برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال ایران

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,066
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی: اگر اعتبارات تأمین شود، ورزشگاه آزادی را مسقف می‌کنیم!

15-2-17-10347unnamed.jpg


:general304::general304::general304:
 

crashday

Registered User
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,248
لایک‌ها
1,323
کسی میدونه بازی امروز نفت با الجیش به صورت تک بازی هست یا رفت و برگشت ؟
 

omid0020

Registered User
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2014
نوشته‌ها
597
لایک‌ها
133
دیروز هرکدام از ملی‌پوش‌ها که این خبر را شنیده بودند، با تعجب می‌گفتند: «شوخی می‌کنید؟! به لیگ چین می‌رود؟!»

با انتقال پورعلی‌گنجی به لیگ چین، خیلی از بازیکنان تیم‌ملی تعجب‌زده هستند. ظاهراً چینی‌ها حداقل دو، سه بار به برخی بازیکنان تیم‌ملی پیشنهاد داده‌اند و همه آنها این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

امیرحسین صادقی مدافع تیم‌ملی و استقلال حتی در دورانی که آسیب دیده بود، پیشنهاد چینی‌ها را رد کرد چون می‌گفت: «از هرکسی در این‌باره مشورت گرفتم، می‌گفت سمت چینی‌ها نرو.»

در کشور چین زندگی دشوار است. رضا شاهرودی که سابقه بازی در این لیگ را دارد، همیشه از آن دوران به بدی یاد می‌کند: «شهرشان بوی بدی می‌داد. غذاها هم که قابل خوردن نبود. زبان‌شان را هم.....

 
Last edited:

Mohsen_14

مدیربازنشسته پاتوق
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,143
لایک‌ها
13,419
محل سکونت
سرزمین دروغگو ها
سیاه‌ جامگان ابومسلم از مسابقات دسته اول فوتبال کناره‌ گیری کرد !

در اعتراض به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم؛سیاه‌ جامگان ابومسلم از مسابقات دسته اول فوتبال کناره‌ گیری کرد!

باشگاه‌ فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار تیم فوتبال این باشگاه با راهیان کرمانشاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پارس فوتبال به نقل از روابط‌عمومی باشگاه‌ فرهنگی ورزشی سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان؛ متن این بیانیه که مدیران باشگاه طی آن از مسابقات لیگ دسته اول، کنار کشیده‌اند، به شرح ذیل است؛

«این روزها که در واپسین روزهای سال 93 قرار داریم و عید نوروزمان همزمان شده با ایام عزاداری فاطمیه و حالا که دشمنان اسلام از جای‌جای دنیا برای نابودی دین نبی مکرم اسلام شمشیر تیز کرده‌اند، در همین کشور خودمان و در دیار غیورمردان کرمانشاه، اتفاقاتی افتاد که جای بسی تامل دارد.

ظهر شنبه شانزدهم اسفندماه جاری در حالی که تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان برای رویارویی با تیم راهیان کرمانشاه راهی این شهر شده بود، در ورزشگاه کارگران کرمانشاه اتفاقی افتاد که شاید اگر هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران، توسط دشمنان قسم‌خورده اسلام می‌افتاد، حتما اینجا بودند مدافعانی که با رگ‌های متورم شده به خیابان‌ها بریزند و تظاهرات کنند، اما وامصیبتا که از درون خاک همین سرزمین این چنین ظالمانه، هتک حرمت به ساحت قرآن می‌کنند.

تعریف دوباره آن چه رخ داده گرچه لرزه بر اندام هر مسلمانی می‌اندازد، اما شاید بد نباشد برای شناساندن آدم‌های چسبیده به فوتبال که حاضرند برای پیروزی (نه موفقیت) دست به هر کاری بزنند، روایت شود؛

طبق معمول همه مسابقات این باشگاه، مدیرعامل تیم، با قرآن کوچکی که همواره در دستش است در حال خواندن آیاتی از قرآن کریم بود که به یکباره عده‌ای به او حمله کرده و کتاب خدا را چنگ زده و گستاخانه پاره کردند و بدون کمترین ابایی کلام خداوند را مورد اهانت قرار دادند.

اینکه یک عده تماشاگرنما با هدایت فردی که متاسفانه همشهری ما هم هست و هیچ‌گاه برای پیروزی از هیچ حرکت ناشایستی دست نکشیده، هر آنچه لایق خودشان بود را به مدیرعامل و کادر فنی سیاه‌جامگان ابومسلم نثار کردند، شاید برای ما قابل گذشت باشد، اما بلاشک از احقاق حقوق اسلام دست نخواهیم کشید، چه اینکه اگر ساکت بنشینیم بایستی در مسلمانی خود تردید کنیم.

با توجه مسائل مطرح شده، این باشگاه با محکوم کردن هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم توسط عوامل منتسب به باشگاه راهیان کرمانشاه، به سازمان محترم لیگ فوتبال ایران اعلام می‌دارد تا مشخص شدن وضعیت هتاکان به کلام خدا، در ادامه مسابقات لیگ دسته اول حاضر نخواهد شد و خواستار برخورد جدی با عوامل این اتفاقات شرم‌بار می‌باشد.

این پیروزی مبارک مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه باشد، اما کاش مدیران و کادر فنی تیم راهیان هم کمی از غیرت و مردانگی بزرگان این خطه را به یادگار می‌داشتند، آنان‌که برای صیانت از اسلام و قرآن دل به میدان رزم زدند و هیچ‌گاه فکرش را هم نکردند قرار باشد همشهری‌هایشان روزی برای پیروزی در میدان ورزش، قرآن کریم را پاره کنند.»

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931217001141


.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
نکونام رکورددار بازی‌ ملی در فوتبال ایران

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با 150 بازی ملی به تنهایی رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران شد.
01001468.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جواد نکونام که پیش از این در 149 بازی ملی به میدان رفته بود امشب در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل شیلی به میدان رفت تا به این ترتیب کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با 150 بازی ملی به تنهایی رکورددار بازی‌های ملی در فوتبال ایران شود.

جواد نکونام از سال 1378 با حضور در دیدار مقابل تیم ملی اکوادور اولین بازی ملی خود را انجام داد. او با حضور در دیدار مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 تعداد بازی‌های خود را به 149 رساند تا به رکورد علی دایی برسد.

بعد از دایی و نکونام علی کریمی با 127 بازی ملی و مهدی مهدوی‌کیا با 111 بازی ملی در رده سوم و چهارم قرار دارند.

رکورد بیشترین بازی ملی در اختیار احمد حسن بازیکن اسبق تیم ملی مصر است که 180 بازی برای کشورش انجام داد.

این دیدار دوستانه امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در وین اتریش برگزار خواهد شد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
حواشی دیدار ایران و شیلی

کاپیتان تیم ایران در دیدار با شیلی سی و هشتمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
00996260.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی با شیلی سی و هشتمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا به این ترتیب تعداد گل‌های ملی این بازیکن با گل‌های ملی علی کریمی برابری کند. این گل وارد دروازه کلودیو براوو، گلر بارسلونا شد.

*در این دیدار تدارکاتی پیراهن‌هایی با طرح جدید بر تن ملی‌پوشان فوتبال ایران است و از طرح لباس این تیم در جام جهانی 2014 و جام ملت‌های آسیا 2015 خبری نیست.

*خورخه سامپائولی، سرمربی شیلی در این مسابقه با هیجان و البته نگرانی خاصی مسابقه را در نیمه اول دنبال کرد.

*هوشنگ مقدس به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی نشسته است.

*حضور وحید امیری و وریا غفوری به عنوان بازیکنان جوان تیم ملی در ترکیب اصلی از نکات قابل توجه این دیدار است.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
برد بزرگ برابر شیلی؛ آغاز درخشان سال جدید

تيم ملي ايران با گل هاي جواد نکونام و وحيد اميري با دو گل حريف پرمهره خود شيلي را شکست داد.
01026004.jpg


به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران در حالی در این بازی دوستانه به مصاف شیلی می رود که پس از رقابت های جام ملت های آسیا در هیچ دیداری حاضر نشده است، این یکی از دو بازی دوستانه تیم ملی در این روزهاست که از آن به عنوان آخرین بازی هایی که کارلوس کی روش روی نیمکت ایران می نشیند، یاد می شود. باید ببینیم بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی که تغییر چندانی نسبت به بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا نداشته اند، احتمالا با همان سیستم، چه نتیجه ای را در مقابل یکی از پدیده های جام جهانی خواهند گرفت.

بازی دوستانه – ورزشگاه "ان وی آرنا" شهر سانکتپولتن اتریش
داور: مانوئل شوتنگروبر کمک ها: ریچارد هوبلر، آندریاس هیدنریک
اخطار: جواد نکونام و آندرانیک تیموریان از ایران



تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی(69 امید ابراهیمی)، رضا قوچان نژاد( 73 کریم انصاری فرد)
سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی شیلی:
کلودیو براوو، انزو روکو(62 مدل)، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز(62 گوتیرز)، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار(63 پیزارو)، گنزالو خارا، فابیان اوریانا(46 الکسیس سانچز)، خوسه پدرو فوئنسالیدا(62 ایسلا) و اریک پولگار(46 آرانگویز)
سرمربی: خورخه سامپائولی

01025985.jpg


شرح گل:
1 – 0 (ایران) : باز هم استفاده از ضربات ایستگاهی در تیم ایران تحت ***** کی روش جواب داد و کرنر ارسالی از جناح چپ که توسط آندرانیک تیموریان ارسال شد، با فرصت طلبی جواد نکونام و حضور به موقع وی در محوطه شش قدم شیلی همراه شد و ضربه بغل پای وی گل اول را برای ایران رقم زد. این گل در دقیقه 21 به ثمر رسید.

2 – 0 (ایران) : ضد حمله سریع ایران، با پاس سریع شجاعی ادامه پیدا کرد و گوچی که با حرکت سریع در عمق دفاع شیلی رخنه کرد و با پاسی عرضی در محوطه جریمه شیلی، امیری را صاحب توپ کرد و ضربه وحید امیری، گل دوم را برای ایران به ارمغان می آورد. این گل در دقیقه 50 به ثمر رسید.

01025981.jpg


شرح بازی:
این بازی در شرایطی آغاز شد که به احتمال بسیار قوی، جزء آخرین بازی های خواهد بود که دوربین های تلویزیونی علاقه فراوانی به نشان دادن نیمکت تیم ملی ایران داشتند، کارلوس کی روش، با جایگزینی مجدد، بیک زاده و منتظری و با تکیه بر خط دفاعی جواب پس داده خود، مشخص کرد که در ادامه بازی های گذشته تیم ملی ایران، با تدبیر دفاعی و البته با تکیه بر سیستم حمله از جلو و در دقایقی از بازی با استفاده از ضد حملات قصد زمین گیر کردن شیلی را دارد و در در طرف مقابل نیز، سامپائولی که یکی از مربیان محبوب و ویژه در جام جهانی اخیر بود، با میدان ندادن به برخی از ستاره های خود، تصویر شرایط آسان تری از این بازی را می کرد.
بعد از شروع بازی و میدان داری شلیایی ها، تیم ایران با تمرکز و ادامه همان سیستم یکسال اخیر و استفاده موثر از ضربات ایستگاهی توانست به گل اول بازی دست پیدا کند، تا پایان این نیمه، حملات دو تیم به مرور و کمابیش روی دروازه یکدیگر صورت می گرفت. البته باید عنوان کرد که فرصت های بازیکنان شیلی خطرناک تر از ایرانی ها بود که از آن جمله می توان به ضربه سر مهاجم این تیم در دقیقه 43 اشاره کرد که با عکس العمل دیدنی حقیقی دفع شد.
اما در نیمه دوم، سامپائولی نشان داد که قصد باختن در این بازی را ندارد، وی به مرور از تمامی مهره های مطرح خود به جزء آتور ویدال استفاده کرد تا بتواند به نتیجه ای بهتر از باختن در برابر ایران برسد، حتی در این میان از پیزارویی که عنوان می شد برای این بازی مصدوم است نیز استفاده کرد. البته در این نیمه با حرکات فوق العاده فرناندز و تحرک سانچز، شیلی فرصت هایی را به دست آورد اما در استفاده از آنها ناکام بود.
علیرغم هیجان زیاد سامپائولی، کی روش در آرامشی عجیب که کمتر از وی سراغ داریم بازی را دنبال می کرد و تمام نگاهش به ادامه استمرار بازیکنان تیم ملی در استفاده از سیستم های موجود در تیم بود، تا اینکه در دقیقه 50 بازی ایران توانست برای بار دوم دروازه براوو را باز کند. پس از این گل و با ادامه تعویض های تیم شیلی، فشار بر روی دروازه ایران زیاد شد، کارلوس کی روش نیز با خارج کردن شجاعی و وارد کردن امید ابراهیمی از تلاش و تدبیر برای حفظ این نتیجه خبر می داد، در طرف مقابل بازیکنان شیلی با پرسینگ شدید خود، پانزده دقیقه پایانی را برای ایران تبدیل به جهنم کرده بودند اما هوشیاری مدافعان و دروازه بان ایران، موقعیت های پی در پی آنها از ناکار کرد تا تیم ملی در یکی مانده به آخرین بازی تحت ***** کارلوس کی روش، به یک پیروزی بزرگ و البته جالب در مقابل تیم رده پانزدهم جدول رده بندی فیفا برسد.

دیدار دوم دوستانه ایران در روز یازدهم فروردین در مقابل تیم ملی سوئد خواهد بود که به احتمال بسیار قوی، آخرین حضور کی روش، روی نیمکت تیم ملی خواهد بود و با انتخاب مربی بعدی، باز هم دوربین های تلویزیونی، به نشان نیمکت ایران علاقه ای دارند یاخیر.

01025987.jpg


دقایق حساس:
دقیقه 29 – باز هم ضربه ایستگاهی برای ایران خلق موقعیت کرد اما ضربه سر سیدجلال حسینی توسط براوو مهار شد.
دقیقه 33 – مسعود شجاعی پس از دریبل چند مدافع شیلی فرصت خوبی را ایجاد کرد اما تعلل وی باعث از دست رفتن این موقعیت شد.
دقیقه 38 – سهل انگاری مدافعان ایران روی توپ ارسالی از جناح راست، موقعیت خطرناکی را برای شیلی به وجود آورد که ضربه روی پای مهاجم شیلی با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 43 – توپ ارسالی از جناح راست شیلی در محوطه جریمه ایران فرستاده شد که ضربه سر مهاجم تیم ملی شیلی را که از روی خط شش قدم زده شد را علیرضا حقیقی با یک واکنش فوق العاده دفع کرد.
دقیقه 46 – حمله سریع تیم ملی ایران با پاس عرضی گوچی همراه شد و شجاعی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه شجاعی از کنار دروازه شیلی به بیرون رفت.
دقیقه 58 – ماتیاس فرناندز، پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که شوت محکم وی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 60 – پاس استثنایی سانچز، که مدافعان ایران را در آفسایدگیری دچار اشتباه کرد، به فوئنزالیدا رسید و ضربه وی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 64 – باز هم آندو تیموریان ضربه ایستگاهی کات دار و زیبایی را به درون محوطه جریمه شیلی فرستاد که تعلل بازیکنان ایران باعث از دست رفتن این موقعیت شد.
دقیقه 72 – باز هم فرناندز دروازه ایران را تهدید کرد، وی اینبار ضربه ایستگاهی خطرناکی را به سمت دروازه ایران شوت زد که این فرصت با عکس العمل حقیقی و دفع مدافعان ایران از دست شیلی پرید.
دقیقه 76 – پاس ایسلا در محوطه جریمه ایران به سانچیز رسید و ضربه زیبا و خطرناک وی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 81 – حملات پیاپی بازیکنان تیم شیلی چند موقعیت نصفه نیمه را روی دروازه ایران به وجود آورد تا در این دقیقه که سانتر ارسالی بازکن تیم شیلی، روی دروازه ایران ایجاد موقعیت خطرناکی کرد و این فرصت با دخالت حقیقی برای تیم شیلی نتیجه ای در بر نداشت.
دقیقه 93 – توپ سرگردانی در محوطه جریمه ایران، موقعیت را نصیب بازیکنان شیلی می کند اما ضربه نهایی با هوشیاری مدافعان ایران به کرنر رفت.
01025982.jpg

حواشی:

*قبل از آغاز بازی، یک دقیقه سکوت به احترام دو خبرنگار ایرانی اعلام شد و حاضرین در ورزشگاه به ایشان اداس احترام کردند.
*هواداران ایرانی قابل توجهی برای این بازی در ورزشگاه حضور یافتند و در تمام نیمه اول به تشویق تیم ملی پرداختند. میزان این تشویق ها آنقدر زیاد بود که از شبکه های تلویزیونی نیز صدای هواداران ایرانی شنیده می شد.

بهترین بازیکن :
اشکان دژاگه، بدون شک در پخته ترین دوران بازی های ملی خود قرار دارد، وی در ادامه درخشش خود در مسابقات جام ملت های آسیا، در این بازی نیز از تمام تجربه خود بهره برد تا در خدمت تیم، موثرترین بازی ممکن را از خود ارائه دهد. اشکان با توپگیری های به موقع، حضور موثر در دفاع و حمله، حفظ توپ و البته پاس های ارزشمند خود، بازهم برای تیم ملی ایران مهره کارآمد و بی بدیلی بود.
البته در کنار دژاگه، می توان از علیرضا حقیقی، که چند موقعیت خوب را از تیم شیلی گرفت، وحید امیری که باز هم در پست چپ نفوذی ایستاد و این بار بازی موثری از خود نشان داد و البته اولین گل ملی خود را به ثمر رساند و آندو تیموریان که بدون شک بهترین ارسال ها را از روی ضربات ایستگاهی برای ایران انجام می دهد و در این بازی به خوبی توچ های وسط میدان تیم شلیل را خراب می کرد، نام برد.
در تیم شیلی نیز، بدون شک، ماتیاس فرناندز، صاحب تمام توپ های پشت محوطه ایران، بهترین بازیکن این تیم بود که تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه ایران کرد. البته در نیمه دوم و جنب و جوش و خلق موقعیت های سانچز باعث می شود نام او را نیز در بین بازیکنان خوب این بازی قرار دهیم.

01025984.jpg


اتفاق ویژه:
شاید بتوان ویژه ترین اتفاق این بازی را در نتیجه آن جستجو کرد، جایی که تیم چهل و دوم آخرین جدول رده بندی فیفا، توانست تیم رده پانزدهم همین جدول و یکی از شگفتی سازان جام جهانی را با نتیجه قاطع دو بر صفر شکست دهد. شکست تیم پر مهره شیلی در این بازی اتفاقی بود که شاید خیلی ها آن را پیش بینی نمی کردند.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
به گزارش "ورزش سه"، پرواز شماره 4U9525 هواپیمایی جرمن‌وینگز وابسته به شرکت لوفت‌هانزای آلمان که دو روز قبل از بارسلون اسپانیا به دوسلدورف پرواز می‌کرد، در ارتفاعات آلپ در جنوب شرقی فرانسه دچار سانحه شد و تمامی 150 سرنشین آن کشته شدند.
آندریاس لوبیتس کمک خلبان 28 ساله این پرواز اهل ایالت راین‌لند فالس در جنوب غربی آلمان در این پرواز موقعی که سرخلبان برای دقایقی از کابین بیرون رفته بود، در کابین را قفل کرده و خود شروع به کم کردن از ارتفاع هواپیما می‌کند. البته در جعبه سیاه این پرواز صدایی از کمک خلبان ضبط نشده و او کلمه‌ای به زبان نیاورده است اما صدای نفس‌های آرام و شمرده وی را در حالیکه خلبان از پشت به در می‌کوفته، قابل شنیدن است.
کارستن اشپور ،قائم مقام شرکت لوفت‌هانزا، در نشست خبری شرکت جرمن‌وینگز که از شرکت‌های تابعه لوفت‌هانزا است، اظهار داشت:" این آقا در ابتدا به عنوان همراه پرواز وارد کادر ما شد؛ سپس از سال 2008 توانست به مقام کمک‌خلبانی هواپیماهای ایرباس A230 ارتقا یابد."
اشپور افزود:" اما او در تمامی امتحانات و تست‌ها قبول شد و صد درصد قابلیت تبدیل شدن به یک خلبان خوب را داشت. پروازهای آزمایشی وی هم هیچگونه نقصی نداشتند."
مادر وی هم گفت:" از کودکی بزرگترین آرزوی آندریاس این بود که خلبان شود. او با پشتکار این هدف را دنبال کرد و به آن هم دست یافت. او از شغلش در جرمن‌وینگز راضی و خوشحال بود."
این کمک خلبان تا قبل از پرواز اخیر، سابقه 630 ساعت کار در ایرباس را داشت. این درحالی است که او شش سال قبل دوره آموزشی خلبانی خود را برای چند ماه نیمه‌کاره رها کرده بود. اما قائم مقام لوفت‌هانزا در مورد دلایل این اقدام وی توضیحی نداد. اما گفته می‌شود که او در آن برهه به دلیل مشکلاتی تحت درمان بوده است.
دو خبرنگار ایرانی که امشب قبل از بازی ایران-شیلی یک دقیقه سکوت به یادشان انجام شد در این هواپیما بودند.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
کیروش: بازیکنانم در زمین برای هم می‌میرند

سرمربی تیم ملی گفت: باید تأکید کنم که بازی با شیلی بسیار افتخار بزرگی بود و بهترین بازیکنانی که در دوران مربی‌گری‌ام داشتم در ایران بوده است.
01001069.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار ایران و شیلی ضمن تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت دو خبرنگار ایرانی، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی در خصوص این دیدار گفت: در درجه اول باید تأکید کنم که بازی با شیلی بسیار افتخار بزرگی بود و از صمیم قلب تشکر می‌کنم. از این تیم و مراتب تقدیر خودمان را تقدیم شیلیایی‌ها می‌کنم چون آماده بازی با ما شدند در بازی که امشب پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: در درجه دوم فکر می‌کنم فرصت خوبی برای تیم ملی ایران بود تا بتواند تا در این دیدار تا حدی از لحاظ حرکات فوتبالی مثل پاسکاری و سرعت و فشار بازی پیشرفت کند.

کی‌روش تصریح کرد: در درجه سوم تشکر می‌کنم از تک تک بازیکنام به خاطر اینکه یک بار دیگر نشان دادند با روحیه ای کاملا جنگجویانه و خاضعانه به دور از هر گونه غرور برای افتخار تیم ملی و پیراهن این تیم جنگیدند و از همه آنها تشکر می‌کنم و به آنها به خاطر عملکرد امشب‌شان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی افزود: همچنین امیدوارم یک بار برای همیشه با عملکردی که بازیکنانم نشان دادند مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان فوتبال ایران قرار بگیرند، چون ثابت کردند مستحق احترام و توجه بیشتر مسئولان فوتبالی ایران هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد تیم ملی ایران بتواند مقابل تیم ملی مطرح شیلی چنین قدرتمندانه بازی کند، گفت: بله من به بازیکنانم اعتماد و ایمان داشتم وقتی که با روحیه‌ای متحد بازی می‌کنیم هم از بعد روحی روانی و هم از بعد تاکتیکی می‌توانیم قوی ظاهر شویم چون بازیکنان من در تیم ملی در زمین برای همدیگر می‌میرند و کار را برای هم به صورت متحد انجام می‌دهند.

کی‌روش گفت: افتخار داشتم در طول دوران مربیگری ام تیم های مختلفی را هدایت کنم در قاره‌های مختلف اما اینجا باید تأکید کنم گروهی از بازیکنانی که در تیم ملی ایران در اختیار دارم در طول دوران مربیگری من بازیکنانی هستند که فوق العاده ظاهر شدند. بازیکنانی که از بعد تعهد تیمی و نگرش خود نسبت به وظایف تیمی خارق العاده بودند و بهترین بازیکنانی که در طول دوران مربیگری‌ام داشته‌ام در ایران بوده است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به ماندن وی در فوتبال ایران وجود دارد یا خیر گفت: این تصمیم گرفته شده و این تصمیم که از سوی رئیس فدراسیون هم اعلام شد خواسته بنده و چیزی که برای آینده دو ساله کاری خود در ذهن داشتم نبود. ما می‌خواستیم برای مقدماتی جام جهانی با قدرت ظاهر شویم و با آمادگی کامل به این رقابت‌ها پا گذاشته و به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم. اما مسئولان اداری جدیدی در فدراسیون صاحب کار و اختیار هستند و منهم فقط یک مربی هستم و کار بیشتزی از من بر نمی آید. این خواسته من به خاطر هواداران و فوتبال ایران نبوده اما این طور به نظر می‌رسد که هر کاری ما انجام می‌دهیم راضی کننده نبوده و مسئولان اداری جدید فوتبال ایران در صورت من نگاه کرده و گفتند و از عملکرد من راضی نیستند.

وی افزود: بازی امشب مقابل شیلی بازی بود که مقابل یک تیم قوی پشت سر گذاشتیم. بازیکنان شیلی در بهترین لیگ‌های دنیا و تیم‌های مطرح جهان بازی می‌کنند اما بار دیگر تکرار می کنم که نتیجه زیاد مهم نیست اما خوب هم هست بتوانیم برنده باشیم اما امشب تجربه بزرگی از بعد بین المللی برای فوتبال ایران بود که امشب بتوانیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا این گونه بازی کنیم.

کی‌روش عنوان کرد: وقتی شما بازی بین المللی انجام می‌دهید حتماً باید در تمام ابعاد با پتانسیل کامل حضور پیدا کنید. از بعد مسئولان و بازیکنان اما ما حضور داشتیم اینجا چون یک گروه هستیم که به کشور خدمت می‌کنیم و امشب این وظیفه را به خاطر هواداران انجام دادیم با توجه به اینکه توجه کامل هم به ما نمی‌شود.

وی در ادامه این کنفرانس افزود: به نمایندگی از تیم ملی فوتبال می‌خواهم عملکرد امشب خود و زحمتی که کشیده شد را به دو خبرنگار ایرانی که از قبل هم در کنار ما بودند اما متاسفانه به خاطر سانحه هوایی از بین ما رفتند به خانواده های این عزیزان و دیگر قربانیان این سانحه تقدیم کنیم. ما واقعا متاسف و متأثر هستیم به خاطر این سانحه ولی بار دیگر تکرار می‌کنیم به تمام کسانی که در کنار تیم ملی هستند باید بگوییم که با قلب دردآلود و غمی که در سینه داریم، زندگی ادامه دارد و باید رو به جلو حرکت کرد.

کی‌روش یادآور شد: این عزیزان باید امشب می نشستند اما متأسفانه این طور نیست البته از لحاظ فیزیکی اینجا نیستند اما روح و فکرشان اینجا حضور دارد. همین طور به نمایندگی از تیم ملی فوتبال وظیفه خود می‌دانم به مقام معظم ***** و رئیس جمهوری ایران به خاطر از دست دادن خواهر و مادر گرامی‌شان تسلیت خود را ابراز کنیم.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
برخورد انضباطی با بازیکنان غایب در تمرینات صبا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در وب سایت این باشگاه از برخورد انضباطی با بازیکنان غایب در تمرینات این تیم خبر داد.
00995211.jpg


به گزارش "ورزش سه"، عباس جهان‌بینی که به قصد ملاقات و دیدار کادر فنی، عوامل و بازیکنان این تیم عصر روز پنجشنبه ششم فروردین ماه در محل تمرین تیم فوتبال صبای قم حاضر شده بود پس از گفت‌وگو با کادر فنی و دیدار با بازیکنان حاضر در تمرین این تیم، به دلیل عدم حضور برخی بازیکنان، بلافاصله جلسه‌ای اضطراری با مهدی تارتار سرمربی و علی حیات‌پور سرپرست تیم صبا در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار کرد.

عباس جهان‌بینی که به اتفاق محسن رمضان‌بیگی قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در جلسه حضور داشتند در پایان جلسه به تشریح مسائل مطرح شده در جلسه و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه پرداختند.

وی تصریح کرد: با توجه به مباحث مطرح شده در این جلسه مشخص شد گروهی از بازیکنان که در نخستین جلسه تمرین صبا بعد از تطعیلات نوروز(ششم فروردین) حاضر نشده‌اند 2 دسته‌اند؛ دسته اول افرادی هستند که به دلیل دوری مسافت،‌ مشکلات شخصی و با اجازه سرمربی و سرپرست تیم در تمرین حاضر نبوده‌اند که غیبت این بازیکنان موجه است و از روز جمعه هفتم فروردین در تمرینات حاضر خواهند شد اما دسته دوم بازیکنانی هستند که عمدا و به دلیل وصول نشدن چک‌های خود از شرکت در تمرینات خودداری کرده‌اند که نوع نگاه و برخورد ما با این بازیکنان بر اساس عملکردشان در تیم متفاوت است.

وی در ادامه بیان داشت: اگرچه بنده در مصاحبه‌های قبلی مکررا تاکید کرده‌ام که گله‌مندی و توقع بازیکنان بجا و به‌حق است اما در حال حاضر که پرداخت مطالبات آنها قطعی شده است هیچ عذر و بهانه‌ای برای این کار وجود ندارد.

جهان‌بینی عنوان کرد: از این‌رو خروجی جلسه مدیریت و کادر فنی تیم صبای قم بر این شد که بازیکنانی که بدون عذر و دلیل موجه در تمرین روز جمعه هفتم فروردین غیبت کنند باشگاه برای آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد و از روز شنبه این باشگاه صبای قم است که انتخاب می‌کند چه کسی حق شرکت در تمرینات را دارد و چه کسی حق شرکت در تمرینات را از این به بعد ندارد.

وی ابراز داشت: طبیعتا بازیکنانی که در تمرینات تیم غیبت کنند باشگاه از پرداخت مطالبات آنها خودداری خواهد کرد و با اینگونه از بازیکنان برخورد انضباطی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اذعان کرد: مشکلات مالی در تمام باشگاه‌ها وجود داشته و خواهد داشت اما مطالبات بازیکنان قطعا پرداخت خواهد شد، بنابراین برای مدت کوتاهی دیرکرد در پرداخت مطالبات، نباید آرامش تیم و مجموعه را به هم ریخت.

وی در پایان از کادر فنی و تمامی بازیکنان صبای قم درخواست کرد با حوصله، آرامش و با جدیت و پشتکار در آستانه دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان اصفهان به کارهای آماده‌سازی تیم و تمرینات بپردازند.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
بازتاب پیروزی ایران مقابل شیلی در سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی ایران مقابل شیلی در مورد این دیدار نوشت.
01025986.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه که در اتریش برگزار شد توانست با دو گل مقابل شیلی به برتری برسد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد پیروزی ایران نوشت: «جواد نکونام و وحید امیری در پیروزی دو بر صفر ایران مقابل شیلی که در ورزشگاه ان وی آره‌نا اتریش برگزار شد، موفق به گلزنی شدند.

کاپیتان جواد نکونام که پس از گذشت پنج دقیقه از بازی کارت زرد گرفته بود در دقیقه 21 و روی کرنر ارسالی آندرانیک تیموریان موفق شد دروازه حریف را باز کند. وحید امیری، هافبک باشگاه نفت تهران هم درست پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم موفق شد دروازه شیلی را برای بار دوم باز کند تا تیم ملی فوتبال ایران بتواند شیلی که موفق شده بود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 در برزیل راه پیدا کند را از پیش رو بردارد.

شاگردان کارلوس کی‌روش پس از پیروزی مقابل شیلی به سولنا سفر می‌کنند تا در دیدار دوستانه‌ای که روز سه شنبه برگزار می‌شود در فرندز آره‌نا مقابل سوئد قرار بگیرند.

تیم ملی فوتبال ایران 14 آوریل (25 فروردین) حریفان خود را در راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه و مقدماتی راهیابی به جام ملت‌های آسیا 2019 خواهد شناخت. قرعه کشی این رقابت‌ها در کوالالامپور مالزی انجام می‌شود.»
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
ناباوری شیلیایی ها از شکست مقابل ایران

چه کسی تصور می کرد تیم ایران قبل از گذشت یک ساعت از زمان مسابقه کلک تیم ملی شیلی را کنده باشند.
01025997.jpg


به گزارش "ورزش سه"، رسانه های ورزشی شیلی از شب گذشته به تحلیل این باخت مشغول اند و نتیجه به دست آمده را باور نمی کنند. شیلی تیم پانزدهم رنکینگ فیفاست و از پرستاره های فعلی محسوب می شود.

آنها در بازی قبلی 3 ـ 2 آمریکای کلینزمن را شکست داده بودند و آخرین باخت 2 بر صفر آنها به خردادماه سال گذشته برمی گردد که با دو گل مغلوب تیم مدعی هلند شدند. این شکست آنقدر برای شیلیایی ها سنگین است که بعضی از رسانه های این کشور تیتر زده اند:«تیم ب شیلی مقابل ایران شکست خورد» که اشاره به عدم حضور 6 بازیکن اصلی این کشور در ترکیب اولیه سمپائولی دارد. ادعایی که البته باید درباره صحتش ابراز تردید کرد. اگرچه شیلی با همه قوا در مقابل ایران حاضر نشد اما کماکان تیم ملی شیلی بود.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
کاهش احتمال خداحافظی نکونام

جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران صد و پنجاهمين بازي ملي خود را با يک گل هوشمندانه جشن گرفت.
01026003.jpg


به گزارش "ورزش سه"، نکونام که تبحر خاصی در استفاده از ضربات ایستگاهی دارد، شب گذشته هم روی یک ضربه کرنر با یک جاگیری فوق العاده کلودیو براوو دروازه بان تیم مورد علاقه اش را تسلیم کرد تا سی و هشتمین گل خود را برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر برساند.

نکونام 34 ساله که با انجام صدوپنجاهمین بازی ملی بیش از هر بازیکن دیگری با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است، با این نمایش تردیدهای جدی به شایعه های خداحافظی اش در بازی سوئد وارد کرد. او که در حال حاضر در اوساسونا بازی می کند از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود، با وجود همه انتقادات کارش را به بهترین شکل انجام داده و مهره موثر در تیم کی روش است. بازیکنی که به واسطه ارتباطات نزدیک با سرمربی تیم ملی کارت سبز هدایت تیم در میدان را در اختیار دارد.

او که به همراه آندرانیک تیموریان از اوایل سال 2006 میلادی زوج دفاعی خط هافبک تیم ملی بوده اند. البته کاستی هایی دارد اما هوش و کاراکتر جواد نکونام و البته تجربه فوق العاده اش امتیازاتی را برای او به ارمغان آورده که به نظر حتی در صورت جدایی کی روش هم کسی از وی نخواهد گذشت.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
نوجوانان ایران در فینال تورنمنت ژاپن

تیم ملی نوجوانان ایران با 9 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و به فینال تورنمنت 10 جانبه ژاپن راه یافت.
00945965.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدارسیون، تیم ملی نوجوانان که به منظور اردوی آماده سازی هر چه بیشتر در تورنمنت 10 جانبه ژاپن شرکت کرده بود، امروز دو بازی برگزار کرد. در دیدار اول به مصاف تیم اف سی کیوتو رفت و این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. تک گل ایران را عرفان صادقی در دقیقه 9 بازی به ثمر رساند.
همچنین در دیدار دوم به مصاف تیم ملی نوجوانان ازبکستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به فینال این رقابتها راه یافت. گلهای این مسابقه را عرفان صادقی دقیقه 40، ذبیح اله کوهکن 45 و علیرضا سواری در دقیقه 60 وارد دروازه ازبکستان کردند.
تیم ملی نوجوانان با 9 امتیاز در صدر گروه اول قرار گرفت و با تیم اول گروه دوم یعنی تاجیکستان بازی نهایی را انجام خواهد داد. این دیدار روز یکشنبه 9 فروردین ماه بین تیمهای ایران و تاجیکستان برگزار می شود.
گفتنی است، علی کفاشیان به همراه الهه عرب عامری این دیدار را از نزدیک نظاره خواهندکرد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
گزارش روزنامه اسپانیایی درباره دو خبرنگار ایرانی

روزنامه لا وانگواردیا نوشت که در بین 150 نفری که در سانحه هوایی هواپیمای جرمن ویگنز جان باختند ، دو خبرنگار ایرانی حضور داشتند که برای پوشش دیدار ال کلاسیکو به بارسلونا سفر کرده بودند .
01025963.jpg


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا این روزنامه که در شماره امروز خود به معرفی قربانیان سانحه هوایی اخیر پرداخته در خبری مختصر اما مستقل، از دو خبرنگار ورزشی ایرانی یاد کرده که برای پوشش مسابقه تیم های بارسلونا ورئال مادرید، عازم پایتخت کاتالونیا شده بودند ونهایتا با ''پرواز مرگ'' از بارسلونا عازم دوسلدورف گشته تا خود را به محل برگزاری دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و شیلی برسانند.

روزنامه افزود:همانطور که منابع امور خارجه ایران به رسانه های محلی اعلام داشتند، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران ورزشی یک آژانس و یک روزنامه تهران به دوسلدورف می رفتند تااز آنجا راهی اتریش شوند و به پوشش دیدار دوستانه تیم ملی کشورشان با شیلی بپردازند .

دراین خبر کوتاه، تصویری از دو خبرنگار ایرانی درج شده و تیتر ''از تهران تا نیوکمپ'' برای آن انتخاب گردیده است.لازم بذکر است که روزنامه های دیگری همچون ال موندو نیز از حضور دو تبعه ایرانی در این پرواز خبر داده اند.

لا وانگواردیا همچنین نوشت که تیم فوتبال بارسلونا نیز به عزاداری اعلام شده از سوی دولت برای ادای احترام به قربانیان این حادثه پیوسته و در این راستا پرچم های ایالت کاتالونیا ، باشگاه بارسلونا و شهر بارسلونا در زمین بازی این باشگاه نیمه بر افراشته هستند
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
اینگونه به شیلی گل زدیم؛ دو گل با 8 ضربه!

گلزني روي ضربات شروع مجدد و حملات سريع با کمترين تعداد ضربه، برنامه اصلي حملات تيم ملي در دوران کارلوس کي‌روش بوده است.
01026005.jpg


به گزارش "ورزش سه" ملی پوشان ایران تمام گل‌هایشان در جام ملت‌های آسیا را با همین روش زدند. در بازی ایران و شیلی هم کی‌روش از همین حربه استفاده کرد و موفق هم بود. روی دو گل ایران، مجموعا 8 ضربه به توپ زده شد و هیچ بازیکنی بیش از یک بار توپ را لمس نکرد.

گل اول ایران، حاصل کرنر مستقیم تیموریان و ضربه تمام کننده نکونام موقعیت‌شناس در محوطه شش قدم بود.

گل دوم هم از ضربه دروازه حقیقی آغاز شد و با با همکاری سریع آندو به گوچی، گوچی به شجاعی، شجاعی به گوچی، گوچی به امیری و ضربه تمام کننده امیری به تور دروازه حریف رسید. روی این گل تمام پاس‌های بازیکنان ایران تکضرب بود و ضربه دروازه حقیقی تا گل شدن توپ کمتر از 10 ثانیه طول کشید!

به نظر می‌رسد روش‌های اقتصادی کی‌روش هنوز برای گلزنی تیم ملی کارسازبوده است.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
خبر خوش هاشمیان در ابتدای سال 94

وحيد هاشميان با انتشار پستي در صفحه فيسبوکش اعلام کرده دريافت پرولايسنس آلمان، سرمربيگري شده است.
00990797.jpg


به گزارش "ورزش سه"، مدرک پرولایسنس آلمان بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال این کشور و البته اروپا محسوب می شود که هاشمیان توانسته نمره لازم را برای قبولی در آن دریافت کند. هاشمیان در پست خود در صفحه فیسبوکش این موفقیت را با خوشحالی جشن گرفته و هواداران او هم با انتشار کامنت هایی این موفقیت را به وی تبریک گفته اند.

هاشمیان که سابقه بازی در پاس و پرسپولیس را دارد در سال گذشته درگیر این دوره مربیگری بوده و قصد دارد این شغل را با بهترین کیفیت ممکن ادامه دهد. به جز هاشمیان تنها 2مربی دیگر ایرانی موفق به اخذ این مدرک مربیگری شده اند.

هاشمیان بین سال های 2012 تا 2014 در لیگ های منطقه آلمان هدایت تیم هایی را برعهده گرفته تا در این عرصه تجربه عملی نیز داشته باشد.
 

elite9

Registered User
تاریخ عضویت
29 دسامبر 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
سن
35
ایران و 10 کلین شیت در یک سال

تيم ملي فوتبال ايران در 10 مسابقه رسمي خود در سال گذشته موفق به ثبت کلين شيت شده است.
01026007.jpg


به گزارش "ورزش سه"، ایران از فروردین ماه سال 1393 تا دیروز 14 بازی ملی پشت سر گذشته که دراین 14 بازی تنها 4 تیم توانسته اند دروازه ایران را باز کنند. آرژانتین با لیونل مسی، بوسنی با گل ادین ژکو، تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا و تیم ملی آنگولا در یک بازی دوستانه پیش از جام جهانی به ایران گل زده اند. اما 10 تیمی که موفق به گل زدن مقابل ایران نشده اند شامل شیلی، نیجریه، کره جنوبی، مونته نگرو، ترینیداد و بلاروس در بازی های دوستانه و بحرین و قطر و امارات در جام ملت های آسیا از بازی کردن دروازه ایران عاجز مانده اند.

ایران در این سال با عراق 2 بار بازی کرده که در مرتبه اول عراق موفق به گلزنی مقابل ایران نشده است. اما در با دوم این تیم به همراه بوسنی بیشترین گل را وارد دروازه ایران کرده اند.

01026006.jpg


گل های خورده ایران در این 14 بازی 8 گل است و البته 10 کلین شیت در این 14 بازی به این معناست که 70درصد بازی های ایران را با کلین شیت به پایان رسیده است. در بازی شب گذشته ایران مقابل شیلی علیرضا حقیقی، دو مدافع وسط تیم ملی و البته هاشم بیک زاده نقش مهمی در ناکامی آلکسیس سانچس و یارانش داشته اند.

این دیوار دفاعی حالا خود را در بازی مهم مقابل سوئد محک خواهد زد، جایی که زلاتان ابراهیمویچ یکی از بهترین مهاجمان فوتبال دنیا در خانه منتظر ماست. کلین شیت در آن بازی می تواند رویایی باشد.
 
بالا