• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی مشکلات ADSL - سخت افزاری - نرم افزاری

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
به نقل از mahni1390 :
خیر دوست عزیز ربطی نداره.
فقط برای هر دستگاه تلفن روی همون خط باید اسپلیتر داشته باشید.
خیلی ممنون
اسپلیتر هم گذاشتم اما شماره رو نشون نمیده. پشتیبانی داتک هم گفت روی ای دی اس ال ، caller id کار نمیکنه. :(
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
سلام خدمت دوستان
من مودمم رو تازه خریدم و رو حالت اتومات تنظیمه اما وقتی قطع میشه دوباره کانکت نمیشه به عبارت دیگه ذوباره شماره نمیگیره. از دوستی پرسیدم گفت باید تو تنظیمات گزینه های زیر رو فعال کنی. اما نمیدونم رو چند تنظیم کنم. از اساتید تقاظا دارم کمکم کنن

مدل: D-LINK 2730U
این سه عبارت رو تو عکسا برام توصیح بدین و بگین رو چند باید بزارم. میخوام مودمم همیشه کانکت باشه و در صورت قطعی خودش شماره گیری کنه تا کانکت بشه.

enable manual MTU set
Enable KeepAlive

Max Fail

عکس اول :
مشاهده پیوست 117278

عکس دوم ( قسمت پایین عکس اول)
مشاهده پیوست 117279

تشکر

KeepAlive Time رو بزار 0 باشه
Max Fail رو بزار 100
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
خیلی ممنون
اسپلیتر هم گذاشتم اما شماره رو نشون نمیده. پشتیبانی داتک هم گفت روی ای دی اس ال ، caller id کار نمیکنه. :(

دوست عزیز
اشتباه گفته من توی خونه دارم حتی به اسپلیتر که مودم وصل هستش تلفن بیسیم وصل هست شماره هم میندازه.
اصلا ربطی نداره. بقیه دستگاه ها هم شماره میندازن.
پیگیری کن. حتما.
نوع خط تلفنتون رو میدونی چیه؟
pcm یا فیبر نوری یا ....؟
اولین نفری هستید که این مشکلو دارید و من میشنوم.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
دوست عزیز
اشتباه گفته من توی خونه دارم حتی به اسپلیتر که مودم وصل هستش تلفن بیسیم وصل هست شماره هم میندازه.
اصلا ربطی نداره. بقیه دستگاه ها هم شماره میندازن.
پیگیری کن. حتما.
نوع خط تلفنتون رو میدونی چیه؟
pcm یا فیبر نوری یا ....؟
اولین نفری هستید که این مشکلو دارید و من میشنوم.
تلفن ما هم بیسیم هست ولی شماره نمینداره. نوع خط تلفنو نمیدونم چیه. از کجا باید بفهمم.
از کجا پیگیری کنم؟ مخابرات جواب درست حسابی میده؟
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
سلام مودم من TD_W8901Gاست و صفحه ی تنظیماتش باز نمیشود مودمم رو چند بار ریست کردم ولی درست نشد و ویندوس هم عوض کردم ولی نشد لطفا دقیق راهنماییم بکنید لطفا .............هر چی هم 192.168.1.1 میزنم هیچی نمیاد

erfan داری اذیت میكنی ها :p دفترچه اش رو میخوندی مشكلت رو متوجه میشدی.

شما باید حتماً IP كانفیگ شبكه اتان را دستی تنظیم كنید روی محدوده ای كه با مودم همخوانی داشته باشه، برای مثال:

192.168.1.2 IP Address
255.255.255.0 Subnet Mask

باقی تنظیمات IP رو میتونی خالی بگزاری، حالا باید راحت بتونی به تنظیمات مودم وارد بشی.


لینک دانلود این مودم کسی داره
از اندیشه سبز خبر گرفته بودم قبلا سی دی رایت کرده بودند داده بودند سی دی گم کردم

comtrend adsl

مشاهده پیوست 102506
http://isatice.com/files/item/1307176973.jpg

تو خود سایت Comtrend باید باشه، اینجا: Comtrend Corporation - OTT STB,IPTV STB,GPON,VoIP,IAD,ADSL2+/ VDSL2 Multi-DSL,PLC


مودم تو ثابت موندن چراغ ای دی اس ال چقدر تاثیر داره؟

بعله، اگه خط یا سیم كشی مشكلی داشته باشه مثل نویز یا ضعف سیگنال. بعضی مودم ها امكان برقراری و نگهداری كانكشن رو روی خط های بسیار بد هم دارند. حتی نوع modulation هم میتونه این میان تاثیر گزار باشه، اكثر مودم های اسم و رسم دار امكان برقراری مكالمه با DSLAM مركز مخابراتی شما را روی چندین modulation مختلف ارائه میكنند كه به عنوان پیش فرض DSLAM های اكثر مراكز مخابراتی در حال حاضر از لیست modulation های ارسالی مودم شما درخواست بسته بندی ADSL یا ADSL2+ رو میكنند، البته DSLAM های مراكزی كه من آزمایش كردم تو تهران G.Dmt و T1.413 رو هم ساپورت میكنند ولی تا وقتی خودت به مودم نگی كه زور كنه اون modulation ها رو، DSLAM هی درخواست ADLS میده به مودمت.

12351916227221806423.gif

اگه مودمت امكان انتخاب فركانس های ارسال و دریافت رو داره، میتونی فركانس های بالا رو كه معمولاً راحت تر در مسیر های طولانی و نویز دار دچار خرابی میشند غیر فعال كنی و مودم رو مجبور به استفاده از فركانس های پایین تر كنی (البته توی ماكزیمم سرعت اتصال و ارتباط تاثیر میزاره، ولی ممكنه كمكی باشه كه ارتباط ثابت تری داشته باشی)، البته اگه مودمت امكان BitSwap رو داشته باشه طبیعتاً باید خودش فركانس های مشكل دار رو از لیست استفاده اش خارج كنه.

00088037809404424920.gif


سلـام دوستان
اینترنت ما تازه دیروز وصل شده ولی به یه مشکلی برخورد کردم . دیروز داشتم با وایرلس وبگردی میکردم اومدم اسم وایرلسو عوض کنم نت پریـد . نمیدونم شاید تنظیمات دیگه ای هم دستکاری شده باشه یادم نمیاد :( . الان وصل میشه ولی چراغ اینترنت بعد از چند تا چشمک خاموش میشه و اون پایین گوشه تسکبار ایکون زرده میاد . چند بار هم تنظیمات مودم رو ریست کردم و دوباره تنظیم کردم ولی درست نشد . خواهش میکنم کمک کنید .
N_aggressive%20%2840%29.gif

اگه مودم رو ریست كردی، و قبل از اینكه تنظیمی انجام بدی چراغ Link/Status مودمت بعد از چند بار چشمك زدن ثابت نمیشه كه مشكل بین مودم و مركز هست، زنگ بزن پشتیبانی.


سلام دوستان
میخواستم بدونم caller id با adsl مشکل داره؟ یعنی روی خطی که رانژه شده باشه دیگه تلفن، شماره تماس گیرنده رو نشون نمیده؟

بعله و خیر. ID Caller هایی كه منبع تغذیه ندارند و از خط تلفن برای كاركردشون استفاده میكنند (اكثر ID Caller های چینی) مشكلات زیادی با خطی كه روش ADLS رانژه شده دارند، بسته شرایط مختلف، مركز، خط، قدرت سیگنال ها ...... این ID Caller ها میتونند مشكلاتی نظیر: عدم كاركرد ID Caller - ایجاد همشنوایی و نویز روی خط - ایجاد افت سرعت و یا قطعی پی در پی ADSL - پایین آوردن صدای مكالمات صوتی روی خط تلفن ..... را به همراه داشته باشند. این مشكلات مخصوصاً شدید تر و واضح تر خواهند بود اگر كه گوشی تلفن و یا ID Caller جهت مصارف دیگری نظیر ایجاد نور/تقویت صدا/.... از خط تلفن تغزیه كنند.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
بعله و خیر. ID Caller هایی كه منبع تغذیه ندارند و از خط تلفن برای كاركردشون استفاده میكنند (اكثر ID Caller های چینی) مشكلات زیادی با خطی كه روش ADLS رانژه شده دارند، بسته شرایط مختلف، مركز، خط، قدرت سیگنال ها ...... این ID Caller ها میتونند مشكلاتی نظیر: عدم كاركرد ID Caller - ایجاد همشنوایی و نویز روی خط - ایجاد افت سرعت و یا قطعی پی در پی ADSL - پایین آوردن صدای مكالمات صوتی روی خط تلفن ..... را به همراه داشته باشند. این مشكلات مخصوصاً شدید تر و واضح تر خواهند بود اگر كه گوشی تلفن و یا ID Caller جهت مصارف دیگری نظیر ایجاد نور/تقویت صدا/.... از خط تلفن تغزیه كنند.
ممنون دوست عزیز
خود تلفن با برق کار میکنه پس طبعا id caller اش هم برق مصرف میکنه. پس این نکته ای که فرمودید شامل مشکل بنده نمیشه.
 

D@VOOD

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
KeepAlive Time رو بزار 0 باشه
Max Fail رو بزار 100

سلام
چرا باید صفر باشه؟ چون من گذاشتم 0 بازم وقتی قطع شد کانکت نشد . الان زنگ زدم پشتیبانی گفت بزار 1 دقیقه.
میشه کمی کامل تر توضیح بدی:rolleyes:
 

D@VOOD

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
سلام دوست عزیز به این مواردی که گفتین ربط نداره.
وقتی روی حالت PPPOE هست خودش اتوماتیک وصل میشه.
گزینه اول برای زمانی هست که شما بگید در فلان زمان وصل بشه به نت.
گزینه دوم برای زمانی هست که درحال تلاش برای اتصال هست و وصل نمیشه. که اونم مهم نیست.
شما وقتی نت وصل بشه مودمتون اتوماتیک وصل میشه و اگر نشده پس نت وصل نشده.
در واقع وقتی قطع شده یعنی نت قطع شده.

سلام
برای من اینطور نیست. ارتباط قطع شد زنگ زدم پشتیبانی گفتن هیچ مشکلی تو شیکه نیست. منم یکم دیگه صبر کردم تا خسته شدم و مودم رو ریست کردم و بلافاصله وصل شد.
شما خودت گفتی گزینه دوم ماله زمانی که تلاش کنه وصل بشه . منم میخوام در صورت قطعی خودش سعی کنه وصل بشه یعنی دوباره شماره بگیره نه من هی مودم ریست کنم.
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
سلام
چرا باید صفر باشه؟ چون من گذاشتم 0 بازم وقتی قطع شد کانکت نشد . الان زنگ زدم پشتیبانی گفت بزار 1 دقیقه.
میشه کمی کامل تر توضیح بدی:rolleyes:

اون نمایانگر میزان وقفه پیش از شماره گیری مجدد / قطعی ارتباط هست.

0 میزان پیش فرزش بوده، معادل با سأی مجدد بلادرنگ بعد از قطعی، اگه با اون میزان كار نكرد اول 3 رو امتحان كن، تایمر سرویس شاتلی كه من باهاش مشكلی مثل شما رو داشتم اگه زیر 3 دقیقه سأی میكردم دوباره تماس بگیرم یوزر و پس رو قبول نمیكرد. اگه با 3 مشكل نداشتی كمش كن رو 2 یا 1 هم امتحان كن. اگه هنوز مشكل داشت یك بار هم 5 رو امتحان كن، ولی اگه بازم نشد یه شرح از summary گزارشات WAN بگزار اینجا، اگه Authentication Failure بدی كه یعنی ISP قطع شدن خط شما رو متوجه نمیشه و در نتیجه user شما آنلاین دیده میشه، باید با پشتیبانی سر و كله بزنی مشكل رو حل كنند (پا پیچ شو كه user كاربریت تو 5 دقیقه بعد از قطع شدن ارتباط مودم از شبكه خارج نمیشه) یا باید پیل بدی مودمت رو عوض كنی.
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
سلام
برای من اینطور نیست. ارتباط قطع شد زنگ زدم پشتیبانی گفتن هیچ مشکلی تو شیکه نیست. منم یکم دیگه صبر کردم تا خسته شدم و مودم رو ریست کردم و بلافاصله وصل شد.
شما خودت گفتی گزینه دوم ماله زمانی که تلاش کنه وصل بشه . منم میخوام در صورت قطعی خودش سعی کنه وصل بشه یعنی دوباره شماره بگیره نه من هی مودم ریست کنم.

سلام دوست عزیز
این بحثش جداست.
این نشون میده که شما وقتی قطع میشین نرم افزار شرکت نمی فهمه شما قطع شدین و وقتی مودم دوباره سعی میکنه وصل بشه. چون از نظر اونا شما وصل هستین پس دوباره وصل نمیشه تا مودمتون را خاموش نکنین.
شما بهتر هست بگردین ببینین علت قطع شدنتون چی هست. این نشون میده که از مرکز قطع نشدین. یا نیوز خط بالاست یا اسپلیتر درست کار نمیکنه. یا.....
البته شما شرکت سرویس دهنده و مدل مودم را نگفتین.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
در مورد مشکلی که بنده با caller id و نشون ندادن شماره تماس گیرنده داشتم، پس از تلاش بسیار و عیب یابی فوق تخصصی :D فهمیدم مشکل از اسپلیتر ( یا همون میکروفیلتر ) هست چون وقتی تلفن رو مستقیم به خط وصل میکردم شماره رو نشون میداد. اما وقتی با یه اسپلیتر دیگه هم امتحان کردم بازم مشکل برقرار بود. :(
حالا از دوستان متخصص در این زمینه میخواستم سوال کنم که آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه بودین و اینکه راه حلش چیه؟ آیا اگه یه اسپلیتر دیگه بخرم تضمینی هست که مشکلم حل شه؟ خودتون از چه اسپلیتری استفاده میکنید؟
ممنون میشم جواب سوالامو بدین.
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
در مورد مشکلی که بنده با caller id و نشون ندادن شماره تماس گیرنده داشتم، پس از تلاش بسیار و عیب یابی فوق تخصصی :D فهمیدم مشکل از اسپلیتر ( یا همون میکروفیلتر ) هست چون وقتی تلفن رو مستقیم به خط وصل میکردم شماره رو نشون میداد. اما وقتی با یه اسپلیتر دیگه هم امتحان کردم بازم مشکل برقرار بود. :(
حالا از دوستان متخصص در این زمینه میخواستم سوال کنم که آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه بودین و اینکه راه حلش چیه؟ آیا اگه یه اسپلیتر دیگه بخرم تضمینی هست که مشکلم حل شه؟ خودتون از چه اسپلیتری استفاده میکنید؟
ممنون میشم جواب سوالامو بدین.

من تو خونه از اسپلیتر d-link استفاده میکنم.
دوست عزیز 1 مورد
شما لطف کن تلفن و مودمتو به اسپیلیتر وصل کن . بعد مودم را خاموش کن حالا ببین باز caller id کار نمیکنه؟؟
اگر کار نکرد مشکل از اسپلیتر هست. اگر کار کرد پس مشکل جای دیگست.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
من تو خونه از اسپلیتر d-link استفاده میکنم.
دوست عزیز 1 مورد
شما لطف کن تلفن و مودمتو به اسپیلیتر وصل کن . بعد مودم را خاموش کن حالا ببین باز caller id کار نمیکنه؟؟
اگر کار نکرد مشکل از اسپلیتر هست. اگر کار کرد پس مشکل جای دیگست.
اسپلیتر من هم d-link هست. ( لااقل روش که اینو نوشته )
اون کاری که گفتید انجام دادم. بازم کار نکرد. پس مشکل از اسپلیتر هست؟ آخه با یه اسپلیتر دیگه هم امتحان کردم. یعنی ممکنه هر دو اسپلیتر مشکل داشته باشن؟
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
در مورد مشکلی که بنده با caller id و نشون ندادن شماره تماس گیرنده داشتم، پس از تلاش بسیار و عیب یابی فوق تخصصی :D فهمیدم مشکل از اسپلیتر ( یا همون میکروفیلتر ) هست چون وقتی تلفن رو مستقیم به خط وصل میکردم شماره رو نشون میداد. اما وقتی با یه اسپلیتر دیگه هم امتحان کردم بازم مشکل برقرار بود. :(
حالا از دوستان متخصص در این زمینه میخواستم سوال کنم که آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه بودین و اینکه راه حلش چیه؟ آیا اگه یه اسپلیتر دیگه بخرم تضمینی هست که مشکلم حل شه؟ خودتون از چه اسپلیتری استفاده میکنید؟
ممنون میشم جواب سوالامو بدین.

جالب شد و ممنون كه كشفیات رو به اشتراك گزاشتی.

من خودم گوشی های خونمون همشون با میكروفیلتر وصلند و نه اسپلیتر، هیچكدوم هم اون مشكل ID Caller رو ندارند. شما كه این مطلب رو نوشتی رفتم با دوتا Spliter كه یكیش رو سه سال پیش از پارس گرفته بودم و دیگری هم یه Spliter Dlink نو و جدید بود تست كردم، بازم با هیچ كدوم مشكلی ایجاد نشد.

حالا اینجا چندین تا احتمال جدید پیش میاد. یا Spliter شما محدوده سیگنال های شماره یاب رو فیلتر میكنه و یا مركز مخابراتتون با توان پایینی اون سیگنال های شماره یابی رو ارسال میكنه و یا دستگاه گوشی تلفن شما سیگنال قوی تری نیاز داره و قدرت فركانس ها بعد از گزشتن از میكروفیلتر براش كافی نیستند.

1- یه گوشی شماره یاب دار دیگه از دوست/همسایه برای آزمایش بگیر.
2- با اسپلیتر دیگه ای هم امتحان كنی ضرری نداره، من خودم یه بار یه اسپلیترم (فقط پشت مودم یه اسپلیتر استفاده میكنم) معیوب شد در حین كار و به طرز عجیبی صدای رد و بدل شده رو خط رو كاهش داد، صدا تو تلفن از ته چاه میومد، 2 روز طول كشید تا فهمیدم مشكل از اون اسپلیتر كذایی بوده كه چهار تا اتاق اونور تر قرار داشته.
3- میكرو فیلتر به جای اسپلیتر تهیه كن برای گوشی تلفن.
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
اسپلیتر من هم d-link هست. ( لااقل روش که اینو نوشته )
اون کاری که گفتید انجام دادم. بازم کار نکرد. پس مشکل از اسپلیتر هست؟ آخه با یه اسپلیتر دیگه هم امتحان کردم. یعنی ممکنه هر دو اسپلیتر مشکل داشته باشن؟

پس نه نمیشه.
نمی تونه مشکل از اون باشه.
من تاحالا این مشکلو نشنیدم آخه دوست عزیز.
حتی اگر به پریز دیگر بزنین هم کار نمیکنه؟
خب اگه بدون اسپلیتر بزنین اختلال ایجاد میکنه؟
اگر نه که بدون اسپلیتر بزنین.
شما تهران هستید؟؟؟
دوباره با پشتیبانی تماس بگیرین و ازشون توضیح بخواین. من الان توی شرکت سرویسم داتک هست و مشکلی نداریم.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
جالب شد و ممنون كه كشفیات رو به اشتراك گزاشتی.

من خودم گوشی های خونمون همشون با میكروفیلتر وصلند و نه اسپلیتر، هیچكدوم هم اون مشكل ID Caller رو ندارند. شما كه این مطلب رو نوشتی رفتم با دوتا Spliter كه یكیش رو سه سال پیش از پارس گرفته بودم و دیگری هم یه Spliter Dlink نو و جدید بود تست كردم، بازم با هیچ كدوم مشكلی ایجاد نشد.

حالا اینجا چندین تا احتمال جدید پیش میاد. یا Spliter شما محدوده سیگنال های شماره یاب رو فیلتر میكنه و یا مركز مخابراتتون با توان پایینی اون سیگنال های شماره یابی رو ارسال میكنه و یا دستگاه گوشی تلفن شما سیگنال قوی تری نیاز داره و قدرت فركانس ها بعد از گزشتن از میكروفیلتر براش كافی نیستند.

1- یه گوشی شماره یاب دار دیگه از دوست/همسایه برای آزمایش بگیر.
2- با اسپلیتر دیگه ای هم امتحان كنی ضرری نداره، من خودم یه بار یه اسپلیترم (فقط پشت مودم یه اسپلیتر استفاده میكنم) معیوب شد در حین كار و به طرز عجیبی صدای رد و بدل شده رو خط رو كاهش داد، صدا تو تلفن از ته چاه میومد، 2 روز طول كشید تا فهمیدم مشكل از اون اسپلیتر كذایی بوده كه چهار تا اتاق اونور تر قرار داشته.
3- میكرو فیلتر به جای اسپلیتر تهیه كن برای گوشی تلفن.
خیلی ممنون از هر دو دوست عزیز به خاطر جواباشون
راه حل اول از همه ساده تره پس اول همینو امتحان میکنم.
میکروفیلتر از کجا پیدا کنم؟ فروشنده ها تفاوتی بین میکروفیلتر و اسپلیتر قائل میشن؟
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
پس نه نمیشه.
نمی تونه مشکل از اون باشه.
من تاحالا این مشکلو نشنیدم آخه دوست عزیز.
شما تهران هستید؟؟؟
دوباره با پشتیبانی تماس بگیرین و ازشون توضیح بخواین. من الان توی شرکت سرویسم داتک هست و مشکلی نداریم.

بله تهرانم و اتفاقا از داتک هم سرویس میگیرم. خودمم دارم شاخ در میارم. آخه اولین باره خودمم دارم میشنوم :D
در ضمن اینم اضافه کنم که تا 2 ماه پیش شماره یاب تلفن کار میکرد با همین تلفن و با همین اسپلیتر و با همین سرویس adsl.
 

mahni1390

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2011
نوشته‌ها
1,670
لایک‌ها
223
محل سکونت
تهران
خواهش میکنم دوست عزیز
میکروفیلتر نگرد که پیدا نمیکنی من تقریبا تهران و گشتم و کسی نداره خیلی هام نمیدونن چی هست :D

اول همون روش دوستمون را امتحان کن اگر اون روش جواب نداد از مخابرات محل پیگیری کنید. این موضوع مربوط به اون هاست.
 

omdtjk

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2008
نوشته‌ها
152
لایک‌ها
10
محل سکونت
Tehran
خواهش میکنم دوست عزیز
میکروفیلتر نگرد که پیدا نمیکنی من تقریبا تهران و گشتم و کسی نداره خیلی هام نمیدونن چی هست :D

اول همون روش دوستمون را امتحان کن اگر اون روش جواب نداد از مخابرات محل پیگیری کنید. این موضوع مربوط به اون هاست.
پارس آنلاین تو سایتش زده میکروفیلتر 3 تومن. فقط به یوزرای خودشون میدن؟
امروز رفتم یه اسپلیتر خریدم گذاشتم تو کار. حالا caller id کار میکنه ولی چراغ لینک ثابت نمیشه. آخه این چه بدشانسیه. :(
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
فكر كنم تداخل فركانسی چیزی داری. راستی، از 1 اسپلیتیر برای مودم و تلفن همزمان استفاده میكنی؟ امتحان كردی دوتا اسپلیتری؟ یكی واسه تلفن یكی واسه مودم؟ درضمن، تا زمانی كه همشنوایی فركانس‌ها به میان نیاد لزومی هم به استفاده از اسپیلیتر نیست، برای مثال خط دوم من كه فعلاً از پیشگامان روش سرویس دارم هیچ مشكلی نداره و اسپیلیتر هم روش اصلاً استفاده نمیكنم، ولی رو خط دیگه كه مخابرات دارم اگه اسپیلیتر مصرف نكنم پشت مودم، وقتی تلفن زنگ میزنه لینكم میپره.

میكرو فیلتر هم من جدا نخریدم، خیلی وقت پیش كه از پارس آنلاین سرویس گرفته بودم یه چندتا ازشون خریدم همون روز كه قرارداد بستم، عجیبه كه كس دیگه ای نفروشه.
 
بالا