برگزیده های پرشین تولز

آموزش کسب درآمد از بورس مبادلات ارزی و طلا چگونه؟

iranbus

Registered User
تاریخ عضویت
31 مارس 2009
نوشته‌ها
2,677
لایک‌ها
1,037
محل سکونت
b
با تشکر از استارتر عزیز،
لطفا کسانیکه مطالب آموزشی میذارند حتما " رفع مسئولیت " و Disclaimer رو در پستهاشون عنوان کنند.
تا بعدا اگر برای فردی مشکلی در اثر استفاده از مطالب ایشان پیش آمد مسئولیتی متوجه ایشان نباشد.

موفق باشید

ای آقا ایشون داره لطف میکنه آموزش میده خودش هم عنوان کرده من هیچ راه عملی به شما نمیگم ماجرا همون ماهیگیره که خودش هم گفت. من خودم که یه فایل متنی گذاشتم و آموزشهاشونو اونجا سیو میکنم که بخونمشون
 

elmonex

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
18 آگوست 2012
نوشته‌ها
1,141
لایک‌ها
195
محل سکونت
Elmonex Exchequer
دقیقا بنده هم از مطالب ایشون بهره مند میشم.
گفتم تا خدای نکرده بهدا اگر افرادی بدون اطلاع و تجربه وارد بازاری شدن ومتضرر شدن ایشان رو ملامت نکنند .
 

iranbus

Registered User
تاریخ عضویت
31 مارس 2009
نوشته‌ها
2,677
لایک‌ها
1,037
محل سکونت
b
یه مقاله در اینترنت پیدا کردم دیدم چون اول راه هستیم و هنو شروع نکردیم این خیلی بدردمون میخوره


چرا اکثر معامله گران فارکس موفق نمیشوند ؟


من یک تئوری دارم ، وقتی که شروع به معاملات فارکس کردم ( 2 سال قبل ) تازه جنبش بزرگ معامله در فارکس شروع شده بود و من با خودم فکر میکردم که بصورت خیلی اتفاقی با یک ظرف افسانه ایی پر از طلا برخورد کردم و بزودی در مسیر رویایی و راحت زندگی قرار خواهم گرفت مسیری که فکر میکردم بسیار راحت و آسان میتوان از آن پول زیادی بدست آورد.



برای من یک شغل آنلاین چند میلیون دلاری بود و فکر میکردم که مرد باهوشی مثل من برای بدست آوردن پول براحتی از آن یا در آن شکست نمیخورد.البته من قبلا این مطلب را خوانده بودم که 90 درصد تریدرهای بازار فارکس در این مارکت بازنده هستند ولی همیشه با خودم میگفتم که هرگز این اتفاق برای من نخواهد افتاد .



من از لحاظ دانشگاهی مدرک معتبری در زمینه اقتصاد دارم و فکر میکردم که اگر من بهترین تکنیکهای معاملاتی بازار فارکس را یاد بگیرم و از تله ها و مشکلاتی که در مسیر وجود دارد با شناخت و مطالعه زیاد اجتناب کنم همیشه میتوانم یک تریدر عالی و بسیار موفق در کارم باشم.



بنابراین روی بهترین دوره های آموزشی فارکس که میشناختم سرمایه گذاری کردم و تقریبا تمام دی وی دی های آموزشی موجود را گرفتم که بیش از 4000 دلار برایم هزینه در بر داشت ، ساعتها آموزش فارکس و چندین نرم افزار شامل نرم افزارهای سیگنال دهنده فارکس که روی کامپیوتر نصب میشد و برای کار کردن ما را راحت تر میکرد.



حتی به وبسایت استادم نیز دسترسی داشتم و میتوانستم معاملات روزانه فارکس را ببینم و آنها را مرور کنم و به تفسیرهایش در رابطه با بازار گوش کنم وبراحتی میتوانستم ببینم که چند پیپ بدست می آورد.ولی خوب که دقت میکردم میدیدم که او بیشتر روزها بین 20 تا 30 پیپ میگیرد و اکثرا در میان اینهمه ارز فقط پوند به دلار را معامله میکند و حس میکردم که کم کم همه چیز آسانتر میشود.



دوره های آموزشی شامل تمام جوانب معاملاتی مانند آمادگی برای معاملات ، ثبت معاملات روزمره و یا حتی دوره های روانشناسی معاملاتی فارکس میشد من تمام این دوره های آموزشی را بر روی دی وی دی و در طی چند روز دیده بودم و با تکنیکهای خاص بازار فارکس آشنا شده بودم برای اینکه مدرس این دوره ها یک تریدر تکنیکال بود.



دیگر بیشتر از این نمیتوانستم صبر کنم بنابراین یک حساب واقعی باز کردم 5000 دلار و شروع کردم واااااااای چه جهنمی اوایل فکر میکردم با معامله کردن روی همین حسابم پس از مدتی میتوانم یک مرسدس بنز یا آخرین مدل فراری را بگیرم.ولی واقعیت این است که این مساله تا همین امروز هم اتفاق نیافتاده است.



سپس این سوالات را از خودم پرسیدم :



آیا من هم میتوانم مرسدس یا فراری داشته باشم ؟ نمیدانم.



آیا تابحال خوشبختی کامل برای خودم داشته ام ؟ نه تا بحال.



در حقیقت من تمام پولم را از دست دادم و پس از آن پولهای زیادی را نیز از دست دادم اما هیچ وقت اطمینانم را از دست ندادم برای اینکه امیدوار بودم بتوانم راهی را پیدا کنم که بتوانم بصورت آنلاین پول در آورم.

من درمورد تریدرهای زیادی شنیده ام که و دیده ام که پول زیادی را از این طریق بدست آورده اند و میدانم که این مساله ممکن است



بنابراین پس از این همه چیزهایی که با خودم مطرح میکردم به این نتیجه رسیدم که مشکل از سیستم است بنابراین بازهم سرمایه بیشتری را وارد کار میکردم و روی آن معامله میکردم تا تجربه بیشتری بدست آورم تمام سیستمهای معتبر موجود برای معامله کردن را خریدم و وقتی استیتمنت این سیستمها را مورد بررسی قرار میدادم میدیدم دیگران دارند با استفاده از این سیستمها پول در می آورند بنابراین علاوه بر سیستمهای مختلف کتابهای زیادی نیز خریدم و خواندم کتابهایی در رابطه با آموزش فارکس ، معامله گری در فارکس ، مقایسه سیستمهای معامله گری در فارکس و ....همچنین تمام دوره های آموزشی که در زمینه فارکس قابل دانلود بود را نیز تهیه کردم و خریدم و تمام راهنماهای فارکس را.



در مورد سیستمهای معامله گری روزانه در مقابل سیستمهای معامله گری بلند مدت مطالعه زیادی داشتم و بسیار مصمم بودم که در این رابطه موفق شوم و بتوانم در بازار فارکس پول بدست بیاورم اما بازهم این سوال برای من پیش آمد آیا حالا میتوانم با خواندن اینهمه کتاب و دیدن اینهمه فایل آموزشی معامله کنم؟



در واقع نه!



اما بالاخره فهمیدم مشکل از کجاست و چرا من اینهمه با شکستهای متوالی مواجه میشوم خیلی سخت بود که این مساله را بپذیرم ولی مشکل من هستم !!.



بله من ! مشکل من هستم !!



حالا میدانم که شیوه ها و روشها و متدهای من همه به طریقی مرا داشتند از این کار نا امید میکردند زیرا حتی زمانی هم که از یک سیستم موفق ثابت شده استفاده میکردم باز هم پولم را از دست میدادم و شکست میخوردم.



پس از یک مدت طولانی که برایم بسیار پر هزینه بود هنوز من این مساله را متوجه نشده بودم که میتوانستم یک سیستم معامله گری آنلاین موفق در فارکس بخرم و با پول و هزینه بسیار کم در دوره های آموزشی شرکت کنم که بسیار هم به صرفه بودند و..



فهمیدم که فقط دوره های آموزشی گرانقیمت و همینطور منابع گرانقیمت شرط لازم و کافی برای رسیدن من به موفقیت نبودند. من نباید به فکر ساده و سریع پول در آوردن در بازار فارکس می بودم



واقعا تفاوت بین بازنده ها و برنده ها چیست؟



و با چه کس دیگری میتوانم برای موفقیت در فارکس مشورت کنم ؟ خوب معلوم است با خودم با خودم...



من متوجه نشانه های شخصیتی بسیار زیاد و همچنین کمبودهای شخصیتی در خودم شدم که مانع موفقیت من میشدند مسائلی همچون کمبود تمرکز در کار ، نظم در کار ، دقت در کار و همینطور صداقت که بسیار مهم است و سریع متوجه شدم که تمام دروس فارکس و مباحثه های آموزشی در خصوص فارکس برای حل کردن این موضوع به طور مناسب با شکست مواجه میشوند و این احتمالا به این خاطر است که نویسندگان تمام این کتابها و آاموزش دهندگان این دی وی دی ها و نرم افزارها خود معامله گران موفقی در فارکس هستند.



کسانی که شرایط و ویژگیهای ضروری برای به موفقیت رسیدن را در خود دارند و این دقیقا چیزیست که ما نسبت به آن با کمبود مواجه هستیم و آنها متوجه این مساله نمیشوند که این مساله بتنهایی خو باعث عدم موفقیت ما است!



مشکل چیست؟

در یک جمله " بیشتر معامله گران فارکس قادر به استفاده کردن از سیستمهایی که یاد گرفته اند نیستند".

و این دلیل اصلی شکست این تریدرها است.



بنابراین مطلب مهم اینست که در مورد استراتژیهای موفق فارکس ما باید ویژگیهای روانشناسی و شخصیتی را نیز در آنها در نظر بگیریم و بدون در نظر گرفتن این نکات و به صرف استفاده از تحلیلهای تکنیکال و استفاده از خبرها هیچ کاری نمیتوان کرد و زمانی سیستمها و استراتژیهای معاملاتی ما نتیجه بخش هستند که ما بتوانیم در مورد تمایلات و گرایش ها و حالات و روحیات خود شناخت داشته باشیم و یکسری قوانین معاملاتی متفاوت را بوجود آوریم قوانینی که بدون در نظر گرفتن آنها حتی موفق ترین معامله گران فارکس هم در کار خود با شکست مواجه میشوند.



زیرا مسلما موفق ترین معامله گران فارکس کسانی میتوانند باشند که در کنار تحلیلهای تکنیکال و همینطور شناخت کامل سیستمها حتما ویژگیهای دیگری نیز چون تمرکز ، نظم و دقت و مسائل روانشناختی خود را مد نظر قرار میدهند و نسبت به روحیات و تمایلات شخصی خود شناخت لازم دارند.





کریستوفر تمپل

با تشکر از جناب آقای اصغرنژاد- نویسنده و تحلیلگر افتخاری سهمیران


منبع:سهمیران - چرا بهترین سیستمهای معاملاتی شکست میخورند؟
 

iranbus

Registered User
تاریخ عضویت
31 مارس 2009
نوشته‌ها
2,677
لایک‌ها
1,037
محل سکونت
b
من تصمیم گرفتم تایپیکی بذارم در رابطه با تجربیات کسانی که تو فارکس شکست خوردند یا پیروز شدند از تو اینترنت هرچی پیدا کردم میذارم بقیه هم استفاده کنند.
 

gh..reza

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2012
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
21
محل سکونت
اصفهان
سلام آقای lar_fx بنده همه جوره پایتم دانشجوام و خیلی از وقتم آزاد همه ی پست های قبلیتون رو هم خوندم و چندتا سوال واسم پیش اومد ممنون می شم جواب بدین
1- الان هر اونس طلا 1728 دلاره من امروز یه اونس می خرم فردا می ره بالا می خام بفروشم آیا لحضه ی که تصمیم گرفتم بفروشم میشه فروخت یعنی واسش مشتری گیر می یاد یا نه
2- از بین این سه تا کدومو پیشنهاد می کنید بروکر ویندسور-فیبو گروپ-آلپاری خودتون با کدوم کار می کنید؟
 

lar_fx

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
120
سلام آقای lar_fx بنده همه جوره پایتم دانشجوام و خیلی از وقتم آزاد همه ی پست های قبلیتون رو هم خوندم و چندتا سوال واسم پیش اومد ممنون می شم جواب بدین
1- الان هر اونس طلا 1728 دلاره من امروز یه اونس می خرم فردا می ره بالا می خام بفروشم آیا لحضه ی که تصمیم گرفتم بفروشم میشه فروخت یعنی واسش مشتری گیر می یاد یا نه
2- از بین این سه تا کدومو پیشنهاد می کنید بروکر ویندسور-فیبو گروپ-آلپاری خودتون با کدوم کار می کنید؟

1- بله در ثانیه معامله ای که زدی بسته می شه در اینجا لازم نیست دنبال مشتری بگردی داری از بانک سفارش طلا رو می دی و بعدا قراره آینده حسابتو تصویه کنی این آینده ممکنه چند ثانیه تا چندین ماه هم باشه .
2- هر سه تاش از بروکرهای قدیمی و معتبر هستند با هر کدومش کار کنی مشکلی نیست ولی شنیدم برای حساب های سنگین مثلا بالای 100هزار دلار ویندزور بهتره ولی حساب های پایین تر آنچنان فرقی وجود نداره من تا حالا نشنیدم که برای کسی اتفاقی بیفته
 

mobile90002

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2010
نوشته‌ها
452
لایک‌ها
33
محل سکونت
985
درود به دوستاني كه مشتاقانه دنبال كسب دانش در اين عرصه هستند

بايد خدمتتون يك نكته اي رو عرض كنم ،گرچه ميدونم 99% فايده اي نداره،اما براي همون يك درصد

معامله در اين بازار ها نياز به دانش بالايي در زمينه اقتصاد، تحليل هاي اقتصادي، آشنايي با حركات بازار(تحليل هاي نكنيكالي ) داره

هر دانش آموزي بايد حداقل بين 1 تا 4 سال وقت بزاره تا بتونه بعد از گذروندن اين مرحله تازه آموخته هاي خودشو روي بازار اجرا كنه، كه اون هم براي رسيدن به تجربه لازم براي معامله گري بين 6ماه تا 2 سال طول ميكشه.

اين تايم هاي بالا براي ايراني ها بيشتر هم ميشه اونم به خاطر نبودن منابع به زبان فارسي است.
براي همين بايد از منابع و كلاسهاي خارج از كشور استفاده كنيد كه احتياج به دو فاكتور (زبان انگيليسي و هزينه) داره .


بنابراين ،نكته اينه كه تا به اين حد نرسيديد به هيچ وجه وارد اين بازار نشويد همونطور كه يك نفر يه بقالي ميخواد باز كنه اول 2-3 سال شاگردي ميكنه حالا چه برسه به اين بازار عظيم.

دليل اينكه ميگن 95 درصد تو اين بازار متضرر هستند هم دقيقا همينه چون نحوه ورودش خيلي راحت هست ،وكسي از شما نميپرسه چيزي بلدي يا نه؟ وگرنه خود بازار براي اون تريدر حرفه اي بسيار شيرين و پرسود است.

موفق باشيد.
 

mobile90002

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2010
نوشته‌ها
452
لایک‌ها
33
محل سکونت
985
......................
 
Last edited:

alipc1

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2006
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
2
اين هم نمونه اي از جاهايي كه ميتونيد براي استارت زدن ازش استفاده كنيد:

Study Sessions

CFA Exam Insider PDF Study Guides

ممنون mobile90002

اما حالا یکی پیدا شده در بارش داره به ما آموزش میده! چرا شما میگی اون بلد نیست؟! من که تا حالا یه چیزایی فهمیدم و ممنون هم هستم

لطفا ادامه بدین حاجی ...) LAR_FX (

آقای مدیر ممنون میشیم تاپیک رو مهم کنین ...
 

lar_fx

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
120
سطح آمادگی :
برای ابتدای کار اول بهتره با محیط برنامه آشنا بشید بعد می ریم سراغ بعضی از اصطلاحات مهم بازار

ابتدا برنامه رو نصب می کنید که خیلی راحت نصب میشه پس از نصب با توجه به شکل شماره 1 ، همچین تصویری رو می بینید بعد بروید برای ساخت یک اکانت دمو که توی شکل 2 اول روی ستاره زرد رنگ کلیک می کنید و سپس با راست کلیک روی گزینه اکانت وارد تصویر شماره 3 می شوید که باید اطلاعات مربوطه رو پر کنید البته لازم نیست اطلاعات حقیقی تون رو وارد کنید یه چیزی همین جوری بنویسید بعد تیک شماره یک رو می زنید بعد چند تا Next می زنی تا برسی به تصویر شماره 4 در اونجا به شما یوزر و پسورد رو می ده که لازم نیست اونو یادداشت کنید مگر اینکه بخواید به کسی بدید خودش داخل نرم افزار تون که از الان باید بهش بگید متاتریدر یا پلتفرم ذخیره می شه و هر بار که پلتفرمتون رو باز می کنید یه راست میره توی اکانتتون . شما می تونید در حین واحد چندین اکانت هم داشته باشید . یه کم باهاش ور برید حساب کار دستتون میاد .
در تصویر شماره 5 می تونی اسم اکانتت رو ببینی .
در تصویر شماره 6 می تونید سفارشتون رو بدید که ابتدا روی گزینه New Order کلیک می کنید بعد در اونجا دکمه های بای و سل رو می تونی ببینی در اینجا می تونی یا سفارش بای (خرید) بدید و یا سل (فروش یا اسم دیگرش خرید ارز متقابل)
در همین تصویر شماره 6 شماره 2 اگر بزنید(ترمینال)پنجره ای براتون باز میشه که در اون معامله ای رو که زدید رو نشون می ده همچنین تاریخچه معاملات شما
در پنجره ترمینال و تصویر شماره 7 عکسی از معامله خریدی است که زدم . در تصویر شماره 8 در صورتی که بخواید معامله ای رو که باز کردین ببندید روی اون راست کلیک می کنید و مطابق تصویر دکمه کلوز اوردر رو می زنید بعد پنجره ای برای شما باز می شه که در تصویر شماره 9 می تونید اونو ببینید در این پنجره دکمه کلوز رو می زنید و معامله شما چه در سود و چه ضرر بسته خواهد شد . یه وقت اشتباهی دکمه فروش رو نزنید ها چون معامله جدید براتون باز میشه .

برای راحتی کار اونایی که هنوز این پلتفرم رو ندارن می تونید از این پایین دوباره دانلودش کنید
 

فایل های ضمیمه

  • ax.rar
    292.3 KB · نمایش ها: 121
  • AX 2.rar
    152.5 KB · نمایش ها: 107

mobile90002

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2010
نوشته‌ها
452
لایک‌ها
33
محل سکونت
985
ممنون mobile90002

اما حالا یکی پیدا شده در بارش داره به ما آموزش میده! چرا شما میگی اون بلد نیست؟! من که تا حالا یه چیزایی فهمیدم و ممنون هم هستم

لطفا ادامه بدین حاجی ...) LAR_FX (

آقای مدیر ممنون میشیم تاپیک رو مهم کنین ...

كي گفته كسي چيزي بلد نيست؟
لطفا در مورد چيزي كه اطلاع نداريد اظهار نظر نفرمايد.
 

gh..reza

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2012
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
21
محل سکونت
اصفهان
قبل از اینکه آموزش شما رو ببینم از ویندسور یه اکانت دمو گرفتم ولی هرچی خرید و فروش می کنم آخرش ضرره:D
یه عکسم از محیط نرم افزار گرفتم و سوالام روی اون علامت زدم
1.اینجا دلار استرالیا و ین ژاپن نوشته ولی اعتبار اولیه ما 5000 دلاره وقتی خرید یا فروش رو می زنیم ما چی میخریم دلار استرالیا یا ین ژاپن
2.این حجم حداقلش 1 دلار و حداکثر 8 دلاره در حالی که من 5000 دلار دارم چه چوری می تونم بیشتر معامله کنم
3.من تمام معاملاتمو همونجوری که شما گفتین بستم ولی این عدد هنوزم داره بالا و پایین می شه
 

فایل های ضمیمه

  • 2.JPG
    2.JPG
    170.5 KB · نمایش ها: 86

lar_fx

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
120
[FONT=&quot]
[/FONT][FONT=&quot]درسته کار به این آسونی ها هم نیست همه کسانی که متضرر می شند بدون شناخت بازار وارد می شن . منم نمی گم که همین جوری دوستان وارد بشن حساب آزمایشی یا دمو برای همین گذاشتن که افراد برن تست کنند و قلق کار دستشون بیاد بعدا وارد حساب واقعی بشن من نمی تونم مسئول ضرر افراد باشم از الان می گم تا زمانی که یاد نگرفتین وارد محیط کار نشوید چون 100 درصد متضرر می شید نه هم 95 درصد . من هم هر چی توی این مدت یاد گرفتم سعی می کنم در اختیار هم وطنام قرار بدم . [/FONT]
 

lar_fx

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
120
قبل از اینکه آموزش شما رو ببینم از ویندسور یه اکانت دمو گرفتم ولی هرچی خرید و فروش می کنم آخرش ضرره:D
یه عکسم از محیط نرم افزار گرفتم و سوالام روی اون علامت زدم
1.اینجا دلار استرالیا و ین ژاپن نوشته ولی اعتبار اولیه ما 5000 دلاره وقتی خرید یا فروش رو می زنیم ما چی میخریم دلار استرالیا یا ین ژاپن
2.این حجم حداقلش 1 دلار و حداکثر 8 دلاره در حالی که من 5000 دلار دارم چه چوری می تونم بیشتر معامله کنم
3.من تمام معاملاتمو همونجوری که شما گفتین بستم ولی این عدد هنوزم داره بالا و پایین می شه

ببینید وقتی خرید می زنی یعنی شما سفارش دلار استرالیا رو دادی و باید درآینده (چند ثانیه تا چند ماه بعد) ین ژاپن بهش بدی حالا هر چی نمودار قیمت به سمت بالاتر بره به نفع شماست چون وقتی نمودار جفت ارز AUDJPY بره بالا یعنی ارزش ین نسبت به پول استرالیا داره میاد پایین و شما سود می کنی
و وقتی معامله فروش رو می زنی یعنی شما سفارش ین دادین و باید دلار استرالیا بهش بدین در اینجا هر چه نمودار قیمت بیاد پایین تر یعنی ارزش پول استرالیا نسبت به ین داره میاد پایین پس در اینجا شما از نزول نمودار سود می کنی
یک ترازو در نظر بگیرید یک طرف اون ین بزارید و طرف دیگه دلار استرالیا اگه ین اومد پایین طبیعتا دلار میره بالا و برعکس

اگه باز هم نامفهوم بود اشکالی نداره بپرسید شاید طور دیگه به ذهنم اومد و بهتون گفتم
 

gh..reza

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2012
نوشته‌ها
83
لایک‌ها
21
محل سکونت
اصفهان
ببینید وقتی خرید می زنی یعنی شما سفارش دلار استرالیا رو دادی و باید درآینده (چند ثانیه تا چند ماه بعد) ین ژاپن بهش بدی حالا هر چی نمودار قیمت به سمت بالاتر بره به نفع شماست چون وقتی نمودار جفت ارز AUDJPY بره بالا یعنی ارزش ین نسبت به پول استرالیا داره میاد پایین و شما سود می کنی
و وقتی معامله فروش رو می زنی یعنی شما سفارش ین دادین و باید دلار استرالیا بهش بدین در اینجا هر چه نمودار قیمت بیاد پایین تر یعنی ارزش پول استرالیا نسبت به ین داره میاد پایین پس در اینجا شما از نزول نمودار سود می کنی
یک ترازو در نظر بگیرید یک طرف اون ین بزارید و طرف دیگه دلار استرالیا اگه ین اومد پایین طبیعتا دلار میره بالا و برعکس

اگه باز هم نامفهوم بود اشکالی نداره بپرسید شاید طور دیگه به ذهنم اومد و بهتون گفتم

من فهمیدم جواب سوالامو گرفتم فقط یه چیزی این نمودارا رو چه جوری می شه پیش بینی کرد هر ثانیه یه سمت می ره چی باعث می شه الان صعودی باشه یه ثانیه ی بعد نزولی
 

A.C.E

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2012
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
9
سطح آمادگی :
معنی لورج یا اهرم افزایش سرمایه
عاملی که باعث میشه این شغل به عنوان پردرآمدترین شغل جهان به حساب بیاید همین لورج (Leverage) است .
کارگزاران مختلف لورج های مختلفی ارائه می دهند ولی اکثر آنها حداقل 1/100 رو می دن که به معنی این هست شما می تونی با یک حساب 1000 دلاری به اندازه یک حساب 100000 دلاری خرید و فروش کنید . و سود حاصله از 100 هزار دلار به 1000 دلار شما اضافه می شه و ضرر حاصله از 100هزار دلار نیز از 1000 دلار شما کسر میشه . شما مجازهستید که به اندازه همین 1000 دلار ضرر کنید بیشتر از اون امکان نداره حتی یک سنت چون همین که میزان ضررتون به 1000رسید حسابتون کاملا سوخت میشه . پس این بازار ریسک های خودش هم داره و تا یاد نگرفتین هیچ وقت پا توی این کار نزارید.
هم می تونه به شما ضرر بده و هم سودهای کلون بده فرض کن از این حساب 100000 دلاری 0.01 سود بگیری یعنی 1000 دلار سودگرفتی که این یعنی حساب 1000 دلاریتون دو برابر شده و میشه 2000 :D

مقدار لوریج هنگام ساخت اکانت تعیین میشه؟ یعنی بعد از ساخت اکانت دیگه نمیشه تغییرش داد؟
 

iranbus

Registered User
تاریخ عضویت
31 مارس 2009
نوشته‌ها
2,677
لایک‌ها
1,037
محل سکونت
b
دوستان به نظرم یه تایپیک بشه آموزشی یه تایپیک هم بشه رفع اشکال اینطور به نظرتون بهتر نیست؟


من هم یه سئوال دارم مثلاً شما الان دارید دلار میخرید 2800 بعدش یهوی میبینید نمودار شده 2810 میخوای بفروشی همون لحظه امکان پذیره یا تا میخوای ثبت کنی یهوی قیمت تغییر میکنه میشه 2790 .اگه بشه بگید سیستم هر چند لحظه تغییر قیمت نشون میده بازه خاصی داره یا نه ممکنه به صدم ثانیه هم بکشه؟


البته اگه اینهارو میپرسم بخاطر اینه که هنو حتی به خودم جرات ندادم در حالت آزمایشی با نرم افزار کار کنم



یه خبر خوبی هم دارم براتون فردا شنبه و پس فردا یکشنبست دوروز استحراحت کاری داریم:blink:
 

lar_fx

Registered User
تاریخ عضویت
28 نوامبر 2012
نوشته‌ها
100
لایک‌ها
120
من فهمیدم جواب سوالامو گرفتم فقط یه چیزی این نمودارا رو چه جوری می شه پیش بینی کرد هر ثانیه یه سمت می ره چی باعث می شه الان صعودی باشه یه ثانیه ی بعد نزولی

اگه به قیمت ها نگاه کنید می بینید که زیاد هم نوسان شدید ندارند 4 یا 5 رقم اعشار دارد بیشتر این اعشار ها حرکت می کنند اون چیزی که باعث میشه این کار سود ده باشه اون اهرم افزایش سرمایه است وگرنه معامله گران خرد هیچ استقبالی از این بازار نمی کردند و عرضه و تقاضا توی کل دنیا باعث میشه این ارزها نوسان بکنند . فرض کن در این سونامی اخیر که ژاپن رو داغون کرد موجب شد تقاضا برای ین کاهش یابد و درنتیجه باقی ارزها در برابر ین قوی تر شدند
 
بالا