• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تاپیک کلی در مورد پی پال.

Sanjero

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
44
محل سکونت
آنتالیا
من شخصا یک سوال دارم
کسی اینجا میدونه پی پال واریز به کارت اعتباری دقت کنید دارم میگم کارت نه حساب داره اصلا !
اگه داره در کودوم کشور این امکان فعال هست ؟
نهیتا منظور من کارت خود پی پال که از خود پی پال دریافت میکنیم هم نیست منظورم کارت اعتباری هست که به پی پال متصل میکنیم و میتونیم از موجودیش در خرید ها و... استفاده کنیم

ایا امکان واریز به کارت اعتباری هست ؟ در کودوم کشور این امکان فعال هست ؟

(حساب بانکی و حساب کارت هم ممکنه هر دو به هم متصل باشن و بعد از واریز به حساب بانکی بتونیم از کارت برای استفاده از موجودی استفاده کنیم ولی منظور من انتقال وجه مستقیم به کارت هست نه هیچ حساب بانکی ای )
(خودم از امریکا پی پال دارم پی پال به کارت و حساب بانکیم متصل هست ولی فقط امکان واریز به حساب بانکی هست در چند کشور دیگه هم من چک کردم فقط به حساب بانکی میشه واریز کرد به کارت من ندیدم بشه کسی میدونه به کارت میشه واریز کرد یا نه ؟ اگه میهش کودوم کشوره)

سپاس

امکان برداشت موجودی پی پل و انتقال اون به کارت های ویزا امکان پذیره، فقط ویزا کارت که شامل کارت های اعتباری، دبیت و از پیش پرداخت شده هست، این یکی از اون دلایلی بود که من در پست های قبلی به یکی از دوستان پیشنهاد کردم برای انتخاب و دریافت کارت ویزا یا مستر.
این امکان در 26 کشور امکان پذیره که شامل امارات، مالزی، هند و غیره هست.
توجه:
این امکان برای کارت های ویزا وجود داره مگر اینکه قوانین بانک صادر کننده کارت مانع بشه و اینکه آیا این اجازه رو به کارت های صادره خودش بده که از این امکان استفاده کنن یا نه.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DDL

ali_1234

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,309
لایک‌ها
145
سلام دوستان
وقتتون بخیر
من حدود 20 روز پیش یک انتقال اینویس از پیپال به حساب پیپالم داشتم(service)
حالا 3 روز پیش گفتم یک سری به پیپالم بزنم که دیدم لیمیت شده(negative balance).یعنی دقیقا همون مقدار خالص پول که برام فرستاده بودم منفی شده بود.البته من همون روز انتقال بلافاصله خرجش کرده بودم.
مثل اینکه من باید براشون یک فرمی رو پر میکردم ولی چون از زمانش گذشته بود حسابم لیمیت شد.خلاصه من اون فرمو پر کردم و اطلاعاتو کامل کردم و فرستادم اما الان بعد از 3 روز در حالت بررسی مونده و هنوز لیمیتم
حالا به نظرتون با اسکایپ باهاشون تماس بگیرم؟بیشتر چه سوالاتی میکنند که از قبل آماده باشم
سپاس فراوان
 

ali_1234

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,309
لایک‌ها
145
سلام
من پیپبالم لیمیت شده.امروز این ایمیلو داشتم.

Change your password and security questions again. You mentioned that
you recently changed your password and security questions using a proxy
connection to access the internet. To protect your account, please log in
from the country where your account is registered and change your password
and security questions. Please don't use a public computer or proxy to
access your account.

■ Send us an email to explain why you logged into your PayPal account from
another country/region. Our record shows that you have logged into your
PayPal account from another country/region. To ensure the security of your
account information and transactions with PayPal, we need you to provide
information on the purpose of this activity.
Here’s how:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click ‘Contact Us’ near the bottom of the page.
3. Click ‘Send us’ under Email Us.
4. Fill out the form and click ‘Submit'.

■ Resolve your negative balance. Your PayPal account has had a negative
balance of $49.27 USD for an extended amount of time.
To resolve your negative balance, you need to add money to your account.
Here’s how:
1) Log in to your PayPal account.
2) Click ‘Resolve Negative Balance’ in your account Overview.
3) Choose an option to add money to your account.
4) Click ‘Continue’ and follow the instructions.
Please resolve your negative account balance as soon as possible. If the
negative balance isn’t resolved within 90 days, your account might be
locked and you won’t be able to log in to your PayPal account.

To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 5 MB)

من از آی پی ثابت امریکا استفاده میکنم.ولی گویا به اینم گیر دادن.حساب من در مالزی درست شده
حالا باید چی کار کنم؟
گفته از هم نباید استفاده کنم....از آی پی مالزی
 

Sanjero

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
44
محل سکونت
آنتالیا
سلام
من پیپبالم لیمیت شده.امروز این ایمیلو داشتم.

Change your password and security questions again. You mentioned that
you recently changed your password and security questions using a proxy
connection to access the internet. To protect your account, please log in
from the country where your account is registered and change your password
and security questions. Please don't use a public computer or proxy to
access your account.

■ Send us an email to explain why you logged into your PayPal account from
another country/region. Our record shows that you have logged into your
PayPal account from another country/region. To ensure the security of your
account information and transactions with PayPal, we need you to provide
information on the purpose of this activity.
Here’s how:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click ‘Contact Us’ near the bottom of the page.
3. Click ‘Send us’ under Email Us.
4. Fill out the form and click ‘Submit'.

■ Resolve your negative balance. Your PayPal account has had a negative
balance of $49.27 USD for an extended amount of time.
To resolve your negative balance, you need to add money to your account.
Here’s how:
1) Log in to your PayPal account.
2) Click ‘Resolve Negative Balance’ in your account Overview.
3) Choose an option to add money to your account.
4) Click ‘Continue’ and follow the instructions.
Please resolve your negative account balance as soon as possible. If the
negative balance isn’t resolved within 90 days, your account might be
locked and you won’t be able to log in to your PayPal account.

To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 5 MB)

من از آی پی ثابت امریکا استفاده میکنم.ولی گویا به اینم گیر دادن.حساب من در مالزی درست شده
حالا باید چی کار کنم؟
گفته از هم نباید استفاده کنم....از آی پی مالزی

سلام،
ترجمه پاراگراف اول:
رمز و سوالات امنیتی رو مجدد عوض کنید. گفته بودید که رمز و سوالات امنیتی رو با استفاده از پراکسی برای دسترسی به اینترنت عوض کردید. برای حفاظت حسابتون، لطفا از کشوری که حساب رو از اونجا باز کردید وارد حساب بشید و رمز و سوالات امنیتی رو تغییر بدبد. لطفا از کامپیوتر های عمومی یا پراکسی برای استفاده و وارد شدن به حسابتون استفاده نکنید.

ترجمه پاراگراف دوم:
*برای ما ایمیل ارسال کنید و توضیح بدید که چرا از کشور دیگری وارد حسابتون شدید. آرشیو ما نشون میده که شما از کشور دیگری غیر از کشور خودتان وارد حساب شدید. برای اطمینان از امنیت اطلاعات و تراکنش های حسابتون با پی پل، باید اطلاعاتی رو در مورد این که چرا به این شکل با حساب کار کردید به ما ارایه بدید.
در زیر آمده که چگونه این کار رو انجام بدید:
1. وارد حسابتون بشید.
2. در پایین صفحه روی "Contact Us" کلیک کنید.
3. در زیر Email Us روی "Send Us" کلیک کنید.
4. فرم رو پر کنید و روی "Submit" کلیک کنید.

ترجمه پاراگراف سوم:
*موجودی منفی حسابتون رو برطرف کنید. حساب شما مدتی هست که به مقدار 49.27$ موجودی منفی داره.
برای برطرف کردن موجودی منفی باید به حسابتون پول واریز کنید.
به صورت زیر:
1. وارد حساب پی پلتون بشید.
2. در صفحه اول و اصلی حساب روی گزینه ‘Resolve Negative Balance’ کلیک کنید.
3. گزینه ای رو برای اضافه کردن پول به حسابتون انتخاب کنید.
4. روی ‘Continue’ کلیک کنید مراحل رو دنبال کنید.
لطفا در اولین فرصت کسری حساب(موجودی منفی) رو بر طرف کنید. اگر کسری حساب ظرف مدت 3 ماه بر طرف نشه ممکنه حسابتون قفل بشه و دیگه نتونید وارد حساب بشید.

ترجمه پاراگراف چهارم:
برای اطمینان از اینکه کپی مدارکتون تمیز و واضح است یا اسکن کنید یا فکس کنید و یا از مدارکتون عکس دیجیتال تهیه کنید.
به صورت زیر مدارکتون رو ارسال کنید:
انتخاب اول(این راه پیشنهاد میشود):
1. وارد حساب پی پل خود بشید.
2. در بالای صفحه روی 'Resolution Center' کلیک کنید.
3. در صفحه جدید لیستی از مراحلی که باید بهش پاسخ بدید هست. در زیر ستون Action و در جلوی هر مرحله بر روی 'Resolve' کلیک کنید.
(توجه: برای هر سندی که میخواید ارسال کنید محدودیت حجمی 1.28MB وجود دارد، و محدودیت حجمی برای همه اسناد 5 مگابایت است)

در بالا ترجمه متن بود و اما راهنمایی من اینه که ببینید با آی پی چه کشوری حساب رو باز کردید و با همون آی پی یا آی پی دیگری از همون کشور کار هایی که ازتون خواسته رو انجام بدید.
و از همه مهمتر اینکه دیگه هیچ وقت از پراکسی برای ورود به حساب پی پل استفاده نکنید.

کسری موجودی حساب شما به نظر به این دلیل بوده که مبلغ ارسالی به حساب شما رو Refund کردن یعنی شخصی که پول رو به حسابتون واریز کرده مبلغ رو به حسابش برگشت زده و چون شما زمان دریافت موجودی پول رو خرج کرده بودبد و پولی تو حساب نبوده موجودیتون منفی شده.
 

ali_1234

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,309
لایک‌ها
145
سلام،
ترجمه پاراگراف اول:
رمز و سوالات امنیتی رو مجدد عوض کنید. گفته بودید که رمز و سوالات امنیتی رو با استفاده از پراکسی برای دسترسی به اینترنت عوض کردید. برای حفاظت حسابتون، لطفا از کشوری که حساب رو از اونجا باز کردید وارد حساب بشید و رمز و سوالات امنیتی رو تغییر بدبد. لطفا از کامپیوتر های عمومی یا پراکسی برای استفاده و وارد شدن به حسابتون استفاده نکنید.

ترجمه پاراگراف دوم:
*برای ما ایمیل ارسال کنید و توضیح بدید که چرا از کشور دیگری وارد حسابتون شدید. آرشیو ما نشون میده که شما از کشور دیگری غیر از کشور خودتان وارد حساب شدید. برای اطمینان از امنیت اطلاعات و تراکنش های حسابتون با پی پل، باید اطلاعاتی رو در مورد این که چرا به این شکل با حساب کار کردید به ما ارایه بدید.
در زیر آمده که چگونه این کار رو انجام بدید:
1. وارد حسابتون بشید.
2. در پایین صفحه روی "Contact Us" کلیک کنید.
3. در زیر Email Us روی "Send Us" کلیک کنید.
4. فرم رو پر کنید و روی "Submit" کلیک کنید.

ترجمه پاراگراف سوم:
*موجودی منفی حسابتون رو برطرف کنید. حساب شما مدتی هست که به مقدار 49.27$ موجودی منفی داره.
برای برطرف کردن موجودی منفی باید به حسابتون پول واریز کنید.
به صورت زیر:
1. وارد حساب پی پلتون بشید.
2. در صفحه اول و اصلی حساب روی گزینه ‘Resolve Negative Balance’ کلیک کنید.
3. گزینه ای رو برای اضافه کردن پول به حسابتون انتخاب کنید.
4. روی ‘Continue’ کلیک کنید مراحل رو دنبال کنید.
لطفا در اولین فرصت کسری حساب(موجودی منفی) رو بر طرف کنید. اگر کسری حساب ظرف مدت 3 ماه بر طرف نشه ممکنه حسابتون قفل بشه و دیگه نتونید وارد حساب بشید.

ترجمه پاراگراف چهارم:
برای اطمینان از اینکه کپی مدارکتون تمیز و واضح است یا اسکن کنید یا فکس کنید و یا از مدارکتون عکس دیجیتال تهیه کنید.
به صورت زیر مدارکتون رو ارسال کنید:
انتخاب اول(این راه پیشنهاد میشود):
1. وارد حساب پی پل خود بشید.
2. در بالای صفحه روی 'Resolution Center' کلیک کنید.
3. در صفحه جدید لیستی از مراحلی که باید بهش پاسخ بدید هست. در زیر ستون Action و در جلوی هر مرحله بر روی 'Resolve' کلیک کنید.
(توجه: برای هر سندی که میخواید ارسال کنید محدودیت حجمی 1.28MB وجود دارد، و محدودیت حجمی برای همه اسناد 5 مگابایت است)

در بالا ترجمه متن بود و اما راهنمایی من اینه که ببینید با آی پی چه کشوری حساب رو باز کردید و با همون آی پی یا آی پی دیگری از همون کشور کار هایی که ازتون خواسته رو انجام بدید.
و از همه مهمتر اینکه دیگه هیچ وقت از پراکسی برای ورود به حساب پی پل استفاده نکنید.

کسری موجودی حساب شما به نظر به این دلیل بوده که مبلغ ارسالی به حساب شما رو Refund کردن یعنی شخصی که پول رو به حسابتون واریز کرده مبلغ رو به حسابش برگشت زده و چون شما زمان دریافت موجودی پول رو خرج کرده بودبد و پولی تو حساب نبوده موجودیتون منفی شده.

ممنونم دوست عزیزم.خیلی بزرگواری کردید.یعنی میفرمایید از آی پی ثابت استفاده نکنم.از وی پی ا س استفاده کنم؟
تثصاویر ارسال شد.
ممنونم
 

Sanjero

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
44
محل سکونت
آنتالیا
ممنونم دوست عزیزم.خیلی بزرگواری کردید.یعنی میفرمایید از آی پی ثابت استفاده نکنم.از وی پی ا س استفاده کنم؟
تثصاویر ارسال شد.
ممنونم

خواهش میکنم،
تا حد امکان از آی پی ثابت استفاده کنید منظورم این نبود، منظورم این هست که یا از وی پی ان و یا از وی پی اس استفاده کنید و به هیچ عنوان از پراکسی استفاده نکنید.
 

rahimi_sm

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
181
لایک‌ها
1
همونطور که میدونید پی پال بعضی وقت ها موقع پرداخت یه کدی رو میده بعد به تلفن دارنده حساب زنگ میزنه و دارنده باید گوشی رو برداره و اون کد رو از طریق تلفن وارد کنه تا پرداخت تایید بشه.
کسی میدونه بهترین راه حل برای اینکار چی هست؟ سرویس کال فورواردینگی رو میشناسید که بشه باهاش اینکار رو انجام داد؟
 

Unforgiv3N

کاربر فعال سخت افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2004
نوشته‌ها
2,493
لایک‌ها
627
سن
39
محل سکونت
Zombieland
همونطور که میدونید پی پال بعضی وقت ها موقع پرداخت یه کدی رو میده بعد به تلفن دارنده حساب زنگ میزنه و دارنده باید گوشی رو برداره و اون کد رو از طریق تلفن وارد کنه تا پرداخت تایید بشه.
کسی میدونه بهترین راه حل برای اینکار چی هست؟ سرویس کال فورواردینگی رو میشناسید که بشه باهاش اینکار رو انجام داد؟

باید شماره ثابت Skype بخری اون Call Forwarding داره ..
 

DDL

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
536
لایک‌ها
71
شماره ثابت skype چی هست و باید از کجا تهیش کرد؟

اسکایپ که میدونید چیه ؟ خوب از بخش تنظیماتش میری یه شماره میخری ازش که وقتی به کسی زنگ میزنی یا وقتی کسی به شما زنگ میزنه با اون شماره میتونید ارتباط برقرار میکنید یعنی شماره ی اصلی شما را نشون نمیده و به جاش یه شماره دیگه که خودتونم میتونید کشور و حتی شمارش را انتخاب کنید بهتون تعلق میگیرد و وقتی با اسکایپ تماس میگیری با کسی میتونی ست کنی اون شماره را بهشون نشون بدهند وقتی هم به اون شماره زنگ میزنن همینطور

نحوه تهیه اش هم اینجوریه که میرین از خود اسکایپ میخریدد دیگه
 

mr.afra

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
با سلام و احترام

شخصی حدود یک ماه پیش از کشور اندونزی برایم یک اکانت پی پال با یک ویزا کارت 5 دلار باز کرد . اطلاعات کارت شامل شماره کارت و CVV2 code به همراه Expiration date که تاریخش 01/2013 . اکانت فعال بود و بدون مشکل کار میکرد و من هم موارد امنیتی رو بسیار دقیق رعایت کردم تا اینکه دیشب یک پیام لیمیت به شرح زیر اومد به ایمیلم

We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we've temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.

We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.

What's the problem?

We noticed some unusual activity on a credit card linked to your PayPal
account.

As a security precaution to protect your account and credit card until we
have more details from you, we've place a limitation on your account.

Case ID Number: PP-002-111-637-438

How you can help

It's usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
time, we just need a little more information about your account or latest
transactions.

To help us with this and to find out what you can and can't do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Center.

Sincerely,
PayPal

بعدش من رفتم صفحه پی پالم صفحه اصلی این پیام رو میداد
a.jpg

بعد رفتم بخش Resolution Center مشکل به شرح زیر بود

b.jpg

بر روی گزینه Resolve زدم و در صفحه بعدی مجددا اطلاعات کردیت کارت رو ازم خواست که وارد کردم ولی ارور زیر رو داد

c.jpg

بعدش رفتم قسمت پروفایل کردیت کارت رو ادیت کردم و اطلاعات رو دوباره زدم خطا زیر رو داد

d.jpg

حالا با این اوصاف مشکل از چیه ؟

چطور میشه حلش کرد؟

لطفا کمک کنید
 

DDL

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
536
لایک‌ها
71
با سلام و احترام

شخصی حدود یک ماه پیش از کشور اندونزی برایم یک اکانت پی پال با یک ویزا کارت 5 دلار باز کرد . اطلاعات کارت شامل شماره کارت و CVV2 code به همراه Expiration date که تاریخش 01/2013 . اکانت فعال بود و بدون مشکل کار میکرد و من هم موارد امنیتی رو بسیار دقیق رعایت کردم تا اینکه دیشب یک پیام لیمیت به شرح زیر اومد به ایمیلم



بعدش من رفتم صفحه پی پالم صفحه اصلی این پیام رو میداد
مشاهده پیوست 256045

بعد رفتم بخش Resolution Center مشکل به شرح زیر بود

مشاهده پیوست 256046

بر روی گزینه Resolve زدم و در صفحه بعدی مجددا اطلاعات کردیت کارت رو ازم خواست که وارد کردم ولی ارور زیر رو داد

مشاهده پیوست 256047

بعدش رفتم قسمت پروفایل کردیت کارت رو ادیت کردم و اطلاعات رو دوباره زدم خطا زیر رو داد

مشاهده پیوست 256048

حالا با این اوصاف مشکل از چیه ؟

چطور میشه حلش کرد؟

لطفا کمک کنید

اکانت شما لیمیت شده !!!!
تنها چیزی که فعلا ازتون خواسته اینه که یه کردیت کارت بزنید به اکانت و وریفای کنیدش
کریدت کارت قبلیتون مجازی بوده از این مدل بیخودیاش هم بوده توسط پی پال شناسایی شده و مورد تایید قرار نگرفته
الان میگه یه کردیت کارت دیگه بزنید
بعدشم که کردیت کارت میزنید بهتون میگه از استتمنت کردیت کارت براش عکس بفرستید که ادرستون هم با نامتون در عکس مشخص باشه
پس الان 2 تا کار میتونی بکنی
1 بیخیال این اکانت بشید
2 طبق مواردی که گفتم پیش برید و چیزایی که ازتون میخواد را ارائه کنید تا اکانتتون از لیمیت خارج شود
دقت کنید دیگه این کردیت کارتی که الان تو حسابتون زدید را تایید نمیکنه !!!! یدونه جدید میخواد بعدشم استتمنتش را میخواد اونم جوری که نام و ادرستون توی استتمنت (ریز کار کرد کردیت کارت - لیست تراکنش ها) مشخص باشه

((اگر درست فهمیده باشم و درست فکر کنم ، فکر میکنم فردی که ازش اکانت میخریدید برای خیلی ها اکانت باز کرده و خیلی ها با مشکل شما مواجه شده اند))
موفق باشید
 

Amircyber

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2009
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سلام
من اکانت وریفای پی پل دارم
دوستی از حساب neobux اش برای من دلار واریز کرده ،
الان که تو سایت های خرید و فروش پی پل رفتم
تقریبا هیچ کدوم حاضر به نقد کردن دلار کلیکی نیستن ، می خواستم ببینم اگر برای حساب مشکلی ایجاد میشه ، من مبلغ رو ریفاند کنم
دلیل اینکه این سایت ها دلار کلیکی رو نقد نمی کنند چیه ؟
 

ftec

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
1,436
لایک‌ها
388
محل سکونت
تنها شهر ایران، تهران
سلام

من چند روز پیش یه حساب شخصی پیپال باز کردم.ایمیل و حساب بانکیم رو تایید کرد. حساب بانکی رو 2 تا مبلغ ریز ریخت به حساب و من رفتم مبالغ رو وارد کردم و قبول کرد. اما دبیت کارت رو قرار بود 1.5 یورو شارژ کنن و یه کد 4 رقمی بفرستن. اما ظاهرا اینا نمیتونن کارت منو شارژ کنن. تمام اطلاعات رو هم بهشون دادم ، اما امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه :D. حالا 3 تا سوال دارم:blush:
1- حتما باید کردیت کارت به پیپال اضافه بشه یا با همون حساب بانکی میشه کار کرد ؟
2-آیا راه حلی برای این مشکل سراغ دارید ؟ ممکنه مشکل با کارت دبیت باشه و مثلا یه کردیت کارت بزنم درست بشه ؟
3- یه کارت دیگه دارم مال یه بانک امریکاییه . اگه اطلاعات اینو وارد کنم مشکلی نیست ؟ یعنی کارت باید از همون حساب بانکی معرفی شده باشه یا میتونه از بانک دیگری هم باشه ؟

با تشکر فراوان
 

Sanjero

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
44
محل سکونت
آنتالیا
سلام

من چند روز پیش یه حساب شخصی پیپال باز کردم.ایمیل و حساب بانکیم رو تایید کرد. حساب بانکی رو 2 تا مبلغ ریز ریخت به حساب و من رفتم مبالغ رو وارد کردم و قبول کرد. اما دبیت کارت رو قرار بود 1.5 یورو شارژ کنن و یه کد 4 رقمی بفرستن. اما ظاهرا اینا نمیتونن کارت منو شارژ کنن. تمام اطلاعات رو هم بهشون دادم ، اما امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه :D. حالا 3 تا سوال دارم:blush:
1- حتما باید کردیت کارت به پیپال اضافه بشه یا با همون حساب بانکی میشه کار کرد ؟
2-آیا راه حلی برای این مشکل سراغ دارید ؟ ممکنه مشکل با کارت دبیت باشه و مثلا یه کردیت کارت بزنم درست بشه ؟
3- یه کارت دیگه دارم مال یه بانک امریکاییه . اگه اطلاعات اینو وارد کنم مشکلی نیست ؟ یعنی کارت باید از همون حساب بانکی معرفی شده باشه یا میتونه از بانک دیگری هم باشه ؟

با تشکر فراوان

سلام،

1. حتما باید با کارت هم وریفای کنید.
2. بعضی از کارت های دبیت به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط بانک صادر کننده کارت، قابل اضافه شدن به پی پل نیستن.
3. میتونه از بانک دیگه هم باشه.
 

ftec

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
1,436
لایک‌ها
388
محل سکونت
تنها شهر ایران، تهران
سلام،

1. حتما باید با کارت هم وریفای کنید.
2. بعضی از کارت های دبیت به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط بانک صادر کننده کارت، قابل اضافه شدن به پی پل نیستن.
3. میتونه از بانک دیگه هم باشه.

سلام

ممنون از پاسختون

1-والا راستش نیم ساعت پیش ایمیل زد که کارتتون تایید شده و تمام محدودیتها از اضافه/برداشت پول برداشته شده. در صورتی که کارت من اضافه نشده و فقط حساب بانکیم توی پیپال هست. فعلا که هر کاری بخوام میتونم بکنم ، بهتره سر به سرشون نذارم:D

2- فکر کنم مشکل همین باشه

3- حالا اگه به مشکل خوردم تست میکنم


ممنون از لطفتون
 

Sanjero

Registered User
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
472
لایک‌ها
44
محل سکونت
آنتالیا
سلام

ممنون از پاسختون

1-والا راستش نیم ساعت پیش ایمیل زد که کارتتون تایید شده و تمام محدودیتها از اضافه/برداشت پول برداشته شده. در صورتی که کارت من اضافه نشده و فقط حساب بانکیم توی پیپال هست. فعلا که هر کاری بخوام میتونم بکنم ، بهتره سر به سرشون نذارم:D

2- فکر کنم مشکل همین باشه

3- حالا اگه به مشکل خوردم تست میکنم


ممنون از لطفتون

Great!!!

Thumbsup
 
بالا