برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با خوراکی ها (خوبی ها و بدی ها)

djaliten

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2012
نوشته‌ها
548
لایک‌ها
823
محل سکونت
خونه
[h=1]
banana2.jpg
خواص عصاره پوست موز[/h] به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از نشريه اپل ديلي ، يك گروه تحقيقاتي از دانشكده پزشكي چونگ شان در تايچونگ پس از دو سال تحقيق دريافتند پوست موز غني از سروتونين است كه براي تعادل روحي حياتي است.

اعتقاد بر آن است كه ميزان كم سروتونين در مغز موجب افسردگي مي‌شود اين در حالي است كه هنوز پزشكان بين افسردگي و ميزان كم سروتونين ارتباطي پيدا نكرده‌اند.

اين گروه تحقيقاتي همچنين دريافت، عصاره پوست موز مي‌تواند از شبكيه چشم در مقابل آسيب‌هاي ناشي از نور محافظت كند. پوست موز اين كار را با توليد سلولهاي شبكيه انجام مي‌دهد.

پژوهشگران در آزمايشهاي باليني، دو گروه از سلولهاي شبكيه را به مدت شش ساعت در روز و به مدت دو روز در معرض نور شديد قرار دادند. يك دسته سلولهاي شبكيه شاهد بودند و دسته ديگر در محلول عصاره پوست موز فرو برده شدند.

در پايان اين مطالعه، سلولهاي شبكيه گروه شاهد مردند در حالي كه سلولهاي شبكيه‌اي موجود در عصاره پوست موز توليد مثل كردند و هيچ آسيبي نديدند.

اين گروه تحقيقاتي معتقد است كه مصرف پوست موز با جوشاندن آن و نوشيدن آب آن و يا با قرار دادن آن در آب ميوه‌گيري و نوشيدن آب آن مي‌تواند به كاهش افسردگي كمك كند.

محققان نوشيدن آب پوست موز را عصرها، يك بار در روز و يا چندين بار در هفته پيشنهاد مي‌كنند.

اين دانشمندان قصد دارند براي مشخص شدن فوايد عصاره پوست موز، آزمايش بر روي انسان را به زودي آغاز كنند.

پوست موز حاوي “لوتيين” آنتي اكسيداني از خانواده كاروتنوئيد است كه حفاظت طبيعي از چشم را فراهم مي‌آورد. لوتيين همچنين در سبزيجات سبز و برگدار و برخي از ميوه‌ها و ذرت يافت مي‌شود.
 

lilyrose

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
4,270
لایک‌ها
8,207
محل سکونت
My Sweet Home
خواص گوجه فرنگی و خیار

گوجه فرنگی و خیار سرشار از ویتامین C هستند که دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی است.

132631.jpg


ویتامین C یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که به مبارزه در مقابل رادیکال های آزاد که عامل پیری هستند، کمک می‌کند. و این مواد غذایی فواید قابل توجه دیگری هم دارند.

یک گوجه فرنگی متوسط نیمی از نیاز روزانۀ بدن ما به ویتامین C را تأمین می‌کند. 100 گرم خیار، 10% دیگر به این میزان می‌افزاید.

به خاطر داشته باشید: اگر پوست خیار را بکنید، 50% از ویتامین های درون آن را از دست خواهید داد، و این واقعا حیف است! گوجه فرنگی و خیار منابع مناسبی برای تأمین پتاسیم، منیزیم، روی، فسفر، آهن و مس هستند که باعث تعادل بدن ما می‌شوند و ریز مغذی های مورد نیاز بدن، برای سرحال و سلامت بودن را تأمین می‌کنند.

برای پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی عروقی، گوجه فرنگی بخورید!

گوجه فرنگی و خیار حاوی لیکوپن و بتاکارُتن هستند، این آنتی اکسیدان های مهم در پیشگیری از بسیاری از سرطان ها (از جمله سرطان پروستات) و بیماری های قلبی عروقی نقش دارند.


چند توصیه برای نگه داری از خیار و گوجه فرنگی

برای گوجه فرنگی: 1. گوجه فرنگی ها را در دمای محیط نگه داری کنید، مثلاً درون سبد میوه ها. 2. هرگز گوجه فرنگی را درون یخچال نگذارید زیرا سرما مزه و طعم آن را کاهش می‌دهد. 3. از قرار دادن گوجه فرنگی ها در کنار پنجره خودداری کنید زیرا تفاوت های دمایی این میوه را شل می‌کند. 4. فقط موقع خوردن گوجه فرنگی را بشویید و زدوتر این کار را انجام ندهید. 5. دُم گوجه فرنگی را فقط بعد از شستنش، بکَنید.

برای خیار: 1. خیار را در جای خنک نگه دارید. 2. بهترین دما برای نگه داری و تازه ماندن خیار 15 درجۀ سانتیگراد است. کافی است خیارها را درون کیسۀ سبزیجات گذاشته و ظرف 2 تا 3 روز مصرف کنید. خیارهای خوب کاملاً سبز، براق، سفت و بدون چروک هستند. 2. پوست خیار را نکنید! پوست این میوه سرشار از ویتامین و فیبر (75% مصرف کننده ها، هنوز پوست خیار را می‌کنند) است. 3. برخی خیارها کمی تلخ هستند. برای رفع این مشکل می‌توانید مثل رومی ها و یونانی های باستان، یک نوک انگشت شکر یا عسل روی خیار بمالید. 4. اگر پوست خیار را نکنید، هضمش راحت خواهد بود. پوست این میوه حاوی پپسین است که باعث سهولت در گوارش می گردد.

به همین خاطر خوب است که اول غذا خیار خورده شود، خوردن خیار باعث ترشح آنزیم های هضم کننده می‌شود. علاوه بر این خیار سرشار از فیبرهایی است که گوارش را آسان می‌سازند.

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
 

Kasandra

کاربر افتخاری و فعال خاطرات
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
2,876
لایک‌ها
5,889
محل سکونت
Among the untrodden ways...
باید خربزه را بعد از غذا صرف كرد، زیرا در غیر این صورت تولید اسهال و ورم روده می‌كند. مصرف این میوه برای افرادی كه سینه درد و سرماخوردگی دارند مضر است.

درود

پس بي علت نبوده كه از قديم مي گفتند كه "هر كي خربزه مي خوره، پاي لرزش هم ميشينه!" :D
 

mahiye_bala

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 می 2012
نوشته‌ها
512
لایک‌ها
508
محل سکونت
in the sea
بطور کلی هر میوه ای باید قبل از غذا خورده بشه.
یادمه توی یه سایت پزشکی خوندم میوه زمانی که معده خالی هست باید مصرف بشه.
میوه بعداز غذا=سرطان روده
 

paymanparsa

کاربر فعال موسیقی و آشپزی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
211
لایک‌ها
237
محل سکونت
tehran
بطور کلی هر میوه ای باید قبل از غذا خورده بشه.
یادمه توی یه سایت پزشکی خوندم میوه زمانی که معده خالی هست باید مصرف بشه.
میوه بعداز غذا=سرطان روده

درود
کاملا درسته ولی توی ایران مهمونی ها بعد از شام تازه میگن بفرمایین آقا بفرمایین میوه، یعنی محض درمون یک دونه حتی یک دونه از عادات غذایی این ملت رو حساب نیست که نیست
 

Kasandra

کاربر افتخاری و فعال خاطرات
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
2,876
لایک‌ها
5,889
محل سکونت
Among the untrodden ways...
بطور کلی هر میوه ای باید قبل از غذا خورده بشه.
یادمه توی یه سایت پزشکی خوندم میوه زمانی که معده خالی هست باید مصرف بشه.
میوه بعداز غذا=سرطان روده

درود
کاملا درسته ولی توی ایران مهمونی ها بعد از شام تازه میگن بفرمایین آقا بفرمایین میوه، یعنی محض درمون یک دونه حتی یک دونه از عادات غذایی این ملت رو حساب نیست که نیست

درود

سپاس فراوان براي اشاره به اين نكته مهم! شايد البته به خاطر وجود اسيد در بعضي ميوه ها-به ويژه ميوه هاي زمستاني- باعث شده بيشتر افراد احساس كنند اگر پس از مصرف غذا و زماني كه معده شان ديگر خالي نيست ميوه بخورند، بهتره!!! :blush: من يكي راستش اصلا جرات نميكنم با معده خالي پرتقال يا ليموترش بخورم!!! :blush: ميوه هاي تابستاني البته هميشه و در همه حال و كلا هر وقت برم سر يخچال مي خورم بس كه دوست داشتني هستند هم از نظر شكل ، رنگ آميزي و هم مزه!!! :blush: :blush: :blush:
 

Sad Larry

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
88
لایک‌ها
30
محل سکونت
inside a supermassive black-hole
تمام میوه ها رو با شکم خالی باید بخورید (البته شکم خالی منظور اینه که یک کیلو غذا نخورده باشید قبلش! وگرنه یه بیسکوییت مثلاً مهم نیست!)...

اگر بعد از غذا بخورید، به دلیل اینکه دستور کاری معده و روده ابتدا معطوف به غذاهه هستن و این میوه که بعداً وارد شده در اولویت بعدیه، مدت زیادی توی صف مونده و با اسید معده داغان و فاسد شده و اصن یه وضی چیز مفیدی ازش توی روده نمیمونه که جذب کنید...!


ترسم نداره :D





- ای کسانی که ایمان آوردید، هر روز به تعداد بالا هویج بخورید تا رستگار شوید. :eek:
 

Princess NazaniN

کاربر فعال ادبیات
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 آپریل 2009
نوشته‌ها
844
لایک‌ها
2,442
محل سکونت
In my dreams!
زردچوبه سلول هاي سرطاني را مي كشد
دانشمندان نشان داده اند كه ماده اي شيميايي در ادويه زردچوبه وجود دارد كه مي تواند سلول هاي سرطاني را نابود كند.
از ديرباز تصور مي شد كه اين ماده موسوم به "كركامين" خواص شفابخش دارد و هم اكنون آزمايش هايي به روي آن به عنوان دارويي براي معالجه آرتروز و حتي فراموشي درحال انجام است.
آزمايش هاي تازه توسط تيمي در "مركز تحقيقات سرطان كورك" نشان مي دهد كه اين ماده مي تواند سلول هاي سرطان مري را در آزمايشگاه نابود كند.
متخصصان سرطان گفتند كه اين يافته ها كه در نشريه "ژورنال سرطان بريتانيا" تشريح شده است مي تواند در يافتن معالجات تازه به پزشكان كمك كند.
دكتر شارون مكنا و تيم تحت سرپرستي او دريافتند كه كركامين ظرف 48 ساعت پس از ورود به بدن شروع به كشتن سلول هاي سرطاني مي كند.
كركامين باعث ارسال علائم مرگبار سلولي شد و سلول ها شروع به هضم خود كردند.
دكتر مكنا گفت: "دانشمندان از مدت ها قبل مي دانستند كه تركيب هاي طبيعي به طور بالقوه توان معالجه سلول هاي معيوبي كه سرطاني شده اند را دارند و ما بو برده بوديم كه كركامين ممكن است خاصيت درماني داشته باشد."
دكتر لسلي واكر، مدير اطلاعات سرطان در موسسه تحقيقات سرطان بريتانيا گفت: "اين يك تحقيق جالب است كه اين امكان را ايجاد مي كند كه شايد بتوان مواد شيميايي طبيعي موجود در زردچوبه را به دارويي جديد براي معالجه سرطان مري تبديل كرد."
او افزود: "ميزان ابتلا به سرطان مري از دهه 70 تاكنون بيش از 50 درصد بالا رفته است و تصور مي شود كه اين وضع به افزايش ميزان چاقي، مصرف الكل و بيماري ترش كردن مربوط باشد، بنابراين يافتن راه هايي براي جلوگيري از اين بيماري نيز مهم است."
هر سال ابتلاي حدود 7800 نفر در بريتانيا به سرطان مري تشخيص داده مي شود. اين سرطان ششمين عامل مرگ ناشي از سرطان است كه حدود پنج درصد قربانيان سرطان در بريتانيا را در بر مي گيرد​
 

Princess NazaniN

کاربر فعال ادبیات
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 آپریل 2009
نوشته‌ها
844
لایک‌ها
2,442
محل سکونت
In my dreams!
[h=1]آب گیلاس؛ خواب آور طبیعی[/h]

آب گیلاس شما را از بی‌خوابی می‌رهاند. بر اساس نتایج یک پژوهش انگلیسی، آب گیلاس خواص فوق‌العاده شگفت انگیزی روی خواب می‌گذارد. آب گیلاس روی سطح ملاتونین تأثیر می‌گذارد و برای
همین کیفیت و مدت زمان خواب را افزایش می‌دهد.

1262626182152088793207247171251926717338.jpg



تا کنون در مورد خواص شیر گرم و دم کرده‌ی بابونه برای داشتن خوابی راحت و آسوده زیاد صحبت شده است. اما باید بدانید که این دو نوشیدنی تنها درمان بی‌خوابی نیستند. اخیراً محققان برای افرادی که از بی‌خوابی یا بدخوابی رنج می‌برند نوشیدنی جدیدی کشف کرده‌اند: آب گیلاس.


محققان دانشگاه Northumbria انگلیس برای دست یافتن به این خاصیت آب گیلاس داوطلبان را به دو دسته تقسیم کردند: گروه اول به مدت یک هفته هر روز 30 میلی لیتر آب گیلاس مصرف کردند و گروه دوم به همین میزان نوشیدنی‌های مختلف دریافت کردند.

سپس محققان به وسیله‌ی دستگاه های مخصوص، خواب هر یک از این شرکت کننده‌ها را مورد بررسی قرار داند.

در نهایت محققان مشاهده کردند افرادی که آب گیلاس مصرف کرده‌اند به طور متوسط به مدت 25 دقیقه بیشتر خوابیدند و همچنین کیفیت خواب این افراد 6 درصد بهتر از گروه دوم بوده است.
آب گیلاس حاوی ملاتونین بوده و برای همین میزان طبیعی این هورمون را که
شب‌ها ترشح می‌شود را بالا می‌برد و به این ترتیب مدت و کیفیت خواب شبانه
را افزایش می‌دهد


واقعیت این است که آب گیلاس حاوی ملاتونین بوده و برای همین میزان طبیعی این هورمون را که شب‌ها ترشح می‌شود را بالا می‌برد و به این ترتیب مدت و کیفیت خواب شبانه را افزایش می‌دهد.
دکتر جانسون الیز، رئیس مرکز پژوهش‌های مربوط به خواب از دانشکده‌ی علوم طبیعی می‌گوید: «موضوع قابل توجه و جالب این پژوهش این است که ملاتونین موجود در آب گیلاس برای داشتن خواب خوب کافی است.»

به عقیده‌ی محققان آب گیلاس می‌تواند برای افرادی که از اختلالات خواب رنج می‌برند درمان مناسبی باشد. مشکل اینجاست که پیدا کردن آب گیلاس همیشه سخت‌تر از شیر یا نوشیدنی‌های دیگر است.
 

Kasandra

کاربر افتخاری و فعال خاطرات
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
2,876
لایک‌ها
5,889
محل سکونت
Among the untrodden ways...
چنانچه روزانه از "ویتامین سی" استفاده می کنید از خوردن "میگو" خودداری کنید!


يک زن تایوانی بصورت غیر مترقبه ای فوت کرده در حالیکه نشانه هایی از خونریزی از گوش بینی و دهانش مشاهده شده است.
پس از کالبد شکافی علت مرگ مسومیت به دلیل وجود "آرسنیک" در شکم بیمار تشخیص داده شد.
سوال این است که این آرسینیک از کجا سر در آورده؟
یک متخصص پس از بررسی محتویات شکم آن مرحومه نتیجه را چنین اعلام می کند :

ندانم کاری شخص فوت شده!

و چنین توضیح می دهد که این فرد روزانه از "ویتامین سی" استفاده می کرده که بصورت عادی ضرری ندارد.
همچنین شب قبل برای شام "میگو" میل نموده که اینهم هیچگونه مشکلی ندارد.

ولی به طور خلاصه ترکیب "ویتامین سی" و ماده غیر سمی "پتاسیم آرسینیک 5" باعث تولید "تری اکسید آرسینیک" در بدن می شود که همان آرسینیک سمی است.

پس چنانچه روزانه از "ویتامین سی" استفاده می کنید از خوردن "میگو" خودداری کنید
 

GraduallyMeanin

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2012
نوشته‌ها
223
لایک‌ها
99
شما هم شنیدین از قدیم میگن عسل رو با خربزه نخورید خطرناکه؟ راستی چرا؟ کسی نخورده؟؟
 

GraduallyMeanin

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2012
نوشته‌ها
223
لایک‌ها
99
آب گیلاس؛ خواب آور طبیعی



آب گیلاس شما را از بی‌خوابی می‌رهاند. بر اساس نتایج یک پژوهش انگلیسی، آب گیلاس خواص فوق‌العاده شگفت انگیزی روی خواب می‌گذارد. آب گیلاس روی سطح ملاتونین تأثیر می‌گذارد و برای
همین کیفیت و مدت زمان خواب را افزایش می‌دهد.

1262626182152088793207247171251926717338.jpg



تا کنون در مورد خواص شیر گرم و دم کرده‌ی بابونه برای داشتن خوابی راحت و آسوده زیاد صحبت شده است. اما باید بدانید که این دو نوشیدنی تنها درمان بی‌خوابی نیستند. اخیراً محققان برای افرادی که از بی‌خوابی یا بدخوابی رنج می‌برند نوشیدنی جدیدی کشف کرده‌اند: آب گیلاس.


محققان دانشگاه Northumbria انگلیس برای دست یافتن به این خاصیت آب گیلاس داوطلبان را به دو دسته تقسیم کردند: گروه اول به مدت یک هفته هر روز 30 میلی لیتر آب گیلاس مصرف کردند و گروه دوم به همین میزان نوشیدنی‌های مختلف دریافت کردند.

سپس محققان به وسیله‌ی دستگاه های مخصوص، خواب هر یک از این شرکت کننده‌ها را مورد بررسی قرار داند.

در نهایت محققان مشاهده کردند افرادی که آب گیلاس مصرف کرده‌اند به طور متوسط به مدت 25 دقیقه بیشتر خوابیدند و همچنین کیفیت خواب این افراد 6 درصد بهتر از گروه دوم بوده است.
آب گیلاس حاوی ملاتونین بوده و برای همین میزان طبیعی این هورمون را که
شب‌ها ترشح می‌شود را بالا می‌برد و به این ترتیب مدت و کیفیت خواب شبانه
را افزایش می‌دهد


واقعیت این است که آب گیلاس حاوی ملاتونین بوده و برای همین میزان طبیعی این هورمون را که شب‌ها ترشح می‌شود را بالا می‌برد و به این ترتیب مدت و کیفیت خواب شبانه را افزایش می‌دهد.
دکتر جانسون الیز، رئیس مرکز پژوهش‌های مربوط به خواب از دانشکده‌ی علوم طبیعی می‌گوید: «موضوع قابل توجه و جالب این پژوهش این است که ملاتونین موجود در آب گیلاس برای داشتن خواب خوب کافی است.»

به عقیده‌ی محققان آب گیلاس می‌تواند برای افرادی که از اختلالات خواب رنج می‌برند درمان مناسبی باشد. مشکل اینجاست که پیدا کردن آب گیلاس همیشه سخت‌تر از شیر یا نوشیدنی‌های دیگر است.

خیلی چیزا رو انگار به ماها از بچگی اشتباه یاد داده بودن. مثلا یادمه کوچیک که بودیم میگفتن بچه گیلاس نخور شکمت باد میکنه هیچ فایده غذایی هم نداره! اما همین چند وقت پیش میخوندم که گیلاس سرشار از خاصیته و فقط افراد بلغمی مزاج (طبع سرد) نباید نارس و قرمزش رو بخورن. اینجور افراد باید گیلاس سیاه و کاملا رسیده میل کنند.
 

paymanparsa

کاربر فعال موسیقی و آشپزی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2009
نوشته‌ها
211
لایک‌ها
237
محل سکونت
tehran
خیلی چیزا رو انگار به ماها از بچگی اشتباه یاد داده بودن. مثلا یادمه کوچیک که بودیم میگفتن بچه گیلاس نخور شکمت باد میکنه هیچ فایده غذایی هم نداره! اما همین چند وقت پیش میخوندم که گیلاس سرشار از خاصیته و فقط افراد بلغمی مزاج (طبع سرد) نباید نارس و قرمزش رو بخورن. اینجور افراد باید گیلاس سیاه و کاملا رسیده میل کنند.

درود
مشخصه دوست عزیز ، اونهایی که به ما " یاد" می دادن ، خودشون بلد نبودن !!! و این باعث شده کلی اطلاعات اشتباه وارد جامعه بشه ... جالبه تک تک میوه ها( ی سرشار از ویتامینها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان) از نظرشون اشکال داشته و اونوقت اصرار داشتن بچه ها بشینن بادمجان و کدو و کنگر و کرفس ( در خورشت ها که کلی جوشیده بوده ن و ویتامین هاشون از بین رفته بوده ) میل کنن ...ولی خوشبختانه منابع علمی الان در دسترس هستن و جای نگرانی نیست ، شما این اشتباها رو برای فرزندانتون تکرار نخواهید کرد ...
 

wonnin

مدیر انجمن ادبیات
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,999
لایک‌ها
7,614
محل سکونت
Wish I Knew
من بشیتر وقتها صبحونه یه لیوان شیر سرد میخورم .

دوستان همراهش چی بخورم بهتره که هم کاملتر بشه و هم اینکه ساعت 11 که میشه ضعف نره دلم :lol:
 

supermirrora

Registered User
تاریخ عضویت
22 مارس 2013
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
447
محل سکونت
یه جای بد
من بشیتر وقتها صبحونه یه لیوان شیر سرد میخورم .

دوستان همراهش چی بخورم بهتره که هم کاملتر بشه و هم اینکه ساعت 11 که میشه ضعف نره دلم :lol:
بستگی به بودجه ات داره عزیز
اگر پولشو داری، متناوبا رولت سویسی و کیک اسفنجی خوبه
اگر وضعت مثل ماست بیسکویت دایجستیو یا ساقه طلایی خوبه
اگر اوضاع مالی خیلی خرابه یه کف دست نون تافتون هم میتونه خیلی خوب باشه
 

M1V

کاربر فعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 می 2013
نوشته‌ها
7,910
لایک‌ها
3,612
محل سکونت
asalkade.com خرید تلفنی عسل از زنبوردار09155869597
عسل اکسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر جوانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
q.jpg

[FONT=&amp]عسل قوی‌ترین ضدباکتری طبیعی دنیاست؛ برای همین هم یه شیشه عسل قرن‌ها سالم می‌مونه و فاسد نمی‌شه.[/FONT]
[FONT=&amp]هر یه قاشق عسل نتیجه کار و تلاش [/FONT][FONT=&amp]۴۵[/FONT][FONT=&amp] روزه یه زنبور کارگره که از بدو تولدش بدون اینکه یه شب بخوابه، عسل تولید کرده. هر قاشق عسل از شهد [/FONT][FONT=&amp]۱۰[/FONT][FONT=&amp] میلیون گله و هر زنبور معادل [/FONT][FONT=&amp]۷[/FONT][FONT=&amp] دور کره زمین پرواز می‌کنه تا گرده گل رو تبدیل به عسل کنه[/FONT][FONT=&amp].
[/FONT][FONT=&amp]عسل سرشار از منیزیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، فسفات و [/FONT][FONT=&amp]۲۲[/FONT][FONT=&amp] نوع ویتامین و ماده معدنیه[/FONT][FONT=&amp]. [/FONT][FONT=&amp]نوشیدن یه لیوان آب‌لیمو و عسل در روز نه تنها[/FONT][FONT=&amp]سیستم ایمنی بدن‌تون رو تقویت می‌کنه[/FONT][FONT=&amp]که با افزایش سوخت و ساز بدن[/FONT][FONT=&amp]باعث لاغری می‌شه[/FONT][FONT=&amp].[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT][FONT=&amp]ترکیب عسل و دارچین که می‌تونید باهاش دم‌نوش درست کنید یا تو یه کپسول بریزید و مثل قرص بخوریدش،[/FONT][FONT=&amp]تقویت کننده قلب، پایین آورنده کلسترول و رفع سوهاضمه[/FONT][FONT=&amp]است. غرغره دم‌نوش عسل و دارچین در صبح مانع بوی بد دهن می‌شه[/FONT][FONT=&amp].
[/FONT][FONT=&amp]ترکیب عسل، دارچین و روغن زیتون یه ماسک عالی برای لطافت، درخشش و لایه‌برداری پوست صورته[/FONT][FONT=&amp].[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT][FONT=&amp]با عسل و لیمو یه لیموناد خنک درست کنید و اونو جایگزین نوشابه کنید که هم خوشمزه است، هم انرژی‌زا و نشاط آوره[/FONT]
 

user22

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2012
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
37
محل سکونت
TEH
گیلاس فوایدش چقدر زیاده مگه نه؟
 
بالا