• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

SoulSiick

کاربر فعال موسیقی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 می 2008
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
محل سکونت
Nowhere-Land
در تایید صحبت های ساسان بگم بازی با سامپ عالی بودیم !

خیلی خیلی عالی بازی کردیم،موقعیت سازی کامورانزی و ندود خیلی فوق العاده بود.حتی 1 نیمه رو 4-1-3-2 بازی کردیم.ولی خوب توپ نمی خواست بره توی گل !! واقعا نمی خواست بره توی گل ! 50 تا تیر زدیم و کلی توپ میلیمتری رفت بیرون.

و اگر بگم کل بازی سامپدوریا 3 بار بیشتر از زمین خودش جلوتر نیومد دروغ نگفتم :D
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
دیگه کم کم منم دارم نسبت به قهرمانی در سریه آ نا امید میشم! 9 امتیاز...
چند هفته مونده؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من بازی رو ندیدم
ولی اینجوری که شما دوستان عزیز میگید هنوزم میشه منتظر لغزش اینتر بود و امیدوار به قهرمانی یووه کویر

خوب ما هنوز چیزی از دست ندادیم فکر کنم 14 تا بازی مونده و یک بازی مقابل اینتر که خیلی مهمه پس پیش به سوی قهرمانی:happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پالرمو نقطه ی بازگشت یووه ( پالرمو ؟ - ؟ یوونتوس )
juventuspalermo.jpg


هفته ی بیست و پنجم سری آ از راه رسید و تیم های یوونتوس - اینتر و رم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازی های خود را از روز شنبه اغاز می کنند. یووه برای مصاف با پالرمو به رنزو باربرا سفر خواهد کرد تا مقابل تیم اماده ی پالرمو بازی کند. یووه پیش از جدال مقابل چلسی در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پالرمو خواهد رفت و رانیری می بایست تیم خود را برای مصاف در لیگ قهرمانان و سری آ اماذه کند و این بار بر خلاف همیشه امار مصدومان یووه به شدت کاهش یافته است و مربی بیانکونری می تواند با دستی باز ترکیب خود را برای دو بازی حساس در فاصله ی پنج روز ارنج کند.یووه که در دیدار هفته ی قبل خود در مصاف با سمپدوریا موقعیت گل های فراوانی را هدر داد امیدوار است در این دیدار با بدشانسی مواجه نشود و اجازه ندهد فاصله ی این تیم با اینتر افزایش یابد .
جیجی بوفون همانند همیشه وظیفه ی حراست از دروازه ی یووه را عهده دار می باشد و بر اساس گفته ی خودش امیدوار است اشتباهات گذشته را تکرار کند. در خط دفاعی رانیری تمامی مهره های خود را در اختیار دارد و به نظر می رسد از ترکیب کیه لینی - ملبرگ در مرکز استفاده کند و گریگرا و مولینارو دو مدافع کناری یووه در این دیدار باشند. در خط هافبک زانتی تنها غایب ترکیب یووه به شمار می رود و بقیه ی بازیکنان در شرایط مسابقه به سر می برند و به نظر می رسد سیسوکو - تیاگو کمربند میانی یووه را تشکیل دهند و با توجه به نزدیکی دیدار مقابل چلسی جووینکو جانشین ندود در سمت چپ میدان خواهد شد و کامورانزی سمت راست را در اختیار خواهد داشت.با این حال انتظار می رود مارکیزیو و مارکیونی تعویض های یووه در خط میانی یووه در جریان بازی باشند.
بانوی پیز امیدوار است با برتری در این دیدار شرایط را برای ادامه جدال صدرنشینی هموارتر نماید و منتظر لغزش اینتر در صدر جدول باشد تا فاصله ی امتیازات خود را کاهش دهد.
مهم ترین نکته در ترکیب یووه بازکشت دیوید ترزگه گلزن فرانسوی به ترکیب اصلی تیم می باشد که می تواند ابستن لحظاتی خوب در زوج اتش یووه باشد و با توجه به جدال مقابل چلسی انتظار می رود رانیری امائوری - دل پیرو را بر روی نیمکت بنشاند و از یاکوئنتا در ترکیب یووه استفاده کند و در این شرایط احتمال حضور امائوری - دل پیرو برای دقایقی در ترکیب یووه محتمل به نظر می رسد که در این میان نمایش امائوری در دیدار مقابل تیم سابق خود دیدنی می باشد.

بوفون: مسابقه ی اسانی در پیش نداریم
buffongigi.jpg


جیجی بوفون ستاره ی ارزشمند یووه معتقد است پیروزی در دیدار مقابل پالرمو می تواند اعتماد به نفس بازیکنان یووه پیش از جدال با چلسی را افزایش دهد.طی پنج روز اینده یووه می بایست ابندا در خانه ی پالرمو به مصاف تیم صورتی پوش ایتالیا برود و سپس در استمفورد بریج با چلسی انگلیس جدال کند.بوفون پیش از جدال با پالرمو به حساسیت این دیدار اشاره کرد و گفت: "مسابقه ی اسانی در پیش نداریم اما با برتری در این دیدار می توانیم ضمن نزدیک شدن به اینتر در صدر جدول با روحیه ای دو چندان به مصاف چلسی در لیگ قهرمانان برویم. ما در دیدارهای گذشته نمایش جالبی از خود به نمایش نگذاشته ایم و در مقطع حساس فصل می بایست جبران اشتباهات گذشته را بکنیم تا همچنان جزو مدعیان قرار داشته باشیم."جیجی در پایان به لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت :"ارزو می کنم در فینال لیگ قهرمانان به مصاف بارسا بروم."
گفتنی است یووه در بازی رفت با نتیجه ی دو بر یک مقابل تیم پالرمو با شکست رو به رو شد امیدوار است با برتری در این دیدار اجازه ندهد فاصله ی امتیازات این تیم با اینتر افزایش یابد

رانیری: ترزگه مهاجم اول من خواهد بود

کلودیو رانیری سرمربی یووه پیش از جدال مقابل پالرمو در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد دیوید ترزگه در دیدار مقابل صورتی پوشان باربرا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. مهاجم فرانسوی یووه که مدت ها از ترکیب یووه دور بود با رسیدن به مرز امادگی می تواند در این دیدار به عنوان بازیکن اصلی به میدان برود و یاد اور لحظاتی شاد برای تیفوسی های تورین باشد. با توجه به نزدیکی جدال مقابل چلسی در لیگ قهرمانان رانیری در این دیدار به چند مهره ی خود استراحت خواهد داد تا بتوانند با امادگی کامل در انگلیس به میدان برودند. "ترزگه به عنوان مهاجم اصلی در دیدار مقابل پالرمو به میدان خواهد رفت و امیدوارم بد شانسی های هفته قبل در مقابل سمپدوریا در این دیدار گریبانگیر یووه نشود.ما پیش بینی کرده ایم دیدار سختی در پیش داریم اما نباید فراموش کنیم برای باقی ماندن در کورس قهرمانی هر دیدار برای ما حکم یک فینال را دارد و با پیروزی در این دیدار با روحیه ای مضاعف به مصاف چلسی خواهیم رفت.
رانیری سپس به بازی های اینتر اشاره کرد و گفت: "ما منتظر لغزش اینتر در لیگ خواهیم بود تا بتوانیم با کسب امتیازات کامل به صدر جدول برسیم."

منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خب خوشبختانه باذی رو بریم...
ولی متاسفانه اینتر هم برد!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
تبریک میگم امیدوارم چلسی را هم ببریم:rolleyes:

شادی سیاه و سفید به پالرمو بازگشت ( پالرمو 0 - 2 یووه )
palermojuve2.jpg


برای اثبات قدرت و کسب انگیزه لازم و روحیه ای بالا، یوونتوس، پالرمو را انتخاب کرد. پس از یک سال که از پیروزی یووه برابر پالرمو می گذشت و پس از پذیرفتن دو شکست در دو دیدار اخیر این بار بانوی پیر عزم خود را جزم کرد تا حریف سیسیلی خود را به زانو در اورد. رانیری که به خوبی می دانست شاگردانش در فاصله چند روز دیداری حساس را پیشروی دارند با تغییراتی در ترکیب اصلی خود تیمش را روانه میدان کرد تا با کسب سه امتیاز بازی خود را اماده مصاف برابر شیرهای لندنی نماید.

تیفوسی های یووه با دیدن لیست بازیکنان متوجه شدند که ترزگه مهاجم دوست داشتنی اشان پس از مدتها این بار کاملا اماده است تا در ترکیب تیم قرار گیرد، حضور یاکوئنتا و ترزگه در خط حمله نشان داد که یووه و رانیری همچنان به چهار مهاجم خود نیاز و توجه دارند هر چند که ثابت کرد امائوری و دل پیرو مهاجمین اصلی بانوی پیر محسوب می شوند زیرا با زمان اندک باقی مانده تا دیدار در لیگ قهرمانان مهاجمین اصلی استراحت کردند. مهمان با کمی بدبینی به مصاف حریف جنوبی خود رفت زیرا خاطره خوبی از این حریف سرسخت نداشت با این حال زمانی که پالرمو توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفت بدبینی یووه بیشتر ثابت شد اما پسران دل الپی که به خوبی از اهمیت این دیدار اگاه بودند به اهستگی اختیار بازی را در دست گرفتند هر چند که حملات صورتی و سیاه پوشان را نمی توان نادیده گرفت. نمایش جذاب دو تیم ادامه داشت و هیجان نیز حاضرین در ورزشگاه را فرا گرفته بود. بازی به دقیقه 26 نزدیک شد و در حالیکه این دیدار تنها گل را تا این لحظه نداشت با ضربه مهره اهل مالی یووه نخستین گل دیدار و یوونتوس رقم خورد تا برق شوق در چشمان هافبک سیاه چهره بانوی پیر به خوبی دیده شود. با این گل روند بازی کمی تغییر کرد، مهمان بهتر و هماهنگ تر ظاهر شد. پیش از اتمام نیمه نخست، یاکوئنتا می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما واکنش املیا دیدنی و ستودنی بود. او یک بار نیز برابر ضربه استثنایی ندود یک واکنش فوق العاده از خود نشان داد تا شایستگی های خود را ثابت نماید. 45 دقیقه نخست با تک گل سیسوکو به سود شاگردان رانیری به اتمام رسید تا دو تیم راهی زمان های استراحت شوند.

پالرمو با قدرت بازگشت
نمی دانیم بالاردینی در 15 دقیقه استراحت به شاگردانش چه توصیه ای داشت که پالرمو نیمه دوم را با قدرتی اغاز کرد که طرفدارانش هر لحظه انتظار به ثمر رسیدن گل را داشتند. به ویژه در دقایق نخست این نیمه، یووه خسته و ناهماهنگ بود و حریف عالی و سرحال. در این لحظات میکولی در محوطه جریمه بسیار خطرناک ظاهر شد و یک مرتبه نیز لگروتالیه با کمک دست خود توپ را دفع کرد که به دید داور خطای پنالتی نبود. بوفون نیز در چند نوبت برابر میکولی و نوچرینو بسیار عالی کار کرد و با واکنش های دیدنی خود مهاجمین چلسی را برای دیدار اتی نشان داد. با گذشت زمان یوونتوس نیز بهتر نمایش ارائه کرد و فرصت هایی را از دست داد تا سرانجام در دقیقه 79 مهاجم فرانسوی با گل خود خیال همه بیانکونری ها را راحت کرد. او بار دیگر بوی گل داد تا در حساس ترین دقیقه و در حالیکه هر لحظه احتمال تساوی نتیجه و یا تکرار نتایج دو دیدار اخیر می رفت، ضربه نهایی را بر پیکره پالرمو زند و بانوی پیر را در استانه یک سه امتیاز شیرین قرار دهد. پس از گل نیز میزبان به دنبال گلزنی بود که در این امر موفق نشد تا در نهایت سیاه و سفیدپوشان شمال ایتالیا جنوب را با سه امتیاز و یک پیروزی ارزشمند ترک نمایند.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 7 – گریگرا 5/5 – لگروتالیه 6 – کیه لینی 5/6 – مولینارو 5/5 – کامورانزی 5 ( مارکیونی 6 ) – سیسوکو 5/7 – تیاگو 6 – ندود 5/6 – ترزگه 5/6 – یاکوئنتا 5 – رانیری 6

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
تبريك به همه دوستان
ولي واقعا اون نتايجي كه باعث شد الان منتظر باخت اينتر باشيم واقعا در مقابل تيمهاي نه چندان قدرتمندي از دست رفت . واقعا حيف . فقط بايد اميدوار بود به لغزشهاي آتي اينتر
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
به منچسترسيتي نمي‌روم چون...
بوفون: بهترين دروازه بان جهان هستم


"جيانلوئيجي بوفون" اطمينان داد كه ستارگان بزرگي همچون كاكا و مسي امسال راهي منچستر سيتي نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حالي كه باشگاه منچستر سيتي با مالكان جديد و ثروتمند خود تاكنون پيشنهادهاي نجومي براي خريد بازيكنان بزرگ فوتبال جهان ارائه كرده است، جيانلوئيجي بوفون دروازه بان 31 ساله يوونتوس يكي از گزينه هاي اصلي سران سيتي است. مسئولان منچستر سيتي چندي پيش با پيشنهاد 100 ميليون يورويي خود قصد جذب بوفون را داشتند، اما او بدست آوردن عناوين مهم را عامل جذب بازيكنان بزرگ مي داند.

سنگربان ملي پوش يوونتوس در گفت و گو با روزنامه News of the World اظهار داشت:

«همواره در فوتبال مبالغ هنگفتي به چشم خورده است، اما اگر سرمايه داران منچستر سيتي واقعاً قصد چنين خريدهايي داشته باشند، بايد گفت كه هرگز چيزي شبيه اين ديده نشده است حتي در دوراني كه چلسي سرمايه كلاني داشت.»

بوفون ادامه داد: «نمي توان تنها با پول به موفقيت رسيد. اگر يك بازيكن همچون كاكا براي 3 يا 4 سال به منچستر سيتي بپيوندد تا بتواند در ليگ قهرمانان اروپا حضور پيدا كند، به مرز 30 سالگي مي رسد.»

بوفون 31 ساله همچنين گفت: «براستي فكر مي‌كنيد بازيكناني همچون كاكا نيازمند پول هستند؟ البته كه نه. منچستر سيتي تنها با كسب عناوين مي تواند بازيكن جذب كند نه با دستمزدهاي نجومي!»

سنگربان ايتاليايي يووه اظهار داشت: «از اينكه كاكا راهي منچستر سيتي نشد، شگفت زده نشدم. شايد او بهترين بازيكن جهان باشد؛ من هم خود را بهترين دروازه بان جهان قلمداد مي كنم، به همين خاطر است كه به تيمي همچون منچستر سيتي نمي روم. نمي توانم تا 35 سالگي براي حضور در ليگ قهرمانان اروپا صبر كنم.»

بوفون در پايان خاطرنشان كرد: «اگر فكر مي كنيد تابستان امسال، منچستر سيتي بازيكناني همچون كاكا و مسي را جذب خواهد كرد، سخت در اشتباه هستيد. من تضمين مي دهم كه چنين اتفاقي رخ نخواهد داد.»





خوب جوابشون رو داده:D
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
بچه ها کجایین؟ نا سلامتی فردا با چلسی بازی داریما. اوضاع تیم چطوره؟ مصدوم کیا رو داریم؟
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
همه دیگه خیالشون از بازی راحته.
محروم که نداریم...؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب نشون میدیم یووه چه قدرتی داره خدا کنه الکس و ترزگه مهاجم نوک باشن:rolleyes:
به امید پیروزی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
برای قهرمانی این شروع کار است ( چلسی ؟ - ؟ یوونتوس )
team20.jpg


دیدار یوونتوس از چندین جهت حائز اهمیت است. رقابت ایتالیا برابر انگلیس، یوونتوس تیمی پر افتخار با سابقه ای درخشان پس از دو سال دوری به این رقابت ها قدم گذاشته و در مرحله گروهی درخشیده، در سوی دیگر میدان چلسی، تیمی تازه احیا شده که فصل گذشته فینال این رقابت ها را برگزار کرده، بر روی نیمکت سیاه و سفید پوشان ایتالیایی مربی ای نشسته که روزی بر روی نیمکت ابی های لندنی نشسته بود و هم اکنون برابر شاگردان قدیمی با شاگردانی جدید و باتجربه به میدان خواهد رفت. در این میان فراموش نکنیم که روزی چلسی تیم ایتالیایی های انگلیس بود. بازیکنانی نظیر جان لوکا ویالی تجربه حضور در دو تیم را داشتند و حالا این یک نماینده از سرزمین چکمه ای برابر نماینده ای از جزیره به مصاف یکدیگر خواهد رفت.
از نظر کارشناسان ایتالیایی یوونتوس با سیستمی خاص خود به میدان خواهد رفت. در نحوه بازی انان تغییراتی نسبت به هفته های نخست فصل ایجاد شده، یووه کمی یکنواخت بازی می کند و از حملات گسترده انان کاسته شده با این حال حملات کنار زمین انان فوق العاده است و مهاجمینی اماده و فرصت طلب در اختیار دارد. مشکل اصلی در خط دفاع این تیم دیده می شود، در دفاع کناری مهره های در حد و اندازه بانوی پیر نیستند و در دفاع مرکزی نیز با افت نسبت به گذشته مواجه شده. انتظار می رود یووه گل نخست را دریافت نماید، یک گل از کرنر و یا ضربه ای ایستگاهی. اما این تنها شروع کاراست، پیش بینی می شود یووه با شکست خانه حریف را ترک نکند، مطمئنا یک تساوی، نتیجه مناسبی در خانه حریف انگلیسی است. تجربه بازیکنان بانوی پیر نسبت به چلسی بیشتر است هر چند که جوانان زیادی در ترکیب یووه دیده می شوند اما مهره های کلیدی همچنان قدیمی و باتجربه اند.


منتظر هدیه زیبایی شما هستیم
chelseajuve1.jpg


اگر امروز منتظر دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و به مسابقه چلسی برابر یوونتوس فکر می کنیم. به خاطر تلاش، صبر و انگیزه مهره های وفادار و بزرگ بیانکونری است که در سخت ترین شرایط ماندند و یووه را به روزهای باشکوهش نزدیک و نزدیک تر کردند. امروز تیم محبوب ما برای سربلندی و افتخار تلاش می کند تا هدیه زیبایی را به ما، تیفوسی هایش اهدا کند.

بوفون، برگشتی تو ( پیشرفت )
برابر پالرمو از تو معجزه دیدیم. برگشت تو بدون شک بهترین خبر و اتفاقی است که می توانست طی روزهای اخیر بیفتد. برابر چک یکی دیگر از بهترین های جهان شاهد مصاف زیبای تو خواهیم بود. مطمئنا برای رانیری نیز امدن مجدد تو خوش ایند است و با قدرت و تمرکز بیشتر برنامه های بازی را ترسیم خواهد کرد. تو در لیگ قهرمانان می توانی قدرتمند تر باشی.

گریگرا، خسته، می توانی به پست خود برگردی ( افت )
در لحظات درخشانی سر نمی کنی، حتی شوق حضورت در سمت چپ دفاع نیز از بین رفته. با این شرایط رانیری همچنان تو را انتخاب خواهد کرد زیرا می توانی در کورس های سریع و کوتاه نمایشی بی نظیر داشته باشی.

مولینارو. بی دقت. حضورت در ابهام قرار دارد ( افت )
روز گذشته پس از دو روز تمرین به خانه بازگشت تا اماده سفر شود. کمی اسیب دیده است و پزشکان شرایطش را بسیار مطلوب نمی دانند. نسبت به گذشته تجربه بیشتری کسب کرده اما بی دقتی خود را همچنان محفوظ پیش خود نگاه داشته. پسر اگر این طور ادامه بدی جای خود را حتی به گریگرا خواهی داد.

سیسوکو. درخشان و فعال ( پیشرفت )
در صورتی که ضربه ای که به مچ پایت در دیدار برابر پالرمو خطرناک تر بود مشخص نبود امروز چه بر سر رانیری و خط میانه اش می امد. یک مرد تمام عیار در خط هافبک. رانیری و تیفوسی ها از بودن تو در کنار تیم اشان خوشحالند. ممنونیم مومو.

منینگر. نیرو بخش و اماده هر اتفاق ( پیشرفت )
اینجا نباید به تو نیازی باشد اما می دانیم که اتفاقات همواره در کمین اند. باید ارامش خود را همچنان حفظ کنی و خوشحال باشی که میلیون ها تیفوسی یووه از بودن تو در تیم احساس ارامش می کنند. می دانی برای چی ؟ برای اینکه تو یک جانشین فوق العاده ای برای جیجی بوفون. تو هم از بودن در لندن و زنده شدن خاطراتت در ارسنال خرسندی.

مارکیونی. مهره ای کارامد و همیشه مهیا ( پیشرفت )
پس از اینکه نیم فصل نخست را بسیار عالی به پایان رساند با امادگی کامورانزی کمی به حاشیه رفت. زیر سایه اعتماد به مائورو قرار دارد اما رانیری می داند که او مهره ای کارامد و موثر در لحظات دشوار است. مارکو فراموش نکن رانیری به جوانان اعتماد زیادی دارد.

جووینکو. تقویت کننده و رمز بیانکوری ( پیشرفت )
مطمئنا در فرم حضور کامل در استمفوردبریج نیست اما می تواند یک تقویت کننده در لحظات گره خورده بازی باشد. زمانی که یووه به سرعت نیاز دارد و تکنیک. نیروی جوانی در لحظاتی گره گشاست اما تنها در لحظاتی. فراموش کنید که در دیدارهای بزرگ تجربه اهمیتی خاص به خود می گیرد.

لگروتالیه. انتظار سخت ( پیشرفت )
طی دو ماه گذشته مصدومیت و شانه اسیب دیده اش او را ازار داده. در دیدار برابر پالرمو همان نیکولای همیشگی نبود. مشخص است که در غیاب کیه لینی فشار زیادی را تحمل کرده و مصدومیتش را تحمل کرده تا جورجو بر گردد. با این حال یک مهره موثر برای مهار دروگبا محسوب می شود. نیکولا امید زیادی به تو داریم.

کامورانزی. در استراحت اما انگیزه بالا ( افت )
همچنان در شرایط ارمانی و خوب به سر نمی بری. از زمانی که برگشتی شاداب نیستی. مصدومیت طولانی و سختی را پشت سر گذاشتی و در حال تمرین و تلاش هستی تا مائورو همیشگی باشی. سعی کن و به انگیزه ای که داری فکر کن.

ندود. خشمگین. در فرم قهرمانی ( پیشرفت )
در فرم بزرگ و ایده ال و فوق العاده. پاول در لیگ قهرمانان حضور داری و می خواهی میان بزرگان بدرخشی. ندود نیز یکی دیگر از مهره های موثر و گره گشای رانیری در این دیدار بزرگ خواهد بود.

ملبرگ. در فرم ایده ال، می توانی در پست راست بازی کنی ( پیشرفت )
یکی دیگر از مهره هایی که باید اعتراف کرد کمی بهتر شده. به خوبی اماده مبارزه است. از نحوه بازی تیم های انگلیسی اگاه است و یک تلاش خواهد کرد یک بازیکن بزرگ در دیداری بزرگ محسوب شود.

مارکیزیو. بانشاط، تردید برای انتخاب تو و یا تیاگو ( پیشرفت )
همیشه تو را با نشاط و شاداب در میانه میدان دیده ایم. تنها مشکل تردید بر انتخاب تو و تیاگوست. یک ستاره اینده داری به خود و توانایی ات اطمینان داشته باش. شاید بر روی نیمکت بنشینی اما شک نداریم که می توانی به عنوان جانشین فوق العاده ظاهر شوی.

یاکوئنتا. با انرژی و قدرتمند بر روی نیمکت ( پیشرفت )
شیرکوچک و باگذشت یووه بر روی نیمکت. چه کسی می داند شاید او نیز امکان حضور در دیدار مقابل چلسی را داشته باشد اما زمانی که دل پیرو امائوری در فرم ایده ال قرار دارند او محکوم به نیمکت نشینی است.

صالی امیجیچ. تقریبا اماده ( افت )
همین که می تواند در کنار گروه تمرین کند و در لیست اعزامی حضور داشته باشد اهمیت دارد. در زمانی که مهره های بزرگ اسیب دیده بودند به کمک تیم امد اما افسوس که خود مصدوم شد. بازگشت به فرم بازی نعمت بزرگی برای بازیکن محسوب می شود.

کیه لینی. بازگشته. مصمم ( پیشرفت )
خوش امدی. در بازی مقابل پالرمو یک خط دفاع مستحکم همیشگی برای یووه بودی. می توانی همان قهرمانی بزرگی باشی که انتظارش را داشتیم. در نبردها همچنان چهره ای شاخص هستی و مطمئنا می توانی قهرمان بمانی .

تیاگو. درخشان و اماده درخشش ( پیشرفت )
درخشان، تاثیر گذار و موفق. این کلمات را برای تیاگو بر زبان می اوریم. باور کردنش مشکل است اما زمانی که صبر کنی و تلاش می توانی نتیجه ان را بگیری. چهره او پس از مدتها با خنده اشنا شده. می توانی در دیدار برابر چلسی یک کلید گره گشا برای تیمت محسوب شوی. منتظر تو خواهیم بود.

امائوری. در رویا به سر می برد ( پیشرفت )
پس از رئال این بار دومین دیدار بزرگ اروپایی است را تجربه می کند. هیجان انگیز است. در نخستین رویداد اروپایی برابر رئال و برنابئو حضور پیدا کرد و این بار لندن و چلسی را پیش روی دارد. اماده درخشش در لندن و برابر چلسی است. می خواهد مهاجمین حریف را با گل های خود خیره کند.

اریائودو. اماده و کوچولوی یووه ( پیشرفت )
با تیم امید در جام ویارجا بازی کرد و خیلی زود به تورینو بازگشت تا کارت سفر به لندن را در دست بگیرد و همراه تیم به انگلیس سفر کند. او امشب نیز نمی خوابد.

پولسن. از شرایط ارمانی به دور است ( افت )
از نظر فیزیکی مشکلی احساس نمی کند اما مطمئنا در شرایط بزرگ و ایده الی به سر نمی برد. می کوشد با شرایط فوتبال ایتالیا همخوانی داشته باشد. با این حال نزد رانیری مهره ای ایده ال است. در لندن شانس زیادی برای بازی ندارد.

ترزگه. بی نقص، نامزد به ثمر رساندن گل ( پیشرفت )
با گل در برابر پالرمو رسما حضور و بازگشتش را اعلام کرد. او تاکید کرد که همچنان یک مهره مفید است. زوج طلایی ترزگه و دل پیرو این روزها جای خود را به دل پیرو، امائوری و یا امائوری و ترزگه داده اند. اما هیچ تیفوسی ای این زوج را فراموش نمی کند و همچنان به یاد ان دوران طلایی زندگی می کند. رانیری مطمئنا در میانه راه از ترزگه اماده بهره خواهد برد.

دل پیرو. شب توست ( پیشرفت )
شما سانتاگو برنابئو را می شناسید ؟ رئال مادرید را چطور ؟ بنابر این نووامبر 2008 را به یاد خواهید داشت. دو گل تماشایی و بی نظیر پسر طلایی یوونتوس و احترام و تشویق حاضرین در ورزشگاه را. بله او الساندرو دل پیروست. او می خواهد این حادثه بزرگ را تکرار کند، این بار در لندن و حاضرین را محو هنر خود نماید. به او لقب پرنس داده اند زیرا انرژی و انگیزه او تمامی ندارد. خستگی نمی شناسد و بی نظیر است. انگیزه او نزد ما شناخته شده است. قوه ذهنی و تمرکزش ستودنی است. الکس جز ستاره ای با قدرت دنیای فوتبال است، قدرت ذهنی او قابل تحسین است. همه از تو انتظار داریم،تو کاپیتان و اسطوره ما هستی. با ارامش تمرین کردی نه تنها بر ضربات ایستگاهی. پینتوریکیو منتظر یک برنابئوی دیگر هستیم.


اندازه زمین تفاوتی در ضربات ما نخواهد گذاشت
alex31.jpg


کنار مربی ارام با لبخند همیشگی نشسته تا پس از کنفرانس خبری کلودیو رانیری با خبرنگاران نشست خبری خود را برگزار کند. او اماده و قبراق به نظر میرسد و به خوبی از سختی دیدار و برتری و قدرت هر دو تیم اگاه است.
" یک گروه کامل و خوب هستیم. تیمی همراه با جوانان و با تجربه ها که می توانند زیبا و موثر باشد. برای نخستین مرتبه است که الکس در این ورزشگاه به میدان می رود و این مسئله هیجان انگیز است اما موضوعی که خبرنگاران را سرگرم کرده، اندازه زمین استمفورد بریج و مقایسه ان با برنابئوست. " چنین باوری ندارم، اگر محوطه جریمه نیز کوچک تر باشد تفاوتی در نحوه ضربات نخواهد داشت. "
مطمئن هستم که حریف انگلیسی یک میزبان سرسخت خواهدا بود و طی سال های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و فصل گذشته فینال این مسابقات را تجربه کرده است اما چلسی یک حریف با برنامه و مستحکم است و لیگ قهرمانان یک مسابقه ویژه که برای رسیدن به اینجا انتظار زیادی کشیدیم


یه یاد گذشته و برای پیروزی
ranieri28.jpg


چه نکته ای بیش از هر چیز توجهات را برای دیدار یوونتوس و چلسی جلب خواهد کرد ؟ مطمئنا هیجان و شور بیش از حد این دیدار. همراه تیم به پایتخت انگلیس سفر کرده، به شهری که روزی شهر زندگی او بود و امروز شهری برای میزبانی از او و تیمش. از حضور در لندن خرسند است و کنفرانس خبری خود را چنین اغاز می کند " بازگشت به لندن برای من همواره لذت بخش و خوش ایند است " با این سخنان کنفرانس خبری مربی سابق چلسی و امروز یوونتوس در کنار کاپیتان شروع می شود.
چهار سال در چلسی بودم، خیلی راحت و خرسند. هم اکنون از بازی شناخت دارم. می دانم که بازی سختی است ما می خواهیم این رقابت را پیروز شوم. او به گذشته نیم نگاهی می اندازد " در چلسی چهار فصل خوب را پشت سر گذاشتم به ویژه سال سومی که در این تیم بودم.

تیفوسی های چلسی
هواداران چلسی همواره با روی باز از کلودیو رانیری استقبال کردند " همواره اخرین بازی که همراه چلسی برگزار کرده ام را به خاطر خواهم داشت. کلیه حاضرین در ورزشگاه و بازیکنان مرا تشویق کردند و فضای هیجان انگیز و زیبایی را رقم زدند. هرزمان که به لندن باز می گردم انتظار رویی باز دارم. احساس می کنم که انگلیس خانه من است.

فوتبال انگلیس و ایتالیا
رانیری به تفاوت های فوتبال ایتالیا و انگلیس می پردازد " فوتبال در انگلیس در حال تغیی راست، به یک بار در انگلیس و لیگ برتر به جوانان و رشد و پیشرفت انان توجه شد. یک تیم و یک فضا برای انان ارزشمند است. در فوتبال امروز امکان اعتماد کامل به جوانان امکان ندارد، من با نظر فرگوسن موافقم. فوتبال در انگلیس در حال تبدیل به فوتبال ایتالیا است. همه می خواهند پیروز شوند اما در پایان تنها یکی از ما پیروز خواهد بود. و صعود از این مرحله می تواند راه را برای افتخارات بزرگ تر هموارتر نماید.

درصد و شانسی نیست
در پایان کنفرانس خبری لحظات انالیز بازی فرا می رسد، " یک دیدار بسیار ویژه و مخصوص خواهد بود. می دانیم که چلسی قدرتمند است و توانایی کامیابی دارد اما ما به حریف احترام زیادی می گذاریم. انها قدرت و توانایی دارند ما می توانیم پیروز شویم.

ارتباط با ابراموویچ
به یکی از موضوع های مهم این دیدار می رسیم، با ابراموویچ یک رابطه تلخ و نوعی تنفر وجود دارد ؟ خیر این حقیقت ندارد. اگر او را ملاقات کنم دستانش را محکم خواهم فشرد. اخرین مرتبه ای که او را دیدم در رختکن چلسی بود او به من گفت که چلسی همیشه خانه من است. در حال حاضر نمی دانم به چه علت نباید دست های او را بفشارم. در هر حال من چلسی را ترک کردم و این سرنوشت من بود و هم اکنون از این مسئله ناراضی و ناراحت نیستم.

کناره گیری اسکولاری
فیل بزرگ از چلسی کنار رفت تا گاس هیدینگ بر روی نیمکت ابی های چلسی بنشیند این مسئله در رویارویی دو تیم تاثیر گذار خواهد بود. اما رانیری این عقیده را ندارد و معتقد است و تاکید می کند ما اماده حضور قدرتمندانه برابر تیمی قدرتمند هستیم.

منبع:یووه
juvefan2.gif
 

H-C

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 مارس 2008
نوشته‌ها
4,734
لایک‌ها
414
سن
34
محل سکونت
Tehran
اصولا هیچ وقت یوونتوس جز تیمهای محبوبم نبود ! همیشه هم بدم میومد از این تیم ! شاید به غیر از بوفون بازیکن محبوب دیگه ای نداشتم تو یووه.

حالا جالبش اینجاست که طرفدار چلسی هم هستم !

ولی به شدت دوست دارم امشب یوونتوس ببره، مثل دور قبل که دوست داشتم رئال رو ببره. خیلی دوست دارم یه تیم ایتالیایی جام رو ببره امسال. هنوز هم بهترین لیگ دنیا هست کالچو از نظر من.

شاید چلسی خیلی بیشتر از یوونتوس بازیکنان بازرگ و نامی داشته باشه ولی رئال هم خیلی بیشتر از یوونتوس بازیکن داشت و اون بلا سرش اومد. یا همین چلسی دیدیم که تو المپیک رم چجوری خوردش کرد !

از ته دل دوست دارم امشب ببره یووه ...
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
قبل از قرعه کشی این مرحله خیلی دوست داشتم به چلسی بخوریم. چون اولا از بازیهای تکراری خوشم نمیاد، تا اونجا که یاد دارم یووه و چلسی با هم بازی نکردند. دوما از تیمهای پول گرا خوشم نمیاد. دوست دارم یووه اصالت خودشو نشون بده و تیم پولکیه چلسی رو شکست بده. و همینطور هم میشه.
ویوا یووه.
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
فکر میکنم اگه یووه امشب گل بزنه، حتی اگه در نهایت ببازه، میتونه به صعود به مرحله بعد امیدوار باشه.

چیزی که معلومه عطش یووه ای ها در اروپا خیلی بیشتر از لیگه. دلیل اش هم مشخصه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
همدیگر را در ایتالیا می بینیم ( چلسی 1 - 0 یوونتوس )
chelseajuve5.jpg


مانند رم و اینتر ، یووه نیز برابر رقبای انگلیسی خود موفق نشد. امشب حاضرین در ورزشگاه استمفورد بریج شاهد یک نمایش فوق العاده از دو تیم بزرگ اروپایی نبودند. تنها 15 دقیقه حمله چلسی در دقیقه 12 نتیجه داد و یک گل از روی اشتباه مدافعین یووه توسط دروگبا به دست امد تا یووه نتیجه بازی را با وجود بداقبالی از دست دهد.
ابی های لندنی بازی را با حملات اغاز کردند و 12 دقیقه بعد به گل رسید، گلی که از روی اشتباه و غافلگیری یاران بیانکونری به دست امد. پس از به ثمر رسیدن گل چلسی، این شاگردان رانیری بودند که بازی و کنترل توپ را در دست گرفتند. شاید اگر ضربه استثنایی الکس با واکنش فوق العاده پیتر چک همراه نبود یووه خیلی زود به گل تساوی دست یافته بود و بازی روند متفاوتی به خود می گرفت. از زمان دریافت گل تا دقیقه 30 این تیم مهمان بود که بسیار حمله کرد اما موفق نشد. نیمه نخست با حملات یووه و چلسی ادامه پیدا کرد و تعداد کرنرهای هر دو تیم نشان از حملات گسترده دو تیم بود اما در حملات چلسی کمی روان تر ظاهر شد. با این وجود یووه به گل تساوی و چلسی نیز به گل دوم دست نیافت تا 45 دقیقه نخست با تک گل دروگبا به پایان برسد.

کنترل بازی
بیانکونری وارد زمین می شود بدون اینکه تغییری در ترکیب خود داشته باشد، در حالیکه انتظار می رفت رانیری کامورانزی که چندان پرفروغ ظاهر نشده را از زمین خارج کند با این حال رانیری پس از گذشت دقایقی اندک متوجه این امر شد و مارکیونی را به عنوان جانشین راهی ترکیب کرد. با حضور این مهره حملات نظم بیشتری به خود گرفت و تیم یووه را باید تیم برتر نیمه دوم بدانیم. این تیم هر چه زد و هر چه کرد به نتیجه نرسید، با وجود اینکه تمام راه های نفوذ بسته شده بود امائوری، ندود و دل پیرو فرصت های گلزنی به دست اوردند اما در این لحظات شانس نیز همراه طلایی پوشان ایتالیایی نبود تا سومین تیم ایتالیایی لیگ قهرمانان نیز ناکام رقابت های دور رفت را به پایان برساند.

کلید بازی
20 دقیقه نخست بازی برای میزبان، کلید پیروزی بود. حمله و فرصت طلبی از یاران چلسی که از یک لحظه نهایت استفاده را برای کسب پیروزی بردند. 70 دقیقه بازی را میان دو تیم به ویژه یووه تقسیم می کنیم اما انچکه که ارزشمند بود، 20 دقیقه ایست که گل پیروزی را برای چلسی به دست امد.

بهترین تعویض
کامورانزی و تیاگو نام های بزرگی هستند، تجربه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دارند اما در میان یازده بازیکن یووه باید اعتراف کنیم که تعویض این دو به سود یووه تمام شد.

بهترین و ضعیف ترین مهره
کامورانزی در تمام دقایقی که در میدان بود یک مهره بی برنامه بود، گویی در میدان حضور ندارد. در نیمه دوم هیچ توانایی نداشت. در کنار او، مولینارو ایستاده او نیز موفق و موثر نبود. اما ملبرگ و کیه لینی بهترین های تیم اشان بودند. دل پیرو خیلی خوب تغذیه نشد و تحرک همیشگی را نداشت. امائوری نیز همچون یک گلادیاتور برای یووه ظاهر شد.

امتیاز و ترکیب بازیکنان یوونتوس
بوفون 6 – ملبرگ 5/6 – کیه لینی 7 – مولینارو 5 – کامورانزی 5 ( مارکیونی 5/6 ) – تیاگو 5/5 ( مارکیزیو 5/6 ) – سیسوکو 6 – ندود 6 – دل پیرو 6 – امائوری 5/6

منبع:یووه
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
بازی پایاپایی بود. یووه تیم مهمان بود ولی اصلا چیزی کم از چلسی نداشت، منهای گل. فکر میکنم حق یووه یک تساوی بود. به هر حال...

اگه میشد از این بازی نتیجه ای گرفت، نتیجه گیری من این بود که یووه میتونه با تکرار همین سطح بازی در تورین صعود کنه. خط حمله چلسی اونقدر ها که روی کاغذ قلدر به نظر میرسه، در بازی برای یووه مشکل درست نکرد. یووه دفاع خوبی داره و این دفاع میتونه با کمی دقت بیشتر، در بازی برگشت بسته بمونه.

خیلی دوست دارم بازیکن متعصب و پرتلاشی مثل ندود رو در آخرین فصل بازی اش برنده لیگ قهرمانان ببینم. آدم دلش میسوزه وقتی میبینه در این سن و سال از همه ی بازیکن های یووه بیشتر تو زمین دویده! خیلی انگیزه داره برای این جام.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
این تیاگو دیشب گند زده بود هی سوتی میداد الکسم روزه خوبش نبود امیدوارم برگشت جبران کنیم و بتونیم قهرمان بشیم
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
سیسوکو هم خراب بازی میکرد. اعصاب منو خورد کرده بود. همینطور تیاگو. می شد گل تساویو زد.
شوتی که در آخرین لحظات ندود زد فکر کردم رفت تو دروازه. اگه داور کرنرو میگرفت بعید نبود گل بشه!!! حیف شد.
ولی بازی برگشت جبران میکنیم.
 
بالا