آره من هم بعید میدونم دروغ بگن.
پس شما هم این مشکل رو داشتید و بنابراین از مشکل از خط نیست. ولی چند بار به پشتیبانی زنگ زدم و توضیح دادم ولی مشکل حل نشد.
از طریق کنترل پنل هم اعلام کردم بعد از کمتر از 1 ساعت یه نفر از شاتل زنگ زد و ماجرا رو جویا شد. من هم گفتم که پلن رو تغییر دادم ولی اون هم گفت احتمالا از خط هست.
ممکنه بفرمایید تو کدوم منطقه مخابراتی هستید؟ اطلاع دارید چیکار کرد که مال شما درست شد؟
با تشکر
مرکز شهید مدنی
1.آیا شما مشکلتونو به اکانت منیجرتون هم گفتید؟
2.آیا هنگامیکه در سایت شاتل در قسمت ورود کاربران لاگین میکنید سپس در قسمت تغییر سرویس، سرویس فعلی شمارو ART HOME نشون میده یا ECO128؟