• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دل پیرو: با افسوس زمین را ترک کردیم
chelseajuve4.jpg


دل پیرو لبخند تلخی می زند که نشان شاد و خرسندی او نیست. هیدینگ از بازی حریف تمجید می کند اما این برای کاپیتان کافی نیست، شماره ده بیانکونری پریشان و ناراحت است " با افسوس زمین را ترک کردیم، ای کاش و این تنها احساس در این لحظه است. خوب بازی کردیم و شایسته این شکست نبودیم. بازی و دیدار زیبا و خوبی بود همراه با فرصت های مناسب. اما در تورینو باید بسیار بسیار بهتر از این ظاهر شویم. "
از کاپیتان سوال می کنند، حتی در تورینو با به ثمر رساندن یک گل با حریف انگلیسی برابر خواهید کرد و این شروع کار خواهد بود ؟ چلسی یک تیم قدرتمند است ، این مطلب را به خوبی می دانیم اما در انجا منتظر خواهیم بود. ما توانایی این امر را داریم. می توانستیم به گل برسیم.او در خصوص فضا و جو حاکم در ورزشگاه نیز گفت: فضا و جو استمفوردبریج برایم لذت بخش و زیبا بود، هواداران نزدیک ما هستند، یک فضای عالی و دیدنی وجود دارد.الکس در پایان به نحوه نمایش چلسی پرداخت و اظهار داشت: انها با پنج بازیکن دفاع می کردند و مطمئن هستم که باید در تورینو بهتر از این کارکنیم انها قدرتمندند اما ابراز و انگیزه برتری را ما در اختیار داریم و اعتماد بانوی پیر بیشتر است.


بوفون : یووه نشان داد چیزی کم ندارد
chelseajuve6.jpg


برای 75 دقیقه یوونتوس خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم، جیجی بوفون سخنان خود را اینگونه اغاز می کند. من از نمایش یووه راضی هستم، ما با انان هم سطح بازی کردیم و شانس همراه ما نبود. در 15 دقیقه نخست ضعیف کار کردیم و انها خیلی زود به گل دست یافتند. برای بازی برگشت باید بهتر و اماده تر باشیم و می دانم که می توانیم و توانایی برتری را به خوبی داریم، به این دلیل که امشب نیز می توانستیم به گل برسیم.من با یوونتوس قوی تر از این یوونتوس هم به انگلیس امده بودم ولی با شکست برگشته بودم ،پیروزی در انگلستان به این سادگی نیست ولی من احتمال می دهم یووه به مرحله ی بعد صعود خواهد کرد و فقط کافیست در تورین گلی دریافت نکنیم و ما نشان دادیم هیچ چیزی کم نداریم


رانیری : چلسی تحت فشار یووه بود
1235603699_chelseajuve7.jpg


کلودیو رانیری که در استادیوم استمفورد بریج برابر تیم سابقش تسلیم شده بود معتقد است یووه در دیدار برگشت توانایی غلبه بر حریف را دارد. شروع خوبی نداشتیم، خوب بازی کردیم و یک فشار خوب و قابل قبول را بر حریف ایجاد کردیم و تنها به گل دست نیافتیم. در دیدار برگشت با 100 درصد توان حمله خواهیم کرد، می دانیم که بازی دشواری خواهد بود اما پسران من توانایی این برتری را دارند. من ایمان دارم و امیدوارم، می خواهیم بهتر و قدرتمند تر انجام دهیم.رانیری در پاسخ به این سوال که به چه علت در امر گلزنی موفق ظاهر نشد گفت : کسب فضا اسان نبود، انها با دو مهره قدرتمند که فیزیک بدنی بالای و قابل توجهی داشتند بازی کردند اما فرصت ها را از دست دادیم. ما باید با منطق و برنامه بهتری در زمین حاضر می شدیم.
مربی یووه معتقد است تیمش توانایی تغییر نتیجه را در 15 روز اینده دارد، می دانم که هیدینگ به فکر تجهیز برنامه ها و برتری است. اما ما طی روزهای اینده ساعت ها تمرین و بررسی خواهیم کرد تا دوباره به زمین بازگردیم. و در پایان در خصوص خرید مهره ها و ثروت باشگاه چلسی سوال شد که وی پاسخ داد: انها پول و ثروت زیادی دارند و این طبیعی است که می توانند بهترین ها را برای تیم اشان برگزینند اما من برای تیمی که دارم خوشحالم و تا پایان با این گروه قابل توجه و خوش ایند ادامه خواهم داد.


بررسی مهره های بیانکونری
chelseajuve3.jpg


یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی برابر حریف انگلیسی تن به شکست داد. شکست در هر صورت تلخ و ناخوش ایند است اما با کمی دقت می توان به خود باوری یووه رسید، بانوی پیر این توانایی و قدرت را دارد با مجموعه ای از جوانان و باتجربه ها به شگفتی های گذشته خود دست یابد. در دیدار دیشب به یک نکته دیگر را نیز همراه خود داشت و این که، هیدینگ یک جادوگر است ! به نظر میرسد او در هر تیمی که وارد می شود جادو می کند. به بررسی بازی و برخی مهره های یووه می پردازیم.

مولینارو، ضعیف
شروع و نخستین حرکت او را که دیدیم به همراه تیفوسی های یووه لرزش او را مشاهده کردیم. در ارسال ها و در کلیه حرکاتش اشتباه کرد. به نظر میرسد او هر چه اموخته فراموش کرده و همواره با یک افت بازی می کند. او وحشت دارد، به مجموعه بانوی پیر توصیه می کنیم با او صحبت کنند و این پسر را از این شرایط نجات دهند. پیشرفت او بسیار اهسته صورت می گیرد و این رشد سودی ندارد. او در هر دیدار اماده نیست و این خطرناک است. امتیاز او 5 است.

امائوری
از نظر فیزیکی برابر الکس و تری به هیچ عنوان کم نیاورد و بسیار اماده و قدرتمند کار کرد. بسیار روان بازی کرد که نشان تمرین و تلاش بی اندازه اوست. اما در برگشت ها کمی کند و ناهماهنگ بود و نتوانست به تیمش کمک کند. در طول 90 دقیقه برای باز کردن دروازه چلسی فعال و کوشا بود. باید تاکید کنیم که در میان یازده مرد رانیری او جز سه مرد برتر میدان بود. امتیاز او 5/6 است.

استمفوردبریج و فضای ورزشگاه
مطمئنا حاضرین در ورزشگاه و نحوه تشویق هواداران چلسی در نخستین گام یووه را به وحشت انداخت. زمانی که حاضرین در ورزشگاه رانیری مربی سابق خود را تشویق کردند بازیکنان بانوی پیر متوجه شدند که احساسات در این ورزشگاه جذاب خواهد بود. تشویق و حمایت طرفداران انگلیسی حاضر در استمفوردبریج تحسین برانگیز بود و این بخش امتیاز 10 را به خود می گیرد.

کیه لینی گلادیاتور یووه
تنها یک اشتباه داشت و این اشتباه در کنار سردرگمی لگروتالیه موجب گل چلسی شد. اما در طول 90 دقیقه بسیار مصمم و قدرتمند ظاهر شد و در دور کردن فرصت های حریف به ویژه کنترل دروگبا موفق بود. از نظر فیزیکی فوق العاده اماده بود و در اکثر صحنه مهره پیروز، کیه لینی بود. پس از گل دریافتی، دفاع یووه به خوبی راه های نفوذ را بست و کیه لینی عامل اصلی این موفقیت بود. او شایسته امتیاز 7 است.

رانیری، خاطرات زنده شد
به خانه خود بازگشته بود به یاد گذشته افتاد به ویژه زمانی که مورد تشویق هواداران چلسی قرار گرفت. بهترین تصمیم او تعویض مارکیزیو به جای تیاگو بود و از ان بهتر خروج کامورانزی و ورود مارکیونی. مائورو اماده نیست، او را نباید در این شرایط به بازی فرستاد. کسی در توانایی های این ایتالیایی – ارژانتینی شک ندارد اما در حال حاضر او شرایط بازی را کسب نکرده. در انتخاب سیستم ابتدای بازی شدیدا دچار اشتباه شد. شاید اگر راه نفوذ مهره های کناری خود را در دقایق نخست می بست و به مهره های خود اجازه حرکت بیش از اندازه را نمی داد گل نخست چلسی نیز اینگونه رقم نمی خورد. منتظر سیستم و برنامه های او در المپیکو خواهیم ماند. در این بخش به او امتیازی نمی دهیم تا دیدار برگشت.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خداحافظ گلوله اتشین
1235650669_nedved.jpg


خبر جذاب برای بیانکونری و دوست داران این تیم نیست. اما باید پذیرفت. روزی مهره های دوست داشتنی و محوب از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی خواهند کرد و تیم و هواداران خود را تنها خواهند گذاشت. یک روز پس از شکست برابر چلسی خبر خداحافظی گلوله اتشین یووه، تیفوسی های سیاه و سفید را شوک زده کرد. پاول ندود در گفتگویی رسمی اظهار داشت: تصور نمی کنم که نیاز به فکر و تصمیم مجدد باشد، هم اکنون زمان فضا دادن به جوانان است، با این وجود دوست دارم در لیگ قهرمانان پیروز شوم.
" در پایان فصل فوتبال را کنار خواهم گذاشت، به هر حال برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان و سری A حمله خواهم کرد. اینگونه بهتر است، از پیش تصمیم گرفته ام و مطمئن هستم که نیازی به تصمیم مجدد نیست، فوتبال و دوران بازیگری خود را در پایان فصل به اتمام خواهم رساند. "
این هافبک محبوب یوونتوسی در خصوص بازی شب گذشته گفت: لذت بردم اما مطئن هستم که از نظر فیزیکی لحظاتی فرا رسیده که باید فوتبال را رها کنم و فضا را در اختیار جوانان بگذارم. انان شایسته بازی هستند و شاید شما نیز این مسئله را احساس کرده اید که باید جوانان جانشین ما شوند. من تقریبا 37 سال سن دارم و بر این باورم که باید از فوتبال حرفه ای جدا شوم. ستاره چک تبار بیانکونری در پاسخ به این سوال که پس از رهایی فوتبال چه خواهید کرد ؟ گفت : هنوز تصمیم نگرفته ام.
در کنار اعلام خداحافظی او از اهداف و انگیزه های انتهایی دوران بازیگری اش نیز صحبت کرد، به حقیقت پیوستن رویاهای بزرگ یکی از خواسته های من است. می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم. ما هیچ چیز را از دست نداده ایم، نتیجه دلخواه نبود اما مطمئن هستم که در دیدار برگشت ما می توانیم برتر میدان باشیم و تیم صعود کننده. می دانیم که انها با یک گل از ما پیش هستند، دیدار دشواری خواهد بود اما غیرممکن نیست.

منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خب دوستان ، فعلا 1-0 اذ ناپولی جلو هستیم...

----
دیقه 69و تعویض امائوری به جای الکس...


ویرایش: با همون نتیجه 1-0 بردیم..
به امید توقف اینتر برابر رم
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک یووه داره به اوج برمیگرده زوج ترزگه دلپیرو هم به نظر من عالی بود:rolleyes:

یوونتوس نیمه ی اول را می خواهیم ( یوونتوس 1 - 0 ناپولی )
juve10napoli.jpg


ستاره ای جوان و اینده دار با نمایش و گلزنی خود سه امتیاز زیبایی را به یووه و پیروزی ارزشمندی را به تیفوسی های بیانکونری هدیه کرد. امشب ورزشگاه المپیکوی شهر تورینو با حاضرینش شاهد نمایشی زیبا و هجومی از یاران رانیری نبود. یک نیمه از ان یووه و یک نیمه از ان ناپولی بود. بانوی پیر کمی عصبی ظاهر شد. پس از شکست در لندن این پیروزی نقطه اغاز مناسبی برای کسب شرایط ایده ال و بازگشت به پیروزی بود.

یووه پرفروغ
در نیمه نخست سیاه و سفیدپوشان میزبان نمایش به مراتب بهتر و هماهنگ تری ارائه کردند، فرصت های مناسب گلزنی که در نهایت در واپسین دقایق 45 دقیقه نخست به دست امد. در این نیمه واکنش های سنگربان ناپولی تماشایی بود، او دو ضربه کاپیتان و یک ضربه فوق العاده ترزگه را به زیبایی مهار کرد تا در برابر شوت مارکیزیو که با مدافع حریف برخورد کرد تسلیم شود و یووه را به سه امتیاز بازی برساند. در این نیمه ناپولی خطری بر روی دروازه یوونتوس ایجاد نکرد و با نحوه نمایشش موجب شد تا میزبان بازی و توپ را در اختیار گیرد و در نهایت نیز تنها گل مسابقه در این نیمه به ثمر رسد. انچکه در نمایش بانوی پیر دیده شد، خستگی یاران این تیم بزرگ بود. با این وجود مهره های کلودیو رانیری در طول 90 دقیقه بازی مانند دیدارهای گذشته بر روی دروازه حریف فشار نیاورده و بیشتر سعی در حفظ نتیجه و سه امتیاز بازی داشتند.

بازگشت ناپولی
سه امتیاز از دست رفت و این تیم بیش از بیش در بحران فرورفت اما به نیمه دوم نگاه می کنیم، یک بازگشت قدرتمندانه از یاران رجا. 15 دقیقه استراحت را تیم مهمان از ان خود کرد. با شروع این نیمه، مهمان کاملا تیم برتر میدان بود. بسیار حمله کرد البته حملاتی که تا پشت محوطه جریمه بانوی پیر ادامه داشت، با این حال این مهمان جنوبی بود که در این 45 دقیقه شمالی ها را شدیدا تحت فشار قرار داد، هر چند که یووه نیز هر از گاهی نیم نگاهی به دروازه حریف داشت. اما حملات پسران رانیری زهردار و خطرناک نبود. به هر ترتیب حملات ناپولی و دفاع یووه از تک گل به ثمر رسیده اش تا پایان بازی ادامه داشت تا گل کلودیو مارکیزیو برای سه امتیاز بازی کافی باشد.

جووینکو بی دقت
سباستین این فرصت را داشت تا از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته باشد، اما این یار جوان یک ضربه را از دست داد و در کورس ها و ارسال های موفق و مفید کار نکرد. مورچه اتمی باید بیش از این به فرصت ها و فضاهایی که در اختیارش گذاشته می شود توجه و اهمیت دهد. یاران جوان در اندک فضاها و در کوچکترین فرصت ها، خود را نشان می دهند، سبا کمی دقت کن.

کلید بازی
یوونتوس پیروزی خود را با دوندگی و ایجاد فرصت به دست اورد. برنامه نیم نخست این تیم قابل قبول بود اما در ارسال های دقت کافی را نداشت. به هر حال دوندگی نیمه نخست کلید موفقیت بانوی پیر بود.

بهترین و بدترین مهره بیانکونری
زننده گل مارکیزیو بهترین مهره یووه نامیده می شود. در غیاب سیسوکو و ندود او مرد میانه میدان بیانکونری بود و گل سرنوشت سازی را نیز به ثمر رساند. از نظر فیزیکی نیز در شرایط ارمانی به سر می برد. اما ضعیف ترین مهره های یووه، سبا، بسیار ضعیف و بی دقت کار کرد. می توانست ازاین فرصت بهترین بهره را ببرد. ترزگه و الکس، این دو نیز روز پرفروغی را پشت سر نگذاشتند. در نیمه نخست دو ضربه تماشایی از الکس دیدیم و همکاری خوبی که با مارکیونی در صحنه ای داشت اما ترزگه یک ضربه زیبا زد که واکنش فوق العاده سنگربان ناپولی او را از گل محروم کرد و به جز این صحنه ترزگل در میدان دیده نشد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – گریگرا 6 – لگروتالیه 5/6 – کیه لینی 5/6 – مارکیونی 6 – پولسن 5/5 – مارکیزیو 7 – جووینکو 5 – ترزگه 5/5 – دل پیرو 5/5

صحبت های رانیری
رانیری در سخنان کوتاهی پس از کسب سه امتیاز بازی گفت: پس از لیگ قهرمانان این یک پیروزی مهم بود. به دست اوردن تمرکز اسان نبود. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و بازیکنان نمایش خوبی ارائه کردند و برای بیست دقیقه ناپولی کاملا از جریان بازی خارج بود. قابلیت و توانایی خوبی داریم و تا پایان ادامه خواهیم داد. پیروزی خوبی بود و دفاع نیز نمایش مطلوبی ارائه کرد تا پیروزی را به دست اوردیم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
لیست دستمزد بازیکنان باشگاه یوونتوس
price.jpg


باشگاه یوونتوس پس از سقوط به رقابت های سری ب باشگاه ایتالیا با مشکلات مالی فراوانی رو به رو شد و سران این باشگاه مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان خود شدند. در شرایط فعلی باشگاه یوونتوس ایتالیا به طور کلی سالیانه مبلغ 115 میلیون یورو حقوق و دستمزد به کل کادر تیم خود می دهد که این رقم در مقایسه با پیش از سقوط به سری ب افت محسوسی داشته است.گفتنی است بیشترین حقوق را در میان اعضای مجموعه ی ورزشی یوونتوس بوفون می گیرد.

حقوق بازیکنان یوونتوس
جیجی بوفون 5 میلیون یورو
الکس دل پیرو 4.8 میلیون یورو
دیوید ترزگه 4.5 میلیون یورو
پاول ندود 3.8 میلیون یورو
کریستین پولسن - مائورو کامورانزی و کاروالیو آمائوری 3 میلیون یورو
تیاگو مندز 2.6 میلیون یورو
جاناتان زبینا 2.5 میلیون یورو
کریستین زانتی 2.4 میلیون یورو
مومو سیسوکو 2.2 میلیون یورو
جورج آندراده 2 میلیون یورو
جورجو کیه لینی 2 میلیون یورو
حسن صالحمیجیچ 2 میلیون یورو
وینچنزو یاکوینتا 2 میلیون یورو
زدنک گریگرا 2 میلیون یورو
اولاف ملبرگ 2 میلیون یورو
نیکولا لگروتالیه 1.2 میلیون یورو
مارکو مارکیونی 1 میلیون یورو
کریستین مولینارو 0.5 میلیون یورو
کریستین منینگر 0.3 میلیون یورو

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دربی تورینو داستانی با قدمتی 102 ساله ( تورینو ؟ - یووه ؟ )
team14.jpg


به ساعت برگزاری یکی از حساس ترین دیدارهای ایتالیا نزدیک می شویم، دربی شهر تورینو ( دلا موله ) ، لحظاتی که کلیه تیفوسی های تورینی بی صبرانه منتظر ان هستند. هیجان و جذابیت یک دیدار واقعی فوتبال با برگزاری دیدار میان یوونتوس و تورینو. امشب نیز تورینو در کنار شهروندانش نمی خوابد تا شاهد رقابت تیم های محبوب خود باشند. دیداری با قدمت 102 سال رقابت و جدال در سال های متفاوت، در جنگ و ارامش در شرایط ناگوار اقتصادی و در بهترین روزهای زندگی و... در دل این دیدار هزاران رویداد و حادثه دیده می شود. از هیجان گرفته تا پیروزی و اشک شادی و از شکست و تاریخ تلخ مغلوب شدن.
دیداری که ارزش و حساسیت یک شهر را به فوتبال نشان می دهد. شهری مه گرفته در شمال ایتالیا، از سال 1907 دربی این شهر شمالی ارزش و اهمیت خاصی به خود گرفت. از زمان مدیریت دیک در یوونتوس و حوادث جالب و زیبای ان دوران. یوونتوس - تورینو یک داستان است، رقابتی شبیه به یک رمان که به روز های اخر هفته باز می گردد، به لذت و خوشی یک شهر که از سال 1907 قوت گرفت. به یک مدیر سوئیسی که ابتدا با یووه قهرمانی را کسب کرد و سپس راهی تیم رقیب و همشهری تورینو شد، الفرد دیک با حضورش در تورینو دربی را به وجود اورد. دربی هایی که با نتایج پر گلی چون، 8 بر صفر - 8 بر 6 و یا 7 بر 2 به پایان می رسد و شور و حساسیت دیدارها را افزایش می داد.

کلید دربی
حضور الفرد دیک در باشگاه تورینوپس از اینکه با یوونتوس نخستین قهرمانی این باشگاه را جشن گرفت رقابت و مبارزه این دو تیم را اغاز کرد. در سال 1927 پیترو پاستوره که سابقه 15 فصل بازی با پیراهن یوونتوس را داشت با گل خود پیروزی ارزشمندی را به یووه هدیه داد، او در 67 بازی 55 گل زد و توانست یکی از موثرترین بازیکنان سیاه و سفیدپوشان ایتالیا شود

دیدارهای دوستانه
طی جنگ جهانی رقابت ها متوقف شد. زمانی که مسابقات از سر گرفته شد رقابت و خصومت این دو باشگاه بر قوت خود باقی بود. مسولین تصمیم گرفتند یک دیدار دوستانه برگزار نمایند و هواداران نیز بدون تهیه بلیت در ورزشگاه حاضر شوند. در این دیدار بورل و ماتزولا ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بودند که نمایش بی نظیری را ارائه کردند. این دیدار با حضور و استقبال گسترده تیفوسی ها همراه شد و در نهایت یوونتوس با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید

دیداری پرگل و پرحاشیه
در اکتبر سال 2001 دربی شهر تورینو اهمیت دیگری داشت. یوونتوس نیمه نخست را با دو گل دل پیرو و یک گل تودور از حریف پیش افتاد. با شروع 45 دقیقه دوم تورینو با گل های لوکارلی، فرانته و ماسپرو بازی را به تساوی کشاند. ماسپرو این دیدار را یک دیدار فراموش نشدنی توصیف کرد که هرگز خاطره ان را فراموش نخواهد کرد

یک پیروزی استثنایی
20 اپریل 1952 زمانی که بیانکونری حریف همشهری را با 6 گل شکست می دهد. 2 گل زیبا از بونیپرتی و جان هنسن و گل های ویوولو و کارل هنسن. فوق العاده بود، یک شب هیجان انگیز و بی نظیر.

کامیابی که انتظارش را زیاد کشیدیم
25 مارس 1979، پس از یک دوران سیاه در دیدارهای یووه و تورینو یک پیروزی ارزشمند با تک گل کابرینی به دست امد تا روند جدال بیانکونری در دیدارهای خانگی برابر حریف همشهری بهبود یابد.

نخستین گل بیانکونری
ارنستو بورل نخستین گلزن بیانکونری در دربی شهر تورینوست. او در 30 ژانویه 1907 توانست با گل خود گلزن نخست بانوی پیر لقب گیرد. در دربی که در تاریخ 25 مارس 1951 برگزار شد، جان هنسن با گلی که به ثمر رساند و در پیروزی 5 بر یک یووه نقش زیادی داشت توانست صدمین گل دربی را به نام خود ثبت کند. اما تریچلا در نخستین روز ماه می سال 1988 با گل خود بیستمین گل دربی را در دیداری که با پیروزی 2 بر یک یووه همراه بود به ثمر رساند.

گلزن ترین بازیکن
13 گل زده از جامپیرو بونیپرتی موجب شد تا اقای گل یوونتوس در دربی شهر تورینو باشد. او یک بازیکن بی نظیر بود. جان هنسن با 9 گل و بورل با 8 گل زده در کنار پلاتینی 7 گله در صدر گلزنان بانوی پیر ایستاده اند.

دربی پلاتینی
یک روز به یادماندنی برای ستاره فرانسوی بانوی پیر. 26 فوریه 1984 یوونتوس با نتیجه 2 بر یک از سد حریف می گذرد. یووه ابتدا با گل سلواجی از حریف پیش می افتد و بعد وینولا بازی را به تساوی می رساند و این بار میشل پلاتینی با ضربه ایستگاهی تماشایی خود گل دوم یووه و برتری این تیم را رقم می زند.

فصل های پرگل
در طول برگزاری این رقابت قدیمی، فصل های 1912 الی 1014 پیروزی های پرگل و فوق العاده ای از یووه را به یا دارد. برتری با نتایج 8 بر صفر، 8 بر 7 و 7 بر 2 . اما برتری های بزرگ و مستحکم از سال 1923 با ورود ادوواردو انیلی به یووه اغاز می شود.

دربی غم انگیز
دهه 80 تورینو جان تازه ای می گیرد، در تاریخ 27 مارس 1983 تورینو با دو گل از یووه عقب افتاده اما بسیار عجیب است این تیم در سه دقیقه سه گل به ثمر می رساند.

برتری با ارزش
بارش باران کلیه دیدارهای روز 7 مارس سال 1982 را در استانه لغو قرار می دهد اما مسابقات برگزار می شود. هیجان زیادی فضا ورزشگاه را غرق خود کرده، تورینو با 2 گل از یووه پیش می افتد اما بانوی پیر هرگز تسلیم نمی شود و به خوبی با دو گل شیره آ و گل های تاردلی و برادی بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان می رساند.

ضربات ایستگاهی
یوونتوسی ها تاکنون توانسته اند با 5 ضربه ایستگاهی تورینو را شکست دهند که در این میان الکس دل پیرو با 4 ضربه در صدر ایستاده و پلاتینی نفر دوم این لیست است. تورینو تا کنون نتواسته دروازه یووه را از روی ضربه ایستگاهی باز کند. گفتنی است گل هایی که از روی ضربه سر نیز به ثمر رسیده نیز 12 گل است.

گل های نیمه نخست
تاکنون یوونتوسی ها توانسته اند در 24 دیدار با گل های نیمه نخست خود به پیروزی برسند و تورینو در این بخش تنها 8 پیروزی را کسب کرده است.

دربی در بازگشت به سری A
نخستین مصاف پس از بازگشت بانوی پیر به سری ا با تک گل دقیقه 93 ترزگه به سود سیاه و سفیدپوشان به اتمام می رسد. در دیدار برگشت دو تیم به تساوی بدون گل دست می یابند و در دیدار رفت امسال نیز یووه با یک گل امائوری از سد حریف می گذرد.

جدال رانیری و نوولینو
تاکنون این دو مربی سه مرتبه برابر یکدیگر صف ارایی کرده اند. یک تساوی و دو پیروزی برای رانیری به دست امده است.

این گوشه ای از یک دربی قدیمی و تاریخی قدیمی از یک رقابت های سنتی در ایتالیا بود تا خود را اماده یکی از بزرگ ترین دیدارهای سرزمین چکمه ای کنیم.

منبع:یووه
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
سلام دوستان. امید وارم یووه تو همه بازیهاش چیروز بشه و همیشه یووه باشه. من که متاسفانه به علت دوری از خانه دیگه به تلویزیون دسترسی ندارم و ...
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام دوستان. امید وارم یووه تو همه بازیهاش چیروز بشه و همیشه یووه باشه. من که متاسفانه به علت دوری از خانه دیگه به تلویزیون دسترسی ندارم و ...

سلام ،
شما میتونید از این سایت های لایت بازیها رو لایو نیگاه کنید:
www.goal.com


--=-=-=-=-=-
دیقه 81 با گل کیلینی 1-0 جلو هستیم...

دیقه 94 ، 1-0 بازی رو بریدم...
ولی متاسفانه اینتر هم برد و اختلاف همون 7امتیاز موند
 
Last edited:

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
دو برد 1-0 پیاپی مقابل تورینو و ناپولی رو خدمت همه دوستان تبریک میگم .
الان مهمترین بازی ، مصاف برگشت با چلسی هست که تا نیامدن هیدینگ واقعا میشد به راحتی در مقابلش پیروز شد ولی الان واقعا سخته حدس این بازی . فکر می کنم نتیجه این بازی در وقتهای اضافه یا ضربات پنالتی مشخص بشه :wacko: به هر حال امیدوارم یووه در این بازی سربلند بیرون بیاد . شاد و سلامت باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

حالا باید نشست و تماشا کرد که یووه در برابر چلسی چه کار میکنه:rolleyes:
---------------------------------------------------

سه امتیاز طلایی ( تورینو 0 - یووه 1 )
torinojuve.jpg


یک ضربه سر از کیه لینی و یک سه امتیاز طلایی برای بیانکونری در استانه دیدار برابر چلسی. امشب ورزشگاه المپیکوی شهر تورینو شاهد یک رقابت جذاب و دیدنی بود. تماشاگران تورینی به ویژه در نیمه نخست نمایش خوبی را از یاران دو تیم مشاهده کردند. بانوی پیر توانست یک بار دیگر نتیجه دیدار رفت را تکرار کند تا سه امتیاز حساسی را کسب نماید. این بار مدافع مستحکمی که حضورش در خط دفاع یک نعمت بزرگ برای رانیری محسوب می شود توانست در نقش یک مهاجم گلزن ظاهر شد و دروازه همشهری را در شبی که سرنی یکی از موفق ترین و بهترین دیدارهایش را پشت سر گذاشت بگشاید و مرد نخست بیانکونری لقب گیرد.

غایبین اصلی
رقابت های لیگ قهرمانان در راهند و رانیری به خوبی این مسئله را درک کرده و به مهره های اصلی خود در این دیدار بزرگ استراحت داد، درترکیب یووه ستاره هایی نظیر، دل پیرو، ترزگه، سیسوکو و مارکیونی غایب بودند و ندود نیز در نیمه دوم راهی میدان شد تا شاید اخرین دربی تورینو را پشت سر گذارد. جووینکو در حالیکه از ابتدا در ترکیب حضور داشت یک بار دیگر نتوانست از فرصت به دست امده استفاده لازم را برده و در نیمه دوم از ترکیب یووه خارج شد.

سوپر سرنی
نیمه نخست را باید نیمه یووه و سرنی بنامیم. بیانکونری نسبت به حریف اماده تر و شایسته تر ظاهر شد و حملات فراوانی را بر روی دروازه تورینو ترتیب داد اما یک سنگربان فوق العاده که در سوی دیگر میدان برابر بوفون ایستاده بود و در تلاش بود تا هنر خود را به جیجی بوفون ثابت نماید بسیار پرفروغ ظاهر شد و در چند صحنه با واکنش های استثنایی خود دروازه تورینو را بسته نگاه داشت. ضربات یاکوئنتا بسیار دیدنی بود و سرنی نیز عکس العمل های زیبایی ارائه کرد و هیجان را به ورزشگاه هدیه کرد. به این ترتیب نیمه نخست بدون باز شدن دروازه ها به اتمام رسید.

نیمه دوم
دو تیم پس از استراحت 15 دقیقه ای راهی میدان شدند، یووه به دنبال گل و برهم زدن این ذهنیت اشتباه که یوونتوس در نیمه دوم تیم مقتدر نیمه نخست نیست. بنابراین مسولیت یاران بیانکونری سنگین تر شد. با این وجود شروع این 45 دقیقه را باید از ان تورینو بدانیم. جووینکو ستاره میدان نبود و در کنار او زبینا که تازه به امادگی رسیده بود نیز نمی توانست بیش از یک نیمه در ترکیب یووه حضور داشته باشد، در این شرایط رانیری دست به تعویض زد، اریائودو جوان راهی میدان شد و ندود باتجربه نیز جای جووینکو را در میدان گرفت. با ورود این چک تبار یووه میدان دار بازی شد تا بانوی پیر به گلزنی نزدیک تر شود.

کیه لینی
در دقیقه 81 جورجو کیه لینی گل برتری سیاه و سفیدپوشان را که در این دیدار مهمان بودند را به ثمر برساند و یک سه امتیاز بسیار شیرین را به یوونتوس و هوادارانش هدیه دهد. این سومین گل مدافع ملی پوش در فصل جاریست. به این ترتیب شاگردان رانیری خود را اماده رقابت سخت و سرنوشت ساز برابر ابی های لندنی می کنند تا یک پیروزی دیگر را در فاصله سه روز اینده کسب نمایند، برای پیروز شدن در ان دیدار باید برتری مقابل تورینو را از یاد برد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یوونتوس
بوفون 5/6 – زبینا 6 ( اریائودو 6 ) – ملبرگ 6 – کیه لینی 5/6 – مولینارو 5/5 – صالی امیجیچ 6 – پولسن 5 – مارکیزیو 5/5 – جووینکو 5/5 ( ندود 5/6 ) – امائوری 6 – یاکوئنتا 6 – رانیری 6

صحبت های پایانی
مربی بیانکونری ها از سه امتیازی که به دست اورده خرسند است وبا خوشحالی روبروی خبرنگار شبکه اسکای می ایستد " پیروز شدن در دربی بسیار مهم بود. با این گروه هشت ماه است که در میادین مختلف حاضر می شویم و این پسران مکرر در ترکیب قرار گرفته اند، هرگز مصدومیت هایی که برای شاگردانم روی داد را فراموش نمی کنیم، در حال حاضر زبینا به میان ما برگشته و باید از تمام مهره های و مجموع متشکر باشم.
رانیری در خصوص عملکرد یاکوئنتا گفت: او بسیار خوب و اماده بود. یک بازیکن بزرگ است که به توانایی های خود ایمان دارد، در تمرینات بسیار خوب و قبراق حاضر می شود. مربی یووه به پیروزی تیمش اشاره کرد : باید پیروز می شدیم. این بازی همواره دشوار است و برتری در ان ارزشمند. وی تاکید کرد که جووینکو همچنان باید تجربه کسب کند و تبدیل به یک بازیکن باتجربه و پخته تر شود، او امتیازات تبدیل شدن به یک ستاره را دراختیار دارد اما نیاز به تجربه و زمان دارد. از وی درباره شرایط تیمش برابر چلسی سوال کردند و وی پاسخ داد : باید تا پایان ادامه دهیم ، می دانیم دیدار دشواریست و چلسی در شرایط بهتری قرار دارد اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و نمایش ضعیفی نخواهیم داشت.

منبع:یووه
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
سلام خدمت دوستان
دو برد 1-0 پیاپی مقابل تورینو و ناپولی رو خدمت همه دوستان تبریک میگم .
الان مهمترین بازی ، مصاف برگشت با چلسی هست که تا نیامدن هیدینگ واقعا میشد به راحتی در مقابلش پیروز شد ولی الان واقعا سخته حدس این بازی . فکر می کنم نتیجه این بازی در وقتهای اضافه یا ضربات پنالتی مشخص بشه :wacko: به هر حال امیدوارم یووه در این بازی سربلند بیرون بیاد . شاد و سلامت باشید

آره خداییش. اون فیله اگه مونده بود تو چلسی، یووه راحت صعود میکرد.
ولی یووه تیم بازیهای بزرگه. همیشه اینو ثابت کرده. این دفعه هم بزرگی خودشو نشون میده.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اتحاد ما رمز پیروزی
alex16.jpg


به فکر برتری و پیروزی است. برای او این دیدار اهمیت و ارزش فراوانی دارد. یک قهرمانی در اخرین سال های بازی گیری می تواند خاطره ای زیبا را برای کاپیتان بیانکونری رقم زند. الکس که دیدار رفت را به خوبی به یاد دارد پس از مربی در کنار خبرنگاران حضور می یابد تا به سوالات انان پاسخ دهد.
" یک دیدار کامل و تمام عیار خواهد بود. در چنین دیدارهایی ارزش ها و تکنیک ها و اهداف متفاوتی در نظر گرفته می شوند. شوق و ذوق بالایی احساس می شود. تیفوسی های ما به ما کمک خواهند کرد تا به هدف خود نزدیک تر شویم و انچکه می خواهیم را به دست اوریم. به هر حال دیدار دشواری است اما ما قادر به انجام ان خواهیم بود و توانایی برتری را داریم. در دیدار رفت یک نمایش متعادل و برابر را با چلسی ارائه کردیم اما دیدار را واگذار کردیم، در برگشت باید خیلی زود نتیجه را به دست اوریم و کنترل بازی و توپ را از ان خود کنیم.
شماره ده بیانکونری، اتحاد و یگانگی گروه را عاملی موثر و بزرگ برای موفقیت یووه می داند. " اتحاد گروه ما می تواند عامل متفاوتی میان ما و انان باشد. در استانه این دیدار قدرت و انرژی بالایی را در تیم دیدم. در دربی نیز نمایش بزرگی داشتیم و یک تیم کامل بودیم.
الکس در پاسخ به این سوال که از هیدینگ چه خاطره ای دارید گفت: از او خاطره زیبایی به یاد ندارم، دیدار برابر کره برایمان زیبا نیست. او یک مربی مطرح و برجسته است که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد.
اسطوره بیانکونری تاکید کرد که در صورتی که در کنار خود ترزگه را ببیند گفت: سال های زیادی را در کنار یکدیگر گذراندیم، گذشته ای که می تواند توجیهی برای ما باشد. تا پایان راه مبارزه خواهیم کرد. می دانیم دیدار اسانی نخواهد بود اما باید پیروزی میدان شویم. خواسته قلبی یوونتوس، غرور و انگیزه ما پیروزی است.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
الساندرو دل پیرو محبوب ترین ستاره فوتبال ایتالیا
alex13.jpg


در نظر سنجی ای که امروز در ایتالیا برگزار شد و نزدیک به 200 هزار نفر در ان شرکت داشتند، مشخص شد الساندرو دل پیرو محبوب ترین ستاره فوتبال این کشور است. الکس با کسب 9916 رای نفر نخست شد و از هم تیمی خود جیجی بوفون پیشی گرفت. پس از این دو بیانکونری زلاتان در رده سوم ایستاد. گفتنی است تیم برتر ایتالیا طی دو ماه گذشته نیز یکی دیگر از سوالات این نظرسنجی بود که مشخص شد سیستم 3-4-3 برای تیفوسی های ایتالیایی قابل قبول تر است. در این تیم نیز چهار مهره یووه دیده می شوند. به این ترتیب بانوی پیر با بوفون – کیه لینی – ندود و دل پیرو بیشترین بازیکن برتر را در اختیار دارد.

تیم برتر ایتالیا
جان لوئیجی بوفون – الساندرو گامبرینی – جورجو کیه لینی – مایکن – کاکا – ندود – مارک همسیک – کریستیانو دونی – الساندرو دل پیرو – زلاتان و لاوتزی

پیروزی در دربی مقدمه برتری مقابل چلسی
buffoncon.jpg


دربی شهر تورینو را برد تا برابر چلسی نیز به پیروزی برسد. هدف بیانکونری این است. جان لوئیجی بوفون که چنین اعتقادی دارد. حقیقت این است که می خواهیم جشن شنبه شب را فردا شب تکرار کنیم. " همه اماده هستیم، می خواهیم راه خود را همچنان ادامه دهیم، از نتیجه دربی راضی و خشنودیم و این شادی را فردا برابر چلسی تجربه خواهیم کرد.
می دانیم که برای برتری زمان زیادی نداریم، باید لذت این پیروزی را به تیفوسی ها هدیه دهیم، منتظر سه شنبه ای سرنوشت ساز و یک حریف سرسخت هستیم. با دوندگی و یک بازی تماما هجومی از حریف پذیرایی خواهیم کرد. می توانیم برابر چلسی به پیروزی برسیم، این توانایی را داریم و فردا با تمام قوا و دقت به میدان خواهیم رفت.

گروهی کامل و قدرتمند را در اختیار دارم
raniricon.jpg


با وجود مصدومین رانیری معتقد است بازیکنانش اماده و این تیم هیچ مشکلی از نظر کمبود مهره احساس نخواهد کرد. در کنار وی، کاپیتان نشسته او نیز امیدهای زیادی به برتری در دیدار فردا دارد. به این ترتیب مجموعه بیانکونری تاکید می کند که اماده یک دیدار زیبا، دشوار و حساس است و در تلاش است تا تیفوسی های خود را پس از دو سال سخت به هدیه ای ارزشمند مهمان کند.
برای رسیدن به فینال رم، یووه باید از نقطه صفر شروع کند، استمفورد بریج را از یاد ببرد و به این بیاندیشد که برای صعود تنها یک 90 دقیقه را پیشروی دارد. به هر حال بانوی پیر با وجود غیبت چند مهره کلیدی نظیر سیسوکو، کامورانزی و مارکیونی اماده دیدار بزرگی است.
چلسی مانند یک ماشین جنگی با استحکام و قدرت بالا راهی میدان خواهد شد و مربی بیانکونری در کنفرانس خبری در خصوص دیدار فرداشب می گوید: فردا شب در یک صحنه تئاتر حاضر خواهیم شد برای رسیدن به این مرحله تلاش کردیم و برتری های باارزشی کسب کردیم، می خواهیم به راه خود ادامه دهیم و در رقابت ها باقی بمانیم، به این دلیل که این هدف زیباست، انگیزه بالایی داریم و به دنبال خواسته خود هستیم.
مصدومین زیادی در ترکیب بانوی پیر دیده می شود، بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و امادگی کاملی ندارند اما رانیری چاره ای ندارد و باید با این شرایط تیمش را با نیرو و شادابی فراوان راهی میدان نماید " به هر حال تیم کاملی را در اختیار ندارم اما مهره های من در کلیه شرایط اماده اند و جانشینان می توانند ما را به اهداف اما برسانند. مشکلی در این بخش احساس نمی شود و ما اماده هستیم.
وی در خصوص سیستم هیدینگ گفت: این تیم با سیستم 3-3-4 بازی خواهد کرد و در صورتی که انلکا در ترکیب قرار نگیرد، مالودا جای او را در سمت چپ خواهد گرفت و دروگبا در مرکز و کالو در سمت راست به بازی گرفته خواهند شد. باید مراقب باشیم، مراقب نحوه بازی انان و تیم چلسی.
رانیری به کیفیت بازی یوونتوس اشاره می کند و می گوید: بازیکنان درحد درخشانی کار می کنند و استعداد و توانایی خود را نمایان می سازند. یوونتوس تاریخ مطلوب و زیبایی در رقابت های اروپایی دارد و تازه وارد ها نیزاین مطلب را به خوبی درک کرده اند، بهترین کیفیت و توانایی را باید در دیدار فردا ارائه دهیم.
سرمربی بیانکونری در پاسخ به این سوال که ایا از سه مهاجم و سیستم سه چنگکی در این دیدار بهره خواهد بود گفت " می بینیم، امشب تصمیم می گیرم.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر چلسی
بوفون – کیه لینی – ملبرگ – زبینا – صالی امیجیچ – امائوری – یاکوئنتا – دل پیرو – ندود – منینگر – نزویچ – ترزگه – پولسن – مارکیزیو – جووینکو – گریگرا – مولینارو – تیاگو – اریائودو

غایبین یووه
کامورانزی – مارکیونی – زانتی – سیسوکو – دچلیه- لگروتالیه

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس کبیر را در ذهن ها تداعی نماید

بیانکونری که در لیگ قهرمانان طلایی پوش می شود امشب تیفوسی های خود را به یک دیدار حساس و ویژه مهمان می کند، رقابتی که مجموعه یوونتوس را به هدف نخست سال های اخیر نزدیک خواهد کرد. امشب هواداران بانوی پیر در سراسر جهان منتظر خیز باشکوه تیم محبوب اشان هستند تا یک بار دیگر یوونتوس کبیر را در ذهن ها تداعی نماید.

دل پیرو
یک فصل موفق و نمایش هایی فانتزی را در کارنامه خود رقم می زند. بیش از همه نشان داد که یک کاپیتان واقعی و بزرگ است. با فرصت های طلایی و گلزنی های استنثایی، یوونتوس را در مراحلی جذاب و دیدنی نشان داد. در ضربات ایستگاهی یک فوق ستاره بود. او همچنان ارزش یک بازیکن ویژه را در خود حفظ کرده و برای هواداران مهره دوست داشتنی و قابل احترام.

ترزگه
به راحتی و با قدرت می توان گفت که این فرانسوی بهترین مهره بازگشتی یووه خواهد بود. بهترین خرید زمستانی بانوی پیر در شرایطی که رانیری مصدومین زیادی را در کنار تیمش می دید بازگشت دیوید مانند یک خرید بود. برای او تازه فصل شروع شده و او به دنبال رویاهایش خواهد بود. از حالا تا پایان فصل در کنار امائوری و دل پیرو بازی خواهد کرد و می کوشد تا بهترین نتیجه را برابر چلسی کسب کند. دیوید می تواند مهاجمی موثر در این دیدار محسوب شود.

پولسن
خیلی دوست داشت برای یووه یک هافبک مقتدر در میانه میدان باشد و جای مهره ای مانند الونسو را برای این تیم بگیرد اما با مشکلاتی مواجه شد و نتوانست انچکه می خواست را انجام دهد. در صورتی که به میدان رود باید هنر خود را ثابت کند، زمان زیادی نخواهد داشت.

ملبرگ
از استون ویلا به یووه پیوست. از نقطه صفر اغاز کرد و با گذشت زمان فرم خوبی گرفت. در شرایط کنونی یک مدافع مفید برای یووه محسوب می شود. در دفاع کناری می تواند موثر باشد. هر چند که اگر رانیری مجبور نشود او را از ابتدا در ترکیب قرار نخواهد داد. با این حال تجربه او را نباید دست کم گرفت.

امائوری
در نخستین فصل حضورش در کنار بیانکونری توانست برابر رئال بازی کند و این بار چلسی را پیشروی خود می بیند. با مصدومیت طولانی ترزگه تبدیل به یک مهاجم ثابت در یووه شد. قدرت و نیروی بالا در کنار تکنیک یک برزیلی از او مهره بزرگ و خطرناک ساخته. تجربه و پختگی لازم را دارد و به دنبال گلزنی است.

ندود
چک تباری که لیگ قهرمانان را می خواهد، قهرمانی اروپا را بیش از هر لحظه و هر سال دیگر. برای خوشحالی در 36 سالگی باید ابی های لندنی را از پیشروی بردارد. این فصل را مقتدرانه و موثر ظاهر شد اما معتقد است باید فوتبال را کنار گذارد زیرا توان و انرژی ادامه را در خود نمی بیند. در بهترین شرایط به سر نمی برد اما همچنان خطرناک و مفید است و به دنبال بهره گیری از اخرین لحظات دنیای حرفه ای خود است.

تیاگو
می تواند با حضورش نظمی به بازی یووه دهد. نتیجه صبر و تحمل خود را گرفت و طی هفته های اخیر یک مهره موثر برای تیمش شد. با مصدومیت سیسوکو را باید در ترکیب یووه ببینیم. او می تواند یک دیدار به یادماندنی را با کمی دقت و تیزهوشی برای خود و یووه رقم زند. این دیدار را نباید از دست دهد.

مولینارو
این پسر بی دقت است، چرا نمی دانیم. از ان دسته بازیکنانی به شمار می رود که فرصت های عجیبی را از دست می دهد و در مقابل فرصتی را به نتیجه می رساند که باورکردنی نیست. وظیفه سختی بر عهده او گذاشته شده و او باید این بار از عهده ان به خوبی خارج شود. این دیدار فرصتی است برای جبران کلیه اشتباهات گذشته.

کیه لینی
بازگشت او به ترکیب یووه بهترین هدیه به شمار می رود. اینده ایتالیا که میتواند قدرت دفاعی کشورش را ثابت نماید. یک مدافع مستحکم، مقتدر و باهوش در کنار گلزنی های ویژه از او یک مهره باارزش ساخته که تیفوسی ها را به خود امیدوار می کند. قدرت سرزنی او یک امتیاز مهم محسوب می شود.

لگروتالیه
مدافعی بزرگ که به دنبال ملی پوش شدن است و در ترکیب بیانکونری بارها حماسه ساز شده، تجربه و قدرت بدنی بالایی دارد و می تواند در هر صحنه به کیه لینی کمک شایانی کند. او در کنار جورجو کیه لینی یک زوج عالی و استثنایی را برای یووه تشکیل داده و هنر این زوج را در لندن به خوبی دیدیم و این بار در تورینو منتظر شکوه و برتری انان مقابل دروگبا، انلکا و سایرین خواهیم بود.

بوفون
پس از اینکه اکثر دیدارهای یووه را در فصل جاری از دست داد اما بازگشتش موثر بود. برابر چلسی می تواند مرد سرنوشت ساز تیمش لقب گیرد. وظیفه ای سنگین به عهده اوست. جیجی در این دیدار حق اشتباه ندارد، هر اشتباهی از او می تواند افسوس تلخی را برای بیانکونری در بر داشته باشد
منبع:یووه


پ.ن:امشب میتونه شب به یاد ماندنی باشه امیدوارم امشب 2 بر 0 ببریمشون:cool:
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
دوستان فکر کنم امشب و فردا شب هر سه تیم ایتالیایی از جام باشگاه ها حذف بشن!!!

احتمالش خیلی زیاده. ولی خب امیدوارم یووه کاری بکنه.

:medieval:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدال ایتالیا – انگلیس، سکانس دوم ( یوونتوس ؟ - ؟ چلسی )
juventuschelsea.jpg


زمان سرنوشت ساز فرا رسید و دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله بعد از راه رسید. نخستین دیدار این گروه را یوونتوس برابر چلسی برگزار خواهد کرد. هواداران ایتالیایی منتظر صعود نخستین تیم ایتالیایی در شب سه شنبه خواهند بود.

یوونتوس – چلسی ( نتیجه دور رفت: یک بر صفر به سود چلسی )

یوونتوس
با این روش موفق و قدرتمند پیش خواهد رفت
بیانکونری پنج مهاجم و ستاره فوق العاده در ترکیب خود دارد. امائوری، ترزگه، دل پیرو، یاکوئنتا و جووینکو. به هر حال دو مهره از این میان انان زوج طلایی یووه را تشکیل خواهند داد. در دور رفت بیانکونری نمایش خوبی ارائه کرد و ابی های لندنی را در یک نیمه کاملا تحت فشار قرار داد. در صورتی که رانیری شجاعت خوبی به خرج دهد و یک یوونتوس هجومی، تمام هجومی را روانه میدان سازد می توان انتظار یک پیروزی لذت بخش را برای یووه داشت. بازگشت کیه لینی می تواند استحکام فوق العاده ای را از ان دفاع یووه نماید. مطمئنا یوونتوس با چهره ای مشابه با یوونتوس ماه نووامبر می تواند هدیه زیبایی را به حاضرین در المپیکو دهد.

اینگونه یووه با مشکل مواجه خواهد شد
مصدومین و مصدومیت. در استمفوردبریج رانیری کامورانزی را از دست داد و در فاصله دو هفته مارکیونی و سیسوکو را. باید پذیرفت که از دست دادن مهره های کلیدی برای مربی دشوار است، به ویژه که یووه طول فصل را با این مشکل سپری کرد. شاید بازگشت زیبینا تنها خوش اقبالی یووه باشد. اما ایکاش دچلیه نیز به این تیم بازمی گشت. به هر حال یک بازی تهاجمی برای جبران نتیجه رفت چاره ساز خواهد بود، هر چند که نباید از قدرت تهاجمی حریف غافل شد.

مهره کلیدی یووه، ترزگه
او اماده به ثمر رساندن 161 گل خود است. مهاجم فرانسوی اماده و قبراق است، با امادگی کامل به ترکیب بازگشته، او مانند یک گل تازه و سرحال است. مرد نهایی یووه در ضربات پایانی. زهردار و خطرناک در محوطه جریمه. او می تواند زوج همیشگی و دلخواه تیفوسی های یووه را در کنار خود ببیند. بیانکونری با حضور دل پیرو و ترزگه و تجربه این دو می تواند امید برتری داشته باشد. دیوید تو امشب امید تیفوسی ها هستی. فرصت ها را از دست نده.

چلسی
می تواند به خوبی پیش رود
پنج دیدار است که هیدینگ را بر روی نیمکت خود می بیند و در اکثر رقابت ها پیروز شده، بازگشتی فوق العاده چشمگیر. تیم را متحول کرده و قدرتمند. او ثابت کرد که بی دلیل اسکولاری را برکنار نکرده اند. احتمال بازگشت اسین و مهره های اماده این شانس را برای تیم انگلیسی به ارمغان می اورد که توانایی برتری در این دیدار را خواهد داشت.

اینگونه موفق نخواهند بود
تقریبا همیشه اینگونه بودند. هیدینگ نیاز به نتیجه سریع و پیروزی های بزرگ دارد. اما مهره هایی که در فاصله هر سه روز به میدان می روند نمی توانند درخشان ظاهر شوند و نمایشی عالی داشته باشند. این تیم باید قهرمان تیم خود را مشخص کند.

مرد کلیدی چلسی، دروگبا
3 گل در 4 دیدار اخیر او را یک مهاجم خطرناک و بزرگ معرفی کرده. در دور رفت نیز تک گل برتری ابی ها را وارد دروازه بیانونری کرد. در کنار او انلکا حضور دارد که هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند، کالو و مالوئدو نیز توانایی و قدرت هجومی این دو را افزایش می دهد و دروگبا را مانند ترزگه یک مهره خطرناک در محوطه جریمه حریف می شمارد.

کلید برتری
اعصاب و روحیه ای مستحکم و مقاوم. عاملی مهم برای برتری در یک دیدار بزرگ و حساس درست مانند هر دیدار ویژه. مربیان با ارامش و اندیشه های خاص می توانند بازیکنان را اماده یک رقابت حساس نمایند. یوونتوس بازی رفت را به دلیل اشتباه در دقایق نخست از دست داد و این بار باید دقت و هوش دو مربی را سنجید. بازیکنان بزرگ و با تجربه در لحظات سخت و نفس گیر می توانند تیم و مربی خود را نجات دهند اما ارامش و تسلط بر تمرکز و اعصاب را فراموش نکنید

منبع:یووه
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
دوستان فکر کنم امشب و فردا شب هر سه تیم ایتالیایی از جام باشگاه ها حذف بشن!!!

احتمالش خیلی زیاده. ولی خب امیدوارم یووه کاری بکنه.

:medieval:

خدا نکنه! :D
امیدوارم امشب یوونتوسی مانند یوونتوس 2003 که رئال رو 3-1 شکست داد ببینیم.
کاش امشب بازی یووه و چلسی رو میذاشت. آخه لیورپول و رئال که مشخصه چی میشه.
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
آره اگه مثل 3-1 رئال بشه که خیلی خوبه!!

ولی اگه یووه گل اول رو خورد خیلی راحت تلویزیون رو خاموش کنین و بخوابین!

:eek::eek::(
 
بالا