برگزیده های پرشین تولز

آگهي همكاري در مجله الكترونيكي

TruthPraiser

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
10
محل سکونت
واژه نخست سه نام اين شهر به ترتيب تاريخ ع ش ق
خداروشکر بالاخره بعد از چند مدت این موضوع مورد توجه یک نفر قرار گرفت متاسفانه مثل اینکه کم لطفی دوستان با کم شدن اجباری فعالیت بنده در انجمن ها بیشتر شده .
اگر اشتباه نکنم شما باید آقا محمد باشید مشخصات این چند صفحه رو به صورت پیام خصوصی برای شما ارسال می کنم لطفا بررسی کنید
.
متشکرم
 

TruthPraiser

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2004
نوشته‌ها
2,362
لایک‌ها
10
محل سکونت
واژه نخست سه نام اين شهر به ترتيب تاريخ ع ش ق
متاسفانه توان درک کاهش شديد توجه دوستان مايل به همکاري در پروژه نشريه الکترونيک و ساير دوستان که براي پذيرش همکاري در به عهده گيري مسووليت انجام يک يا چند بخش از کارهاي اين پروژه با اون ها تماس گرفته شد رو ندارم.
امکان داره برخي از دوستان گرامي موضوع دليل کم شدن فعاليت بنده در انجمن هاي PersianTools رو مشاهده کرده باشن , با وجود اين کاهش فعاليت , پيش از اين هم يادآور شدم که براي با خبر شدن از آخرين دگرگوني هاي صورت گرفته با چندتن از دوستان همکار در تماس هستم و به راه هاي مختلف امکان بازگشت به منزل به مدت 12 يا 24 ساعت در پايان هر هفته يا يک هفته در ميان هم وجود داره البته نه به اين سادگي.
پيش از اين هم عنوان کردم که در حال حاضر انجام کارهاي مربوط به پروژه نشريه الکترونيک بيشترين بخش فکر من رو خودش مشغول کرده بطوريکه بعد از هربار بازگشت به منزل و در کوچکترين فرصت به دست اومده براي انجام کارهاي مربوط به اين پروژه با تعداد زيادي از کاربرهاي وابسته به اين جريان از راه هاي گوناگون مثل ارسال نامه الکترونيک , ارسال پيام خصوصي , گفتگو در ياهومسنجر يا تماس تلفني در تماس هستم.
چطور بايد اين قضيه رو بيان کنم که :
جاي تاسف داره که کارهاي يک پروژه با پشتوانه اعلام آمادگي براي همکاري تعداد زيادي کاربر شايسته فعال در يک يا چند جنبه از علم رايانه و اينترنت در مرحله همکاري براي طراحي چند صفحه استاتيک با استفاده از زبان برنامه نويسي HTML و طراحي گرافيکي صفحه هاي استاتيک متوقف شده باشه.
تا به اين زمان براي انجام اين کار با تعداد زيادي از کاربرها چه کاربرهايي که براي همکاري اعلام آمادگي کردن و چه کاربرهايي در خارج از اين جريان به راه هاي گوناگون تماس گرفتم تعدادي از اين دوستان در همان بدو امر از پذيرش اين مسووليت امتناع کردن , تعدادي ديگر هم وعده انجام يک بخش يا همه اين کار رو براي زماني نزديک دادن , تعدادي ديگر هم وعده انجام اين کار در يک يا چند نسخه آزمايشي و نمونه کار دادن اما متاسفانه با اين همه هيچ نتيجه قابل قبولي به دست نيومد.
از بيان اين که بگم :
درصورتي که سرعت پيشرفت کارها به اين کندي باشه اگر در همين جا از ادامه انجام کار صرف نظر کنيم بهتر باشه
بسيار ناراحت و شرمنده هستم هيچ وقت فکر اين رو نمي کردم که کار به اينجا برسه که مجبور به گفتم چنين موضوعي باشم.
امکان داره بسياري از دوستان از شنيدن اين گفته بنده ناراحت و يا عصباني شده باشن اما در اين زمان هيچ راه مناسب ديگه اي به نظرم نمي رسه هميشه هدفم از طرح اين ايده انجام يک کار درست براي شرکت در پيشرفت فرهنگ فن آوري اطلاعات و آموزش الکترونيک در کشور عزيزم بوده.
البته ايده هاي زيادي در فکرم هست که اميدوارم بتونم در يک فرصت مناسب به اونها جامه عمل بپوشونم و بتونم در انجام اون ايده ها از نيروي فکر و توان دوستان توانمندم بهره بگيرم.
موفق و پيروز باشيد و بنده رو به خاطر همه چيز ببخشيد.
 
بالا