برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
جلوه های ویژه در نورپردازی کارتهای گرافیک MSI


در کارتهای گرافیک MSI سری GAMING X با استفاده از برنامه اختصاصی GAMING APP میتوانید نحوه و تم و حالت نورپردازی RGB LED های کارت گرافیک را انتخاب کنید .حدودا 14 روش مختلف تعبیه شده که شما با توجه به سلیقه و نظر خودتان می توانید انتخاب کنید .
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z، قهار و چابک
کارت های حرفه ای سری Lightning همواره آوازه خود را مدیون طراحی قدرتمند و پتانسیل اورکلاکینگ بالا بوده اند اما حالا به نظر می رسد با GeForce GTX 1080 Ti بیشتر به سمت گیمینگ متمایل شوند. اولین تصاویر منتشر شده از MSI GTX 1080 TI LIGHTNING Z یک کارت عظیم الجثه با طول بیش از 30 سانتی متر و ارتفاع بیش از 1.5 برابر ارتفاع استاندارد را نشان می دهد. این کارت از طراحی برد اختصاصی PCB که در هیچ یک از کارت های دیگر MSI به کار گرفته نمی شود در ترکیب با نسل جدید کولر Tri-Frozr بهره می برد.




این کارت از مدار تغذیه قدرتمند بهره می برد که توان مورد نیاز آن از طریق سه عدد کانکتور تغذیه 8 پینی PCIe تامین می شود. همانطور که انتظار می رفت این کارت به صورت کارخانه ای نیز اورکلاک شده و دارای فرکانس پایه هسته 1582 مگاهرتز با فرکانس بوست هسته 1695 مگاهرتز و فرکانس حافظه 11.12 گیگاهرتز (فرکانس موثر GDDR5X) است. با فعال سازی حالت Lightning از طریق رابط نرم افزاری، فرکانس پایه هسته به 1607 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته به 1721 مگاهرتز افزایش می یابد.
انتظار می رود این کارت منحصر به فرد و خاص حدود 1000 دلار قیمت داشته باشد.
منبع :شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کامپیوتکس 2017: ستاره MSI با نام X299 XPower Gaming AC

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در دومین روز خود قرار دارد و همچنان در کنار شما هستیم با اخبار داغ این نمایشگاه مهم. در روز گذشته، برندهایی مانند ازراک و بایواستار از مادربردهای X299 خود پرده برداری کردند؛ هم اینک شاهد تصویری از یک X299 برند MSI هستیم؛ این شرکت تایوانی در بزرگترین نمایشگاه کشور و قاره خود با مادربرد MSI X299 XPower Gaming AC ظاهر شده است. این مادربرد در فرم استاندارد ATX تولید گشته و پردازنده های LGA 2066 در آن به یک مدار تغذیه 14 فاز رگولاتور متصل هستند.

8 اسلات حافظه رم DDR4 بر روی برد موجود است که از 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند. این مادربرد دارای 4 اسلات توسعه PCI-Express 3.0 x16 است که در آرایش x16/NC/x16/NC یا x16/NC/x8/x8 یا x8/x8/x8/x8 فعال می شوند. جالب است بدانید که مادربردهای X299 دارای پشتیبانی از 44 مسیر PCIe هستند و اینتل در این زمینه سنگ تمام گذاشته است؛ اما ظاهرا MSI علاقه ای نداشته است تا این همه مسیر را بدون فعالیت رها نماید. این شرکت از 5 جایگاه حافظه های SSD M.2 استفاده کرده است. این مسیرها همگی از پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه بهره می برند و به این تعداد اسلات های U.2 را نیز اضافه نمائید. این جایگاه ها از حافظه های Optane و NVMe RAID پشتیبانی می کنند. علاوه بر استفاده از کنترلر Intel i219-V در بخش LAN، مادربرد MSI X299 XPower Gaming AC دارای WLAN و Bluetooth 4.1 است. دیودهای متعدد LED RGB به کار رفته در PCB و هیت سینک ها به ویژگی MSI Mystic Light RGB مجهز شده است.
منبع:سخت افزار مگ
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
Computex 2017: برتری بی‌نقص در بازی‌ها با مادربردهای گیمینگ MSI X299

MSI هم در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان مادربردهای مخصوص گیمینگ مبتنی بر چیپ ست X299 خود را به نمایش گذاشت. این کمپانی دست کم سه مادربرد X299 GAMING M7 ACK ،X299 GAMING PRO CARBON AC و X299 TOMAHAWK را برای گیمرها و خوره های اورکلاکینگ عرضه می کند.


X299 GAMING M7 ACK




این مادربرد برای خوره های گیمینگ و سخت افزار طراحی شده، برای آنهایی که به دنبال دستیابی به نهایت کارایی هستند. X299 GAMING M7 ACK از مدار تغذیه دیجیتال با برخورداری از 1+1+10 فاز رگولاتور ولتاژ با قابلیت Loadline Calibration اختصاصی MSI بهره می برد. MSI در این مادربرد از سوکت پردازنده موسوم به Turbo Socket بهره گرفته که برای اورکلاکینگ شدید بهینه سازی شده و قادر به جریان رسانی بهتر است. یکی دیگر از ویژگی های این مادربرد خنک کننده M.2 اختصاصی به نام M.2 Shield FROZR است. از دیگر قابلیت های قابل توجه این مادربرد می توان راهکار شبکه Killer Double Shot PRO با برخورداری از یک جفت درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر Killer E2500 و ارتباط Wi-Fiمبتنی بر کنترلر Killer 1535 را برشمرد.


X299 GAMING PRO CARBON AC





این اولین مادربرد دنیا با پوشش حرارت گیر قابل تعویض و ابزار جانبی X-Mounting برای پشتیبانی از چاپ سه بعدی و ماد کردن است. همچنین این مادربرد از نورپردازی اختصاصی قابل شخصی سازی MYSTIC LIGHT RGB LED بهره می برد که آن را به رویای ماد کنندگان مبدل می سازد.

تتنها کافی است تا قابلیت Game boost را فعال کنید و از افزایش کارایی ناشی از اورکلاکینگ خودکار، درست همانند اورکلاکینگ دستی بهره ببرید اما با این تفاوت که دیگر نگرانی نخواهید داشت. همچنین این مادربرد به دو خنک کننده M.2 Shield است و می توانید از SSDهای پرسرعت PCI-Express آن هم با نهایت کارایی استفاده کنید. این مادربرد دارای یک شکاف Turbo M.2 و درگاه Turbo U.2 با پشتیبانی از SSDهای پرسرعت مبتنی بر پروتکل NVMe است و می توانید از وسایل ذخیره سازی فوق سریع لذت ببرید.


X299 TOMAHAWK




مادربرد X299 TOMAHAWK بر پایه همان طراحی مورد تمجید قرار گرفته مدل اصلی TOMAHAWK ساخته شده و به خوبی پیشرفت و تکامل طراحی مادربردهای MSI را بازتاب می دهد. X299 TOMAHAWK یک مادربرد مستحکم با برخورداری از حرارت گیر ساخته شده از فولاد ضد زنگ و زره MSI Steel Armor است. همچنین این مادربرد از خنک کننده انحصاری M.2 Shield FROZR بهره می برد که مانع از بروز تنزل کارایی ناشی از افزایش دما در SSDهای پرسرعت می شود.

از دیگر قابلیت های این مادربرد می توان به درگاه Turbo U.2 مجهز به پوشش فلزی Steel Armor، هدر USB نوع C برای پنل جلویی و فناوری انحصاری بهبود دهنده تجربه واقعیت مجازی VR Boost اشاره کرد.
منبع:شهر سخت افزار
 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
Computex 2017: جابه‌جایی هشت رکورد جهانی به وسیله پردازنده‌های سری X اینتل، Core X در صدر لیست‌های عملکرد HWBOT

پردازنده‌های Kaby Lake-X و Skylake-X اینتل که امروز و مبتنی بر چیپ‌ست X299 رونمایی شدند در بررسی‌های عملکردی موفق به خلق رکوردهای جهانی تازه‌ای شده‌اند. بررسی عملکرد این پردازنده‌ها در رویداد Performance Matters در تایپه انجام گرفت.

PERFORMANCE%20MATTERS-4.jpg


همان‌طور که می‌دانید شرکت اینتل در کامپیوتکس ۲۰۱۷ از پردازنده‌های رده بالای خود از سری X رونمایی کرد. این پردازنده‌ها مبتنی بر چیپ‌ ست X299 و سوکت مدرن LGA 2066 طراحی و تولید شده‌اند و طیف وسیعی از محصولات نهایی را تا نمونه‌های ۱۸ هسته‌ای پیش روی کاربران قرار می‌دهند. نکته قابل توجه اینکه پردازنده‌های سری ایکس اینتل موفق شده‌اند هشت رکورد جهانی را در لیست HWBOT به ثبت برسانند. همان‌طور که می‌دانید HWBOT وب‌سایتی است که نتایج اورکلاک مولفه‌های سخت‌افزاری متفاوت را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. پردازنده‌های سری ایکس اینتل علاوه بر رکوردشکنی‌های یادشده، در صدر ۲۳ لیست عملکرد HWBOT نیز قرار گرفته‌اند. رقابت برای اورکلاک این پردازنده‌ها در رویداد Performance Matters در تایپه برگزار شد تا محصولات و تکنولوژی‌های مدرن شرکت اینتل، به‌طور کامل به چالش کشیده شوند.

PERFORMANCE%20MATTERS-3.jpg


فرایند اورکلاک پردازنده‌های یادشده به طور کامل با استفاده از مادربود ASUS ROG Rampage VI Apex X299 انجام گرفت که به‌نظر می‌رسد گزینه محبوبی برای کاربران خواهد بود. در این آزمایش‌ها از راهکار کولینگ LN2 نیز استفاده شد تا پتانسیل‌های اورکلاکینگ در این معماری مدرن به نمایش گذاشته شود.

PERFORMANCE%20MATTERS-2.jpg


سری Core-X پردازنده‌های اینتل، هر دو معماری Skylake-X و Kabylake-X را در خود جای داده است. تمامی پردازنده‌هایی که از تعداد ۱۸-۶ هسته بهره می‌برند از دسته SKL-X بوده و تمامی محصولات چهار هسته‌ای نیز در زیرمجموعه خانواده KBL-X قرار می‌گیرند. از آنجایی که در حال حاضر AMD پردازنده‌های هشت هسته‌ای سری رایزن خود را عرضه کرده و در آینده نیز قصد دارد با رونمایی از ThredRipper این تعداد را به ۱۶ هسته برساند، اینتل نه‌تنها رقابت با این شرکت را در دستور کار قرار داده بلکه سعی کرده با رونمایی از پرچمدار جدید خود یعنی Core i9-7980XE مجهز به ۱۸ هسته، در این رقابت، پیش‌دستی کند.

شکی نیست که جدیدترین پردازنده اینتل Core i7 پلتفرم سطح بالای این شرکت را به ابعاد عملکرد جدیدی ارتقا داده است. در بررسی انجام شده، تیمی از شرکت ایسوس از هلیوم مایع برای پیاده‌سازی راهکار خنک‌کنندگی و رساندن دمای Core i7 7740X به -269 درجه سانتی‌گراد استفاده کردند. این راهکار در عمل به هسته‌های پردازشی کمک کرد تا به فرکانس ۷۵۶۰ مگاهرتز برسند. با این عملکرد، تیم ROG موفق شد رکورد‌های جهانی جدیدی را برای مولفه‌های SuperPI 1M و PiFast به ثبت برساند.

PERFORMANCE%20MATTERS-5.jpg


این تنها پردازنده‌های کبی‌لیک نبودند که افتخار تازه‌ای را برای اینتل به ثبت رساندند. اورکلاک پردازنده ده هسته‌ای Core i9-7900X تا فرکانس ۵.۶ گیگاهرتز با استفاده از راهکار کولینگ LN2 نیز در نهایت زمینه را مساعد کرد تا زمان اتمام بنچمارک Wprime 32M روی ۱.۵۲۷ ثانیه قرارگیرد. این عملکرد، کاملا چشمگیر است و نتیجه‌ای است که پیش از این تنها با استفاده از پردازنده‌های سری زئون به ثبت رسیده بود
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مادربرد MSI X299 GAMING PRO CARBON AC نگاه‌ها را به خود خیره کرد
MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال جدیدترین مادربردهای این کمپانی از جمله مدل های مبتنی بر چیپ ست جدید X299 اینتل را به نمایش گذاشت. X299 GAMING PRO CARBON AC یکی از این مادربردها است که برای گیمینگ با آخرین نسل از پردازنده های اینتل طراحی شده. این مادربرد از واتربلاک ساخت کمپانی مشهور EK WB بهره می برد.




MSI برای این مادربرد پرقدرت سراغ کمپانی نام آشنای EK WB رفته تا یک واتربلاک اختصاصی برای خنک سازی پردازنده و مدار تغذیه آن طراحی کند. حاصل این همکاری واتربلاک اختصاصی برای مادربرد X299 GAMING PRO CARBON AC است که ظاهر فوق العاده ای به آن بخشید است.
این مادربرد دارای چهار شکاف PCI-E 3.0 x16، دو شکاف M.2، شش درگاه SATA III، یک درگاه U2 و هدر USB 3.1 برای پنل جلویی کیس است. همچنین این مادربرد از راهکار صدای آنبورد اختصاصی AUDIO BOOST IV بهره می برد. تمامی شکاف های توسعه PCI-E 3.0 x16 و شکاف های حافظه DDR4 این مادربرد توسط پوشش فلزی تقویت شده اند.

این اولین مادربرد دنیا با پوشش حرارت گیر قابل تعویض و ابزار جانبی X-Mounting برای پشتیبانی از چاپ سه بعدی و ماد کردن است. همچنین این مادربرد از نورپردازی اختصاصی قابل شخصی سازی MYSTIC LIGHT RGB LED بهره می برد که آن را به رویای ماد کنندگان مبدل می سازد.


تتنها کافی است تا قابلیت Game boost را فعال کنید و از افزایش کارایی ناشی از اورکلاکینگ خودکار، درست همانند اورکلاکینگ دستی بهره ببرید اما با این تفاوت که دیگر نگرانی نخواهید داشت. همچنین این مادربرد به دو خنک کننده M.2 Shield است و می توانید از SSDهای پرسرعت PCI-Express آن هم با نهایت کارایی استفاده کنید. این مادربرد دارای یک شکاف Turbo M.2 و درگاه Turbo U.2 با پشتیبانی از SSDهای پرسرعت مبتنی بر پروتکل NVMe است و می توانید از وسایل ذخیره سازی فوق سریع لذت ببرید.

احتمالاً این مادربرد در مدل معمولی فاقد واتربلاک نیز عرضه شود.
منبع: وبسایت شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
اجرای بازی‌ها در یک چشم به هم زدن با کارت MSI EXTREME

اگر می خواهید همه بازی های محبوبتان را نصب کنید اما سرعت آن به دلیل استفاده از هارد دیسک مکانیکی محدود نشود، MSI یک محصول ویژه برای شما دارد. این کمپانی تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس امسال یک کارت افزودنی (جانبی) جدید معرفی کرد که می تواند زمان لازم برای اجرا شدن بازی ها را به حداقل برساند.

این کارت از رابط پرسرعت PCI-E X8 بهره می گیرد و قادر به پشتیبانی از یک جفت درایو SSD نوع M.2 2280 تحت پیکربندی RAID 0 است که می تواند سرعت انتقال 7200 مگابایت بر ثانیه را ارائه کند که این بیش از 2.2 برابر سرعت رسانه های ذخیره های پرسرعت رایج است. این کارت همچنین از یک هارد دیسک 2.5 اینچی نیز پشتیبانی می کند.

MSI پا را از این هم فراتر گذاشته و به منظور حفظ کارایی و دوام SSDهای پرسرعت، یک فن از نوع دمنده بر روی کارت تعبیه کرده است. این کارت همچنین دارای خازن های اضافی به منظور نگه داری انرژی است که در مواقع قطع ناگهانی برق مانع از خرابی داده ها می شود.
منبع: سایت شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
درخشش کارت گرافیک MSI GTX 1080 TI LIGHTNING Z در نمایشگاه Computex 2017
MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال جدیدترین کارت از سری افسانه ای LIGHTNING را به نمایش گذاشت.همانطور که از نام آن پیداست، MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z مبتنی بر جدیدترین پردازنده گرافیکی انویدیا است. این کارت از طراحی اختصاصی پرقدرت MSI برای برد PCB و کولر تنومند Tri-Frozr مجهز است. این کارت نه تنها برای خوره های اورکلاکینگ طراحی شده، بلکه به صورت کارخانه ای نیز اورکلاک شده و می تواند یک انتخاب فوق العاده برای گیمینگ باشد.




MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z یک کارت عظیم الجثه با طول بیش از 30 سانتی متر و ارتفاع بیش از 1.5 برابر ارتفاع استاندارد را نشان می دهد. این کارت از طراحی برد اختصاصی PCB که در هیچ یک از کارت های دیگر MSI به کار گرفته نمی شود در ترکیب با نسل جدید کولر Tri-Frozr بهره می برد. MSI این کارت پرقدرت را بر روی یک سیستم مبتنی بر چیپ ست X299 و پردازنده های جدید سری X اینتل به نمایش گذاشته بود که تصویر آن را مشاهده می کنید.




این کارت از مدار تغذیه قدرتمند بهره می برد که توان مورد نیاز آن از طریق سه عدد کانکتور تغذیه 8 پینی PCIe تامین می شود. همانطور که انتظار می رفت این کارت به صورت کارخانه ای نیز اورکلاک شده و دارای فرکانس پایه هسته 1582 مگاهرتز با فرکانس بوست هسته 1695 مگاهرتز و فرکانس حافظه 11.12 گیگاهرتز (فرکانس موثر GDDR5X) است. با فعال سازی حالت Lightning از طریق رابط نرم افزاری، فرکانس پایه هسته به 1607 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته به 1721 مگاهرتز افزایش می یابد.
منبع: وبسایت شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
با مادربرد باشکوه MSI X299 XPOWER GAMING AC آشناشوید

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس امسال مادربرد X299 XPOWER GAMING AC را به نمایش گذاشت که در همان روزهای نخست موفق بهشکستن رکورد جهانی فرکانس حافظه DDR4 شد. این مادربرد از طراحی جدید با رنگبندی نقره ای-سفید بهره می برد که ظاهر فوق العاده ای به آن بخشیده است.


مادربرد MSI X299 XPOWER GAMING AC در فرم فاکتور ATX ساخته شده اما قدری عریض تر است و بین ATX و E-ATX قرار می گیرد.این مادربرد از مدار تغذیه پرقدرت با 14 فاز رگولاتور ولتاژ برای پردازنده بهره می برد که توان مورد نیاز خود را از یک کانکتور تغذیه 4 پینی ATX و یک 8 پینی EPS می گیرد. همچنین امکان متصل نمودن یک کانکتور 4 پینی Molex برای تقویت جریان رسانی به شکاف های توسعه وجود دارد.

این مادربرد دارای 8 شکاف DDR4 DIMM با پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4 تحت پیکربندی چهارکاناله است که از کیت های با فرکانس 4266 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ) پشتیبانی می کند.


X299 XPOWER GAMING AC دارای چهار شکاف توسعه PCI-Express 3.0 x16 است که می تواند تحت پیکربندی های مختلف به خدمت گرفته شوند. در صورت استفاده از هر چهار شکاف توسعه حداکثر می توانند دارای پهنای گذرگاه x8/x8/x8/x8 باشند.

این مادربرد دارای سه شکاف M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه است اما به لطف کارت جانبی PCIe 3.0 x8 که همراه آن عرضه می شود، می توان دو شکاف M.2 دیگر یا در مجموع 5 شکاف M.2 داشت. دیگر درگاه های مخصوص وسایل ذخیره سازی متشکل از یک درگاه U.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه و 10 درگاه SATA III با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه است. این مادربرد از پیکربندی NVMe RAID و همچنین فناوری Optane اینتل پشتیبانی می کند.

ارتباط شبکه متشکل از درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر i219-V ساخت کنترلر، ارتباط Wi-Fi منطبق بر استاندارد 802.11ac و بلوتوث 4.1 است. یکی دیگر از ویژگی های جالب این مادربرد جلوه نمایشی حرارت گیر چیپ ست است.
منبع: وبسایت شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
رکورد جهانی فرکانس حافظه DDR4 با مادربرد MSI X299 شکسته شد، 5400 مگاهرتز!
اورکلاکر مشهور تایوانی Toppc موفق شد با بکارگیری مادربرد X299 Xpower Titanium و یک کیت حافظه Trident Z RGB رکورد جهانی فرکانس حافظه DDR4 را بشکند.
او برای ثبت این رکورد از پردازنده جدید Kaby Lake-X Core i7 7740K اینتل بر روی مادربرد MSI X299 Xpower Gaming Titanium استفاده کرد.



 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI X299 SLI PLUS

[URL=http://www.upload.overclockingheroes.com/viewer.php?file=c5ov_xaa.jpg] [/URL]

  • پشتیبانی از پردازنده های Core-x سوکت 2066
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4266 مگاهرتز و بالاتر
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost و TURBO SOCKET
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC1220
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی VR READY
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با رنگها و افکت های متنوع
  • پشتیبانی از SYSTEM SAVER: 3
  • یک جفت کانکتور پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل
  • محافظ و خنک کننده برای SSDهای پرسرعت M.2
  • دو درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • پشتیبانی از XBOOST
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 6
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • پشتیبانی از OC GENIE 4
  • سازگاری کامل با ویندوز 10
  • قابلیت BIOS FLASHBACK+ برای ریکاوری بایوس
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
14 رکورد جهانی سهم مادربردهای X299 شرکت MSI
این رکوردها با پردازنده های جدید Core i9-7900X و i7-7800X با استفاده از مادربردهای جدید MSI X299 توسط ‘Toppc’ و ‘WIZERTY’ و ‘The Overclocking Knights’ و ‘lucky_n00b’ به ثبت رسیده است .

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
رونمایی MSI از چهار مادربرد X299 حرفه‌ای برای گیمرها

افزون بر پرچمدار جدید خود، MSI چهار مادربرد حرفه ای دیگر متشکل از X299 Gaming Pro Carbon ،X299 Gaming M7، X299 SLI Plus و X299 Tomahawk را برای پردازنده های سوکت LGA2066 اینتل معرفی کرد. تمامی مادربردهای یاد شده مبتنی بر یک برد PCB مشترک هستند اما افزون بر لوازم جانبی، در طراحی حرارت گیرهای چیپ ست اصلی و مدار تغذیه، پوشش پنل پشتی و رنگ آمیزی برد PCB تفاوت هایی دارند. این کار به تیم توسعه MSI امکان به حداقل رساندن هزینه های توسعه را می دهد.


برد PCB مشترک بکار رفته در میان همه مدل ها توان خود را از یک کانکتور تغذیه 24 پینی، یک 8 پینی EPS و در مدل های رده بالا یک 4 پینی ATX می گیرد. مدار تغذیه این برد از 9 فاز رگولاتور ولتاژ برای پردازنده بهره می برد. این برد دارای هشت شکاف DDR4 DIMM با پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه DDR4 تحت پیکربندی چهار کاناله، چهار شکاف توسعه PCI-Express 3.0 x16، سه شکاف M.2 و یک درگاه U.2 (هر دو با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه) است.


MSI در هر چهار مدل راهکار صوتی انحصاری Audio Boost IV را به خدمت گرفته که از پردازنده صوتی با نسبت سیگنال به نویز 120 dBA، خازن های مخصوص صدا ژاپنی و تقویت کننده OPAMP بهره می برد. برخی مدل ها دارای تنها یک درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر i219-V اینتل اما برخی دیگر دارای دو درگاه هستند. مدل های رده بالاتر چون Gaming M7 و Gaming Pro Carbon دارای ارتباط بیسیم منطبق بر استاندارد 802.11a و بلوتوث 4.1 هستند. همچنین مدل های رده بالاتر دارای RGB LEDهای بیشتری هستند.


هرچند قیمت این مادربردها اعلام نشده، اما می دانیم X299 SLI Plus ارزان ترین آنها است و پس از آن به ترتیب X299 Tomahawk،اX299 Gaming Pro Carbon و در نهایت X299 Gaming M7 قرار می گیرد.

منبع : شهر سخت افزار








 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
Computex 2017: رونمایی GALAX از دو کارت پرقدرت GTX 1080 Ti OC Lab Edition و HOF Limited Edition

2.jpg

در نمایشگاه کامپیوتکس امسال GALAX از بهترین و البته گران ترین کارت های GeForce GTX 1080 Ti خود رونمایی کرد. این کمپانی دو کارت تمام کاستوم GTX 1080 Ti OC Lab Edition و GTX 1080 Ti HOF Limited Edition را برای علاقمندان عرضه می کند.

GTX 1080 Ti OC Lab Edition به واتر بلاک اختصاصی تحت برند Hall of Fame مجهز است. علی رغم اینکه سیم های رنگی پوشانده نشده کارت باعث بی نظمی آن شده اند اما هنوز این کارت ظاهر جذابی دارد. توان مورد نیاز این کارت از طریق نه یک یا دو، بلکه سه کانکتور تغذیه 8 پینی تامین می شود که به وضوح برای اورکلاکرها ساخته شده است. این کارت به صورت کارخانه ای اورکلاک شده و دارای فرکانس هسته 1569 مگاهرتز و فرکانس بوست 1683 مگاهرتز است.

GTX 1080 Ti HOF Limited Edition هم توان خود را از همان ترکیب سه کانکتور تغذیه 8 پینی می گیرد اما واتربلاک جای خود را به راهکار خنک سازی عظیم الجثه با سه عدد فن داده است. جالب تر اینکه برخلاف انتظارها این کارت در مقایسه با مدل مجهز به واتربلاک دارای فرکانس بالاتری است که احتمالاً این تصمیم با در نظر گرفتن محبوبیت کمتر کارت های مجهز به واتر بلاک اتخاذ شده باشد. این کارت دارای فرکانس هسته 1645 مگاهرتز و فرکانس بوست 1579 مگاهرتز است.
0.jpg


بر روی محفظه کولر لوگو LUMIN X نقش بسته که به برخورداری از نورپردازی اختصاصی Galax اشاره دارد. این کارت همچنین دارای نمایشگر LCD است که اطلاعاتی چون فرکانس ها، دما و ولتاژها را نمایش می دهد.

درست همانند اغلب محصولات معرفی شده در نمایشگاه کامپیوتکس، هنوز قیمت این کارت ها نیز اعلام نشده است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
msi برای به حداکثر رساندن عملکرد و حل مشکل حرارت SSD های پر سرعت M. 2، از خنک کننده انحصاری Shield FROZR استفاده کرده که به عنوان قسمتی از هیت سینک مادربرد طراحی شده تا حرارت این SSD ها را دفع کند. خنک کننده Shield FROZR در مادربرد های MSI X299 M7 ACK و X299 TOMOHAWK یافت می‌شود.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مادربردهای MSI X299 از با کیفیت ترین قطعات برای کسب نهایت کارایی ساخته شدند
مادربرد های X299 از مدار تغذیه دیجیتال با برخورداری تعداد قابل توجهی فاز DrMOSبه همراه چوک‌های پر بازدهTi Chokes II همچنین تمامی قطعات به کار رفته در این مادربرد دارای استاندارد نظامی Military Class 6 هستند. تمام این موارد به کاربران این اطمینان را می دهد که مادربردهای MSI در سخت ترین شرایط بهترین عملکرد را ارائه میکنند .


 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
رکورد جهانی فرکانس حافظه DDR4 با مادربرد MSI X299 شکسته شد، 5500 مگاهرتز!
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/attachment.php?attachmentid=20273&stc=1


اورکلاکر مشهور تایوانی Toppc موفق شد با بکارگیری مادربرد MSI X299 Xpower Gaming ACو یک کیت حافظه G.SKILL Trident Z RGB رکورد جهانی DDR4 را بشکند و رکورد تازه ای به ثبت برساند.
Topppc برای ثبت این رکورد جدید از پردازنده جدید Kaby Lake-X Core i7 7740K اینتل بر روی مادربرد MSI X299 Xpower Gaming AC استفاده کرد. این اورکلاکر موفق شد با بکارگیری یک ماژول 8 گیگابایتی G.SKILL Trident Z RGB به فرکانس حافظه 2750 مگاهرتز (فرکانس موثر 5500 مگاهرتز) با تایمینگ 2-63-31-31-21 دست یابد.
چندی پیش این اورکلاکر موفق شده با استفاده از مادربرد MSI و رم های G.SKILL رکورد 5400 مگاهرتز را به ثبت رسانده بود .
برای مشاهده صفحه این رکورد در سایت HWBOT کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Aero، کوچک اما قدرتمند



MSI تاکنون اغلب کارت های جدید را در فرم فاکتور mini ITX و تحت سری Aero عرضه کرده و حالا GeForce GTX 1050 Ti نیز نسخه Aero دریافت کرده است.

این کارت به راهکار خنک سازی اختصاصی Aero با بهره گیری از یک عدد فن TORX و حرارت گیر جمع و جور با لوله های ناقل حرارت 8 میلی متری و فناوری کنترل گردش هواه مجهز است. همه این ها توسط محفظه کولر مشکی و نقره ای پوشانده شده اند که افزون بر طراحی جمع و جور، ظاهر زیبایی نیز به آن بخشیده است. به رغم اینکه این کارت در اندازه بسیار کوچک ساخته شده، اما فناوری انحصاری MSI ZERO FROZR پابرجاست که در مواقع بلا استفادگی و دمای پایین، فن کارت را با هدف به صفر رساندن آلودگی صوتی متوقف می کند.

این کارت دارای فرکانس پیه 1341 مگاهرتز و فرکانس بوست 1455 مگاهرتز است. MSI GeForce GTX 1050 Ti Aero به چهار گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 با فرکانس موثر 7008 مگاهرتز مجهز است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI کارت گرافیک RX 560 Aero را عرضه کرد، نسل جدید از کارت‌های AMD در ظاهری جمع و جور


پس از معرفی کارت گرافیک GTX 1050 Ti Aero از سوی MSI، این کمپانی امروز از کارت گرافیک جدید دیگری هم با یک نام مشابه رونمایی کرد. با این تفاوت که این کارت این بار مبتنی بر یکی از محصولات AMD طراحی شده است. Radeon RX 560 Aero نام کارت گرافیک جدید MSI در این رده از محصولات پرطرفدار خود است که علاوه بر ظاهر کوچک و جمع و جور، نویز صوتی بسیار کمی را هم تولید می‌کند.

کارت گرافیک Radeon RX 560 Aero در ساختار Mini-ITX طراحی شده است و قرار است در دو نسخه مختلف با حافظه‌های گرافیکی دو یا چهار گیگابایتی روانه بازار شود. هسته گرافیکی این کارت دارای 1024 واحد سایه زنی است و علاوه بر یک رابط حافظه 128 بیتی قادر است به صورت عادی سرعت هسته 1196 مگاهرتز را فراهم کند. سرعت حافظه نیز در این کارت در حدود 7 گیگابیت بر ثانیه عنوان شده است.

سیستم خنک کننده کارت Radeon RX 560 Aero نیز از یک فن 90 میلی‌متری تشکیل شده است. یک خروجی HDMI، یک DisplayPort و همچنین یک پورت DualLink DVI-D نیز راه‌های ارتباطی این کارت گرافیک را تشکیل می‌دهند.
منبع:شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI X299 GAMING PRO CARBON AC
همانطور که می دانید این مادربرد رکورد دار اورکلاک فرکانس حافظه DDR4 می باشد .




  • پشتیبانی از پردازنده های Core-x سوکت 2066
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4266 مگاهرتز و بالاتر
  • پشتیبانی از TURBO SOCKET
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost به همراه محافظ فلزی
  • پشتیبانی از AUDIO BOOST 4 و + NAHIMIC 2
  • پشتیبانی از 3D Printing به همراه پیچ های 3D X-MOUNTING
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC1220
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی VR READY و قابلیت VR BOOST
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light با رنگها و افکت های متنوع
  • پشتیبانی از SYSTEM SAVER: 3
  • یک جفت کانکتور پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل
  • محافظ و خنک کننده برای SSDهای پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل و پشتیبانی از وایرلس اینتل با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • پشتیبانی از XBOOST
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 6
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
 
بالا