• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
ایول بابا، دیشب من تا 1-0 که عقب بود خبر داشتم. حالا 1-4!!!!!
 
Last edited:

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
دوستان من الان رسیدم!
تبریک بابت برد ..
به امید توقف اینتر مقابل فیورتینا
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
طغیان یووه با درخشش سبا ( یوونتوس 4 - 1 بولونیا )
juventusbologna4.jpg


اغوشی گرم و صمیمی برای اثبات وارث بودن، اغوشی که یوونتوس را به شرایط خوش ایند نزدیک و نزدیک تر کرد در کنار یک پیروزی زیبا و به یادماندنی در شبی که سه امتیاز ارزشی فراوان داشت. این هدیه بیانکونری به تیفوسی هاییست که این تیم را لحظه ای تنها نگذاشتند، مجموعه بیانکونری خواست هدیه ای به گروه بی شمار هواداران در سراسر جهان دهد.
یوونتوس یک بار دیگر با درخشش ستاره های محبوبش درخشید. امشب المپیکو در دامنه های الپ شاهد نمایشی دیدنی و جذاب از سیاه و سفیدپوشان شهر تورینو بود. بانوی پیر پس از اینکه یک نیمه را به حریف واگذار کرد به یکباره متحول شد و نمایشی ارائه کرد که تمامی هواداران از این تیم بزرگ و شایسته انتظار دارند. نیمه ای که بیانکونری با دو گل کاپیتان و گل های صالی امیجیچ و جووینکو ستاره میدان به برتری پر گل 4 بر یک دست یافت.

گل موتارللی
بولونیا بسیار خوب اغاز کرد و یک نیمه را در دست گرفت. حریف که یوونتوس را در شرایط دشوار می دید تصمیم گرفت با ارائه یک نمایش بزرگ و دیدنی رقیب سرسخت و مشهورش را شکست دهد. در دقایق نخست نیز به اهدافش دست یافت و با گل دقیقه 24 موتارللی توانست نیمه نخست را پیروز راهی رختکن شود. البته در صحنه گل مولینارو دچار اشتباه شد و این مهاجم نیز با گریز از تله افساید دروازه بوفون را به زیبایی باز کرد.

براتزو گل می زند
یوونتوس نیمه دوم را درخشان و بی نظیر بازی کرد. یک شروع طوفانی از یاران رانیری که خیلی زود جواب داد و صالی امیجیچ با ضربه ای گل تساوی بخش یووه را به ثمر رساند تا امتیازی از دست نرود. براتزو با گل خود توانست یووه را به برتری نزدیک کند و روحیه مبارزه و گلزنی را در یک نیمه نزد بیانکونری ها محفوظ نگاه دارد.

سوپر جووینکو
یک گل برای کسب برتری در دقیقه 71، این گل می تواند در این شرایط بهترین هدیه برای تیفوسی ها و حتی مجموعه تیم باشد. او در زمین هر چه خواست انجام داد و بهترین بازیکن میدان بود. یک ستاره جوان که مدتها انتظارش را داشتیم. گل زیبای او، نمایشش را تکمیل کرد تا یک شب به یادماندنی را تجربه کند. او در کنار یاکوئنتا و الکس بسیار هماهنگ و قدرتمند ظاهر شد.

دو گل از کاپیتان
الکس دل پیرو نیز با دو گل به کار خود در دیدار یووه برابر بولونیا پایان داد تا یکی از مهره های موثر تیمش در این دیدار محسوب شود. کاپیتان در حالیکه ترزگه و امائوری را در کنار خود نمی دید، یک مهره توانا و موثر به نام یاکوئنتا و یک ستاره جوان را می دید که در پیروزی یووه نقش بسزایی داشتند.

انرژی سبا
یوونتوس کمی از مسیر خارج شد اما در نیمه دوم به خود اماد و توانست تیفوسی ها را راضی نماید. اما در این جریان و برای بازگشت به مسیر همیشگی و موثر یک ستاره جوان نقشی چشمگیر داشت. سبا یا مورچه اتمی هواداران که با انرژی ای وصف ناپذیر و حضوری فوق العاده و گلزنی ای دقیق، ثابت کرد که می تواند با کسب تجربه و استفاده از فرصت های به دست امده می تواند وارثی شایسته لقب گیرد. یوونتوس با استعداد و توانایی این جوان و مهره های جوان در کنار ستاره های باتجربه به این پیروزی رسید و راه را برای ادامه این روش هموارتر کرد. انرژی سباستین جووینکو در این دیدار به کمک بانوی پیر امد تا سه امتیاز در شرایط دشوار و کم مهره به نام یووه ثبت شود.

کلید بازی
تنها مهره ای که می توان نام او را در این بخش به زبان اورد، سباست، مهره ای جوان که سرانجام قدر فرصت های به دست امده را دانست و ستاره میدان شد. یک نمایش عالی، هماهنگ و بی نظیر از یک وارث که انتظارات از او بسیار زیاد است. امشب جووینکو را بهترین بازیکن یووه دیدیم او در کنار الکس درخشید و توانست المپیکو را غرق شادی کند. گل او توانست یووه را به برتری امیدوارتر نماید و تاثیر زیادی در کسب سه امتیاز بازی داشت.

بهترین و ضعیف ترین مهره
بی شک سباستین جووینکو بهترین بازیکن یوونتوس بود، در تیم یووه، الکس دل پیرو نیز یک ستاره بود، ستاره ای همیشگی که در اکثر رقابت ها از او انتظار داریم. اما در سوی دیگر میدان زنونی مدافع حریف به اندازه ای ضعیف و ناهماهنگ ظاهر شد که عنوان ضعیف ترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 5/6 – گریگرا 6 – ملبرگ 6 – کیه لینی 6 – مولینارو 6 – صالی امیجیچ 5/6 – مارکزیو 6 – تیاگو 5/5 ( پولسن 6 ) – جووینکو 7 – یاکوئنتا 6 – دل پیرو 7 – رانیری6

منبع:یووه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
تبریک بابت این برد . دیشب اینتر هم با دو گل ایبرا فیورنتینا رو شکست داد.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
متاسفانه قرعه ادامه مصدومیت ها اینبار به نام آمائوری افتاد و ظاهرا بیش از یکماه در خدمت تیم نخواهد بود :(

این هم متن خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا

مرخصي طولاني و اجباري براي «آمائوري»

يوونتوس تورين در نبرد بر سر اسكودتو آمائوري را به همراه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ مهاجم برزيلي يووه در تمرين‌هاي بانوي پير فوتبال اروپا دچار آسيب ديدگي شد. اين براي كلوديو رانيري، سرمربي يووه خبر بدي است. آمائوري به اين ترتيب در پنج هفته آتي مهاجمش را به خدمت نخواهد داشت. او در تمام 27 هفته‌ي رقابت‌هاي سري A تا به حال براي يووه به ميدان رفته و 12 بار هم گلزني كرده بود. او اكنون ناچار است به مرخصي اجباري برود.

آمائوري تنها بازيكن آسيب ديده يوونتوس شمرده نمي‌شود. آلكساندر مانينگر، دروازه‌بان ذخيره و اتريشي اين تيم هم به دليل آسيب ديدگي تا سه هفته نمي‌تواند پرافتخارترين باشگاه سري A را در رقابت‌ها همراهي كند.
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
واقعا من دیگه نمیدونم چی بگم!
هر هفته یه مصدوم......
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

به نظر میرسه تیم آمادگی بدنی پایینی داره و به خاطر این اینهمه مصدوم میده وگرنه مگه اینتر و تیم های دیگه ایتالیا که هر 3 روز یک بازی انجام میدن اینهمه مصدوم دارن؟

باید یه فکری برای آمادگی بدنی بازیکنا بکنن اینطوری که پیش میره دیگه کسی نمیمونه تو ترکیب قرار بگیره همونطوری اگه اشتباه نکنم بازی قبل چند تا از تیم جوانان یووه رو نیمکت بودن:eek:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
به تیفوسی ها هدیه خواهیم داد
alex29.jpg


با انرژی و توانی وصف ناپذیر و با روحیه ای مبارزه طلبانه و انگیزه ای بالا اماده مصاف دیگری است. الکس دل پیرو در استانه دیدار حساس برابر رم از امادگی یووه خبر داد و گفت: " اماده هستیم، اماده یک رقابت بزرگ و حساس که به پیروزی یووه ختم خواهد شد. می خواهیم به تیفوسی های خود هدیه دیگری دهیم، گروهی که با صمیمیت و گرمی فراوان همواره در کنار ما هستند، هرگز تشویق ها و حمایت های انان را در دیدار برابر چلسی فراموش نخواهیم کرد، تشویق هایی که بارها و بارها در شرایط دشوار و سیاه همراه ما بود. خواسته ما هدیه ای بزرگ و رضایتی بی نظیر است.
کاپیتان بیانکونری تاکید کرد که در المپیکو تیم کاملی را در اختیار نخواهند داشت اما این گروه با جوانان به دنبال خلق شگفتنی ست و مطمئنا سه امتیاز بازی هدف نهایی بانوی پیر است.
الکس به مصدومین هم تیمی هایش اشاره می کند " متاسفانه در طول فصل بارها با مصدومیت یاران خود مواجه شدیم اما هدف ما همواره کسب پیروزی است و کلیه گروه برای کسب پیروزی یووه مبارزه می کنند. خوشحالیم با تمام قدرت و با انگیزه ای بالا برای یک هدف می جنگیم و در دیدار شنبه شب برابر جالوروسی با قدرت تنها به پیروزی فکر می کنیم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
پولسن کلید جذب دیه گو
poulsen1.jpg


یک معاوضه و یا یک فروش مفید و موثر می تواند یووه را به موفقیت بزرگ نزدیک و نزدیک تر نماید. منابع خبری معتقدند بانوی پیر می تواند با فروش و یا معاضه کریستین پولسن به یک پیروزی فوق العاده دست یابد.
دیه گو ستاره ای فانتزی و مشهور است که می تواند بانوی پیر را به یک تعادل چشمگیر برساند. اما برای جذب چنین مهره ای نیاز است تا مبلغ قابل توجهی هزینه شود و یا مهره های معاوضه شود. بهترین گزینه برای فروش ، هافبک دانمارکی این تیم است، پولسن می تواند کلید خرید بازیکن برزیلی مطرح وردربرمن باشد.

منبع:یووه
------------
يوونتوس در انديشه‌ي معاوضه‌ي ديگو و پولسن

مسئولان يوونتوس در معامله اي با باشگاه وردربرمن قصد دارند، کريستين پولسن دانمارکي را با ديگو، ستاره‌ي برزيلي ژرمن ها عوض كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آلسيو سکو مدير ورزشي يوونتوس از هيچ تلاشي براي جذب ديگو، هافبک برزيلي برمن فرو گذار نمي كند. او اين بار قصد دارد در ازاي فروش کريستين پولسن، هافبک دانمارکي يووه به باشگاه آلماني ديگو را به تورين ببرد.

پولسن که تابستان گذشته و در ازاي 12 ميليون يورو از سويا به يوونتوس آمد، نتوانست انتظارهاي مسئولان تيم ايتاليايي را بر آورده کند و اکنون در فهرست فروش باشگاه قرارگرفته است. به نوشته ي روزنامه ي "توتو اسپورت"، يووه هيچ گاه علاقه اش به جذب ديگو را پنهان نکرده است. اين در حالي است که برمن براي فروش هافبک برزيلي خود مبلغ 20 ميليون يورو را درخواست کرده است.

پولسن سابقه ي بازي در بوندسليگا را دارد. او بين سال هاي 2002 تا 2006 عضو باشگاه شالکه بود. دستمزد فعلي او که در حدود 3 ميليون يورو براي هر فصل است، مانع بزرگي در راه انتقالش به برمن محسوب مي شود و بعيد به نظر مي رسد، مسئولان برمن با پرداخت اين دستمزد کنار بيايند.

منابع آلماني مي گويند، اينتر ديگر مشتري پروپا قرص ديگو است و براي جذب او در تابستان مبلغ 25 ميليون يورو کنار گذاشته است.

منبع:ایسنا
------------

مثل این که قضیه داره جدی میشه دیگو بازیکن خوبیه من چند تا از بازی هاشو دیدم اگه بگیرنش عالیه:happy:
 

stefan

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2006
نوشته‌ها
430
لایک‌ها
177
یووه نیمه اول 1-0 رم رو برد. با گل دقیقه 33 یاکویینتا.

ندود و ترزگه روی نیمکتن.

مصدوم ها:

# 13. Manninger
# 6. Zanetti
# 16. Camoranesi
# 14. Andrade
# 8. Amauri
# 33. Legrottaglie
# 22. Sissoko
# 19. Marchisio
# 29. De Ceglie
# 27. Ekdal


البته رم هم مصدوم ها و محروم های زیادی داره. مثل توتی و پروتا (مصدوم) و د روسی (محروم)
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
38
محل سکونت
اهواز
پوکندید هااا:D
ایول:D
 

ataamini

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,300
لایک‌ها
8
سن
37
محل سکونت
Sin City
سلام به هوادارا يووه.
ميگم يووه تركونده ها
4-1
 

jerii

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
11 مارس 2007
نوشته‌ها
7,946
لایک‌ها
9,663
سن
38
محل سکونت
اهواز
سلام

یووه دیگه چه میشه کرد بازی بعدی هم میبریم

سلام
خدایی من تو ایتالیا یووه رو به همه ترجیح می دم مخصوصا واسه کاپیتان محبوبش:blush:آلکس جون:happy:
گل زدن همه یه طرف لذتی که گل زدن الکس داره یه طرف دیگه:happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
عیدی یووه به هواداران ایرانی ( رم 1 - 4 یوونتوس )
romajuventus4.jpg


بیانکونری ورزشگاه المپیکوی شهر رم را برای نمایشی مقتدر و زیبا و کسب پیروزی ای درخشان و به یادماندنی برگزیدند تا قدرت و شایستگی خود را در پایتخت ایتالیا به رخ رقیبی سرسخت و مطرح بکشند. یووه هرگز ضعیف نیست، نه تنها در کلمات بلکه در زمین و میدان مسابقه این امر را ثابت می کند. برای کسب پیروزی و اثبات انگیزه ای بالا، مصدومیت نیز جلودار یووه و علاقه مندانش نخواهد بود. . یوونتوس برای حفظ شرایط کنونی و حضور در جایگاه دوم چشم به سه امتیاز دیدار داشت و در تلاش بود تا با سه امتیاز رم را به مقصد تورینو ترک نمایند بنابر این جالوروسی برابر تیمی خوش انگیزه و یگانه رفت که در برابر این تیم سیاه و سفیدپوش چاره ای جز پذیرفتن شکست نداشت. شاگردان رم در برابر اقتدار و خواسته پسران دل الپی سرتعظیم فروداورد تا هدف یگانه و روحیه یکسان و وحدت یک گروه نه چندان کامل را به اثبات برساند. چهار گل برای سیاه و سفیدپوشان شهر تورینو در مرکز ایتالیا تیفوسی های یووه را به بازگشت دوباره تیم محبوب اشان امیدوارتر کرد.

یووه زیباست
بانوی پیر حتی با وجود غیبت ستاره هایی همچون سیسوکو، امائوری، کامورانزی و لگروتالیه نیز تیمی خوش ترکیب به نظر می رسد، رانیری که برخی مهره های بزرگ خود را در اختیار نداشت با قدرتی خاص راهی خانه حریف شده بود، چهره تک تک بیانکونری ها نشان از امادگی روحی و روانی انان می داد. واکنش یووه پس از حذف از لیگ قهرمانان فوق العاده ستودنی است.

مورچه یا پشه
مورچه اتمی دیروز و یا پشه امروز ؟ شما چی فکر می کنید ؟ رانیری که با توجه به نمایش هفته گذشته از ستاره جوانش بهره برد و ندود باتجربه را نیمکت نشین کرد تا یک بار دیگر ثابت کند او به جوانان اعتمادی وافر دارد. اما مورچه اتمی یووه امشب ان مورچه اتمی بزرگ و قدرتمند نبود، او شبیه یک پشه کوچک بود که هر از گاهی برای حریف مزاحمت ایجاد می کرد اما قدرت یک مورچه اتمی را نداشت.

نمایش یاکوئنتا
دقایقی اندکی از شروع بازی گذشته بود و با توجه به نمایش نه چندان هماهنگ یووه، یک مهاجم موفق در کنار دل پیرو یوونتوس را از خواب بیدار کرد تا به یاد بیاورد که در یک دیدار حساس حضور دارد و نباید امتیاز و دقایق را از دست دهد. وینچنزو ، دو گل زد تا در شرایطی دشوار یووه را به پیروزی نزدیک نماید. گل نخست و گل دوم از یاکوئنتا بانوی پیر را به سه امتیازی ارزشمند رساند تا رم را با شادی ترک نمایند. یووه و رانیری از بودن چنین مهاجمی بی اندازه راضی و خشنودند.

شروع طوفانی رم
45 دقیقه نخست نمایش زیبایی را از دو تیم ندیدیم اما یووه در 45 دقیقه نخست با یاکوئنتا از حریف پیش افتاد. نیمه دوم شروع می شود یاران اسپالتی یک بازشگت رویایی را تجربه کردند و توانستند خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند تا سیاهی یووه از سفیدی این تیم بیشتر شود اما این پایان کار نبود. رم اسیر هنرنمایی و قدرت بیانکونری شد و در نهایت با چهار گل بازی و امتیاز را به حریف سرشناس خود واگذار کرد.

خشم جالوروسی
میزبان توان مقابله برابر بانوی پیر را نداشت.. خشونت در دقایقی جزیی از برنامه های این تیم شد. یک خطای بسیار زشت و ناپسند بر روی کاپیتان یوونتوس یکی از زشت ترین صحنه های دیدار بود. مدافع بسیار خشن جالوروسی این خوصیت خود را کنار نخواهد گذاشت.

یک سوئدی سرزن
یاکوئنتا که گل دوم یووه را در شرایطی عالی به ثمر رساند موجب شد تا روند بازی به سود یووه برگزدد و مهمان توپ و کنترل بازی را در دست گیرد در این شرایط فرصت گلزنی فراهم شد تا یک سوئدی با ضربه سر گلی زیبا را به ثمر برساند و خیال تیفوسی ها را از کسب سه امتیاز بازی راحت نماید. این گل، بازی را با چرخششی قابل توجه از ان یووه کرد تا رانیری به داشتن چنین ستاره هایی افتخار کند.

ندود، تمام نشدنی
دقایقی به پایان بازی مانده، مربی سیاه و سفیدپوشان تصمیم می گیرد ندود را جانشین یک مهره کم تحرک نماید. تیاگو شماره خود را بر روی تابلو تعویض می بیند تا جای خود را یک گلوله اتشی دهد. چک تباری که تصمیم به خداحافظی گرفته و این دیدار می توانست اخرین رقابت او با بیانکونری برابر جالوروسی باشد. یک شوت سهمگین و استثنایی از پاول که بارها و بارها از او در رقابت های مختلف دیده ایم این بار نیز تور دروزاه رم را نشانه گرفت تا گل چهارم یوونتوس و شاید اخرین گل هافبک دوست داشتتی یووه برابر جالوروسی به ثمر رسد..

ترکیب و نمرات بازیکنان یووه
بوفون 5/6 – گریگرا 5 – ملبرگ 7 – کیه لینی 5/6 – مولینارو 5/6 – صالی امیجیچ 7 – تیاگو 5 ( ندود 5/6 ) – پولسن 6 – جووینکو 5/6 – دل پیرو 5/6 – یاکوئنتا 5/7
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
دوستان اول اینکه سال نو مبارک...
دوم برد یووه مبارک!
به امید موفقیتهای بیشتر و بهتر
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
منم تبریک میگم این برد رو بازیه خوبی بود و چه گلی زد ندود به امید توقف اینتر
 

ataamini

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,300
لایک‌ها
8
سن
37
محل سکونت
Sin City
مجري گفت طبق يه آماري كه اومده الكس دلپيرو تو دنيا يك ميليارد طرفدار داره!!!!!
 
بالا