• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

Try

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
706
لایک‌ها
466
محل سکونت
گلستان
شادی عجب چیزیههه
جوش کردم
راستی تازه آزاد شدم
اولین کاری کنم یه بسته حلیم کادو میدم به بچه ها
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,063
لایک‌ها
5,176
سن
36
محل سکونت
UAE
بجز شاسی و موتور بقیه قسمت های این وانت بار از یخ درست شده است. این خودرو یخی بیش از 2500 کیلوگرم وزن دارد و احتمالا تنها بدرد رانندگی در قطب میخورد.
لاستیک
چراغ
سیم کشیها
اگزوز
سپر
فرق از وسط
فرق از بغل
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
چه قیافه مسخره ای داره


هـــه بنده ی پلاستیکی خودا با طراحی ش و موتور 7700 سی سی ش بهترین خودرو قرن نام گرفت

جرات داری سرچ کن

Buick Lesabre 51

اشتباه گفتم 58 مدلش 51ـــــــه در اصل
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
هـــــــــــــ . . . .

Car Of The Year هم انتخاب شد . . .. . . .. . .. .
j05gvc9vc9m6vyhcrsd.jpg

http://www.motortrend.com/oftheyear/car/1401_2014_motor_trend_car_of_the_year_cadillac_cts/
 

poq

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2013
نوشته‌ها
1,229
لایک‌ها
2,567
سن
35
محل سکونت
Tehran
فرموناشون اصن شایسته ی یه راننده کامیون نیست :D
من خودم پایه یک دارم راننده کمپرسی ام . فرمون بنزی که تو شرکت پشتش میشینم 2 برابر اینه :D
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
فرموناشون اصن شایسته ی یه راننده کامیون نیست :D
من خودم پایه یک دارم راننده کمپرسی ام . فرمون بنزی که تو شرکت پشتش میشینم 2 برابر اینه :D

مگه شایسته بودن به فرمون ـــــــــــه:D

اوه اوه کمپرسی های بنز فرمونشون به هرزگردی معروف ـــــــــــــه .

باوو اینا با یه انگشت ماشین رو میچرخونن (دیگه گذشت او زمون ) (اون زمون یعنی دهه 70 میلادی)


اگه نت خوب داری تو اینجا دمو هاش رو نیگاه کن

http://www.freightlinertrucks.com/


 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
حالا زمان توجه بیشتر به انرژی‌های نو و جایگزین در خودروها فرا رسیده است. فورد نیز به تبعیت از همین گرایش، به روزهای آفتابی می‌اندیشد. C-MAX سولار یک خودروی پلاگین هیبریدی است که سقف آن با سلولهای خورشیدی پوشیده شده است.


xiud6bygjsovb0pvazvz.jpg

Ford C-MAX Solar


فورد با همکاری موسسه فن آوری جورجیا و شرکت SunPower که شریک تکنولوژی خورشیدی فورد است، طرح مفهومی C-MAX سولار را اجرا کرده‌اند. در تکنولوژی مورد استفاده، از پوششی شبیه لنز برای تمرکز بیشتر نور و بازده بالاتر آن استفاده شده است. بنابراین با وجود سطح کم پوشش داده شده توسط سلولها، راندمان 8 برابر افزایش یافته است. این نیرو برای شارژ باتری‌های خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک روز
نوردهی برابر 4 ساعت شارژ باتری ها عمل می کند

rtfxqc9am822rbbty7xg.png

Ford C-MAX Solar Energi


با یک بار شارژ کامل باتری‌ها می توان 997 کیلومتر مسافت را در مجموع طی کرد که 34 کیلومتر آن به تنهایی با انرژی برق خواهد بود. این در حالی است که موتور 2.0 لیتری نیز در کنار موتور الکتریکی، بازوی دوم پیشرانه هیبریدی این خودرو را تشکیل می‌دهد. البته هنوز جزئیات و میزان کارایی و تأثیر سلولهای خورشیدی در عملکرد نهایی خودرو منتشر نشده‌اند.
فورد از این خودرو در نمایشگاه CES در هفته آینده رونمایی خواهد کرد. و اطلاعات کامل‌تری نیز به دست خواهد آمد.






 

radical2boy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
125
هـــه بنده ی پلاستیکی خودا با طراحی ش و موتور 7700 سی سی ش بهترین خودرو قرن نام گرفت

جرات داری سرچ کن

Buick Lesabre 51

اشتباه گفتم 58 مدلش 51ـــــــه در اصل

حالا که می خوای خالی ببندی بگو بهترین ماشین هزاره دوم تا بیشتر در نظر مخاطب مهم جلوه کنه
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
LOL

خداوند از شوما اینترنت را نگرفته میتوانی سرچ کنی

یذره مطالعه داشتی در این زمین ـه و آدم بودی الان وضعت این نبود:D
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
یعنی ریدین تو انجمن شوما دو تا رادیکال بوی با شادمغز مثل بچه های 15 ساله هی کل کل بچه گونه میکنین
هر جا نامی از شادمغزه این رادیکال بوی هم پیداش میشه معلوم نیست علاقه داره بهش یا بدش میاد از شادی
ما هم میخوایم یه دو تا پست بدیم تو تایپیک شادمغز میبینیم تاپیک گلخونگیه بی خیال میشیم
شادمغز حیف نیست این همه عکس میزاری زحمت میکشی بعد با خودت با مسخره بازی باعث میشی تاپیکت حذف بشه ؟
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
باوووو تقصیر منه شهروند چیه این بشر تو همه بخش ها با همه مشکل داره! ! !
 
  • Like
Reactions: Try

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
شرکت رولزرویس فروش یک نمونه جدید از خودروی گوست را تحت نام V-Specification آغاز کرده است. با توجه به مشخصات اعلامی، ما با نمونه ای جدید روبروییم. خودرویی که از قوای محرکه ریث (Wraith) بهره می برد.


Rolls-Royce Ghost V-Specification


استفاده از موتور V-12 با حجم 6.6 لیتر و توربوی دوقلو، می تواند 593 اسب بخار به این شبح پرآوازه، نیرو ببخشد. در حالیکه نیروی مدلهای استاندارد تنها 563 اسب بخار است. گشتاور نیز روی عدد 780 نیوتن متر ثابت مانده است. با این وجود این نیرو هنوز کمتر از نیروی 624 اسبی Wraith کوپه است. این لیموزین سنگین وزن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها نیاز به کمتر از 4.8 ثانیه زمان دارد که برای یک خودروی سدان 2.5 تنی رقم خوبی به شمار می رود. سرعت نهایی هم به 250 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.






از نکات خاص قابل ذکر دیگر باید به چرخهای 21 اینچی بسیار سبک وزن و روکش های ویژه با دوخت منحصر به فرد در داخل کابین، روکش مانیتور و ساعت گران قیمت آن اشاره کرد.


 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
رنو کلیو RS مدل ۲۰۱۴، نسل چهارم از کلیو اسپرت است، نسبت به نسل‌های قبلی خود، سرسختانه به جنگ قیمت رفته است. مدل پایه 28 هزار و 790 دلار است (کاهش قیمت نزدیک به ۸ هزار دلار) و چنین قیمتی، آن را در رقابت با خودروهای هاج‌بکی مانند فورد فیستا ST با قیمت ۲۵۹۹۰ دلار، فولکس واگن پولو GTI با قیمت۲۷۹۹۰ دلار و پژو ۲۰۸ GTi با قیمت۲۹۹۹۰ دلار قرار خواهد داد. در واقع، رنو انتظار دارد تا این مدل بتواند جایگاهی در بازار پیدا کند. بدنه کلیو، تغییرات جزئی زیادی نسبت به گذشته پیدا کرده است. طراحی لبه زیرین سپر جلو، طرح مشکی براق در حاشیه‌های بدنه، چراغ‌های رانندگی LED، یک جفت اگزوز بزرگ و چرخ‌های ۱۸ اینچی، از ویژگی‌های ظاهری بدنه رنو کلیو اسپرت ۲۰۱۴ هستند.


2014 Renault Clio RS 200


اول از همه، سیستم گیربکس رنو کلیو اسپرت، از حالت دستی به ۶ دنده اتوماتیک دوکلاجه تغییر کرده است. سیستم ۶ دنده اتوماتیک EDC خوشایند همه‌ی افراد نیست. امّا در همین حال، افرادی هستند که به خاطر همین سیستم، کلیو را تهیه می‌کنند. کلیوی جدید در جاده، سواری بسیار لذت‌بخشی دارد. با موتور سه سیلندر در مدل پایه و یک شاسی سبک و بدنه‌ای با پنج در. موتور با عملکرد پایین ۲ لیتری قدیمی کنار گذاشته شده و موتور ۱/۶ لیتری توربو جایگزین شده است که قدرتی برابر ۲۰۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۲۴۰ نیوتن‌متر تولید خواهد کرد. همچنین در نسل جدید، از ترمزهای بزرگتر استفاده شده و شاهد نیروی رو به پایین بیشتری هستیم. موتور جدید، حالتی فروتنانه به خودرو بخشیده، ولی در همین حال، و در عین ناباوری، گشتاور در دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه، به نقطه پیک خود می‌رسد. با وجود سیستم گیربکس اتوماتیک، کلیو، خودرویی کُند به نظر می‌رسد. با این حال، انتخاب حالت اسپرت یا مسابقه، شرایط را بهتر می‌کند.

2014 Renault Clio RS 200


دیفرانسیل الکترونیکی در جلو، با تنظیم داخلی سرعت چرخ‌ها، شرایط مناسبی را هنگام عبور از پیچ به وجود می‌آورد و در برخی مواقع، حس یک خودروی دیفرانسیل عقب را به راننده می‌دهد. در واقع، این سیستم دیفرانسیل، امکان مانور و حرکات در رانندگی را با اطمینان بالا، فراهم می‌کند.

2014 Renault Clio RS interior


رنو کلیو ۲۰۱۴ از طراحی نسبتاً خوبی در داخل کابین برخوردار است. طرح قرمز رنگ زیبایی در چرخ فرمان، درها و شیفتر دنده‌ها به کار رفته و در کنار طراحی چرم سطوح، جلوه‌ای بی‌نظیر در داخل پدید آورده است. کلیو همواره از دکمه‌های بزرگ استفاده کرده و در کلیو اسپرت ۲۰۱۴ نیز همین ویژگی را حفظ کرده است. طرح پلاستیک به کار رفته نیز نسبتاً خوب است و می‌توان گفت به استانداردهای فولکس‌واگن نزدیک شده است. به‌علاوه، تمام مدل‌های کلیو RS از سیستم راهبری ماهواره‌ای sat-nav و صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی استفاده می‌کنند. همچنین سیستم با چهار اسپیکر کار گذاشته که می‌تواند از راه‌هایی مانند بلوتوث، USB یا کارت حافظه SD ورودی داشته باشد. در تریم تروفی، دو اسپیکر اضافی، یک تجهیزات اضافی با نام «باس رفلکس» و ویژگی صدا برای سیستم راهبری ماهواره‌ای، برای خریدار عرضه می‌شود. البته در این سیستم ویژگی کنترل مسابقه بر پایه سیستم داده وب‌سایت رنو اسپورت عرضه می‌گردد. اگر یک پیست در این پایگاه داده وجود نداشت، این امکان وجود دارد که با استفاده از GPS و حرکت در تمام مسیر پیست، یک پیست جدید به این پایگاه داده اضافه کنید. تجهیزات بسیار جالبی است؛ هنگامی که در پیست حرکت می‌کنید، وضعیت سرعت، دنده و حتی درجه پدال گاز نیز در هر لحظه نمایش داده می‌شود. [دانلود ویدئو]

برای رنو کلیو اسپرت، شتاب نسبتاً مناسبی دارد و در عرض ۶/۳ ثانیه می‌تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو، طبق شرایطی که برای رنو کلیو اسپرت اعلام شده، در ترکیب جاده و شهر، ۶/۳۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند. با این وجود، در بررسی که انجام شد، این مقدار، ۹/۸۱ لیتر مشاهده شد.






 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
وقتی دوکاتی موتورهای مدل ۱۱۹۸ خود را، که بسیار محبوب نیز بودند، با مدل ۱۱۹۹ پانیگال به تل آکس جایگزین کرد، به جز کسانی که ۱۱۹۸ خریده بودند، کسی از این اتفاق ناراحت نشد. در همین حال، رادیکال دوکاتی در مادرید، به خاطر آن‌هایی که دوکاتی ۱۱۹۸های خود را نگاه داشته‌اند هم که شده، مدل دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر را با الهام از مدل ۱۱۹۸ کافه ریسر، طراحی کرده است. در این ۱۱۹۸ احیا شده در اسپانیا، فیبر کربن و آلومینیوم بیشتری به کار رفته است.


Ducati 1199 Matador Racer


در ماتادور ریسر، فریم، ساب‌فریم، بازوها و دوشاخه، همگی آلومینیوم و توسط شرکت RAD تولید شده‌اند. در همین حال، دوکاتی یک باک منحصر به فرد آلومینیومی همراه با زین تک‌نفره فیبر کربن و گل‌گیرهای فیبرکربنی برای این مدل خود انتخاب کرده است. شرایط مسابقه‌ای این مدل با ابزارهای سنجش مسابقه آویاکمپوزیتی (Aviacompositi) کامل شده است.

Ducati 1199 Matador Racer


رادیکال دوکاتی، دستی به موتور و پیشرانه نیز کشیده است. در این مدل، موتور استاندارد دوکاتی ۱۱۹۸ سری SP به کار رفته که توانایی ایجاد قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. در همین حال، به لطف قطعات سبک‌تر به کار رفته و استفاده از یک اگزوز به جای دو اگزوز سوپر ماریو، شتاب و قدرت مانور بیشتری برای موتورسیکلت ایجاد شده است. رادیکال دوکاتی به فکر هدایت بهتر و ترمز مناسب‌تر ۱۱۹۹ ماتادور ریسر نیز بوده و از دیسک‌های Discacciati در جلو استفاده کرده است. همین‌طور دیسک‌های بزرگتر ۲۰۰ میلی‌متری در چرخ‌های آلیاژ آلومینیوم ITX به کار رفته‌اند.






 
بالا