برگزیده های پرشین تولز

آرتور جرج به عنوان سرمربي تيم ملي ايران انتخاب شد؟؟!

ASC

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2007
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0




تاريخ تولد: سيزده فوريه 1964


1965-1964 پورتو، چهار بازي - يك گل زده



[/QUOTE

اقا یعنی این در یک سالگی گل زده؟؟؟؟؟؟؟


artur-jorge.jpg

آرتور جورج
سیزده فوریه سال 1946 روز تولد آروتور جورج است. این مربی پرتغالی که ظاهرا به زبان های فرانسوی، پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی و آلمانی تسلط دارد از سال 1964 با بازی در تیم پورتو به دنیای فوتبال حرفه ای وارد شد. پس از یک سال بازی در تیم پورتو، آرتور جوان به آکادمیکا پیوست و چهار سال در این تیم بازی کرد. طی چهار فصل بازی برای تیم آکادمیکا جورج 96 بازی انجام داد و 72 گل به ثمر رساند. درخشش در تیم آکادمیکا باعث شد تا مسئولان باشگاه بنفیکا ترغیب به جذب آرتور جورج شوند. او به بنفیکا رفت، طی سال های 1969 تا 1975 برای این تیم بازی کرد. 95 بازی برای بنفیکا و زدن 72 گل برای این تیم کارنامه ای درخشان را برای جورج برجای گذاشت. جورج درسال 78 پس از سه فصل بازی برای تیم بلننزه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او طی این سه فصل 51 بازی انجام داد و 16 گل به ثمر رساند.
آرتور جورج طی سال های 1967 تا 1977 شانس بازی در تیم ملی فوتبال پرتغال را داشت و در این مدت تنها 16 بازی ملی انجام داد که ثمره آن تنها گلزنی در یک بازی بود.
آرتورجورج یک سال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به جرگه مربیان پیوست و سرمربی تیم ویتوریو گیمارش شد. او طی فصل 80-79 سرمربی این تیم بود. پس از شروع نه چندان امیدوار کننده در تیم گیمارش، جورج به تیم بلننزه پیوست و بازهم یک فصل توام با ناکامی که او را یک سال خانه نشین کرد.
آرتورمجددا به دنیای مربیگری بازگشت و در فصل 83-82 سرمربی پورتیمنونسه بود. یک سال پس از جدایی ازاین تیم، آرتور جورج به پورتو رفت. او طی سال های 1984 تا 1987 سرمربی پورتو بود. پس از آن به تیم ماترا ریسینگ فرانسه پیوست و یک فصل با این تیم بود. مقصد بعدی آرتور جورج تیم پورتو بود که طی سال های 88 تا 91 این تیم را همزمان با تیم ملی فوتبال پرتغال هدایت کرد.
جورج در سال 91 مجددا به فرانسه بازگشت و این بار سرمربی پاریسن ژرمن شد. سه فصل هدایت تیم فوتبال پاریسن ژرمن زمینه ساز بازگشت دوباره او به پرتغال شد. جورج به زادگاهش بازگشت و این بار هدایت بنفیکا را در فصل 1995-1994 پذیرفت. پس از آن آرتور حضور در فوتبال ملی را با قبول مسئولیت تیم ملی سوئیس تجربه کرد. ناکامی با سوئیس در جام ملت های 1996 انگلیس، باعث جدایی جورج از این تیم شد. او دوباره به خانه بازگشت و سرمربی تیم ملی کشورش شد و شکست در راهیابی به جام جهانی 1998 فرانسه باعث شد تا جای خود را به اولیویرا بدهد و به تیم ویتس آرنهم هلند برود. پس از همکاری کوتاه با این تیم هلندی، جورج مجددا هدایت تیم پاریسن ژرمن را پذیرفت. کسب نتایج ضعیف با این تیم جورج را از فوتبال اروپا دلزده کرد. او پس از یک سال خانه نشینی از سال 2000 به فوتبال آسیا آمد و سرمربی النصرعربستان شد.
پس از دستیابی به رتبه سوم مسابقات فوتبال لیگ عربستان با تیم النصر، جورج سرمربی الهلال شد و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ عربستان رسید. او سال 2002 به اروپا آمد و سرمربی آکادمیکا کوئیمبرا شد . جورج یک فصل در این تیم ماند پس از آن به زسکا مسکو روسیه پیوست
 

pedramakaay

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2006
نوشته‌ها
4,021
لایک‌ها
10
محل سکونت
Montreal, Canada
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سخنگوي كميته‌ي انتقالي فدراسيون فوتبال گفت: "آرتو ژورژه" اصلي‌ترين گزينه ماست و با او مذاكرات نهايي را انجام داده‌ايم و تنها بحث باقي‌مانده درخواست حضور سه دستيار خارجي از سوي او در تيم ملي است كه درمورد اين موضوع بحث‌ها ادامه دارد.
به گزاش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ علي رغبتي در جمع خبرنگاران درباره‌ي جلسه‌ي روز يك‌شنبه‌ي كميته‌ي انتقالي گفت: در اين جلسه درباره‌ي آرتور ژورژه بحث كرديم ما موافق حضور دو دستيار خارجي با وي هستيم، ولي او درخواست كرده تا با سه دستيار خارجي به ايران بيايد. بنابراين از او خواستيم كه سوابق اين مربيان را براي ما بفرستد كه درباره‌ي اين مساله بحث كنيم.
وي افزود: اگر بر سر اين مساله دو طرف به توافق برسند به احتمال بسيار فراوان "ژورژه" سرمربي تيم ملي ايران خواهد شد. به هر حال بايد بپذيريم بحث قرارداد بستن با يك نفر نيست بلكه بحث قرارداد بستن با يك تيم كاري است.
رغبتي درباره‌ي وضعيت سلامتي "ژورژه" نيز گفت: ژورژه نه سكته كرده و نه تصادف و اگر با او به توافق برسيم امكان گرفتن تست پزشكي وجود دارد. اگر تا چند روز آينده به توافق برسيم، اوايل هفته‌ي آينده او به عنوان سرمربي تيم ملي انتخاب خواهد شد.
وي درباره‌ي فهرست 50 نفره‌ي تيم ملي گفت: فيفا و AFC سه مرحله براي گرفتن آمادگي تيم‌ها براي حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني طي مي‌كنند، 1- اعلام ورزشگاه 2- اعلام زمان بازي‌ها و 3- معرفي حداكثر 50 بازيكن. اين‌ها سه شرط اعلام آمادگي كشورهاي براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني است. بنابراين اين فهرست 50 نفره كه با تلاش ابراهيم‌زاده آماده شد، قطعي نيست و مي‌تواند 7 روز پيش از هر بازي تغيير كند. بنابراين ممكن است براي مسابقات جام جهاني فهرست تيم ملي تغيير كند.
رغبتي درباره‌ي حضور ابراهيم‌زاد در تيم ملي گفت: ما در ابتدا براي حضور مربيان داخلي در تيم ملي ساز و كارهايي از جمله دارا بودن حداقل مدرك A و دانستن زبان انگليسي را مد نظر قرار داديم به هر حال ابراهيم‌زاده از تجربه‌ي كافي براي كمك به تيم‌ملي برخودار است اما، با مسائل علمي فوتبال آشناست و مربي بي‌حاشيه‌اي است. او يكي از مربيان ايراني در تيم ملي است. بايد در اين جا از سپاهان نيز تشكر كنم كه در روزهاي تعطيل با تشكيل جلسه موافقت خود را با حضور ابراهيم زاده در تيم ملي اعلام كرد.
رغبتي در پاسخ به اين سوال كه اگر كميته‌ي انتقالي با ژروژه به توافق نرسد،‌ چه كاري انجام خواهيد داد، گفت: ما سه گزينه ديگر نيز در اختيار داريم و اگر نتوانيم با تيم ژورژه به توافق برسيم مذاكرات خود را با آن‌ها انجام خواهيم داد.
خبرنگاري پرسيد آيا تمرينات تيم ملي تنها با حضور "ابراهيم‌زاده" آغاز مي‌شود، كه رغبتي گفت: بله،‌ با ابراهيم‌زاده تيم ملي تمريناتش را آغاز مي‌كند و اگر تا آخر هفته به نتيجه برسيم ژورژه پيش از اولين بازي تداركاتي تيم ملي به ايران خواهد آمد.
رغبتي درباره‌ي صحبت‌هاي "صفايي فراهاني" در گفت‌وگوي راديويي كه گفته بود، انتخاب سرمربي تيم ملي منوط به نظر نهايي سازمان تربيت بدني است، گفت: پس از گذشت يك سال و تهيه‌ي اساسنامه، اين بحث غيرمنطقي است و سازمان دخالتي در اين امور نمي‌كند و تنها از برنامه‌هاي فدراسيون حمايت مي‌كند.
وي درباره‌ي درخواست مشترك دو نامزد رياست فدراسيون فوتبال براي به تعويق افتادن انتخاب سرمربي تيم ملي گفت: تا زماني اين مسووليت بر گردن ماست اين تكليف را انجام مي‌دهيم اما، با تجربه‌اي كه دو نامزد رياست فدراسيون فوتبال دارند آن‌ها مي‌دانند كه نيازي نيست با هر تغيير و تحولي به نقطه‌ي صفر برسيم. هرچند اگر تا آن زمان سرمربي تيم ملي انتخاب شد، در آينده هيات رييسه 9 نفره مي‌تواند تصميم‌ ديگري بگيرد.
خبرنگاري پرسيد آيا اين مساله به چالشي جديدي در فوتبال ايران تبديل نخواهد شد؟ رغبتي گفت: با روشن‌بيني كه در ميان كانديداها سراغ دارم اطمينان دارم چنين چالشي به وجود نخواهد آمد. ضمن آن‌كه تمام گزارش‌هاي موجود را در اختيار هيات رييسه‌ي آينده قرار خواهيم داد.
رغبتي درباره‌ي دستمزد پيشنهادي ژورژه گفت: دستمزدي كه ما پيشنهاد داديم، زير يك ميليون دلار است و اين مبلغ را به هر كس پيشنهاد نمي‌دهيم. مطمئن باشيم مربي را انتخاب كنيم رقمش را در همان روز اعلام خواهيم كرد.
خبرنگاري پرسيد در كارنامه‌ي ژورژه ناكامي با تيم ملي پرتغال براي رسيدن به جام جهاني 98 و عدم موفقيت با تيم ملي كامرون در مسابقات مقدماني جام جهاني 2006 ديده مي‌شود، آيا با اين كارنامه مي‌توانيم به موفقيت تيم ملي خوش‌بين باشيم كه سخنگوي كميته انتقالي گفت: يكي از فاكتورهاي ما اين بود كه مربي تيم ملي توانايي و انگيزه لازم براي رساندن تيم ملي به جام جهاني از منطقه آسيا را داشته باشد، انگيزه داشتن يكي ديگر از فاكتورهاي اصلي ما بود. ضمن آنكه نبايد شرايط فوتبال آفريقا و اروپا را با آسيا مقايسه كرد اگر شما نگاهي گذرا به تيم‌هاي آفريقايي كه در جام جهاني‌ها حضور داشتند، داشته باشيد، مي‌بينيد كه در هر دوره نام تيم‌ها متفاوت بوده است، بنابراين چيزي كه براي ما مهم است اين است كه مربي تيم ملي بتواند انگيزه لازم براي صعود تيم ملي از آسيا به جام جهاني را داشته باشد.
رغبتي درباره‌ي شايعه‌ي انصراف "علي سعيد‌لو" از كانديداتوري هيات رييسه فدراسيون فوتبال گفت: هيچ كدام از كانديداي فدراسيون فوتبال غير از علي‌آبادي تا اين لحظه رسما انصراف ندادند.
رغبتي در پايان گفت: اگر به هر دليل با تيم ژورژه به توافق نرسيم هر سه گزينه ديگرمان شانس برابري براي در اختيار گرفتن هدايت تيم ملي خواهند داشت.
گفتني‌است، علي‌رغبتي در نشست روز چهارشنبه‌ي گذشته‌ و پس از نشست كميته‌ي انتقالي به خبرنگاران گفته بود كه« سرمربي تيم ملي از بين چهار گزينه‌ي مطرح شده انتخاب شده است و به زودي قرارداد وي در تهران به امضاء خواهد رسيد».
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
مثل اینکه فعلا قرار داد این مربیه رو هواست

قرار شده تا انتخابات فدراسیون فوتبال صبر کنن تا رئیس معلوم شه
 

De Monarch

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,707
لایک‌ها
17
محل سکونت
Minas Tirith
مثل اینکه فعلا قرار داد این مربیه رو هواست

قرار شده تا انتخابات فدراسیون فوتبال صبر کنن تا رئیس معلوم شه
بابا دم انگلیسی ها گرم رفتن سه سوته کاپلو رو اوردن . یعنی تا جایی که من می دونم رئیس اتحادیه ی فوتبال انگلیس رفته سر کوچه ی کاپلو یه سوت زده اون هم بدون سلام و احوال پرسی پریده رو نیمکت انگلیس حالا این بابا با زیر لفظی و قسم و ایه هم معلوم نیست کارش به کجا می کشه ....
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
امشب برنامه 90 مصاحبه با یکی از مسئولای کمیته ی انتقالی (اسمش رو یادم نیست) رو نشون داد.

اسمایی که میگفت که کلا برای مربیگری تیم ملی در نظر داشتن آدم کف میکرد!

از شفر و لوکزامبورگو و تراپاتونی گرفته تا ... جالب اینجاست که همشون هم عاقبت خوشی داشتن و بجای قرارداد بستن با ایران با تیمای خیلی بهتری قرارداد بستن!!
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
ظاهرا بحث آرتور جورج منتفی شده.
سوال دیشب برنامه ی نود خوب طرح شده بود و من هم به مناسب نبودن این مربی رای دادم.

اما یک نکته رو می خوام در مورد کار فردوسی پور که به طور کاملا ظریف و غیر مستقیم حرفی رو که قصد داره بزنه القا می کنه عرض کنم:

اگر خوب دقت می کردید می دید در مورد آرتور جورج اینها اومدن اول افتخارات مربی رو گفتن و بعد ناکامی ها رو که آخرین ناکامی هم بردن تیم سلتیک از دسته دو به دسته سه بود یعنی بدترین نتیجه رو آخر همه گفتن. خود فردوسی پور هم موقعی که در مورد مسابقه SMS توضیح می داد روی کلمه ی اگر عقیده دارید گزینه ی خوبی نیست نوعی تاکید و القاء رو چاشنی می کرد.

این دفعه ی اولی نیست که فردوسی پور نظرات خودش رو تحمیل می کنه (حالا گاهی این نظرات درسته و گاهی هم درست نیست) انصاف اینه که بدون هیچ گونه غرض و نیت خاصی سوالات مطرح بشه یا نظرات گفته بشه.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
عرضی داشتم خدمت دوست عزیزم آشیموتو ؟
رفیق دیدی حالا چرا انتخاب سرمربی واسه تیم ملی تبریک داره ؟!
بعد از اینهمه برو و بیا و بالاو پایین ! همین به قول بچه ها " عمو سیبیل " هم هنوز انتخاب نشده !!!!
دوماه دیگه ایران واسه جام جهانی بازی داره و تیم ما که یه تریلی میخوادنامها و افتخاراتشو یدک بکشه هنوز سر مربی نداره ؟!!!
حالا قبول داری اگه همون بقول شما همسایه این آقا هم سر مربی میشد از این اوضاع بهتر بود ؟!
حداقل این 50 انتخاب برتر؟!؟ پیش هم جمع میشدن 4 تا پاس به هم میدادن و دیمی دور زمین میدویدن بهتر بود !!
لااقل با قیافه های هم آشنا میشدن ؟!!!
......
یا حق
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
عرضی داشتم خدمت دوست عزیزم آشیموتو ؟
رفیق دیدی حالا چرا انتخاب سرمربی واسه تیم ملی تبریک داره ؟!
بعد از اینهمه برو و بیا و بالاو پایین ! همین به قول بچه ها " عمو سیبیل " هم هنوز انتخاب نشده !!!!
دوماه دیگه ایران واسه جام جهانی بازی داره و تیم ما که یه تریلی میخوادنامها و افتخاراتشو یدک بکشه هنوز سر مربی نداره ؟!!!
حالا قبول داری اگه همون بقول شما همسایه این آقا هم سر مربی میشد از این اوضاع بهتر بود ؟!
حداقل این 50 انتخاب برتر؟!؟ پیش هم جمع میشدن 4 تا پاس به هم میدادن و دیمی دور زمین میدویدن بهتر بود !!
لااقل با قیافه های هم آشنا میشدن ؟!!!
......
یا حق

همه مشکل اینه که اگه این آقا مربی میشد یه بدی که داشت این بود که دوباره مثل دوره برانکو شروع میشد: فرصت بدید صبر کنید ...! ولی این مربی نبود که از امسال انقلابی در زندگیش و عرصه مربی گری به وجود بیاره.این آقا قبلا بارها امتحانش رو پس داده بود و پیدا کردنش واقعا کار سخت و عجیبی بود! باز هم جام جهانی شروع میشد و ما طبیعتا همین مربی رو نگه داشته بودیم چون اولش که بحث فرصت بود باقیشم میگفتن حالا دیگه دیره باید اعتماد کنیم و صبر تا ببینیم معجزه ای اتفاق میفته یا خیر! این یک اتفاق تکراری توی این کشور هست.
و اینهمه مدت سرمربی انتخاب نکردن,اینکه حدود 10 روز دیگه هم صبر کنند تا رییس جدید فدراسیون,یعنی کسی که باید پاسخگو باشه,خودش بیاد و سرمربی که قراره ازش حمایت کنه رو انتخاب کنه به نظر من که بد نیست
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
عرضی داشتم خدمت دوست عزیزم آشیموتو ؟
رفیق دیدی حالا چرا انتخاب سرمربی واسه تیم ملی تبریک داره ؟!
بعد از اینهمه برو و بیا و بالاو پایین ! همین به قول بچه ها " عمو سیبیل " هم هنوز انتخاب نشده !!!!
دوماه دیگه ایران واسه جام جهانی بازی داره و تیم ما که یه تریلی میخوادنامها و افتخاراتشو یدک بکشه هنوز سر مربی نداره ؟!!!
حالا قبول داری اگه همون بقول شما همسایه این آقا هم سر مربی میشد از این اوضاع بهتر بود ؟!
حداقل این 50 انتخاب برتر؟!؟ پیش هم جمع میشدن 4 تا پاس به هم میدادن و دیمی دور زمین میدویدن بهتر بود !!
لااقل با قیافه های هم آشنا میشدن ؟!!!
......
یا حق

حرفت درسته فرزاد ولی تنها ابهامی که واسه ی من مونده اینه که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!؟

وقتی ما میتونستیم عین آدم یه سرمربی مناسب رو انتخاب کنیم چرا این اوضاع رو پیش آوردیم که حالا چراغ موشی بگیریم دستمون و تو هر کوره داهاتی دنبال مربی بگردیم؟!

مشکل اصلی بنظرم این نیست که چرا آرتور جرج انتخاب شده مشکل اصلی اینه که چرا اینقدر زمان رو تلف کردن که مجبور باشیم همین آرتور جرج رو هم به زحمت نگه داریم؟!
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
حرفت درسته فرزاد ولی تنها ابهامی که واسه ی من مونده اینه که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!!؟

وقتی ما میتونستیم عین آدم یه سرمربی مناسب رو انتخاب کنیم چرا این اوضاع رو پیش آوردیم که حالا چراغ موشی بگیریم دستمون و تو هر کوره داهاتی دنبال مربی بگردیم؟!

مشکل اصلی بنظرم این نیست که چرا آرتور جرج انتخاب شده مشکل اصلی اینه که چرا اینقدر زمان رو تلف کردن که مجبور باشیم همین آرتور جرج رو هم به زحمت نگه داریم؟!


رضا جون فوتبال ما از اون وقتی که من یادم میاد همینه !........
همه اینا نشون دهنده اینه که فوتبال ایران اگه 100 سال هم از حرفه ای؟!؟!؟! شدنش بگذره بازم شلم شولباس !!
فکر کنم اصلی ترین دلیل هاش این باشه که :
اولا کلی آدم هست که همه خودشونو به نوعی متولی و صاحب فوتبال ایران میدونن !! و حرف و حدیت و خرده فرمایش زیاد داریم هر کدوم هم بجای کمک جلو پای اون یکی فقط سنگ اندازی می کنن
دوما اصولا ایرانی ها نظم پذیر زیاد نیستن و خیلی سخت میشه تحت یه اصلوب و شیوه مدیریتی صحیح و جدید انجام کار کنن حالا چه تو رده تصمیم گیر چه تو بازیکن :wacko:

در هر صورت ! مثل اینکه دیروز یه نیمچه تمرینی تیم ملی انجام داده همینم تو این شرایط ؟! بد نیست ...!
تا ببینیم آخر این کشتی بحران زده ساحل دریاها ..... ؟!؟!؟؟؟ دست کی میرسه ؟؟؟



باید اعتماد کنیم و صبر تا ببینیم معجزه ای اتفاق میفته یا خیر! این یک اتفاق تکراری توی این کشور هست.
و اینهمه مدت سرمربی انتخاب نکردن,اینکه حدود 10 روز دیگه هم صبر کنند تا رییس جدید فدراسیون,یعنی کسی که باید پاسخگو باشه,خودش بیاد و سرمربی که قراره ازش حمایت کنه رو انتخاب کنه به نظر من که بد نیست

دقیقا همینه که میگی آشیموتو جان
توکل به خدا....
ایشالا فوتبال ایران هم به یه رئیس خوب و مناسب برسه ....
هم به یه سرمربی ایده ال ..
یا حق
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
در اخبار امشب ساعت 24 شنیدم که بالاخره آرتور جورج به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده.

فعلا جز دندان روی جگر گذاشتن کار دیگری نمی شود کرد... (اما بهتر است به هیچ وجه امید نبندیم!)
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
در اخبار امشب ساعت 24 شنیدم که بالاخره آرتور جورج به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده.

فعلا جز دندان روی جگر گذاشتن کار دیگری نمی شود کرد... (اما بهتر است به هیچ وجه امید نبندیم!)

بهتر از این هم اینه که قید این تیم رو هم بزنیم تا شادی و ناراحتیمون مسخره یه سری آدمه .... نشه.
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
واقعا حیف باشه. بنظرم اگر یه مربی درست و درمون بالا سر این تیم باشه شک نداشتم که نتیجه میگرفتیم.

البته الان هم باید صبر کنیم ببینیم نتیجه چی میشه و این آقای جرج چند مرده حلاجه؟!

بنظرم بازیکنایی که انتخاب شدن بازیکنای بدی نیستن هر چند که هنوزم بازیکن خوب تو ایران کم نداریم.
 

ASC

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2007
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
سخنگوي كميته انتقالي فدراسيون فوتبال گفت : اين كميته با انتخاب "آرتور جرج" مربي پرتغالي به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال ايران به مسووليت خود در اين زمينه پايان داد.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، "علي رغبتي" چهارشنبه شب در پايان تشكيل جلسه كميته انتقالي فدراسيون فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : كميته انتقالي در جمع بندي نهايي خود ، كادر فني تيم ملي فوتبال ايران را برگزيد.
وي تصريح كرد : "منصور ابراهيم زاده" ، "رائول آنتونيو" و "استفيلاو پرادوف" هر دو از پرتغال به عنوان مربيان و "وحيد حسيني" به عنوان برنامه‌ريز كادر فني تيم ملي منصوب شدند.
رغبتي اظهار داشت : آنتونيو و پرادوف دستياران "خوزه مورينيو" در زمان هدايت اين مربي در تيم فوتبال پورتو پرتغال بودند.
وي در خصوص وحيد حسيني اظهار داشت : حسيني يكي از ايراني‌هاي مقيم آلمان است كه به كادر فني تيم ملي فوتبال ايران اضافه شده است.
عضو كميته انتقالي با اشاره به نزديك بودن مجمع فوق‌العاده فدراسيون فوتبال گفت : در راستاي احترام به افكار عمومي و انتخاب مربيان تيم ملي ، اين نفرات به هيات رئيسه فدراسيون فوتبال پيشنهاد خواهند شد تا آنان تصميم نهايي را در مورد مربيان تيم ملي فوتبال ايران اتخاذ كنند.
وي تاكيد كرد : مسووليت كميته انتقالي در مورد انتخاب مربيان تيم ملي فوتبال ايران اكنون به پايان رسيده و پرونده اين مساله بسته شد.

خدا كنه مربي خوبه باشه و بتونه خوب كار كنه. به اميد خدا :rolleyes:
 

ASC

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2007
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
يه خبر جديد:

دبيركل كميته ملي المپيك ونامزد رياست فدراسيون فوتبال گفت: انتخاب سرمربي تيم فوتبال كشورمان پس از انتخاب رييس فدراسيون فوتبال و هيات رييسه اين فدراسيون انجام خواهد شد.


"علي كفاشيان" روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا در كيش افزود:هنوز سرمربي تيم فوتبال كشورمان انتخاب نشده بلكه كميته انتقالي با بررسي كارشناسي و مذاكرات با مربيان مختلف، آرتورجرج را براي احراز اين پست پيشنهاد كرده است.

به گفته وي، مااز كميته انتقالي درخواست كرديم انعقاد قرارداد و انتخاب سرمربي به پس از انتخابات رييس فدراسيون و انتخاب هيات رييسه فدراسيون فوتبال موكول شود.

دبيركل كميته ملي‌المپيك و نامزد رياست فدراسيون فوتبال تصريح كرد: اين درخواست ما توسط كميته انتقالي پذيرفته شده و پس از انتخابات، رييس فدراسيون با بررسي مجدد ممكن است جرج و يا گزينه ديگري را براي سرمربي تيم فوتبال كشورمان انتخاب كند.

كفاشيان تاكيد كرد: در صورتي كه انتخاب وانعقاد قرارداد سرمربي تيم فوتبال پس از انتخابات انجام شود وي خود را در برابر رييس فدراسيون و هيات رييسه اين فدراسيون مسوول خواهد دانست.

كفاشيان افزود: فوتبال يكي از ورزش‌هاي پرطرفدار در ايران است و انتخاب سرمربي مناسب براي حضور قدرتمند ايران در مسابقات مقدماتي جام جهاني از دغدغه‌هاي فدراسيون فوتبال است. :D
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
49
محل سکونت
تهران
با سلام خدمت همه دوستان و تشكر از ASC عزيز كه آخرين اخبار انتصاب مربي تيم ملي رو در اينجا قرار دادند . با توجه به وضعيت موجود نميشه زياد به صحبتهاي افراد مختلف تكيه كرد . ظاهرا بايد منتظر باشيم تا رييس فدراسيون انتخاب بشه ، شايد اتفاق جديدي بيفته .

پ.ن : با توجه به اينكه وضعيت مربي تيم ملي قطعي مشخص نشده از حامد خان خواهم خواست عنوان تاپيك رو به دو تا علامت سوال :lol: مزين كنند.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
49
محل سکونت
تهران
ايناسيو : جورج به فوتبال ايران كمك مى كند

آگوستو ايناسيو سرمربى پرتغالى تيم فولاد خوزستان مى گويد: آرتور جورج مربى بزرگى است. وى مى تواند به فوتبال ايران كمك فراوانى كند. در سال هاى گذشته و زمانى كه پورتو با جورج به مقام قهرمانى رسيد، به مدت چهار سال به عنوان بازيكن در خدمت اين مربى بودم و از وى شناخت كافى دارم. مسؤولان فوتبال ايران تصميم درستى گرفته اند كه آرتور جورج را به عنوان مربى تيم ملى انتخاب كرده اند، زيرا پشتكار وى در فوتبال در كنار تجربه زياد او مثال زدنى است.
انتقادات مطبوعات را نسبت به عملكرد جورج را نادرست مى دانم و از اينكه جامعه فوتبال دوست ايران از اين مربى و سوابق درخشان وى شناخت كافى ندارند، دلخور هستم. زيرا جورج طى سال هاى اخير در تيم هاى مطرح جهان مربيگرى كرده است و از دانش روز فوتبال برخوردار است.

به نقل از روزنامه ايران ورزشي مورخ 17 دي 1386
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
فيفا: جورج‌ از ليست‌ ايران‌ خارج‌ شد

سايت‌ رسمى‌ فدراسيون‌ جهانى‌ فوتبال‌ (فيفا) در مطلبى‌ نوشت: «عليرغم‌ اين‌ که‌ جورج‌ پيش‌ از اين‌ و در تاريخ‌ دوم‌ ژوئن‌ به‌ عنوان‌ سرمربى‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ معرفى‌ شده‌ بود، از سوى‌ رئيس‌ جديد فدراسيون‌ فوتبال‌ ايران‌ کانديداى‌ قابل‌ اعتنايى‌ شمرده‌ نمى‌شود. على‌ کفاشيان‌ گفته‌ است‌ که‌ آرتور جورج‌ داراى‌ آن‌ حد توانايى‌ نيست‌ که‌ بتواند فوتبال‌ ايران‌ را به‌ جام‌جهانى‌ برساند. گفتنى‌ است‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ پس‌ از جدايى‌ امير قلعه‌نوعى‌ سرمربى‌ ندارد».

نقل از خبر ورزشی
 
بالا