سلام
من پیپبالم لیمیت شده.امروز این ایمیلو داشتم.
Change your password and security questions again. You mentioned that
you recently changed your password and security questions using a proxy
connection to access the internet. To protect your account, please log in
from the country where your account is registered and change your password
and security questions. Please don't use a public computer or proxy to
access your account.
■ Send us an email to explain why you logged into your PayPal account from
another country/region. Our record shows that you have logged into your
PayPal account from another country/region. To ensure the security of your
account information and transactions with PayPal, we need you to provide
information on the purpose of this activity.
Here’s how:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click ‘Contact Us’ near the bottom of the page.
3. Click ‘Send us’ under Email Us.
4. Fill out the form and click ‘Submit'.
■ Resolve your negative balance. Your PayPal account has had a negative
balance of $49.27 USD for an extended amount of time.
To resolve your negative balance, you need to add money to your account.
Here’s how:
1) Log in to your PayPal account.
2) Click ‘Resolve Negative Balance’ in your account Overview.
3) Choose an option to add money to your account.
4) Click ‘Continue’ and follow the instructions.
Please resolve your negative account balance as soon as possible. If the
negative balance isn’t resolved within 90 days, your account might be
locked and you won’t be able to log in to your PayPal account.
To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 5 MB)
من از آی پی ثابت امریکا استفاده میکنم.ولی گویا به اینم گیر دادن.حساب من در مالزی درست شده
حالا باید چی کار کنم؟
گفته از هم نباید استفاده کنم....از آی پی مالزی
سلام،
ترجمه پاراگراف اول:
رمز و سوالات امنیتی رو مجدد عوض کنید. گفته بودید که رمز و سوالات امنیتی رو با استفاده از پراکسی برای دسترسی به اینترنت عوض کردید. برای حفاظت حسابتون، لطفا از کشوری که حساب رو از اونجا باز کردید وارد حساب بشید و رمز و سوالات امنیتی رو تغییر بدبد. لطفا از کامپیوتر های عمومی یا پراکسی برای استفاده و وارد شدن به حسابتون استفاده نکنید.
ترجمه پاراگراف دوم:
*برای ما ایمیل ارسال کنید و توضیح بدید که چرا از کشور دیگری وارد حسابتون شدید. آرشیو ما نشون میده که شما از کشور دیگری غیر از کشور خودتان وارد حساب شدید. برای اطمینان از امنیت اطلاعات و تراکنش های حسابتون با پی پل، باید اطلاعاتی رو در مورد این که چرا به این شکل با حساب کار کردید به ما ارایه بدید.
در زیر آمده که چگونه این کار رو انجام بدید:
1. وارد حسابتون بشید.
2. در پایین صفحه روی "Contact Us" کلیک کنید.
3. در زیر Email Us روی "Send Us" کلیک کنید.
4. فرم رو پر کنید و روی "Submit" کلیک کنید.
ترجمه پاراگراف سوم:
*موجودی منفی حسابتون رو برطرف کنید. حساب شما مدتی هست که به مقدار 49.27$ موجودی منفی داره.
برای برطرف کردن موجودی منفی باید به حسابتون پول واریز کنید.
به صورت زیر:
1. وارد حساب پی پلتون بشید.
2. در صفحه اول و اصلی حساب روی گزینه ‘Resolve Negative Balance’ کلیک کنید.
3. گزینه ای رو برای اضافه کردن پول به حسابتون انتخاب کنید.
4. روی ‘Continue’ کلیک کنید مراحل رو دنبال کنید.
لطفا در اولین فرصت کسری حساب(موجودی منفی) رو بر طرف کنید. اگر کسری حساب ظرف مدت 3 ماه بر طرف نشه ممکنه حسابتون قفل بشه و دیگه نتونید وارد حساب بشید.
ترجمه پاراگراف چهارم:
برای اطمینان از اینکه کپی مدارکتون تمیز و واضح است یا اسکن کنید یا فکس کنید و یا از مدارکتون عکس دیجیتال تهیه کنید.
به صورت زیر مدارکتون رو ارسال کنید:
انتخاب اول(این راه پیشنهاد میشود):
1. وارد حساب پی پل خود بشید.
2. در بالای صفحه روی 'Resolution Center' کلیک کنید.
3. در صفحه جدید لیستی از مراحلی که باید بهش پاسخ بدید هست. در زیر ستون Action و در جلوی هر مرحله بر روی 'Resolve' کلیک کنید.
(توجه: برای هر سندی که میخواید ارسال کنید محدودیت حجمی 1.28MB وجود دارد، و محدودیت حجمی برای همه اسناد 5 مگابایت است)
در بالا ترجمه متن بود و اما راهنمایی من اینه که ببینید با آی پی چه کشوری حساب رو باز کردید و با همون آی پی یا آی پی دیگری از همون کشور کار هایی که ازتون خواسته رو انجام بدید.
و از همه مهمتر اینکه دیگه هیچ وقت از پراکسی برای ورود به حساب پی پل استفاده نکنید.
کسری موجودی حساب شما به نظر به این دلیل بوده که مبلغ ارسالی به حساب شما رو Refund کردن یعنی شخصی که پول رو به حسابتون واریز کرده مبلغ رو به حسابش برگشت زده و چون شما زمان دریافت موجودی پول رو خرج کرده بودبد و پولی تو حساب نبوده موجودیتون منفی شده.