برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني در بوندس ليگا

هاشميان به ركورد 6 پاس گل رسيد


خبرگزاري فارس: با انجام هفته بيست و سوم بوندس ليگا، بر شمار پاس‌ گل‌هاي وحيد هاشميان، مهاجم ايراني هانوفر باز هم افزوده شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، اين بازيكن كه در بازي خانگي اين هفته مقابل بروسيادورتموند از ابتدا در تركيب قرار گرفت، در دقيقه 56 روي پاس هاشميان هانوفر موفق به كسب يك ضربه پنالتي شد كه هوستي آن را بدل به گل ساخت.
هاشميان كه گفته مي‌شد براي انجام اين بازي خانگي مورد توجه ديتر هكينگ، سرمربي خويش قرار ندارد، به طور كامل براي هانوفر به ميدان رفت.
وي با اين حركت موثر و منجر به گل، شمار پاس‌هاي گل فصل جاري خويش را به عدد 6 رساند.
مهاجم ايراني هانوفر در حاليكه تاكنون 4 گل زده، از هفته چهاردهم كه تيمش با تكل گل او ماينس را يك بر صفر شكست داد، گلي نزده است.
آخرين بار كه پاس گل داده بود، هفته بيستم و بازي مقابل آلمانيا آخن بود كه دو پاس گل داد تا تيمش 4 بر يك برنده شود.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
/ هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال ایتالیا /
توقف لیوورنو برابر آسکولی در دیداری خانگی/ رحمان رضایی نیمکت نشین بود



هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا عصر امروز با توقف لیوورنو در دیداری خانگی و نیمکت نشینی رحمان رضایی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگارمهر، در یکی ازهشت دیدارامشب مسابقات فوتبال سری A ایتالیا تیم لیوورنو در ورزشگاه خانگی مقابل آسکولی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت .

در این دیدار رحمان رضایی مدافع ایرانی لیوورنو از روی نیمکت ذخیره ها عملکرد سایربازیکنان تیمش را تماشا می کرد. این درحالی بود که این بازیکن در دیدار اخیرتیم لیوورنو دررقابتهای جام یوفا برابراسپانیول اسپانیا درترکیب اصلی تیمش قرارداشت.

نتایج سایردیدارهای امشب به شرح زیر است :
کالیاری صفر - لاتزیو 2
کاتانیا 2 - اینتر 5
فیورنتینا 2 - آمپولی صفر
مسینا یک - سیه نا صفر
رم 3 - رجینا صفر
اودنیزه 3 - پارما 3

هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا با برگزاری مسابقه میلان - سامپدوریا که ساعتی دیگربرگزارمی شود، به پایان می رسد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
نکونام:
در اسپانیا فقط یک بار تذکر می‌دهند




جواد نكونام گفت‌‌: در دقيقه ‪۳‬بازي با بوردو از ناحيه زانو مصدوم شدم، اما به تشخيص كادر فني در زمين ماندم به طوري كه مصدوميتم حادتر شد و پزشكان اوساسونا بعداز بازي با معاینه من سه روز استراحت مطلق را برايم تجويز كردند‌‌.
نكونام گفت‌‌: بعيد مي‌دانم به بازي چهارشنبه با ختافه در چارچوب رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي اسپانيا هم برسم‌، چرا كه در حال حاضر دو روز است كه با تيم تمرين نمي‌كنم‌‌‌.
نكونام درباره فوتبال اسپانيا گفت‌‌: در اين جا نظم و انضباط حرف اول را مي‌زند و كوچكترين اشتباه با جريمه‌اي سنگين روبه‌رو مي‌شود‌‌.
وي افزود‌‌: براي مثال اگر ساعت تمرين تيم ‪10 و ‪30 دقيقه صبح باشد، بازيكن بايد قبل از ساعت ‪10 و ‪15 دقيقه در رختكن حاضر باشد در غير اين صورت با جريمه مواجه خواهد شد‌‌.
نكونام گفت‌‌: در ضمن تمرين وقتي مربي سوت مي‌زند و جريان تمرين را متوقف مي‌كند اگر بازيكن به توپ ضربه بزند باز جريمه خواهد شد و ده‌‌ها مورد ديگر كه در لاليگا انجام آن با جريمه مواجه خواهد شد.
لژيونر ايراني فوتبال اسپانيا گفت‌‌: در فوتبال اسپانيا هر مسأله را فقط يكبار به بازيكنان مي‌گويند و اجباري در تكرار آن نمي‌بينند‌‌.
نكونام افزود‌‌: در حال حاضر و به دليل اينكه همه بازي‌هايمان پشت سرهم انجام مي‌شود، صبح‌‌ها به مدت ‪60 دقيقه تمرين مي‌كنيم كه تمرينات بيشتر كار با توپ است‌‌‌.
وي درباره احتمال حضور دوباره‌اش در تهران گفت‌‌: اگر بازي تيم‌ملي ايران با قطر قطعي شود، حتماً براي همراهي تيم‌ملي به تهران خواهم آمد، اما اگر اين اتفاق نيفتد سعي مي‌كنم با اجازه از مسؤولان اوساسونا اولين روز عيد را در كنار خانواده‌ام باشم
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
کاظمیان :
در باره آینده تصمیم نگرفته ام




فوتبال– الشعب در يكي از حساس‌ترين ديدارهاي جام ‌حذفي مغلوب العين شد تا از دور اين رقابت‌ها كنار برود‌‌. حتي گل جواد كاظميان هم نتوانست مانع شكست الشعب شود‌‌.
كاظميان گفت‌‌: دو گل بسيار بد خورديم و اين موضوع عامل اصلي شكست الشعب بود‌‌.

فكر مي‌كني چه عاملي باعث شكست شما مقابل العين شد؟
ما بازي را خيلي خوب شروع كرديم و حتي به گل اول رسيديم ولي روي اشتباه مدافعان و دروازه‌بان دو گل بد خورديم و ديگر فرصتي براي جبران وجود نداشت‌‌. اخراج سامره هم تا حدودي كار ما را سخت كرد‌‌.

داور در اخراج سامره درست تصميم گرفت؟
پس از گل العين قصد داشتيم بازي را شروع كنيم ولي دروازه‌بان حريف توپ را به سامره نداد و علي هم به آرامي او را هل داد ولي دروازه‌بان العين تمارض كرد‌‌. سامره مستحق اخراج نبود و داور در آن صحنه اشتباه كرد‌‌.

حذف از جام حذفي در روحيه شما تأثير منفي نمي‌گذارد؟
خير، ما همراه با الوحده و الوصل مدعيان اصلي هستيم و فقط يك امتياز از آنها كمتر داريم‌‌. با اين شرايط قهرماني دور از دسترس نخواهد بود ولي الشعب براي قهرمان شدن بايد الوصل و الوحده را شكست دهد‌‌.

مثل اينكه سامره در دو بازي بعدي نمي‌تواند الشعب را همراهي كند‌‌.
بله، متأسفانه او به دليل اخراج مقابل العين در دو بازي آينده مقابل العين و الشباب در ليگ امارات نمي‌تواند براي ما بازي كند‌‌. به طور حتم نبودن او به ضرر ما خواهد شد و اميدوارم اين موضوع تأثير منفي در نتيجه‌گيري الشعب نگذارد‌‌.

در رقابت‌هاي اين فصل از لحاظ فردي، روندي صعودي داشتي و كمتر دچار افت شدي‌‌.
هر روز به طور انفرادي تمرين مي‌كنم و از چند سال پيش كه در الاهلي بازي كردم، تجربيات زيادي به دست آوردم‌‌. حالا با پختگي كامل فوتبال بازي مي‌كنم و در اين ميان مسائل روحي و رواني هم بسيار حائز اهميت است‌‌.

مثل اينكه الشعب براي تمديد قرارداد مذاكراتي با تو انجام داده است‌‌.
بله، آنها اخيراً خواهان تمديد قرارداد بوده‌اند ولي جوابي به مسؤولان باشگاه ندادم‌‌. براي ماندن يا جدايي، آخر فصل تصميم خواهم گرفت
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
گفت و گوبا لژيونر فوتبال ايران در لاليگا
نكونام: به خاطر مصدوميت ۲ بازى اوساسونا را از دست دادم


به تازگى يكى از روزنامه هاى كشور اسپانيا در صفحه اول خود عكس صحنه اى از بازى هاى رايانه اى را به چاپ رسانده است كه يكى از طرفداران اوساسونا پشت آن نشسته و با بردن جواد نكونام به عنوان يك بازيكن به اين طرف و آن طرف مى خواهد به بوردو گل بزند.جواد نكونام كه به خاطر گل سرنوشت سازش به بوردو فرانسه حالا به يك چهره محبوب در اسپانيا تبديل شده است، در يك گفت و گوى اختصاصى اظهار داشت: ديشب با اسپانيول بازى داشتيم، اما من به دليل مصدوميت نتوانستم در اين بازى تيم خود را همراهى كنم. نكونام درباره علت مصدوميت خود گفت: در دقيقه ۳ بازى با بوردو از ناحيه زانو مصدوم شدم، امابه تشخيص كادرفنى در زمين ماندم به طورى كه مصدوميت من جديتر شد و پزشك اوساسونا بعد از بازى با معاينه من ۳ روز استراحت مطلق را براى من تجويز كرد.نكونام گفت: بعيد مى دانم به بازى چهارشنبه با گتافه در چهارچوب رقابت هاى جام حذفى كشور اسپانيا هم برسم، چراكه الان ۲ روز است كه با تيم تمرين نمى كنم.جواد درباره فوتبال اسپانيا گفت: در اين جا نظم و انضباط حرف اول را مى زند و كوچكترين اشتباه با جريمه هاى سنگين روبه رو مى شود. براى مثال اگر ساعت تمرين تيم ۱۰و۳۰ دقيقه صبح باشد، بازيكن بايد قبل از ساعت ۱۰و۱۵ دقيقه در رختكن حاضر باشد، در غير اين صورت با جريمه مواجه خواهد شد. مثلاً در يكى از جلسات تمرين بازيكنى به خاطر يك ثانيه تأخير در حضور در رختكن ۲۰ يورو جريمه شد كه همين قوانين باعث شده است تا همه چيز در اين جا مانند ساعت منظم صورت گيرد.نكونام گفت: در حين تمرين وقتى مربى سوت مى زند و جريان تمرين را متوقف مى كند، اگر بازيكن به توپ ضربه بزند باز جريمه خواهد شد و ده ها كار ديگر كه در لاليگا انجام آن با جريمه مواجه خواهد بود. لژيونر ايرانى فوتبال اسپانيا گفت: در فوتبال اسپانيا هر مسأله را فقط يك بار به بازيكنان مى گويند و اجبارى در تكرار آن نمى بينند.نكونام افزود: در حال حاضر و به دليل اينكه همه بازى هايمان پشت سر هم انجام مى شود، صبح ها به مدت ۶۰ دقيقه تمرين مى كنيم كه كار ما در اين تمرينات بيشتر كار با توپ است.جواد درباره احتمال حضور دوباره اش در تهران گفت: اگر بازى تيم ملى ايران با قطر قطعى شود، حتماً براى همراهى تيم ملى به تهران خواهم آمد، اما اگر اين اتفاق نيفتاد سعى مى كنم با اجازه از مسؤولان اوساسونا ۲ ، ۳ روز اول عيد را در كنار خانواده ام باشم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
آندو دقيقه ۲۵ جانشين عبدالله فى شد
شكست بولتون با ۴ گل در زمين تاتنهام


ايران ورزشى- در ادامه ليگ برتر فوتبال انگلستان ديروز ۳ مسابقه برگزار شد كه تيم بولتون در زمين تاتنهام با نتيجه ۴- يك از ميزبان خود شكست خورد. نكته جالب اين بود كه تيم بولتون تا دقيقه ۲۲ با ۳ گل از تاتنهام عقب افتاد تا سرانجام در دقيقه ۳۷ گرى اسپيد از روى نقطه پنالتى يكى از گل ها را جبران كرد. آندرانيك تيموريان در دقيقه ۲۵ مسابقه جانشين عبدالله فى شد كه به دليل آسيب ديدگى نتوانست به بازى ادامه دهد.آندو در جريان بازى ۲ شوت خوب به سمت دروازه داشت كه يكى بلوكه شد و ديگرى به كرنر رفت. بولتون در دقيقه ۹۰ گل چهارم را هم دريافت كرد اما نتايج ۳ بازى ديروز ليگ برتر:
< تاتنهام ۴- بولتون يك
< بلكبرن ۳- پورتس موث صفر
< ويگان يك- نيوكاسل صفر
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در غياب نکونام‏
اوساسونا مقابل اسپانيول شکست خورد


تيم فوتبال اوساسونا اسپانيا در چارچوب رقابت‌هاي هفته بيست‌و‌چهارم ليگ ‏باشگاه‌هاي اين کشور روز گذشته (يکشنبه 6 اسفند) با نتيجه 2 بر صفر مقابل ‏اسپانيول شکست خورد.



به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در حالي که هر دو تيم اوساسونا و اسپانيول طي رقابت‌هاي هفته گذشته جام يوفا موفق به شکست حريفان خود و صعود به مرحله بعدي اين مسابقات شده بودند، روز گذشته مقابل در چارچوب رقابت‌هاي لاليگا مقابل يکديگر قرار گرفتند.



در اين بازي که به ميزبان تيم اوساسونا و در شهر پامپلونا برگزار شد، جواد نکونام ملي‌پوش کشورمان عليرغم درخشش در مسابقات جام يوفا، ديروز به دليل مصدوميت در ترکيب تيم اوساسونا قرار نداشت.



دو تيم در اين بازي تا دقيقه 78 شاشنه به شانه حرکت مي‌کردند، اما در اين دقيقه اين تيم اسپانيول بود که توسط "کورو" اولين گل بازي را به ثمر رساند تا بلافصله پس از آن و در دقيقه 84 "تامودو" دومين گل اسپانيول را وارد دروازه ياران نکونام کند.



به اين ترتيب تيم فوتبال اوساسونا که طي هفته‌هاي پيش صعود قابل ملاحظه‌اي در جدول رده‌بندي ليگ اسپانيا داشت با سقوطي 5 پله‌اي در رده سيزدهم جدول قرار گرفت.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني در بوندس ليگا

نمره كاملا ضعيف 5/5 براي مهدوي‌كيا


خبرگزاري فارس: مهدي مهدوي‌كيا، بازيكن ايراني تيم فوتبال هامبورگ نتوانست در هفته بيست و سوم بوندس ليگا نمره خوبي دريافت كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، هفته‌نامه كيكر در تازه‌ترين شماره خود كه روز دوشنبه (امروز) منتشر شد، با نمره ضعيف 5/5 روبرو شد.
مهدوي‌كيا باوجود اينكه در بازي اين هفته به پيروزي سه بر يك برابر اينتراخت فرانكفورت رسيد، در دقيقه 76 از سوي هوب استيونس، مربي هلندي از زمين خارج شد و جايش را به بن‌هاتيرا سپرد.
اين نشريه به بازيكنان دو تيم اينچنين نمره داد:

هامبورگ:
روست 5/3
آبل 5
راينهارد 4
ماتيسن 4
آتوبا 5
مهدوي كيا 5/5
ياروليم 4
لاس 3
سورين 5
سانگو 5/5
ون دروارت 5/2

اينتراخت فرانكفورت:
نيكولوف 5/3
اوكس 4
كرياگوس 5/3
روس 5/5
پرويس 5
كوهلر 4
فينك 4
وايسن برگر 5
هلر 5
اشترايت 5/3
تاكاهارا 5/3
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني در بوندس ليگا

نمره 5/3 براي هاشميان


خبرگزاري فارس: يك پاس منجر به گل موجب شد تا وحيد هاشميان، مهاجم ايراني تيم هانوفر با نمره قابل قبولي روبرو شود.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، وحيد هاشميان كه در بازي شنبه گذشته با بروسيادورتموند تيمش را در خط حمله همراهي كرد، در راه كسب برد 4 بر 2، گل اول را ساخت و با نمره خوب 5/3 روبرو شد.
اين گزارش حاكيست، در اين تيم هاشميان كنار وايدن فالر، دروازه‌بان هانوفر با دريافت نمره‌اي يكسان بعد از هوستي كه نمره 5/2 گرفت، ‌به عنوان بهترين بازيكنان شناخته شدند.
اين نشريه به بازيكنان دو تيم اينگونه نمره داده است:

هانوفر:
انكه 2
چرندلو 3
وينيسيوس 4
سوراف 5/3
تارنات 3
باليچ 3
لالا3
روزنتال 5/4
يانكف 4
هوستي 5/2
هاشميان 5/3

بروسيادورتموند:
وايدن فالر 5/3
كرينگه 4
متسلدر 5/5
آمديك 4
دگن 5/4
تينگا 5
نوري ساهين 4
ريكن 5
فراي 4
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانوفر آلمان :
خطای بازیکن دورتموند صددرصد پنالتی بود / پیروزی تیم مهمتر از گلزنی من است


وحید هاشیمان گفت: خطای بازیکن دورتموند روی من صددرصد پنالتی بود زیرا در این صحنه من مالکیت توپ را در اختیار داشتم و بازیکن حریف من را با خطا متوقف کرد .

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم ایرانی تیم هانوفر آلمان درگفتگو با سایت اختصاصی خود ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما درنیمه‌ نخست بازی خوبی را ارائه ندادیم اما درنیمه دوم از فرصت ‌هایمان بهره بردیم تا موفق به شکست دورتموند شدیم .

وی ادامه داد: هکینگ سرمربی تیم دربین دونیمه به ما گفت نه شتابزده باشید و نه صبور. خوشبختانه با اجرای دقیق نظرات او درزمین ازفرصت‌ هایمان برای پیروزی در این مسابقه به بهترین نحواستفاده کردیم.

هاشمیان همچنین درمورد خطای پنالتی که در اوایل نیمه دوم دیداربا بوروسیا دورتموند روی او اتفاق افتاد تاکید کرد: خطای روی من صد درصد پنالتی بود. من برابر توپ ایستاده بودم و ازسوی بازیکن حریف کشیده شدم.

مهاجم ایرانی تیم هانوفر آلمان درپایان در مورد عدم گلزنی اش درمسابقات اخیربوندس لیگا گفت: این که من گل نمی‌زنم چندان اهمیتی ندارد، به ویژه هنگامی که ما پیروزمیدان هستیم . اکنون باید بازی به بازی فکرکنیم و سعی کنیم بازهم برنده اززمین خارج شویم.

وحید هاشمیان دربازی این هفته‌ هانوفربرابر بوروسیا دورتموند در امرگلزنی ناموفق بود اما پایه ‌گذارگل نخست تیمش بود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این دیدار با پیروزی 4 بر 2 هانوفر به پایان رسید.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
يك بازيكن ۱۸ساله جايگزين من شد
مهدوى كيا: شرايط پرسپوليس مرا ناراحت مى كند


روز شنبه ورزشگاه آ.او.ال آره نا در شهر بندرى هامبورگ براى مهدى مهدوى كيا حال و هواى خاصى داشت. او مقابل اينتراخت فرانكفورت دويستمين بازى خود را در بوندس ليگا انجام داد و به شدت مورد تشويق هواداران HSV قرار گرفت.مهدوى كيا در گفت وگو با خبرگزارى فوتبال ايران در توصيف اين شرايط مى گويد: خيلى خوشحالم كه دويستمين بازى خود را براى هامبورگ انجام دادم و روز باشكوهى برايم رقم خورد. اميدوارم كماكان براى هامبورگ مهره مثمرثمرى باشم.
* از اينكه براى دويستمين بار در بوندس ليگا بازى كرديد، چه احساسى داشتيد؟
- خيلى خوشحال بودم و تماشاگران در ورزشگاه تشويقم كردند و مورد تقدير مسؤولان باشگاه قرار گرفتم. اين افتخار بزرگى است كه ۲۰۰ بار در بوندس ليگا براى هامبورگ بازى كرده ام.
* قصد داريد فصل آينده هم به حضورتان در اين تيم ادامه دهيد؟
- هامبورگ را دوست دارم اما هنوز در مورد آينده تصميمى نگرفته ام. آخر فصل وضعيتم مشخص خواهد شد.
* چه عاملى باعث شد تا هامبورگ از بحران خارج شود؟
- شوك به موقعى به تيم وارد شد و اولين پيروزى خانگى مقابل دورتموند هم بسيار حايز اهميت بود. آمدن استيونس تاثير مثبتى در هامبورگ داشت و اميدوارم اين وضعيت ادامه داشته باشد.
* مقابل فرانكفورت چرا تعويض شديد؟
- اين نظر هوب استيونس بود و دليل خاصى نداشت. يك بازيكن ۱۸ساله جايگزين من شد و خوشبختانه به گل هم رسيديم.
* بازى هاى ليگ ايران را دنبال مى كنيد؟
- بله، روز يكشنبه بازى پرسپوليس را ديدم و از شكست اين تيم ناراحت شدم. نمى دانم در پرسپوليس چه اتفاقاتى مى افتد. شرايط اين تيم مرا ناراحت كرده و دوست ندارم پرسپوليس را در اين وضعيت ببينم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
محروميت و جريمه نقدى براى «على سامره»

كميته برگزارى مسابقات فدراسيون فوتبال امارات، «على سامره» بازيكن ايرانى تيم الشعب را از ۳ بازى آينده اين تيم محروم و به پرداخت ۵ هزار درهم جريمه نقدى محكوم كرد. «على سامره» بازيكن تيم الشعب در ديدار با تيم العين در دقيقه ۵۵ بازى با «وليد سالم» دروازه بان اين تيم درگير شد كه داور هر ۲ بازيكن را از زمين اخراج كرد. «وليد سالم» دروازه بان تيم العين نيز به جريمه مشابه محكوم شده است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
«فرهاد مجيدى» هم محروم و جريمه شد

«فرهاد مجيدى» بازيكن ايرانى تيم الاهلى امارات عربى متحده به علت درگيرى با بازيكن تيم الجزيره از انجام ۲ بازى آينده تيم خود محروم و ۳ هزار درهم نيز جريمه شد. فدراسيون فوتبال امارات عربى متحده، «فرهاد مجيدى» بازيكن تيم فوتبال الاهلى را به دليل حركات ناشايست و غير ورزشى در زمين بازى از ۲ بازى آينده اين تيم محروم و به پرداخت ۳ هزار درهم جريمه نقدى محكوم كرد . مجيدى در بازى با تيم الجزيره كه منجر به پيروزى ۲ بر صفر تيم الاهلى و صعود اين تيم به مرحله نيمه نهايى مسابقات جام حذفى شد با يكى از بازيكن حريف درگير شد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دسته‌ گل‌ سفيد فرهاد براى‌ يک‌ سياه‌پوست‌ مجيدي؛ مخالف‌ سرسخت‌ نژادپرستى‌ در ليگ‌ امارات

درگيرى‌ لفظى‌ فرهاد مجيدى‌ مهاجم‌ ايرانى‌ تيم‌ الاهلى‌ امارات‌ در ديدار هفته‌ گذشته‌ تيمش‌ با تونى‌ مهاجم‌ سياه‌ چرده‌ الجزيره‌ سوژه‌ اين‌ روزهاى‌ مطبوعات‌ و رسانه‌هاى‌ کشور امارات‌ است. ماجرا از اين‌ قرار است‌ که‌ وقتى‌ تونى‌ روى‌ دروازه‌بان‌ الاهلى‌ مرتکب‌ خطاى‌ خطرناکى‌ شد، مجيدى‌ از او خواست‌ تا آرام‌تر بازى‌ کند، اما تونى‌ به‌ مجيدى‌ فحاشى‌ کرد، مهاجم‌ ايرانى‌ الاهلى‌ نيز بينى‌ خود را گرفت، يعنى‌ اينکه‌ تو بو مى‌دهي!
اين‌ قضيه‌ بازتاب‌ گسترده‌اى‌ در محافل‌ ورزشى‌ امارات‌ داشت‌ به‌ طورى‌ که‌ فدراسيون‌ فوتبال‌ اين‌ کشور نيز مجيدى‌ را از دو بازى‌ ليگ‌ محروم‌ کرد، اما اين‌ در حالى‌ بود که‌ برخى‌ از خبرگزارى‌هاى‌ وطنى‌ اين‌ حرکت‌ مجيدى‌ را حرکت‌ نژادپرستانه‌ ناميدند که‌ اين‌ موضوع‌ موجبات‌ ناراحتى‌ و عصبانيت‌ اين‌ لژيونر ايرانى‌ را فراهم‌ کرد. رسانه‌هاى‌ فوق‌ در حالى‌ مهاجم‌ تيم‌ الاهلى‌ را محکوم‌ به‌ نژادپرستى‌ کردند که‌ مجيدى‌ فرداى‌ بازى‌ با تونى‌ مهاجم‌ سياه‌چرده‌ الجزيره‌ تماس‌ گرفت‌ و از او عذرخواهى‌ کرد، حتى‌ او در مصاحبه‌ خود با گلف‌نيوز، الخليج‌ و خبرورزشى‌ در خصوص‌ تونى‌ گفت: من‌ با مهاجم‌ سياه‌پوست‌ الجزيره‌ رابطه‌ خوبى‌ دارم‌ و اتفاقاً‌ او بازيکن‌ بسيار خوب‌ و توانمندى‌ است. درگيرى‌ من‌ و او نيز در جريان‌ بازى‌ بود که‌ امرى‌ کاملاً‌ طبيعى‌ به‌ حساب‌ مى‌آيد و هيچ‌ ربطى‌ به‌ نژادپرستى‌ و ديگر وصله‌هايى‌ که‌ به‌ من‌ زده‌ مى‌شود، ندارد
مجيدى‌ روز يکشنبه‌ نيز به‌ باشگاه‌ الجزيره‌ رفت‌ و در تمرين‌ اين‌ تيم‌ شرکت‌ کرد تا در مقابل‌ ديدگان‌ مديران‌ و بازيکنان‌ الجزيره‌ از تونى‌ عذرخواهى‌ کند. دسته‌ گل‌ مجيدى‌ به‌ تونى‌ و عذرخواهى‌ او نيز بازتاب‌ گسترده‌اى‌ در مطبوعات‌ و رسانه‌هاى‌ عربى‌ داشت‌ تا به‌ محبوبيت‌ مجيدى‌ در ميان‌ عرب‌ها افزوده‌ شود. مجيدى‌ در گفتگو با تونى‌ نيز مقابل‌ حاضرين‌ در ورزشگاه‌ الجزيره‌ اعلام‌ کرد که‌ من‌ ايرانى‌ هستم‌ و کشور ايران‌ هميشه‌ مخالف‌ زور و ظلم‌ است. ايرانى‌ها از مخالفان‌ سرسخت‌ نژادپرستى‌ هستند و همچنين‌ ايرانى‌ها به‌ دليل‌ مهربانى‌ و مهمان‌نوازى‌ زبانزد خاص‌ و عام‌ مى‌باشند
از همين‌ رو آن‌ حرکت‌ نيز اصلاً‌ به‌ خاطر نژادپرستى‌ نبود و من‌ فقط‌ روى‌ عصبانيت‌ آن‌ حرکت‌ را انجام‌ دادم، ضمن‌ اينکه‌ بسيارى‌ از دوستان‌ نزديک‌ من‌ در امارات‌ را سياه‌ها تشکيل‌ مى‌دهند
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
در انتخاب‌ بهترين‌هاى‌ نيم‌فصل‌ امارات‌ سامره‌ سومين‌ بازيکن‌ خارجى‌ شد

با پايان‌ نيم‌فصل‌ نخست‌ ليگ‌ امارات‌ که‌ با قهرمانى‌ الوصل‌ همراه‌ بود، روزنامه‌ الاتحاد در يک‌ نظرسنجى‌ اقدام‌ به‌ انتخاب‌ بهترين‌هاى‌ مسابقات‌ نمود
در اين‌ نظرسنجى‌ که‌ با حضور 30 نفر از کارشناسان‌ مطرح‌ و صاحب‌نام‌ فوتبال‌ امارات‌ و جهان‌ عرب‌ برگزار شد، از جمع‌ بازيکنان‌ ايرانى‌ شاغل‌ در اين‌ رقابتها، على‌ سامره‌ مهاجم‌ الشعب‌ و يکى‌ از بهترين‌ گلزنان‌ اين‌ فصل‌ به‌ عنوان‌ سومين‌ بازيکن‌ برتر خارجى‌ حاضر در ليگ‌ امارات‌ انتخاب‌ شد. به‌ هر ترتيب‌ نتايج‌ انتخابات‌ به‌ شرح‌ زير است:
بهترين‌ بازيکن
-1 اسماعيل‌ مطر (الوحده) - 15 رأ‌ى
-2 خالد درويش‌ (الوصل) - 6 رأ‌ى
-3 محمد نجم‌ (الشعب) - 4 رأ‌ى
بهترين‌ مربى
-1 يوسف‌ الزواوى‌ (الشعب) - 21 رأ‌ى
-2 ذماريو (الوصل) - 9 رأ‌ى
-3؟!
بهترين‌ بازيکن‌ خارجى
-1 اوليويرا (الوصل) - 11 رأ‌ى
-2 گريگورى‌ دوفرينس‌ (دبي) - 10 رأ‌ى
-3 على‌ سامره‌ (الشعب) - 5 رأ‌ى
بهترين‌ دروازه‌بان
-1 ماجد ناصر (الوصل) - 25 رأ‌ى
-2 سالم‌ عبدا... (النصر) - 2 رأ‌ى
-3 اسماعيل‌ ربيع‌ (الشباب) - 1 رأ‌ى
بهترين‌ تيم
-1 الوصل‌ - 19 رأ‌ى
-2 الشعب‌ - 8 رأ‌ى
-3 الوحده‌ - 7 رأ‌ى
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
تيم‌ملى‌ ياد زندى‌ افتاد فرى‌ مقابل‌ تيم‌ملى‌ قطر!

فريدون‌ زندى‌ هافبک‌ ايرانى‌ آپولون‌ قبرس‌ پس‌ از جام‌جهانى‌ کاملاً‌ ارتباطش‌ با فوتبال‌ ايران‌ قطع‌ شد و امير قلعه‌نوعى‌ او را ديگر به‌ تيم‌ملى‌ دعوت‌ نکرد. اکنون‌ پس‌ از هشت‌ ماه‌ قلعه‌نوعى‌ دوباره‌ قصد دارد پيراهن‌ تيم‌ملى‌ را به‌ فريدون‌ زندى‌ بدهد و او را در بازى‌ با قطر به‌ اردوى‌ تيم‌ملى‌ دعوت‌ کند. زندى‌ انگيزه‌ بسيار زيادى‌ براى‌ بازى‌ در تيم‌ملى‌ دارد و مى‌خواهد در بازى‌ با قطر ثابت‌ کند که‌ بى‌دليل‌ از او چشم‌پوشى‌ کرده‌ بودند. زندى‌ در آپولون‌ به‌ ستاره‌ اين‌ تيم‌ تبديل‌ شده‌ است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پدر اشکان‌ بايد رضايت‌ بدهد! دعوت‌ از دژاگه‌ براى‌ بازى‌ با قطر

اشکان‌ دژاگه‌ يکى‌ از بازيکنان‌ آينده‌دار بوندس‌ليگاست‌ که‌ کارشناسان‌ آلمانى‌ او را آينده‌ بوندس‌ليگا و فوتبال‌ آلمان‌ مى‌دانند. اين‌ بازيکن‌ جوان‌ هرتابرلين، چشم‌ مربيان‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ را گرفته‌ و فدراسيون‌ ايران‌ تلاش‌ زيادى‌ براى‌ حضور دژاگه‌ در تيم‌ملى‌ ايران‌ کرده‌ است
افشين‌ پيروانى‌ که‌ مأ‌موريت‌ هماهنگى‌ دژاگه‌ و خانواده‌اش‌ را بر عهده‌ گرفته، با دژاگه‌ به‌ تعامل‌ خوبى‌ رسيده‌ است‌ اما پيروانى‌ بايد با پدر اشکان‌ هم‌ صحبت‌ کند تا تأ‌ييد والدين‌ اشکان‌ را هم‌ بگيرد
مربيان‌ تيم‌ملى‌ قصد دارند دژاگه‌ را براى‌ اولين‌ بار به‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ دعوت‌ کنند. گفته‌ مى‌شود دژاگه‌ در روز 4 فروردين‌ براى‌ اولين‌ بار پيراهن‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ را بر تن‌ مى‌کند و شايد اين‌ بهترين‌ عيدى‌ براى‌ اشکان‌ باشد. دژاگه‌ که‌ يکى‌ از ستارگان‌ هرتابرلين‌ به‌ حساب‌ مى‌آيد در تيم‌ جوانان‌ آلمان‌ بازى‌ کرده‌ و اکنون‌ نيز عضو تيم‌ المپيک‌ آلمان‌ است
اميدواريم‌ بتوانيم‌ دژاگه‌ را جذب‌ کنيم‌ و راه‌ استفاده‌ از او را بدانيم‌ زيرا او بازيکن‌ بزرگى‌ است‌ و نبايد پس‌ از استفاده، او را طرد کنيم. اميدواريم
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
درخواست‌ سامره‌ از فدراسيون‌ فوتبال‌ امارات

على‌ سامره‌ مهاجم‌ خوش‌ اخلاق‌ و ايرانى‌ تيم‌ الشعب‌ امارات‌ که‌ به‌ دليل‌ دريافت‌ کارت‌ قرمز در ديدار مقابل‌ العين‌ 3 جلسه‌ از همراهى‌ تيمش‌ محروم‌ شد، در گفتگو با روزنامه‌ الاتحاد چاپ‌ ابوظبى‌ گفت: در دو سالى‌ که‌ در ليگ‌ امارات‌ بازى‌ مى‌کنم، اولين‌ کارت‌ قرمزى‌ است‌ که‌ دريافت‌ مى‌کنم. ضمن‌ اينکه‌ اين‌ کارت‌ قرمز را نيز مستحق‌ خود نمى‌دانم. از همين‌رو از مسئولان‌ فدراسيون‌ فوتبال‌ امارات‌ مى‌خواهم‌ که‌ محروميت‌ مرا به‌ همان‌ دو جلسه‌ تقليل‌ دهند. چرا که‌ سه‌ جلسه‌ محروميت‌ واقعاً‌ سزاوار و مرسوم‌ نيست.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
براى‌ صعود جام‌حذفى‌ اسپانيا‌ اوساسونا با نکونام‌ به‌ دنبال‌ معجزه

تيم‌ اوساسونا در جام‌حذفى‌ در خانه‌ به‌ مصاف‌ ختافه‌ خواهد رفت. در بازى‌ رفت، قرمزهاى‌ ناوارا با سه‌ گل‌ از حريف‌ سرسخت‌ خود شکست‌ خوردند و تقريباً‌ کار اين‌ تيم‌ در بازى‌ رفت‌ تمام‌ شده‌ است. امشب‌ جواد نکونام‌ و يارانش‌ فقط‌ با معجزه‌ مى‌توانند به‌ مرحله‌ بعد جام‌حذفى‌ اسپانيا صعود کنند.
نکونام‌ که‌ در بازى‌ روز يکشنبه‌ مقابل‌ اسپانيول‌ غايب‌ بود، امروز از روى‌ نيمکت‌ نظاره‌گر بازى‌ تيمش‌ خواهد بود و از نيمه‌ دوم‌ به‌ جمع‌ همبازيان‌ خود اضافه‌ مى‌شود.
نکونام‌ در ديدار با بوردو از ناحيه‌ زانو دچار آسيب‌ديدگى‌ شده‌ است‌ و سيگاندا تا بهبودى‌ کامل‌ اجازه‌ کار به‌ وى‌ نمى‌دهد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
حضور 120 دقیقه ای هاشمیان در روز حذف هانوفر
تیم فوتبال هانوفر روز گذشته در چارچوب رقابت های جام حذفی آلمان مقابل نورنبرگ شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار دو تیم هانوفر و نورنبرگ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم نورنبرگ در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 مقابل حریف به برتری برسد. وحید هاشمیان در این دیدار به طور کامل برای هانوفر به میدان رفت ولی در ضربات پنالتی شرکت نداشت.
 
بالا