esfandiyar2002
مدیر بازنشسته
همشهری-گروه علمي فرهنگي: بازار جهاني MP3 پلير طبق تخمين هاي انجام شده تا سال ۲۰۱۰ به ۲۸۶ ميليون واحد مي رسد و توسط شركت اپل قبضه مي شود.
طبق پيش بيني شركت تحقيقاتي In-stat در چند سال آينده اين بازار دو برابر مي شود و از ۱۴۰ ميليون به ۲۸۶ ميليون مي رسد. انتظار مي رود كه رشد بازار ناشي از افت قيمت ها و نيز قابليت دسترسي به خدمات موسيقي قانوني، حافظه فلاش با ظرفيت بالاتر و ويژگي هاي جديد در پخش هاي جديد موسيقي باشد.
استفاني گوتزا از تحليلگرانStat-In مي گويد: شركت اپل همچنان بازار پخش هاي MP3 پلير را در قبضه خود دارد، به ويژه در آمريكا، رقباي اپل همچنان با چالش هاي جدي مثل عرضه حافظه فلاش محدود شده رو در رو هستند، مسئله مهم ديگر مثل ادغام ابزارها و نرم افزارها بوده و فاكتور خوبي كه در رابطه با مجموعه آي پاد ارتباط دارد نيز مطرح است.
تحقيق جديد شركتIn-Stat نشان مي دهد كه ۴۹ درصد از صاحبان فعلي MP3 پلير يك آي پاد نيز دارند. آنها پيش بيني مي كنند كه انواع MP3 پلير مبتني بر هارد به تغيير و استحاله خود به ابزارهاي سرگرمي چندرسانه اي با قدرت پخش تصوير صدا و بازار كردن تصوير ادامه مي دهند.
اين تحليلگران متوجه شده اند كه فروش انواع پخش موسيقي مبتني بر فلش در سال ۲۰۰۵ بويژه در بازارهاي آسيا كه برخي از اين پخش ها تنها با قيمت ۲۵دلار عرضه شده اند، بسيار پررونق بوده است.
طبق پيش بيني شركت تحقيقاتي In-stat در چند سال آينده اين بازار دو برابر مي شود و از ۱۴۰ ميليون به ۲۸۶ ميليون مي رسد. انتظار مي رود كه رشد بازار ناشي از افت قيمت ها و نيز قابليت دسترسي به خدمات موسيقي قانوني، حافظه فلاش با ظرفيت بالاتر و ويژگي هاي جديد در پخش هاي جديد موسيقي باشد.
استفاني گوتزا از تحليلگرانStat-In مي گويد: شركت اپل همچنان بازار پخش هاي MP3 پلير را در قبضه خود دارد، به ويژه در آمريكا، رقباي اپل همچنان با چالش هاي جدي مثل عرضه حافظه فلاش محدود شده رو در رو هستند، مسئله مهم ديگر مثل ادغام ابزارها و نرم افزارها بوده و فاكتور خوبي كه در رابطه با مجموعه آي پاد ارتباط دارد نيز مطرح است.
تحقيق جديد شركتIn-Stat نشان مي دهد كه ۴۹ درصد از صاحبان فعلي MP3 پلير يك آي پاد نيز دارند. آنها پيش بيني مي كنند كه انواع MP3 پلير مبتني بر هارد به تغيير و استحاله خود به ابزارهاي سرگرمي چندرسانه اي با قدرت پخش تصوير صدا و بازار كردن تصوير ادامه مي دهند.
اين تحليلگران متوجه شده اند كه فروش انواع پخش موسيقي مبتني بر فلش در سال ۲۰۰۵ بويژه در بازارهاي آسيا كه برخي از اين پخش ها تنها با قيمت ۲۵دلار عرضه شده اند، بسيار پررونق بوده است.