برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال ایران

Dragon2

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
392
لایک‌ها
976
محل سکونت
کرج
نکونام از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال از بازی خداحافظی‌اش کنار کشید.
01134053.jpg


به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود بازی خداحافظی جواد نکونام روز 4 شهریورماه با حضور ستاره های سابق لالیگا برگزار شود، این ستاره ارزنده فوتبال ایران از حضور در چنین مسابقه ای کنار کشید.


مسابقه خداحافظی جواد نکونام به همت باشگاه هنرمندان قرار بود با حضور ستاره هایی مانند کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتوس، اریک آبیدال، مندیتا، فرناندو سانز و... در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما جواد نکونام به خاطر لیست بازیکنان اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان کناره گیری کرد.


باشگاه هنرمندان لیستی را به عنوان تیم یاران نکونام منتشر کرد که ظاهرا مورد تایید نکونام نیست. مربی جدید تیم ملی اصرار داشت که در این مسابقه چهره های چون علی پروین، احمدرضا عابدزاده، سیروس دین محمدی، مجید نامجو مطلق، حمید استیلی، خداداد عزیزی و... حضور داشته باشند اما در لیست ارایه شده نامی از آنها دیده نمی شد.


به همین خاطر نکونام به مسئولان برگزاری مسابقه انصرافش را از این مسابقه اعلام کرد. او اعتقاد دارد عدم حضور اسطوره های فوتبال بی احترامی به آنها است و تیمی که نامش نکونام است باید مورد تایید او باشد.


نکته قابل توجه اینکه علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در لیست اعلام شده از سوی باشگاه هنرمندان قرار دارد.
پی نوشت:من نمیدونم اصلا چرا باید هنرمندا باشن تو بازی مگه کمبود فوتبالیست داریم که اینا همه جا خودشون رو میچپونن
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
سروش رفیعی در دقایق ابتدایی با کارت زرد عجولانه داور بازی مواجه شد تا شرایط سختی تا پایان دیدار داشته باشد.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک شماره هفت پرسپولیس که در این بازی از سوی برانکو در پست وینگر چپ به کار گرفته شده است، در دقایق ابتدایی بازی برای متوقف کردن بازیکن حریف مجبور به خطا شد که جریمه آن یک کارت زرد برای این بازیکن تکنیکی و خلاق پرسپولیس بود.


دریافت کارت زرد از سوی این بازیکن در فاصله بیش از 70 دقیقه مانده به پایان بازی و نقش او که با توجه به غیبت کمال کامیابی نیا با نزدیک شدن به خط دفاعی و خصوصا محسن ربیع خواه در کار دفاعی نیز تلاش زیادی دارد، باعث نگرانی شده تا داور دیدار از خطاهای بعدی او برای 10 نفره کردن پرسپولیس سود نبرد.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
سرمربی استقلال خوزستان امیدوار است با تلاش بازیکنان بتوانند الهلال را شکست دهند.


به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی قبل از آغاز بازی با الهلال عربستان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مطمئنا مسابقه سختی داریم ولی مصمم به پیروزی هستیم و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم.


او ادامه داد: در این فکر هستیم تا با تلاش بیشتر به مرحله یک چهارم صعود کنیم؛ ضمن اینکه الهلال عربستان یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیایی است و احترام خاصی برای آنها قائل هستیم اما اطمینان دارم بچه‌های ما یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را خواهند داشت.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01202399.jpg

کد خبر: 1419166/4 زمان: 00:04 1396/03/10 بازدید: 13,828
ماتادور لخویا، پیک صعود پرسپولیس
پرسپولیس تساوی بدون گل در استادیوم آزادی را با گل دیدنی در دقایق ابتدایی در زمین لخویا به سود خود کرده اند.


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ به خوبی توانستند از ضعف خط دفاعی لخویا سود ببرند و در دقایق ابتدایی بعد از ایجاد چند موقعیت یک گل دیدنی را ثبت کنند.


پاس روی خط طولی برای وحید امیری و حرکت دیدنی این وینگر ملی پوش در نهایت با پاس او برای مهدی طارمی همراه شد که مهاجم آقای گل پرسپولیس نیز در نهایت قصد داشت در موقعیت تک به تک بار دیگر وحید امیری را با پاس حرکت دیدنی قبلی او صاحب موقعیت گلزنی کند که چیکو فلورس مانع این اتفاق شد و با اشتباه خود توپ را وارد دروازه تیمش کرد.


این مدافع باکیفیت اسپانیایی که در بازی رفت در تهران با عملکرد خوب خود مانع از شکل گیری حملات و نتیجه گرفتن از آن شده بود، اینبار با گل به خودی خود صعود پرسپولیس را نزدیک کرد.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01200985.jpg

کد خبر: 1419167/4 زمان: 00:10 1396/03/10 بازدید: 83,083
مسلمان در حال معنی جدید برای تعصب
هافبک میانی پرسپولیس با دست شکسته یکی از پرتلاش ترین بازیکنان خط میانی سرخپوشان بوده که کار طراحان لخویا برای حمله روی دروازه سفیدپوشان را با مشکل مواجه کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان که در آخرین تمرین پیش از ترک تهران و در برخورد با حامد آقایی دچار شکستگی دست شده، با همان شرایط و با توجه به نیاز تیم در تمرینات حضور یافت و در بازی برابر لخویا نیز با آتل مخصوص به میدان رفت. خصوصیات محسن مسلمان که بازی فیزیکی یکی از اصلی ترین آن محسوب می شود، باعث شده تا او بارها از این بابت دچار مشکل شود.

مسلمان در یک صحنه نیز در حالی که قصد متوقف کردن معز علی را داشت روی دست شکسته خود فرود آمد که از این بابت درد فراوانی را متحمل شد. بعد از کمال کامیابی نیا که در بازی برابر الوحده 80 دقیقه با کتف در رفته برای سرخپوشان به میدان رفت، به نظر می رسد اینبار نوبت محسن مسلمان رسیده که با تعصب مثالزدنی خود به دنبال نتیجه گرفتن پرسپولیس باشد.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01201456.jpg

کد خبر: 1419168/4 زمان: 00:14 1396/03/10 بازدید: 24,875
بازی پرسپولیس 90 دقیقه است
با توجه به گلی که پرسپولیس در نیمه اول به ثمر رسانده، نتیجه نهایی این بازی در پایان 90 دقیقه مشخص خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در استادیوم آزادی و به میزبانی پرسپولیس و البته گلی که اکنون شاگردان برانکو را در زمین لخویا پیش انداخته است، نتیجه و تکلیف تیم صعود کننده از این دیدار در پایان 90 دقیقه مشخص خواهد شد و بازی وقت اضافه نخواهد داشت.


این دیدار تنها در صورتی که دو تیم در 90 دقیقه بار دیگر به تساوی بدون گل دست می یافتند به وقت اضافه کشیده می شد و اکنون دو تیم تنها 45 دقیقه تا مشخص شدن دیگر تیم صعود کننده به جمع هشت تیم برتر آسیا فرصت خواهند داشت.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01200959.jpg

کد خبر: 1419178/4 زمان: 01:17 1396/03/10 بازدید: 34,631
حسرت پایان ناپذیر برای احمدزاده
هافبک شماره 10 پرسپولیس در دقایق پایانی می توانست یک گل حیاتی برای سرخپوشان به ثمر برساند که تصمیم او این فرصت را گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده در دقیقه 83 با استارتی دیدنی و با استفاده از فرصت ایده آل پیش روی به داخل هجده قدم، از پاس علی علیپور سود برد و در حالی که با حضور در شش قدم می توانست یک گل سرنوشت ساز به ثمر برساند و حکم صعود پرسپولیس را امضا کند، با ضربه پای چپ اما بی دقت خود مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.


احمدزاده که بارها با حرکات تکنیکی و فرار از جناحین برای مدافعان لخویا دردسرساز شده بود، در این موقعیت از اتفاقی که می توانست 10 دقیقه پایانی را برای پرسپولیس تبدیل به بهشت کرده و از استرس بازی بکاهد، که در این مساله تنها یک حسرت پایان ناپذیر برای او باقی ماند.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01202418.jpg

کد خبر: 1419181/4 زمان: 01:37 1396/03/10 بازدید: 45,593
طارمی: هدف ما از ابتدا فینال آسیا بود و هست
مهاجم موفق پرسپولیس در جدال برابر لخویا که زمینه ساز پیروزی این تیم در جدال دوحه بود، ابراز امیدواری کرد بتوانند به مراحل بعدی لیگ قهرمانان راه یابند.


به گزارش "ورزش سه"، مهاجم پرسپولیس که با دوندگی های بالای خود باعث شد تا مدافعان حریف در زمین خود محبوس شوند، در نهایت روی ارسال زمینی خود دفاع اسپانیایی حریف را به اشتباه وادار کرد تا گل پیروزی این تیم روی یک گل بخودی ثبت شود.


طارمی البته در این بازی فرصت های دیگری برای بالا بردن اختلاف داشت که در نهایت نتوانست از آن سود ببرد. مهاجم ملی پوش پرسپولیس در پایان بازی در خصوص این بازی در صحبت هایی کوتاه گفت: موقعیت هایی داشتیم که گل دوم را بزنیم اما نتوانستیم از آن سود ببریم و همین که به برد دوم دست یافتیم خدا را شکر می کنم و امیدوارم به مراحل بعدی صعود کنیم. ما می دانستیم یک بازی سخت در پیش داریم که یکی از بهترین تیم های آسیا روبرو ما قرار دارد.


وی ادامه داد: ما در وهله اول به دنبال دفاع بودیم تا گل نخوریم. ما می دانستیم می توانیم از موقعیت سود ببریم. کاری که می خواستیم به خوبی انجام دادیم و به خواسته برانکو دست یافتیم. ما چند موقعیت برای رسیدن به گل بعدی داشتیم اما همین که به مرحله بعدی رسیدیم خدا را شاکر هستیم و اکنون به دنبال این هستیم تا به مراحل بالاتر و فینال راه یابیم. اتفاقی که از ابتدا هدف گذاری کرده بودیم و دنبال آن هستیم.



مهاجم جنوبی پرسپولیس در واکنش به این سوال که نظرش در خصوص شکست سنگین دیگر نماینده ایران در شب گذشته چیست و اکنون استقلال خوزستان نیز از رقابت ها حذف شده و تنها پرسپولیس باقی مانده، گفت: ما قهرمان ایران بودیم و از بقیه تیم ها سرتر بودیم که توانستیم به این عنوان برسیم. دیگر تیم های ایرانی نیز خوب هستند و بازی های خوبی در این رقابت ها به نمایش گذاشتند. متاسفانه نتوانستند به خواسته خودشان دست یابند و البته هدف ما این است که تا فینال مسابقات پیش برویم و اکنون که در جمع هشت تیم حاضر شده ایم باید به مراحل بعدی نیز برسیم. خصوصا اینکه با حذف دیگر نمایندگان اکنون چشم همه به پرسپولیس است و ما باید به خواسته آنها نزدیک شویم.



طارمی در واکنش به سوالی در خصوص اینکه ادعای او در حالی است که تیم های شرقی با امکانات و توانایی برتر شانس بیشتری برای این مساله خواهند داشت پاسخ داد. این سوال در حالی مطرح شد که خبرنگار یاد شده با اعلام اینکه تیم های شرق آسیا و خصوصا چینی ها با پول به دنبال جذب بازیکنان طراز اول هستند و در سمت دیگر شما به عنوان پرطرفدارترین تیم هستید، اکنون پول برتری دارد یا هوادار گفت: درست است که چین سرمایه گذاری زیادی کرده اما ما نیز با پتانسیل استعدادهایی که داریم می توانیم به این عنوان برسیم. فوتبال است و چیزی قابل پیش بینی نیست. اگر تیمی 500 میلیارد هزینه کند دلیل بر برتری فنی و تاکتیکی آن نیست و ما به دنبال این هستیم فوتبال زیبایی در کنار هواداران مان ارائه دهیم و آن از این مساله لذت ببرند و دنبال این نیستیم که بدانیم چه کسانی پول هزینه می کنند و سرمایه گذاری بیشتری دارند و بزرگترین سرمایه ما هواداران هستند.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01198120.jpg

کد خبر: 1419183/2 زمان: 01:46 1396/03/10 بازدید: 24,149
بعد از 13 سال؛ طلسم برانکو در دوحه شکست
سرمربی سرخپوشان که در زمان حضور در تیم فوتبال پرسپولیس 2بار در دوحه قطر برابر میزبانان خود 3-0 و3-1 بازنده شده بود حالا در مهم ترین دیدار ممکن 1-0 برنده شد.


به گزارش "ورزش سه "، برانکو در حالی این برد را به دست آورد که بعد از یک فصل پر مخاطره وپر حادثه 3بار در آستانه حذف در مسابقات لیگ قهرمانان قرار گرفته بود،هر بار فرصت موفقیت،با اشتباهات فردی در آستانه شکست رسیده بود اما به هر حال هر بار موفقیت برای سرخپوشان بدین شکل ثبت شد وبرانکویی که 2بار در قطر بازنده شده بود، حالا 2 تیم قطری را حذف کرد .حذف الریان به کمک الهلال اتفاق افتاد اما تیم لخویای قدرتمند را تنها وتنها قدرت فنی برانکو وفداکاری بازیکنان مهار کرد
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01202410.jpg

کد خبر: 1419184/4 زمان: 01:47 1396/03/10 بازدید: 74,754
کرمی؛ اینبار برانکو در تعویض نمره 20 گرفت
برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر لخویا یک شب فوق العاده از هر نظر را به خود اختصاص داد.


به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان که امشب یکی از برترین شب های فنی و تاکتیکی خود را با بهترین تصمیمات ممکن پشت سر گذاشته بود، در خلال بازی نیز توانست با تصمیمات مناسب خود یک موفقیت بزرگ برای پرسپولیس رقم زند.


در شرایطی که شرایط جوی و البته فشار بالای حمله وران لخویا شرایط سختی برای پرسپولیس شکل داده بود، برانکو ابتدا با خارج کردن محسن مسلمان و در ادامه خروج سروش رفیعی، رو به بازی تخریبی در میانه میدان آورد. بهترین تصمیم برانکو البته در این بازی را می توان به حضور شهاب کرمی و البته موفقیت بزرگ این بازیکن در اجرای خواسته های سرمربی تیمش عنوان کرد. حضور شهاب کرمی فشار بالا روی ربیع خواه را کاهش داد و در ادامه او با اعتمادبنفس مثالزدنی خود توانست شتابزدگی و از دست دادن توپ های سرگردان را از پرسپولیس خارج کرده و فرصت های مناسبی نیز برای سرخپوشان شکل دهد. برانکو در تاریخی ترین شب خود توانست یک پیروزی فوق العاده برای پرسپولیس رقم بزند و فصل را به بهترین شکل ممکن خاتمه دهد
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
01202414.jpg

کد خبر: 1419185/2 زمان: 01:48 1396/03/10 بازدید: 70,215
پرسپولیس یک کارت قرمز طلبکار شد
سعید مظفری زاده کارشناس داوری مشهور فوتبال ایران قضاوت داور چینی دیدار لخویا مقابل پرسپولیس را مناسب توصیف کرده است.


به گزارش "ورزش سه" ، مظفری زاده عقیده دارد داور چینی از دادن یک کارت قرمز به کریم بوزیاف بازیکن تیم لخویا خودداری کرده است تا پرسپولیسی ها همچنان از داوران لیگ قهرمانان آسیا طلبکار باشند.


* دقیقه 25 بازیکن قطری در حالی که به دست خود به سر و صورت محمد انصاری مرتکب خطا شده بود اما داور چینی اعتقادی به این خطا نداشت و در ادامه در حالی که خطای انصاری را اعلام نمود با یک کارت زرد بی مورد او را نیز جریمه کرد.


* در دقیقه 46 مدافعین لخویا توپ وحید امیری را در درون محوطه جریمه بدون خطا کنترل نمودند که داور به درستی رای به ادامه بازی داد.


* دقیقه 64 حرکت خشن و خطرناک بازیکن لخویا روی سروش رفیعی جریمه ای جز کارت قرمز نداشت و این صحنه از چشم داور دور ماند.


* داور دقیقه 80 خطای عفیف را با کارت زرد جریمه نمود.


در پایان به عملکرد خوب هر دو کمک داور این بازی اشاره کرد که در تشخیص آفسایدها و کمک به داور بسیار موفق عمل نمودند.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
ربیع خواه، غیرمترقبه ترین ستاره پرسپولیس
در روزی که پرسپولیسی ها یکی از کلیدی ترین مهره های خود را در مرکز میدان نداشتند، محسن ربیع خواه توانست ستاره خط میانی سرخ پوشان لقب بگیرد.


به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه از جمله بازیکنانی محسوب می شود که به خوبی توانسته از فرصت هایی که در اختیارش قرار گرفته استفاده کند و اکنون تبدیل به بازیکنی شود که می شود روی او حساب کرد، ربیع خواه که در پست مدافع چپ توانست به ثبات برسد پس از تغییر و تحولاتی در ترکیب سرخ پوشان جای خود را تغییر داد و در دیدار حساس این تیم برابر لخویا به جای اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازگشت.



کمال کامیابی نیا، یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم پرسپولیس در دو سال اخیر بود که به دلیل جراحی کتف خود نمی توانست در دیدار بسیار حساس این تیم برابر لخویا به میدان برود، دیداری که گل نخوردن سرخ پوشان در آن اهمیت زیادی داشت و اینجا بود که بازیکن ثابت شده برانکو در دفاع چپ به پست اصلی خود بازگشت و جایگزین کمال در هافبک دفاعی شد.



محسن ربیع خواه اما در این بازی نیز توانست همچون دفاع چپ به خوبی بازی کند، او آنقدر به موقع در صحنه ها حاضر می شد و به پوشش هافبک ها و محافظت از مدافعان می پرداخت که بدون تردید می توان او را یکی از ستاره های این دیدار دانست، ربیع خواه در طول بازی بدون خستگی به کار خود ادامه داد و هرچه خط میانی سرخ پوشان پوست می انداخت او به طور کامل به انجام وظایف می پرداخت.



او در این دیدار نشان داد می تواند به عنوان مهره ای قابل اتکا برای پرسپولیس در پست هافبک دفاعی باشد و بدین ترتیب خیال مربیان این تیم را برای پوشش این پست راحت کند، بازیکنی که در نبود کامیابی نیا نگذاشت آب در دل هواداران پرسپولیس تکان بخورد.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتوانند قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را جشن بگیرند.


به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر طاهری بعد از برد پرسپولیس مقابل لخویا قطر اظهار کرد: واقعا باید به باشگاه بزرگ پرسپولیس تبریک گفت؛ می‌بینید بازیکنان با جان و دل برای این باشگاه خوب می‌جنگندند و باید از تمام اعضای کادر فنی، بازیکنان، تدارکات، کادر پزشکی و از همه مهم‌تر هواداران عزیز تشکر کرد.


او ادامه داد: تماشاگران همیشه در ایران و خارج از کشور کنار ما بودند و همواره پشت سر تیم دعای خیر داشتند.


سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بچه‌ها با لیاقت این مرحله را هم پشت سر گذاشتند؛ ان‌شاالله به امید بالا بردن جام قهرمانی در آسیا.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در حالی که دیشب و امروز برخی خبرگزاری‌ها از استعفای علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس خبر داده بودند و اعلام کرده بودند وی به دلیل اختلاف با یکی از معاونت‌های وزارت ورزش از سمت خود استعفا کرده این خبر از سوی وزارت ورزش تکذیب شد.



محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را تکذیب کرد و به خبرنگار فارس گفت: هیچ استعفایی از طاهری به دستش نرسیده و او با قدرت و سفت و سخت به کارش ادامه می‌دهد.



شب گذشته پرسپولیس موفق شد با برتری مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم صعود کند.
 

mate9

Registered User
تاریخ عضویت
14 مارس 2017
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
14
سن
33
00991814.jpg

امامی‌فر، در راهِ برق جدید شیراز
اولین جلسه هیئت مدیره برق جدید روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، دستور جلسه هیئت مدیره بررسی چگونگی تامین منابع مالی فصل جدید و همچنین انتخاب سرمربی می باشد.



گفته می شود یکی از گزینه های جدی که برای هدایت برق جدید در نظر گرفته شده، علیرضا امامی فر است که پیش از این هدایت تیم هایی چون برق شیراز، پارسه تهران و خونه به خونه را بر عهده داشته و یک فصل هم به عنوان کمک مربی روی نیمکت پرسپولیس تهران نشست.



امامی فر دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی است و با توجه به اینکه خودش شیرازی است می تواند گزینه مناسبی برای هدایت برق جدید باشد.
 

abdolreza1998

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2016
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
61
سن
25
بزرگان در راه کاردیف؛
‎الکس دل پيرو، رائول گونزالس و روبرتو کارلوس برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا به #کاردیف سفر کردند
 

abdolreza1998

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2016
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
61
سن
25
اینزاگی سرمربی لاتزیو قراردادش را با لاتزیو تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد.
 

abdolreza1998

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2016
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
61
سن
25
با ادعای سایت global football ranks
لیگ برتر فوتبال ایران یک رده در آسیا صعود کرد و در رده هفتم قرار گرفت؛ همچنان در رده چهارم غرب آسیا
سهمیه‌ ایران هنوز ۲+۲
 
بالا