کاری به این قضیه رحیم ندارم.عجب جواب قاطعانه ای !
به این میگن ، یک شرکت اصیل ایرانی ، شرکتی ایرانی که دنبال رضایت کاربر باشه ، شرکت نیست.
ولی در ایران توقعات کاربرها با پولی که برای سرویس ها میدن برابری نمیکنه و متاسفانه نوع و میزان پشتیبانی برای سرویس ها سطح بندی نشده که در قبالش هزینه دریافت بشه یا خیر (الان پشتیبانی برای همه کاربرها یک جور هست)
همچنین در دامنه.نت دنبال رضایت کاربر بودیم هزینه دامینی که عودت وجه توسط رجیسترار رو نداره به حساب کاربریش عودت دادیم از جیب خودمون. باز اومده شکایت کرده داخل پی تی و پی لاین که چرا به حساب بانکیم واریز نکردی و ...