برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

skyeagle

کاربر فعال سخت افزار و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,515
لایک‌ها
611
محل سکونت
TEHRAN
مادربرد و کارت گرافیک MSI با ۳۶ ماه گارانتی و ۳ ماه تعویض گرین در سراسر کشور
عجب داستانیه بازار کامپیوتر در ایران :general107:
ماتریکس هم کم آورد ؟؟؟
MSI رو همه با گارانتی ماتریکس میشناختیم چی شد با اونهمه کنترل بازار و نماینده فروش حالا گرین اومده گارانتی میکنه؟؟؟
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI RX 550 AERO ITX

MSI یک کارت مقرون به صرفه جدید مبتنی بر پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 550 از سری AERO معرفی کرد. این کارت در دو مدل 2 و 4 گیگابایتی عرضه می شود و به کانکتور تغذیه جداگانه نیاز ندارد.
کارت گرافیک های Aero ITX جهت کار در سیستم های کوچک و HTPC طراحی شده اند؛ دارای یک فن MSI TORX بر روی هیت سینک که همچنین مجهز به فن آوری مدیریت جریان هوا هستند. همه این قطعات توسط یک پوشش زیبای مشکی و نقره ای همراه با مقدار کمی کربن پوشیده شده اند. فن آوری MSI ZERO FROZR زمانی که دما پایین است و سیستم فعالیت بالایی ندارد، فن TORX را متوقف می نماید.
سرعت پردازنده گرافیکی در این کارت 1.2 گیگاهرتز و فرکانس رم 7 گیگاهرتز همچنین از فناوری FreeSync و Eyefinity پشتیبانی می کند و خروجی های تصویر متشکل از یک Dual-Link DVI-D، یک HDMI و یک Display Port است.این کارت به زودی وارد بازار می شود .

عجب داستانیه بازار کامپیوتر در ایران :general107:
ماتریکس هم کم آورد ؟؟؟
MSI رو همه با گارانتی ماتریکس میشناختیم چی شد با اونهمه کنترل بازار و نماینده فروش حالا گرین اومده گارانتی میکنه؟؟؟

سلام دوست عزیز
MSI به منظور حمایت بیشتر از کاربران ایرانی مستقیما در ایران حضور پیدا کرده است . انجمن پشتیبانی و خدمات را در چندین انجمن سخت افزاری دایر نموده است . MSI با سه گارانتی جدید شروع به کار کرده گرین -ایستا -ماندگار و این فقط و فقط به خاطر بالا بردن کیفیت خدمات و گارانتی میباشد . انتخاب شرکت گرین هم یکی از دلایل این کار است . در مورد ماتریکس این شرکت در قسمت لپتاپ مشغول به پشتیبانی کاربران و خدمات لپتاپ های MSI می باشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
قابلیت SteelSeries Engine مادربردهای MSI، برای لذت دو چندان شما از گیمینگ!
در یک خبر خوب برای دارندگان مادربرد MSI Z270 GAMING PRO CARBON، ابن کمپانی در همکاری با SteelSeries پشتیبانی از بسته نرم افزاری SteelSeries Engine را برای این مادربرد زیبا فرآهم کرده است. MSI Z270 GAMING PRO CARBON اولین مادربرد در دنیا است که از بسته نرم افزاری SteelSeries Engine پشتیبانی می کند.
SteelSeries Engine دارای یک قابلیت به نام PrismSync است که از طریق آن می توان نورپردازی انواع لوازم جانبی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را کنترل، شخصی سازی و هماهنگ سازی کرد. همچنین یکی دیگر از دست آورد های این همکاری بزرگ پشتیبانی از قابلیت GameSense است. GameSense یک قابلیت نرم افزاری با توانایی نمایش بلادرنگ اعلانات و اطلاعات بازی ها از طریق جلوه نورپردازی مادربرد است.
با SteelSeries Engine3 حالا می توان نورپردازی RGB هر دو محصولات MSI و با SteelSeries را به واسطه مادربرد Z270 GAMING PRO CARBON کنترل، شخصی سازی و هماهنگ سازی کرد.
SteelSeries Engine یک بسته نرم افزاری خلاقانه با قابلیت های غنی برای گیمینگ است که نه تنها بر توانایی های گیمرها می افزاید، بلکه لذت گیمینگ را دوچندان می کند.



 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
چندی پیش در خبرها تصاویری از کارت گرافیک جدیدی با نام GeForce GT 1030 منتشر شد که نشان می‌داد انویدیا قصد دارد در محصول جدید خود براساس معماری Pascall، یک کارت گرافیک ارزان قیمت را در دسترس کاربران قرار دهد. اگرچه تا به امروز عرضه این کارت از سوی کمپانی سازنده تایید نشده است اما سایت VideoCardz امروز تصاویری از محصولات کمپانی MSI که براساس کارت GT 1030 طراحی شده‌اند منتشر کرد.

با توجه به این تصاویر می‌توان GT 1030 را به عنوان کوچکترین عضو از این خانواده از محصولات انویدیا معرفی کرد و آن را پاسخی برای کارت Radeon RX 550 کمپانی AMD دانست. علاوه بر انتشار تصاویر متعدد از محصولات مختلف طراحی شده براساس این کارت، به تازگی اطلاعاتی از ویژگی‌ها و خصوصیات این کارت هم در دسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد به زمان عرضه این محصول نزدیک هستیم.


براساس اطلاعات در دسترس، کارت گرافیک GT 1030 بر پایه هسته گرافیکی GP108-300 ASIC طراحی شده است و دارای 384 هسته CUDA، دو گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5، رابط حافظه 64 بیتی، 24 واحد TMU و همچنین 8 واحد ROP است. با مصرف انرژی در حدود 35 وات، به نظر می‌رسد می‌توان طراحی‌های بدون فن و کوچکی را برای محصولات طراحی شده براساس این کارت انویدیا انتظار داشت. با این وجود ممکن است تعدادی از کمپانی‌ها تصمیم بگیرند محصولات خود را همراه با فن و یک خنک کننده پیچیده روانه بازار کنند.
بر طبق شایعات منتشر شده، این کارت قرار است در حدود 80 یورو قیمت داشته باشد و معرفی آن نیز در اواسط ماه می صورت بگیرد.
منبع:شهر سخت افزار

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مادربرد رده بالا MSI X299 دل از هر گیمری می‌برد!
همانطور که احتمالاً می دانید، اینتل با پلتفرم رده بالاBasin Falls که جانشین پلتفرم فعلی X99 می شود، به جنگ پردازنده های رده بالا Ryzen و پلتفرم X399 رقیب می برد. اینتل پردازنده های 4، 6، 8 و 12 هسته را تدارک خواهید دید و AMD نیز پردازنده های 12 و 16 هسته ای عرضه می کند. همچنین اینتل یک چیپ ست جدید به نام X299 را تدارک دیده که حالا شاهد انتشار تیزری از اولین مادربرد مبتنی بر آن هم از MSI هستیم.
تیز منتشر شد یک مادربرد معرفی نشده را نشان می دهد که نمی تواند چیزی جز یک مادربرد مبتنی بر چیپ ست X299 باشد.در تصویر سه شکاف M.2 مجهز به حرارت گیر اختصاصی MSI M.2 Shield و راهکار صوتی جدید AUDIO BOOST IV به چشم می رود. همچنین ظاهراً این مادربرد دارای چهار شکاف توسعه PCIe x16 است.

طبق اطلاعات موجود پلتفرم Basin Falls اینتل حداکثر قادر به تامین 44 خط ارتباطی PCI است که برای چنین مادربرد غنی کافی به نظر می رسد. در این تصویر بالای شکاف توسعه PCIe x16 اول یک کانکتور تغذیه 6 پینی به چشم می خورد که با هدف جریان رسانی بهتر به شکاف های توسعه برای برپایی پیکربندی های چندگانه کارت گرافیک تبعیه شده است.

انتظار می رود اینتل پلتفرم جدید خود را در خلال نمایشگاه Computex امسال که اواخر ماه میلادی جاری آغاز می شود، معرفی کند و در ماه ژانویه روانه بازار شوند.
منبع :شهر سخت افزار
 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
غرق در رنگ‌ها با قابلیت RGB FUSION مادربردهای گیگابایت

RGB Fusion، نام جدیدترین ویژگی ارائه شده توسط گیگابایت می باشد که بر روی مادربردهای حرفه ای این کمپانی جهت سهولت در امر نورپردازی داخل کیس عرضه شده است.تکنولوژی RGB Fusion از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است که مکمل یکدیگر می باشند. با ما همراه باشید تا به معرفی این دو بخش بپردازیم.

img%201.jpg


این تکنولوژی با شعار "رنگی را انتخاب کنید که به سلیقۀ شماست" پا به میدان گذاشته است. اگر بخواهیم کمی دقیقتر به این به این تکنولوژی نگاهی بیاندازیم، باید به چند سال عقبتر برگردیم جایی که گیگابایت با برگزاری یک همه پرسی جهانی در رابطه با محصولات به خصوص دربارۀ مادربردهای خود پرداخت. طبق درخواست کاربران در این نظرسنجی تعبیه یک سیستم کاملا حرفه ای جهت نورپردازی داخل کیس بیش از هرچیزی خودنمایی می کرد و گیگابایت نیز برای تحقق بخشیدن به درخواست کاربران خود، تکنولوژی Ambient Surround Led یا LEDهای فراگیر و انبوه را همراه با مادربردهای سری100 (پلتفرم Skylake) خود عرضه کرد. اما پس از گذشت 2 سال از عمر این پلتفرم و عرضۀ پلتفرم Kabylake از سوی اینتل گیگابایت نیز دست به بازنگری و تغییر در تکنولوژی نورپردازی خود موسوم به Ambient Surround Led زد که در نتیجۀ آن شاهد تولد RGB Fusion بوده ایم.

img%202.jpg


اگر با سیستم نورپردازی قبلی گیگابایت آشنا باشید (Ambient Surround Led) باید این را ذکر کنیم که در ورژن جدید سیستم نورپردازی گیگابایت شاهد تغییرات بسیار عمده ای نسبت به قبل بوده ایم که می توان به پلگسی گلاس قابل تعویض مادربردهای گیگابایت اشاره کرد که به کاربران امکان می دهد تا طرحها و نمونه های خود را بر روی مادربرد نصب کنند. در نسخۀ پیشین شاهد تغییر رنگ LEDها بصورت یکنواخت در کل سطح مادربرد بوده ایم ولی در RGB Fusion گیگابایت دست به تغییرات بزرگی زده است، این کمپانی علاوه بر به کارگیری LEDهای بیشتر، مناطق بیشتری از مادربرد را تحت پوشش قرار داده (بسته به مدل مناطق تحت پوشش متفاوت است) و به کاربران این امکان را می دهد تا بر خلاف گذشته نور هر منطقه راه بصورت جداگانه تغییر دهند و به دلخواه برنامه ریزی کنند.

img3.jpg


یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه RGB Fusion پشتیبانی از رشته های نوری می باشد که مورد توجه کیس مودرها و کاربرانی است که قصد استفاده از این قابلیت را دارند. گیگابایت در مدل های رده بالای خود از دو درگاه جهت پشتیبانی از رشته های RGB بهره برده است. پشتیبانی از این رشته ها به همین نقطه ختم نمی شود بلکه گیگابایت علاوه بر پشتیبانی از رشته های WRGB به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از رابط کاربری RGB Fusion پین های هر سوکت را بصورت جداگانه برنامه ریزی کنند. همچنین این امکان را می دهد تا از طریق رابط هوشمند RGB Fusion علاوه بر استفاده از حالتهای نورپردازی پیشفرض (بسته به مدل تا 7 حالت)، به خلق جلوه های نوری اختصاصی خود بپردازند و آنها را ذخیره کنند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. RGB Fusion از دیگر تولیدات کمپانی گیگابایت، همچون کارت گرافیک، کیس، ایر کولینگها، موس و کیبورد و... پشتیبانی می کند و از طریق رابط نرم افزاری خود قابلیت کنترل نورپردازی دیگر اجزای سیستم را به کاربران خود می دهد. RGB Fusion دارای رابط کاربری برای دستگاه های هوشمند نیز می باشد و این امکان می دهد تا به وسیلۀ تلفن هوشمند خود کنترل کامل نور پردازی کامپیوتر خود را در دست گیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از مدلهایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند می توانید به وب سایت گیگابایت یا لینک زیر مراجعه نمایید.

http://www.gigabyte.com/mb/rgb/

http://www.gigabyte.com
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
گیمرها به گوش باشند! GTX 1080 Ti DUKE 11G OC، اعجوبه جدید MSI در راه است
MSI یک کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti جدید به نام DUKE 11G معرفی کرد. برخلاف دیگر کارت های مخصوص گیمینگ MSI، این کارت به راهکار خنک سازی TriFrozr با برخورداری از سه عدد فن مجهز است. همانطور که حدس می زنید، پسوند 11G نیز نشان از بکارگیری تراشه های حافظه GDDR5X با فرکانس موثر 11 گیگاهرتز است.
این کارت‌جدید به راهکار خنک سازی جدید TriFrozr با بهره گیری از سه عدد فن مجهز است. کولر Duke، گونه بازطراحی شده‌ای از کولر بزرگ‌تر Tri-Frozr مورد استفاده در سری Lightning است. فناوری آشنای ZeroFrozr نیز پابرجاست و در مواقع بلا استفادگی یا لود پایین فن های کارت را به منظور به صفر رساندن آلودگی صوتی متوقف می کند. در ساخت این کولر MSI از لوله های ناقل حرارت مسی 8 میلی متری بهره گرفته که به دفع سریع تر و موثر تر حرارت از سطح پردازنده گرافیکی کمک می کند.
GeForce GTX 1080 Ti DUKE 11G بر پایه‌‌ همان برد PCB مدل GAMING X است. با این حال کولر جدید مقداری از برد PCB طولانی‌تر و در مقایسه با سری GAMING X دارای فن‌های کوچکتری است.
این کارت دارای فرکانس پایه هسته 1480 مگاهرتز و فرکانس بوست 1582 مگاهرتز با فرکانس موثر حافظه 11016 مگاهرتز است.
این کارت‌ توان خود را از ترکیب یک جفت کانکتور 8 پینی می‌گیرد. لوگو DUKE به نورپردازی RGB قابل شخصی سازی مجهز است.
منبع:شهر سخت افزار

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
به زودی شاهد نسخه جدیدی از مادربرد گیمینگ MSI خواهیم بود که برای اولین بار در جهان از نسل جدید کنترلر ASMedia ASM3142 USB 3.1 استفاده می‌کند، که علاوه بر سرعت بالاتر 50% بازدهی بیشتری دارد.
 

skyeagle

کاربر فعال سخت افزار و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,515
لایک‌ها
611
محل سکونت
TEHRAN
تازه به رنگ آبی USB3 عادت کرده بودیم
هنوز هم کاملا همه گیر نشده
اینها چرا به ما فکر نمیکنن آخه
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI دو کارت GeForce GT 1030 کم صدا و کوچک معرفی کرد

MSI دو کارت GeForce GT 1030 معرفی کرد. هر دو GT 1030 AERO ITX 2 G OC و GT 1030 2G LP OC به پردازنده گرافیکی Pascal GP108-300 انویدیا با برخورداری از 384 هسته CUDA و 2 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5ا64 بیتی مجهز هستند.
GT 1030 AERO ITX 2G OC به یک فن 80 میلی متری بسیار کم صدا مجهز است. یک DVI-D و یک HDMI 2.0 درگاه های خروجی تصویر این کارت را تشکیل می دهند.



GT 1030 2G LP OC یک کارت جمع و جور و با اشغال فضای تنها یک شکاف توسعه است. این کارت توسط راهکار خنک سازی اختصاصی با بهره گیری از یک فن 50 میلی متری خنک سازی می شود. درگاه های خروجی این کارت متشکل از یک DisplayPort 1.4 و یک HDMI 2.0 است.


هر دو کارت دارای 384 هسته CUDA مبتنی بر ریزمعماری Pascal با فرکانس پایه هسته 1265 مگاهرتز و فرکانس بوست 1518 مگاهرتز هستند. فرکانس موثر حافظه 6008 مگاهرتز است.
منبع:شهر سخت افزار
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
با کارت‌های گرافیک MSI Radeon RX 580 و RX 570، روان‌تر و خنک‌تر بازی کنید!
MSI نیز کارت های Radeon RX 580 و RX 570 خود را تحت سه سری +GAMING X،اGAMING X و ARMOR برای علاقمندان معرفی کرد. سری +GAMING X،اGAMING X از راهکار خنک سازی پر آوازه TWIN FROZR VI بهره می برند.





محفظه کولر TWIN FROZR به لوگوی سرخ رنگ چشمک زن و لوگوی مشهور اژدهای MSI GAMING با نورپردازی RGB LED تجهیز شده و گیمرها قادر به انتخاب میان 16.8 میلیون رنگ مختلف هستند. مدار تغذیه کاملاً جدید و اختصاصی MSI با بهره گیری از اجزای بسیار با دوام و باکیفیت Military Class 4، امکان اورکلاک پردازنده گرافیکی و تراشه های حافظه برای دست یابی به کارایی بالاتر را به کاربر می بخشد. بک پلیت مشکی فلزی با لوگوی اژدهای MSI افزون بر بهبود ظاهر کارت، استحکام کلی ساختار آن را افزایش می دهد و از اجزای پشت کارت نیز محافظت می کند.


راهکار خنک سازی جدید TWIN FROZR VI حالا از فن های نسل جدید TORX Fan 2.0 بهره می برد که که در مقایسه با نسل قبل این فناوری انحصاری، 22 درصد فشار هوای بیشتری با نویز کمتر برای دفع بهتر حرارت تولید می کند. این فن های جدید از سیستم یاتاقان Double Ball Bearing (جفت بلبرینگ) برای طول عمر بیشتر و دوران آسان تر و بی صداتر بهره می برند. در ترکیب با حرارت گیر بزرگ و لوله های ناقل حرارت 8 میلی متری، این کولر امکان استخراج حداکثر قدرت پاسکال را به کاربران می دهد.


کارت های سری ARMOR به کولر آشنای ARMOR با رنگ بندی مشکی و سفید مجهز هستند و گزینه ایده آلی برای گیمرها و modder هایی است که خواهان یک طراحی و ظاهر خاص و متفاوت هستند. کولر جدید ARMOR 2X نیز از همان فن های جدید TORX Fan 2.0 بهره می گیرد. با بهره گیری از فناوری Zero Frozr، فن های کولر در مواقع بار پردازشی پایین با هدف به صفر رساندن نویز، کاملاً متوقف می شوند.


کارت های جدید MSI از اواخر ماه آوریل روانه بازار می شود.



مهاجمان را برانید!
با کارتهای سری RX500 شرکت MSI و آخرین درایور AMD Crimson ReLive Driver بالاترین سطح کیفی گیمینگ را تجربه کنید .

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
به نظر می رسد MSI با دستان پُر به استقبال پلتفرم آتی اینتل می رود. این کمپانی تاکنون چندین تیزر از مادربردهای X299 خود منتشر کرده که قابلیت ها و امکانات بسیار غنی را نشان می دهد. در تازه ترین آنها شاهد یک مادربرد مخصوص گیمینگ از سری GAMING PRO هستیم.

جدیدترین تیزر منتشر شده متعلق به یک مادربرد میان رده از سری GAMING PRO است. از آنجایی که چیپ ست X299 و پلتفرم آن از پیکربندی حافظه چهارکاناله پشتیبانی می کنند، DIMM های حافظه این مادربرد در هر دو سمت سوکت پردازنده به چشم می خورند. MSI شکاف های حافظه را توسط راهکار فلزی اختصاصی خود تقویت کرده است.
همچنین MSI سوکت پردازنده جدید را Turbo Socket می نامد که احتمالاً حاکی از اعمال تغییراتی چون افزون پین های اضافی باشد. مدار تغذیه این مادربرد که مدل آن مشخص نیست، توان خود را از ترکیب یک کانکتور تغذیه 8 پینی و یک کانکتور 6 پینی می گیرد که احتمالاً حاکی از وجود مدار تغذیه پرقدرت و پتانسیل اورکلاکینگ بالا باشد.
مادربردهای X299 و پردازنده های رده بالا آتی اینتل در خلال نمایشگاه Computex امسال که اواخر ماه میلادی جاری برگزار می شود، رونمایی می شوند.
منبع :شهر سخت افزار
 

AMD.POWER

مدیر بخش کامپیوتر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
26 جولای 2009
نوشته‌ها
20,097
لایک‌ها
23,611
سن
44
محل سکونت
طهران
عملکرد گرافیکی روان با کارت گرافیک ZOTAC GeForce GT 1030

ZOTAC، از شرکای انویدیا، کارت GeForce GT 1030 خود را معرفی کرد. ZOTAC GeForce GT 1030 نیروی خود را از جدیدترین پردازنده گرافیکی مبتنی بر ریزمعماری Pascal انویدیا می گیرد. به منظور سازگاری حداکثری با انواع کامپیوترها، کارت ZOTAC GeForce GT 1030 دارای ابعاد بسیار کوچک است و به ادعای سازنده در 99 درصد کامپیوترها قبل نصب است.



http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/images/96/01/khb/ztc1030/zt-p10300a-10l_image6.jpg


این کارت کوچک تنها یک شکاف توسعه را اشغال می کند اما همان ویژگی های ممتاز GeForce GT 1030 انویدیا چون 384 هسته CUDA و درگاه های خروجی تصویر HDMI 2.0 و DVI را ارائه می کند. ZOTAC برای این کارت یک خنک کننده کوچک با بکارگیری یک فن 50 میلی متری در نظر گرفته است.

ZOTAC GeForce GT 1030 دارای فرکانس پایه هسته 1227 مگاهرتز و فرکانس بوست 1468 مگاهرتز است. این کارت به 2 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 با فرکانس موثر 6.0 گیگاهرتز مجهز است.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کارتهای گرافیک سری MSI GT 1030 هم اکنون در بازار

از هم اکنون سری جدید GT 1030 MSI بر پایه چیپست NVIDIA در اختیار تمام آنهایی قرار می گیرند که می خواهند به دنیای کیفیت تصویر 4K و کیفیت صدای برتر گیمینگ قدم بگذارند. کارت گرافیک AERO ITX 2G OC که مجهز به یک فن 10 سانتیمتری می باشد ، امکان اتصال دو نمایشگر و استفاده همزمان از آنها را فراهم می نماید. طراحی کوچکتر مدل AERO ITX 2G OC بسیار مناسب آنهایی است که نیاز به فضای بیشتری دارند تا گرافیک سیستم را با نصب کارت گرافیک دیگر ارتقا دهند و یا یک خروجی با کیفیت بالاتر می خواهند
انعطاف پذیری بیشتر درکمال سادگی
مدلهای خوش قیمت GT 1030 بر پایه چیپست NVIDIA نیز با هدف تامین بهینه نیازهای کاربران در کیس های کوچکتر توسط MSI معرفی شده اند. طراحی کوچک ولی مقاوم فن و خازن ها، موجب شده کارتهای گرافیک جدید GT 1030 2G LP برای مصرف طولانی مدت دوام بیشتری داشته باشند. بعلاوه با وجود قیمت پایین این قطعات، در طراحی مبتکرانه سری GT1030 2GH LP، وجود یک هیت سینک بزرگ باعث شده سیستم کاملا بی صدا عمل کند. همین نکته سری GT1030 2GH زا به یک گزینه برتر برای هر نوع سیستمی بدل کرده.


Afterburner انحصاری برای MSI

سری های MSI GT 1030 نیز ، با هدف مدیرت بهینه کارایی، خنک کنندگی وصدا، توسط MSI Afterburner پشتیبانی می شوند.برای انجام تنظیمات و اورکلاک کردن کارتهای گرافیک GT1030 تنها کافیست نرم افزار Afterburner را بر روی سیستم عامل ویندوز و یا اپلیکیشنAndroid یا iOS آنرا را بر روی گوشی خود نصب نمایید . از دیگر قابلیت های عبارتند از, Predator audio-video capture و تستKombustor burn-in برای ارتقا عملکرد کارت گرافیک می باشند.

مدلهای تولید شده :
GeForce® GTX 1030 2G LP OC
GeForce® GTX 1030 2GH LP OC
GeForce® GTX 1030 AERO ITX 4G OC
GeForce® GTX 1030 2G LP OCV1
GeForce® GTX 1030 2GH LP OCV1
GeForce® GTX 1030 2GH OC
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI دو کارت جدید مبتنی بر پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 560 از سری AERO معرفی کرد. تفاوت این دو کارت در مقدار حافظه استفاده شده یکی 2 و دیگری 4 گیگابایت است و به کانکتور تغذیه جداگانه نیاز ندارند.
کارت گرافیک های Aero ITX جهت کار در سیستم های کوچک و HTPC طراحی شده اند طول این کارتها فقط 15 سانتیمتر است دارای یک فن MSI TORX بر روی هیت سینک که همچنین مجهز به فن آوری مدیریت جریان هوا هستند. همه این قطعات توسط یک پوشش زیبای مشکی و نقره ای همراه با مقدار کمی کربن پوشیده شده اند. فن آوری MSI ZERO FROZR زمانی که دما پایین است و سیستم فعالیت بالایی ندارد، فن TORX را متوقف می نماید.
سرعت پردازنده گرافیکی در این کارت 1196 مگاهرتز و در حالت BOOST به 1320 مگاهرتز می رسد همچنین فرکانس رم 7 گیگاهرتز است . خروجی های تصویر متشکل از یک Dual-Link DVI-D، یک 2.0 HDMI و یک 1.4 Display Port است.
قیمت مدل 4 گیگابایتی حدود 130 یورو و مدل 2 گیگ حدود 100 یورو ارزیابی می شود .این کارتها به زودی وارد بازار می شود .


 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مادربرد MSI Z270 Xpower Gaming Titanium موفق به کسب امتیاز 4 از 5 از مجله computerpoweruser شده است .



  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 4133 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ دستی)
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost با محافظ فلزی برای شکاف های حافظه
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC1220
  • قابلیت اختصاصی VR Boost جهت کمک به کاهش سرگیجه ناشی از استفاده از هدست های واقعیت مجازی
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light
  • سه کانکتور پرسرعت M.2
  • محافظ و خنک کننده برای SSDهای پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 5
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • دارای قابلیت اپدیدت بایوس بدون نیاز به پردازنده و گرافیک
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بالاخره تصویر کاملی از مادربرد MSI Z270 GODLIKE GAMING منتشر شد . مشخصات دقیق این مادربرد به زودی اعلام می شود با ما همراه باشید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
یک مادربرد رویایی برای حرفه‌ای‌ها، با MSI Z270 GODLIKE Gaming آشنا شوید
پس از انتشار تیزرهای متعدد سرانجام MSI از پرچمدار جدید مادربردهای مخصوص گیمینگ این کمپانی پرده برداشت. Z270 GODLIKE GAMING یک مادربرد حرفه ای ساخته شده در فرم فاکتور E-ATX با قابلیت های غنی برای گیمینگ است. همچنین این ابر مادربرد افتخار چندین اولین در دنیا را به ثبت رسانده است. در ادامه با این مادربرد زیبا و دوست داشتنی آشنا شوید.
پیش از هر چیز این عرض غیر معمول مادربرد است که جلب توجه می کند، به وضوح این مادربرد با هدف تعبیه حداکثری قابلیت ها در فرم فاکتور E-ATX ساخته شده است. اگر به لبه های مادربرد و فضای خالی بین شکاف های DDR4 نیز دقت کنید این امر به خوبی روشن است. در لبه سمت راست مادربرد در بالا نشانگر خطایابی LED، دکمه های روشن-خاموش، دکمه راه اندازی مجدد و سویچ مربوط به قابلیت مشهور MSI Game Boost تعبیه شده اند.

Z270 Godlike Gaming از لحاظ درگاه های ارتباطی پرسرعت بسیار غنی است و درگاه های متعددی شامل یک U.2، شش SATA III با پهنای باند حافظه 6 گیگابیت بر ثانیه، یک هدر USB 3.1 نسل دو، دو هدر USB 3.0 و سه هدر USB 2.0 بر روی برد یافت می شوند که البته مطمئناً درگاه های بیشتری نیز در پنل پشتی تعبیه شده اند. یکی از ویژگی های قابل توجه این مادربرد برخورداری از سه شکاف M.2 با راهکار خنک سازی انحصاری M.2 Shield است که در همان نگاه اول جلب توجه می کند.
بر روی برد چهار شکاف توسعه PCIe x16 تقویت شده به وسیله پوشش فولادی و همچنین یک شکاف PCIe x1 یافت می شود. MSI در این مادربرد از راهکار صوتی آنبورد جدید AUDIO BOOST 4 XTREME بهره گرفته که از مدار تمام ایزوله (جداسازی شده از برد اصلی)، مبدل دیجیتال به آنالوگ ساخت کمپانی مشهور ESS و دو تراشه پردازنده صوتی بهره می برد. استفاده از دو تراشه صوتی این امکان را فراهم کرده تا گیمرها امکان استفاده و کنترل مستقل صدای پنل پشتی و پنل جلویی را داشته باشند.

این مادربرد به راهکار نورپردازی انحصاری Mystic Light RGB LED مجهز است. در سراسر برد جمعاً 15 عدد RGB LED تعبیه شده که همه آنها جداگانه قابل کنترل هستند. همچنین یک هدر 4 پینی برای متصل نمودن یک نوار LED تعبیه شده است. همراه با این مادربرد یک نوار Phantek Rainbow ارائه می شود که می توان از طریق قابلیت Mystic Light Sync آن را با نورپردازی مادربرد هماهنگ کرد. همچنین این امکان برای دیگر محصولات سازگار با این فناوری وجود دارد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مادربرد برخورداری از کنترلر USB 3.1 نسل دو ASMedia ASM3142 است که برای اولین بار در Z270 GODLIKE Gaming استفاده می شود. کنترلر جدید نه تنها قادر به تامین پهنای باند 16 گیگابیت بر ثانیه است، بلکه حداقل 50 درصد کم مصرف تر از کنترلر نسل قبل ساخت این کمپانی است. همچنین ادعا شده کارایی این کنترلر جدید از کنترلر گران قیمت Intel Alpine Ridge بهتر است و مزیایی نیز دارد.
یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مادربرد بهره گیری از راهکار شبکه Killer xTend برای اولین بار در صنعت مادربرد است. راهکار مزبور از سه درگاه شبکه کابلی گیگابیتی مبتنی بر کنترلر مخصوص گیمینگ Killer E2500 و ارتباط بی سیم Killer Wireless-AC 1535 WiFi تشکیل شده است. در راهکار Killer xTend یک درگاه شبکه کابلی به عنوان درگاه اینترنت عمل می کند و می توان از دو درگاه کابلی دیگر برای ارتباط با شبکه خانگی استفاده کرد. ارتباط بیسیم می تواند به منظور اتصال بیسیم به اینترنت و یا متصل نمودن دیگر دستگاه ها به اینترنت با پهنای باند 867 مگابیت بر ثانیه مورد استفاده قرار گیرد. جالب تر اینکه امکان استفاده به عنوان افزایش دهنده برد Wi-Fi نیز وجود دارد. چنین قابلیت های ارتباطی غنی نه تنها امکان ارتباط سریع و آسان را فراهم می کند، بلکه می تواند نیاز برای تهیه تجهیزات اضافی را از میان بردارد. همانطور که می دانید راهکارهای ارتباط شبکه Killer برای گیمینگ آنلاین و استریم آنلاین بهینه سازی شده اند. با این قابلیت های جدید حالا می توان دیگر دستگاه های گیمینگ نظیر لپ تاپ ها و کنسول های بازی را نیز از فناوری های بهبود دهنده Killer بهره مند ساخت.

منبع:شهر سخت افزار

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مژده به گیمرها: کارت گرافیک پرقدرت MSI GTX 1080 Ti LIGHTNING Z در راه است
اگر شما هم جزو طرفداران کارت های سری MSI Lightening هستید، یک خبر خوب برای شما داریم، MSI تایید کرده در نمایشگاه Computex پیش رو که تنها چند روز با آن فاصله باقی است از کارت های GeForce GTX 1080 Ti جدید از جمله مدل LIGHTNING Z رونمایی می کند.
گفته می شود کارت Lightning به راهکار خنک سازی TriFrozr جدید با بهره گیری از فن های TORX 2.0 یا همان فن های بکار رفته در کولر Frozr VI مجهز است. طبق معمول می بایست GTX 1080 Ti LIGHTNING Z نیز به قابلیت های انحصاری متعدد برای اورکلاکینگ شدید تحت خنک سازی با نیتروژن مایع مجهز باشد. همچنین انتظار می رود شاهد اورکلاک کارخانه ای چشمگیر باشیم. در همین حال شاهد قابلیت های معمولی چون نورپردازی RGB نیز هستیم.
با اینکه کارت های سری MSI Lightning همواره برای پتانسیل اورکلاکینگ بالا شهرت داشته اند اما به نظر می رسد با GTX 1080 Ti گیمر پسندتر شود.
MSI همچنین یک کارت جدید دیگر به نام MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X 11G معرفی می کند که به درگاه خروجی تصویر USB نوع C مجهز است.

MSI برای گیمرهایی که به پردازنده های Ryzen چشم دوخته اند نیز یک محصول ویژه دارد. مادربرد جدید X370 GAMING M7 از قابلیت های قابل توجه ای چون مدار تغذیه پرقدرت با 13 فاز رگولاتور ولتاژ، تولید کننده پالس ساعت خارجی برای اورکلاکینگ و فناوری انحصاری Game Boost مجهز است. همچنین این مادربرد به آخرین فناوری ها چون درگاه U.2، یک جفت شکاف Turbo M.2 مجهز به خنک کننده M.2 shield، درگاه پرسرعت USB 3.1 نسل دو و هدر USB نوع C مجهز است. طبق معمول فناوری نورپردازی انحصاری Mystic Light RGB نیز پابرجاست.
منبع:شهر سخت افزار


 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کارت گرافیک هایی با خروجی Thunderbolt برای اولین بار از MSI

به کامپیوتکس 2017 نزدیک می شویم و اینبار با شور و شوق بسیار در انتظار معرفی سخت افزارهای جدید هستیم که حتی در مدل های بیش از سال گذشته ظاهر خواهد شد. در این میان تصاویری نه چندان بزرگ و مفهوم از دو کارت گرافیک جدید MSI منتشر شده است که دارای یک قابلیت جالب توجه هستند. این شرکت در نظر دارد تا در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 دو کارت گرافیک جدید با عناوین MSI GTX 1080 Ti Lightning Z و MSI 1080 Ti Gaming X را در نسخه های جدید معرفی خواهد کرد.
همانطور که می دانید، رابط USB-C که با پورت Thunderbolt نیز سازگار شده است، حاصل همکاری اینتل و اپل بود تا بدین ترتیب رابطی را توسعه دهند که علاوه بر ارسال اطلاعات با پهنای باند بالا، قادر به خروج جریان بوده و حتی بتواند تصاویر و صدا را با دقت بالا منتقل نماید. این رابط ترکیبی هم اینک تمامی این قابلیت ها را داشته و حتی می تواند از یک رابط Thunderbolt یا USB-C بیش از 1 مانیتور را تغذیه کرد. در اینجا این سوال پیش می آید که چرا نباید خروجی های کارت گرافیک ها را به USB-C ارتقاء داد؟ برندهایی همچون ایسوس، ال جی، سامسونگ و شرکای تجاری اپل مانیتورهایی با پشتیبانی از رابط Thunderbolt را تولید کرده اند که به نوت بوک هایی با این رابط متصل خواهد شد. اما MSI اینبار این رابط را به کارت گرافیک های جدید خود خواهد آورد. کارت گرافیک MSI GTX 1080 Ti Lightning Z به 3 عدد فن TorX 2.0 مجهز گشته و کولر آن مشابه با کولر TWIN FROZR VI است؛ با این تفاوت که از 3 عدد فن استفاده شده است. این کارت گرافیک به دیودهای RGB مجهز شده است. دومین محصول نیز کارت گرافیک MSI 1080 Ti Gaming X است که همان ظاهر و کولر کارت گرافیک های سری MSI GAMING X را به همراه دارد و تفاوت اصلی آن در افزوده شدن رابط USB-C به گیت خروجی است. این دو کارت گرافیک دارای خروجی های DisplayPort, Thunderbolt و HDMI هستند. آیا کارت گرافیک های مجهز به خروجی تصویری Thunderbolt موفق خواهند بود؟
منبع : سخت افزار مگ
 
بالا