برگزیده های پرشین تولز

پاتوق عطربازها؛معتبرترین و مطمئن ترین مرجع و فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس ایران برمبنای صداقت و تخصص

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
با سلام، پس اکسریوس روژ نیست.

اکسریوس روژ اصلی بی رنگ هست و یه مدت هست که کاملن نایاب شده و این چیزی که شما دارید جیواچی هست ولی خاطرم نیست کدوم پرفیومش هست که به دلیل نزدیکی رایحه ش به روژ به جای اون فروخته میشه.
رفیق؛ عطر رو بر اساس بو می سنجن!
دوست عزیزم ؛ بابک جان @bghgtc یکی از دفعاتی که اومده بود عطراشو بگیره خود اودکلن اگزریوس رو آورده بود از نزدیک چک کردم!
o.862.jpg
 
Last edited:

mboveiri

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2011
نوشته‌ها
714
لایک‌ها
34
رفیق؛ عطر رو بر اساس بو می سنجن!
دوست عزیزم ؛ بابک جان @bghgtc یکی از دفعاتی که اومده بود عطراشو بگیره خود اودکلن اگزریوس رو آورده بود از نزدیک چک کردم!
o.862.jpg

بنده هم از نظر بو عرض کردم.
عرض بنده هم این هست که چون از نظر رایحه شبیه هست به جای روژ اصلی فروخته میشه.
در حقیقت 2 نوع در بازار موجود بود، یک پرفیوم که بی رنگ بود و ساخت سوئیس و بعد از اسپری دقیقن همون بوی روژ رو میداد.
و دوم همین که شما میفرمایید، رنگ پرتقالی روشن (ساخت فرانسه اگه اشتباه نکنم)، بعد از اسپری بوی نزدیک به روژ ولی گرمتر و ماندگاری کمتر.

دوست عزیز بنده سالهاست که این ادکلن رو استفاده میکنم و ادعایی هم ندارم و دنبال نایاب شدن عطرش تا دبی هم دنبال اون رفتم ولی پیدا نشد.
ممکنه دیگران بیان بیان کنن که عطری که شما داری همون بوی روژ رو میده ولی استدلال بنده اینها بود که عرض کردم و نظر شما و دوستان دیگر هم محترم هست.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
یه جک بگم؟ دیروز تو ایستگاه مترو میدون حر؛ عطر فروش مترو؛ کرید اونتوس رو میداد گرمی 3000 تومن!
 

take

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
490
لایک‌ها
100
زحمت بکشید 30 میل کرید اونتوس
30 میل اینترلود آمواجم
20 گرم گری وتیور
 
Last edited:

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
این پست موقتا در اینجا منتشر می شود
بررسی کرید اونتوس پاتوق عطربازها از دید عطرشناس ها
ادکلن کرید اونتوس هم دارم یادم رفت بیارم آقا رضا ببینه بدی ادکلن کرید اونتوس اینه که موندگاریش در حد 2 تا 3 ساعته و پخش بوش هم کمه
اما عطر کرید اونتوس آقا رضا موندگاریش و پخشش بهتر از ادکلنش هست و بوش هم نزدیکه به ادکلنش

درود و شب خوش؛
من دوستم خودش کرید اونتوس رو داره و خیلی هم استفاده میکنه، بنظر اون اسانس پاتوق خیلی به خود اودکلن نزدیکه.


اسانس هاییی توی همین سایت هست قیمتشون بعضیا خیلی گرونه !!! در مورد بیرون از اینجا هم من قبلا چند باری خرید کردم قیمت شما نسبت به کاری که ارائه میدید کاملا مناسب هست. من کرید رو زیاد تست کردم همینجوری بر حسب عادتم کار کرید اونتوس شما واقعا یک چیز دیگه ای بوده. کیفیت وضوح رایحه اسانس های شما یه چیزه دیگست این رو من از اول هم گفتم.

بهرام جان؛
تو پ خ برام نوشتی دوستت اودکلن اورجینال کرید اونتوس رو داره و چون موندگاریش بسیار پایینه مدام تجدید اسپری می کنه و به خاندان کرید ناسزا میگه! حداقل 700 هزار تومن پول داده براش. نه؟

بله رضاجان، اون بنده خدا چیزی در حدود 850 هزار تومان بابت خرید کرید اونتوس هزینه کرده بود! یادمه یکبار گرین آیریش رو یک پاف روی پیراهنم زده بودم و ازم اسمش رو پرسید وقتی گفتم که یکی از کارهای کرید هست و 4ساعت پیش اسپری کردم میخواست سرشو بکوبه به دیوار! تازه من بهش نگفتم که اسانسش رو زدم، نه اودکلنش رو.
به هر صورت ما در پاتوق چون عاشق عطریم، دوس داریم رایحه های جدید رو تست کنیم. ولی با هر کیفیتی راضی نمیشیم. و خوشبختانه آقا رضا هم همیشه از هر عطری یک کیفیت با بالاترین گرید رو میاره و هیچوقت به بهانه بیشتر کردن عنوان عطرها تن به کیفیت پایین نمیده. این مساله رو هم خودش چندین بار بیان کرده و هم دوستان پاتوق اینقدر حرفه ای و عطرشناس هستن که زیر بار هر کیفیتی نرن!

مطمئنم تنها عطری که بزنم همیشه همین ترکیب یا کرید خالی هستش .

مساله ی خیلی جالب و تشویق کننده برای خرید عطر بیشتر، علاوه بر قیمت بی نظیر عطر های جناب هادی، کیفیتشونه که ذره ای تغییر نکرده. خیلی فروشگاه ها و فروشنده ها بودن که برای جلب مشتری در مرتبه ی اول جنس های عالی رو میفروشن اما پس از جلب اعتماد، متاسفانه در فروشهای بعدی ، اصلاً کیفیت کارشون زمین تا آسمون با کار اول فرق داره.
از کیفیت کار بخواب بگم، 2 تا از عطر های همیشگی من، کرید آونتوس و دانهیل آلفرد قهوه ای، هستن. سال قبل که اولین خریدم رو از جناب هادی داشتم، اصلاً فکر نمیکردم کیفیت کار اینقدر بالا باشه. اولین مرتبه بود که اسانس کرید رو خریدم و استفاده کردم و رفتم پیش یکی از دوستام. به محض اینکه از ماشین پیاده شدم، قبل از اینکه جواب سلامم رو بده، گفت پسر تو کرید آونتوس زدی اومدی؟ دلت اومد کرید بزنی بیایی تعمیرگاه؟؟؟!!! خوب گذشت تا اینکه چند وقت پیش در سفارش سومم از جناب هادی، باز هم کرید آونتوس گرفتم و استفاده کردم و رفتم پیش همون دوستم که از کرید اصلی استفاده کرده بود. دوباره هم اولین سوالش این بود که چطور دلت میاد وقتی میایی اینجا به خودت کرید آونتوس بزنی؟؟؟؟؟؟؟
این رو عرض کردم تا بدونید کیفیت کار عطر های جناب هادی اصلاً تغییری نکرد.
مسائلی پیش اومد که باعث شد من از دوستان دیگر عطر فروش در اینجا اسانس کرید رو بخرم. پس از استفاده و رفتن به همون تعمیر گاه برای دیدن دوستم، گفت چیه؟ کریدت داره تموم میشه آب قاطیش کردی؟!
فقط بهونه آوردم که عطر نزدم و از قبل روی لباسم مونده و آفتاب خورده و...

تا دوباره رسیدم خدمت جناب هادی و همون کرید آونتوس همیشگی که نت اول آناناسش آدم رو به عرش میبره تهیه کردم.
شبیه این مساله ی کیفیت برای دانهیل هم اتفاق افتاده. البته دانهعیل آلفرد قهوه ای بخاطر قیمت پایین شیشه ی اصلی عطر، برای خیلی ها شناخته شده هست اما کرید آونتوس خاصه و اگه کمی تفاوت بو با نمونه ی اصلی داشته باشه، عطر باز ها براحتی میفهمن.
سعید عزیز به تازگی برای پنجمین بار پیاپی سفارش کرید اونتوس داده است. لینک سفارش پنجم.
کرید اونتوس اولین عطری بود که از آقای هادی خریدم و هنوز هم یکی از بهترین هایست که دارم و دلم نیامد تمامش کنم. امروز از کنار یک فروشگاه بزرگ اسانس حوالی بازار رد می شدم و وسوسه شدم داخل بروم، فروشگاه باز و بزرگی بود و اسانس ها داخل بطری های فلزی مرتب و تمیز چیده شده بودند روی قفسه های فروشگاه. فروشنده مرد جوانی بود خوش برخورد اولین درخواستم کرید اونتوس بود که خیلی زود برای تست درب یک بطری فلزی مربوط به کرید اونتوس رو باز کرد و برای تست به من داد، رایحه اولی محشر بود! بسیار خنک و گس، چند روزی بود اونتوس آقای هادی را نچشیده بودم و نمی توانستم دقیق قضاوت کنم اما به گمانم از اونتوس آقای هادی بهتر آمد. قیمتش گرمی 1500 تومان بود. تشکر کردم و از فروشگاه بیرون آمدم، فروشنده باز محترمانه اصرار کرد که چند رایحه دیگر را تست کنم اما من گفتم قصد خرید ندارم و فروشنده هم مرا با لبخند بدرقه کرد. در راه فکر کردم و تصمیم گرفتم در برگشت باز هم اونتوس و یکی دو اسانس دیگر را تست کنم و اگر باز هم بازخوردم خوب بود چند گرمی از ایشان خریداری کنم، که همینطور هم شد و پنج گرم اونتوس خریدم. نت ابتدایی همان طور که گفتم خوب بود، اما نه به خوبی درب آن بطری فلزی که تست کردم. آناناسش جدی تر بود از آنچه که از آقای هادی گرفته بودم. هر چه گذشت و من منتظر ماندم تا آن نت انتهایی چوبی اونتوس ظاهر شود، نشد که نشد. بعد از یک ساعت و به اصطلاح در مرحله درای داون(dry down) که عطر تازه خودش را نشان می دهد هر لحظه رایحه بیشتر از پیش می ماسید و تشخصش را از دست می داد، هیچ خبری هم از چوب موجود در اونتوس نبود. اناناسش ترش تر می شد و چند نت جنگلی شبیه به گرین آیریش پدیدار می شد. پخش بو هم در این مرحله اگر بگویم صفر شاید زیاده روی نباشدف برا استشمام باید آستین آغشته به رایحه را کامل جلوی بینی می گرفتم تا چیزی بفهمم.
خلاصه الان بعد از شش ساعت من ماندم و دو آستین. اولی را شخص آقای هادی برایم به مقدار یک سر سوزن به یک رایحه چوبی خنک آغشته کرد از یک ظرف تستر کوچک، که اتفاقا خیلی می نالید که این نسخه از این رایحه به اصطلاح جان ندارد و ... که الان کماکان رایحه ای عالی از آن استشمام می کنم و لذت می برم( راستی اسمش چه بود؟) و آستین دوم که آن را با مقدار معتنابهی از اونتوس متفرقه آغشته کردم و تقریبا یک جای لک بزرگ روغنی روی آستینم مشخص است که نه تنها پخش و ماندگاری از آن نمیفهمم بلکه هر لحظه رایحه ترش تر و بد تر می شود.
در خانه اگر کس است، یک حرف بس است...

بنده بدلیل اینکه سخت پسند هستم و ریز بین و کارها رو در همه جوانب بارها تست میکنم و بعد نظر نهایی ام رو اعلام میکنم ، همه کارهای رسیده بدستم تا این لحظه ازاین تایپیک و جناب آقارضا @دل آهنگ ، عزیز و بزرگوار رو مورد ارزیابی جزء به جزء قرار دادم و به غیر از مقوله (( رایحه. )) که مسأله ای است واقعا شخصی و سلیقه ای ،، نظرم رو نسبت به پخش و موندگاری کلیه اسانسهای خریداری شده از این عزیز ، اعلام میکنم
#27 کرید اونتوس ( پخش عالی بالای 6ساعت و ماندگاری بالای 8ساعت )
البته تستهای متفاوت گرفته شد و این تست الیافی و تست چند قطره از خالص این اسانس ها بر روی دستمال کاغذی بود
از جهت بهداشت و سلامت کار ، کارهای ارسالی ایشان ،هیچگونه مورد مشکوک بهداشتی برای بنده نداشتند
غلظت کارها خوب و در اکثر موارد عالی ارزیابی شد خلوص و صافی وسبکی اسانسها از نظر بنده خوب ارزیابی شد
از جهت قیمت که واقعا انصاف در نرخ گذاریها رعایت شده است
بعد از تمامی موارد لازم است که بگویم احتمال خطا در شامه بنده یا هر عزیز دیگری وجود دارد و تمامی نظرات افراد در تستها شاید یکی نباشد،
در پایان باتشکر از ارسالهای خوب و دقت در وزن گیری و بسته بندی و ارسال بموقع ، جا دارد که بگویم *****بالاترین امتیازها به خوش خلقی و اعتبار و اعتماد و انتقادپذیری و دقت در نحوه انتخاب بهترین ورژن های اسانسی ، به خود ایشان تعلق میگیرد*****
دوستدار جمع عطرباز
مخدومی
در مورذ کرید اونتوس ، دوستان اگر سرچ کنند در غیر این تایپیک ، قیمتهایی برای هر گرم اسانس اوون مطرح شده که به راحتی حداقل 5 برابر قیمتی هست که آقا رضا برای این اسانس گذاشتن ، تلخی و شیکی و تقریبا آدامسی لیمویی این اونتوس آقا رضا زیباتر است ، تلخی کار دل رو نمیزنه و بوی آدامسیش خیلی قوی نیست که کا رو از اسپرت بودن در بیاره ، لطیف لطیف تلخی کار رو همراهی میکنه
1- من تا به امروز اگر اشتباه نکنم بیش از 60 عدد رایحه متفاوت رو از آقا رضا خریداری کردم. همیشه هم از اسانس فراری بودم چون کیفیت خوبی رو پیش از آشنایی با پاتوق ندیده بودم. هر کدوم از دوستان هم خواستن میتونم عکس عطرهام رو براشون بذارم. تا الان هم از تمام رایحه ها راضی بودم و در برخی موارد خیلی بیش از انتظارم بوده. نتیجه تست تک تک اسانسها رو هم تا الان توی پاتوق مو به مو نوشتم.
2- در مورد فیکساتور و سود و ضرر هم بطور جامع و کامل در پاتوق توضیح داده شده.
3- هرکسی میتونه از هرجایی که دوس داره مطابق با هر معیاری خرید کنه. من معیارم برای خرید اول برخورد و رفتار و شخصیت فروشنده است. در وهله بعد صداقت فروشنده برام خیلی مهمه. برای این مورد دوم دوتا مثال میزنم.
اولین باری که عطر از آقا رضا خریدم و حضوری دریافت کردم(اونموقع خرید حضوری میسر بود) 12رایحه سفارش داده بودم. وقتی که عطرها رو تحویل گرفتم و شمردم دیدم دقیقا 12 تا عطره! راستش خورد تو ذوقم، چون انتظار داشتم مثل دیگر فروشنده ها اشانتیون و سمپل برام درنظر بگیره. ولی بعد از اینکه عطرها رو تست کردم علت رو فهمیدم. کسی که اینقدر به عطرهاش و کیفیت اونها اطمینان داره احتیاجی نداره که با اشانتیون و سمپل بیخودی خودشو تبلیغ کنه.
مورد دوم هم زمانی بود که هرچقدر اصرار کردم چندین رایحه متفاوت (حدود 10 مورد) رو سفارش بدم، ایشون با قاطعیت من رو منصرف کرد.فکر نکنم کسی از پول بدش بیاد ولی فروشنده خوب که سلیقه مشتری رو میشناسه حاضر به فروختن هر جنسی به اون مشتری نمیشه. (حتی با اصرار مشتری)
4- بنظر من چندین کیفیت از یک اسانس آوردن برای فروش، چیزی جز توهین مستقیم به مشتری نیست. یا چیزی خوبه یا کیفیت نداره، من اگر قرار باشه کیفیت بد به خودم بزنم خب آب خالی اسپری میکنم. احتیاجی نیست پول بیخود براش بدم. یا کیفیت خوب رو استفاده میکنم یا اصلا استفاده نمیکنم. فروشنده ای که میگه فیکساتور ضرر داره، باید ازش پرسید که وقتی عطری با چند کیفیت میاری حتما یکی از فاکتورها کیفیت ساخت اون هم هست، پس عطر با قیمت پایینتر شما از نظر سلامتی نباید ضرر داشته باشه؟
جدای از همه این تفاسیر هر کس از هرجایی دوست داره و ترجیح میده میتونه خرید کنه. نه تنها در خرید از اینجا اجباری وجود نداره، در خرید از هرجای دیگه ای هم منعی وجود نداره!

کرید اونتووس و بازهم کرید اونتووس
آقا بنده بالانرین کیفیت این اسانس رو داشتم که قیمتش بالاتر از این تایپیک بود ، باورکنید پخش و موندگاریش مثل خود ادکلنش پایین بود
کرید اونتووس این پاتوق هم بااین قیمت حداقلی ۱۰۰۰ یا ۱۲۰۰ تومان ، نزدیکترین کاربه آن کارتست شده بود

اگر این تایپیک رو چک کنید بالای 90 درصد از کاربران ، از این کریداونتووس راضی هستند و خیلی توقع رویایی ندارند
لینک این مطلب به لحاظ اهمیت در صفحه اول تاپیک قرار می گیرد.
 
Last edited:

hadi2073

Registered User
تاریخ عضویت
30 می 2009
نوشته‌ها
183
لایک‌ها
30
سلام داداش
از شنل آنتیوس رو داری؟
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
عزیزانی که عطرهاشون رو دریافت کردن و هنوز سفارش شون رو ثبت نکردن؛ لطفا این کار رو انجام بدن! من فقط بعد ثبت معامله انجام شده می تونم امتیاز بازارچه رو تقدیم شون کنم. ممنون.
 

Musketeer

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 آگوست 2005
نوشته‌ها
779
لایک‌ها
551
سن
35
محل سکونت
تهران
با سلام خدمت آقا رضا و بقیه دوستان.

آقا رضا گری وتیور و اینترلود همونطور که شما هم تعریف میکنید خیلی خوب هستن. مخصوصا هوا که رو به گرم شدن میره دیگه گری وتیور خیلی بیشتر حال میده. بوش به من این احساس رو میده که وسط جنگلای شمال تو اردیبهشت اینا هستم، بارون میاد و مه شده و ... اصن خیلی خوبه :general504::general504::general504:

پینوشت: آواتار نو مبارک :دی
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
با سلام خدمت آقا رضا و بقیه دوستان.

آقا رضا گری وتیور و اینترلود همونطور که شما هم تعریف میکنید خیلی خوب هستن. مخصوصا هوا که رو به گرم شدن میره دیگه گری وتیور خیلی بیشتر حال میده. بوش به من این احساس رو میده که وسط جنگلای شمال تو اردیبهشت اینا هستم، بارون میاد و مه شده و ... اصن خیلی خوبه :general504::general504::general504:

پینوشت: آواتار نو مبارک :دی
سلام محمد جان. ممنون بابت تبریکت! حتما کنار هم اسپری کن گری وتیور و اینترلود رو؛ یکی این طرف لباس؛ یکی آن طرف! بعد ببین در مورد ترکیبش چه حسی داری؛ خبر بده. من اساسی دیوونه میشم. اعتراف می کنم هیچ وقت؛ هیچ وقت ؛ هیچ بویی تا این حد منو جذب خودش نکرده بود. گری وتیور و اینترلود کنار هم برای
من ته لذت بویاییه!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
اینترلود در سایت انگلیسی زبان فرگرانیتکا؛ معتبرترین سایت بین المللی در زمینه عطر و اودکلن برای من یک دوست عطرباز که به تعبیر خودش؛ معتاد به عطر هست پیدا کرد. نوشته که در هر ماه؛ بالای یک میلیون تومن از من خرید می کنه!
Untitled-1.jpg
ظاهرا اینترلود آمواج خیلی بیشتر از این که فکر می کردم طرفدار داره. به خصوص با قیمتی که من میدم؛ در مقایسه با قیمتهای عجیب و غریب گرمی 4 تا 8 هزار تومن همکاران. قیمت اودکلنش هم که سمت یک میلیون تومنه!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
سلام به همه دوستان؛ رفقای عطرباز گلم!
پست شماره یک که به معرفی عطرها و ذکر قیمت شون می پردازه به این شرح ویرایش شد:
- بلک افغان ؛ (در یک کلام: شیک! عالی برای تلخ پسندها با بویی تمیز و حتی لطیف) گرمی 1800 تومن
برای بهار و تابستان ترکیب بلک افغان و واتر وایت دیویدوف یک بوی خنک و تلخ عالی رو رقم میزنه که قویا به علاقمندان رایحه های خنک و تلخ پیشنهاد میشه. واتر وایت از تندی و تلخی بلک افغان کم می کنه و از یک بوی گرم کاملا میبرتش به سمت یک رایحه خنک.
تام فورد بلک ارکید ( من کلا به اسم تام فورد که می رسم زبونم از توصیف کوتاه میشه. این بلک ارکیدی که براتون انتخاب کردم بدون شیرینی اضافه ای است که در بلک ارکید خیلی شرکتها دیدم)
ترکیب بلک ارکید+212 مردونه سک///سی +پشن+بی دلیشس یک رایحه خنک و تلخ به شما میده که ساعتها بعدش تبدیل میشه به خنک و شیرین.حتما تست کنین!

عزیزان ؛ پست شماره یک همون طور که می دونین آخرین وضعیت پاتوق رو گزارش می کنه!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
حدس می زنین این چند گرم عطر در این ظرف بسیار کوچک به چه قیمتی معامله شده؟! اگه بگم؛ محاله باور کنین! من هیچ توضیحی نمی نویسم. صاحب این ظرف میتونه خودش بیاد تعریف کنه! بدون اسم بردن از کسی!
20150416_172750.jpg
محتوای این ظرف بلک افغان گرمی 20 هزار تومنه متعلق به آقای توحید که از یکی از فروشندگان انجمن خریداری شده.
 
Last edited:

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
سلام به رفقا!
عطر ترکیبی بلک ارکید تلخ و خنک هم برای فروش ساخته شد! امکان سفارش دادنش هست.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
این بلک ارکید تلخ و خنک رو قبلا برای خودم ساخته بودم! اون لحظه هایی که یک دفعه نت تلخ 212 به شامه ام می خوره خیلی کیف میده! همین طور به مرور بیشتر اومدم سمت رایحه های ترکیبی که خودم درست می کنم. بجز معدودی از عطرها ؛ هر چی رو خودم اسپری می کنم ترکیبیه.
دارم فکر می کنم توباکو وانیل رو با چی ترکیب کنم؟! می خوام خنکش کنم.چیزی به ذهنم نمیرسه برای ترکیب با توباکو وانیل.اگه کسی نظری داشت لطفا خبر بده.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
هیچ بوی خنکی با توباکو وانیل جور در نیومد. جز یکی!
چون کسی از دوستان حدس نزد؛ خودم باید بگم دیگه!
تام فورد گری وتیور.
دوباره بهم ثابت شد دو بوی هم خانواده ؛ یکی گرم و یکی خنک ؛ قابلیت ترکیب خوبی دارن. قبلا از کمپانی ورساچ دو عطر رو ترکیب کرده بودم. کریستال نویر گرم و برایت کریستال خنک. این بار از کمپانی تام فورد. گری وتیور خنک و توباکو وانیل گرم.
یه کم لالیک انسر نویر بهش اضافه کنم فکر کنم بد نشه. لالیک به گری وتیور به نظرم می خوره اما مطمئن نیستم با توباکو همنشینهای خوبی بشن!
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
امروز یک پیامک از شماره ای ناشناس گرفتم که می پرسید چرا شماره تلفن همراهتون وایبر نداره (این روزها وایبر شده وای/پر) گفتم که قبلا نوشتم شماره وایبرم عوض شده! خلاصه؛ شماره وایبرش رو گرفتم ادش کردم؛ ظاهرا اودکلنی که هر جا سرچ می کنه زیر 40 قیمت میدن؛ 120 خریده! ...
شماره منو جای دیگه دیده بود؛ آدرس پاتوق رو بهش دادم؛ ابراز اشتیاق می کرد که گفتگوها رو دنبال کنه؛ منم همین توصیه رو داشتم؛ گفتم بخونی نظرات دوستان عطربازمون رو؛ برای خودت کلی صاحب نظر میشی!
فقط کاش قبل از این که خرید اخیرش رو انجام بده؛ با پاتوق آشنا میشد.
خودم قبلا ؛ 16 سال پیش؛ یک خرید اشتباه اودکلن انجام دادم با قیمت بالا؛ قلابی هم دراومد؛ آخرین اودکلن گرونی شد که خریدم.
 

berayan

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2007
نوشته‌ها
1,856
لایک‌ها
143
محل سکونت
پيش شما
داداش شیرین و خنک با مامدگاری بالا چی توصیه می کنی؟
من به شدت به بو حساس هستم.
 

دل آهنگ

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,780
لایک‌ها
3,516
محل سکونت
تهران
داداش شیرین و خنک با مامدگاری بالا چی توصیه می کنی؟
من به شدت به بو حساس هستم.
سلام دوست عزیز؛
شیرین و خنک با موندگاری بالا؛ پشن و بلو آیس و واتر وایت دیویدوف را تست کنین. توضیحات مفصلی در این مورد هم خودم نوشتم در پاتوق؛ هم سایر دوستان که تهیه کردن. در قسمت جستجو بالای صفحه سمت چپ؛ کلمات پشن و بلو آیس رو در همین تاپیک سرچ کنین.
متوجه منظورتون در خصوص حساسیت به بو نشدم!
 
بالا