برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال ایران

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
بهترین برد خارج از خانه تاریخ ایران

برد تيم ملي برابر شيلي بهترين پيروزي ملي پوشان برابر حريفان غير از تيم هاي آسيايي در بازي هاي خارج از خانه بود.
01025983.jpg


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران برای اولین بار برابر یک تیم غیر آسیایی در خارج از کشور با اختلاف دو گل پیروز شد. این پیروزی دوازدهمین برد تیم ملی برابر تیمی هایی از قاره آمریکا و اروپا خارج از ایران است.

تیم ملی ایران در سال در مسابقات المپیک 1972 مونیخ برزیل را با یک گل شکست داد و در سال 1976 کوبا را در المپیک مونترال با همان یک گل برد. ایران با همین نتیجه در سال 1997 کانادا را در بازی دوستانه در مونترال شکست داد. در بازی تاریخی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 هم ملی پوشان با نتیجه 2بر یک پیروز شدند که حمید استیلی و مهدوی کیا گل زدند. در سال 2000 تیم ملی در یک تورنمنت چهارجانبه از سد اکوادور گذشت و در سال 2001 در براتیسلوا و در بازی دوستانه اسلواکی را شکست داد که این بازی 7 گل داشت و در نهایت ایران با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. در سال 2001 ونزوئلا را در جام ال جی کازابلانکا با یک گل شکست داد. در سال 2002تیم ملی با همین نتیجه یک بر صفر اوکراین را در کیف برد. در سال 2003 دانمارک را در تورنمتی چهارجانبه باز هم با یک گل شکست داد. در سال 2009 هم تیم ملی بوسنی را با اختلاف یک گل با نتیجه سه بر دو شکست داد. در سال 2011 هم روسیه را در امارات با نتیجه یک بر صفر برد.

بعد از این بازی ها ایران توانست دیشب با مربی گری کی روش با اختلاف دو گل تیم قدرتمند شیلی را شکست بدهد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
طوسی: مدافع ما 6 میلیون گرفت و پنالتی داد

احمد طوسی سرمربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان، شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی حرف های جالبی از نیم فصل کاری اش در آبادان به زبان آورد.
00944604.jpg


به گزارش "ورزش سه"، طوسی که از مریبان خوشنام و تحصیلکرده فوتبال ایران محسوب می شود در بخشی از این گفت و گو از مشکلات بیشمار کاری اش در ایران گفت.

طوسی در این مصاحبه گفت: در بازی با شیرین فراز ساعت 3 داخل زمین رفتیم اما شیرین فرازی ها چون پول نگرفته بودند برای بازی به زمین نیامدند. ما برگشتیم داخل رختکن و لباس پوشیدیم که برویم اما 2 موتوری آمدند و گفتند برگردید داخل زمین شیرین فرازی ها آمدند. بعد در این گیر و دار مدافع وسط تیم ما ایمان پشتاره که پایش در این فعل و انفعال آسیب دیده بود، در حالی که باید عضله اش را داخل یخ می گذاشت به دستور پزشک برای گرم کردن وارد زمین شد و پایش طوری آسیب دید که دیگر نتوانست بازی کند و نابود شد. در بازی بعد مقابل ذوب آهن در شرایطی که ما دفاعی نداشتیم احسان شیرمردی و یک مدافع دیگر را مقابل ذوب آهن گذاشتیم و در حالی که تا دقیقه 90 از این تیم جلو بودیم، دفاع ما بدون هیچ دلیل خاصی بلند شد و توپ را با دست گرفت و به حریف پنالتی داد و پیروزی ما را از بین برد. البته او بعدها پیش من آمد و گریه کرد گفت 6 میلیون تومان گرفته تا این کار را انجام بدهد.

طوسی در این مصاحبه عجیب به تماس یک بانوی خبرنگار اشاره می کند که به او پیشنهاد کرده به داور یکی از بازی های تیمش پول بدهد. طوسی می گوید: این خانم خبرنگار گفت با داور سوار ماشین می شوید و اگر او گفت امشب چه شب مهتابی ای است، معنی اش این است که پول می خواهد.

به گفته طوسی سقوط تیم نفت آبادان در سال سرمربیگری او هم در جایی رقم خورد که ملوان در دقیقه پایانی بازی مقابل فجرسپاسی به این تیم یک پنالتی اهدا کرد و باعث شد نفت به لیگ پایین تر سقوط کند.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
شاگردان اوکتاویو به فینال نرسیدند

تيم ملي فوتبال ساحلي کشورمان با باخت مقابل ژاپن در مرحله نيمه نهايي از صعود به فينال باز ماند.
00945812.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در چارچوب بازی‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا انتخابی جام جهانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف ژاپن رفت.

در نهایت این دیدار با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم ملی ژاپن خاتمه یافت.

تیم ملی با نظر اوکتاویو با این نفرات بازی را آغاز کرد:

حسن عبدالهی، علی نادری، محمد احمدزاده، مصطفی کیانی، محمدعلی صادقی، مهران مرشدی زاده، فرید بلوک باشی، سیدپیمان حسینی، محمدرضا حاجی پور و محمد مرادی

با این اوصاف شاگردان اوکتاویو باید در مسابقه رده‌بندی به مصاف لبنان بروند.

دیدار فینال بین ژاپن و عمان برگزار خواهد شد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
ملی پوشان امید با بازوبند مشکی بازی می کنند

مسوولان،کادر فنی و بازیکنان تیم ملی امید امروز پیش از بازی با تیم ملی فلسطین به احترام درگذشت دو خبرنگار در سانحه هوایی فرانسه یک دقیقه سکوت می کنند.
01025866.jpg


به گزارش "ورزش سه"، امروز بازیکنان تیم ملی امید با بازوبند مشکی به میدان می روند و روزبه چشمی، محمد رضا اخباری و یوسف وکیا نیز با عکس خبرنگاران عزیز میلاد اسلامی و حسین جوادی وارد زمین شوند تا یادشان را گرامی بدارند.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
چراغپور: کی روش قلق تیم ملی را بلد است

کارشناس فوتبال ایران معتقد است که در صورت تعویض کارلوس کی روش، یک تیم با برنامه و کار شده تحویل مربی دیگری می شود.
01026000.jpg


به گزارش "ورزش سه" جلال چراغپور راجع به بازی تیم ملی ایران در برابر شیلی گفت:

یک سیستم معتبر در فوتبال روز دنیا
در مورد سیستم بازی تیم ملی قبلا هم زیاد صحبت شده است، این یک سیتم من درآوردی نیست، بلکه یکی سیستم ها و استایل هایی که در دنیای روز فوتبال تدریس و استفاده می شود و در حال حاضر هم توسط کی روش برای فوتبال ما انتخاب شده است و ایشان هم قطعا با توجه به داشته های فوتبال ایران این سیستم را برای بازی های تیم ملی انتخاب کرده است.

کل تیم در حال پوشش یکدیگر
در بازی تیم ملی مقابل شیلی، که آخرین بازی ما بوده و می شود نهایت کار کی روش را در آن دید، دو خاصیت مثبت و یک خاصیت منفی به چشم می آمد، اولین خاصیت مثبت بازی تیمی ما، در انجام بازی در مقابل بود، یعنی کل تیم همه تلاش خود را می کردند که بازیکن و توپ به پشتشان راه پیدا نکند، یعنی اینکه نوع چینش و ایستادن و دوندگی بازیکنان به نوعی باشد که حریف در مقابل شان قرار بگیرد و کاملا برای بازیکنان ایران قابل دیدن باشند. همه تیم باید درون بازی و در حال پوشش یکدیگر باشند، موج مانند و لایه لایه مراقب حریف باشند، در این سیستم هرچه حریف پیشرفت کند تیم هم فشرده تر می شود.

فنر فشرده شده، باز می شود
اما خاصیت دوم مثبت دومی که در تیم ملی ما جا افتاده است و در بازی با شیلی در صحنه گل دوم و چند صحنه دیگر دیدیم این بود که سرعت باز شدن فنر جمع شده تیم ملی بسیار بیشتر از قبل شده است. در این بازی، اوج پختگی بازیکنان ما در انجام این سیستم دیدیم، البته من تاکید می کنم که این سیستم کونتر اتک یا ضدحمله نیست که با یک یا دو پاس توپ را به مهاجم برساند، این کوئیک اتک یا حمله از جلو است که با حداقل سه بازیکن و چند پاس موثر و نه اضافه، توپ را به هدف نزدیک می کند و من حس می کنم بازیکنان ایران کاملا در مورد این سیستم به خودباوری رسیده اند و می توانند خوب آن را اجرا کنند.

ضعف آمادگی جسمانی
اما بزرگترین ضعف ما در این بازی نیز عدم آمادگی جسمانی بازیکنان ایران بود که به نظرم تا حدود زیادی به سن این تیم برمی گردد. بازیکنان ما از دقیقه 75 دیگر بریده بودند و کاملا مشخص بود که بدن هایشان تحلیل رفته بود، در صورت پوشش این ضعف، تیم ملی ایران می تواند فوتبال به مراتب کامل تری را ارائه کند.

ایران دیگر به راحتی گل نمی خورد
به نوعی می توان گفت این بازی نشان می دهد که تیم ملی ایران به سختی گل می خورد. کارلوس کی روش چه بماند و چه برود این را به فوتبال ما یاد داد. خاصیت سخت گل خوردن، با توجه به داشته کنونی فوتبال ایران، اتفاق مثبتی بود که می شد توسط یک مربی مدبر و باهوش به فوتبال ما اضافه شود که توسط کی روش این اتفاق افتاد.

خیال مربی بعدی تیم ملی راحت است
من نم دانم کی روش می رود و یا می ماند ، هر انتقادی هم که به وی داشته باشم باید حقیقت را بگویم، وی از نظر فنی مربی بسیار سطح بالایی است و می بینیم که برای فوتبال ایران سیستمی را تجویز می کند که به دردش بخورد و مربی بعدی تیم ملی، خیالش راحت است که تیمی را تحویل می گیرد که سیستم دارد، درست بازی میکند و قرار نیست از صفر روی تیم کار شود. الان خیالمان راحت است که اگر کی روش نماند، یک تیم ملی بابرنامه وجود دارد که تحویل مربی دیگری بدهیم.

کی روش، قلق تیم ملی را بلد است
بعضی از مربیان هستند که در دنیای فوتبال، از کاریزمای خود به خوبی استفاده می کنند، یکی از آن مربیان همین کارلوس کی روش است، شما، بازی های جواد، آندو، حقیقی و خیلی های دیگر را ببینید که چگونه برای تیم ملی بازی می کنند. کاملا مشخص است که مربی از کاریزما، مدیریت، روانشناسی و ... خود استفاده کرده تا شرایط استفاده از بازیکنان را به نحو احسن احسن بالا ببرد و به این اصطلاحا می گویند "قلق کار" و کی روش نیز این را به خوبی می دانست.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
بیک زاده: شخصیت فوتبالی ما بی‌نظیر است

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: عجيب است که چطور بعضي افراد که تازه مسووليت گرفته اند حرف از اين مي زنند که تيم ملي و کي روش پايين تر از استانداردهايشان بوده است.
01001626.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هاشم بیک زاده با تسلیت درگذشت میلاد اسلامی و حسین جوادی به خانواده و جامعه رسانه ای درباره عملکرد این تیم چهار سال گذشته گفت: اگر می خواهیم عملکرد تیم ملی را بررسی کنیم باید روندی که طی شده را نگاه کنیم. اینکه جایگاه فوتبال ما در شروع این زمان کجا بود و الان کجاست. شاید اگر چند سال قبل می گفتیم که می توانیم با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنیم و مقابلشان کم نیاوریم مثل جوک بود اما الان می‌بینید که می توانیم با نیجریه مساوی کنیم، با آرژانتین آن نمایش پرافتخار را به نمایش بگذاریم و شیلی را ببریم.

بیک زاده افزود: وقتی در فوتبال باشگاهی، سالهاست نتوانسته ایم به فینال لیگ قهرمانان برسیم و بازی با تیمهای باشگاهی بزرگ دنیا برای همه ما مثل یک رویاست اما می توانیم پا به پای تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم یعنی اینکه تیم ملی بالاتر از استانداردهای فوتبال ایران بازی می کند. البته خدا شاهد است که این حرف را به خاطر برد دیشب نمی زنم بلکه به روندی نگاه می کنم که این تیم با کار فنی فعلیش طی کرده است.

وی با بیات اینکه شخصیت این تیم در فوتبال آسیا کم نظیر است گفت: در استرالیا که بودیم، یکی از برگزارکنندگان بازیها که از یوفا آمده بود به من گفت که نظم و شخصیت تیم ایران با تیمهای مطرح اروپایی برابری می کند. این شخصیت چیزی نیست که یک روزه به آن رسیده باشیم و نباید هم با یکسری تغییراتی که در بدنه اجرایی فدراسیون ایجاد شده آن را یک شبه خراب کنیم.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
هاشمیان: برای گرفتن تیم عجله ندارم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، دوره‌های مربیگری را اصولی و پله‌به پله پشت سر گذاشته است و برای گرفتن تیم عجله ندارد.
00993461.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، وحید هاشمیان - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران - درباره قبولی‌اش در آزمون پرولایسنس فدراسیون فوتبال آلمان اظهار کرد: مدت‌ها بود که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کردم و دوره‌های زیادی را پشت سر گذاشتم تا اینکه در آزمون پرولایسنس فدراسیون فوتبال آلمان شرکت کردم و خداراشکر توانستم با موفقیت این آزمون را پشت سربگذارم.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که همیشه باید پله به پله در کار مربی‌گری پیشرفت کنم. به خاطر همین موضوع تمام دوره‌ها را به صورت اصولی و با برنامه پشت سرگذاشتم. برای گرفتن تیم هم به هیچ عنوان عجله‌ای ندارم. اول می‌خواهم دوره‌های مربیگری و آموزشم را کامل پشت سربگذارم و سپس وارد دنیای مربیگری شوم. البته در آینده هر چه خدا بخواهد همان اتفاق خواهد افتاد.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که برای گرفتن مدرکم اصولی جلو رفتم اما برای گرفتن تیم عجله‌ای نخواهم کرد. البته گرفتن مدرک که یک کاغذ است مهم نیست، مهم این است که دوره‌های آموزشی را به خوبی پشت سر بگذارم تا همه چیز را یاد بگیرم. منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و هرجا که برای من مناسب باشد کارم را در آنجا شروع می‌کنم. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. من همیشه سعی می‌کنم ابتدا روی تلاش خودم کارهایم را پیش ببرم و امید دارم در آینده به موفقیت‌های بیش از این برسم.

هاشمیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رکوردشکنی جواد نکونام اشاره کرد و گفت: متأسفانه نتوانستم بازی تیم ملی مقابل شیلی را به طور کامل تماشا کنم اما از بابت رکودشکنی جواد نکونام به او تبریک می‌گویم. من جواد را از زمانی که در پاس تهران بود می‌شناسم و مدتی هم با او هم‌بازی بودم. او زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره سقوط هواپیمای شرکت جرمن وینگز اظهار کرد: از شنیدن خبر سقوط هواپیما واقعا تأسف خوردم، نه فقط به خاطر دو ایرانی که در آن هواپیما بودند بلکه به خاطر دانش‌آموزانی که در آن پرواز حضور داشتند. شرکت جرمن وینگز یک شرکت هواپیمایی معتبر است و خود من بارها بیش از 30 بار از خدمات هوانوردی این شرکت استفاده کردم و کوچکترین مشکلی تا به حال نداشتم. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. البته شنیده‌ام کمک خلبان قصد خودکشی داشته است. با این حال به خاطر این موضوع واقعا متأسفم. من سال گذشته زمانی که در ایران بودم به خبرگزاری تسنیم رفتم و با میلاد اسلامی که یکی از جان‌باختگان این حادثه بود، یک مصاحبه انجام دادم.
 

IBraHiM.f

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2007
نوشته‌ها
2,582
لایک‌ها
699
محل سکونت
Near You
بیگ زاده بایدم اینو‌ بگه چون‌کیروش بره دیگه اونم نیست

Sent from my SM-T700 using Tapatalk
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
نفت تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت

تیم فوتبال نفت تهران فردا دیداری تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
01004171.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، طبق تصمیم کادر فنی تیم فوتبال نفت تهران بازیکنان این تیم فردا دیداری دوستانه برگزار می‌کنند تا نفتی‌ها در روزهای تعطیلی لیگ برتر از شرایط مسابقه دور نمانند.

براین اساس بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران فردا و از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی خود در تهرانسر به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
سفر تیم ملی به سوئد در شرایط غیر عادی

بازیکنان و اعضای کادر فنی در شرایط غیر معمولی به سوئد سفر کردند.
01002151.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بازیکنان و اعضای تیم ملی که برای انجام دومین دیدار دوستانه عازم سوئد هستند، در شرایط غیر معمول به این سفر رفتند.

چند پاره بودن تیم ملی یکی از مشکلات است. بازیکنان به همراه بخشی از کادر فنی در بخش اول از ساعت 12:45 به وقت محلی به استکهلم رفتند و دیگر اعضا در بخش دوم باید 20:30 عازم سوئد شوند اما مجبورند تا آن زمان در فرودگاه منتظر بمانند. این حالت غیرطبیعی برای نخستین‌بار در سال‌های اخیر ایجاد شده است.

این شرایط نابسامان ناراحتی بعضی از اعضای تیم ملی را به همراه داشته است.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انجام دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال شیلی در کشور اتریش، قرار است یک بازی تدارکاتی دیگر هم با تیم ملی سوئد داشته باشد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند، راجع به بازی اخیر تیم ملی ایران گفت: بسیار خوشحالم که یک بازی منطقی از تیم ملی کشورم دیدم و به بردی دست پیدا کردیم که هیچ حرف و حدیثی از جمله داوری و خوش شانسی و ... درونش دخیل نبود و کاملا روی حساب و کتاب و استمرار روی سیستم مورد قبول سرمربی تیم به دست آمد و از این جهت این پیروزی برای من خوشحال کننده بود که ما روی یک سیستم منطقی و به دور از احساس ماندیم و کار کردیم و الان می آییم تیم پانزدهم دنیا را که یکی از پدیده های جام جهانی بود را شکست می دهیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما هم فوق العاده ظاهر شدند، انگار که همگی با یکدیگر هماهنگ کرده اند که در صورت عدم همکاری با کی روش، یک خاطره خوب از آخرین بازی های تیم ملی برای وی بسازند و می بینیم که کاملا بی نقص و حرفه ای هرکدام شان در پست های خود بازی می کنند. گویا همه می خواهند اگر قرار است کی روش از ایران برود، رو سفید و با کارنامه ای قابل ملاحظه ایران را ترک کند. بهرحال من افتخار می کنم به این تیم ملی، این بازیکنان و این مربی. حرفه ای بودن ما در این بازی از نظر من یک شاهکار بود.

میناوند در ادامه راجع به عدم همکاری با کی روش گفت: ای کاش اگر قرار است تصمیمی در این رابطه گرفته شود یا شده است، سلیقه شخصی و علاقه ها و لج لج بازی در آن دخیل نبوده باشد. من یک ایرانی هستم و معلوم است که آرزو دارم روزی یک سرمربی کاربلد ایرانی روی نیمکت تیم ملی کشورم بنشیند و به افتخارات زیادی دست یابد اما در حال حاضر ما چند مربی داریم که بتواند با رعایت اصول حرفه ای گری روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟ نمی گویم نداریم اما باید قبول کنیم کم داریم. در جریان بازیکنانی که از تیم ملی خداحافظی کردند، چند مربی ایرانی داریم که مقابل آن نام های بزرگ بایستد، در حقیقت برای اصول خود بجنگد و آن نام های بزرگ را دیگر به تیم ملی دعوت نکند؟ بله ، آقای کی روش هم اشتباه داشت اما با حرفه ای بودن خود به فوتبال ما کمک های زیادی کرد.

وی در پایان گفت: مردم ایران، مردم فوتبال فهمی هستند، این مردم بازی ها را به خوبی تحلیل می کنند و دلیل علاقه زیادشان به کی روش هم این است که می دانند او بهترین سیستم را برای فوتبال فعلی ایران انتخاب کرده است. من فکر می کنم به مربی بزرگی مثل کی روش باید احترام گذاشت، چون او بهتر از همه می داند که برای نتیجه گیری بهتر در تیمش باید چکار بکند، مطمئن باشید اگر وی در جایگاه خود بماند، فوتبال ملی ایران آینده بهتری خواهد داشت، اما اگر قرار بر نماندن کی روش است، ای کاش از فرمول تیم ملی والیبال استفاده شود و یکی مربی کاربلد و انرژیک و جهانی به تیم ملی اضافه شود تا عقب ماندگی و پس رفتن، نصیب فوتبال ایران نشود.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
کریمی: صد سال دیگر نامردها را نمی بخشم

فيروز کريمي سرمربي ملوان در مصاحبه نوروزي با ورزش سه اعلام کرد کساني که او را خانه نشين کردند را نمي بخشد.
00035626.jpg


فیروز کریمی مثل همیشه با همان سبک صحبت خودش مقابل دوربین "ورزش سه" حرف های جالبی زد که پیشنهاد می کنیم این گفت و گو را از دست ندهید:

حقیقت خنده ندارد
ابتدا از او سوال شد که چرا هنگام گفتن جملات طنز خودتان نمی خندید که پاسخ داد: من حقیقت را می گویم، حقیقت خنده ندارد.منتهی من با گفتمان خودم این حرف را زدم و اگر به محتوای این حرف ها دوستان توجه کنند می بینند من عین واقعیت ها را گفتم ولی با سبک خودم می گویم و این طرز گفتمان بیشتر به دل شنونده می نشیند.

ملوان هنوز به نقطه اوجش نرسیده
او در مورد رمز موفقیت ملوان در بازی های اخیر هم گفت: من معتقدم ملوان هنوز به نقطه اوجش نرسیده، ملوان با توجه به شرایطی که دارد از جمله مالک دلسوز،هیات مدیره قوی و افراد سینه سوخته مثل آقای اسکندری و مطلبی، مسوولان عالی رتبه شهر انزلی و طرفداران کم نظیر، بازیکنان غیور و کادر فنی کاربلد البته منهای من مجموعه ای از بهترین ها هستند و ملوان بیشتر از این توانایی دارد.

هدف من خدمت است
کریمی در جواب این سوال که درست است قرارداد شما 4میلیارد است هم گفت: قرارداد من سه ساله است و بیشتر بحث ما خدمت است.مبلغ دردی دوا نمی کند و هدف من خدمت به جوان های استان است.

کسانی که من را خانه نشین کردند صد سال دیگر نمی بخشم
از او پرسیده شد چه کسانی را نمی بخشد که صریح پاسخ داد: از خیلی ها گله دارم. این عید که هیچ صدتا از این عیدها هم بگذرد من نمی بخشم.کسانی که در پشت سر نامردی کردند و ناجوانمردانه من را زدند نمی بخشم.از کسانی که من به آنها بدی کردم نمی خواهم من را ببخشند اجازه دهند در آن دنیا تقاص بدی ام را بدهم.دو، سه سال بی دلیل خانه نشین شدم و جفا بود و ریشه حسادت داشت. کسانی که نمی توانستند بالا بیایند ما را پائین آوردند و خفت برای آنها باقی ماند و امیدوارم در اجتماع از این هم خفیف تر شوند.

تارتار برای گرفتن عیدی پشت خانه ما می خوابد
فیروز کریمی در مورد عیدی گرفتن دامادش مهدی تارتار هم گفت: او از شب قبل جلوی خانه ما می آید تا عیدی بگیرد. او به شدت عیدی من علاقه دارد و برای دیدن من و گرفتن عیدی پشت در خانه ما می خوابد.سرمربی ملوان کسب 13 امتیاز در 5 بازی را بهترین خاطره سال 94 دانست و گفت: امیدوارم در سال 94 همین روند ادامه داشته باشد. برای مردم ایران هم سالی سرشار از سلامتی باشد.

حرف ای شدن دروغ تاریخ است
کریمی در مورد دروغ 13 هم گفت: ان شا الله روزی لیگ حرفه ای ما به گونه ای حرکت کند که در پایان سال تمام تیم ها با تمام افرادی که در آن تیم کار کردند تسویه حساب کنند.این دروغ سیزده نیست و دروغ تاریخ است.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
کولاک برادرها با 12 هزارتماشاچی

مسابقه اميدهاي عربستان و افعانستان درورزشگاه دستگردي در جوي هيجان انگيز با تساوي بدون گل به اتمام رسيد .
01026025.jpg


به گزارش "ورزش سه" ، در این مسابقه که با حضور نزدیک به 12 هزار طرفدار تیم فوتبال افعانستان برگزار شد ، آنها موفق شدند از امیدهای مدعی عربستان یک امتیاز طلایی بگیرند . این نتیجه ایست امیدوار کننده برای ایران که با شش امتیاز در صدر گروه است . آنها امتیازی از عربستان گرفتند که می تواند ایران را به دور بعد بفرستد .

افغان ها که با حمایت فوق العاده هزاران هوادار با انگیزه بازی می کردند با پیاده کردن بی اشتباه یک تاکتیک دفاعی دومین امتیاز خود را هم به دست آوردند تا درکورس حضور داشته باشند . آنها در بازی اول مقابل فلسطین شکست خوردند اما نپال را مقابل 15 هزار تماشاچی با دو گل بردند .

نکته جالب این بازی ، شور و حال هواداران و متانت و ادب آنها در تمام نود دقیقه بود که با کف و سوت و بدون شعار خاصی تیم شان را به جلو می راندند. در روزهای خلوت ورزشگاههای ایران ، و البته در شرایطی که بازی امیدها مقابل فلسطین با حداقل تماشاچی برگزار شد ، این میزان حرارت اتفاق بزرگی است . حسین صالح سرمربی این تیم گفته اس حضور هواداران برگ برنده آنها در تهران است .
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
افاضلی: این برد به ما اعتماد به نفس داد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است شیلی، ایران را دست کم گرفته بود و تا آمد خودش را جمع و جور کند، دو بار دروازه اش باز شد.
00991255.jpg


به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی راجع به بازی ایران و شیلی گفت: سبک بازی ما در این دیدار کاملا مشخص بود، دفاع در عمق به همراه ضدحمله، برنامه ایران بود که کاملا این نوع بازی قابل پیش بینی بود، در نیمه اول تیم شیلی ما را دست کم گرفته بود و تصور دیگری از تیم ایران داشت اما بچه های ما با تیزهوشی کامل، توانستند از کرنر خود به خوبی استفاده کنند و این تیم را غافلگیر کنند و به گل برسند. در نیمه دوم هم سامپائولی فهمید که ایران را دست کم گرفته بود و تا آمد ترکیب تیمش را به همان ترکیب اصلی جام جهانی نزدیک کند، تیم ایران باز هم توانست روی یک حرکت سریع دروازه آنها را باز کند. در ادامه هم مشخص بود بود که با آمدن ستاره های این تیم ایران تحت فشار قرار می گیرد، اما به خوبی توانستیم در مقابل آن فشارها مقاومت کنیم.

وی در ادامه گفت: این پیروزی برای ما فوق العاده بود چرا که اعتماد به نفس تیم ملی را بالا می برد، البته برای بازی بعدی دیگر سوئد، ما را دست کم نخواهد گرفت. البته در این بازی هم بازیکنان تیم برای کی روش مایه گذاشتند و بسیار حرفه ای و کاربلد بازی کردند. تقریبا همه می دانند که رابطه کی روش با بازیکنان تیم ملی بسیار خوب است و این رابطه خوب در خیلی از اوقات باعث یک نمایش خوب از سوی بازیکنان تیم می شود.

افاضلی در رابطه با عملکرد کی روش به عنوان یکی از آخرین بازی هایش گفت: به نظر من خود کی روش هم با علم به همین مطلب بیشتر از اینکه به فکر آینده نگری باشد تمایل داشت یک پیروزی با ارزش در کارنامه خود و تیم ملی ثبت کند، کمااینکه دیدیم حتی بازیکنانی را به بازی آورد که قابل اطمینان بودند تا به کلیت تیم ضربه وارد نشود. بهرحال شاید هرمربی در اینچنین شرایطی جای او بود همین کار را می کرد.

وی در پایان راجع به ادامه همکاری با کی روش گفت: ببینید این مسئله پیچیده ای است، بعضی ها چون وی را دوست دارند می گویند او باید بماند و برعکس. ولی به نظر من منافع ملی یک پکیج کامل است که باید در آن به خیلی چیزها دقت کرد. صرفا به دلیل شخصیت بین المللی کی روش نمی توان گفت او حتما باید بماند و یه به دلیل رابطه شکرآب او با مربیان ایرانی بگوییم او حتما باید برود، به طور کامل باید تمام منافع ملی را در نظر گرفت و در این باره نظر داد، ضمن اینکه به نظر من در شرایط کنونی رابطه کاری کی روش با فدراسیون فوتبال هم سخت شده و گویا دیگر مانند قبل نیست و این هم می تواند در این تصمیم گیری تاثیرگذار باشد.
 

only_flight

Registered User
تاریخ عضویت
12 مارس 2013
نوشته‌ها
858
لایک‌ها
595
محل سکونت
Under Sky
استیضاح وزیر به خاطر کروش،اشتباهی بدتر از اخراج مرد پرتغالی!
ورزش > مدیریت ورزش - نمایندگان مجلس اگر به دنبال استیضاح وزیر ورزش به خاطر اخراج کروش بروند اشتباهی بزرگتر از وزارت ورزش در ایجاد شرایط فشار برای مربی خارجی تیم ملی را رقم زده اند.



فرهاد عشوندی:کمال الدین پیرموذن ، این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران جوان گفته اگر گودرزی کارلوس کروش را نگه ندارد ، استیضاح می شود. شاید این جمله بسیار شیرین باشد برای هواداران و امیدبخش برای دوستداران این مربی پرتغالی . آنها که در این روزهای تعطیل رسانه ای دست با دامن اینستاگرام رئیس جمهور شده اند و در روزهای حساس سیاسی کشور مدام در تلاشند تا دولت را ناگزیر به نگه داشتن سرمربی محبوب تیم ملی کنند. آنچه این جماعت انجام می دهند حرکتی است مدنی بر اساس اصول آزادی بیان . حرکتی دیپلماتیک برای دفاع از یک خواست عمومی که خواه منتقدان مربی پرتغالی هم مختارند به رفتاری مشابه.

آنچه در ماجرای سرمربی سبب شده تا حامیان مربی برایش مسئولان جدید فدراسیون و متولیان ورزش کشور را مورد نکوهش قرار دهند ، دخالت در حیطه مسائل فنی سرمربی از یکسو و زیر پا گذاشتن حریم استقلال فوتبال است. اتفاقی که در دو دوره گذشته دولت قبلی لطماتی بزرگ را به ورزش ایران و بخصوص فوتبال زده است. این تلاش وزارت ورزش برای ورود به حریم استقلال فدراسیون است که سبب می شود تا مردم به حمایت از سرمربی تیم ملی برخیزند. کسی که توانسته دل های بسیاری از علاقمندان به فوتبال را با خود همراه کند و تیم ملی را در دل این بی مخاطبی فوتبال صاحب هواداران پایدار کند. او با تاکتیک های فنی و کلامی اش به این جایگاه رسیده اگرچه منقدانش در نقد او بحث هایی جدی دارند. بحث هایی که طرح می شوند و اگرچه برای خیلی از آنها استدلالهای منطقی و ساده برای پاسخگویی وجود دارد اما هستند نکاتی که چاره ای جز پذیرش اشتباهات گروه فنی تیم ملی نمی گذارند. با این وجود ماندن یا نماندش تصمیمی است که باید در فدراسیون فوتبال گرفته شود که خود او هم از این شرایط سخت به تنگ آمده. از اینکه نمی داند بالاخره چه کسی را به عنوان کارفرما بالای سر دارد.

اصلا به این دلیل است که این جنبش خودجوش برای حمایت از کروش به وجود آمده اما حالا دخالت نمایندگان مجلس آیا کمکی است برای برون رفت از این بن بست؟ وزیر حتما باید به مجلس برود. وزیری که البته خیلی هم محبوبیت گذشته را میان نمایندگان ندارد.او که همین چند هفته قبل از حضور 150 نماینده در فدراسیون ها و هیات های ورزشی نالیده بود و این را خلافی آشکار تشخیص داده و خواهان رفعش شده بود ، حالا بهانه را دست مجلسی ها داده. کارلوس کروش و ماجرای رفتنش. اگرچه بی شک شخص وزیر ورزش نتوانسته روابطش با فوتبال را در مسائلی از این دست درست مدیریت کند تا امروز دچار چالش بزرگی شود اما ورود مجلس به این بازی ؛کم از آنچه به خاطرش وزارت ورزش زیر سئوال رفته ، ندارد.

رفتارهای اینچنینی با وزارت نوپای ورزش که هنوز دوره تاسیسش به 4 سال نرسیده ، تنها مهر تائیدی می زند بر گفته های محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور پیشین که در مخالفت با تشکیل این وزارتخانه ، می گفت:«تشکیل چنین تشکیلاتی به ضرر .رزش است و اجازه دخالت های غیر ورزشی را می دهد. اینکه وزیر باید برای انتخاب یک مدیرکل لستانی تا پای استیضاح برود.» پیش بینی او البته درست بود و هنوز شخصی چون عباسی ، نخستین وزیر ورزش کشور از این می نالد که برای انتخاب یک مدیرکل ، توسط چند نماینده کاملا نا آشنا با ورزش ، تا مرز استیضاح پیش رفته است یا هر سه گزینه ای که از سوی دولت به مجلس معرفی شدند اما برای این پست رای نیاوردند هنوز گلایه دارند که دلالان رای ، در مذاکرات شان از آقازاده ای نام می بردند که انتخابش به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون اتومبیلرانی می توانست سرانجام کارشان را در روز رای گیری عوض کند.ادعایی که تنها در حد یک حرف است اما بارها مطرح شده. حالا در سال منتهی به انتخابات ، به چالش کشیدن وزیر ورزش به بهانه کارلوس کروش را منتقدان می توانند حربه ای برای جذب رای معرفی کنند که بسیاری از نمایندگان مجلس تا همین چند هفته قبل ، از تندترین الفاظ علیه سرمربی خارجی تیم ملی استفاده کرده اند.

اینکه کارلوس کروش بماند یا برود یک تصمیم کاملا فوتبالی است که تنها باید در ساختمان فدراسیون فوتبال گرفته شود. جایی که کفاشیان و اعضای هیات رئیسه اش باید بنشینند و بعد از سبک و سنگین کردن همه شرایط به این فکر کنند که آیا می توانند یکی بهتر از مرد پرتغالی را برای هدایت تیم ملی پیدا کنند یا نه. باید به این فکر کنند که پرداختن غرامت سنگین جدایی کروش به صلاح فوتبال هست یا نه و بعد اگر تصمیم به ماندن او گرفتند باید تغییراتی اساسی در نظامی ایجاد کنند که سبب می شود تا کارلوس آرامش کافی برای انجام وظایفش را نداشته باشد. اینگونه نه دیگر وزارت ورزش اجازه دخالت فراتر از اختیاراتش در فدراسیون فوتبال را پیدا می کند و نه نیازی به مداخله اینچنینی مجلسی ها در امور داخلی ورزش است. که مجلسی ها برای پرداختن به چالش های وزارت ورزش بهانه های بهتری چون مطالعه اساسنامه جدید پیشنهادی وزارتخانه ها دارند. تصمیمی که می تواند منجر به بازگشت ورزش به عصر مهرعلیزاده و عزل و نصب های آنچنانی در فدراسیون ها شود و ورزش را دوباره از حالت دموکراتیک دور کند.

http://khabaronline.ir/detail/406346/sport/sport-management
 

فلک زده

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2014
نوشته‌ها
560
لایک‌ها
2,919
سن
42
این بزمجــه رو از وزارت باید بندازن بیرون . فکرمیکنه چاله میدونه شاخه شونه میکشه
 

قوی سیاه

Registered User
تاریخ عضویت
3 فوریه 2015
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
96
محل سکونت
Tehran
قلعه نوعی.jpgهوتن قلعه نویی پسر امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در پست جدید خود با انتشار پست پولاد کیمیایی درباره کی روش انتقاد تندی به وی داشت . او در این پست نوشت :
هیچی نمی تونم بهت بگم چون همین متنی که نوشتی معلومه از فوتبال هیچی نمی فهمی فقط یه چیزی از فالورها میشه فهمید چه شخصیتی داری . دوما قلعه نویی نه امیر خان قلعه نویی اوکی؟؟ تو همین متن 4 تا غلط املایی داری
کیروش .jpg

http://www.niksalehi.com/newspaper/view/074532.php
 
Last edited:

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
صادقیان: درخشان گفت لباس بپوش و برو

در تمرین امروز تیم پرسپولیس، به دستور حمید درخشان، پیام صادقیان، از حضور در ادامه تمرین منع شد و تمرینات این تیم را ترک کرد.
00999365.jpg


به گزارش "ورزش سه"، پیام صادقیان، امروز در پیج اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد که در آن به منع وی از ادامه تمرین تیم پرسپولیس پرداخته شد. وی در این متن به مشکلات درخشان با او اشاره کرد و عنوان داشت علت این اخراج از تمرین، فقط مهارت فنی او بوده است.

متن کامل منتشر شده از سوی پیام صادقیان:
این که از همون اول مشخص بود آقای درخشان با من مشکل داشتن و منو بازی نمی دادن. منم بی سر و صدا داشتم کارمو انجام می دادم، امروز به خاطر اینکه سر تمرین دریبل می زدم به من گفت: اگه می خوای دریبل بزنی بیا برو لباساتو بپوش و برو، منم احترام گذاشتم و رفتم و به هیچکس هم بی احترامی و توهین نکردم. الان که من شدم پیام صادقیان با دریبل هام شدم پیام صادقیان، من تاحالا هیچ مربی ندیدم که یه بازیکنش وقتی یه مهارتی داره نذاره از اون مهارتش استفاده کنه، جایی هم ندیدم یه بازیکن تکنیکی رو وقتی داره دریبل می زنه بهش بگن برو لباساتو بپوش و برو.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
به گزارش "ورزش سه" از فارس، تمرینات تیم فوتبال صبای قم عصر امروز در زمین هلال‌احمر این شهر دنبال شد. در تمرین امروز پیروز قربانی به علت اینکه از طرف باشگاه محروم شده بود؛ ایوب کلانتری به علت اینکه نتوانسته بود بلیت برگشت به قم را به موقع تهیه کند و روزبه چشمی به علت حضور در تیم ملی امید غایب بودند.

پس از تمرین عباس جهان‌بینی، مدیرعامل باشگاه به همراه مجتبی رمضان‌بیگی، قائم‌مقام باشگاه با کادرفنی و بازیکنان جلسه یک ساعته‌ای را برگزار کردند. در این جلسه جهان‌بینی ضمن عذرخواهی از بازیکنان مبنی بر اینکه مطالباتشان به موقع پرداخت نشده عنوان کرد: این دیرکرد تنها به دلیل سیستم اداری بوده وگرنه بحث بدقولی و دروغی در کار نبوده است. ما کارهای لازم را انجام داده‌ایم و تا فردا 10 درصد از قرداداد شما پرداخت خواهد شد.

به این ترتیب جمع دریافتی بازیکنان از قراردادشان به 40 درصد خواهد رسید که به گفته مدیرعامل این باشگاه تا پایان این ماه این مبلغ به 50 درصد خواهد رسید.

پس از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه، بازیکنان صبا از مسئولان این تیم تقاضا کردند که پیروز قربانی را ببخشند. بازیکنان اعلام کردند صحبت‌های قربانی از طرف آنها بوده و در خواست ببخش او را داشتند. پس از این مسئله قرار شد مسئولان باشگاه با کادرفنی جلسه‌ای را برگزار تا در این مورد تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

قربانی در سال جدید به علت مصاحبه‌اش اجازه حضور در تمرینات این تیم را پیدا نکرده است.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
تمرین تق و لق تیم ملی در استکهلم

در حالی که تیم ملی فرصت چندانی برای آماده سازی جهت رویارویی با سوئد در اختیار ندارد، یکی از این معدود فرصتها هم از تیم ایران گرفته شد.
01025893.jpg


به گزارش "ورزش سه"، هر چند بر اساس برنامه تمرینی کارلوس کی روش قرار بود تیم ایران روز شنبه به استکهلم سفر کند با تغییرات ناگهانی برنامه ها از سوی مسوولان اجرایی فدراسیون و سفر زودهنگام، کل برنامه سرمربی تیم ملی تغییر کرد.

این تغییر برنامه باعث شد ملی پوشان به اجبار امروز به روی چمن مصنوعی بروند و آنجا تمرین سبکی را برگزار کنند. کی روش هم به منظور جلوگیری از مصدومیت ملی پوشان برنامه آماده سازی معمول خود را که شامل تمرینات تاکتیکی است رها کرد تا بازیکنان تنها به بازی تنیس فوتبال بپردازند.

در دو روز آینده اگر تغییر ناگهانی دوباره ای صورت نگیرد، این دو روز تنها فرصت کی روش برای آماده کردن بازیکنانش است؛ دیداری که می تواند یکی از مهمترین بازیهای تاریخ فوتبال ایران هم به شمار بیاید.
 
بالا