برگزیده های پرشین تولز

گفتگو پیرامون فوتبال اروپا و جهان

omid_vanpersie

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
109
لایک‌ها
32
سن
34
زیدان بعد یه سال دفاع سه نفره غیر خطی سرهنگ پسند چیند باخت!؟
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,025
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
یه مربی هست خیلی قد کوتاهه، اسمش چیه؟! دنبال چند تا عکس باحال ازش هستم
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
زیدان: رونالدو نشان داد بهترین بازیکن دنیاست
زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.




به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها موفق شدند دیشب با 3 گل آپوئل را مغلوب کرده و به صدر گروه خود تکیه بزنند.



رونالدو و بازگشت با گلزنی: "رونالدو نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست و هرگاه به او نیاز داریم خودش را نشان می دهد. رونالدو همیشه برای رئال گلزنی می کند و اگر امروز خوش شانس تر بود باید چهار گل به حریف می زد. او بازیکنی کلیدی برای ماست و امیدوارم بتواند در همین شرایط کار خود را ادامه دهد."
 

robocop-game

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,650
لایک‌ها
1,862
یه عکس فوتبالی نوستالژیک

wy45_45yrty.jpg
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,282
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
صدا و سیما با یه حرکت عجیب لوگوی تیم رم رو سانسور کرد:general208:
تو این لوگو دو تا از پادشاهای روم دارن از سینه گرگ شیر میخورن که برادران تحریک آمیز تشخیص دادن این صحنرو و سانسورش کردن
آبروریزی ترین قسمتش بازتاب جهانیشه که تو خیلی از سایتای خارجی هم خبرش پخش شد و رسما مضحکه خاص و عام شدیمo_O
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
دلیل واقعی لغو معارفه تاریخی رونالدو فاش شد
قرار بود روز دوشنبه، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آلیانس تورین و با حضور هواداران یوونتوس برگزار شود.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو سه شنبه با قراردادی 105 میلیون یورویی و 4 ساله رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد تا بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال ایتالیا رقم بخورد.

طبق اعلام باشگاه یوونتوس، قرار بود دوشنبه او رسما به هواداران معرفی شود ولی روز گذشته برگزاری مراسم در ورزشگاه آلیانس لغو شد و قرار است رونالدو پشت درهای بسته و تنها در حضور خبرنگاران معارفه شود. طبق بیانیه باشگاه یوونتوس، مشکلات در سازماندهی هواداران باعث لغو معارفه تاریخی رونالدو بوده است.
 

mostafa.raoufi3

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
36
فوتبال فقط ایتالیا ، به نظر من رم بهترین تیم دنیاس! فقط باید بیشتر پول خرج بکنن. من همیشه به وب سایت رم سر می زنم.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ماشالله بیرو 4 تا خورد
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
استفانو پیولی: حق میلان پیروزی بود
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش در بازی شب گذشته خود برابر ستاره سرخ بلگراد مستحق پیروزی بود، اما در پایان آنها نتوانستند از به ثمر رسیدن گل تساوی تیم ده نفره میزبان جلوگیری کنند.



به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه ماراکانا به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و با وجودی که دو بار با کمک گل به خودی حریف و ضربه پنالتی از میزبان پیش افتاد، نتوانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی 2-2 با ستاره سرخ ده نفره رضایت داد.

می توانستیم گل سوم را بزنیم اما بیشتر از همه نباید گل تساوی را می خوردیم. با این حال نتجه 2-2 در خانه حریف برای بازی رفت همچنان نتیجه مثبتی برای ما است."





01574159.jfif






تساوی برابر ستاره سرخ بلگراد یک نتیجه ناامیدکننده دیگر پس از باخت 2-0 برابر اسپتزیا در سری آ بود. اکنون پرسش اصلی این است که آیا میلان در آستانه دربی میلان اعتماد به نفس خود را از دست داده است؟





پیولی افزود: "ما باید همه را دوباره روی فرم بیاوریم. من فکر نمی‌کنم که امروز مشکل ما این بود، هر چند ما پیروز نشدیم چرا که نتوانستیم گل سوم را بزنیم. بدترین جنبه امشب این بود که اسماعیل بن ناصر را از دست دادیم."





پیولی راجع به دربی میلان گفت: "اخیرا گل های زیادی در دربی هایی که تقریبا برابر بوده رد و بدل شده اما فکر می کنم این بار تیمی که کمتر گل بخورد پیروز خواهد شد. میلان و اینتر در سطح مشابهی هستند. دربی در زمان مناسبی برگزار می شود و ما آماده هستیم
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
مورینیو: برای بیل مهم بود بازی کند اما نه ۹۰ دقیقه
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که گرت بیل می‌تواند در بازی روز یکشنبه این تیم در لیگ برتر مقابل وستهام نیز به میدان برود.



به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا آغاز شد که در یکی از مسابقات تاتنهام در دور رفت مهمان ولفسبرگر اتریش بود؛ دیداری که در پایان با پیروزی 4-1 شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافت تا تیم لندنی بخش زیادی از راه صعود را طی کرده باشد.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی تیمش مقابل ولفسبرگر گفت: "فکر می‌کنم که حالا یک پای مان آن در مرحله بعدی قرار گرفته است. من واقعاً عملکرد نیمه اول تیم را دوست داشتم. با این حال عملکرد ما در نیمه دوم باعث شد که کمی آنها اعتماد به نفس پیدا کنند.

ما نتیجه گرفتیم و عملکرد تیمی خوبی نیز داشتیم. معتقدم که گرت بیل و دله آلی نیز عملکرد مثبتی از خود ارائه دادند. من می دانستم که با توجه روند مسابقه 90 دقیقه بازی کردن کار آسانی نخواهد بود. دله خیلی تلاش کرد اما کارت زرد گرفت من ترجیح دادم که رویش ریسک نکنم."

هری کین برای بازی روز یکشنبه در لیگ برتر آماده خواهد بود؟: " من معتقدم که اینگونه خواهد بود اما خود او پسر با تجربه ای است که قبلاً با این مصدومیت روبرو بوده و بدنش را بهتر از هرکسی می شناسد. او می‌داند که من دوست دارم در همه دقایق بازی کند بنابراین مسئله انتخاب کردن نیست. من به دنبال این بودم که با بهترین تیم نفراتی که می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم پا به این مسابقه بگذاریم اما او با توجه به احساسی که داشت تصمیم گرفت. در واقع هری فکر می کرد که حضور در این مسابقه می تواند برای او خطرناک باشد. ما با تیم پزشکی در این باره مشورت کرده ایم اما معتقدم که برای بازی روز یکشنبه آماده خواهد بود."





احتمال حضور گرت بیل در بازی روز یکشنبه مقابل وستهم: " من می‌دانم که این مسابقه ساعت 12 ظهر یکشنبه برگزار می‌شود اما در عین حال او فرصت حضور در زمین را خواهد داشت و باید منتظر بمانیم. گرت بازیکن با تجربه ای است که و احساس او چیز مهمی محسوب می شود، مانند هری کین. فکر می‌کنم برای او مهم بود که بازی کند اما 90 دقیقه به شکل کامل نه
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
شب تلخ تلخ بیرانوند در لیگ اروپا(عکس)
دروازه‌بان ایرانی آنتورپ حضور ۷۷ دقیقه‌ای در جریان شکست تیمش برابر رنجرز اسکاتلند داشت.



به گزارش "ورزش سه"، تیم رویال آنتورپ پس از صعود به‌عنوان تیم دوم گروه J لیگ اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در بوسویل استادیوم در دیدار دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم رنجرز اسکاتلند و شاگردان استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول رفت.

01574147.jpg


بازی از همان ابتدا جذاب و هیجان‌انگیز آغاز شد و در دقیقه ۶ نزدیک بود با یک پنالتی به سود رنجرز همراه باشد که داور پس از بازبینی ویدئویی صحنه چنین تصمیمی نگرفت و خطای مدافع آنتورپ را اعلام نکرد.

پس از آن، دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر بودند تا اینکه رنجرز در دقیقه ۲۹ می‌توانست گل اول را روی یک فرصت جدی توسط آلفردو مورلوس به ثمر رساند که شوت این مهاجم کلمبیایی در موقعیت تک به تک را علیرضا بیرانوند با خروج عالی از دروازه و ایستادگی مقابل توپ مهار کرد.





شاگردان جرارد که نمایش بهتری در نیمه اول داشتند، در دقیقه ۳۹ با پاس بلند از زمین خودی به پشت مدافعان آنتورپ صاحب یک موقعیت خوب شدند که برخورد توپ به بوتا در شرایطی به بیرانوند رسید که توپ پس از مهار این دروازه‌بان از دست او رها شد و به مورلوس رسید که پاس این بازیکن و شوت پشت محوطه جو آریبو نیجریه‌ای گل اول رنجرز را به همراه داشت.





01574148.jpg






رویال آنتورپ در ادامه مسابقه بازگشت فوق‌العاده‌ای داشت و در دقیقه ۴۵ و همچنین هشتمین دقیقه وقت‌های اضافه توانست دو گل وارد دروازه رنجرز کند تا با برتری ۲ بر یک به رختکن برود.





در دقیقه ۵۴ رنجرز یک موقعیت خطرناک به وجود آورد که شوت آریبو این بار تبدیل به گل نشد و مدافع آنتورپ توپ را از روی خط بیرون کشید تا نتیجه بازی تغییر نکند.





اما در همین صحنه و در زمانی که بیرانوند قصد داشت توپ را دفع کند، پاهای او به حدی باز شد که با مصدومیت این دروازه‌بان ایرانی از ناحیه کشاله ران پای راست همراه بود ولی او تصمیم گرفت همچنان به بازی ادامه دهد.





01574151.jpg






داور در دقیقه ۵۸ و پس از اینکه به سراغ VAR رفت، یک پنالتی به سود رنجرز اعلام کرد که این فرصت برای شاگردان جرارد را بورنا باریسیچ با شوت محکم به سمت راست زد که توپ پس از برخورد به دستان بیرانوند و با بدشانسی او تبدیل به گل شد.





01574152.jpg






آنتورپ که نمی‌خواست بازنده بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا باشد و به دنبال پیروزی در این مسابقه خانگی بود، در دقیقه ۶۷ به گل سوم رسید تا امیدهایش برای برتری بیشتر شود.





بیرانوند که در اوایل نیمه دوم آسیب دیده بود، در دقیقه ۷۷ روی زمین نشست و اعلام کرد بخاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران پا نمی‌تواند در زمین بماند و به همین دلیل جای خود را به اورتوین دِ وولف، دروازه‌بان سوم آنتورپ داد.





پس از این اتفاق ورق بازی برای رنجرز هم برگشت و ریان کنت تعویضی در دقیقه ۸۳ کار را به تساوی کشید و پنج دقیقه بعد هم روی خطای هندی که مدافع آنتورپ انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد، شاگردان جرارد صاحب یک ضربه پنالتی شدند که باریسیچ برای دومین بار موفق شد فرصت به دست آمده برای تیمش را تبدیل به گل کند تا جرارد در آنتورپ بلژیک فریاد شادی سر دهد.





01574149.jpg






در نهایت در شبی که آنتورپ یک تعویضی اجباری(بیرانوند) و یک اخراجی در لحظات پایانی داد، مقابل رنجرز که دو بازیکن خود را در نیمه اول به دلیل مصدومیت از دست داده بود، با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد تا امید کمتری نسبت به شاگردان جرارد در بازی برگشت داشته باشد.





آنتورپ در شرایطی نتیجه را برابر رنجرز واگذار کرد که علاوه بر باخت خانگی، حالا دو دروازه‌بان مصدوم هم دارد؛ این تیم بلژیکی حدود ۵۰ روز است ژان بوته فرانسوی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشته و حالا هم با مصدومیت بیرانوند مواجه شده است.





در این شرایط اگر مصدومیت بیرانوند هم جدی باشد، آنها باید از دروازه‌بان سوم خود در ادامه فصل استفاده کنند و بعید نیست در این شرایط رتبه دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک و لیگ اروپا را هم از دست بدهند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
طارمی: پیراهن رونالدو را در تورین می‌گیرم
ستاره ایرانی پورتو روایت جالبی از اتفاقات روز بازی با یوونتوس عنوان کرد.



به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی ۲۴ ساعت پس از خاطره‌سازی در لیگ قهرمانان اروپا و گل به یاد ماندنی که مقابل یوونتوس به ثمر رساند و موجب برتری پورتو برابر یاران کریستیانو رونالدو شد، گفت‌وگویی تصویری با برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش انجام داد که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:


* خوشحالی مردم موجب افتخارم است

ابتدا باید از تمام مردم کشورم که با پیام‌های خود موجب دلگرمی و غرور من شدند، تشکر کنم. همین که توانستم حتی برای دقایقی لبخند را روی لب آنها بیاورم، خوشحال هستم و موجب افتخارم است.

حس من قابل وصف نیست





حس خوبی داشت که برای اولین بار در لیگ قهرمانان در ترکیب تیمم قرار گرفتم و موجب غرورم بود. اینکه بگویم استرس نداشتم، درست نیست. خدا را شکر توانستم خودم را خیلی خوب کنترل کنم و با یک بازی خیلی خوب از تیم پورتو توانستیم یوونتوس را ببریم. حس خیلی خوبی داشت که قابل وصف نیست.








* آجرها را گرفتم و برای خودم خانه ساختم





خیلی کار سختی است. دیشب و قبل از بازی با یووه، برادرم یک ویدئوی انگیزشی برای من فرستاد ولی خیلی زود پاک کرد. گفت نمی‌دانستم مسائل انگیزشی روی تو جواب نمی‌دهد و خودت انگیزه داری. هیچ وقت ویدئوها یا اینکه مثلا بخواهم خودم را با یک نفر وارد چالش کنم، جذابیت خاصی برای من ندارد و همیشه این اتفاق سریع از ذهنم پاک می‌شود. سعی می‌کنم آجرهایی که به سمتم پرتاب می‌شود را بگیرم و برای خودم خانه بسازم. از نظر من یک فوتبالیست اگر می‌خواهد کامل شود، باید همه این‌ها را داشته باشد که آجرها را روی هم بگذارد تا یک خانه برای خودش بسازد.








* زمان ورود به باشگاه پورتو





زمانی که من به باشگاه پورتو رسیدم و قرارداد بستم، شرایط ویژه‌ای بود. ابتدا که وارد یک باشگاه بزرگ می‌شوید، سخت است که با شرایط باشگاه، مربیان، بازیکنان و نوع تمرینات هماهنگ شوید. من خیلی زود توانستم خودم را با شرایط موجود وفق دهم ولی زمان می‌بُرد تا مربی به من اعتماد کند. کونسیسائو سه، چهار سال است با این بازیکنان نتیجه می‌گیرد و چندین قهرمانی جام حذفی، سوپر کاپ و دو قهرمانی در لیگ برتر پرتغال گرفته است. نمی توانست یک بازیکن را خیلی زود وارد تیم کرده و به او اعتماد کند چون یک سری بازیکنان از قبل بودند که به آنها اعتماد داشت و این مسئله کارم را سخت می‌کرد.





01574131.jpg









* با آه و ناله به این جایگاه نمی‌رسیدم





من با تمرین زیاد و تلاش بسیار زیاد باید به جایگاهم می‌رسیدم و با آه و ناله کردن به خواسته‌ام دست پیدا نمی‌کردم. منتظر فرصت بودم و خدا را شکر از زمانی که به ترکیب رسیدم، طوری تمرین و بازی کردم که جایگاهم را به کسی ندادم. امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد و بتوانم با گل‌ها، پنالتی‌ها و هر اتفاقی که با برد پورتو همراه می‌شود، لبخند را روی لب مردم کشورم بیاورم چون این اتفاق برای من ارزشمند است و می‌توانم از این حس خوب انرژی بگیرم.








* به بازیکنان بزرگ نگاه نمی‌کنم





وقتی با بازیکنان بزرگ روبرو می‌شوم، سعی نمی‌کنم خیلی به آنها نگاه کنم یا اینکه محو آنها شوم. مدل من طوری است که دوست دارم خودم به جایی برسم تا یک سری بازیکن من را ببینند. مدلم این است که دوست ندارم کسی را ببینم. آدم از خود راضی نیستم ولی دوست دارم خودم به آن جایگاه برسم؛ بخاطر همین به بازیکنان حریف توجهی ندارم. رونالدو و دیگران جزو بزرگان فوتبال هستند و افتخار است کنارشان بایستم ولی شخصیتم طوری است تا زمانی که خودم به آن جایگاه نرسم، محو آن نمی‌شوم.





01574133.jpg









* خواب شیرین طارمی


ظهر روز بازی، نمی‌خواستم بخوابم چون شب قبل از مسابقه خوب خوابیده بودم و به موقع بلند شدم. نمی‌دانم چرا به یکباره ظهر روز بازی نیم ساعت خوابم برد ولی در همان حین و با اینکه هیچ تصویری ندیدم، اما یک فکری به من خطور کرد که چه می‌شود خیلی زود گل بزنی. نمی‌گویم دقیقه یک، دو یا پنج ولی این فکر به ذهنم آمد که چطور می‌شود زود گل بزنی. آن لحظه، یک‌طور حس بود که در خواب می‌خندیدم. موقعی هم که بلند شدم، به خودم گفتم چه فکرهایی می‌کنم! ظهر روز بود این اتفاق برای من افتاد؛ یعنی در ذهنم چنین چیزی خطور کرد. معمولا بازیکنان وقتی به مسابقه پیش روی خود فکر می‌کنند، تا دقیقه ۵ سه گل به حریف می‌زنند(با خنده) ولی من تصویرسازی نمی‌کنم و در شرایط بازی قرار می‌گیرم. وقتی از خواب بلند شدم، حس خیلی خوبی بود که در من به وجود آمد.






* حس بعد از گل به یوونتوس





موقعی که گل زدم، انگار دنیا دور سرم می‌چرخید. گفتم آن فکر را کردم و حالا اینطور شد. اصلا نمی‌دانستم چطور شده و فقط گفتم «خدایا شکرت». هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم و حتی جواب بازیکنان را بدهم. گفتم من چه چیزی می‌خواستم و چه شد. چه کسی در خواب به من گفت زود گل می‌زنید؟ فقط گفتم خدایا شکرت.





01574132.jpg









* رونالدو خودش را عقب انداخت و پنالتی نبود





فکر نمی‌کنم برخورد آخر مسابقه پنالتی باشد چون قبل از آن برخورد، رونالدو بدنش رو به عقب بود، در حال افتادن قرار داشت و بعد از آن برخورد انجام شد. داور هم اصلا سمت VAR نرفت و سریع سوت را زد چون صحنه را دیده بود. قبل از این برخورد، رونالدو در حال از دست دادن تعادل‌اش بود و به همین دلیل فکر نمی‌کنم پنالتی باشد.








* پیراهن امضاء شده رونالدو به من رسید





فکر می‌کنم ۳۰-۲۰ بازیکن به په‌په گفته بودند پیراهن رونالدو را بیاورد. بعد از بازی دیدم په‌په با دو پلاستیک آمده بود و به بازیکنانی که گفته بودند لباس رونالدو را می‌خواهند، پیراهن‌ها را می‌داد. من هم از قبل به او گفته بودم که آخرین پیراهن با امضای رونالدو به من رسید، اما په‌په به من گفت که مهدی یادم رفت برای تو بگیرم. من به په‌په گفتم این پیراهن را تا زمان بازی برگشت در تورین نگه‌دار و من در آنجا لباس را از تو می‌گیرم، اما په‌په اصرار داشت که آن را بگیرم. په‌په خیلی خیلی آدم خوبی است. با او صحبت کردم و گفتم بازی برگشت یادت می‌آورم تا پیراهن را از تو بگیرم.





01574109.jpg









* په‌په مهربان‌ترین بازیکن است!





په‌په اصلا خشن نیست. شخصیت او در زمین فوتبال با بیرون زمین تا آسمان متفاوت است. به جرات می‌توانم بگویم په‌په جزو ۶-۵ انسان خوب روی زمین در بین فوتبالیست‌هایی است که دیده‌ام.








* خیلی‌ها می‌گفتند یوونتوس می‌برد





هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. دیشب خیلی‌ها می‌گفتند یووه شما را می‌برد؛ حتی دوستانم می‌گفتند از خط وسط زمین آن طرف‌تر نمی‌روید، اما من تا بعد از بازی هیچ چیز نگفتم و نتیجه را هم دیدید!





01573865.jpg









* امید به قهرمانی در پرتغال





کار خیلی سختی در لیگ پرتغال داریم ولی به نظرم می‌شود اختلاف امتیازی با اسپورتینگ صدرنشین را جبران کرد. شرایط لیگ پرتغال طوری نیست که نشود این اختلاف را جبران کرد. طبق شرایطی که ما و اسپورتینگ داریم، به نظرم صدرنشینی غیر ممکن نیست. شرایط آنها خوب است ولی فکر نمی‌کنم تا آخر فصل این روند را ادامه دهند و مثل پارسال که بنفیکا هشت امتیاز بالاتر بود ولی پورتو با اختلاف ۸ امتیازی قهرمان شد، امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم.








* پیشنهادی در زمستان نداشتم





در این مدت پیشنهاد خاصی نداشتم چون نقل و انتقالات زمستانی به آن صورت جدی نیست، باشگاه‌های دیگر هم پیگیری نمی‌کنند و فقط به دنبال صحبت برای عقد قرارداد در پایان فصل هستند. من هم بخاطر اینکه نیمی از بازی‌ها را از دست داده بودم، وسط راه به پورتو اضافه شدم و توانستم خوب کار کنم، یک مقدار زمان نیاز دارد تا این اتفاقات بیفتد(پیشنهاد داشته باشم) ولی شاید در آینده این اتفاق بیفتد. فعلا در پورتو شرایطم خوب است و از حضور در این تیم رضایت دارم و خوشحال هستم؛ امیدوارم این روند را تا پایان فصل ادامه دهم.





01573863.jpg









* از تمام مردم تشکر می‌کنم





از تک تک مردم که لطف زیادی به من داشتند و با پیام‌های خود به من تبریک گفتم، تشکر می‌کنم. از دوستانی که نتوانستم جواب‌شان را بدهم نیز عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم از من ناراحت نباشند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن

مورینیو: هنوز تکلیف این فصل معلوم نشده است
ژوزه مورینیو مدعی شد تاتنهام هنوز هم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد.



به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در اوایل فصل بقدری آماده بود که برخی نام این تیم را در بین نامزدهای فتح لیگ برتر قرار داده بودند، اما اسپرز در ادامه دچار افت محسوسی شد و حالا این تیم در رده نهم جدول قرار دارد. اما ژوزه مورینیو معتقد است هنوز نمی تواند جدول نهایی فصل را تصور کرد و اتفاقات زیادی در ادامه راه رخ خواهد داد.

01571812.jpg


ژوزه مورینیو گفت: "همانگونه در سه مسابقه شکست می خورید و در رتبه بدی قرار می گیرید، به همان ترتیب در سه بازی هم برنده می شوید و در رتبه بهتری حضور پیدا می کنید. همین روند در فصل گذشته نیز اتفاق افتاد، بگذارید تا آخر ادامه دهیم و ببینیم در کجای جدول قرار می گیرید. در پایان همیشه در رتبه ای قرار می گیرید که لیاقتش را دارید و حالا برای ترسیم جدول نهایی فصل زود است.
تیم های دیگر هم بازی های دشواری دارند. اما ما دو بازی با لیورپول، دو دیدار با چلسی و دو مسابقه با منچسترسیتی را انجام داده ایم. تیم های دیگری هستند که هنوز در بازی برگشت خود برابر تیم های صدرنشین به میدان نرفته اند. شرایط بسیار پیچیده است، بنابراین ما باید مبارزه کرده و باید تا آخرین مسابقه صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. ممکن است بین چهار تیم برتر یا شش تیم برتر فصل را به پایان برسانیم یا شاید هم پایین تر باشیم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما باید اطمینان حاصل کنیم که شرایط به بهترین شکل پیش می رود."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
تست کرونای انتظاری مثبت شد
هافبک نفت مسجدسلیمان با دریافت تست مثبت کرونا، به قرنطینه منتقل شد.



به گزارش “ورزش سه”، نیما انتظاری هافبک نفت مسجدسلیمان بعد از کسالتی که داشت تحت تست کرونا قرار گرفت که با اعلام پاسخ مثبت آن به قرنطینه منتقل شد.

هافبک نفت مسجدسلیمان که در‌ نیم فصل اول عملکردی موفق در جمع طلایی‌پوشان از خود به جا گذاشته و با ثبت سه گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود، با توجه به مثبت شدن تست کرونا از تمرینات گروهی معاف شد. البته شرایط بدنی این بازیکن مناسب ارزیابی شده و از بستری شدن معاف شده تا در منزل دوران قرنطینه خود را پشت سر بگذارد
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
هرگز به فکر ترک چلسی نبوده ام
کپا آریزابالاگا، دروازه بان گرانقیمت چلسی مدعی شد هرگز به دنبال ترک این تیم نبوده است.



به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا در دو سال اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده و بسیاری معتقدند او ارزش این سرمایه گذاری هنگفت از طرف باشگاه چلسی را نداشته است. اگرچه امروز نیز توماس توخل مدعی شد ادواردو مندی هنوز دروازه بان اول چلسی است، اما کپا آریزابالاگا ابراز امیدواری کرد در آینده بیشتر در ترکیب این تیم نقش آفرینی بکند.

01530382.jpg


کپا آریزابالاگا گفت: "به چند دلیل سال پیچیده ای را سپری کردم. اما در این موقعیت نیز من هرگز به ترک چلسی فکر نکرده ام. من هیچ مشکلی با فرانک لمپارد نداشتم. درست است که من بهترین عملکرد خودم را ارائه نداده و آنط
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
آرتتا: منچسترسیتی بهترین تیم اروپاست
آرسنال روز یکشنبه میزبان منچسترسیتی صدرنشین است و میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، پیش از این بازی سیتزین ها را بهترین تیم اروپا توصیف کرد.



به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا و شاگردانش فاصله ای ده امتیازی در صدر جدول لیگ برتر با تیم دوم ایجاد کرده اند و 17 بازی پیاپی است که از تک تک مسابقات خود پیروز بیرون آمده اند.
توپچی ها اما در حالی پا به دیدار روز یکشنبه خود با سیتی می گذارند که در رده دهم جدول قرار دارند و در چهار بازی گذشته خود در لیگ تنها یک بار به پیروزی رسیده اند.

01574458.jpg


میکل آرتتا راجع به شروع متزلزل سیتی در این فصل گفت: "کاری که آنها کردند واکنش به موقعیتی سخت بود. یک تیم بزرگ باید وقتی همگان در توانایی آنها برای رقابت دوباره تردید دارند، چنین کاری بکند و دوباره تبدیل به تیمی بشود که هست.

نها به قانع‌کننده ترین شکل ممکن واکنش نشان دادند، متحد با هم کاری را انجام دادند که در آن بهترین هستند؛ آنها بسیار باثبات هستند و به راحتی در بازی ها پیروز می شوند. به نظر من آنها در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند.


شیوه نمایش آنها، فوتبالی که بازی م یکنند و ثباتی که د رنتیجه گرفتن دارند، همه اینها در کنار هم آنها را تبدیل به بهترین تیم کرده است. به همین دلیل ما روز یکشنبه یک چالش خیلی بزرگ و در عین حال هیجان انگیز پیش رو داریم."





01574456.jpg






سیتی اکنون 17 بازی پیاپی است که درتمام رقابت ها پیروز شده. آخرین بار که این تیم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند در تساوی 1-1 برابر وست بروم در پانزدهم دسامبر بود و آخرین باخت آنها به 21 نوامبر برابر تاتنهام برمی گردد.





علاوه بر این سیتیزن ها در 10 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر در سال 2021 پیروز شده اند، به این ترتیب سیتی رکوردار بیشترین تعداد برد از آغاز یک سال در لیگ برتر شده است.





خط دفاع سیتی در این فصل یکی از نقاط قوت این تیم و بهترین دفاع لیگ برتر بوده و آنها در لیگ تنها 15 گل دریافت کرده اند. چلسی و استون ویلا هر کدام با 24 گل خورده در رده دوم بهترین خط دفاع لیگ برتر در این فصل هستند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
عذرخواهی رسمی ستاره‌سرخ از زلاتان
در دیدار پنجشنبه شب میلان برابر ستاره سرخ بلگراد، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره روسونری، که ریشه های بوسنیایی دارد، هدف توهین های نژادپرستانه یکی از هواداران صرب قرار گرفت.



به گزارش "ورزش سه"، ستاره سرخ بلگراد با انتشار بیانیه ای بابت آزارهای نژادپرستانه ای که زلاتان ابراهیموویچ در طول بازی میلان برابر این تیم در لیگ اروپا هدف آنها قرار گرفت، عذرخواهی کرد.

زلاتان در طول این بازی که به تساوی 2-2 در بلگراد انجامید، روی نیمکت نشسته بود و به زمین نرفت. اما دوربین های تلویزیونی هواداری را نشان دادند که رو به زلاتان که ریشه هایی بوسنیایی دارد، توهین هایی قومیتی را فریاد می کشد.

در بیانیه تیم صربستانی ستاره سرخ بلگراد آمده است: "ستاره سرخ شعارهای توهین آمیزی که در طول بازی برابر میلان در لیگ اروپا خطاب به زلاتان ابراهیموویچ مطرح شد را به شدت محکوم می کند. باشگاه هر چه در توانش بود را انجام داد تا این بازی در سطحی بالا برگزار شود و ما به یک فرد بدوی اجازه نخواهیم داد تا مهمان نوازی سنتی صربستان را لکه دار کند.





ما با مقامات مربوطه برای شناسایی هویت شخص توهین کننده همکاری خواهیم کرد و همچنین اصرار داریم که این شخص به شدیدترین شکل ممکن در قانون مجازات شود. ستاره سرخ بار دیگر صمیمانه از زلاتان ابراهیموویچ عذرخواهی می کند و تاکید می کنیم که این باشگاه در آینده نیز هرگز چنین رفتارهایی را تحمل نخواهد کرد."





01574462.jpg






مهاجم باتجربه میلان در سوئد به دنیا آمده است و مادری کاتولیک و کروات و پدری بوسنیایی و مسلمان دارد. هواداری که به زلاتان توهین کرد از اصطلاحی تحقیر آمیز که برای توهین به مسلمانان بوسنیایی به کار می رود استفاده کرد. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که رلاتان هیچ عکس العملی نسبت به این توهین از خود نشان نداد.





صربستان، کرواسی، بوسنی و هرزگوین و چند کشور دیگر در گذشته و پیش از تجزیه، همگی بخشی از کشور یوگوسلاوی بودند.


در سالهای ابتدایی 1990 میلادی جنگی خونین که ریشه هایی نژادی و قومی داشت، بین کشورهایی که سابقا همگی بخشی از یوگسلاوی بودند در گرفت و ساکنین این مناطق هنوز قربانیان آن جنگ را به یاد دارند.
 
بالا