برگزیده های پرشین تولز

گفتگو پیرامون فوتبال اروپا و جهان

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پست جالب توئیتر کریستال‌پالاس بعد از گل دقیقه ۵+۹۰
کریستال پالاس موفق شد با گل دقیقه ۵+۹۰ کریستین بنتکه، برایتون را در خانه با نتیجه 2-1 شکست دهد.



به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس شب گذشته در دیدار برابر برایتون و در ورزشگاه خانگی این تیم برای رسیدن به پیروزی حسابی به زحمت افتاده بود، مخصوصا که میزبان 75 درصد مالکیت توپ را در این بازی در اختیار داشت و 25 موقعیت گل به وجود آورد.

با این وجود اما در پایان شاگردان روی هاجسون توانستند با گل های ژان فلیپه ماتتا و کریستین بنتکه روی همان دو فرصتی که در طول بازی به دست آوردند، پیروز این میدان شوند.


ماتتا در دقیقه 28 بازی روز گذشته برای نخستین بار در فوتبال انگلیس گلزنی کرد و توانست با ضربه ای عالی و با پشت پا دروازه برایتون را باز کند.

این تنها فرصتی بود که پالاس در طول نیمه اول در محوطه جریمه برایتون به دست آورد. در ادامه میزبان با گل دقیقه 55 جوئل ولتمن توانست بازی را به تساوی بکشاند.

به نظر می رسید برایتون قادر باشد بازی را ببرد اما دفاع جانانه کریستال پالاس اجازه گلزنی را به آنها نداد.

01575515.jfif


در نهایت بنتکه که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود در دقیقه 95 بازی توانست با یک ضربه والی دیدنی توپ را به گوشه دروازه بدوزد و یک پیروزی غیرمنتظره را برای کریستال پالاس به ارمغان بیاورد.

گل بنتکه به قدری غیرمنتظره بود که ادمین توییتر باشگاه کریستال پالاس هیچ کلمه ای را برای ابراز احساسات پیدا نکرد و توییت زیر را به نشانه سردادن فریاد شادی منتشر کرد.

01575512.PNG


قرارداد فعلی بنتکه با کریستال پالاس در تابستان آینده به پایان می رسد و این گل باعث شد تا هواداران از مدیران باشگاه بخواهند قرارداد این بازیکن 30 ساله را تمدید کنند.


01575511.PNG

-"قرارداد جدید بنتکه واجب است به نظر من"


01575514.PNG

-"کریستین بنتکه فقط به خاطر همین گل شایسته یک قرارداد جدید است. او و جی پی را نگه دارید و ما اوضاعمان خوب خواهد بود."


01575513.PNG

-"همین امشب یک قرارداد جدید به بنتکه بدهید، فقط به خاطر این گل او شایسته این کار است."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
دیگو سیمئونه: بازی برگشت خیلی دشوار شد
دیگو سیمئونه معتقد است چلسی از فرصت گلزنی خود استفاده کرده است.



به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که موقعیت های زیادی به چلسی نداد و البته خودش هم صاحب فرصت چندانی برای گلزنی نشد، با یک گل شکست خورد تا کار دشواری برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس در پایان این مسابقه اذعان داشت از شرایط فعلی رضایت دارد و بازیکنانش در ادامه مسیر باید با تمام توان تلاش بکنند.

دیگو سیمئونه گفت: "این بازی برای دو تیم بسیار سخت بود و موقعیت های چندانی روی دروازه ایجاد نشد. البته چلسی از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد، اما در کل همه چیز بسیار یکنواخت بود. ما در بخش دفاعی خوب کار کردیم و شرایط در نیمه دوم کاملا برابر بود و من فکر نمی کنم دروازه بان های دو تیم عکس العمل زیادی نشان دادند. بازی برگشت مانند همه چیز در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت و دشوار است.

01575742.jpg




سه هفته تا مسابقه برگشت در خانه چلسی باقی مانده و تا آن روز ما بازی های زیاد دیگری پیش رو داریم. چلسی تیمی با بازیکنان سریع است و ما توانستیم در مقابل این حربه آنها ایستادگی کنیم، اما حریف همچنین بازیکنان قدرتمندی مانند اولیویه ژیرو را نیز در ترکیب خود در اختیار داشت.

ما برای شکل دادن به حملات خود نیاز داشتیم بیشتر مالک توپ باشیم. حالا دیدار مهمی در لالیگا برابر ویارئال پیش رو داریم و بازیکنان اتلتیکومادرید باید به تلاش خود ادامه دهند. من به تیم خودم اعتماد دارم. اگر در ماه سپتامبر قرار داشتیم و به من پیشنهاد می دادند که در لیگ قهرمانان باختی اما در لالیگا صدرنشین هستی، پاسخ من به این پیشنهاد مثبت بود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
احتمال برگزاری فینال چمپیونزلیگ در نیویورک
یوفا در حال بررسی این موضوع است که بزرگترین بازی فوتبال قاره اروپا را در خارج از اروپا برگزار کند.



به گزارش "ورزش سه"، یوفا بار دیگر در حال بررسی گزینه هایی برای ایجاد تغییر و تحول در چمپیونزلیگ است، که البته موضوع جدیدی نیست و این نهاد فوتبال هر ساله در حال بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه است.

طبق گزارش های مختلف منتشر شده از جمله در خبرگزاری آاس اسپانیا، علاوه بر بررسی بحث افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در چمپیونزلیگ که مدت ها است مطرح است، یوفا به دنبال این است که توجه جهانی به این تورنمنت را بیشتر کرده و به این منظور می خواهد فینال این رقابت ها در قاره ای به جر اروپا برگزار کند و از نیویورک به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی برای میزبانی از فینال چمپیونزلیگ نام برده شده است.

01576294.jpg





نیویورک پیش از این در جام جهانی 1994 و همچنین تیم های اروپایی در اردوهای آماده سازی پیش فصل خود پیش از این دیدارهایی را در این شهر برگزاری کرده اند.
از جمله دیدار معروف رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که به شکست 7-3 رئال انجامید، در استادیوم 82 هزار نفری مت لایف این شهر برگزار شده است. همچنین لیورپول نیز در سال 2018 در اردوی پیش فصل خود در نیویورک موفق به شکست 2-1 منچسترسیتی شد. میزبانی نیویورک از بزرگترین رویداد فوتبال باشگاه های اروپا امتیاز ویژه ای را مخصوصا از نظر مالی برای یوفا نیز به وجود می آورد.

01576291.jpg


میزبانان فینال چمپیونزلیگ تا سال 2024 مشخص شده اند و قرار است به ترتیب استانبول، سن‌پترزبورگ، ومبلی و مونیخ چهار فینال بعدی این رقابت ها را میزبانی کنند.
اما فصل 25-2024 با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده و نحوه گروهبندی، همچنین برگزاری فینال در قاره ای دیگر می تواند سرآغاز عصر جدیدی در چمپیونزلیگ باشد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
امباپه یا هالند، مسی یا رونالدو؟
ظهور ستاره های جدید در دنیای فوتبال نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تحت الشعاع قرار داده است.



به گزارش "ورزش سه"، دور رفت یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، اتفاقات زیادی افتاد از جمله اینکه در هشت بازی تنها پورتو توانست در خانه به پیروزی برسد و هفت میزبان دیگر برابر تیم‌های رقیب شکست خوردند. کیلیان امباپه و ارلینگ هالند درخشیدند در حالی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ستارگان همیشگی این رقابت‌ها نتوانستند برای تیم‌های خود کار مثبتی انجام دهند. مارک آگدن، گابریله مارکوتی و گراهام هانتر، سه کارشناس مشهور شبکه ESPN به موضوعات مهم این هشت بازی پرداخته‌اند و نظراتشان را در پاسخ به چهار سؤال که از آنها شده بود، بیان کرده‌اند.

امباپه یا هالند؛ کدام را در حال حاضر ترجیح می‌دهید و چرا؟

01575210.jpg


مارکوتی: امباپه. قطعاً این دو رقابتی نزدیک با یکدیگر دارند و برای همین است که این سؤال پرسیده می‌شود اما من در حال حاضر امباپه را ترجیح می‌دهم. او باتجربه‌تر است، با آنکه خیلی جوان است فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته و توانسته دوباره خود را اثبات کند ضمن اینکه در دوران حرفه‌ای خود با مربی‌های بهتری کار کرده و همین باعث شده قابلیت‌های بیشتری داشته باشد اما در مجموع فرق زیادی ندارند.

آگدن: سؤال سختی است. هالند پر از سرعت و قدرت است در حالی که امباپه حتی سرعت بیشتری دارد و از تکنیک بالاتری برخوردار است اما هر دو به شکلی مستمر و مداوم گل می‌زنند. هالند بار مسئولیت بیشتری را در دورتموند به دوش می‌کشد و نسبت به امباپه در پاری‌سن‌ژرمن شرایطش سخت‌تر است. عناصر و ویژگی‌هایی از بازی کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ در بازی هالند دیده می‌شود در حالی که شباهت‌های امباپه به لیونل مسی بیشتر است. در حال حاضر هالند را ترجیح می‌دهم، من فقط حس می‌کنم او در سال‌های پیش رو بیشتر و بهتر از امباپه گل می‌زند.




01575188.jpg


هانتر: در مجموع امباپه. هالند بدون شک یک پدیده کم‌نظیر است که روی بخش‌هایی از بازی‌اش به شدت کار کرده و مشخص است که این توانایی‌ها ذاتی و بدون تلاش به دست نیامده؛ قطعاً مدافعانی هستند که تا وقتی او بازی می‌کند، خواب و آرامش ندارند اما امباپه فوتبالیست زیباتری است. سلیقه‌ها فرق می‌کند، هر کسی از یک چیزی خوشش می‌آید اما این فرانسوی ویژگی‌هایی دارد که جذبم می‌کند مثل استعداد ذاتی، انطباق‌پذیری، نوآوری، هوشیاری و غیرقابل پیش‌بینی بودن. وقتی او مثل تیر رها می‌شود، پیچ و تاب می‌خورد، شوت می‌زند، ضربه سر می‌زند، ریسک می‌کند و هیجان به وجود می‌آورد، من در آسمان سیر می‌کنم.


آیا مسی یا رونالدو دوباره می‌توانند لیگ قهرمانان را ببرند؟

هانتر:
شاید نتوانند اما هیچ‌کس نمی‌تواند با قاطعیت از این ایده حرف بزند که دست آنها دیگر به این جام نمی‌رسد. هر دو هنوز هم توانایی عبور و قال گذاشتن بازیکنان جوان‌تر و آماده‌تر را دارند، هر دو در تیم‌های خوبی حضور دارند و این قابلیت را دارند 10 یا 11 بازی خارق‌العاده در طول 9 ماه از خودشان به نمایش بگذارند و این در یک تیم خوب که مربی‌های توانایی بالای سر دارد، برای بردن لیگ قهرمانان اروپا کافی است.

01574557.jpg



مارکوتی: فکر می‌کنم امکان دارد اما شاید امسال این اتفاق نیفتد. من تصور می‌کنم که هر دو می‌توانند سه سال دیگر بازی کنند اگر بیشتر نشود. هر دو بازیکن آزاد می‌شوند، مسی این تابستان و رونالدو سال بعد. بنابراین اگر با تمام وجود بخواهند به این خواسته برسند، می‌توانند تیم درستی را انتخاب کنند و برای خودشان شانس قهرمانی در اروپا را به وجود بیاورند.

آگدن: با تیم‌های فعلی‌شان نه. یوونتوس در مسیر افت قرار دارد و رونالدو 36 ساله است در حالی که تیمش برای اینکه بتواند مدعی جدی قهرمانی باشد، به دو یا سه سال زمان نیاز دارد. مسی هم خرداد 34 ساله می‌شود و بارسلونا در مشکلات بسیار عمیق‌تری نسبت به یوونتوس فرو رفته است. پاری‌سن‌ژرمن به هر دو بازیکن علاقه دارد و می‌تواند برایشان میانبری برای رسیدن به جام قهرمانی ایجاد کند ضمن اینکه مسی، منچسترسیتی را هم دارد و می‌تواند درباره‌اش فکر کند. اگر یکی یا هر دو در تابستان از تیم‌های خود جدا شوند، می‌توانند یک بار دیگر جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرند اما هر دو از دوران اوج خود فاصله گرفته‌اند بنابراین پاسخ من به این سؤال منفی است.

01575560.jpg


آیا افت تیم‌های اسپانیایی و ایتالیایی بلندمدت و نگران‌کننده است یا زودگذر و قابل رفع؟

آگدن: به نظر می‌رسد راهی طولانی و سخت پیش روی تیم‌های اسپانیایی قرار دارد. رئال و بارسلونا باید تیم‌های پا به سن گذاشته خود را از نو بسازند در حالی که بودجه لازم برای جایگزینی اسطوره‌هایی مانند سرخیو راموس و جرارد پیکه را ندارند. رئال هنوز نتوانسته بعد از نزدیک به سه سال جانشینی برای رونالدو پیدا کند و بارسلونا هم این تابستان با جدایی مسی مشکلات بزرگتری خواهد داشت. اتلتیکو هم از نظر مالی شرایط مشابهی دارد بنابراین می‌شود تصور کرد اسپانیا در مسیر یک افت بلندمدت است. تصویر ایتالیا امیدوارکننده‌تر است. تیم‌های میلانی دوباره اوج گرفته‌اند و احیای آنها باعث می‌شود سری A قوی‌تر شود و یوونتوس را به سمت بازسازی سریع‌تر سوق می‌دهد.

هانتر: این افت زودگذری برای فوتبال اسپانیا است بعد از عصری طلایی برای تیم‌های باشگاهی و ملی این کشور. دلیل آن دو چیز است: استفاده بیش از حد از منابع و نیاز به تغییر نسل. انگلیس به طور خاص و همچنین ایتالیا و آلمان به طور مداوم هر چیز درخشنده‌ای که در لالیگا وجود دارد، به طرف خود جذب می‌کنند. جوانان آینده‌دار و مستعد، ستاره‌های جاافتاده و امتحان پس داده، مربی‌ها، مدیران فنی، استعدادیاب‌ها و بازیکنانی که پول بیشتری می‌خواهند تا در نهایت فرار گسترده مغزها صورت بگیرد. زمان لازم است تا ققنوس دوباره بلند شود اما اسپانیا لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و استعدادیاب‌ها و مربی‌هایی دارد که بهتر از هر جای دیگر کار می‌کنند.

مارکوتی: این موقت است. ما به تک نتیجه‌های لیگ قهرمانان زیادی اهمیت می‌دهیم. در ایتالیا شما از تیم‌هایی حرف می‌زنید که سوم، پنجم یا ششم هستند و من مطمئن نیستم این بازتاب کاملی از تمام لیگ این کشور باشد. هر بازی داستان خاص خودش را دارد. در اسپانیا، رئال مادرید شرایط سختی دارد اما 9 بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. سویا شرایط خوبی در لیگ دارد اما کار بارسا واقعاً سخت است. من هنوز هم باور دارم یووه و سویا شانس صعود دارند ضمن اینکه آتالانتا و رئال مادرید با هم روبه‌رو می‌شوند.


کدام تیم‌ها به یک‌چهارم‌نهایی صعود می‌کنند؟

مارکوتی:
پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، یوونتوس، سویا، اتلتیکو، بایرن، آتالانتا، منچسترسیتی

آگدن: پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، یوونتوس، دورتموند، چلسی، بایرن، رئال مادرید، منچسترسیتی

هانتر: پاری‌سن‌ژرمن، لیورپول، پورتو، سویا، اتلتیکو، بایرن، رئال مادرید، منچسترسیتی

منبع: ایران ورزشی
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
کریس رونالدو و پاسخ قاطع به تمسخر شکیرا! (عکس)
کریستیانو رونالدو در فینال کوپا دل ری با ضربه سر تماشایی خود شکیرا و دیگر هواداران بارسلونا را شگفت زده کرد.



به گزارش "ورزش سه"، در سال 2011 و بعد از مدت ها دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به فینال رقابت ای کوپا دل رسیدند و دومین دیدار از چهارگانه تقابل این دو تیم در طی 18 روز، این بار در استادیوم مستایا در شهر والنسیا برگزار شد. 90 دقیقه دیدار حساس و پرهیجان دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید و تعیین قهرمان رقابت های کوپا دل ری به اوقات اضافی کشیده شد.

01576589.png


01576591.png





در همان دقایق ابتدایی وقت های اضافه بود که کریستیانو رونالدو با حرکت از سمت راست در مقابل دروازه بارسلونا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف قابل توجهی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. بلافاصله دوربین ها چهره شکیرا، همسر جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا را نشان دادند که به حالت تمسخر رونالدو از جای خود بلند شده و دست می زند. شکیرا در این لحظه به شدت می خندید و مشخص بود در حال مسخره کردن ضربه ستاره پرتغالی رئال مادرید است.

01576594.png


01576593.png


اما دقایقی بعد و روی ارسال آنخل دی ماریا از سمت چپ، کریستیانو رونالدو با پروازی فوق العاده و تماشایی موفق شد با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کرده و تک گل پیروزی بخش رئال مادرید در دیدار فینال را به ثمر برساند. مطابق انتظار دوربین ها دوباره چهره شکیرا را پوشش دادند و این بار صورت او مملو از افسوس، ناراحتی و البته تعجب از ضربه سر فوق العاده رونالدو بود.

البته این آخرین باری نبود که اتفاقات درون زمین باعث ناراحتی و تعجب شکیرا می شد. در سال 2019 او در گفت و گویی آنلاین مدعی شد لیورپول نمی تواند شکست 0-3 برابر بارسلونا را جبران کند،اما شاگردان یورگن کلوپ با چهار گل بارسا را مغلوب کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان شدند.

01576588.jpg


01576587.jpg


01576592.jpg


 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
5549671.jpg

اسطوره فقید آرژانتین و کاپیتان اسبق فرانسه بی‌شک از چهره های به یادماندنی فوتبال هستند. در دهه 80 میلیادی، اتفاقا در یک دیدار دوستانه یاران مارادونا و پلاتینی رودروی هم قرار گرفتند. روی پیراهن مارادونه نوشته بود نه به مواد مخدر و روی پیراهن پلاتینی نوشته بود نه به فساد.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,091
محل سکونت
اوهایو - دیتون
تیم زیر 21 سال آلمان قهرمان اروپا شد
بازی فینال
پرتغال 0 آلمان 1
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
واقعا معجزه اتفاق افتاد...
خودم به شخصه داشتم بازیو میدیدم خیلی ناراحت و نا امید بودم
ولی دم پزشکا و امکاناتشون گرم...
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,091
محل سکونت
اوهایو - دیتون
واقعا معجزه اتفاق افتاد...
خودم به شخصه داشتم بازیو میدیدم خیلی ناراحت و نا امید بودم
ولی دم پزشکا و امکاناتشون گرم...
بازی ها رو منظم نشون میده ایران؟
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
زنده؛ لحظه به لحظه با فینال یورو 2020

امشب در یک بازی بسیار حساس شاهد تقابل انگلیس و ایتالیا در فینال یورو خواهیم بود.

این بازی در ساعت 23:30 به وقت ایران از شبکه ی 3 پخش خواهد شد.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
نمایی از ومبلی در فاصله چند ساعت مانده به فینال





01621811.jpg






01621803.jpg
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,324
لایک‌ها
10,751
محل سکونت
تهران
ایتالیا قهرمان شد هوررررری


انگلیس رو ۴ تایی کرد؟! خخخخ
 

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,912
لایک‌ها
7,455
محل سکونت
DEX
این انگلیسی ها انقدر پرو هستن و ژست بازنده سرافراز ها میگیرن

مدال هاشون سریع درمیاوردن انگار حقشون خوردن و طلاشون ندادن

مدالتو بنداز عکستو بگیر بابا
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
این انگلیسی ها انقدر پرو هستن و ژست بازنده سرافراز ها میگیرن

مدال هاشون سریع درمیاوردن انگار حقشون خوردن و طلاشون ندادن

مدالتو بنداز عکستو بگیر بابا
تو کلشون عروسی بود
خیلیا دیگه از این بازیکنای الان بزرگتر هم بودن آرزوش بند اون مداله بود :)
 

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,912
لایک‌ها
7,455
محل سکونت
DEX

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
به خاطر عادل فردوسی پور دوست داشتم انگلیس ببره، به خاطر خیلی از مسائل دوست نداشتم انگلیس ببره.
meme_trollface.png
 
بالا