین در ورزشگاه را به وجد اورد و صدای تشویق ها بلند و بلند تر شد. با گذشت زمان، بازی تهاجمی یووه افزایش یافت اما هر چه زده می شود با بداقبالی انان به نتیجه دلخواه نمی رسید.

بداقبالی یووه
90 دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما به واقع یوونتوسی ها شایسته یک برتری پر گل و ارزشمند بودند. در طول بازی شاگردان رانیری فوق العاده درخشان و شایسته ظاهر شدند و اگر اقبال و شانس کمی به یووه روی می اورد این یوونتوس بود که سه امتیاز حساس را در خانه نگاه می داشت و شرایط را در جدول رده بندی بهبود می بخشد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – گریگرا 6 – ملبرگ 6 – لگروتالیه 6 – مولینارو 5/6 – کامورانزی 6 ( مارکیونی 6 ) – تیاگو 5/6 – امائوری 7 – دل پیرو 5/6 – پولسن 6 ( جووینکو 7 ) – ندود 5/6 – رانیری 5/6

صحبت های رانیری
نتیجه ای تساوی برای یووه رضایت بخش نیست اما از انجایی که بانوی پیر بسیار خوب بازی کرد راینری نیز از شاگردانش راضی است " امروز هیچ سرزنشی از ان پسرانم نیست. یک بازی زیبا و بزرگ را ازانان دیدیم. یک مسابقه عجیب بود به نظرم بازی جادو شده بود. تیم برتر میدان ما بودیم و بسیار دونده و زیبا ظاهر شدیم. ما یک نمایش بی نظیر را ارائه کردیم و تنها شانس همراه ما نبود. نمی توانم هیچ سرزنشی را برای شاگردانم داشته باشم.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پیروزی بهتر بود
gioo.jpg


یک نیمه برای تیمش بازی کرد و نمایش بسیار مطلوب و قابل قبولی داشت. سباستین جووینکو که در نیمه دوم جانشین کریسین پولسن شد در خصوص نتیجه دیدار عصر گذشته اظهار داشت: این بازی شبیه دیدار مقابل کاتانیا بود، فرصت های زیادی را از دست دادیم و نهایت یک امتیاز خانگی را کسب کردیم. یووه بسیار اماده و بزرگ نشان داد، ما بدشانس بودیم زیرا در به ثمر رسیدن گل مشکلی نداشتیم.
سبا که با پاس زیبایش گل امائوری را ساخت تاکید کرد " از اینکه توانستم در گلزنی سهیم باشیم خوشحالم اما ترجیح می دادم پیروزی می شدیم. واقعا بداقبال بودیم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما شانس نداشتیم.

توپ ها قصد گل شدن نداشتند
samp_amauri[1].jpg


سرانجام پس از مدتها گلزنی کرد، نخستین گل امائوری در سال 2009 برابر سمپدوریا به دست امد تا امیدها برای اغاز گلزنی او در سال جدید پررنگ شود. گلزن بانوی پیر در خصوص بازی و گلزنی برابر سمپدوریا عنوان کرد " در گلزنی مشکلی نداشتیم، به خوبی حمله می کردیم و بسیار قدرتمند ظاهر شدیم. خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدیم و این مسئله کمی روند بازی را تغییر داد. ترجیح می دادم تیم پیروز می شد تا من گلزنی می کردم. در این بازی به اندازه ای بداقبال بودیم که باورکردنی نبود. در همان 20 دقیقه نخست می توانستیم دو مرتبه بازی را به تساوی بکشانیم. به هر حال بازی دیدنی ای بود و فرصت های زیادی را به دست اوردیم اما انها نمی خواستند وارد دروازه شوند.

بوفون تسلیم نشده است
buffone.jpg


جیجی بوفون سنگربان یووه از اظهار نظر در مورد قهرمانی یووه در اسکودتو سرباز زد در حالی که اینتر با اختلاف نه امتیاز نسبت به اینتر در صدر جدول قرار دارد.بانوی پیر در خانه مقابل سمپدوریا به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و اینتر مقابل میلان به برتری دو بر یک دست پیدا کرد.
"کار ما برای کسب قهرمانی سخت شده است زیرا نه امتیاز عقب هستیم اما انها نباید تصور کنند قهرمان شده اند زیرا ما به سختی تلاش می کنیم تا به صدر نزدیک شویم.من در دیدار مقابل سمپدوریا و کالیاری مرتکب اشتباهاتی شدم در حالی که از حودم انتظار بیشتری دارم و در بازیهای اینده تلاش بیشتری خواهم کرد."
بوفون سپس به گل مشکوک ادریانو در دیدار مقابل میلان اشاره کرد و گفت: "مردم بهترین داور هستند زیرا همه این صحنه را از تلویزیون مشاهده کردند و می توانند قضاوت کنند."

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام دوستان

من کم کم دارم برای بازی با چلسی دلشوره میگیرم اگه اینقدر مقابلشون بد شانس باشیم دیگه هیچی قهرمانی سری آ که به نظر من پرید:((البته من نتونستم بازی رو ببینم)

سلام خدمت دوستان
من بازيو ديدم ، يووه سه تا تير دروازه زد و داوري هم در دقايق پاياني علنا به ضرر يووه بود . يك ضربه خطا چسبيده به قوس هجده قدم براي يووه نگرفت و يك كرنر محرز رو هم اوت به نفع حريف گرفت . اون هم زماني كه يووه در اوج حمله بود و ممكن بود هر آن گل بزنه .
اون هم كه از گل هند آدريانو كه همه فهميدن الا داور . :hmm:
به هرحال فاصله شد 9 امتياز و بايد اميدوار موند . به اميد قهرماني يووه .
 
Last edited:
بالا