• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

mondert

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2011
نوشته‌ها
833
لایک‌ها
1,425
نوشته با پلتفرم R8 یکیه
پس احتمالا داره به سمت آئودی میره
 

Mehdiwol

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2012
نوشته‌ها
4,074
لایک‌ها
20,249
محل سکونت
Old Trafford
هیچ وقت از ظاهر لامبورگینی خوشم نیومده طراحیش بیش از حد عجق وجق و تخیلیه آدمو یاد اسباب بازی بچه های خردسال می اندازه
 

Enoch

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2011
نوشته‌ها
682
لایک‌ها
318
محل سکونت
Here and there
همونطور که دوستمون گفتند طراحیش خیلی شبیه مک لارنه، مخصوصا مک لارن اسپایدر.
 

dollar1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2012
نوشته‌ها
501
لایک‌ها
1,639
بسیار جزابه شاخ ترین ماشین دنیا !
 

takesh

Registered User
تاریخ عضویت
4 مارس 2012
نوشته‌ها
5,312
لایک‌ها
4,325
محل سکونت
جَـفَـنـگِـــستــانــ...... . . . . .
هیچ وقت از ظاهر لامبورگینی خوشم نیومده طراحیش بیش از حد عجق وجق و تخیلیه آدمو یاد اسباب بازی بچه های خردسال می اندازه

ولی من عاشق طراحیاشم! نمونه بارز متفاوت بودن و طراحیش حش به چالش مشیدنه
 

Eddiy

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2013
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
505
صنعت خودروسازی ایران با این همه سابقه و ادعا و حمایت، جلوی سازندگان تازه کار و بی نام و نشان چینی زانو زد تا از پلتفرم ابداعی آنها استفاده کند. بنا به گزارشها، یکی از بزرگترین و باسابقه ترین خودروسازان ایران، با یک شرکت نسبتا گمنام چینی برای خرید پلت‌فرم یک خودرو به توافق رسیده است.

پلتفرم خریداری شده ممکن است یک کراس اور باشد؟


از چند ماه پیش خودروسازان بزرگ داخلی با بهانه مقابله با تحریم‌ها مذاکره با خودروسازان چینی برای همکاری مشترک را آغاز کردند. در قدم اول یکی از خودروسازان بزرگ کشور با یکی از خودروسازان چینی برای خرید و واردات پلت‌فرم یکی از خودروهای تولیدی آن خودروساز بدون سیستم های پیشرانه و انتقال نیرو به توافق رسیده است. و موتور و گیربکس آن توسط شرکت داخلی و از تولیدات همین شرکت خواهد بود.
پلتفرم کپی شده از خودروهای ژاپنی!


با توجه به سرعت عمل خودروسازان داخلی در طراحی بدنه، حداقل دو سال برای طراحی بدنه و اتاق باید زمان را در نظر گرفت و با در نظر گرفتن زمان برای نصب موتور ملی یا سایر موتور ها، گیربکس، تعلیق، ترمزها، سیستم های الکترونیکی و تجهیزات، تست های فنی و ایمنی و اخذ استانداردها و گواهی نامه ها، دو سال دیگر به این پروسه باید افزود. نهایتا رویت خودروی ملی دیگری از این خودروساز، به چهار سال زمان نیاز دارد مگر اینکه در این موارد نیز چینی ها بداد این شرکت برسند. تازه معلوم نیست ملقمه ساخته شده چه کیفیت و ویژگی هایی خواهد داشت.
باید در نظر داشت که چینی ها پلتفرم مستقلی برای ما طراحی نمی کنند و طرح های آنها، کپی از پلتفرم های عمدتا ژاپنی می باشد. امیدواریم، مصرف کنندگان و خریداران خودرو مجبور نباشند، بهای آزمون و خطای مدیران را بار دیگر از جیب خود بپردازند. چشم انداز شما از خودروی ملی ایرانی-چینی چگونه است؟
 

rockefeller

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
1,344
لایک‌ها
462
محل سکونت
تهران
یواش یواش فقط از روی آرم میشه فهمید این ماشین مال کدوم کمپانیه! همشون عین همن!
 

Uniss

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,782
لایک‌ها
65
محل سکونت
esfahan
والللا چی بگم!!مورچه چیه که کله پاچش چی باشه
 

Uniss

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,782
لایک‌ها
65
محل سکونت
esfahan
فقط خدا کنه یه روز نگیم خودروی چینی افتخاره ملی!!
 

Uniss

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2012
نوشته‌ها
1,782
لایک‌ها
65
محل سکونت
esfahan
میخوای به جای ال 90 بگیری؟نو یا دسته 2؟
 
بالا