• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

HoseinTohi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2010
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
شیراز
حسین جان یه ضبط می خوام واسه 206 که اینترفیس داشته باشه تا 160 تومان .
از برند کنوود 7006 ضبط خوبیه ؟
USB حتما داشته باشه .
راستی پایونر 6000UB پنل برقیه ؟


سلام رفیق من چند چیز میگم باز به سلیقه خدت بستگی داره
1.ای میتونی یه 30-40 تومنی بزار رو پولت 7150 بگیر که پنل برقی هست . دمو به رنگه یخی . قابلیت اینترفیس . یو اس بی و تنظیمات نسبتن خوب به نسبته قیمتش تقریبا خوبه و برای ارتقا هم جواب میده

2. اگر حتما میخای کنوود استفاده کنی این 7006 بد نیست . 6000 پایونر بد نیست ولی به نظرم اگه با همون 160 بخای تمومش کنی 5150 بهتر از 6000 هست

کلا پایونر تنظیمات و اکولایزرهای بیشتری داره

اول پایونر
بعد کننوود
سونی ( امکاناته زیادی داره ولی لنز و اپتیکش ضعیفه)
بلا پانکت
و بعد جی وی سی
و...

باز اگه چیزه دیگه ایش ارجح هت برات رفیق بپرس
 

HoseinTohi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2010
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
شیراز
اینا مدلای خوبه 2009 و خوبه پایونر هستند . تنظیمات و کیفیت صدا تقریبا در همه یکی هست فقط 7150 کمی کیفیتش بهتره
6050 و 7150 در رنگ دمو فرق دارند . 7150 به نوعی جایگزین 6050 هست چون 6050 خیلی کم پیدا میشود و بیخود گران شده به دلیله کمیابی



3150

http://images.gittigidiyor.com/1916/PIONEER-DEH-3150-USB-MP3-2009-MODEL-KARGO-BIZDEN__19160950_0.jpg




4150


http://www.tech4future.com.au/ebay/DEH4150SD.jpg

5150
http://http://www.dogubanktuning.com/images/pioneer_deh-p5150ub_l.jpg


6050

http://http://images.gittigidiyor.com/1953/pioneer-6050-ub-usb-girisli-sifir-kutulu__19536839_0.jpg

http://www.pioneer-latin.com/downloads/deh-p6050ub_p2@[email protected]


7150

http://assets.gaadi.com/testDriveImage/medium/pioneer_DEH_P7150UB_ES@081014@H_736523838.jpg

حتما محصولات را از نمایندگی بخرید . از سایت پایونر شاپ هم میتونید خرید کنید قیمتاش از مغازه هم کمتره
و دقت کنید بیشتر تایوان و یا مالزی باشه . چین هم اگر نمایندگی باشد خوبه ولی مالزی و تایوان بهتره

محصولات پایونر با ضمانت پایونیران

محصولات کنوود با گارانتی نت الکترونیک

محصولات JBL با گارانتی عکاظ کیش و مافکو . عکاظ معتبرتره
 

D^D

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
1,498
لایک‌ها
1,235
محل سکونت
مشهد
اینا مدلای خوبه 2009 و خوبه پایونر هستند . تنظیمات و کیفیت صدا تقریبا در همه یکی هست فقط 7150 کمی کیفیتش بهتره
6050 و 7150 در رنگ دمو فرق دارند . 7150 به نوعی جایگزین 6050 هست چون 6050 خیلی کم پیدا میشود و بیخود گران شده به دلیله کمیابی



3150

http://images.gittigidiyor.com/1916/PIONEER-DEH-3150-USB-MP3-2009-MODEL-KARGO-BIZDEN__19160950_0.jpg




4150


http://www.tech4future.com.au/ebay/DEH4150SD.jpg

5150
http://http://www.dogubanktuning.com/images/pioneer_deh-p5150ub_l.jpg


6050

http://http://images.gittigidiyor.com/1953/pioneer-6050-ub-usb-girisli-sifir-kutulu__19536839_0.jpg

http://www.pioneer-latin.com/downloads/deh-p6050ub_p2@[email protected]


7150

http://assets.gaadi.com/testDriveImage/medium/pioneer_DEH_P7150UB_ES@081014@H_736523838.jpg

حتما محصولات را از نمایندگی بخرید . از سایت پایونر شاپ هم میتونید خرید کنید قیمتاش از مغازه هم کمتره
و دقت کنید بیشتر تایوان و یا مالزی باشه . چین هم اگر نمایندگی باشد خوبه ولی مالزی و تایوان بهتره

محصولات پایونر با ضمانت پایونیران

محصولات کنوود با گارانتی نت الکترونیک

محصولات JBL با گارانتی عکاظ کیش و مافکو . عکاظ معتبرتره
ممنون حسین جان بابت توضیحات
این 5150 CD پشت پنلش می خوره ؟
بین 5150 و 6050 و 7150 کدوم بهتره ؟
فرق 6050 و 7150 فقط در نمایشگر هست یا بیشتره ؟
 

HoseinTohi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2010
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
شیراز
ممنون حسین جان بابت توضیحات
این 5150 CD پشت پنلش می خوره ؟
بین 5150 و 6050 و 7150 کدوم بهتره ؟
فرق 6050 و 7150 فقط در نمایشگر هست یا بیشتره ؟

مخلصم
بله 5150 پشت یو اس بی میخوره
5150 و 6050 و 7150 هر 3 از لحاظ کیفیت و تنظیمات یکی هستند فقط 7150 دمو یخی داره
اگر تا 150 میخای بشه 5150 اگر بیشتره بودجه تون 7150 بهتره
6050 فکر کنم اینترف امکانپذیر نیست وگرنه از هیچ نظر با 7150 فرق ندارد
 

D^D

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
1,498
لایک‌ها
1,235
محل سکونت
مشهد
مخلصم
بله 5150 پشت یو اس بی میخوره
5150 و 6050 و 7150 هر 3 از لحاظ کیفیت و تنظیمات یکی هستند فقط 7150 دمو یخی داره
اگر تا 150 میخای بشه 5150 اگر بیشتره بودجه تون 7150 بهتره
6050 فکر کنم اینترف امکانپذیر نیست وگرنه از هیچ نظر با 7150 فرق ندارد

شرمندم خیلی سوال می کنم :blush:
منظورم از CD 5150 این بود که وقتی می خوای CD رو بزاری تو ضبط پنل جلویی باز میشه مثلا مثل 6000UB یا 7000UB یا همین 7150 یا باز نمیشه و همین طوری CD رو میکشه داخل ؟
 

HoseinTohi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2010
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
شیراز
شرمندم خیلی سوال می کنم :blush:
منظورم از CD 5150 این بود که وقتی می خوای CD رو بزاری تو ضبط پنل جلویی باز میشه مثلا مثل 6000UB یا 7000UB یا همین 7150 یا باز نمیشه و همین طوری CD رو میکشه داخل ؟

مخلصم شمو 2میلیون سوال هم بپرسی من دوست دارم جواب بدم دوسته عزیز 5150 پنلش برقی نیست ولی از نظر کارایی با 6050 و 7150 فرق آنچنان ندارد
 

D^D

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
1,498
لایک‌ها
1,235
محل سکونت
مشهد
مخلصم شمو 2میلیون سوال هم بپرسی من دوست دارم جواب بدم دوسته عزیز 5150 پنلش برقی نیست ولی از نظر کارایی با 6050 و 7150 فرق آنچنان ندارد
قربونت . ممنون از توضیحاتی که میدی ;)
حسین جان بازم منظورمو متوجه نشدی.
ببین توی 7150 وقتی می خوای CD بزاری باید همون پنل جلویی که بر داشته میشه رو اجیکت کنی بعد CD رو بزاری حالا من سوالم اینه که 5150 هم به این صورته یا اینکه برای قرار دادن CD نیازی به ایجکت پنل نیست و مثل بیشتر یونیت های JVC باید CD رو از روی پنل وارد کرد :blush:
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
شواليه هم وارد ايران شد


خودرو ام.جي 550 (شواليه) در دو تيپ مختلف از هفته آينده در بازار خودروي ايران عرضه مي شود.

به گزارش موج، جلال سيد قريشي معاون اجرايي مديا موتور، با بيان اين مطلب گفت: خودرو شواليه در دو تيپ مختلف و به قيمت هاي 33 ميليون و 700 هزار تومان، و 34 ميليون و 900 هزار تومان به فروش خواهد رفت.

وي که در حاشيه مراسم رونمايي و معرفي خودرو "شواليه" سخن مي گفت، افزود: موتور "شواليه" داراي 160 اسب بخار برابر 118 كيلو وات قدرت و 215 نيوتن بر متر گشتاور موتور با حداكثر سرعت معادل 205 كيلومتر در ساعت است.

سيد قريشي تصريح كرد: شتاب صفر تا 100 اين خودرو، 8/10 ثانيه، حجم مخزن سوخت آن 62 ليتر و مصرف سوخت 4/8 ليتر در 100 کيلومتر تركيبي است.

معاون اجرايي مديا موتور، مهمترين رقباي اين خودرو در بازار ايران را خودروهاي مزدا3، كرولا و سراتو (خودروهاي رنج 300 تا 400 ميليون ريال) اعلام كرد و گفت: "شواليه" در كلاس سي (C) قرار دارد و داراي تجهيزاتي همچون كروز كنترل، پدال F1 (دنده پشت فرمان)، هندست (سوييچ)، سانروف و گيربكس پنج دنده به دو صورت اتوماتيك و تيپ ترونيك است.

وي ديگر آپشن هاي پيشرفته اين خودرو را سيستم دوگانه تهويه هوا، سيستم صوتي و تصويري مجهز به امكانات پخش DVD-CD-MP3 و راديو با هشت بلندگو و داراي ورودي هاي USB و كارت حافظه، سيستم كنترل صوتي بر روي فرمان، صفحه نمايش مسيرياب و صفحه كيلومتر ديجيتال دانست.

سيد قريشي ديسك ترمز بزرگ با قابليت ترمزگيري فوق العاده، تكنولوژي هوشمند لغزش شامل شش سيستم كنترل ايمني خودرو، سيستم اتوماتيك كنترل ديناميكي، سيستم ترمز ضدقفل ABS با قابليت هاي توزيع هوشمند فشار ترمزها و كنترل آن در پيچ، سيستم الكترونيكي تقويتي ترمزها، سيستم هوشمند تميز كننده ديسك ترمز، و سيستم تشخيص فاصله در هنگام پارك كردن را از ديگر امكانات اين خودرو ذكر كرد.

در ادامه اين مراسم، فربد زاوه مدير مركز خدمات مديا موتور، گفت: در اولين گام و همزمان با رونمايي از خودرو شواليه، 10 مركز ارائه خدمات پس از فروش اين شركت در كشور راه اندازي خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در سال آينده شاهد رشد چشمگير واحد هاي خدمات پس از فروش اين شركت خواهيم بود، افزود: اين مجموعه در انتخاب نمايندگان خدمات پس از فروش خود استانداردهاي سختگيرانه اي را مدنظر قرار داده و افرادي با سابقه و تجربه كاري مفيد را جذب و آموزش هاي لازم را به آنان ارائه كرده است.

زاوه خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته دوره گارانتي اين خودرو سه ساله با 80 هزار كيلومتر كاركرد تعيين شده و در اين زمينه هدف اصلي ارائه خدمات پس از فروش واقعي و عملياتي مدنظر شركت بوده است.

شرکت ام.جي (MG) در سال 2005 ميلادي از سوي شرکت سايک خريداري شده و در حال نوسازي خطوط توليد خود در انگلستان است. هم اکنون مونتاژ خودرو 550 MG زير نظر کمپاني مادر و در کارخانجات شانگهاي (SHANGHAI) انجام مي شود.
 

HoseinTohi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 فوریه 2010
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
شیراز
قربونت . ممنون از توضیحاتی که میدی ;)
حسین جان بازم منظورمو متوجه نشدی.
ببین توی 7150 وقتی می خوای CD بزاری باید همون پنل جلویی که بر داشته میشه رو اجیکت کنی بعد CD رو بزاری حالا من سوالم اینه که 5150 هم به این صورته یا اینکه برای قرار دادن CD نیازی به ایجکت پنل نیست و مثل بیشتر یونیت های JVC باید CD رو از روی پنل وارد کرد :blush:



لام رفیق . نه ایجکته پنل نیست
از اوستای سیستم بندمون هم پرسیدم گفت 5150 اصلا کلا از پشت نیس
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
فروش روزانه 7 هزار دستگاه پژو 207 آی

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از ثبت فروش 7 هزار دستگاه پژو 207 آی در یک روز خبر داد.

به گزارش ایکوپرس، علی اصغر سرایی نیا اعلام کرد: ایران خودرو در یک روز 7 هزار دستگاه پژو 207 آی را پیش فروش کرد و این میزان حد نصاب تازه ای در ثبت فروش خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری همزمان با آغاز پیش فروش محصول جدید ایران خودرو تمام ظرفیت اعلام شده در یک روز تکمیل شد.

سرایی نیا افزود: تمام ظرفیت تحویل ماههای خرداد، تیر و مرداد، در یک ساعت اول برای خرید این خودرو تکمیل و ظرفیتهای ماههای مهر و آبان سال آینده نیز در یک روز تکمیل شده و طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته تمام خودروها در تاریخ مقرر تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پیش فروش اعلام شده حدود 7 هزار دستگاه خودرو پژو 207 آی در یک روز پیش فروش شد در تلاش هستیم با ایجاد ظرفیتهای لازم، زمینه پیش فروش 2 هزار دستگاه دیگر از این خودروها را نیز فراهم کنیم.
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
تصميم‌هاي جديد سايپا


فارس: معاون مالي اداري سايپا از تحقق پيش بيني افزايش توليد10درصدي، برنامه صادرات محصولات، پوشش 70 درصدي پيش بيني سود674 ريالي هر سهم، چندتصميم براي زيرمجموعه ها و املاك و مستغلات،افزايش 18درصدي توليدات درسال 89 و واگذاري80 هزار دستگاه بابت خودروهاي فرسوده خبر داد.

اميري در جريان برگزاري سمينار روز گذشته بازشناسي قابليت‌هاي گروه سايپا ، آخرين وضعيت مالي و بودجه اي اين گروه را اعلام كرد.
وي با بيان اينكه سودآوري 400 ميليارد توماني سايپا در گذشته به 700 ميليارد تومان رسيده و طي سه سال اخير سعي بر حفظ افزايش اين رقم شده ادامه داد: درحالي سال گذشته 10 درصد رشدتوليد داشتيم كه پيش بيني افزايش 10 درصدي توليدات در سال جاري محقق شد بطوريك در 28 بهمن ركورد جديدي در سايپا به دست آمد.

وي به برنامه صادرات سايپا اشاره كرد و گفت: ايجاد سايت توليد خودرو در سوريه يك اردوي تداركاتي بود كه با تنوع سازي محصولات برنامه صادرات به كشورهاي سوريه، عراق و برخي كشورهاي آفريقايي داريم كه در سال‌هاي آينده عملياتي خواهد شد.

اميري با اشاره به استفاده از قانون نوسازي و كسب سود 59 ميليارد توماني در سال 86 ادامه داد: در عملكرد 9 ماهه سال جاري به سود 500 ميليارد توماني رسيديم بنابراين از پيش بيني سود 674 ريال 70 درصد معامل 473 ريال پوشش داده شد.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: در حالي براي دارايي‌هاي گروه سايپا برنامه‌هاي جديدي داريم كه زيرمجموعه هاي سايپا را به دو گروه شركت‌هاي استراتژيك و غير استراتژيك، در خصوص مواردي چون استفاده از ظرفيت‌هاي شركت ها، انتقال كارخانه و استفاده از املاك و مستقلات و يا واگذاري تصميم گيري مي كنيم.

به گفته اميري در بخش دارايي هاي گروه سايپا و درحوزه املاك و مستغلات، برنامه واگذاري، تغييري كاربري و رفع مشكلات حقوقي و استفاده از يكي از دو مورد اول و دوم مدنظر قرار دارد.

وي به برنامه افزايش 18 درصدي توليدات در سال 89 اشاره كرد و گفت: پيش بيني سود هر سهم سايپا براي سال آينده هنوز نهايي نشده، اما بعد از مشخص شدن آن به بازار سرمايه اعلام خواهد شد.

اميري در خاتمه به پيش فروش محصولات سايپا تا ارديبهشت 89 و برنامه ريزي براي واگذاري 80 هزار دستگاه بابت خودروهاي فرسوده اشاره كرد و گفت:گروه سايپا طي چند سال گذشته هيچ بدهي معوقي به بانك ها نداشته و مشكل خاصي با **** بانكي براي دريافت تسهيلات نداريم، بلكه مشكل اصلي نرخ بالاي تسهيلات بانكي است.
 

ALPINER

Registered User
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
673
لایک‌ها
49
محل سکونت
سرزمين آرش كمانگير
ایدرو به خاطر ارتقای کیفیت محصولات از ایران خودرو تقدیر کرد

در پی ارتقای 26 درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو دردی ماه نسبت به فروردین سال88 ، سید مجیدهدایت ، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اعطای لوح ویژه وتقدیرنامه از مهندس نجم الدین، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قدردانی کرد.

کیانوش پورمجیب ، معاون کیفیت ایران خودرو با اعلام این خبر، میزان ارتقای کیفیت سمند ، نخستین خودروی ملی ایران ، در ده ماه گذشته نسبت به ابتدای سال را 24 درصد عنوان کرد و افزود : این میزان در مورد پارس 19 درصد ،405 حدود 32 درصد ، 206 حدود 35 درصد ، روآ 36 درصد ، باردو 18 درصد و تندر 44 درصد است .وی افزود :این درصدهای بهبود براساس نمرات منفی منتشره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد که هر روزه مبادرت به آدیت خودروهای تولیدی می کند، استخراج شده است . براساس نتایج ممیزی های داخلی انجام شده مبتنی بر سیستم پژو از کیفیت محصولات تولیدی در ماه بهمن در شرایط بسیار خوبی ازنظر وضعیت کیفی ظاهری و عملکردی خودروها به سر می بریم .

وی همچنین اضافه کرد که پس از ماهها تلاش اعضای تیم پروژه روآی سال و همچنین همت ویژه همکاران معاونت سواری سازی شرکت ساپکو در ماه اخیر ، خودروی روآ بهبود جهشی داشت و با دو پله ارتقای کیفی از 220 به 150 نمره منفی به سطح خوب دست یافت و بدین وسیله تمامی خودروهای سواری تولیدی ایران خودرو واجد شرایط «خوب» و «خیلی خوب» شدند .

وی کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان ازکیفیت خودروهای زیر 10 میلیون تومان برای روآ را از رویدادهای مهم شش ماه نخست سال دانست که با اقدامات بهبود جهشی انجام شده در نیمه دوم سال ، افزایش بیشتر رضایتمندی نزد مشتریان پیش بینی می شود .

پورمجیب در ادامه ، به تشریح جزییات بیشتری از تحول در کیفیت محصولات پرداخت و با تاکید بر نقش تعیین کننده و حمایت های مدیریت ارشد ادامه داد : نتایج تحلیل آماری 27 ماه گذشته در مرداد ماه امسال نشان داد که برخی از محصولات ما قابلیت ارتقای کیفی ملموس را دارا هستند که پس از تعریف 117 پروژه برای ارتقای سطح کیفیت خودروها ، همه عوامل موثر از قبیل قطعات ، مجموعه ها ، فرآیندهای تولیدی ، تکمیل کاری ، مهندسی و کنترل کیفی در کانون توجه قرار گرفته به موتور محرکه بهبود محصولات بدل شدند .

گفتنی است این موفقیت در حالی به دست آمد که ایران خودرو امسال همزمان با شکستن رکورد تولید سالانه تاریخ صنعت خودروی ایران، جایزه نخست ارایه خدمات پس از فروش در بین خودروسازان را نیز کسب کرده است.

منبع:http://ikcopress.ikco.com/FA/News.aspx?docID=10980
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
كيفي ترين خودروهاي توليد داخل اعلام شدند

تندر90 پارس خودرو موفق به اخذ سطح عالي كيفيت(سبز) به عنوان بالاترين نشان مميزي هاي دوره اي رنو در كيفيت جهاني اين محصول شد.

معاون تضمين كيفيت شركت پارس خودرو گفت: بر اساس اعلام شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، ماكسيما، تندر90 و مگان توليدي پارس خودرو در صدر كيفي ترين خودروهاي كشور قرار گرفته و رتبه هاي يكم تا سوم با كيفيت ترين خودروهاي كشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومي پارس خودرو، مجتبي استاد رحيمي گفت: بر اساس آخرين آديتهاي اخذ شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، مكان اول كيفي ترين خودرو ايران به ماكسيما رسيد و تندر 90 شركت پارس خودرو نيز با رشد بي سابقه كيفي در طول سال جاري و ادامه روند بهبود كيفيت در جايگاه دوم كيفي ترين خودروهاي ساخت داخل كشور و شش پله بالاتر از تندر90 توليدي ايران خودرو قرار گرفت.

وي تاكيد كرد: ديدگاه شركت پارس خودرو نسبت به افزايش كيفيت در توليد تندر90 جهاني است و بر اين اساس در آخرين رده بندي بين المللي كيفي تيم ارزشيابي شركت رنو فرانسه كه اخيرا انجام شده است، تندر90 پارس خودرو موفق به اخذ سطح عالي كيفيت(سبز) به عنوان بالاترين نشان مميزي هاي دوره اي رنو در كيفيت جهاني اين محصول شد.

استاد رحيمي تصريح كرد: بر اساس استانداردهاي جهاني، آديت خودروهاي توليد داخل در 9 معيار توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران انجام مي شود و تندر90 شركت پارس خودرو در معيارهاي تعليق و فرمان، سيستم ترمز، تجهيزات الكتريكي و برقي، صداهاي غير عادي و نفوذ آب فاقد هر گونه نمره منفي بوده و در معيار تزئينات داخلي و خارجي نيز داراي وضع بهتري نسبت به تندر90 ايران خودرو است.

معاون تضمين كيفيت پارس خودرو خاطرنشان كرد: مگان پارس خودرو نيز در آخرين ارزشيابي به عمل آمده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران رتبه سوم كيفي ترين خودرو ايران را از آن خود كرده است.
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
تفاوتهاي‌پژو 207 آي نسبت به 206پلاس

جام جم آنلاين: قائم مقام ايران خودرو تفاوتهاي پژو 207 آي نسبت به 206 پلاس را اعلام کرد.
به گزارش مهر، ميرجواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درکيفيت و محصول با بيان اين مطلب گفت: موتورپژو 207 آي، 1600 سي سي است، در صورتي که موتور 206 پلاس، 1100 و 1400 سي سي است.
100924893343.jpg


وي افزود: 206 پلاس به عنوان خودروي پايه شرکت پژو و با قيمت ارزان به بازار عرضه مي شود، حالي که 207آي نسبت به تجهيزات و امکانات ويژه آن قيمت مناسبي دارد.

قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در کيفيت و محصول تاکيد کرد: اين خودو به نام خودروي 207 compact در چين، برزيل و آرژانتين عرضه شده است و خريداران زيادي دارد.
وي اظهار داشت: بر اساس گزارش عملکرد مالي شرکت پژو در کشور چين که يکي از بزرگ ترين بازارهاي خودروي دنيا است، در سه ماهه اول سال 2009، بهبود 14 درصدي در آمار فروش تحت تاثير ارايه اين محصول حاصل شده است.
سليماني با اشاره به استراتژي ايران خودرو مبني بر توليد و عرضه خودرويي با قيمت مناسب به جاي واردات و فروش خودروي 207 با قيمت بالا اظهار داشت: استفاده حداکثر از امکانات و توانمندي هاي موجود براي توليد خودرويي لوکس با امکانات فني و رفاهي بالا و با قيمت مناسب براي مشتريان باعث شده خودروي 207i به خودرويي ايده آل در مقايسه با نمونه هاي هم قيمت خويش تبديل شود.
وي تاکيد کرد: ايران خودرو با مهندسي ارزش و استفاده از سرمايه گذار ي هاي صورت گرفته در ديگر خطوط توانسته است، ميزان هزينه هاي توليد 207 آي را کاهش دهد تا اين خودرو با قيمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.
قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در کيفيت و محصول يادآور شد: در طراحي خودروي زيبا و اسپرت 207i از جديدترين دستاوردهاي فني و مهندسي و تکنولوژي هاي روز دنيا استفاده شده است و 207i به دليل چالاکي و قابليت هاي ديناميکي بالا، مصرف سوخت پايين، قيمت مناسب، استفاده از موتور پر قدرت و مطابقت با استانداردهاي روز اروپا، محبوبيت ويژه اي ميان جوانان و حتي خانواده ها در سطح جهان کسب کرده است.
وي اظهار داشت: 207آي با توجه به نوع جاده­هاي کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هواي مناطق مختلف ايران، متناسب­ سازي شده و کاملا با آن ها همخواني دارد و مصرف سوخت پايين موتور اين محصول در کنار قدرت موتور بالاي آن از جمله مزاياي ديگر اين خودرو است.
قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در کيفيت و محصول تصريح کرد: بر اساس برنامه ريزي ها، مدل هاچ بک (T31) اين محصول، در ابتداي سال 89 و مدل صندوق دار (T33) آن، در نيمه دوم سال 89 به بازار عرضه خواهند شد.
سليماني در پايان اظهار داشت: اين محصول فول آپشن، ضمن برخورداري از دو نوع گيربکس دستي (LX) و اتوماتيک (ALX)، کليه استانداردهاي روز EEC سال 2010 را تامين مي کند و تاييد نوع از اتحاديه اروپا و استاندارد يورو 3 را با قابليت ارتقا به استاندارد يورو 4 دارا است.
 

ALPINER

Registered User
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
673
لایک‌ها
49
محل سکونت
سرزمين آرش كمانگير
طراحي و توليد خودرو با برند مشترك

پيشنهاد طراحي و توليد خودرويي با برند مشترك كشورهاي D8 كه توسط ايران خودرو ارايه شد، مورد تصويب تمامي شركت كنندگان در اجلاس D8 قرار گرفت.

حميدرضا تقوي نژاد، گفت: گروه صنعتي ايران خودرو يكي از توانمندترين شركت هاي خودروساز داراي برند و دانش طراحي دركشورهاي اسلامي است و چهار سايت از شش سايت توليدي اين شركت در خارج از كشور، در كشورهاي اسلامي سوريه، آذربايجان، مصر و سنگال مستفر هستند.

وي افزود: با توجه به توان و ظرفيت هاي موجود در مصر، ايران، تركيه، مالزي و اندونزي در زمينه صنعت خودرو، طراحي خودرو با برند مشترك براي بازار هشت كشور عضو و ساير كشورهاي اسلامي بازار جهاني، زمينه بهره مندي از اين توانمندي ها را فراهم مي كند.

تقوي نژاد تصريح كرد: پيشنهاد طراحي وتوليد خودرويي با برند مشترك D8، توسط ايران مطرح شد و بعد از بحث و تبادل نظر بين اعضا، به تصويب رسيد.

معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو، طراحي و توليد خودروي مشترك را نخستين ماموريت انجمن خودروسازان D8 عنوان كرد و گفت: اين انجمن بستر پروراندن و عملي كردن اين ايده را فراهم و براي آن پروژه هاي لازم را تعريف مي كند.

وي از تصويب پيشنهادهاي ديگر توسط ساير اعضاي اجلاس D8 خبر داد و گفت:يكي از تصميمات اين اجلاس، لزوم حمايت دولت هاي عضو دي هشت از فعاليت هاي تحقيق و توسعه در حوزه دست يابي به فناوري هاي جديد در صنعت خودرو است.

تقوي نژاد افزود: همچنين قرار شد، كشورهاي داراي فناوري در اين حوزه ها، مانند ايران، مالزي و تركيه، اين فناوري ها را دراختيار ساير اعضا قرار دهند و براي تسهيل گردش دانش و حمايت از فعاليت هاي تحقيقاتي و پروژه هاي مشترك ميان اعضا، يك صندوق ذخيره سرمايه گذاري مشترك، تشكيل شود.

وي با اشاره به پيشرفت و توانمندي بالاي ايران، تركيه و اندونزي در زمينه قطعه سازي، اظهار داشت: بر اساس پيشنهاد هيات اندونزي در اين اجلاس و به منظور توسعه يك پارچه زنجيره تامين و تشويق خودروسازهاي عضو، به استفاده از قطعه سازان يكديگر، اطلاعات مربوط به اين قطعه سازان، در بين اعضا انتقال و در صورت امكان پروژ ه هاي مشاركتي تعريف خواهد شد .

وي جمعيت كشورهاي عضو دي هشت را بالغ بر 950 ميليون نفر ذكر كرد كه بازاري به گنجايش سه تا چهار ميليون خودرو را در بر دارد اما اين بازار توسط برندهاي اروپايي، ژاپني و كره اي انباشته شده است.

معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو تصريح كرد: در اختيار گرفتن اين بازار و عرضه محصولات توسط اعضا، از جمله توافق هاي انجام شده در اجلاس دي هشت است كه مورد استقبال شركت كنندگان قرار گرفت.

وي يادآور شد: ايران خودرو از دو سال پيش از طريق سازمان كنفرانس اسلامي كه 57 عضو دارد، ايده خودروي برند مشترك اسلامي را پي گيري مي كرد كه تا مراحل تهيه طرح تجاري هم پيش رفت و ايران خودرو آمادگي كامل خود را براي توليد اين خودرو اعلام كرده بود. بانك توسعه اسلامي نيز آمادگي حمايت مالي داشت و قرار بود شركت هاي ايران خودرو و پروتون مالزي روي آن سرمايه گذاري كنند اما با انصراف پروتون از اين امر، پروژه متوقف و همان ايده دراجلاس اخير دي هشت مجددا مطرح شد.

تقوي نژاد با اشاره به اجلاس پيشين وزيران صنايع كشورهاي عضو D8 كه سال گذشته در اندونزي برگزار شد، گفت: در آن جا نيز ايران خودرو به عنوان نماينده صنعت خودروي ايران در كارگروه صنعت مشاركت فعال داشت كه با توجه به اين تجربه، وزارت صنايع در سال جاري، مجددا از ايران خودرو خواست، مسووليت اداره پانل خودرو را در اين نشست بر عهد ه گيرد.

معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو خاطرنشان ساخت: ايجاد ارتباط با شركت ها و نمايندگان انجمن هاي تخصصي خودروسازي در هشت كشور عضو، شامل اندونزي، تركيه، پاكستان، نيجريه، بنگلادش، مالزي و مصر، توسط ايران خودرو برقرار و بسياري از مسوولان به ايران دعوت شدند كه دكتر آركان تزار، رييس انجمن خودروسازان تركيه، خانم گلدوران، نماينده وزارت صنايع تركيه، آقاي سياركاني سلام، معاون مدير كل خودروي وزارت صنايع اندونزي و زبير حبيب، از وزارت صنايع پاكستان، از آن جمله هستند.

http://ikcopress.ikco.com/FA/News.aspx?docID=11058
 

ALPINER

Registered User
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
673
لایک‌ها
49
محل سکونت
سرزمين آرش كمانگير
فروش محصولات ایران خودرو با مدل 89


علی اصغر سرايی نیا، معاون بازاریابی وفروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: تدابيري اتخاذ شده تا كساني كه موفق به خرید خودروي مورد نیاز خود نشده اند در فرصت باقیمانده تا پايان سال، محصولات ایران خودرو را با مدل 89 تحويل بگيرند.

وی افزود: متقاضیان مي توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز با پیش پرداخت محدود و استفاده از وام سریع الوصول؛ خودروی مورد نظر خود را خريداري كنند.

سرايي نيا یادآورشد: شرایط فروش در این روش به صورت نقد و یا اقساط است که تمامی نمایندگی ها مجاز ایران خودرو اکنون برای تحویل خودرو آمادگی لازم را دارند.

وي تصریح کرد: انواعی ازمحصولات ایران خودرو درگروه خودروهای 407، سوزوکی جدید،206، 405، سمندال ایکس، سورن، روآ و وانت باردو به صورت فروش فوری نقد واقساط با مدل 89 وتحویل پیش از عید به بازار عرضه می شوند.

http://ikcopress.ikco.com/FA/News.aspx?docID=11075
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
ترديدهاي خودروی تازه‌ وارد 207 - ای

همشهری آنلاین نوشت:

زماني كه عليرضا طهماسبي، نخستين وزير صنايع دولت نهم براي پرده‌برداري از پژو 206 صندوقدار به‌عنوان محصول مشترك طراحي شده ايران خودرو و پژو براي سخنراني رفته بود، با گله از ايران خودرو اعلام كرد كه حركت ايران خودرو در همكاري مشترك با پژو اشتباه بوده و به همين دليل وي در آن زمان احياي دوباره طرح نيو‌پيكان را مطرح كرد.


در آن هنگام پژو به خاطر رقابت با پروژه تندر 90 (خودروي روز آن سال‌ها) كه ابتدا قرار بود در ايران با 50درصد ساخت داخل توليد و با سرمايه‌گذاري طرف خارجي جايگزين پيكان شود، حاضر بود طرح پژو 206 صندوقدار را به ايران پيشنهاد كند اكنون خودرو‌سازان ايراني به جاي همكاري مشترك با شركت‌هاي خارجي به توليد‌كننده محصولات تاريخ‌گذشته اين شركت‌ها تبديل شده‌اند. عرضه خودروي 206 پلاس به جاي 207‌آي نمونه‌اي از اين رويكرد است.

تداوم سياستگذاري‌هاي غلط در صنايع خودروسازي كشور موجب شده است تا چندي پيش شركت پژوي فرانسه محصول تاريخ گذشته خود يعني پژو 206 پلاس را با نام پژو 207 تحويل مردم ايران دهد و جالب‌تر اينكه وزير صنايع ايران با افتخار در مراسم رونمايي اين خودرو شركت كرده و توليد آن را در راستاي كاهش مصرف سوخت قلمداد مي‌كند. اين در حالي است كه موتور پژو 207 همان موتور پژو 206 است؛ البته نه‌تنها موتور بلكه پلت فرم (قواي محركه- شاسي- تعليق- ترمز) اين خودرو نيز همان پلت‌فرم‌ پژو 206 است.

مديرعامل ايران خودرو نيز گفته است پژو 206 و پژو 207 به ميزان 60درصد مشابه بوده و از آنجا كه پژو 206 داخلي شده، پژو 207 را هم مي‌توان به‌راحتي داخلي كرد. اما آيا واقعا پژو 206 با پژو 207، 40 درصد تفاوت دارد؟ با دقيق شدن در تشابه ظاهري پژو 206 و پژو 207 ايران خودرو، متوجه مي‌شويم كه به غير از جلو پنجره، تغيير چراغ‌هاي جلو و كمي تغيير تزئينات داخلي، بقيه اجزاي بدنه اين خودرو همان پژو 206 بوده و حتي طرح چراغ‌هاي عقب هم تغيير نكرده است.

تفاوت‌هاي غيرقابل انكار


معمولا خودرو‌‌سازان جهان، محصولات خود را 2 سال پس از توليد با كمي تغييرات جزئي در طراحي بدنه و تزئينات داخلي با نام فيس ليفت عرضه مي‌كنند و چند سال پس از ارائه فيس ليفت، خودروي كاملا جديد را در همان كلاس عرضه مي‌كنند. طبق نامگذاري محصولات پژو، شماره اول نشان‌دهنده سايز بدنه، صفر به معني پژو و شماره آخر نسل خودرو را مشخص مي‌كند؛ حال خودرو 207 واقعي در اين بين همان خودرو كاملا جديد در كلاس پژو 206 (اتاق سايز دو) و خودرو پژو 207 ايران همان فيس ليفت پژو 206 است.

عضو هيأت علمي دانشكده مهندسي خودرو دانشگاه علم و صنعت در اين زمينه مي‌گويد: خودرو پژو 207آي توليدي در ايران با پژو 207عرضه شده در بازارهاي اروپايي متفاوت بوده در واقع همان206 پلاس است.

اوستا گودرزي مي‌افزايد: سطح فناوري پژو 207آي پايين‌تر از پژو 207 بوده و اين خودرو همان 206 پلاس است. پلت‌فرم پژو 207آي همان پلت فرم 206 بوده و تنها بخشي از بدنه را تغيير داده و آن را شبيه 207 كرده‌اند. وي با بيان اينكه ابعاد و اندازه فاصله محورهاي پژو 207آي با پژو206 و نه پژو207 واقعي انطباق دارد، مي‌افزايد: به‌عنوان مثال فاصله دو محور در خودرو پژو 207 واقعي 2590 ميلي‌متر اما در پژو 206 برابر با 2443 ميلي‌متر بوده كه فاصله دو محور اعلام شده براي پژو 207آي نيز 2443 ميلي‌متر و منطبق با پلت‌فرم پژو206 است.

اين مدرس دانشگاه درباره تاريخچه توليد پژو206 پلاس تصريح مي‌كند: شركت پژوي فرانسه در سال 2008 در سايت برزيل 206 فيس ليفت را با تغييراتي در بدنه به‌عنوان پژو 207 برزيل توليد و در بازارهاي آمريكاي جنوبي، مكزيك، اروگوئه و آرژانتين تحت عنوان 207 كامپكت عرضه كرد كه در آن زمان اين كار با اعتراض‌هايي روبه‌رو شد، چرا كه اين خودرو اصالت و تغييرات لازم براي تغيير نام تجاري از 206 به 207 را نداشت و به‌دنبال آن پژو با عقب‌نشيني، همان خودرو را تحت عنوان 206 پلاس در فرانسه توليد كرد.

گودرزي مي‌افزايد: پس از آن پژو در سال 2009 پژو207 برزيل را در فرانسه تحت عنوان 206 پلاس براي بازارهاي اروپاي شرقي به‌عنوان رقيب خودروهايي همچون رنو لوگان عرضه كرد. در واقع پژو 207آي توليدي در ايران نيز همان پژو206 پلاس است كه تنها بخشي از بدنه آن تغيير كرده و سطح فناوري و مكانيك آن بسيار پايين‌تر از پژو 207 واقعي است. وي درباره تفاوت‌ پژو207 عرضه شده در بازارهاي اروپا با پژو206 نيز مي‌گويد: پلت فرم متفاوت، تفاوت در فناوري موتور، به‌كارگيري فرمان الكتريكي، بهبود سيستم تعليق و ارتقاي سطح ايمني خودرو از جمله تفاوت‌هاي اين دو مدل خودرو است.

پژو و توسعه حضور در ايران

با وجود اين تفاوت‌ها نماينده‌ پژو در ايران رونمايي از خودرو 207آي را به منزله‌ تلاش اين شركت خودرو‌ساز فرانسوي براي توسعه‌ حضور خود در بازار ايران قلمداد كرده است. پي‌ير فارس اعلام كرده است: شركت خودروسازي پژو فرانسه چندين سال است كه با ايران خودرو همكاري داشته و اين همكاري با وجود همه‌ مشكلات همچنان ادامه خواهد داشت. اين ديدگاه نشان مي‌دهد كه پژو خود در توليد پژو 206 پلاس با نام پژو 207 در ايران همكاري داشته و از سوي ديگر وزير صنايع و معادن نيز به توليد اين خودرو روي‌خوش نشان داده است، چرا كه علي‌اكبر محرابيان در مراسم رونمايي از اين خودرو گفته است: قصد داريم خودرو 207‌آي را به‌دليل مصرف سوخت پاييني كه دارد، در ايران توليد كنيم.

عقبگردي دوباره

بين سال‌هاي 76 تا 84 صنعت خودرو ايران علاوه بر افزايش توليد با راهبردي جديد روبه‌رو شده بود. توليد خودروهاي به‌روز دنيا مانند پژو 206 كه در آن سال‌ها خودرو روز اروپا بود، طراحي خودروهايي با برند داخلي كه امكان رقابت در بازار را داشته باشد (مانند سمند)، همكاري مشترك براي توليد خودرو‌هاي روز دنيا با ساخت داخل بالا مانند تندر 90، طراحي مشترك يك محصول با شركت‌هاي بزرگ جهان مانند پژو 206 صندوقدار و انتقال دانش فني با طراحي موتور ملي با دانشگاه آخن آلمان از جمله اين رويكرد‌هاي مثبت بوده است.

گرچه در آن زمان هم نبود راهبردي متمركز ايراد اصلي انجام اين كارها بود اما در چند سال اخير كه طراحي و توليد برخي خودروهاي ظاهرا ملي مانند مينياتور و رانا با شكست مواجه و همكاري مشتركي انجام نشده است، به جاي ورود يك محصول جديد خارجي، محصول قديمي را با نام يك محصول جديد به مشترياني عرضه كرده‌اند كه در جست‌وجوي داشتن خودرويي با مشخصات خودروهاي روز دنيا سر از پا نشناخته و ظرف مدت چند ساعت نسبت به پيش‌خريد آن اقدام كرده‌اند؛ از سوي ديگر خودرو‌سازان اين اقبال را نشانگر كيفيت و قيمت مناسب خودروي مذكور قلمداد كرده و براي پاسخگويي به اين اقبال از افزايش تعداد پيش‌فروش اين خودرو با دوره زماني طولاني‌تر خبر داده‌اند.

پژو‌207‌آي از نگاه توليد‌كننده

با وجود اين ديدگاه‌ها، قائم مقام مديرعامل ايران خودرو در كيفيت و محصول، به مقايسه برتري‌ها و تفاوت‌هاي پژو‌207‌آي با پژو‌206 پرداخته و اعلام كرده است، پژو‌206پلاس نسبت به 207‌آي از سطح تجهيزات، امكانات و موتور كم‌قدرت‌تري برخوردار است.

مير‌جواد سليماني با بيان اينكه موتور پژو 207آي، 1600‌سي‌سي است، درصورتي كه موتور 206پلاس، 1100 و 1400‌سي‌سي است مي‌افزايد: 206 پلاس به‌عنوان خودروي پايه شركت پژو و با قيمت ارزان به بازار عرضه مي‌شود، در حالي كه 207آي نسبت به تجهيزات و امكانات ويژه آن، قيمت مناسبي دارد.

وي با اشاره به راهبرد ايران خودرو مبني بر توليد و عرضه خودرويي با قيمت مناسب به جاي واردات و فروش خودروي 207 با قيمت بالا مي‌افزايد: استفاده حداكثر از امكانات و توانمندي‌هاي موجود براي توليد خودرويي لوكس با امكانات فني و رفاهي بالا و با قيمت مناسب براي مشتريان باعث شده خودروي 207آي خودرويي ايده‌آل در مقايسه با نمونه‌هاي هم قيمت خويش تبديل شود. ايران خودرو با مهندسي ارزش و استفاده از سرمايه‌گذاري‌هاي صورت گرفته در ديگر خطوط توانسته است ميزان هزينه‌هاي توليد 207‌آي را كاهش دهد تا اين خودرو با قيمت مناسب به دست مصرف‌كننده برسد.
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
تولید خودروی پروتون در ایران

معاون وزیر اقتصاد اقدام شرکت سایپا را ستود که توانسته است خود را به عنوان شریک تجاری خوب و فنی ،پروتون معرفی کند .

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد با توجه به تجربیات موفق شرکت پروتون در ایران علاقمندیم با مشارکت شرکت خودروسازی داخلی محصولات خود را به صورت مستقیم در ایران تولید کنیم.

به گزارش مهر، بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حمدان موحد نور مدیر صادرات شرکت خودرو سازی پروتون که با حضور سفیر مالزی در ایران انجام شد، گفت: تاثیر سرمایه گذاری خارجی در انتقال مناسب فناوری در کلیه صنایع به ویژه صنعت اتومبیل و قطعه سازی به عنوان یک صنعت پیشتاز در کشورهای درحال توسعه،کاملاً ملموس بوده است.

علیشیری در ادامه با اشاره به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو کشورمان ، انتقال تکنولوژی روز دنیا توسط سرمایه گذار خارجی و طراحی، ساخت و توسعه قطعه سازی کشور توسط شرکتهای داخلی را اصلی ترین بخش توسعه

پایدار در صنعت خودروسازی دانست و افزود: با توجه به اینکه بازار مصرف خودروی ایران بازار پر جاذبه ای است لازم است سرمایه گذاران خارجی به حقوق مشتریان ، قیمت و کیفیت مناسب محصولات تولیدی خود توجه نمایند.

علیشیری تأکید کرد: اقدام پروتون برای تولید خودرو در ایران و تشکیل واحد تحقیق و توسعه یک اقدام مثبت است که نشان می دهد چگونه فرایندهای تجاری و فروش کالاهای صنعتی و غیر صنعتی می تواند به حضور درازمدت بنگاه های اقتصادی برای انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری در محیط اقتصاد ملی شود.

وی گفت : این اقدام یک مدل رفتاری مطلوب و معقول برای همه بنگاه های اقتصادی کشور است که بتوانند شرکای تجاری خویش را ترغیب کنند تا در ایران سرمایه گذاری نمایند.

معاون وزیر اقتصاد اقدام شرکت سایپا را ستود که توانسته است خود را به عنوان شریک تجاری خوب و فنی ،پروتون معرفی کند .

رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران در ادامه اعلام آمادگی کرد تا در اسرع وقت پس از دریافت تقاضای رسمی شرکت پروتون برای سرمایه گذاری خارجی، به آن رسیدگی نماید .

علیشیری به همه سرمایه گذاران خارجی اطمینان داد دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان سرمایه گذاری از همه فعالیتهای اقتصادی سرمایه گذاران خارجی حمایت خواهد کرد و در کنار آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ما ،حمدان نور مدیر صادرات شرکت خودرو سازی پروتون نیز ضمن ابراز خرسندی از حمایتهای سازمان سرمایه گذاری از سرمایه گذاران خارجی و معرفی شرکت پروتون به عنوان یکی از شرکتهای مهم مالزی در زمینه خودرو سازی ،تصریح کرد: با توجه به تجربیات موفق شرکت پروتون در ایران علاقمندیم با مشارکت شرکت خودروسازی داخلی محصولات خود را به صورت مستقیم در ایران تولید نماییم.

وی در ادامه افزود : در بخشهای مختلفی با شرکت خودروسازی سایپا همکاری می کنیم و برنامه آتی ما ، تولید خودرو مشترک برای بازار ایران و صادرات آن به کشورهای مختلف منطقه، حتی مالزی است که درخواست سرمایه گذاری خود را به سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی وفنی ایران ارائه خواهیم کرد.

در پایان این دیدار، سفیر مالزی در تهران از حمایت دولت متبوعش از توسعه فعالیتهای اقتصادی و گسترش سرمایه گذاری بین دو کشور تأکید کرد.
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
دو غول خودرو سازی دنیا از سال آینده در ایران

شرکت ولوو،کار خود را در 14 آوریل ۱۹۲۷ به عنوان شرکت خودروسازی در شهر گوتنبورگ سوئد آغاز کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس.کی.اف بود.

شرکت خودروساز سوئدی "ولوو" و شرکت خودرو ساز آلمانی "آئودی" از سال آینده در ایران خط تولاید خودرو راه اندازی می کنند.

به گزارش "خبرآنلاین"، نمایندگان شرکت های آئودی و ولوو در حال حاضر در تهران به سر می برند و در حال مذاکره با گروهی از مدیران خودروساز ایرانی و نمایندگان دولت برای توافق بر راه اندازی خط تولید خودروهای آئودی و ولوو هستند.

شرکت آلمانی و مشهور آئودی[AUDI AG] که یکی از غول های خودرو سازی اروپا است،قرار است خودروی سواری در سه مدل و سه رنج قیمتی در ایران تولید کند که همه محصولات ایران شرکت زیر 20 میلیون تومان است.

شرکت سوئدی [ VOLVO] ولوو نیز قرار است در صورت توافق نهایی،دو مدل خودروی سواری سبک و یک مدل خودروی سنگین تولید کند.هنوز توافقی بر سر قیمت خودروهای تولیدی شرکت ولوو صورت نگرفته است،اما پیش شرط تولید خودروهای این دو غول خودرو سازی دنیا،پائین بودن قیمت و تیراژ بالای تولید است.

آئودی یک خودروساز آلمانی و تولیدکنندهٔ خودرو‌های لوکس است. دفتر اصلی آن در شهر اینگولشتاد در ایالت بایرن آلمان است.این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن است.

شعار این شرکت Vorsprung durch Technik به معنی پیشرفت از طریق تکنولوژی برتر است. مدل‌هایی آئودی از جمله TT ، A۴ ، ۱۰۰ ، ۹۰ در ایران وجود دارد.

گروه ولوو نیز یک شرکت سوئدی سازنده وسایل نقلیه و قطعات آن است.از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، قطعات هوافضا و خدمات مالی است.

شرکت ولوو،کار خود را در 14 آوریل ۱۹۲۷ به عنوان شرکت خودروسازی در شهر گوتنبورگ سوئد آغاز کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس.کی.اف بود.

نام ولوو به معنی «می‌غلتم» است و از فعل volvere لاتین گرفته شده‌است.بخش خودروسازی ولوو امروزه متعلق به شرکت اتومبیل سازی فورد می‌باشد.

حضور این دو شرکت خودرو سازی بزرگ دنیا در ایران می تواند زنگ خطری جدی برای خودرو سازان ایرانی،خاصه شرکت های بزرگ ایران خودرو و سایپا باشد.
 

damira_e_n_d

Registered User
تاریخ عضویت
29 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
495
لایک‌ها
66
خبر تولید " AUDI " بسیار خوشحال کننده است اگر مدل و قیمت خوبی داشته باشند ....
( البته با همان کیفیت AUDI )
 
بالا