برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای انگلیس؛
بولتون مقابل بلکبرن تن به شکست داد / حضور 11 دقیقه ای تیموریان مانع از شکست بولتون نشد


تیم فوتبال بولتون در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای انگلیس در دیداری خانگی مقابل تیم بلکبرن تن به شکست داد .

به گزارش خبرنگارمهر، امشب و در ادامه مسابقات لیگ برترباشگاههای انگلیس تیم بلکبرن موفق شد در ورزشگاه "ربوک بولتن" با نتیحه دوبریک مقابل میزبان خود بولتون به برتری دست یابد .

دراین دیدارتیم بلکبرن دردقایق 58 و 68 هر دو از روی نقطه پنالتی به گلهای برتری دست یافت و تک گل تیم بولتون نیز در دقیبقه 87 توسط "آنلکا"به ثمر رسید.

آندرانیک تیموریان ملی پوش ایرانی تیم بولتون در دقیقه 79 به جای گری اسپید در ترکیب بولتون قرارگرفت اما نتوانست مانع از شکست خانگی این تیم شود .

تیم بولتون با این شکست همچنان با 47 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد .

درحال حاضرتیم منچستر یونایتد با 72 امتیاز درصدرجدول لیگ برترباشگاههای انگلیس قرار دارد وتیم های چلسی و لیورپول به ترتیب با 63 و 53 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند .
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اوساسونا برابر رسینگ مغلوب شد / نکونام 90 دقیقه بازی کرد
دومین روز از هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگای اسپانیا عصر امروز با شکست اوساسونا و حضور 90 دقیقه ای جواد نکونام در ترکیب این تیم پیگیری شد.
به گزارش خبرنگارمهر، دراین دیدارکه درورزشگاه خانگی رسینگ سانتاندربرگزارشد تیم رسینگ با یک گل میهمان خود اوساسونا را شکست داد .

دراین دیدار که جواد نکونام هافبک ملی پوش تیم اوساسونا 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت، جونیو در دقیقه 79 تک گل پیروزی بخش تیم رسینگ را به ثمر رساند.

درسایر مسابقات امشب نیز نتایج زیر بدست آمد :
بیلبائو صفر - جیمناستیک 2
لاکرونیا صفر - بتیس یک
اسپانیول یک - ویارئال یک
مایورکا 2 - لوانته یک
زاراگوزا 3 - سوسیه داد 2

هفته هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگای اسپانیا با دو دیدار رئال مادرید با گتافه و رکرتیوو با آتلتیکو مادرید که ساعتی دیگر برگزارمی شود، به پایان می رسد.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
از ايتاليا و فرانسه هم پيشنهاد داشتم
دژاگه: فعلاً زود است پيراهن تيم ملى ايران را بپوشم



اشكان دژاگه بازيكن ايرانى تيم هرتابرلين آلمان از فصل آينده با پيراهن تيم وولفسبورگ در بوندس ليگا به ميدان مى رود.
اشكان در اين مورد مى گويد: من تا پايان فصل جارى با تيم هرتابرلين قرارداد دارم و با توجه به پيشنهاد مناسب تيم وولفسبورگ تصميم گرفتم از فصل آينده در اين تيم به بازى بپردازم.
پيشنهادهاى ديگرى از تيم هاى ايتاليايى، فرانسوى و آلمانى نيز داشتم.
وى مدت قرارداد خود را با تيم وولفسبورگ تا سال ۲۰۱۰ اعلام كرد و درباره علت ترك تيم هرتابرلين گفت: مسؤولان باشگاه هرتابرلين پيشنهاد جديد مرا نپذيرفتند و مجبور به ترك اين تيم شدم.
من از ۸ سالگى فوتبال را در باشگاه هرتابرلين آغاز كردم و مطبوعات اين كشور از اينكه اين تيم نتوانست خواسته هاى مرا برآورده كند از هرتا انتقاد كردند.
وى درباره بازى در تيم ملى فوتبال ايران گفت : فكر مى كنم براى من كه جوان هستم فعلاً زود است در تيم ملى بزرگسالان ايران بازى كنم و دوست دارم زمانى پيراهن تيم ايران را برتن كنم كه به مرز پختگى و تجربه لازم در فوتبال رسيده باشم.


پيروانى : دژاگه فعلا دعوت نمى شود
مربى تيم ملى فوتبال ايران گفت: اشكان دژاگه بازيكن ايرانى الاصل تيم هرتابرلين آلمان فعلاً به تيم ملى دعوت نخواهد شد.
افشين پيروانى افزود: اين بازيكن علاقه مند است كه فعلاً فوتبال خود را در تيم اميد آلمان ادامه دهد و بعد از فرصت يكساله نسبت به حضور در تيم ملى فوتبال ايران تصميم بگيرد.
والدين اشكان با اشاره به اينكه وى مى تواند يك سال ديگر در تيم فوتبال اميد آلمان بازى كند، از ما خواستند كه صبر كنيم تا اين يك سال تمام شود.
البته پدر و مادر دژاگه افتخار مى كنند فرزندشان در تيم ملى فوتبال ايران بازى كند. پيروانى گفت: باتوجه به درخواست آنان فعلاً حضور دژاگه در تيم ملى ايران منتفى است.
وى درباره فريدون زندى ديگر بازيكن ايرانى كه در يكى از تيم هاى قبرس بازى مى كند، گفت: اگر زندى كه به همراه تيم ملى فوتبال ايران مقابل تيم قطر به ميدان مى رود، بازى خوبى از خود به نمايش بگذارد، باز هم به تيم ملى دعوت خواهدشد.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
انتقالم به فرانکفورت شایعه است / تا ماه دیگر تیم فصل آینده ام را مشخص می کنم
هافبک ایرانی تیم فوتبال هامبورگ با تکذیب شایعه انتقالش به تیم اینتراخت فرانکفورت گفت: هنوز برای فصل بعد تصمیم گیری نکرده ام و تا یک ماه دیگر تیم فصل آینده ام را انتخاب خواهم کرد.
مهدی مهدوی کیا با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: طی چند هفته گذشته شایعه انتقال من به تیم اینتراخت فرانکفورت قوت گرفته و اخباری در این زمنیه مطرح شده که صحت ندارد. در حال حاضر به جدایی از هامبورگ فکر نمی کنم. من هم مانند دیگر بازیکنان ابتدا به بقای هامبورگ در بوندس لیگا می اندیشم و پس از دستیابی به این هدف در خصوص آینده تصمیم گیری می کنم.

وی ادامه داد: تا یک ماه آینده با بررسی جوانب امر تیم فصل آینده ام را انتخاب می کنم و شاید قراردادم را با تیم هامبورگ تمدید کردم.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال هامبورگ با ابراز رضایت از عملکرد این تیم طی 4 دیدار گذشته عنوان داشت: ما یکی از بهترین تیمهای آلمان هستیم. حتی کیفیت و پتانسیل حضور در جمع مدعیان بوندس لیگا را هم داریم اما متاسفانه نتایج ابتدای فصل باعث شد تا شرایط بحرانی بر تیم حاکم شود و به قعر جدول نزول کنیم. با اینحال تغییر و تحول در کادر فنی و بازگشت بازیکنان مصدوم تحولی مثبت در تیم ما به وجود آورد و دوباره به روزهای اوج بازگشته و طی هفته های گذشته دو تیم صدرنشین بوندس لیگا یعنی وردربرمن و شالکه را در خانه شان شکست داده ایم.



وی افزود: شرایط حال حاضر تیم ما به مراتب بهتر از هفته های گذشته است و تیم به خودباوری رسیده است. خوشحالم که از بحران ابتدای فصل فاصله گرفته ایم و می توانیم به بقا در بوندس لیگا امیدوار باشیم.

مهدوی کیا در خصوص دلایل نیمکت نشینی اش در دیدار روز جمعه تیم فوتبال هامبورگ مقابل وردربرمن اذعان داشت: در غیاب هافبک آرژانتینی مان، استیونس تصمیم گرفت تغییراتی در ترکیب اصلی تیم اعمال کند و با به میدان فرستادن 3 هافبک با تمایل دفاعی ابتدا دروازه خودی را حفظ کرده و پس از آن به دنبال حمله و زدن گل باشیم.

وی ادامه داد: به همین خاطر من در نیمه اول روی نیمکت نشستم و با آغاز حملات تیم وارد زمین شدم. خوشبختانه پس از ورود من به زمین تیم به 2 گل رسید و برنامه های کادر فنی به خوبی در زمین پیاده شد.

هافبک ایرانی تیم فوتبال هامبورگ تاکید کرد: سرمربی تیم تا به امروز از کار من رضایت داشته است. اینکه در بازیهای گذشته یکی از بازیکنان اصلی هامبورگ بوده ام نشان می دهد مربی از عملکرد من راضی است. او حتی در گفتگوهایی که با من داشته نیز بر این مسئله تاکید کرده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان مهمترین هدف تیم هامبورگ در فصل جاری را بقا در بوندس لیگا عنوان کرد و گفت: آنقدر شرایط تیمها در قعر جدول بوندس لیگا پیچیده است که هیچ تیمی نمی تواند با اطمینان از کسب سهمیه جام یوفا حرف بزند. اختلاف امتیازات تیم دهم با تیم هفدهم یک امتیاز است و با یک باخت امکان دارد جابجایی عمده در جدول به وجود آید.

وی افزود: یکی از مهترین اهداف ما پس از حضور استیونس در تیم فوتبال هامبورگ فاصله گرفتن از قعر جدول و رسیدن به جایگاهی مطمئن در میانه جدول بوده است. تا به امروز بطور کامل در رسیدن به این هدف موفق نبوده ایم و در صورت تحقق آن برای کسب سهمیه جام یوفا تلاش خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با تاکید بر همراهی این تیم در بازیهای دوستانه آتی اذعان داشت: در صورتیکه مسابقات تیم ملی در روز مورد نظر فیفا برگزار شود حتما برای همراهی این تیم به تهران می آیم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
نکونام‌هاى‌ فردا در محاق‌ اين‌ خيابان‌ها ديگر ستاره‌ ندارند آقاى‌ على‌آبادي!

مصاحبه‌ جواد نکونام‌ که‌ روز گذشته‌ در اکثر سايت‌هاى‌ انگليسى‌ زبان‌ به‌ چشم‌ مى‌خورد را خوانده‌ايد؟ او خودش‌ را فرزند فوتبال‌ خيابانى‌ دانسته، مکانى‌ که‌ سالها و سالها سرچشمه‌ پرورش‌ ستاره‌هاى‌ فوتبال‌ بوده‌ و (طبيعتاً‌ درجايى‌ که‌ معمولاً‌ برنامه‌هاى‌ درازمدت‌ آرزو است) بايد باشد، سال‌ پيش‌ وقتى‌ فوتبال‌ آلمان‌ هنوز بى‌مهرى‌ را با على‌ کريمى‌ آغاز نکرده‌ بود و جادوگر تهران‌ برايشان‌ تازگى‌ داشت، در مصاحبه‌اى‌ با روزنامه‌ بيلد، راز و رمز دريبل‌هاى‌ بهت‌آور خود را دويدن‌ در کوچه‌پس‌کوچه‌هاى‌ کودکى‌ با پاى‌ برهنه‌ دانست.
حالا اين‌ خيابانها خط‌ توليد ستاره‌هاى‌ خود را به‌ حداقل‌ رسانده‌اند! کوچه‌هايى‌ که‌ ديگر براى‌ پارک‌ ماشين‌ها جا ندارند، کجا حوصله‌ دارند که‌ بساط‌ بازيهاى‌ خيابانى‌ را پهن‌ کنند تا از دل‌ آن‌ نکونام‌ها، کريمى‌ها، مهدوى‌کياها و... برخيزند و حتى‌ فوتبال‌ اروپا را به‌ تعجب‌ و تحسين‌ وادارند؟ اين‌ خيابانها ديگر ستاره‌ ندارند و اين‌ آخر فاجعه‌ است!
مدت‌هاست‌ که‌ نهضت‌ تاريخى‌ پدرومادرها و همسايگان‌ هميشه‌ مريض‌دار بر اصرار گل‌ کوچک‌ها چربيده‌ و روز به‌ روز محدوده‌ فوتبال‌ خيابانى‌ را کوچک‌ و کوچکتر مى‌کنند. دقت‌ کرده‌ايد که‌ از ميزان‌ دريبل‌زن‌هاى‌ فوتبال‌ ايران‌ کاسته‌ شده؟ اولين‌ دود اين‌ مسأ‌له‌ به‌ چشم‌ تيم‌ملى‌ فوتسال‌ رفت‌ و جوانگرايى‌ اين‌ تيم‌ خيلى‌ زود به‌ بن‌بست‌ خورد و فوتسال‌ ما فهميد که‌ براى‌ نسل‌ شمسايى‌ و حيدريان‌ جانشين‌ ندارد، فوتبال‌ هم...
فوتبال‌ بدون‌ ستاره، بدون‌ هويت‌ است. فوتبال‌ بدون‌ ستاره، دوست‌داشتنى‌ نيست، اگر امروز براى‌ تيم‌ اميد حتى‌ پنج‌ هزار نفر به‌ خود زحمت‌ به‌ ورزشگاه‌ رفتن‌ را نمى‌دهند براى‌ آن‌ است‌ که‌ در ترکيب‌ آن‌ کمتر بازيکنى‌ خودش‌ را به‌ عنوان‌ «سوپراستار» تحميل‌ کرده...
برزيل‌ همچنان‌ با اتکا به‌ فوتبال‌ خودرو و خيابانى‌ پشتوانه‌سازى‌ مى‌کند. اگر رونالدينيو نباشد، روبينيو هست‌ و ديگران... و ما بايد ببينيم‌ چرا اين‌ اتفاق‌ در اينجا رخ‌ نمى‌دهد؟ جوهره‌ فوتبال‌ ما بر مبناى‌ تکنيک‌ آموزش‌ نيافته‌ شکل‌ گرفته‌ و تغيير عادت‌ در اين‌ ساختار بسيار سخت‌ است، حالا که‌ «فوتبال‌ خياباني» در خطر است، يا بايد به‌ تقويت‌ آن‌ پرداخت‌ يا آن‌ که‌ جانشينى‌ براى‌ آن‌ يافت، فوتبال‌ ما نيازمند ستاره‌ است.
مکث
آقاى‌ على‌آبادي! نکونام‌هاى‌ فرداى‌ ما فضاى‌ لازم‌ را براى‌ پرورش‌ ندارند. بايد فکرى‌ براى‌ نسل‌ رو به‌ انقراض‌ ستارگان‌ برخاسته‌ از فوتبال‌ خيابانى‌ کرد، اين‌ خيابانها ديگر ستاره‌ ندارند.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
شانس‌ زياد نکونام‌ و تيموريان‌ در جام‌ ملتها توپ‌ طلا پخش‌ مى‌کنند!

پس‌ از جام‌ ملتهاى‌ 1996، فوتبال‌ ايران‌ يک‌ فوق‌ ستاره‌ به‌ نام‌ خداداد عزيزى‌ را به‌ فوتبال‌ جهان‌ معرفى‌ کرد. بازيکنى‌ که‌ آنقدر خوش‌ درخشيد که‌ بلافاصله‌ پس‌ از مسابقات، عنوان‌ بهترين‌ بازيکن‌ سال‌ آسيا و توپ‌ طلاى‌ قاره‌ را به‌ دست‌ آورد.
اگر از جام‌ ملتهاى‌ 2000 که‌ دوره‌ تلخى‌ براى‌ فوتبال‌ ما بود بگذريم، به‌ جام‌ ملتهاى‌ 2004 مى‌رسيم‌ که‌ باز هم‌ يک‌ فوق‌ستاره‌ از فوتبال‌ ايران‌ فوتبال‌ آسيا را تحت‌الشعاع‌ قرار داد. على‌ کريمى‌ در رقابتهاى‌ جام‌ ملتهاى‌ چين‌ بهترين‌ بازيهاى‌ عمر خود را انجام‌ داد، بعد از آن‌ درخشش، توپ‌ طلاى‌ آسيا همراه‌ با لقب‌ جادوگر به‌ على‌ کريمى‌ تقديم‌ شد.
به‌ نظر شما پس‌ از جام‌ ملتهاى‌ سال‌ 2007 کدام‌ بازيکن‌ ايرانى‌ به‌ لقب‌ مرد سال‌ فوتبال‌ قاره‌ مى‌رسد؟
امسال‌ سال‌ ويژه‌اى‌ براى‌ فوتبال‌ آسياست، مى‌دانيد که‌ رقابتهاى‌ جام‌ ملتهاى‌ آسيا تأ‌ثير مستقيم‌ بر انتخاب‌ برنده‌ توپ‌ طلاى‌ آسيا دارد.
از طرفى‌ ديگر لژيونرهاى‌ آسيايى‌ چندان‌ عملکرد ويژه‌اى‌ در رقابتهاى‌ اروپايى‌ نداشته‌اند، على‌ کريمى‌ در بايرن‌ جايى‌ ميان‌ سکو و نيمکت‌ دارد. پارک‌ کره‌اى‌ در منچستر وضعيت‌ مناسبى‌ ندارد، ناکامورا و ناکاتا هم‌ آنچنان‌ که‌ بايد نمى‌درخشند، ديگران‌ هم‌ مثل‌ مهدوى‌کيا، هاشميان، تاکاهارا و.... ستاره‌ تيمشان‌ نيستند.
شايد تنها بتوان‌ جواد نکونام‌ و آندرانيک‌ تيموريان‌ را به‌ طور نسبى‌ در ميان‌ لژيونرهاى‌ موفق‌ قاره‌ آسيا قرار داد.
اين‌ دو بازيکن‌ حالا خبرسازترين‌ بازيکنان‌ آسيايى‌ در ليگ‌هاى‌ اروپايى‌ محسوب‌ مى‌شوند. اگر اين‌ بازيکنان‌ بتوانند در جام‌ ملتهاى‌ آسيا هم‌ به‌ اندازه‌ کافى‌ بدرخشند، آن‌ وقت‌ است‌ که‌ شانس‌ آنها براى‌ دريافت‌ توپ‌ طلاى‌ آسيا زيادتر از هميشه‌ مى‌شود.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
جواد نکونام مقابل گلاسکو رنجرز به میدان می رود
جواد نکونام فردا تیم اوساسونا را در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام یوفا مقابل گلاسکورنجرز همراهی می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اینکه تیم فوتبال اوساسونا موفق به حذف بوردو در دقایق پایانی این دیدار شد، فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یوفا مقابل رنجرز در گلاسکو به میدان می رود.

طبق اعلام سایت اوساسونا جواد نکونام در دیدار با گلاسکورنجرز در فهرست اصلی این تیم قرار دارد.

فهرست بازیکنانی که در این دیدار به میدان می روند به ترتیب زیر است:
ریکاردو، خاویر فلانو، کروچاگا، خوزتسکو، کورالس، پونال، نکونام، خوانفران، دیوید لوپز، میلوسویچ، سولدادو
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
اين‌ بار جدايى‌ جدى‌ است‌ هامبورگ‌ به‌ دنبال‌ جانشين‌ مهدوى‌کيا

داستان‌ جدايى‌ مهدوى‌کيا از باشگاه‌ هامبورگ‌ رفته‌رفته‌ جدى‌ مى‌شود و اين‌ بار احتمال‌ جدايى‌ کاپيتان‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ از اين‌ تيم‌ شمالى‌ بندر هامبورگ‌ بيشتر از هميشه‌ است. روزنامه‌ مورگن‌پست‌ دراين‌ باره‌ نوشت: «تا زمانى‌ که‌ هامبورگ‌ خطر سقوط‌ را حس‌ مى‌کرد گفت‌وگوها براى‌ تمديد قرارداد کيا با سردى‌ پيش‌ مى‌رفت، حالا احتمال‌ جدايى‌ اين‌ بازيکن‌ قديمى‌ بيشتر از ماندن‌ اوست. او در ميان‌ جمع‌ پنج‌ نفره‌اى‌ قرار دارد که‌ وضعيت‌ خود را در آينده‌ نمى‌دانند. مهدوى‌کيا که‌ به‌تازگى‌ از ترکيب‌ اصلى‌ کنار گذاشته‌ شده‌ است، حتى‌ موافقان‌ او نيز به‌ وضوح‌ برابر او جبهه‌ گرفته‌اند، از سران‌ باشگاه‌ براى‌ فصل‌ آينده‌ در پى‌ تقويت‌ جناح‌ چپ‌ خط‌ دفاعى‌ هستند. کرنر دفاع‌ و گوش‌ راست‌ هم‌ از ديگر پست‌هايى‌ است‌ که‌ بايد ترميم‌ شود.
رضا فاضلى‌ مدير برنامه‌هاى‌ مهدوى‌کيا به‌ مورگن‌پست‌ گفته‌ است: «زياد عجله‌اى‌ نداريم، تا پايان‌ ماه‌ مارس‌ صبر مى‌کنيم‌ و پس‌ از آن‌ به‌ پيشنهادهاى‌ رسيده، فکر مى‌کنيم‌ و به‌ انتظار علامت‌ هامبورگ‌ مى‌مانيم، ما قصد داريم‌ تا پايان‌ ماه‌ آوريل‌ همه‌ چيز را تمام‌ کنيم»
کالين‌ بنيامين، رنه‌ کلينگ‌بيل، اشتفان‌ ونتر واوليويرهاپلس‌ ديگر بازيکنانى‌ هستند که‌ آينده‌ نامعلومى‌ در هامبورگ‌ دارند.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
هاشمیان در دیدار برابر قطر تیم ملی ایران را همراهی می کند
روزنامه های آلمانی اعلام کردند: مهاجم ایرانی تیم فوتبال هانوفر در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر قطر به میدان خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام روزنامه های آلمانی 4 بازیکن ملی پوش تیم فوتبال هانوفر برای انجام دیدارهای رسمی و دوستانه تیم ملی کشورشان فراخوانده شده ‌اند.
براین اساس وحید هاشمیان برای بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم ملی قطر که طبق برنامه در روز 24 مارس (4 فروردین سال آینده) در دوحه برگزارخواهد شد، به کشورش سفر می کند
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
تیم اوساسونا با حضور نکونام در زمین رنجرز به تساوی 1 1 رسید:)

اوساسونا تا دقایق آخر با یک گل از حریف پیش بود ولی در دقیقه 90 بازی به تساوی رسید
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
دو گل خطیبی صدرنشین را متوقف کرد/ عنایتی اخراج شد

تیم فوتبال الوصل صدرنشین مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات در آغاز هفته سیزدهم این رقابت ها در خانه الامارات تن به نتیجه تساوی 2 بر2 داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی پربرخورد که 7 کارت زرد و قرمز برای دو تیم در برداشت تیم فوتبال الامارات با ارائه یک بازی برتر در سایه درخشش رسول خطیبی موفق به توقف تیم صدرنشین مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات شد.

بازی با برتری الامارات آغاز شد. این تیم در دقیقه 24 توسط رسول خطیبی به گل نخست رسید ونیمه اول را نیز با همین یک گل با پیروزی پشت سر گذاشت. در آغاز نیمه دوم فشار حملات الوصل بیشتر شد تا اینکه این تیم در دقیقه 51 توسط طارق درویش موفق به زدن گل تساوی شد. بازی پربرخورد دو تیم در ادامه بازی منجر به اخراج رضا عنایتی از زمین مسابقه شد. او در دقیقه 78 پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا الامارات دقایق باقیمانده را با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دهد.

اخراج عنایتی این فرصت را در اختیار الوصل گذاشت تا با میل تهاجمی بیشتر به دنبال زدن گل برتری باشد. در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی خلف ابراهیم خواسته الوصل را محقق کرد و موفق به زدن گل برتری به سود این تیم شد. اما شادی پیروزی تنها یک دقیقه به کام زردپوشان دبی ماند و الامارات گل تساوی را به ثمر رساند. زننده گل تساوی نیز رسول خطیبی بود که با گل خود الامارات را از شکست رهایی داد. خطیبی با زدن دو گل در این دیدار ستاره میدان بود.

با این تساوی جمع امتیازات الوصل به عدد 27 رسید و صدرنشینی این تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های امارات تداوم یافت. الامارات نیز 12 امتیازی شد و کماکان در رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

در دیگر بازی روز گذشته النصر در خانه موفق به کسب برتری 3 بریک مقابل الشارجه شد. چهره برتر این بازی کاظم علی بود که دو بار در دقایق 87 و76 برای النصر گلزنی کرد . دیگر گل النصر را نناد یسترویچ در دقیقه 34 به ثمر رساند. زننده تنها گل الشارجه نیز سعید الکاس بود که در دقیقه 83 موفق به گلزنی شد. در این بازی سهم مسعود شجاعی هافبک ایرانی الشارجه نیز یک کارت بود که در دقیقه39 از داور دریافت کرد.

النصر با برتری مقابل الشارجه 17 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. الشارجه نیز با 20 امتیاز همچنان تیم پنجم جدول است.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
هفته بيست وپنجم بوندس ليگا
ياران کريمي در اوج حساسيت


تيم فوتبال بايرن مونيخ در حساس ترين بازي هفته بيست و پنجم بوندس ليگا فردا ميزبان وردربرمن يکي از مدعيان قهرماني اين فصل از رقابت هاي ليگ آلمان است.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، ياران کريمي پس از کسب موفقيت در رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله يک چهارم نهايي اين مسابقات با جذف تيم صاحب نام رئال مادريد؛ فردا شب در ورزشگاه آليانتس آره نا شهر مونيخ بخ مصاف وردربرمن مي روند.
حضورعلي کريمي بازيکن ايراني اين تيم که در چند بازي اخير اين تيم بر روي نيمکت بوده و نتوانسته نظر کادر فني باواريايي ها را براي حضور در ميدان جذب کند، همچنان در هاله اي از ابهام است.
تيم فوتبال بايرن مونيخ هم اکنون با 43 امتياز در رده چهارم جدول رده بندي بوندس ليگا قرار گرفته، در حالي که تيم فوتبال وردربرمن با 46 امتياز رقابت نزديکي را با شالکه صدرنشين دارد.
در ديگر بازي اين هفته بوندس ليگا که فردا در AOL آره نا برگزار مي شود، تيم فوتبال هامبورگ ميزبان بايرلورکوزان خواهد بود.
ياران مهدوي کيا که در نيم فصل دوم رقابت هاي بوندس ليگا با هدايت "هوب استيونس" موفق به کسب نتايج درخشاني شده اند فردا در حالي به مصاف باير لورکوزان مي روند که حريفشان با 35 امتياز در رده ششم جدول قرار دارد.
ياران مهدوي کيا که هم اکنون با کسب 27 امتياز در جاي دوازدهم قرار گرفته اند مي توانند با کسب پيروزي در بيست و پنجمين ديدار خود، با رده هاي بالاتر در جدول دست پيدا کنند.
مهدي مهدوي کيا که نقش موثري در موفقيت هاي چند هفته اخير هامبورگ داشته، فردا به عنوان يکي از بازيکنان تاثيرگذار به ميدان خواهد رفت.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
صدرنشین بوندس لیگا مقابل هانوفر متوقف شد / هاشمیان نیمکت نشین بود
دومین روز از هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال باشگاههای آلمان (بوندس لیگا) عصر امروز با توقف هانوفر در غیاب هاشمیان مقابل صدرنشین این مسابقات پیگیری شد.
به گزارش خبرنگارمهر، در این دیدار که در ورزشگاه آ.وی.دی آره نا برگزارشد تیم هانوفرمقابل شالکه صدرنشین بوندس لیگا به تساوی یک بریک رضایت داد.

هلیل آلتینتاب دردقیقه 2 تیم شالکه میهمان این دیداررا پیش انداخت ولی تارنات دردقیقه 4 این گل را جبران کرد تا هانوفرضمن فرار ازشکستی خانگی، صدرنشین بوندسلیگا را متوقف کند.

دراین مسابقه هاشمیان 90 دقیقه از روی نیمکت عملکرد بازیکنان تیمش را تماشا کرد. درفصل جاری این سومین مسابقه ای بود که مهاجم ایرانی هانوفرحتی یک دقیقه هم فرصت حضور در زمین مسابقه را بدست نیاورد.

پیش از این هاشمیان درمسابقات هانوفر درهفته سیزدهم وپانزدهم که به ترتیب برابرمونشن گلادباخ و انرژی کوتبوس برگزارشده، فرصت حضور در زمین مسابقه را بدست نیاورده بود.


منبع
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
ياران نكونام ميزبان والنسيا

خبرگزاري فوتبال ايران –اوساسونا در هفته بيست‌وششم رقابت‌هاي لاليگا به مصاف والنسيا خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران؛ ياران جواد نكونام يكشنبه شب در يك بازي سخت و حساس در ورزشگاه آل‌سادار، ميزبان والنسيا خواهند بود.
جواد نكونام كه در بازي مقابل گلاسكو رنجرز (جام يوفا) 90 دقيقه براي تيمش بازي كرد، به احتمال فراوان در ديدار مقابل والنسيا يكي از نفرات ثابت اوساسونا خواهد بود.
اوساسونا در حال حاضر با كسب 30 امتياز در رده سيزدهم قرار دارد و والنسيا با 46 امتياز تيم سوم جدول است.
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
شانس‌ زياد نکونام‌ و تيموريان‌ در جام‌ ملتها توپ‌ طلا پخش‌ مى‌کنند!

پس‌ از جام‌ ملتهاى‌ 1996، فوتبال‌ ايران‌ يک‌ فوق‌ ستاره‌ به‌ نام‌ خداداد عزيزى‌ را به‌ فوتبال‌ جهان‌ معرفى‌ کرد. بازيکنى‌ که‌ آنقدر خوش‌ درخشيد که‌ بلافاصله‌ پس‌ از مسابقات، عنوان‌ بهترين‌ بازيکن‌ سال‌ آسيا و توپ‌ طلاى‌ قاره‌ را به‌ دست‌ آورد.
اگر از جام‌ ملتهاى‌ 2000 که‌ دوره‌ تلخى‌ براى‌ فوتبال‌ ما بود بگذريم، به‌ جام‌ ملتهاى‌ 2004 مى‌رسيم‌ که‌ باز هم‌ يک‌ فوق‌ستاره‌ از فوتبال‌ ايران‌ فوتبال‌ آسيا را تحت‌الشعاع‌ قرار داد. على‌ کريمى‌ در رقابتهاى‌ جام‌ ملتهاى‌ چين‌ بهترين‌ بازيهاى‌ عمر خود را انجام‌ داد، بعد از آن‌ درخشش، توپ‌ طلاى‌ آسيا همراه‌ با لقب‌ جادوگر به‌ على‌ کريمى‌ تقديم‌ شد.
به‌ نظر شما پس‌ از جام‌ ملتهاى‌ سال‌ 2007 کدام‌ بازيکن‌ ايرانى‌ به‌ لقب‌ مرد سال‌ فوتبال‌ قاره‌ مى‌رسد؟
امسال‌ سال‌ ويژه‌اى‌ براى‌ فوتبال‌ آسياست، مى‌دانيد که‌ رقابتهاى‌ جام‌ ملتهاى‌ آسيا تأ‌ثير مستقيم‌ بر انتخاب‌ برنده‌ توپ‌ طلاى‌ آسيا دارد.
از طرفى‌ ديگر لژيونرهاى‌ آسيايى‌ چندان‌ عملکرد ويژه‌اى‌ در رقابتهاى‌ اروپايى‌ نداشته‌اند، على‌ کريمى‌ در بايرن‌ جايى‌ ميان‌ سکو و نيمکت‌ دارد. پارک‌ کره‌اى‌ در منچستر وضعيت‌ مناسبى‌ ندارد، ناکامورا و ناکاتا هم‌ آنچنان‌ که‌ بايد نمى‌درخشند، ديگران‌ هم‌ مثل‌ مهدوى‌کيا، هاشميان، تاکاهارا و.... ستاره‌ تيمشان‌ نيستند.
شايد تنها بتوان‌ جواد نکونام‌ و آندرانيک‌ تيموريان‌ را به‌ طور نسبى‌ در ميان‌ لژيونرهاى‌ موفق‌ قاره‌ آسيا قرار داد.
اين‌ دو بازيکن‌ حالا خبرسازترين‌ بازيکنان‌ آسيايى‌ در ليگ‌هاى‌ اروپايى‌ محسوب‌ مى‌شوند. اگر اين‌ بازيکنان‌ بتوانند در جام‌ ملتهاى‌ آسيا هم‌ به‌ اندازه‌ کافى‌ بدرخشند، آن‌ وقت‌ است‌ که‌ شانس‌ آنها براى‌ دريافت‌ توپ‌ طلاى‌ آسيا زيادتر از هميشه‌ مى‌شود.
این خبر نمیتونه درست باشه!
طبق قوانین مسخره AFC بازیکن برتر این قاهر باید در آسیا بازی کند!
پس تیموریان و نکونام شانسی برای گرفتن این عنوان ندارن!
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
صدرنشین بوندس لیگا مقابل هانوفر متوقف شد / هاشمیان نیمکت نشین بود
دومین روز از هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال باشگاههای آلمان (بوندس لیگا) عصر امروز با توقف هانوفر در غیاب هاشمیان مقابل صدرنشین این مسابقات پیگیری شد.
به گزارش خبرنگارمهر، در این دیدار که در ورزشگاه آ.وی.دی آره نا برگزارشد تیم هانوفرمقابل شالکه صدرنشین بوندس لیگا به تساوی یک بریک رضایت داد.

هلیل آلتینتاب دردقیقه 2 تیم شالکه میهمان این دیداررا پیش انداخت ولی تارنات دردقیقه 4 این گل را جبران کرد تا هانوفرضمن فرار ازشکستی خانگی، صدرنشین بوندسلیگا را متوقف کند.

دراین مسابقه هاشمیان 90 دقیقه از روی نیمکت عملکرد بازیکنان تیمش را تماشا کرد. درفصل جاری این سومین مسابقه ای بود که مهاجم ایرانی هانوفرحتی یک دقیقه هم فرصت حضور در زمین مسابقه را بدست نیاورد.

پیش از این هاشمیان درمسابقات هانوفر درهفته سیزدهم وپانزدهم که به ترتیب برابرمونشن گلادباخ و انرژی کوتبوس برگزارشده، فرصت حضور در زمین مسابقه را بدست نیاورده بود.


پست تکراری

خودت این پست و تو صفحه قبل گذاشتی:hmm:
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
پست تکراری

خودت این پست و تو صفحه قبل گذاشتی:hmm:
حذف شد ، ممنون
،
اوساسونا با نکونام والنسیا را متوقف کرد
تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا مقابل والنسیا به نتیجه تساوی دست پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اوساسونا شب گذشته در حالی که میزبان والنسیا یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا بود با نتیجه یک بر یک این تیم را متوقف کرد.

برای تیم میزبان در این دیدار پونال در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و مورینتس در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشید.

جواد نکونام ملی پوش ایرانی اوساسونا در این دیدار به طور کامل بازی کرد و حتی با شوتی که از فاصله 20 متری به سوی دروازه کانیزارس شلیک کرد تا آستانه فروریختن دروازه این تیم نیز پیش رفت.
 

bnc

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,934
لایک‌ها
43
محل سکونت
IranCity
بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا می شود / برای بازی با قطر کسی با من تماس نگرفته است
مهاجم تیم هانوفر گفت: نمی دانم چرا در بازی با شالکه از جانب سرمربی تیم نیمکت نشین بودم اما آنچه اهمیت دارد این است که دیتر هکینگ به کار من اعتماد دارد.
وحید هاشمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه هانوفر در بازی با شالکه موفق شد این تیم صدرنشین را متوقف کند و این نشان از آمادگی تیم ما در رقابت های امسال دارد. امیدوارم در ادامه رقابت ها بتوانیم بازی های خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم. با این اوصاف من اعتقاد دارم تیم بایرن از بخت نخست قهرمانی در رقابت های این فصل برخوردار است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدربرای هانوفر شانس حضور در رقابت های جام یوفا را متصور است گفت: در رقابت های امسال بوندس لیگا تمام تیم ها برای حضور در جام یوفا شانس دارند. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا پایان رقابت های فصل زمان باقی است حتی تیم ته جدولی هم می تواند با کسب امتیازات لازم، راهی رقابت های یوفا شود. در حال حاضر تیم ها اختلاف بسیار اندکی با هم دارند.

هاشمیان گفت: تیم ما چهار بازی مهم دیگر پیش رو دارد که اولین آن با هامبورگ خواهد بود. این بازی با توجه به موفقیت هامبورگ در بازی های اخیر برای تیم ما بازی دشواری خواهد بود.

هاشمیان در پایان در خصوص بازی تیم ملی کشورمان با قطر گفت: تا بدین لحظه کسی از جانب فدراسیون فوتبال ایران با من تماس نگرفته و حتی در مورد ویزای من هم کاری صورت نگرفته است. با این حساب در خصوص بازی با قطر نظری ندارم.
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني شاغل در بوندس ليگا

مهدوي كيا نمره 3/5 گرفت


خبرگزاري فارس: مهدي مهدوي كيا ، لژيونر ايراني تيم هامبورگ در ديدار با تيم بايرلوركوزن هشتاد دقيقه بازي كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از كيكر، مهدوي كيا در اين ديدار كه تيمش در بازي خانگي با لوركوزن به تساوي بدون گل رسيد، ‌از ابتدا در تركيب تيمش بود؛ اما به خواست هوب استيوونس، سرمربي هلندي هامبورگ دردقيقه 80 از جريان بازي خارج شد و جاي خود را به تروخوسكي سپرد تا بلكه شانس تيمش براي كسب نتيجه در اين ديدار افزايش يابد.
مهدوي كيا در عين حال براي بازي هشتاد دقيقه ايي خود با نمره 5/3 روبرو شد و به همين خاطر جزو بازيكنان خوب هامبورگ در اين ديدار شناخته شد.
نشريه كيكر به بازيكنان دو تيم هامبورگ و بايرلوركوزن اينگونه نمره داده است:

هامبورگ :
روست 5/1
بنيامين 4
راين هارد 4
ماتيسن 5/2
آتوبا 3
مهدوي كيا 5/3
ويكي 4
ديونگ 4
لاس 3
ون دروارت 4
اوليچ 5

بايرلوركوزن:
ادلر 5/1
بابيچ 4
خوان 3
حق گوي 3
كاسترو 5/3
روفلس 4
اشنايدر 4
بارنتا 5/3
باربارز 5/4
فراير 4
كيسلينگ 5
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
عملكرد لژيونرهاي ايراني شاغل در فوتبال اروپا

رضايي نمره 2 گرفت


خبرگزاري فارس: رحمان رضايي، مدافع ايراني تيم ليورنو ايتاليا بعد از زدن گل در كالچو نمره خوب 2 گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين مدافع كه در ديدار هفته بيست و هفتم كالچو براي تيمش در ديدار خارج از خانه با امپولي بطور كامل براي ليورنو بازي كرد و در تساوي دو بر دو گل نخست تيمش را در دقيقه 58 به ثمر رساند، از طرف نشريه كيكر آلمان با نمره خوب 2 روبرو شد.
اين نشريه به هم تيمي هاي رضايي اينگونه نمره داد:
اميلا 3
گراندوني 3
رضايي 2
گالانته 4
بالري 3
مورنو 3
پاسوني 4
فيليپيني 3
پاسكوئله -
فيوره 3
لوكارلي1
 
بالا