برگزیده های پرشین تولز

گفتگو پیرامون فوتبال اروپا و جهان

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
تمرینات اختصاصی راشفورد و سولسشر برای گلزنی
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در مورد تمرینات مارکوس راشفورد، ستاره شیاطین سرخ، صحبت کرده است.



به گزارش "ورزش سه"، در این فصل کارهای خیریه و انسان دوستانه مارکوس راشفورد دائما در سرخط خبرها قرار داشت اما این به آن معنا نیست که راشفورد در زمین بازی تحسین برانگیز و فوق العاده ظاهر نشده است. اکنون سولسشر در مورد بعضی از تمرینات فردی و اختصاصی مارکوس راشفورد صحبت کرده است.
ستاره یونایتد این فصل حسابی روی فرم است و توانسته در 38 بازی در تمام رقابت ها 17 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل بدهد. اما او در لیگ برتر تنها هشت گل به ثمر رسانده و گاهی فرصت های بی نظیری را برای گلزنی از دست داده است.
ستاره 23 ساله شیاطین سرخ یکی از چهار گل این تیم را در پیروزی 4-0 برابر رئال سوسیداد در لیگ اروپا به ثمر رساند، اما همچنین یک فرصت خوب برای زدن دومین گل خود را از دست داد.

01574491.jpg







سولسشر که در دوران بازی برای منچستریونایتد 126 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود، تایید کرده که با راشفورد ساعت های زیادی را تنهایی به تمرین می پردازند تا برخی از وجوه گلزنی او را اصلاح کنند.

سولسشر پس از پیروزی برابر سوسیداد گفت: "او مدام بهتر و بهتر می شود... همواره در حال پیشرفت است. فرصت هایی که او برای گلزنی به دست می آورد به دلیل خصوصیات ورزشکارانه و حرکات او است و او بسیار قوی بود که توانست گل اول خود را به آن شکل بزند و دروازه بان به او نزدیک شده بود و یکی از آن گل های سخت بود.

01574489.jpg


روی صحنه دوم هم دروازه بان بیرون آمده بود و این یکی از آن چیزهایی است که ما داریم روی آن کار می کنیم. ما روز قبل از بازی روی این موضوع کلی تمرین کردیم.
اما او دارد پیشرفت می کند و من می توانم این را ببینم. ما هنوز داریم تمرین می کنیم و مارکوس می داند که انتظار داریم در چه زمینه هایی بهتر شود اما گلی که زد مثال خیلی خیلی خوبی از خونسردی و تسلط و همچنین توانایی فنی بود."

راشفورد این فصل یکی از سه بازیکن منچستریونایتد است که در تمام مسابقات لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
راز شادی گل بیل و سون با بیمار سرطانی
گفته می شود جشن گل سون هیونگ مین و گرت بیل در لیگ اروپا به دلیل قولی که به یک بیمار مبتلا به سرطان داده بودند، انجام شد.



به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا، پنج شنبه شب با برگزاری چند بازی به انجام رسید که در یکی از این مسابقات تاتنهام در استادیوم پوشکاش آرنا مجارستان با نتیجه 4 بر یک از سد تیم ولفسبرگر اتریش گذشت.

در این مسابقه گرت بیل و سون هیونگ مین ستاره های تیم مورینیو بودند. گل نخست تاتنهام توسط بازیکن کره ای این تیم روی پاس بیل به ثمر رسید و گل دوم نیز با حرکت انفرادی ستاره ولزی تیم مورینیو وارد دروازه تیم اتریشی شد.

پس از گلزنی این دو زوج خط حمله تاتنهام، آنها یک شادی بعد از گل مشترک انجام دادند. بیل و سون هر کدام با انگشتان دو دست کلمه W را ایجاد کردند و اکنون گزارش شده است که این جشن ادای احترام به یک بیمار نوجوان سرطانی است که چندی پیش سون هیونگ مین در بیمارستان از او عیادت کرده است.

این دو نفر به افتخار بنیاد Make-A-Wish، خیریه ای که به تحقق خواسته های کودکان مبتلا به بیماری های مهم و حیاتی کمک می کند، حرف W را رو به دوربین های عکاسان نشان دادند. این بیناد خیریه اغلب به خواسته کودکان مبتلا به بیماران حاد جامه عمل می پوشاند و ملاقات های حضوری قهرمانان ورزشی با این کودکان مبتلا به بیماری را صورت می دهد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
زیدان دست به دامن جوانان آکادمی رئال مادرید شد
با بلندتر شدن هر روزه فهرست مصدومان رئال مادرید، زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، مجبور به قرار دادن نام پنج بازیکن آکادمی این باشگاه در فهرست دیدار امشب برابر وایادولید شد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از سه برد متوالی در لالیگا امشب به مصاف رئال وایادولید بخواهد رفت. مشکل بزرگ این روزهای رئال اما مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم است. برای بازی امشب زیدان 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

کریم بنزما آخرین تلفاتی است که رئال مادرید در هفته های اخیر داده. ستاره فرانسوی با مصدومیتی از ناحیه مچ پا مواجه شده که اجازه نداد در تمرین روز جمعه سپیدپوشان شرکت کند و او را از ترکیب تیم در بازی برابر وایادولید نیز کنار گذاشت.

01574509.jpg




بنزما آخرین بازیکن رئال است که به صف مصدومان قبلی این تیم سرخیو راموس، دنی کارواخال، رودریگو گوئز، فده والورده، آلوارو اوردیوزولا، ادن هازارد، مارسلو و ادر میلیتائو پیوسته است.

در پی مصدومیت بنزما و همچنین با توجه به لیست بلند بالای مصدومان رئال، زیدان مجبور شده است که در بازی امروز پنج بازیکن جوان از آکادمی رئال مادرید را با خود به وایادولید ببرد.
هوگو دورو، بلانکو، ویکتور چاست، میگل گوتیرز و سرخیو آریباس پنج بازیکن جوان آکادمی رئال هستند که در بازی امروز این تیم را همراهی خواهند کرد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
آنچلوتی: پیروزی در آنفیلد هدیه به هواداران اورتون
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون، از نتیجه ای که شاگردانش در دربی مرسی ساید برابر لیورپول کسب کردند بسیار راضی بود.



به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی می گوید که پیروزی ویژه آنها در دربی مرسی ساید هدیه ای به هوادارانشان بود.

این اولین پیروزی اورتون در آنفیلد از سال 1999 تاکنون بود و موجب شد تا اورتون در جدول رده بندی لیگ برتر با لیورپول هم امتیاز شود.

کارلو آنچلوتی و شاگردانش در حالی پا به آنفیلد گذاشتند که در دو بازی قبلی خود برابر سیتی و فولام شکست خورده بودند و پس از برد برابر قرمزها سرمربی تافی ها خوشحال است که دوباره طعم پیروزی را چشیده اند.


01574870.jpg






آنچلوتی گفت: "واقعا خوشحالیم. واقعا راضی هستیم. بعد از مدت طولانی اورتون توانست در آنفیلد پیروز شود. این هدیه ای خوب برای هواداران است.


همانطور که قبلا هم گفتم دربی بازی خاصی است اما ما باید سه امتیاز بازی را در خانه هم بگیریم. در خانه به اندازه کافی خوب نیستیم. ما باید در بازی‌های خانگی هماهنگی بیشتری پیدا کنیم و در حال کار روی این قضیه هستیم."





01574871.jpg






شیموس کولمن، کاپیتان اورتون، نیز پس از این پیروزی تاریخی گفت: "خیلی احساس محشری است، مخصوصا بعد از اینهمه سال به اینجا آمدن و هر بار ناامید کردن خودمان و بدتر از آن ناامید کردن هوادارانمان و آبی های شهر...





دوران سختی بود. می توانیم سعی کنیم فراموشش کنیم، اما وقتی 10 سال در این شهر زندگی کرده باشی، پذیرفتنش و تحمل کردنش خیلی سخت بود...





من از اینکه بهانه های کلیشه ای بعد از باخت ها بیاورم خسته شده ام. از سرمربی بابت کارهایی که برای ما کرد تشکر می کنم، همچنین از بازیکنان برای این تغییر باورنکردنی.


این پیروزی برابر قهرمانان فصل پیش و مدافعان عنوان قهرمانی بود... ما واقعا خوشحالیم."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ترند جدید توییتر: هالند به چلسی بیا
بروسیا دورتموند شب گذشته موفق شد با چهار گل شالکه را در هم بشکند و ارلینگ هالند، ستاره نروژی زردها، در این بازی دو بار موفق به گلزنی شد.



به گزارش "ورزش سه"، هالند در هفته ای که گذشت به خاطر نمایش درخشانش در چمپیونزلیگ برابر سویا مورد ستایش قرار گرفت. هالند هم دو بار موفق به گلزنی شد و هم یک پاس گل داد.
ستاره 20 ساله دورتموند اما توقف ناپذیر است و شب گذشته نیز در بوندسلیگا نمایشی خیره کننده داشت و ضمن دبل کردن، یک سوپر گل بسیار زیبا نیز به ثمر رساند.
هالند در نیمه اول روی ارسال جیدون سانچو توانست از فاصله دور با یک ضربه قیچی دروازه شالکه را باز کند. او در نیمه دوم نیز یک گل دیگر زد تا دورتموند با گل های هالند، جیدون سانچو و رافائل گریرو 4-0 از سد شالکه بگذرد

هالند در این فصل در 17 بازی 17 گل برای دورتموند به ثمر رسانده، هر چند هنوز در جدول گلزنان به لواندوفسکی با 26 گل نرسیده است.


مهاجم جوان دورتموند از زمان پیوستن به این تیم در ژانویه سال 2020 در 43 بازی در تمام رقابت ها 43 گل برای زنبورها به ثمر رسانده است.





شب گذشته و پس از تشکر هالند از هواداران خود، برای دقایقی هشتگ به چلسی بیا در توییتر تبدیل به ترند شده بود و بسیاری از هواداران این مهاجم خارق العاده از او خواستند تا فصل بعد به لندن بیاید و برای آبی ها بازی کند.





01574860.jpg






هالند توییت کرده بود: "تقدیم به هواداران. حمایت شما بیش از آنچه بدانید ارزشمند است."





هر چند تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی هستند و فقط در لیگ برتر منچستریونایتد و منچسترسیتی پیشتر با این بازیکن صحبت هایی داشته اند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
زلاتان و لوکاکو دوباره به هم رسیدند
میلان و اینتر امروز در دربی دلامادونینا در سری آ به مصاف یکدیگر می روند و جز حساسیت هایی که فاصله یک امتیازی دو تیم در صدر جدول به این بازی بخشیده، این نخستین رو در رویی زلاتان و لوکاکو پس از درگیری شدیدشان در جام حذفی نیز هست.



به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا امروز برگزار خواهد شد و عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا این دربی در اوج حساسیت برگزار شود.
اینتر با تنها یک امتیاز بیشتر از میلان، صدرنشین سری آ است و برنده این بازی می تواند صدر جدول را به نام خود کند.
دیدارهای دو غول میلان در سن سیرو همیشه با حساسیت و تنش همراه بوده، اما ماه گذشته و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، این حساسیت ها منجر به درگیری دو ستاره روسونری و نراتزوری نیز شد.

ابراهیموویچ و لوکاکو در حالی که برای هم شاخ و شانه می کشیدند و قصد درگیری فیزیکی داشتند، کلمات زشتی را خطاب به یکدیگر بر زبان آوردند. جرقه این درگیری را طعنه هایی که به زمان هم بازی بودن آن دو در منچستریونایتد باز می گشت، به وجود آورد.
زلاتان ابراهیموویچ در میانه درگیری به لوکاکو گفته بود "خر کوچولو" و "برو به مامانت زنگ بزن و به وودوو و جادو جمبلت برس". در ادامه نیز لوکاکو که بسیار عصبانی شده بود، زلاتان را به باد دشنام های رکیک گرفت.


زلاتان توضیح داده که این موضوع به زمانی برمی گردد که او با لوکاکو در منچستریونایتد هم تیمی بود و هر بار که لوکاکو می توانست در تمرینات توپ را به خوبی کنترل کند به او پول جایزه می داد.





01569902.jpg






ابراهیموویچ مجبور شد راجع به "الاغ کوچولو" هم توضیح دهد! عبارتی که در انگلیس در توصیف بازیکنانی که هیچ مهارتی ندارند به کار برده می شود. هر دو بازیکن به دلیل درگیری کارت زرد گرفتند و زلاتان در ادامه با کارت بعدی از زمین بازی اخراج شد. اینتر در آن دیدار با نتیجه 2-1 میلان را شکست داد.





تحقیقاتی راجع به این درگیری صورت گرفت و هر دو بازیکن یک بازی از همراهی تیم های خود محروم شدند. اما از آن زمان هر دو در مورد این اتفاق سکوت کرده اند.





تنها زلاتان ابراهیموویچ پس از این درگیری که شائبه توهین نژادپرستانه را به وجود آورده بود، گفت که هیچ جایی برای نژادپرستی در دنیای او وجود ندارد. زلاتان در دفاعیه خود هرگونه توهین نژادی را رد کرد و همچنین لوکاکو نیز او را متهم به نژادپرستی نکرده بود.


زلاتان به بازرسانی که موضوع را بررسی می کردند توضیح داد که "برو به جادو و جمبلت برس" در واقع کنایه به ماجرای خاصی که لوکاکو داشت و در سال 2017 به روزنامه ها هم کشیده شد.


طعنه زلاتان به لوکاکو راجع به جادوگری به ماجرایی باز می گردد که یکی از مدیران و سهامداران تیم اورتون، فرهاد مشیری، بازگو کرده است. مشیری گفته که در سال 2018 لوکاکو پیشنهاد تمدید قرارداد با اورتون را به خاطر توصیه جادوگرش رد کرده بود.





01574850.jpg






اکنون به نظر می رسد که این دو ستاره، درگیری ماه گذشته خود را به دست فراموشی سپرده باشند. هر چند به محض نزدیک شدن به ورزشگاه سن سیرو، دوباره همه چیز را به وضوح به خاطر خواهند آورد چرا که یکی از هواداران هنرمند میلانی، صحنه سر زدن این دو به یکدیگر را روی یکی از دیواره های سن سیرو به زیبایی تمام نقاشی کرده است!
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
درگیری کلوپ و کمک مربی اورتون در کنار زمین
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و دانکن فرگوسن، دستیار کارلو آنچلوتی، در دیدار شکست 2-0 دیروز لیورپول برابر اورتون، در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.



به گزارش "ورزش سه"، گل نیمه اول ریچارلیسون و ضربه پنالتی منجر به گل سیگوردسون در نیمه دوم، اورتون را به نخستین پیروزی در دربی مرسی ساید پس از 10 سال رساند. این نخستین پیروزی اورتون در آنفیلد از سال 1999 به بعد بود که چهارمین شکست پیاپی خانگی لیورپول را نیز رقم زد.

دیلی میل گزارش داده که در نیمه دوم و در صحنه ای که لیورپولی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، یورگن کلوپ و دانکن فرگوسن، کمک مربی و مهاجم سابق اورتون، نیز در کنار خط با یکدیگر درگیر شده اند.

01574819.jpg







گفته می شود که دانکن فرگوسن وقتی ادعای پنالتی لیورپول رد شد، لبخند بزرگی روی صورت داشت که این موضوع باعث عصبانیت کلوپ شد و سرمربی آلمانی رو به او فریاد زد: "چرا می خندی؟" کمک اسکاتلندی آنچلوتی پاسخ داده: "ما هم حق داریم حرف بزنیم یا فقط تو می تونی حرف بزنی یورگن؟"

در نهایت اما این فرگوسن بود که در پایان بازی همچنان خنده بر لب داشت. اورتون توانست 3 امتیاز شیرین از آنفیلد کسب کند و رکورد شکست ناپذیری رقیب همشهری در دربی ها را نیز به پایان رساند.
دانکن فرگوسن پس از این پیروزی در رختکن شادی و سرور بازیکنان اورتون را ***** کرد و در تمام عکس ها و فیلم های منتشر شده از جشن اورتون در رختکن، لبخندی بزرگ روی صورت دارد و مشغول به پایکوبی است.

01574817.PNG


اورتون با برد شب گذشته برابر لیورپول اکنون به رکورد هشت برد پیاپی در مسابقات خارج از خانه خود در لیگ برتر رسیده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بدشانسی‌های کلوپ تمامی ندارد؛
همه مصدومان لیورپول و زمان بازگشت آنها
مصدومیت های زیاد و پیاپی بازیکنان لیورپول از ابتدای فصل عملکرد این تیم را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است اما مصدومان لیورپول کی می توانند به بازی برگردند؟



به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجودی که فصل پیش موفق شد که برای نخستین بار در فرمت جدید لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به زحمت افتاده است.
ستاره های خط حمله لیورپول مدتی است که موفقیتی در گلزنی ندارند و تعداد بی شمار مصدومان نیز به وضعیت این تیم کمکی نکرده است.
قرمزها بازیکنان کلیدی خود همچون ویرژیل فن دایک و دیگو یوتا را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، اما این بازیکنان کی قرار است که دوباره به میدان بازگردند؟

مصدومان لیورپول:


01574767.jpg


ویرژیل فن دایک پس از مصدومیت جدی رباط صلیبی در دربی مرسی برابر اورتون، تا پایان این فصل از میادین دور خواهد بود.

مدافع هلندی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و عملی موفقیت آمیز داشت. اما یورگن کلوپ پیشتر گفت که بازگشت فن دایک در این فصل یک معجزه می طلبد.

01574774.jpg


جو گومز نیز دیگر بازیکن قرمزها است که بقیه فصل را از دست داده است.
سرمربی لیورپول راجع به این بازیکن خود نیز گفت که تعجب خواهد کرد اگر این مدافع بتواند در این فصل دوباره بازی کند.


01574771.jpg


ضربه بعدی که لیورپول از مصدومیت ها دریافت کرد، از دست دادن جوئل ماتیپ بود. این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت مچ پا، این فصل را از دست داد و لیورپول را مجبور کرد که در آخرین روز از نقل و انتقالات ژانویه دو مدافع دیگر برای جایگزینی مدافعان قلع و قمع شده خود بخرد.

01574766.jpg


اوضاع در مورد دیوگو یوتا بهتر است. این بازیکن که در دیدار لیورپول برابر تیم میدتجیلاند در مرحله گروهی چمپیونزلیگ در ماه دسامبر دچار مصدومیت زانو شده بود قرار است، در فوریه به میادین بازگردد.
طبق گفته پزشکان او قرار بود دو ماه از مسابقات دور باشد و این به آن معنا است که به زودی او را در تمرینات قرمز ها خواهیم دید. یورگن کلوپ نیز در مورد وضعیت یوتا با خوش‌بینی صحبت کرده است.

01574775.jpg


فابینیو به دلیل مصدومیت جزئی عضلانی بازی با تاتنهام در ماه ژانویه را از دست داد. کلوپ از اظهار نظر راجع به شدت مصدومیت او خودداری کرده است و این بازیکن در دربی مرسی ساید نیز غایب بود.

01574772.jpeg


جیمز میلنر یکی از آخرین بازیکن لیورپول بود که در بازی لیورپول و لستر در لیگ برتر، لنگ لنگان از زمین مسابقه بیرون رفت و خود را محتاج مداوا دید. میلنر دچار مصدومیت همسترینگ شده است.
کلوپ راجع به مصدومیت او گفته است که میلنر احساس درد جزئی داشت اما ما نخواستیم ریسک کنیم و او را از زمین بیرون آوردیم.

01574769.jpg


جوردن هندسون آخرین بازیکن لیورپول است که به لیست مصدومان این تیم اضافه شده. هندرسون در دربی شب گذشته لیورپول برابر اورتون بدون اینکه برخوردی با بازیکن دیگری داشته باشد، لنگان لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.
در ابتدا تیم پزشکی لیورپول به او رسیدگی کردند و او تلاش کرد تا به بازی ادامه دهد اما در نهایت مجبور شد جای خود رادر زمین به نت فیلیپس بدهد.

یورگن کلوپ راجع به مصدومیت هندرسون گفت: "مصدومیت او در ناحیه کشاله ران است و هیچکس در تیم پزشکی ما نظر مثبتی در باره آن نداشت. به نظر خوب نمی رسد و باید تا رسیدن نتایج اسکن صبر کنیم."

01574776.jpg


نبی کیتا نیز که با مصدومیت طولانی مدت همسترینگ دست و پنجه نرم می کند در شکست 2-0 شب گذشته لیورپول برابر اورتون به نیمکت قرمزها بازگشته بود. این اولین باری بود که این بازیکن از زمانه مسابقه لیورپول برابر کریستال پالاس در 19 دسامبر، در یک بازی روی نیمکت این تیم می نشست.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ادینسون کاوانی: عاشق زندگی در منچسترم
ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد، می گوید که زندگی در منچستر و بازی در یونایتد را بسیار دوست دارد و در این مورد همچنان هیجان زده است.



به گزارش "ورزش سه"، کاوانی در اکتبر گذشته به عنوان یک بازیکن آزاد از PSG به منچستریونایتد پیوست. از آن زمان تاکنون این مهاجم باتجربه کاملا در ترکیب شیاطین سرخ جا افتاده و می گوید که عاشق زندگی در منچستر یونایتد است.

مهاجم 34 ساله یونایتد به غروب حرفه خود نزدیک می شود اما به همین زودی با به ثمر رساندن چندی گل مهم، ارزش خود را در جمع شیاطین سرخ ثابت کرده است و از زندگی در اولدترافورد بسیار راضی است.

کاوانی گفت: "من دارم این باشگاه را از نزدیک تجربه می کنم و تقسیم رختکن با این بازیکنان، این مهاجمین و این جوانان چیزی است که من بسیار دوست دارم و به خاطر آن هیجان زده ام."

01574788.jpg


اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، نیز راجع به اهمیتی که تجربه کاوانی برای آنها دارد و خط حمله ای که بدون حضور او بی تجربه خواهد بود، صحبت کرده است.
این ستاره ملی پوش اروگوئه ای گفته که نظراتش را به دیگران تحمیل نمی کند اما خوشحال می شود که تجربیاتش را در اختیار بقیه بگذارد و در صورت لزوم راهنماییشان بکند.

کاوانی گفت: "به عنوان کسی که کمی مسن تر هستی، چیزهایی هست که تو می بینی اما شاید آنها به عنوان بازیکنان جوانتر نتوانند هنوز به خوبی ببینند. چیزهای معمولی و هر روزیه فوتبال... من اینجا هستم تا بهترین عملکردی که در توانم هست را ارائه دهم و همچنین گاهی نظراتم در مورد مسائل مختلف را در اختیار دیگران بگذارم.
من واقعا دوست ندارم همینجوری دیگران را نصیحت کنم. ترجیح می دهم که از بقیه حمایت کنم و برای کمک در کنارشان باشم. دوست دارم که بهترین نمایشم را داشته باشم. اگر کسی بخواهد از چیزی سرمشق بگیرد، چیزی که من انجام داده ام، خب بله با همه وجود حاضر به کمک و راهنمایی هستم."

01574790.jpg


کاوانی در تابستان گذشته با قراردادی یک ساله به منچستریونایتد پیوست، اما به خوبی در این تیم جا افتاده و مذاکرات برای تمدید قرارداد با وی آغاز شده است.

صحبت های او راجع به اینکه عاشق زندگی در اولدترافورد است، این امید را می دهد که او نیز مایل به فعال کردن بند تمدیدی که در قراردادش با یونایتد وجود دارد، باشد و سولسشر نیز امیدوار است که این صحبت های مثبت در پایان موجب ماندن کاوانی در اولدترافورد شود.








مطالب پیشنهادی از سراسر وب
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
تیم متحدی شده ایم
کورتوا: قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ را می خواهیم
تیبو کورتوا معتقد است رئال در مسیر درستی قرار گرفته و در دو جام باقیمانده به فکر قهرمانی است.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب به لطف گل سه امتیازی کاسیمیرو توانست در زمین وایادولید به یک برد ارزشمند دست پیدا کرده و با یک بازی بیشتر به سه امتیازی اتلتیکو برسد. رئال در حالی امشب برنده شد که 9 غایب داشت. اتلتیکو هم ساعاتی قبل به لوانته باخته بود و همین باعث شد فشار کسب پیروزی روی رئالی ها بالاتر برود.


01574746.jpg






تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال که در این بازی 4 مهار موفق داشت، به خبرنگاران گفت:« برد امشب برای افزایش فشار روی اتلتیکو حیاتی بود. خیلی زود باید برابرشان به میدان برویم و همه اینها اهمیت برد امشب را بیشتر می کند. ما مسیر خودمان را می رویم و به سه امتیاز ها فکر می کنیم. در نهایت خوشبینم که اتلتیکو امتیاز از دست بدهد.»


01574749.jpg



کورتوا ادامه داد:« ما یک تیم متحد هستیم و سعی می کنیم در هر رقابتی تمام توان مان را بگذاریم. اینجا هر کسی برای دیگری فداکاری می کند و این رمز موفقیت ماست. در کوپا دل ری حذف شده ایم و اکنون تمام تمرکزمان روی لالیگا و لیگ قهرمانان است و در این دو جام قهرمانی می خواهیم. از فردا توجه مان به آتالانتا خواهیم بود و هدف این است که با نتیجه ای خوب به بازی برگشت برسیم.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن

زین الدین زیدان ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش برابر وایادولید گفت که در مورد کریم بنزما و دیگر مصدومانش ریسک نخواهد کرد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با تک گل کاسیمیرو توانست بر وایادولید پیروز شود و به سه امتیاز حیاتی دست یابد. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان امشب غایبان زیادی داشت ولی برای پیروزی بر میزبانش، به مشکل خاصی برخورد نکرد. رئال تیمی منسجم و مطمئن نشان داد و حالا چشم به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا خواهد داشت.


01574761.jpg






زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« غایبان زیادی داشتیم ولی امشب تیم خیلی خوب کار کرد. این یک پیروزی مهم بود؛ به خصوص که دروازه مان هم بسته ماند. ما به چهارمین برد متوالی خودمان دست پیدا کردیم و باید این روند را ادامه دهیم.»

مصدومیت کریم بنزما:« فردا وضعیت کریم مشخص خواهد شد. او یک MRI دیگر دارد و سپس پزشکان در مورد مصدومیتش نظر دقیق تری خواهند دارد. در مورد کریم ریسک نخواهم کرد و اگر مشکل داشته باشد، در فهرست بازی با آتالانتا قرار نخواهد گرفت.»


01574293.jpg



شرایط تیم:« همه چیز خوب است و به تداوم در کسب نتایج خوب هم رسیده ایم. همه تیم باهم دفاع می کند و باهم در حمله ظاهر می شوند. وقتی توپ در اختیار ماست، به خوبی حمله ور می شویم و کارهای مهمی انجام می دهیم. حالا باید کمی استراحت کرد و سپس به بازی چهارشنبه فکر خواهیم کرد. هدف این است که به بهترین شکل مهیا شویم.»


01574743.jpg



گلزنی کاسیمیرو:« همه می دانیم او چطور بازیکنی است. ضربات سر خوبی دارد و شم گلزنی اش با وجود اینکه یک هافبک دفاعی محسوب می شود، بالاست. برای کاسیمیرو و کل تیم خوشحالم.»

تعدد مصدومیت ها در رئال:« قبلا در این مورد حرف زده ام. کلی مصدوم داریم و شرایط ناراحت کننده است ولی نمی توان کاری انجام داد.
این وضعیتی است که داریم و بله؛ تعداد مصدومان مان بیش از اندازه است. امیدوارم یک تعدادی بتوانند به زودی ریکاوری کنند ولی نمی دانم در چند روز آینده چنین خواهد شد یا خیر. خوشبختانه دیگر بازیکنان به خوبی جای خالی غایبان را پر کرده اند. شرایط دشوار است با این حال چاره ای نیست و باید ادامه داد. تلاش و تعهد تیم ستودنی است.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بیرانوند امشب بازی می‌کند؟
دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در فهرست تیمش مقابل سنت‌ترویدن حضور دارد.



به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال رویال آنتورپ در شرایطی امشب در بوسویل استادیوم با سنت‌ترویدن دیدار خواهد کرد که مشخص نیست علیرضا بیرانوند وضعیت مطلوبی برای حضور در درون دروازه تیمش را دارد یا خیر.

بیرانوند سه شب قبل در چارچوب دیدارهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف رنجرز اسکاتلند رفت و در دقیقه ۷۷ به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران پای راست تعویض شد.
اما پس از این دیدار بیرانوند اعلام کرد معاینات پزشکی روی پای او صورت گرفته و مصدومیت‌اش جدی نیست و می‌تواند به میادین برگردد و به همین منظور در فهرست مسابقه امشب تیمش برابر سنت‌ترویدن نیز قرار گرفته است.

01574950.jpg






تیم فوتبال رویال آنتورپ از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سنت‌ترویدن می‌رود که علیرضا بیرانوند در لیست اولیه تیمش برای این مسابقه قرار گرفته، اما مشخص نیست دهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام دهد یا نیمکت‌نشین شود
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
درگذشت مادر رونالدینیو در پی ابتلا به کرونا
رونالدینیو اسطوره برزیلی فوتبال در غم درگذشت مادرش سوگوار است.



به گزارش "ورزش سه"، دُنا میگلینا مادر رونالدنییو امروز در سن 71 سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت. مادر رونالدینیو از دو ماه پیش درگیر این ویروس بود و امروز در بیمارستانی در شهر پورتو آلگره درگذشت.


01555976.jpg





رونالدینیو دو ماه پیش در صفحه اجتماعی خود خبر بستری شدن مادرش در بیمارستان در پی ابتلا به بیماری کووید19 را داده بود و اعلام کرده بود که او تحت نظارت و درمان است اما در نهایت مادرش نتوانست برابر این بیماری مقاومت کند و پس از 2 ماه تسلیم شد.

پس از اعلام درگذشت مادر رونالدینیو پیام های تسلیت و همدردی از سراسر دنیا برای این اسطوره برزیلی سرازیر شده اند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
واکنش مدافع رئال به گلزنی برادرش برابر بارسا(عکس)
ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید، گلزنی برادرش مقابل بارسلونا را به او تبریک گفت.



به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز از سری مسابقات هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ میزبان کادیز بود. در حالی که پیش بینی می شد شاگردان رونالد کومان کار دشواری برای پیروزی مقابل کادیز پیش رو نداشته باشند اما شرایط برای بلوگرانا بسیار دشوار پیش رفت که نهایتاً به از دست رفتن دو امتیاز نیز منجر شد.

بارسا در تمام طول مدت مسابقه امروز برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و چندین موقعیت گلزنی را هم ایجاد کرد اما نهایتاً در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد خطای کلمنت لنگلت درون محوطه جریمه باعث شد یک پنالتی برای کادیز اعلام شود.

نکته جالب اینکه برادر ناچو فرناندز، ستاره رئال مادرید، یعنی الکس فرناندز بود که پشت این ضربه پنالتی ایستاد و بر خلاف جهت مارک آندره تراشتگن دروازه بارسا را باز کرد تا کادیز به یک امتیاز ارزشمند و مهم دست یافته باشد.
در همین ارتباط ناچو در صفحه اینستاگرام خود به گلزنی برادرش مقابل بارسا واکنش نشان داده و این اتفاق را به او تبریک گفته است. او با کلمه FLECHAZO (تیری بر قلب) واکنشی جالب به این گل نشان داده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بیرانوند دوباره در ترکیب آنتورپ
دروازه‌بان ایرانی آنتورپ دیدار برابر سنت‌ترویدن را از ابتدا آغاز می‌کند.



به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که علیرضا بیرانوند را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در بوسویل استادیوم به مصاف تیم رده پانزدهمی سنت‌ترویدن خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ که در هشت هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک دروازه‌بان تیمش بوده و در دیدار اخیرشان در لیگ اروپا نیز در ترکیب ابتدایی حضور داشت، امشب هم جزو نفرات اصلی بازی مقابل سنت‌ترویدن است.

01575105.jpg





دروازه‌بان ایرانی رویال آنتورپ در شرایطی امشب جزو ۱۱ بازیکن اصلی دیدار با سنت‌ترویدن است که در مسابقه اخیرشان در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل رنجرز اسکاتلند، با آسیب دیدگی مواجه شد و در دقیقه ۷۷ از زمین بیرون رفت، اما دوباره امشب به دروازه تیمش بازگشته است.

تیم فوتبال رویال آنتورپ با ۱۴ پیروزی، ۵ مساوی و ۸ شکست در این فصل ۴۷ امتیازی و تیم دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است که کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امشب تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آورد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پورتو – ماریتیمو؛ تقابل احتمالی طارمی و علیپور
امشب و در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال پورتو میزبان ماریتیمو خواهد بود. دو تیمی که در ترکیب از بازیکنان ایرانی بهره می برند.



به گزارش "ورزش سه"، دو تیم وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی دارند. پورتو پیش از برگزاری بیستمین دیدار خود با 41 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در صورت پیروز در این دیدار 44 امتیازی می شود و به رده دوم جدول صعود خواهد کرد. به جای براگا که 43 امتیازی است. فاصله پورتو با صدر کمی زیاد است. اسپورتینگ که بازی بیستم خود را برگزار کرده هم اکنون با 54 امتیاز صدرنشین بلامنازع بازی هاست.

و اما ماریتیمو تیم انتهای جدول است؛ با 19 امتیاز. مندس در بازی های اخیر از امیر عابدزاده در ترکیب ثابت تیمش بهره نبرده است و حاصل این تدبیر سقوط این تیم به انتهای جدول بوده است. هم چنین علی علیپور بعد از بازی با بلننسس که در هفته دهم و با پیروزی یک بر صفر ماریتیمو همراه بود فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را پیدا نکرده است. اگر چه علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد اما در برگشت دوباره به میادین بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

در این بازی شاهد برخورد احتمالی مهدی طارمی و علی علیپور خواهیم بود. در صورتی که مندس از علی علیپور از ابتدای بازی استفاده نکند همان طور که اشاره شد به عنوان بازیکن تعویضی به او میدان خواهد داد. مهدی طارمی و علی علیپور هر دو در پرسپولیس هم بازی بودند و افتخار مشترک آنها در فوتبال ایران کسب عنوان آقای گلی است. مهدی طارمی اینروزها در ترکیب پورتو درخشان ظاهر می شود به طوریکه در بازی با یووه زننده یکی از گل های تیمش بود. او در لیگ برتر پرتغال هم شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی بازی ها دارد اما علی علیپور با وجود تلاش فراوان هنوز موفق به گلزنی برای ماریتیمو نشده است. شاید به این دلیل که مندس آنطور که باید و شاید در خط حمله تیم رویش حساب نکرده است. با توجه به شکست های اخیر ماریتیمو شاید مربی اسپانیایی تیم برای بازی با پورتو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند که این تغییرات می تواند به حضور امیر عابدزاده و علی علیپور در ترکیب اصلی تیم منجر شود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
خشم آلمانی‌ها از اوزیل؛ زبانت باز شد؟
مسوت اوزیل که در تیم ملی آلمان همیشه بابت نخواندن سرود ملی مورد انتقاد قرار می گرفت، اکنون در تیم فنرباغچه، سرود ملی ترکیه را می خواند!



به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل پس از ترک آرسنال و پیوستن به تیم فنرباغچه، در ترکیه زندگی جدیدی برای خود دست و پا کرده است و همچنین توانسته دوباره در حرفه خود به اوج بازگردد.

اوزیل که در ماه اخیر اوقات خوشی را در کنار توپچی های لندن نگذرانده بود و حتی روی نیمکت ذخیره های این تیم نیز جایی نداشت، تصمیم گرفت فوتبال خود را در ترکیه دنبال کند.
ستاره سابق تیم ملی آلمان این روزها بسیار تغییر کرده و قصد دارد فصل جدیدی را در زندگی خود رقم بزند و هیچ چیز مثل خواندن سرود ملی ترکیه پیش از آغاز دیدار های فنرباغچه نمایانگر این موضوع نیست.

01575243.jpg


اوزیل پیش از آغاز بازی روز گذشته فنرباغچه برابر گزتپه در کنار هم تیمی های خود سرود ملی ترکیه را خواند و خشم آلمانی ها را به شدت برانگیخت.
روزنامه بیلد اولین روزنامه ای بود که با اشاره به این موضوع به طعنه نوشت: "قبلا نمی دانستیم که اوزیل خواننده قابلی است. درست برعکس، او همیشه موقع خواندن سرود ملی ساکت می ماند.
وقتی بقیه مشغول خواندن سرود ملی بودند دهان او همیشه بسته بود... البته تا الان!"

01575241.jpg


اوزیل که با تلاش بسیار زیاد فنرباغچه برای تامین مبلغ قرارداد او و همینطور کمک مالی هواداران توانسته با این تیم قرارداد امضا کند، قصد ندارد هیچ قدم اشتباهی در ترکیه بردارد و خود را زیر ذره بین رسانه ها یا در مقابل هواداران قرار دهد.

به همین دلیل بود که به محض اینکه اولین زمزمه های انتقاد از او به خاطر نخواندن سرود ملی ترکیه، که پیش از آغاز بازی های لیگ در ورزشگاه پخش می شود، بلند شد، اوزیل در جبران اشتباهش تردید نکرد و بلافاصله در اولین بازی شروع به همخوانی با سرود ملی کرد.
این موضوع همانطور که انتظار می رفت در آلمان بازخورد خوبی نداشت و موجب دلخوری آلمانی ها شد، موضوعی که در روزنامه ها نیز بازتاب پیدا کرد.
آلمانی ها از آخرین اظهارات مسوت اوزیل مبنی بر اینکه دیگر هرگز در باشگاه های آلمان و یا تیم ملی آلمان بازی نخواهد کرد، نیز بسیار ناراحت بودند و به نظر می رسد که حالا با این استعداد جدیدی که اوزیل در خوانندگی پیدا کرده، دیگر هرگز او را نبخشند!
اوزیل 92 بازی با پیراهن تیم ملی آلمان انجام داده و 23 گل برای این تیم به ثمر رسانده و با آنها قهرمان جام جهانی سال 2014 شده است.

01575242.jpeg


پیش از این وقتی انتشار عکس هایی از اوزیل با اردوغان، رییس جمهور ترکیه، در آلمان جنجالی شد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، او فدراسیون فوتبال آلمان را محکوم به نژادپرستی کرد و گفت که با او رفتاری نژادپرستانه شده و فدراسیون در برابر این رفتار نژادپرستانه از او حمایت نکرده است.

گفتنی است که مسوت اوزیل از پدر و مادری ترک در آلمان به دنیا آمده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بیرانوند را با برانکارد بردند! (عکس)
تنها اتفاق جالب توجه در مسابقه شب گذشته آنتورپ برابر سنت ترویدن، تعویض علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در دقیقه 35 بازی بود.



به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم آنتورپ و سنت ترویدن در مسابقه ای کسل کننده و بی حادثه که دو تیم در آن از نبود خلاقیت و میل به پیروزی رنج می بردند، به تساوی 0-0 دست یافتند.

در بازی دیشب آنتورپ شروع ضعیفی داشت و در نیمه اول بازی بارها مالکیت توپ را از دست داد، اما در سمت مقابل سنت ترویدن نیز نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

آنتورپ توانست در دقایق ابتدایی بازی دو موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کند اما هر دو شوت در چارچوب این تیم را دروازه بان حریف دفع کرد. سنت ترویدن نیز توانست تنها یک موقعیت روی دروازه آنتورپ ایجاد کند که علیرضا بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ناامیدی مطلق؛ 160هزار یورو برای بازیکن اخراجی
160 هزار یورویی که یک هوادار اینترناسیونال پرداخت کرده بود تا رودینی برابر فلامینگو به میدان برود، به کار نیامد و ستاره برزیلی همه را ناامید کرد.



به گزارش "ورزش سه"، فلامینگو شب گذشته در حساس ترین بازی هفته لیگ برزیل توانست 2-1 بر اینترناسیونال پیروز شده و به فاصله یک هفته تا پایان بازی ها شانس اول قهرمانی لقب بگیرد.


01575297.jpg






اینتر از این بازی یک مساوی می خواست تا همچنان گزینه اول قهرمانی باشد اما در حالی که ابتدا گل نخست را هم زده بود، دو گل دریافت کرد و در نهایت بازنده بازی شد. خورخه سامپائولی سرمربی مشهور آرژانتینی اینتر هم در این بازی به دلیل اعتراض شدیدش به داور اخراج شد.


01575298.jpg



پیش از این بازی یک اتفاق جالب همه چیز را تحت الشعاع قرار داده بود. رودینی بازیکن قرضی فلامینگو در اینتر به دلیل یک بند جالب اجازه بازی مقابل تیم اصلی اش را نداشت. اینتر باید 160 هزار یورو پرداخت می کرد تا رودینی مجوز حضور در میدان را پیدا کند و یک هوادار متمول اینتر هم این مبلغ را پرداخت کرد تا رودینی در بازی حاضر باشد.
رودینی اما نمایش ضعیفی برابر فلامینگو داشت. او روی گل اول حریف مقصر بود و دقیقه 46 نیز اخراج شد تا عملا 160 هزار یورو هزینه برای حضور او در بازی پوچ و بیهوده شود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
هواداران در آستانه بازگشت به استادیوم‌های انگلیس
به نظر می‌رسد که به زودی شاهد حضور هواداران در مسابقات لیگ برتر انگلیس خواهیم بود.



به گزارش ورزش سه، حالا بیشتر از یک سال است که کرونا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و هنوز هم اکثر نقاط دنیا به شکل جدی با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اتفاقی که مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

در این بین کرونا فوتبال را هم تحت تاثیر خود قرار داد. بسیاری از ستاره‌های فوتبال در ماه‌های اخیر به کرونا مبتلا شده اما این تنها دردسر این ویروس برای پرطرفدارترین رشته ورزشی دنیا نبوده است. در واقع کرونا از همان ابتدا باعث شد که پای هواداران از حضور در استادیوم ها قطع شود و از طرف دیگر باشگاه ها با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو شوند.


01575377.jpg




ویروس کرونا از چندی پیش در بریتانیا وارد فاز جدیدی شد و نوع جهش‌یافته آن به شکل جدی در این منطقه شیوع پیدا کرد. با این وجود بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پیشنهاد داده تماشاگران رویدادهای ورزشی از 17 می به ورزشگاه ها برگردند.

از طرف دیگر دولت انگلیس نیز اعلام کرده در استادیوم های با ظرفیت بیش از 40,000 نفر، اجازه حضور 10,000 هوادار را خواهد داد.
 
بالا