برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

lovely72

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آگوست 2014
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
10
سن
51
اون زمان که ما کار ميکرديم بارکد هاى قديمى بود که از هر 10 نفر يه نفرم چک نميکرد. البته من هيچوقت نتونستم خودمو راضى به فروششون به اسم اصلى بکنم و با تفاوت قيمت زياد با اصلى به اسم فيک درجه يک ميدادم
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,652
لایک‌ها
2,224
با اجازه از آقا رضا... يه مدتى دستى در آتش داشتم دوستان. اصلا عطرى که با غلظت کمتر توليد بشه براى کشور خاصى وجود نداره
اين نوع ادکلن ها تو شيشه هاى اصلى در کشور امارات و چين پر ميشه که اماراتى 2 نوع داره و چينيش اصلن ارزش خريد نداره
بهترين نوع اماراتيش روى پوست حدود ١ ساعت پخش بو داره و رو لباس 7-8 ساعت ضعيف ميمونه...
نت ها اصلا رعايت نشده و بعضيهاش مثل ورساچه اروس شباهتى 40 درصدى هم نداره. در ضمن از لحاظ بهداشتى هم تاييد نميشه. ينى اسمش فيک هست که بعضى فروشندگان محترم با اسم هاى قشنگ قشنگ ميفروشنش ميره. کسى که يه بار اسانس استفاده کنه اصلا نميتونه ازونا استفاده کنه

با ایشون موافقم مثلا من لالیکش رو گرفتم اصلا شبیهش نبود ولی بوی تق هرمس و دیور هومش بد نیست البته میگم من اصلاش رو بو نکردم
فقط دوست عزیز این قسمت بهداشت روش میشه بیشتر توضیح بدید ضرر داره استفاده ازشون
این نمونه عکس
24261087642569950748.jpg
 

lovely72

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آگوست 2014
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
10
سن
51
مهرداد جان چون کسى دقيق نميدونه کجا پر ميشه و از چه گريد اسانسى توش استفاده ميشه توصيه نميشه...
يعنى ممکنه هيچ مشکلى به وجود نياد.. ولى احتياط کنيد و روى پوست نزنيد بهتره... تازه به نظرم لاليکش بد نيست...
کريدش شباهتش کمه و تق هرمسش قابل قبوله
 

arash59b

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
1,586
محل سکونت
اکسین ــ O X I N
در کارهای تقلبی، معمولا رایحه هایی که زیاد پیچیده نیستند رو بهتر در میارن مثل همین تغ هرمیس و دانهیل های و ...
تجربه من اینه که هیچ وقت عطر فیک نخرید. اگر هم نمی خواید مقدار زیادی برای ادکلن اصل هزینه کنید بهترین انتخاب، خرید ادکلن های کپی است. حداقل اسم و رسم دارند و مشخصه که کجا و چطور پر میشن
خیلی از شرکت هایی که تو کار کپی هستند لیسانس کارهاشون رو از شرکت اصلی می گیرن و یا حتی مواد اولیه یا اسانس رو از خود برندهای اصلی می خرن ولی با غلظت کمتر و یا با حذف مواد اولیه گرون قیمت ادکلن اصلی
اون رو تولید می کنند تا هزینه تموم شدش کمتر بشه
مشخصه کار این شرکت ها اینه اجازه ندارند ادکلن تولید شده رو با اسم و یا شکل شیشه ادکلن اصلی به بازار بدند و معمولا یه مقدار اسم رو دست کاری می کنند تا هم رضایت شرکت سازنده رو براورده کنند و هم مشتری ها بتونند تشخیص بدند ادکلن، کپی شده کدوم کار اورجینال هست.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
با تشکر از همه دوستان که تجربه های ارزشمندشون رو در اختیار بقیه گذاشتن. در تایید سخن آرش عزیز عرض میشود که بله؛ اودکلن فیک فقط دور ریختن پوله. قبلا نوشتم که سال 77 یا 78 یک اودکلن فیک فارنهایت بهم انداختن به مبلغ فجیع 27/28 هزار تومن که اون موقع برای یک اودکلن پول زیادی بود. حافظه ام میگه مثلا همون موقع اودکلن جوان ماسک حدود 2 هزار تومن بود!
بعد اون تجربه اومدم سراغ اسانس و دیگه هیچ وقت اودکلن نخریدم! اساسا فرد شدیدا تنوع طلبی مثل من که از تکثر تعداد عطر سیر نمیشه اگه بره سراغ اودکلن از نظر مالی بیچاره میشه! من همین الان با حدود صد تا اسانس که تو دستمه و حدود 50 تاشو دارم می فروشم از سر کنجکاوی و تنوع طلبی با همدیگه ترکیب شون می کنم بوی جدید درست کنم. گاهی رفقام میگن اسم فلان ترکیب رو چی میگذاری؟ میگم اسم مهم نیست. بوش مهمه. چه فرقی می کنه اسمش چیه؟!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
نبودن نمایندگی‌های معتبر برندهای خارجی در ایران همواره یکی از مشکلات خرید از برندهای خارجی در ایران بوده است.ماجرای جوراب جفتی 168 هزار تومن را در این لینک بخوانید. این مطلب در ظاهر به کار ما (عطر و اودکلن) بی ارتباط است اما ریشه یک جاست. فضای تقلب و دروغ فقط در اودکلن نیست.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
خیلی‌ها می‌گویند، تلفیق چند عطر با همدیگر، حرفه‌ای نیست ولی اگر بدانید چنین کاری، روش‌ها و قلق‌هایی دارد و تنها کسانی می‌توانند از ترکیب عطرهایی که دارند، بوی جدید بسازند که حسابی عطرباز هستند، ترجیح می‌دهید شما هم این قلق‌ها را یاد بگیرید تا بتوانید خودتان را میان عطربازهای حرفه‌ای جا بزنید. تلفیق رایحه‌های مختلف این حسن را دارد که شما می‌توانید یک رایحه جدید را برای خودتان دست و پا کنید؛ رایحه‌ای که هیچ‌کس دیگری آن را امتحان نکرده و برای همین یادگرفتن اصول آن به کسانی پیشنهاد می‌شود که دوست دارند متفاوت باشند. ما به شما مراحل ترکیب را می‌گوییم و نمونه‌هایی را هم برای شما مثال می‌زنیم. کمی ریسک کنید و بگذارید بوی عطرتان برای دیگران یک حادثه مبارک باشد؛ بویی که فقط و فقط از آن شماست و قرار نیست که شما آن را به کسی لو بدهید؛ رایحه اختراعی خودتان. ( من همیشه لو میدم چی کار کردم!)

اولین قدم: شناسایی اسانس‌ها
حتما دیگر می‌دانید که عطرها از نظر بو،‌ دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. خیلی‌ها عطر را
بر اساس منبعی که از آن ساخته شده، می‌شناسند؛ مثلا رایحه‌های میوه‌ای یا چوب‌ یا دریایی. خیلی‌ها هم عطرها را بر اساس نوع اسانس آن دسته‌بندی می‌کنند که البته خیلی رایج‌تر است مثلا عطرهای خنک،‌ ترش، شیرین، گرم، تلخ،‌ ملس و ... . برای اینکه بدانید چطور می‌توانید عطرهای مختلف را تلفیق کنید تا یک رایحه جدید و البته مقبول‌ تولید شود، باید دسته‌بندی دوم را خوب بشناسید. خیلی از ما هنوز در تشخیص عطرها از نظر اسانس مشکل داریم و تمييز دادن یک عطر ترش یا خنک و ... برای‌مان سخت است. بو کردن عطرهای مختلف می‌تواند کم‌کم مشام ما را تربیت کند و به ما بیاموزد که هر عطری با چه اسانسی ما را مجذوب خود می‌کند. این مرحله اول کار است، اما در این زمینه چه کارهایی بکنید:
*با سر زدن به فروشگاه‌های عطر، از آنها بخواهید تا عطرها و ادکلن‌ها با اسانس‌های مختلف را به شما نشان دهند. مثلا در یک فروشگاه بخواهید عطرهای شیرین را به شما بدهند و در فروشگاهی دیگر عطرهای تلخ.
*بعد از بو کردن حداقل پنج عطر یا ادکلن با اسانس‌های مختلف، کم‌کم دست‌تان می‌آید که هر اسانسی چه سبک بویی دارد.
*حالا خودتان را امتحان کنید. مثلا عطر روی میز دوست‌تان را بو کنید و به او بگویید که چه اسانسی دارد. به این ترتیب، شما عطرهای مختلف و همچنین اسانس‌های اصلی را مي‌شناسيد. با گذشت زمان و تمرین دادن مشام‌تان، به راحتی می‌توانید تفاوت اسانسی میان عطرها را تشخیص دهید.
قدم دوم: چه ترکیب‌هایی را امتحان کنید
حالا وقت آن رسیده که عطرها یا ادکلن‌های روی میز توالت‌تان را امتحان کنید و بدانید که هر کدام چه اسانسی دارند. در درجه اول باید بدانید عطرهایی که در دسته‌بندی اسانس‌ها یکی هستند، نباید با هم تلفیق شوند؛ یعنی تلفیق کردن دو عطر شیرین یا گرم زیاد جالب نیست. در عوض بوهایی که با هم تفاوت دارند، ترکیب بهتری ایجاد می‌کنند. خنک و شیرین، خنک و تلخ، ترش و شیرین، ترش و خنک، ترش و تلخ و .... ترکیب‌های خوبی ایجاد می‌کنند. بهتر است برای اینکه بتوانید بهترین ترکیب را تشخیص دهید،‌ روی دست‌تان را با آب خیس کنید و بعد عطرها را روی آن بزنید. به این ترتیب سریع‌تر به بوی نهایی ترکیبی می‌رسید و میزان ماندگاری‌اش را هم می‌سنجید، اما بهترین ترکیب‌ها،‌ ترکیب اسانس‌های تلخ و شیرین و ترکیب اسانس ترش و خنک است. این اسانس‌ها به نوعی مکمل همدیگر هستند.
اینها را بدانید:
1- یادتان باشد، رایحه عطرها،‌ همان احساس شماست. شما باید به احساس‌تان جواب بدهید و بدانید همان ترکیبی خوب است که به دل‌تان می‌نشیند.
2- استفاده از عطرهایی با اسانس‌های مختلف ولی از یک مارک بهتر است، زیرا پایه‌هایی یکسان دارند و می‌توانند بهتر همدیگر را کامل کنند.
3- اگر در حمام که فضایی آکنده از بخار دارد، ترکیب عطرها را امتحان کنید، می‌توانید نتیجه نهایی را زودتر کشف کنید.
4- یادتان باشد، این هنر شماست که به خوبی عطرهایی را که دارید، بشناسید و ترکیب آنها را به دست بیاورید لزومی ندارد برای این کار برای خرید چند عطر پول بدهید.
5- بسته به اینکه هر کدام از عطرها را به چه میزانی بزنید،‌ نتیجه به دست آمده متفاوت خواهد بود.
6- بهتر است از فکر ترکیب بیش از دو عطر بیرون بیایید زیرا مدیریت رایحه‌ها کاری سخت می‌شود.( من گاهی بیشتر از 5 رایحه رو با هم ترکیب کردم!)
پیشنهادهایی برای ترکیب رایحه‌هایی که جواب می‌دهند:
بوی متفاوت، بوی شخصی مردانه
1- Xeryus rouge (شیرین) + S.T.dupont essence pure (خنک):
با تلقیق این دو بوی خنک و شیرین می‌توانید به رایحه‌ای متعادل برسید؛ رایحه‌ای که نه اسپرت بودن بوهای خنک را دارد و نه سنگینی بوهای شیرین را. به این ترتیب شما عطری دارید که برای میهمانی‌های نیمه‌رسمی شب‌های تابستانی مناسبت دارد.
2- prinss blanc (خنک) + prinss noir (تلخ):
ترکیبی اینچنینی به کسانی پیشنهاد می‌شود که طرفدار رایحه‌های متفاوت هستند. اصولا ترکیب تلخ و خنک، بوی خاصی ایجاد می‌کند؛ از آن بوهایی که هر کسی نمی‌پسندد ولی در عین حال خیلی متفاوت است.
3- mont blanc (individual) (شیرین) +zino doriddoff (تلخ):
این نوع ترکیب برای مردهایی خوب است که از بوهای سنگین و رسمی لذت می‌برند. اصولا عطرهایی با این تم برای مدیرها و پدرهای رسمی‌پوش مناسب است.
4- blue lable (ترش) + terre d’hermes (شیرین):
این ترکیب اثر هر کدام از رایحه‌ها را به تنهایی خنثی می‌کند و در نهایت بویی کاملا متعادل را به شما هدیه می‌كند. با اینکه این دو اسانس متضاد هم به نظر می‌رسند ولی در ترکیب با هم اصولا عطری خوشایند را خواهند داشت.
زنانه
1- Kenzo leopard (خنک) + Kenzo amor (گرم):
همانطور که می‌بینيد دو رایحه از یک مارک انتخاب شده تا در نهایت بوی هوشمندانه‌تری تولید شود. برای فصل پاییز و اوایل بهار چنین ترکیبی پیشنهاد می‌شود که نه زیادی گرم است و نه زیادی خنک.
2- versache crystal bright (خنک) + versache crystal noair (گرم):
چیزی شبیه رایحه قبلی ولی به دلیل تفاوت پایه‌ای بوها، نتیجه‌ای متفاوت خواهد داشت. با کمتر یا زیادتر زدن هرکدام از عطرها می‌توانید نتیجه‌ای متفاوت به دست بیاورید. این ترکیب را برای جمع‌های دوستانه پیشنهاد می‌دهیم.(حتما باید امتحان کنم این ترکیب رو. من عاشق هر دو شونم به خصوص ورساچ برایت کریستال)
3- adect dior (تلخ) + scada in to the blue (ترش):
باز هم ترکیبی که برای آدم‌های متفاوت پیشنهاد می‌شود. اصولا بوی تلخ با بوهای خنک و ترش، ترکیبی خاص ایجاد می‌کنند و در نهایت شما با رایحه‌ای کاملا ویژه شناخته خواهید شد.
4- roge royal (شیرین) + lacost inspiration (خنک)
اسانس‌های شیرین، اصولا به خاطر خیلی‌ها می‌مانند و برای خیلی‌ها هم مقبول نیستند. اگر دل‌تان می‌خواهد از عطر شیرینی که هدیه گرفته‌اید استفاده کنید و جزو دسته دوم هستید، بهتر است با یک عطر اسپرت و خنک، ترکیب‌اش کنید.
بالا بردن ماندگاری بوی عطرهای ترکیبی
عطرهای ترکیبی و اختراعی ممکن است ماندگاری پایینی داشته باشند. به این معنا که وقتی از آنها استفاده می‌کنید، بیشتر از یکی، دو ساعت دوام نداشته باشند. راه‌هایی برای بالا بردن ماندگاری بوی عطرها و ادکلن‌ها وجود دارد:
1- مطمئن شويد که پوست شما پيش از استفاده از عطر کاملا شسته و تميز است.
2- هر بدنی بوی خاص خودش را دارد. اگر بوي بدن شما به شکلي است که اثر عطر را از بين مي برد، قبل از به کار بردن عطر از محصولات بهداشتي و آرايشي مناسب استفاده کنيد.
3- دقت کنيد، عطر را در جايي که ماده بوبر يا ضد عرق استفاده کرده‌ايد، به کار نبريد. بوبرهايي با رايحه ملايم بوي عطر شما را نمي‌پوشاند بلکه آن را افزايش مي‌دهند. بوبرها هر نوع بوي عرق را از بين مي‌برند و باعث مي‌شوند، رايحه عطر به خوبي بدن شما را خوشبو کند.
4- عطرها در محيط مرطوب ماندگاري بيشتري دارند. این را فراموش نکنید.
5- اگر پوست شما خشک است، از يک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنيد تا به ايجاد رطوبت و نرمي پوست شما کمک کند. توجه داشته باشيد، کرمي انتخاب کنيد که مشابه بوي عطر شما باشد.
6- پيش از استفاده از عطر، اجازه دهيد تا کرم نرم‌کننده به خوبي توسط پوستتان جذب شود.
7- اصلي‌ترين بخش‌هاي بدن براي پاشيدن عطر مچ، گردن و پشت زانوي شماست. با زدن عطرها در این نقطه‌ها، ناخودگاه به دلیل داشتن نبض، ماندگاری عطر بیشتر می‌شود.
8- عطر را روي بدن خود بپاشيد و مطمئن شوید که در قسمت‌هاي اصلي قرار گرفته تا ماندگاري بيشتري داشته باشد.
9- يادتان باشد که عطر را پيش از پوشيدن لباس به خود بزنيد. اگرچه ممکن است قسمت‌هاي اصلي را که يادآور شديم، با لباس پوشيده شود، اما هنگامي که عطر را مستقيما روي پوست خود بزنيد، عطر ماندگاري بيشتري نسبت به زماني که روي لباس خود مي‌زنيد، خواهد داشت.
10- اگر پوستي داريد که پس از زدن کرم مرطوب‌کننده، خشک باقي مي‌ماند، بايد عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تکرار کنيد، زيرا پوست خشک عطر را مي‌مکد و رايحه آن را زودتر از بين مي‌برد.
با تشکر از نویسنده : خانم پونه گرامی.
 

hamed_tavakoli

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2012
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
49
محل سکونت
الیگودرز-لرستان
دوست عزیز میشه از هر عطر که خواستیم فقط سه گرم سفارش بدیم
چون من زیاد عطر ها رو با هم قاطی میکنم و تقریبا هر دفعه چندین اسانس رو میگیرم میخوام هم از نظر هزینه برام به صرفه باشه هم تنوع بهتر باشه
اگر پاسخ مثبت هست که سفارش بدم
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
دوست عزیز میشه از هر عطر که خواستیم فقط سه گرم سفارش بدیم
چون من زیاد عطر ها رو با هم قاطی میکنم و تقریبا هر دفعه چندین اسانس رو میگیرم میخوام هم از نظر هزینه برام به صرفه باشه هم تنوع بهتر باشه
اگر پاسخ مثبت هست که سفارش بدم
در خدمتم بفرمایید. چه کار خوبی می کنید ترکیب می کنید! نتیجه اش رو برای ما هم بنویسین.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
در نهایت تاسف و تاثر با خبر شدم پدر بزرگ محمد سعید عزیز از عطربازان حرفه ای انجمن ؛ در کرمانشاه به رحمت ایزدی رفته است. از طرف خود و سایر اعضای محترم پاتوق عطر یاد یار با ایشان ابراز همدردی می کنم و برای آن مرحوم خواهان آرامش و سعادت ابدی هستم.
محمد جان تسلیت ما را بپذیر و ما را در غم این مصیبت سنگین شریک خود بدان.
 
Last edited:

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
در اودکلن بی دلیشس بوی سیب یکی از بوهای اصلیه. امشب سی بای کلوهه که بوی اصلیش سیب هست رو با بی دلیشس ترکیب کردم و دیدم چقدر برای هم ساخته شدن این دو تا بو! این قدر بوی سی بای کلوهه قشنگ در بوی بی دلیشس هضم شده که انگار نه انگار این بو ترکیبیه. دوستانی که هر دو رو دارن به شکل اسپری با هم روی یک لباس؛ تست ترکیب بگیرن و لطفا نتیجه رو گزارش بدن.
ممنون
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
یک لالیک انسر نویر جدید دستم رسیده رایحه قدرت مند تری نسبت به لالیک فعلیم داره و بوی چوب سوخته اش خیلی به دل می شینه. تازگی ها سلیقه ام خیلی کشیده این سمت.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,652
لایک‌ها
2,224
یک لالیک انسر نویر جدید دستم رسیده رایحه قدرت مند تری نسبت به لالیک فعلیم داره و بوی چوب سوخته اش خیلی به دل می شینه. تازگی ها سلیقه ام خیلی کشیده این سمت.
دوست عزیز اگه میشه لالیک سفارش من هم از همین جدیده بریزید که امروز بیام بگیرم طبق قرار
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
دوست عزیز اگه میشه لالیک سفارش من هم از همین جدیده بریزید که امروز بیام بگیرم طبق قرار
مهرداد جان انشالله این لالیک از تست که رد شد ازش خرید می کنم و در سری بعد تقدیم دوستان می کنم.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
بلو شنل
بلو شنلی که دارم رو بردم پیش یکی از دوستام که می دونستم اودکلن اصلش رو داشته. بدون این که بهش بگم چیه؛ گفتم امیر این بوش چطوره؟ بو کرد گفت این بلو شنله! یه شیشه برام بیار!
خنکه و کمی تلخ. اسم شنل شناسنامه این عطره و فکر می کنم جاشو بین عطرهاتون باز می کنه اگه به خنک و تلخ تمایل دارین.
امروز جناب @mehrdadb3 رو از نزدیک دیدم و خیلی خوشوقت شدم. 22 عطر گرفتن و ترکیب بی دلیشس+ سی بای کلوهه رو استشمام کردن و رو لباس شون اسپری کردم. حتما نظرشون رو در خصوص این بو و سایر رایحه ها برامون لطف می کنن می نویسن سر فرصت.
مهرداد جان ترکیب رو چطور دیدی؟ پخش بو و موندگاریش چطور بود؟ کسی از نزدیکان نظری در موردش داد یا نه؟!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
یکی از هم پاتوقی های عزیزمون چند وقت پیش در مورد یکی از اودکلنهاش حرف زد که علیرغم اسم مشهورش و اورجینال بودنش هیچ علاقه ای به استفاده ازش نداره و همین طور افتاده تو کمدش. بهش پیشنهاد دادم یکی از اسانسهای منو انتخاب کن بگو حاضری اون اودکلنو با چقدر اسانس انتخابیت عوض کنی. این پیشنهاد رو به بقیه دوستان هم در موارد مشابه دارم. به عنوان یه عطرباز از یک رایحه ی بیشتر هم استقبال می کنم! عطربازی بهم جون میده! از سر و کله زدن با عطرها و از صحبت با عطربازها انرژی می گیرم.
فکر کنم عطربازی یک رفتار واگیرداره! تا الان به خیلی ها منتقل کردم!
 

arash59b

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
1,586
محل سکونت
اکسین ــ O X I N
سلام رضا جان
امروز تریکب بی دلیشس و کلوهه رو تست کردم. می شه گفت رایجه ای که میده حاصل جمع هردو اسانس هست . کلوهه از بوهایی است که من ارتباط برقرار نکردم ولی ترکیبشون بهتر از هرکدوم بصورت جداست.
ذائقه من اینطوری بهتر می تونم کلوهه رو تحمل کنه
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
سلام رضا جان
امروز تریکب بی دلیشس و کلوهه رو تست کردم. می شه گفت رایجه ای که میده حاصل جمع هردو اسانس هست . کلوهه از بوهایی است که من ارتباط برقرار نکردم ولی ترکیبشون بهتر از هرکدوم بصورت جداست.
ذائقه من اینطوری بهتر می تونم کلوهه رو تحمل کنه
سلام آرش جان. منم حسم اینه که ترکیب این دو تا رو بیشتر دوست دارم تا تک تک. سه گرم بی دلیشس و دو گرم کلوهه ریختم با یک گرم فیکس. امروز تو بازار هر کس دید ؛ خواست! نمیدونم چرا حس می کنم علیرغم این که ترکیبش؛ پخش بوش بالاست اما ماندگاریش دچار کاهش میشه.از دیگران که می پرسیدم بوی چی رو حس می کنید برخی گفتن خیار و هندونه؛ برخی پرتقال! سیب بعدا ظاهر میشه و قوت می گیره.
شب پشت دستم رو خیس کردم یه کم ورساچ برایت کریستال زدم که بوش هلو ست دقیقا و کمی ورساچ کریستال نویر. بعد بلو شنل زدم رو ترکیبش! به لباسم هم توباکو وانیل زدم. حالا گاهی پشت دستم رو بو می کنم گاهی لباسمو!
 
بالا